abonnement Unibet Coolblue
pi_174957721
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Je zou eens een prijzenkast moeten maken van City voordat er een sjeik instapte en City erna

Typisch, maak eens een paint voor Nick!
Ik zeg niet dat ze niks gewonnen hebben. Ik zeg alleen dat hun kapitaal/investeringen niet in verhouding staan met de prijzen.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:19:26 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174957726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg. Dieptepunt is bereikt. Waarom is er in godsnaam een discussie tussen Feyenoorders en PSV'ers gaande?

Kan niemand gewoon accepteren dat Feyenoord een grotere club, dan PSV is en dat PSV een (veel) succesvollere club dan Feyenoord is? Dat is ook logisch wanneer je kijkt naar achterland en vroege historie.

En dat het beleid bij PSV best wel heel goed is geweest altijd en dat dat bij Feyenoord lange tijd enorm heeft gezogen? En dat PSV door dat gevoerde beleid erg succesvol is geweest en dat dat niet geldt voor het beleid dat Feyenoord tot voor kort voerde.

Dat we geluk mogen hebben dat we weer een traditionele top 3 lijken te hebben. Om het uiteindelijk alleen met Ajax uit te mogen vechten wordt op een zeker moment misschien wel saai. Een beetje diversiteit is prettig.

Dat PSV steeds een groeiende begroting heeft gehad, maar dat deze dit jaar stevig achteruit is gedraaid. Dat dat het eerste jaar ooit is en dat ze daarvoor steeds gestaag groeide mag daarin zeker meegenomen worden. Dus dat ene jaar geeft een wat vertekend beeld. Dat de begroting van Feyenoord gestaag groeit is feitelijk ook juist.
http://www.consultancy.nl(...)r-achterstand-groeit

Waarom lijkt iedereen hier gelijk te willen krijgen over welke club beter is? Daar ga je toch nooit aan uit komen. En uitspraken als "havenarbeiders" en "uitleggen met een zachte G" zijn echt te dom om te poepen en raken kant noch wal.

Gewoon normaal doen. Feyenoord is in Nederland de grotere club, PSV de succesvollere. En wat er in de toekomst allemaal nog gaat gebeuren is natte-vingerwerk. Het is wat naïef om daar al op te gaan speculeren en te hopen aangezien er niets zo veranderlijk is dan de voetbalwereld.
Ik weet niet of ze dit snappen hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174957731
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze niks gewonnen hebben. Ik zeg alleen dat hun kapitaal/investeringen niet in verhouding staan met de prijzen.
Er lopen er daar nog wel een paar rond met aardig diepe zakken hé.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 12:19:50 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174957734
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Komt ie:
[ afbeelding ]

Zoiets bedoelde Caland geloof ik. :)
Uitstekende paint. Mijn complimenten :)
Ook leuk dat Martin van Goud zo vrolijk kijkt nu hij op een stapel munnies kan staan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 november 2017 @ 12:20:58 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174957755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze niks gewonnen hebben. Ik zeg alleen dat hun kapitaal/investeringen niet in verhouding staan met de prijzen.
Er schijnen meer clubs in Engeland te zijn die wat knaken uitgeven, maar pin me er niet op vast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 november 2017 @ 12:21:12 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174957760
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er lopen er daar nog wel een paar rond met aardig diepe zakken hé.
JA GODVERDOMME
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 12:21:30 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174957768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg. Dieptepunt is bereikt. Waarom is er in godsnaam een discussie tussen Feyenoorders en PSV'ers gaande?

Kan niemand gewoon accepteren dat Feyenoord een grotere club, dan PSV is en dat PSV een (veel) succesvollere club dan Feyenoord is? Dat is ook logisch wanneer je kijkt naar achterland en vroege historie.

En dat het beleid bij PSV best wel heel goed is geweest altijd en dat dat bij Feyenoord lange tijd enorm heeft gezogen? En dat PSV door dat gevoerde beleid erg succesvol is geweest en dat dat niet geldt voor het beleid dat Feyenoord tot voor kort voerde.

Dat we geluk mogen hebben dat we weer een traditionele top 3 lijken te hebben. Om het uiteindelijk alleen met Ajax uit te mogen vechten wordt op een zeker moment misschien wel saai. Een beetje diversiteit is prettig.

Dat PSV steeds een groeiende begroting heeft gehad, maar dat deze dit jaar stevig achteruit is gedraaid. Dat dat het eerste jaar ooit is en dat ze daarvoor steeds gestaag groeide mag daarin zeker meegenomen worden. Dus dat ene jaar geeft een wat vertekend beeld. Dat de begroting van Feyenoord gestaag groeit is feitelijk ook juist.
http://www.consultancy.nl(...)r-achterstand-groeit

Waarom lijkt iedereen hier gelijk te willen krijgen over welke club beter is? Daar ga je toch nooit aan uit komen. En uitspraken als "havenarbeiders" en "uitleggen met een zachte G" zijn echt te dom om te poepen en raken kant noch wal.

Gewoon normaal doen. Feyenoord is in Nederland de grotere club, PSV de succesvollere. En wat er in de toekomst allemaal nog gaat gebeuren is natte-vingerwerk. Het is wat naïef om daar al op te gaan speculeren en te hopen aangezien er niets zo veranderlijk is dan de voetbalwereld.
_O_

Iedereen hier is ook wel ontzettend makkelijk op de kast te jagen :') Dat voedt dit soort stuff enorm.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174957782
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Er schijnen meer clubs in Engeland te zijn die wat knaken uitgeven, maar pin me er niet op vast.
Beetje irritant dat je koste wat kost het laatste woord wilt hebben maar dat er weinig zinvols uitkomt. Moet ik nu serieus gaan zoeken wie het meeste geld heeft uitgegeven? Jij denkt niet dat City vrij hoog in dat lijstje staat?
pi_174957792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Beetje irritant dat je koste wat kost het laatste woord wilt hebben maar dat er weinig zinvols uitkomt. Moet ik nu serieus gaan zoeken wie het meeste geld heeft uitgegeven? Jij denkt niet dat City vrij hoog in dat lijstje gaat staan?
:') _O-
  donderdag 9 november 2017 @ 12:23:46 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174957814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Beetje irritant dat je koste wat kost het laatste woord wilt hebben maar dat er weinig zinvols uitkomt. Moet ik nu serieus gaan zoeken wie het meeste geld heeft uitgegeven? Jij denkt niet dat City vrij hoog in dat lijstje staat?
Jezus christus man
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174957817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg. Dieptepunt is bereikt. Waarom is er in godsnaam een discussie tussen Feyenoorders en PSV'ers gaande?

Kan niemand gewoon accepteren dat Feyenoord een grotere club, dan PSV is en dat PSV een (veel) succesvollere club dan Feyenoord is? Dat is ook logisch wanneer je kijkt naar achterland en vroege historie.

En dat het beleid bij PSV best wel heel goed is geweest altijd en dat dat bij Feyenoord lange tijd enorm heeft gezogen? En dat PSV door dat gevoerde beleid erg succesvol is geweest en dat dat niet geldt voor het beleid dat Feyenoord tot voor kort voerde.

Dat we geluk mogen hebben dat we weer een traditionele top 3 lijken te hebben. Om het uiteindelijk alleen met Ajax uit te mogen vechten wordt op een zeker moment misschien wel saai. Een beetje diversiteit is prettig.

Dat PSV steeds een groeiende begroting heeft gehad, maar dat deze dit jaar stevig achteruit is gedraaid. Dat dat het eerste jaar ooit is en dat ze daarvoor steeds gestaag groeide mag daarin zeker meegenomen worden. Dus dat ene jaar geeft een wat vertekend beeld. Dat de begroting van Feyenoord gestaag groeit is feitelijk ook juist.
http://www.consultancy.nl(...)r-achterstand-groeit

Waarom lijkt iedereen hier gelijk te willen krijgen over welke club beter is? Daar ga je toch nooit aan uit komen. En uitspraken als "havenarbeiders" en "uitleggen met een zachte G" zijn echt te dom om te poepen en raken kant noch wal.

Gewoon normaal doen. Feyenoord is in Nederland de grotere club, PSV de succesvollere. En wat er in de toekomst allemaal nog gaat gebeuren is natte-vingerwerk. Het is wat naïef om daar al op te gaan speculeren en te hopen aangezien er niets zo veranderlijk is dan de voetbalwereld.
8/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 09-11-2017 12:29:51 ]
pi_174957826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

_O_

Iedereen hier is ook wel ontzettend makkelijk op de kast te jagen :') Dat voedt dit soort stuff enorm.
I know. Zo had ik gisteren Lenny nog te pakken. Dat is nota bij de bene een Willem II supporter.
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 12:25:58 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174957863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

I know. Zo had ik gisteren Lenny nog te pakken. Dat is nota bij de bene een Willem II supporter.
Ik gooi hier ook voor keer #1851 iets neer over hét VI-artikel van september en drie uur later vliegt iedereen elkaar in de haren. Het zit diep, blijkbaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174957891
quote:
17s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Waar zit ik mis?

Edit: wel lief om te zien dat alle Feyenoorders elkaar hier helpen
Je zou bij jezelf na kunnen gaan dat je in een competitie met Chelsea, United, Arsenal, Spurs, Liverpool wel eens naast het kampioenschap kunt grijpen zelfs als je in pure dollars het meeste er tegenaan smijt.
pi_174957907
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je zou bij jezelf na kunnen gaan dat je in een competitie met Chelsea, United, Arsenal, Spurs, Liverpool wel eens naast het kampioenschap kunt grijpen zelfs als je in pure dollars het meeste er tegenaan smijt.
Waardoor je dus uitkomt op mijn punt; Beleid>geld.
pi_174957923
Lees de post van Lans en kap met dat gebash. Als je zijn post niet snapt, mag je sowieso optyfen uit dit topic.

Dit geldt evengoed voor de PSV-ers.
BFF met GGMM
  donderdag 9 november 2017 @ 12:29:33 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174957927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waardoor je dus uitkomt op mijn punt; Beleid>geld.
Zonder geld wordt het erg moeilijk om beleid te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 12:30:10 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174957937
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Zonder geld wordt het erg moeilijk om beleid te maken.
Het gaat om geld en daarna rijst de vraag wat je met het geld doet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174957938
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Zonder geld wordt het erg moeilijk om beleid te maken.
En toch lukte het clubs met minder geld vaker om prijzen te winnen. Ra ra hoe kan dat?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:30:53 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174957952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het gaat om geld en daarna rijst de vraag wat je met het geld doet.
Exact.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174957966
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Zonder geld wordt het erg moeilijk om beleid te maken.
En luister maar naar Donraja, optyfen.
pi_174958023
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En toch lukte het clubs met minder geld vaker om prijzen te winnen. Ra ra hoe kan dat?
Zelfs een klok die stilstaat geeft tweemaal daags de juiste tijd aan.
In principe gaat het eigenlijk altijd tussen de rijkste (Ajax) de op een na rijkste (PSV) en incidenteel de nummer 3 (Feyenoord)

AZ zat Scheringa tot in zijn nek in die sprong financieel ook met enige regelmaat bij en het verhaal van Twente is bekend.
blablablabla
pi_174958092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs een klok die stilstaat geeft tweemaal daags de juiste tijd aan.
In principe gaat het eigenlijk altijd tussen de rijkste (Ajax) de op een na rijkste (PSV) en incidenteel de nummer 3 (Feyenoord)

AZ zat Scheringa tot in zijn nek in die sprong financieel ook met enige regelmaat bij en het verhaal van Twente is bekend.
Haha als je dit soort argumenten gaat aandragen ('zelfs een kapotte klok geeft tweemaal daags de juiste tijd aan') dan zijn we echt klaar inderdaad :') Jezus. Is het zo moeilijk om toe te geven dat Beleid vele malen belangrijker is? Tuurlijk staat City boven Stoke doordat ze meer geld hebben en duurdere spelers, maar er is een reden dat andere clubs meer prijzen hebben gewonnen. Die kochten wat ze nodig hadden en City scoutte alleen de hypes van het moment om daar vervolgens 5x te veel geld voor te betalen. Met Guardiala zit er weer lijn/visie in het spel en beleid en dat betaald zich uit (of beter gezegd; gaat zich uitbetalen).
pi_174958203
quote:
13s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Haha als je dit soort argumenten gaat aandragen ('zelfs een kapotte klok geeft tweemaal daags de juiste tijd aan') dan zijn we echt klaar inderdaad :') Jezus. Is het zo moeilijk om toe te geven dat Beleid vele malen belangrijker is? Tuurlijk staat City boven Stoke doordat ze meer geld hebben en duurdere spelers, maar er is een reden dat andere clubs meer prijzen hebben gewonnen. Die kochten wat ze nodig hadden en City scoutte alleen de hypes van het moment om daar vervolgens 5x te veel geld voor te betalen. Met Guardiala zit er weer lijn/visie in het spel en beleid en dat betaald zich uit (of beter gezegd; gaat zich uitbetalen).
Ja en zonder geld kun je dus geen goed beleid maken, bedankt Hans.
Hoe had je als PSV Mertens, Strootman, Depay, Perreiro, Lozano, Wijnaldum en noem ze allemaal maar op willen kopen zonder voldoende financiële armslag?
Dat vergt toch initieel een flinke investering die je alleen met een goed beleid nooit had kunnen maken.
blablablabla
pi_174958214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en zonder geld kun je dus geen goed beleid maken, bedankt Hans.
Hoe had je als PSV Mertens, Strootman, Depay, Perreiro, Lozano, Wijnaldum en noem ze allemaal maar op willen kopen zonder voldoende financiële armslag?
Dat vergt toch initieel een flinke investering die je alleen met een goed beleid nooit had kunnen maken.
Laat maar, je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')