Niet geschoten is altijd mis inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik zou er geen geld tegenaan gooien door het bij zo'n bureau neer te leggen iig.
dat is wel een belachelijke marge.quote:Op woensdag 10 januari 2018 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis inderdaad.
Procedures zijn lastig en vragen een lange adem. En zo’n bureau werkt op No cure No pay basis. Ik heb het een keer via een bureau gedaan. En was blij met de 250 euro die ik ving. De gewonnen tijd en verlies van stress was me de 100 euro die zij cashten wel waard.
Ik heb verder geen banden met EU Claim, maar wel de enige partij waar ik al 3 x een succesvol resultaat mee hebt gehaald.quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:08 schreef kalinhos het volgende:
Ah oke, thanks allemaal. No cure no pay dus de meeste kans, als die er überhaupt al is..... Ik zag de pot met goud al klaar staan
Ik heb helemaal geen fout gemaakt want kon er uiteindelijk gewoon in eenvoudig zelfs.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Geen enkele maatschappij is dom genoeg om zijn frequent flyers te naaien. Je hebt zelf een fout gemaakt of begrijpt niet waar je mee bezig bent.
Vliegvelden zijn en hebben geen opslag, dus nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Jappie_Sea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je bagage al anderhalve week voor dat je daadwerkelijk vliegt in te checken?
Ik weet natuurlijk niet wat je van plan bent. Maar misschien is het een oplossing om het per post vooruit te sturen?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Jappie_Sea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je bagage al anderhalve week voor dat je daadwerkelijk vliegt in te checken?
Ligt eraanquote:Op zondag 14 januari 2018 02:20 schreef FredvZ het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens met Edelweiss in hun (ex SWISS) A340's gevlogen? Is het de moeite waard om 200CHF neer te leggen om premium economy te vliegen?
Hahahaha, nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Jappie_Sea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je bagage al anderhalve week voor dat je daadwerkelijk vliegt in te checken?
Ligt waar aan?quote:
Of je lang genoeg bent om de extra beenruimte te kunnen benutten en of je het extra vliegtuigeten het geld waard vindt.quote:
lekker aangenaam constructief sfeertje zo..quote:
Die eerste van 4 is omgebouwd naar nieuwe stoelen etc. De cabine is piepklein. Naar Mallorca zou het me niet uitmaken... maar intercontinentaal... voor een nachtvlucht zou ik het doen.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:20 schreef FredvZ het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens met Edelweiss in hun (ex SWISS) A340's gevlogen? Is het de moeite waard om 200CHF neer te leggen om premium economy te vliegen?
Volgens mij vliegen die A340's (van Edelweiss dus) alleen intercontinentaal. Ik zit in economy al snel klem met mijn benen, dus ik zou het wel overwegen. Zeker als die CHF 200 ook nog eens retour is.quote:Op zondag 14 januari 2018 09:20 schreef XL het volgende:
[..]
Die eerste van 4 is omgebouwd naar nieuwe stoelen etc. De cabine is piepklein. Naar Mallorca zou het me niet uitmaken... maar intercontinentaal... voor een nachtvlucht zou ik het doen.
Extra beenruimte is altijd welkom. Met 31" zitten mijn knieën strak tegen de stoel voor me.quote:Op zondag 14 januari 2018 08:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of je lang genoeg bent om de extra beenruimte te kunnen benutten en of je het extra vliegtuigeten het geld waard vindt.
Die CHF200 is pp per vlucht. 800 in totaal, bijna net zo duur als de initiële ticketprijs. Mijn reisgenote is een stuk kleiner dan mij en heeft die extra ruimte echt niet nodig. Ik twijfel nog of het zoveel geld waard is om alleen voor mij wat extra ruimte te regelen.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij vliegen die A340's (van Edelweiss dus) alleen intercontinentaal. Ik zit in economy al snel klem met mijn benen, dus ik zou het wel overwegen. Zeker als die CHF 200 ook nog eens retour is.
Dat is idd een dilemma dat ik herken.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:05 schreef FredvZ het volgende:
Die CHF200 is pp per vlucht. 800 in totaal, bijna net zo duur als de initiële ticketprijs. Mijn reisgenote is een stuk kleiner dan mij en heeft die extra ruimte echt niet nodig. Ik twijfel nog of het zoveel geld waard is om alleen voor mij wat extra ruimte te regelen.
Gaat idd om een intercontinentale retour, waarvan de weg terug een nachtvlucht is.
Da's niet goed. Wijziging moet kunnen, al dan niet tegen een forse bijbetaling. Het risico zou ik niet nemen. Hans ipv Johannes is vaak al een groot probleem.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:30 schreef Freckles74 het volgende:
Ik heb een vraag over de naam op het ticket: ik heb per ongeluk geboekt onder de naam van mijn man. We vliegen naar Canada met air canada. Naamswijziging kan niet omdat er een tweede vliegmaatschappij bij betrokken is (Lufthansa). Nieuw ticket gaat met 1600 euro kosten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik het risico nemen?
Dank voor het meedenken in elk geval. Gelukkig kan ik er nog een paar nachten over slapen voor er geboekt kan worden.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is idd een dilemma dat ik herken.
Ik ben ooit uit Venezuela teruggekomen in economy, en ik was helemaal brak toen ik uit het vliegtuig stapte in AMS. Ook een nachtvlucht; heb niet tot nauwelijks geslapen. Lastige keus. Geld <-> comfort.
Succes met je keuze. Ik kan je er verder niet mee helpen, sorry.
Wat bedoel je precies met "er is nog een tweede maatschappij bij betrokken"?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:30 schreef Freckles74 het volgende:
Ik heb een vraag over de naam op het ticket: ik heb per ongeluk geboekt onder de naam van mijn man. We vliegen naar Canada met air canada. Naamswijziging kan niet omdat er een tweede vliegmaatschappij bij betrokken is (Lufthansa). Nieuw ticket gaat met 1600 euro kosten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik het risico nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |