abonnement Unibet Coolblue
pi_175688946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Heb even snel gekeken en je kunt voor onder de 20 euro een prima kamer hebben in de buurt van het vliegveld. En dan wil je de nacht doorhalen op het vliegveld?

Het kan hoor. Ik weet niet hoe erg je op je centen zit, maar ik zou hier nog geen seconde over nadenken.

Waar gaat de vlucht heen?
Linkje? Naar amsterdam.
pi_175689021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

3u vantevoren is echt meer dan genoeg.
Mee eens. Als je d'r om 7u bent zit je al veilig. Ik verbleef een paar keer ergens op Soi Kasemsan, zo'n 10 minuten wandelen van PhayaThai, daar heb je een kamer voor onder 20-30 euro, incl ontbijtje.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_175689046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:31 schreef schmebulock het volgende:
Iemand ervaring met Suvarnabhumi airport in Bangkok? Moelijk om door de douane en checks etc te komen? Hoelang t beste vantevoren bezig zijn? Ik kom 19:00 aan in bangkok, en vlieg volgende ochtend om 9 uur. Heeft t dan zin om nog n hotel te boeken?
Kan zo ontzettend wisselen. Heb bij binnenkomst wel eens binnen 5 minuten door paspoortcontrole gegaan maar afgelopen 2x was het 2,5 uur en 3 uur. En ze doen niet aan rij-management of andere zaken dus je zal veel voorkruipers zien en &*$*(£$)( achterlijke Chinezen waar iedereen na een half uur mee op de vuist wil :D :P

Tip: Als het bij een bepaalde douane-punt druk is: er zijn er 2 dus loop door naar de andere waar dan vaak niemand is. Weet blijkbaar niemand of kudde-gedrag waardoor iedereen maar aansluit in rij.

Je kan overigens ook paar tientjes betalen daar dan halen ze je bij de gate op met golfkarretje en wordt je door de fast-track controle geleid en helpen ze je met je luggage tot je bij de taxi bent. Ideaal als je geen zin in stress hebt.

Check vooral of er een groot vliegtuig land net voor jou. Thaise paspoortcheckertjes hebben 0.0000 gevoel voor doorwerken en doen het op z'n Surinaams en dan nog een x3 trager.

Als je er vandaan vliegt is 2uur vantevoren meestal wel genoeg idd. Zorg dat je je exitvisa-papiertje niet kwijtraakt anders mag je die weer opnieuw gaan invullen. Ook daar mag je weer gezellig met Chinezen en Indieers die voor het eerst vliegen samen in een rij staan. En met samen zal je merken dat ze bijna in je willen verdwijnen want gevoel voor afstand en persoonlijke space kennen ze niet :P


quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Met www.google.com/flights kan je meerdere vertrekluchthavens en meerdere bestemmingsluchthavens aangeven. Weet niet hoeveel maximaal, gebruik zelf max 3 als bestemming.
Dank , even proberen!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_175689165
Was binnen half uur door douane heen bij Suvarnabhumi :)
pi_175689190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Kan zo ontzettend wisselen. Heb bij binnenkomst wel eens binnen 5 minuten door paspoortcontrole gegaan maar afgelopen 2x was het 2,5 uur en 3 uur. En ze doen niet aan rij-management of andere zaken dus je zal veel voorkruipers zien en &*$*(£$)( achterlijke Chinezen waar iedereen na een half uur mee op de vuist wil :D :P

Tip: Als het bij een bepaalde douane-punt druk is: er zijn er 2 dus loop door naar de andere waar dan vaak niemand is. Weet blijkbaar niemand of kudde-gedrag waardoor iedereen maar aansluit in rij.

Je kan overigens ook paar tientjes betalen daar dan halen ze je bij de gate op met golfkarretje en wordt je door de fast-track controle geleid en helpen ze je met je luggage tot je bij de taxi bent. Ideaal als je geen zin in stress hebt.

Check vooral of er een groot vliegtuig land net voor jou. Thaise paspoortcheckertjes hebben 0.0000 gevoel voor doorwerken en doen het op z'n Surinaams en dan nog een x3 trager.

Als je er vandaan vliegt is 2uur vantevoren meestal wel genoeg idd. Zorg dat je je exitvisa-papiertje niet kwijtraakt anders mag je die weer opnieuw gaan invullen. Ook daar mag je weer gezellig met Chinezen en Indieers die voor het eerst vliegen samen in een rij staan. En met samen zal je merken dat ze bijna in je willen verdwijnen want gevoel voor afstand en persoonlijke space kennen ze niet :P

[..]

Dank , even proberen!
Moet sowieso die departure kaart opnieuw invullen, ben m namelijk al kwijt.
pi_175690784
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:35 schreef schmebulock het volgende:

[..]

Linkje? Naar amsterdam.
Booking.com
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_175690956
Heb n hotel geboekt, sananwan palace.
pi_175691345
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:08 schreef schmebulock het volgende:
Heb n hotel geboekt, sananwan palace.
Je hebt er geen kaas van gegeten hè? Dat is amper een hotel te noemen, eerder een guesthouse op ruim 30 min rijden van het vliegveld :') Als je pech hebt kom je daar 's avonds aan aan een dichte deur. Heel veel goedkope hotels/hostels aan de direct entree richting het vliegveld voor 10-15¤.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_175692173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:08 schreef schmebulock het volgende:
sananwan palace.
Kom op vriend, dat is toch geen logische plek? Daar is niet eens OV. Als je genaaid wil worden door een taxichauffeur is dat wel een goede zet trouwens.

https://goo.gl/5CkeRF

Neem iets als deze. 2x vallen en je zit in de metro, en dan ben je in 10 minuten op het vliegveld. Je wil je niet vanuit een buitenwijk met een taxi naar het vliegveld laten brengen...

[ Bericht 20% gewijzigd door Yreal op 13-12-2017 13:09:21 ]
pi_175692531
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Met www.google.com/flights kan je meerdere vertrekluchthavens en meerdere bestemmingsluchthavens aangeven. Weet niet hoeveel maximaal, gebruik zelf max 3 als bestemming.
Fogel: even uitgeprobeerd en je kan gewoon HEEL Europa invullen en dan krijg je dit:

https://www.google.com/flights/#search;f=SEA;t=r-Europa-0x46ed8886cfadda85%253A0x72ef99e6b3fcf079;d=2017-12-26;r=2018-01-20;mc=m

Ideaal! Dank!!

quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kom op vriend, dat is toch geen logische plek? Daar is niet eens OV. Als je genaaid wil worden door een taxichauffeur is dat wel een goede zet trouwens.
Uber of grab nemen in Thailand helpt veel tegenwoordig. Geen gezeik met meter/oplichting meer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_175692681
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:18 schreef RipCity het volgende:

[..]

Fogel: even uitgeprobeerd en je kan gewoon HEEL Europa invullen en dan krijg je dit:

https://www.google.com/flights/#search;f=SEA;t=r-Europa-0x46ed8886cfadda85%253A0x72ef99e6b3fcf079;d=2017-12-26;r=2018-01-20;mc=m

Ideaal! Dank!!

[..]

Uber of grab nemen in Thailand helpt veel tegenwoordig. Geen gezeik met meter/oplichting meer.
Probeer ook even kiwi, die hebben de optie om te zoeken in een rondje vanaf een bepaald punt. Niet mee boeken trouwens, maar je kan hem wel gebruiken voor het vinden van een verbinding. Af en toe geeft hij hele creatieve aan binnen europa, als dat je ding is.

Zeg maar CPH - AMS aanbieden als CPH-AMS-LON-AMS.
pi_175694657
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kom op vriend, dat is toch geen logische plek? Daar is niet eens OV. Als je genaaid wil worden door een taxichauffeur is dat wel een goede zet trouwens.

https://goo.gl/5CkeRF

Neem iets als deze. 2x vallen en je zit in de metro, en dan ben je in 10 minuten op het vliegveld. Je wil je niet vanuit een buitenwijk met een taxi naar het vliegvelvd laten brengen...
Zie niks in het linkje, heb het liefst een hotel waarbij ik lopend/met de taxi naar het vliegveld kan. Vind het openbaar vervoer om 5 uur snachts niks.
pi_175694966
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:48 schreef schmebulock het volgende:

[..]

Zie niks in het linkje, heb het liefst een hotel waarbij ik lopend/met de taxi naar het vliegveld kan. Vind het openbaar vervoer om 5 uur snachts niks.
https://goo.gl/tuCfBw

Dan boek je 1 van de eerste 3, die zitten op het vliegveld. Of een van de opvolgende, gesorteerd op afstand van het vliegveld.
pi_175695625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:08 schreef schmebulock het volgende:
Heb n hotel geboekt, sananwan palace.
Man man man... Wat een slechte keuze. Op 25 minuten met de auto. Dat voldoet toch niet aan wat je zocht?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_175695939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:31 schreef miro86 het volgende:

[..]

Man man man... Wat een slechte keuze. Op 25 minuten met de auto. Dat voldoet toch niet aan wat je zocht?
Rustig mensen, heb t geannulleerd!
  woensdag 13 december 2017 @ 15:58:45 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_175696228
Ik zou de skytrain nemen. Hoef je ook niet om 05:00 weg. Er zijn zelfs hotels direct op de skytrain stations. Ik neem altijd Renaissance.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_175696302
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:45 schreef schmebulock het volgende:

[..]

Rustig mensen, heb t geannulleerd!
Benieuwd welke je nu uitgezocht hebt..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_175696401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Benieuwd welke je nu uitgezocht hebt..
Nog niks, heb nog 2 weken. Ga dr ff goed op lezen.
pi_175741916
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:48 schreef schmebulock het volgende:

[..]

Zie niks in het linkje, heb het liefst een hotel waarbij ik lopend/met de taxi naar het vliegveld kan. Vind het openbaar vervoer om 5 uur snachts niks.
Ik heb een paar jaar geleden in het Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport gezeten. Dit is een mooi hotel met geluidsdichte kamers, waar je je rust zeker zult kunnen pakken.

Je loopt er in 10 minuten naar toe. Ga vanaf de Arrival terminal richting de metro en loop langs de metro ingang naar het hotel. Je bent dus de volgende ochtend niet eens afhankelijk van hun shuttle. Ik denk 2 uur tevoren inchecken vroeg genoeg is, maar je moet er dan wel echt zijn. Ook bij de paspoort kontrole van vertrekkende passagiers heb ik wel eens heel lang moeten wachten.
pi_175743042
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:48 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik heb een paar jaar geleden in het Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport gezeten. Dit is een mooi hotel met geluidsdichte kamers, waar je je rust zeker zult kunnen pakken.

Je loopt er in 10 minuten naar toe. Ga vanaf de Arrival terminal richting de metro en loop langs de metro ingang naar het hotel. Je bent dus de volgende ochtend niet eens afhankelijk van hun shuttle. Ik denk 2 uur tevoren inchecken vroeg genoeg is, maar je moet er dan wel echt zijn. Ook bij de paspoort kontrole van vertrekkende passagiers heb ik wel eens heel lang moeten wachten.
Is alleen erg duur ! Wel mooi.
pi_175777036
Weet iemand of het mogelijk is om een boarding pass te printen op het vliegveld, terwijl je al online ingecheckt hebt?

Ik vind het fijn om voor het geval dat mijn telefoon/watch het begeeft ik ook een papieren kopie heb, maar heb onlangs de printer het huis uit gedaan.
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 08:14:51 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_175777103
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 07:57 schreef Jappie_Sea het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een boarding pass te printen op het vliegveld, terwijl je al online ingecheckt hebt?

Ik vind het fijn om voor het geval dat mijn telefoon/watch het begeeft ik ook een papieren kopie heb, maar heb onlangs de printer het huis uit gedaan.
Als je je tas afgeeft, wil de medewerker achter de balie echt wel een pas voor je printen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_175777121
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 07:57 schreef Jappie_Sea het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een boarding pass te printen op het vliegveld, terwijl je al online ingecheckt hebt?

Ik vind het fijn om voor het geval dat mijn telefoon/watch het begeeft ik ook een papieren kopie heb, maar heb onlangs de printer het huis uit gedaan.
Je kan altijd een boarding card halen bij de incheckbalie of laten afdrukken bij een van de zuilen maar afhankelijk van de maatschappij kan dat gratis zijn (bv KLM) of heel duur (bv Ryanair).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175778617
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 08:18 schreef Nielsch het volgende:
Je kan altijd een boarding card halen bij de incheckbalie of laten afdrukken bij een van de zuilen maar afhankelijk van de maatschappij kan dat gratis zijn (bv KLM) of heel duur (bv Ryanair).
Een printer thuis is bijna goedkoper :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175791051
ryanair ben ik wel klaar mee na de laatste keer, natuurlijk moet je van tevoren inchecken.
thuis gedaan niks aan de hand was ook al de 7de keer dat ik ryanair vloog MAAR we gingen dus maar een paar dagen, dus ik via de ryanair app voor de terugvlucht ingechecked en voor mijn moeder en vriend ging dat prima maar ik/mijn vrouw kregen steeds de melding dat ik mij moest melden aan de balie en de enige reden hiervoor is dat mijn vrouw altijd haar rolstoel moet inchecken en we van tevoren assistentie hebben aangevraagd ( vanaf de gate het vliegtuig in )

dus wij komen daar aan de balie, ik het hele verhaal netjes uitgelegd en het eerste wat de balie medewerkster zei dat we moesten betalen......yeah right, en dat zei ze daarna nog 5 keer _O-

uiteindelijk dreigde ze dat ze een supervisor erbij zou halen die er niet eens was, en nadat ze 1 belletje had gedaan had ik mijn boarding passes binnen 5 minuten in mijn handen.
pi_175793350
Wat gebeurt er eigenlijk als je te dronken bent?

Lang verhaal kort, gisteren zat ik op brussel-miami naast een gast die straal- en straalbezopen was, maar dat had ik pas door toen we lang en breed in de lucht waren en hij ineens een half lege fles Jack Daniels tevoorschijn toverde.
Daarna werdtie agressief tegen mij, tegen andere passagiers, tegen de stewards en tegen de stewardessen. Uiteindelijk heeftie ziin eigen stoel, de stoel ernaast (waar ik gelukkig niet meer zat) en de stoelen voor hem ondergekotst en in zn eigen broek gepist, waarna die eindelijk in slaap viel.

Normaal gesproken als je dat doet in een club, café, restaurant, waar dan ook, word je direct eruit gegooid, maar in een vliegtuig ligt dat anders. zou je eigenlijk later nog een boete ofzo krijgen of laten ze je gewoon het land niet meer in?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_175795399
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef kalinhos het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je te dronken bent?
Boete, schoonmaakkosten, no fly list voor die maatschappij, alliantie of zelfs meer.
En met een beetje pech/geluk mag hij aan de rechter uitleggen waarom hij een vlucht, de passagiers en de crew in gevaar heeft gebracht.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175797381
wat een idioot......gewoon direct laten arresteren bij aankomst en alle kosten laten betalen.
pi_175798045
...
  zondag 17 december 2017 @ 22:32:56 #80
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_175798551
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Boete, schoonmaakkosten, no fly list voor die maatschappij, alliantie of zelfs meer.
En met een beetje pech/geluk mag hij aan de rechter uitleggen waarom hij een vlucht, de passagiers en de crew in gevaar heeft gebracht.
Crew mag hem zelfs boeien en in het uiterste geval een tussenstop maken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_175798750
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 22:32 schreef static het volgende:
Crew mag hem zelfs boeien en in het uiterste geval een tussenstop maken.
Klopt. Alles op kosten van de idioot uiteraard. En vooral een tussenstop loopt behoorlijk in de papieren.

Ik zat ooit in een vliegtuig dat niet weg kon, omdat een vrouw constant maar doorging met schelden en schreeuwen nadat ze een akkefietje had gehad met een medepassagier. Het tijdslot werd gemist, de vrouw werd door de politie uit het vliegtuig gehaald, maar daarna moesten we nog een uur wachten, omdat er gewacht moest worden op een nieuw slot. Ik werkte voor die maatschappij (maar was gewoon passagier) en heb later gehoord dat de vrouw aangeklaagd is. Uitkomst weet ik helaas niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 17 december 2017 @ 23:06:05 #82
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_175799740
Een tijdslot is heilig inderdaad.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 17 december 2017 @ 23:27:17 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175800332
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:08 schreef schmebulock het volgende:

[..]

Nog niks, heb nog 2 weken. Ga dr ff goed op lezen.
En nu wel gevonden? Maak het jezelf makkelijk, hotelletje op vliegveld of directe verbinding met Skytrain.
pi_175803796
Misschien dat jullie mij kunnen helpen?

Komende zomer ga ik waarschijnlijk naar Guatemala/Mexico en omdat de vluchten rechtstreeks best duur zijn willen we met overstap. Deze overstap is bijna altijd in de VS wat betekent dat ik een ESTA nodig heb.

Nu wil ik over 2 jaar waarschijnlijk ook naar Iran. Kan dit gewoon nadat je in de VS bent geweest? Of moet ik dan een nieuw paspoort aanvragen o.i.d.?
pi_175803849
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef kalinhos het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je te dronken bent?

Lang verhaal kort, gisteren zat ik op brussel-miami naast een gast die straal- en straalbezopen was, maar dat had ik pas door toen we lang en breed in de lucht waren en hij ineens een half lege fles Jack Daniels tevoorschijn toverde.
Daarna werdtie agressief tegen mij, tegen andere passagiers, tegen de stewards en tegen de stewardessen. Uiteindelijk heeftie ziin eigen stoel, de stoel ernaast (waar ik gelukkig niet meer zat) en de stoelen voor hem ondergekotst en in zn eigen broek gepist, waarna die eindelijk in slaap viel.

Normaal gesproken als je dat doet in een club, café, restaurant, waar dan ook, word je direct eruit gegooid, maar in een vliegtuig ligt dat anders. zou je eigenlijk later nog een boete ofzo krijgen of laten ze je gewoon het land niet meer in?
Op de ferry sluiten bewakers je op in je eigen hut of in een echte cel. Dat kan in een vliegtuig helaas niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175804094
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen?

Komende zomer ga ik waarschijnlijk naar Guatemala/Mexico en omdat de vluchten rechtstreeks best duur zijn willen we met overstap. Deze overstap is bijna altijd in de VS wat betekent dat ik een ESTA nodig heb.

Nu wil ik over 2 jaar waarschijnlijk ook naar Iran. Kan dit gewoon nadat je in de VS bent geweest? Of moet ik dan een nieuw paspoort aanvragen o.i.d.?
Vziw is alleen het omgekeerde een probleem? Kan alleen daarvan voorbeelden vinden op https://www.google.nl/search?q=going+to+iran+after+visiting+usa iig. (Zie hoe die query wel over jouw situatie gaat.)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_175804383
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:21 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Vziw is alleen het omgekeerde een probleem? Kan alleen daarvan voorbeelden vinden op https://www.google.nl/search?q=going+to+iran+after+visiting+usa iig. (Zie hoe die query wel over jouw situatie gaat.)
Ik kon ook alleen het omgekeerde vinden inderdaad, maar kon me daarom ook voorstellen dat het andersom ook voor problemen kan zorgen.

Verder kan ik alleen dit vinden:

quote:
Admission is refused to holders of passports or travel documents containing an Israeli visa or stamp or any data showing that visitor has been to Israel or indication of any connection with the state of Israel during the last 12 months
Dus denk dat het geen probleem zal zijn!

[ Bericht 19% gewijzigd door KolonelBroodje op 18-12-2017 09:50:14 ]
pi_175804423
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef kalinhos het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je te dronken bent?

Lang verhaal kort, gisteren zat ik op brussel-miami naast een gast die straal- en straalbezopen was, maar dat had ik pas door toen we lang en breed in de lucht waren en hij ineens een half lege fles Jack Daniels tevoorschijn toverde.
Daarna werdtie agressief tegen mij, tegen andere passagiers, tegen de stewards en tegen de stewardessen. Uiteindelijk heeftie ziin eigen stoel, de stoel ernaast (waar ik gelukkig niet meer zat) en de stoelen voor hem ondergekotst en in zn eigen broek gepist, waarna die eindelijk in slaap viel.

Normaal gesproken als je dat doet in een club, café, restaurant, waar dan ook, word je direct eruit gegooid, maar in een vliegtuig ligt dat anders. zou je eigenlijk later nog een boete ofzo krijgen of laten ze je gewoon het land niet meer in?
In Londen ooit meegemaakt dat een man er al bij de tassencontrole tussenuit werd gepikt. Des te opmerkelijker vind ik jouw verhaal. Dat niemand van het personeel van de luchthaven of het vliegtuig het eerder heeft gezien/geroken dat de man straalbezopen was..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_175804972
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En nu wel gevonden? Maak het jezelf makkelijk, hotelletje op vliegveld of directe verbinding met Skytrain.
Ja, plai garden guesthouse. 10 min met de taxi.
pi_175806259
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 10:13 schreef schmebulock het volgende:

[..]

Ja, plai garden guesthouse. 10 min met de taxi.
Hè hè.. :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_175841767
Gaat lekker bij KLM.
Dus ik had in het weekend een ticket gereserveerd met bedenktijd en wil dat nu kopen.
Storing.
Ik heb de helpdesk gebeld, die heeft de login "gereset" met als gevolg dat ik nu bij "Mijn reis" kan inloggen, maar niet kan betalen. En een ticket heb ik ook niet gekregen.
Dus nou heb ik geprobeerd de helpdesk nog een keer te bellen, maar na een paar minuten in de wachtrij heeft die me doorgeschakeld naar de Franse "police secours" (het Franse noodnummer?) :X

Edit: Driemaal is scheepsrecht :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 17:28:33 ]
pi_175852281
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

In Londen ooit meegemaakt dat een man er al bij de tassencontrole tussenuit werd gepikt. Des te opmerkelijker vind ik jouw verhaal. Dat niemand van het personeel van de luchthaven of het vliegtuig het eerder heeft gezien/geroken dat de man straalbezopen was..
Ik denk dat ze het niet verwachtten, het was de 6u sochtends vlucht. Dan kan je natuurlijk al wel ergens een duty-free fles kopen.

Ik dacht zelf eerst dattie water aan t drinken was, ik zag t vanuit mn ooghoek omdat ik zelf een film keek. Pas toen die na 30 minuten in de lucht ineens deed oftie aan t bellen was en daarna een foto ging maken van zijn gekregen ontbijt broodje + de fles jack Daniels ernaast had ik het wel door :{

Bleek nog een professioneel militair te zijn overigens, blij dat ik geen Belg ben :7
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 20 december 2017 @ 09:30:50 #93
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175859084
Denk erover in mei 2 weken NYC en omgeving te doen met mijn gezin. Nou hebben we niet 4x ruimbagage nodig, dus willen we Lowfare boeken en dan los twee bags checken. Daarvoor hebben ze onderstaande tabel:



AMS/OSL >> JFK is een zone H city pair, heen is met stopover, terug rechtstreeks

Is mijn interpretatie juist dat de kosten heen ¤ 70+80 bedragen en terug ¤ 35+70? Nogal onduidelijk (logischerwijs) en via FB nog geen reactie.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175861904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:30 schreef Bugno het volgende:
Denk erover in mei 2 weken NYC en omgeving te doen met mijn gezin. Nou hebben we niet 4x ruimbagage nodig, dus willen we Lowfare boeken en dan los twee bags checken. Daarvoor hebben ze onderstaande tabel:

[ afbeelding ]

AMS/OSL >> JFK is een zone H city pair, heen is met stopover, terug rechtstreeks

Is mijn interpretatie juist dat de kosten heen ¤ 70+80 bedragen en terug ¤ 35+70? Nogal onduidelijk (logischerwijs) en via FB nog geen reactie.
Hoe moeten wij deze tabel snappen? Vertel eerst eens welke airline je gaat vliegen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 20 december 2017 @ 13:28:14 #95
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175864053
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:49 schreef RipCity het volgende:

[..]

Hoe moeten wij deze tabel snappen? Vertel eerst eens welke airline je gaat vliegen?
Hoe het gesnapt moet worden is juist de vraag :')

Het gaat om Norwegian. Hier de link naar de tabel en tekst: https://www.norwegian.com(...)/#Baggage_allowances
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175864458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:28 schreef Bugno het volgende:

[..]

Hoe het gesnapt moet worden is juist de vraag :')

Het gaat om Norwegian. Hier de link naar de tabel en tekst: https://www.norwegian.com(...)/#Baggage_allowances
amsterdam nyc is h, dus 2*35 ( je koopt natuurlijk 2x een first bag he slimpie?)

Oslo amsterdam is b, 12*2, oslo nyc weer h dus 35*2. Kom ik op 24+70+70=164. Bij overstappen tel je de city pairs bij elkaar op, maar die getallen zijn ook weer zichtbaar onder b/h.

Maar het betrouwbaarste antwoord krijg je door gewoon op de site het boekingsproces tot dat punt te doorlopen. Heel onlogisch dat oslo amsterdam wat extra geld kost is het mijns inziens niet.
pi_175864599
Als je daadwerkelijk bagage mee wil is klm trouwens waarschijnlijk goedkoper
  woensdag 20 december 2017 @ 14:45:17 #98
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175865739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:51 schreef Yreal het volgende:
Als je daadwerkelijk bagage mee wil is klm trouwens waarschijnlijk goedkoper
Zat al te kijken, maar omdat we niet allemaal bagage meewillen, is Norwegian wel nog (flink goedkoper. KLM zit op de data dat ik wil reizen op 535¤ per ticket. Hier ben ik voor 1500 + 164 klaar. Alleen nog wat te snacken meenemen, maar omdat het avond/nachtvluchten zijn voldoet een stevige maaltijd op de luchthaven en wat snacks voor aan boord.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

amsterdam nyc is h, dus 2*35 ( je koopt natuurlijk 2x een first bag he slimpie?)

Oslo amsterdam is b, 12*2, oslo nyc weer h dus 35*2. Kom ik op 24+70+70=164. Bij overstappen tel je de city pairs bij elkaar op, maar die getallen zijn ook weer zichtbaar onder b/h.

Maar het betrouwbaarste antwoord krijg je door gewoon op de site het boekingsproces tot dat punt te doorlopen. Heel onlogisch dat oslo amsterdam wat extra geld kost is het mijns inziens niet.
Check, had inmiddels ook antwoord van de webcare. Ik dacht wellicht dat de bags per boeking gaan, dus dat onze tweede tas automatisch ook bag2 zou zijn.

Thanks, ik ga vanavond reserveren denk ik _O_ finally back to NYC _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176018462
Ik vlieg morgen met Norwegian van Kopenhagen naar Amsterdam. Ik heb aangegeven dat ik graag zelf een plek wil kiezen (staat bevestigd in mijn betaling): echter tijdens het boekingsproces heb ik nooit een plek kunnen aanwijzen.

Tweede vraag gaat over het inchecken. Ik heb alleen handbaggage: moet ik me dan evengoed bij een balie melden of doe ik dat op één van die computers op het vliegveld? (kan ik hier dan ook een zitplaats kiezen?)
pi_176018706
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef karton2 het volgende:
Ik vlieg morgen met Norwegian van Kopenhagen naar Amsterdam. Ik heb aangegeven dat ik graag zelf een plek wil kiezen (staat bevestigd in mijn betaling): echter tijdens het boekingsproces heb ik nooit een plek kunnen aanwijzen.

Tweede vraag gaat over het inchecken. Ik heb alleen handbaggage: moet ik me dan evengoed bij een balie melden of doe ik dat op één van die computers op het vliegveld? (kan ik hier dan ook een zitplaats kiezen?)
Zitplaats kiezen kun je meestal bij het inchecken. Als je airline een online mogelijkheid biedt kun je dat nu al doen.

Als je online hebt ingecheckt hoef je niet naar de balie of automaat maar kun je meteen naar security. Lukt online inchecken niet dan moet je, ook met alleen handbagage, naar balie of automaat om in te checken en zitplaats te kiezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')