abonnement Unibet Coolblue
pi_174777928
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+
pi_174778133
Gelukkig maar dat de test goed lukte aapieannie! En veel plezier met het plassen ;) helpt mij een beetje met me zwanger voelen.
pi_174778172
Oh ja MvM, daardoor wisten alle buren het al vrij snel destijds.... _O-
pi_174778187
Gefeliciteerd Exode! Las 2,5 week zwanger?
Pril maar het begin van hopelijk iets heel moois. O+

Ik heb inmiddels een gezonde nesteldrang. Begonnen met de eerste reeks babykleding wassen en alles uit te zoeken wat we van onze zoon nog hadden.
Ook is haar kamer bijna helemaal klaar. Lijstjes, lampje en kapstok moeten nog aan de muur en we moeten kijken of we zo’n mobiel van Nijntje aan de muur bevestigen of iets want aan het bed past ie helaas niet.
De leermap van de bevallingscursus ook alvast tevoorschijn gehaald.
Ik begin mij erg gerust te voelen dat ik straks niet hoef te haasten of we alles wel gereed hebben. O+
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:04:02 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174778188
ik zou iedereen aan willen sporen om MvM te doen.. daardoor ben ik nu uberhaupt zwanger :@ *O*

aapie, vanaf welke week kan je dat eigenlijk doen dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:07:46 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_174778244
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:04 schreef Barreltje het volgende:
ik zou iedereen aan willen sporen om MvM te doen.. daardoor ben ik nu uberhaupt zwanger :@ *O*

aapie, vanaf welke week kan je dat eigenlijk doen dan?
6 weken! Je kunt je nu al aanmelden :Y
disclaimer
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:09:51 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174778270
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

6 weken! Je kunt je nu al aanmelden :Y
jah.. ik durf het denk ik pas als ik een echo met hartje gezien heb.. nog even wachten .. het lijkt me ook erg pijnlijk om je aan te melden en het dan toch weer af te moeten zeggen :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174778397
@Team-klunzige-indalers: er is hoop! ^O^
Net weer helemaal goedgekeurd bij de vk en onze kleine man ligt zelfs al helemaal ingedaald en vast en alles :s)

De vk gaf aan dat hij nu nog prima om zijn lengte-as kan draaien (dat doet-ie dan ook meerdere keren per dag), maar dat zegt niets over het indalen/vast liggen.

Venco, klinkt fijn ja, dat alles zo'n beetje klaar is :Y
En ik ga ook maar eens wat babywasjes draaien denk ik O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174778494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:18 schreef twist02 het volgende:
@Team-klunzige-indalers: er is hoop! ^O^
Net weer helemaal goedgekeurd bij de vk en onze kleine man ligt zelfs al helemaal ingedaald en vast en alles :s)

De vk gaf aan dat hij nu nog prima om zijn lengte-as kan draaien (dat doet-ie dan ook meerdere keren per dag), maar dat zegt niets over het indalen/vast liggen.

Venco, klinkt fijn ja, dat alles zo'n beetje klaar is :Y
En ik ga ook maar eens wat babywasjes draaien denk ik O+
Extra stukje voorpret en goed voor de gemoedsrust. c_/
En heb laatst een excelbestandje aangemaakt om de telling bij te houden wat we nu eigenlijk in huis hebben qua kleding.
Stond laatst enigszins zenuwachtig in de winkel omdat ik door de bomen het bos niet zag qua maten en lange of korte mouwen. :')
Besefte dat mijn dochter nog geen truitjes had bijvoorbeeld. Heb trouwens vrijwel alleen vanaf maat 52.
Twijfel of ik toch, voor de zekerheid, iets van maat 50 erbij te kopen.
pi_174778530
Wij wachten tot 20-11 met aanmelden voor MvM, dan is de echo. Eens kijken hoe we die flessen verdekt kunnen plaatsen aan de weg :D

Ik zal nog niet al te fanatiek meeplaatsen, we proberen nog wat te temperen met het enthousiasme tot 20-11 zeg maar. Is toch nog even spannend.
pi_174778933
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Protège moi de mes désirs.
pi_174778943
Zo, ik was even niet zo actief, weekendje weg en gister nog een drukke dag met vrienden op bezoek. Merk dat dat toch veel vraagt, ben nu echt kapot. Beetje rustig aan vandaag dus, lekker thuiswerken :)

Welkom voor alle nieuwe zwangeren, met een extra jompel voor Barrel en Exode(+vrouw) *O* *O* Ik ga voor iedereen duimen voor goede eerste echo's!

Ik las tussendoor nog iets over Mini's ontdekte talent van banen schilderen en dat je dat nog eventjes over mag doen.. Echt balen! Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat en dat je straks een prachtige kinderkamer hebt!

DaD, ik hoop dat het inmiddels nog beter gaat met je schaambeen, het klinkt echt heel erg naar... :*

Malteser, hoe gaat het met jou nu je een paar dagen thuis bent? Heb je al wat meer energie?

Interessant om iedereens kijk te lezen op hoeveel dagen werken en hoeveel opvang. Ik vind dat ook nog wel lastig. Ik heb geen idee nog wat het gaat worden, heb het idee dat mijn vriend liever 5 dagen blijft werken. Ik wil in ieder geval 3 dagen werken, maar misschien wel 4. Familie woont niet dichtbij genoeg om makkelijk te kunnen oppassen en wij hebben dus allebei nog geen rijbewijs :') Dus we kunnen hem/haar ook niet even bij mijn ouders droppen ofzo (dat is met de auto nog wel te doen). Nou goed, we kunnen er nog even over nadenken.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu, ik moet er nogal wat voor doorspitten :P
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:00:10 #13
382129 crew  Donna
pi_174779125
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah.. ik durf het denk ik pas als ik een echo met hartje gezien heb.. nog even wachten .. het lijkt me ook erg pijnlijk om je aan te melden en het dan toch weer af te moeten zeggen :@
Het is pijnlijk, maar ik heb het moeten doen in maart en ze waren heel lief en per post krijg je dan nog een bloemenbon. Heel netjes.
pi_174779314
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:04 schreef Barreltje het volgende:
ik zou iedereen aan willen sporen om MvM te doen.. daardoor ben ik nu uberhaupt zwanger :@ *O*

Ik ben zwanger geworden door de syntetische versie en plas nu trouw 8 flessen per week vol :)
pi_174779319
Indaalpluim voor de uk van Twist! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef Aure het volgende:
Echt balen! Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat.
Nou! De onderlaag ging er gisterenavond in elk geval met gezwinde spoed vanaf!

Actiefoto van omstreeks 22:30 na amper een uur krabben met een plamuurmesje :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je weekendje weg verder wel tof, ondanks vermoeiend? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174779578
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:13 schreef minilot het volgende:

Nou! De onderlaag ging er gisterenavond in elk geval met gezwinde spoed vanaf!

Actiefoto van omstreeks 22:30 na amper een uur krabben met een plamuurmesje :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je weekendje weg verder wel tof, ondanks vermoeiend? :)
Ah gelukkig maar! En dat met een plamuurmesje! :D


Ja was heel tof! Ik was, nerdy als ik ben, naar spiel in essen! Bordspellenbeurs, allemaal spellen gespeeld en een aantal gekocht. Was erg leuk om een keer te zijn geweest :)
pi_174779660
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:30 schreef Aure het volgende:

[..]
Ja was heel tof! Ik was, nerdy als ik ben, naar spiel in essen!
Ah, wat cool! *nerdboks*

Als je je realiseert dat je over een paar jaar gewoon samen met je uk aan simpele bordspelletjes kunt beginnen, smelt je dan een beetje? O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174779735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:13 schreef minilot het volgende:
Indaalpluim voor de uk van Twist! O+

[..]

Nou! De onderlaag ging er gisterenavond in elk geval met gezwinde spoed vanaf!

Actiefoto van omstreeks 22:30 na amper een uur krabben met een plamuurmesje :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je weekendje weg verder wel tof, ondanks vermoeiend? :)
:o Dat roept herinneringen op van onze oude keuken. :D Al kwam het bij ons ook nog wel zonder plamuurmesje naar beneden. ;(

Fijn Twist dat de baby ingedaald ligt. Is toch wel een geruststelling he.

Wat goed dat je aan moeders voor moeders meedoet Annie. Al met al viel het me echt mee om het te doen. Aan het eind was ik wel blij dat het klaar was, dat wel. Maar ik vond het ook een goede stok achter de deur om veel te drinken want ik moest en zou mijn flessen vullen. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174780155
Ah gelukkig... ik ben dus niet de enige met mvm prestatie drang! _O-
pi_174780575
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, wat cool! *nerdboks*

Als je je realiseert dat je over een paar jaar gewoon samen met je uk aan simpele bordspelletjes kunt beginnen, smelt je dan een beetje? O+
Jaaaa O+ O+

Ik ben zelfs al aan het bedenken welke spellen we al vroeg zouden kunnen spelen :D
pi_174780587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:17 schreef Aure het volgende:

[..]

Jaaaa O+ O+

Ik ben zelfs al aan het bedenken welke spellen we al vroeg zouden kunnen spelen :D
Memory
pi_174780614
Ik vind dat sowieso echt zo leuk om aan te denken: welke van onze vele maffe geek-interesses en idiote hobbies de uk straks helemaal te gek gaat vinden en wat -ie allemaal retestom gaat vinden. Een heel nieuw mensje met meningen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174780721
Hehe ben benieuwd of ik überhaupt nog tijd over hou voor al mn nerdy hobby's. Ik ben ook nogal een casual gamer (met name WoW), maar op dit moment heb ik er de energie en concentratie niet voor. Hopelijk komt dat wel weer terug, want ik vind het heerlijk om af en toe een avondje te gamen :D
pi_174780758
Ben zelf vooral benieuwd wat er overblijft van elke paar weken naar de Efteling. :) Zolang spruit nog klein is en niet protesteert, gewoon hoppa in de draagzak en gaan met die banaan - dat is het plan. Maar of het daar ook werkelijk van gaat komen - geen idee!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174780790
Das wel een hele leuke hobby met een kleine!
pi_174781595
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Oké, ik heb het echt niet snel, maar nu móeten mijn hormonen dus ook zo'n olifant! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174781676
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Cute! O+

Als ik hem in de winkel zou zien liggen dan zou ik niet verder komen dan "ohja, olifant" en weer doorlopen. Maar zo met baby is hij echt onweerstaanbaar. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:14:10 #28
382129 crew  Donna
pi_174781736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:06 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oké, ik heb het echt niet snel, maar nu móeten mijn hormonen dus ook zo'n olifant! O+
Ja mijn hormonen ook!
pi_174781891
Ik neem afscheid. Hartje is blijkbaar met 8 weken(week geleden) gestopt met kloppen. Ze heeft bijna een uur zitten zoeken naar een hartslag (inwendige echo),maar helaas. Ben heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Moet het maar verwerken nu.



[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 16:23:08 ]
pi_174781911
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik neem afscheid. Hartje is blijkbaar met 8 weken(week geleden) gestopt met kloppen. Ben heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Moet het maar verwerken nu.

[ afbeelding ]
Ach Jezus mop, wat erg!
;(
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:23:39 #31
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174781922
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik neem afscheid. Hartje is blijkbaar met 8 weken(week geleden) gestopt met kloppen. Ze heeft bijna een uur zitten zoeken naar een hartslag (inwendige echo),maar helaas. Ben heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Moet het maar verwerken nu.

[ afbeelding ]
Verloskundige praktijk in Alphen Ad Rijn?
Je woont helemaal niet in Nederland...?!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174781943
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:23 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ach Jezus mop, wat erg!
;(
Ja, het is heel hard. Weet niet of ik moet wachten op bloeding of het moet laten verwijderen. Dat werd me nog gevraagd.
pi_174781955
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

Verloskundige praktijk in Alphen Ad Rijn?
Je woont helemaal niet in Nederland...?!
Wie zegt dat het in Alphen zit? En als je me beter gestalkt had, had je geweten dat ik 27 september teruggevlogen ben naar Nederland. Sukkel.
pi_174781982
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, het is heel hard. Weet niet of ik moet wachten op bloeding of het moet laten verwijderen. Dat werd me nog gevraagd.
Ja bij Kim kwam het zelf op gang. Dus daar heb ik geen ervaring mee.
Sterkte.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:34:58 #35
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174782160
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wie zegt dat het in Alphen zit? En als je me beter gestalkt had, had je geweten dat ik 27 september teruggevlogen ben naar Nederland. Sukkel.
Google zegt dat het in Alphen zit.

Maar oké :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174782198
Wat triest Maghrebijnse, sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:38:50 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174782237
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:34 schreef zeefje het volgende:

[..]

Google zegt dat het in Alphen zit.

Maar oké :)
https://www.verloskundigenpraktijk-vivre.nl/contact zit in Enschede.
Sterkte, Maghrebijnse!
KuikenGuppy
pi_174782292
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:26 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja bij Kim kwam het zelf op gang. Dus daar heb ik geen ervaring mee.
Sterkte.
Ben net gebeld door ziekenhuis. Kan morgen al langs. Voor gesprek, bekijken welke manier van verwijderen ik ga kiezen.
pi_174782301
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:34 schreef zeefje het volgende:

[..]

Google zegt dat het in Alphen zit.

Maar oké :)
Triest mensje ben je. Serieus.
pi_174782308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:36 schreef rena het volgende:
Wat triest Maghrebijnse, sterkte!
Dankjewel. :*
pi_174782320
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

https://www.verloskundigenpraktijk-vivre.nl/contact zit in Enschede.
Sterkte, Maghrebijnse!
Dankjewel. Doet best pijn. Niet verwacht dat het zoveel pijn zou doen.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:44:47 #42
382129 crew  Donna
pi_174782368
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, het is heel hard. Weet niet of ik moet wachten op bloeding of het moet laten verwijderen. Dat werd me nog gevraagd.
Dat kan alleen jij beslissen. Ik heb gekozen voor tabletten vaginaal inbrengen om het op te wekken destijds. Maar dan moet er het liefst wel iemand bij je thuis zijn, want je kan ook te heftig gaan bloeden. Beide ingrepen zijn niet zonder risico, maar daar vertellen ze je morgen wel meer over.
Sterkte.
pi_174782397
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben net gebeld door ziekenhuis. Kan morgen al langs. Voor gesprek, bekijken welke manier van verwijderen ik ga kiezen.
Je man gaat wel mee hoop ik?
pi_174782410
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat kan alleen jij beslissen. Ik heb gekozen voor tabletten vaginaal inbrengen om het op te wekken destijds. Maar dan moet er het liefst wel iemand bij je thuis zijn, want je kan ook te heftig gaan bloeden. Beide ingrepen zijn niet zonder risico, maar daar vertellen ze je morgen wel meer over.
Sterkte.
Ja, doet dat zeer? Ik heb morgen al een afspraak bij de gynaecoloog en dan beslis ik daar wel. Ik neig naar tabletten. Is gewoon wat minde erg ( naar mijn gevoel) dan zo een curretage.

Dankjewel. :*
pi_174782431
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:46 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je man gaat wel mee hoop ik?
Hij was vandaag niet mee. Maar morgen is nog niet de ingreep. Alleen spreekuur, waar ik dus eerst nog een echo krijg en dan bespreken wat de opties zijn.
pi_174782447
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hij was vandaag niet mee. Maar morgen is nog niet de ingreep. Alleen spreekuur, waar ik dus eerst nog een echo krijg en dan bespreken wat de opties zijn.
Ook dan zou ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken om mee te gaan. Dit moet je niet alleen doen
pi_174782485
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:49 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ook dan zou ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken om mee te gaan. Dit moet je niet alleen doen
Heb ik gisteren gedaan en toen kon hij niet vanwege werk. Ik ga naar spreekuur morgen wel alleen. Ingreep is hij volgens mij al niet meer in Nederland. Heb het vandaag ook alleen gedaan dus
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:51:50 #48
382129 crew  Donna
pi_174782502
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, doet dat zeer? Ik heb morgen al een afspraak bij de gynaecoloog en dan beslis ik daar wel. Ik neig naar tabletten. Is gewoon wat minde erg ( naar mijn gevoel) dan zo een curretage.

Dankjewel. :*
Dat is echt voor iedere vrouw anders. Over het algemeen zeggen ze dat de pijn vergelijkbaar is met een heel heftige menstruatie, qua buikpijn. Sommige vrouwen krijgen echt weeën, andere hebben amper pijn. Ik hoorde gelukkig bij de laatste groep, maar ik vond het hele proces wel heftig ja.
pi_174782528
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:51 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat is echt voor iedere vrouw anders. Over het algemeen zeggen ze dat de pijn vergelijkbaar is met een heel heftige menstruatie, qua buikpijn. Sommige vrouwen krijgen echt weeën, andere hebben amper pijn. Ik hoorde gelukkig bij de laatste groep, maar ik vond het hele proces wel heftig ja.
Bedankt voor informatie. Wat vond je precies heftig als ik vragen mag? Wil je soort van voorbereiden voor zover dat kan?
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:56:47 #50
382129 crew  Donna
pi_174782574
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedankt voor informatie. Wat vond je precies heftig als ik vragen mag? Wil je soort van voorbereiden voor zover dat kan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook een topic over in OUD, dat is misschien een betere plek.
Dit topic is niet zo geschikt voor details vind ik (maar das mijn mening).
De gyn kan je er morgen alles over vertellen. Maar het is echt voor iedere vrouw anders. En houd er rekening mee dat als het niet werkt, dat je een tweede dosis moet of een curretage moet (of alsnog afwachten). Reizen lijkt me niet verstandig daartussen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:59:57 #51
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174782623
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

https://www.verloskundigenpraktijk-vivre.nl/contact zit in Enschede.
Sterkte, Maghrebijnse!
https://www.vivre-voorverloskunde.nl
Óók n Alphen dan ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174782710
Sterkte Maghrebijnse. Een miskraam is heel naar.
pi_174782738
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook een topic over in OUD, dat is misschien een betere plek.
Dit topic is niet zo geschikt voor details vind ik (maar das mijn mening).
De gyn kan je er morgen alles over vertellen. Maar het is echt voor iedere vrouw anders. En houd er rekening mee dat als het niet werkt, dat je een tweede dosis moet of een curretage moet (of alsnog afwachten). Reizen lijkt me niet verstandig daartussen.
Ok, ik wacht het morgen even af. Enerzijds ben ik niet zo van de onnodige ingrepen en hoop ik dat mijn lichaam het zelf opruimt. Ga morgen naar de spreekuur en dan zie ik vanuit daar wel.

Dankjewel voor alle informatie. Heb er veel aan. :*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 17:07:33 ]
pi_174782822
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:05 schreef Malteser het volgende:
Sterkte Maghrebijnse. Een miskraam is heel naar.
Dankjewel. Hoop gewoon dat ik dat vruchtje niet zie, dat lijkt me zo pijnlijk.
pi_174783451
Sterkte! In het topic zwanger en dan gaat het mis zitten helaas ervaringsdeskundigen. Daar heb ik toen veel aan gehad voor mijn vragen.
pi_174783477
Mijn grote wordt morgen 6! Dus ik ben nu emomuts. Dat mijn eerste bevalling rond deze tijd 6 jaar geleden startte enzo O+
pi_174783804
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:59 schreef zeefje het volgende:

[..]

https://www.vivre-voorverloskunde.nl
Óók n Alphen dan ;)
moeilijk wel hè, je ongelijk toegeven ;)

Sterkte maghrebijnse ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174783867
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:41 schreef Songeur het volgende:
Sterkte! In het topic zwanger en dan gaat het mis zitten helaas ervaringsdeskundigen. Daar heb ik toen veel aan gehad voor mijn vragen.
Dankjewel! :*
pi_174783879
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

moeilijk wel hè, je ongelijk toegeven ;)

Sterkte maghrebijnse ;(
Dankjewel. Heb net potje zitten janken, dat lucht wel op. :*
pi_174784065
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef Aure het volgende:
.....

Malteser, hoe gaat het met jou nu je een paar dagen thuis bent? Heb je al wat meer energie?

Thanks for asking. Het is heel fijn om thuis te zijn. Ik lijk me al wat minder slap te voelen dan voor het weekend. Maar het heeft veel tijd nodig, daar ben ik nu achter. Maar ik ben thuis, bij mijn mannen, in mijn eigen fijne huis en bed, dus ik voel me mentaal wel beter dan in het ziekenhuis.
pi_174784234
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Jaaaa ik O+ Hebben al meer olifant dingen voor de kleine man. Snel maar even naar IKEA O+
pi_174784356
Sterkte Maghrebijnse. Gynaecoloog zal je alle informatie geven die je nodig hebt.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:33:02 #63
382129 crew  Donna
pi_174784524
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:11 schreef Malteser het volgende:

[..]

Thanks for asking. Het is heel fijn om thuis te zijn. Ik lijk me al wat minder slap te voelen dan voor het weekend. Maar het heeft veel tijd nodig, daar ben ik nu achter. Maar ik ben thuis, bij mijn mannen, in mijn eigen fijne huis en bed, dus ik voel me mentaal wel beter dan in het ziekenhuis.
Fijn om te horen dat je je al wat minder slap begint te voelen.
pi_174784684
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:06 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oké, ik heb het echt niet snel, maar nu móeten mijn hormonen dus ook zo'n olifant! O+
Haha, idem! O+

quote:
3s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Cute! O+

Als ik hem in de winkel zou zien liggen dan zou ik niet verder komen dan "ohja, olifant" en weer doorlopen. Maar zo met baby is hij echt onweerstaanbaar. O+
Ik kende deze foto al van voordat ik zwanger was. Was er toen al helemaal gek op. O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:18 schreef elliebell het volgende:

[..]

Jaaaa ik O+ Hebben al meer olifant dingen voor de kleine man. Snel maar even naar IKEA O+
Aawh. O+ Ze hebben ook leuke andere dieren, trouwens!

@Malteser: goed dat je je al beter voelt. Goed aansterken voor je mannen. :)

@Maghrebijnse: sterkte.
Protège moi de mes désirs.
pi_174785949
Sterkte Maghrebijnse!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:31:13 #66
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_174786594
Sterkte Maghrebijnse.. Superverdrietig. Hopelijk heb je ondanks alles wel steun aan je man.

Malteser, wat fijn dat je je al iets beter voelt, hopelijk volgt enkeling vooruitgang en ben je snel weer relatief fit!

Ik had vanavond controle. Alles perfect, 2 wk terug prachtige 20w echo gehad met gemiddelde baby, netjes op de lijntjes, nog steeds een lage bloeddruk die ik ook wel merk gedurende de dag (90/50), buik goed op groei, mooie hartslag en prima fundushoogte. En toen kwam het protocol :') ivm diabetes type 2 bij mijn moeder, wilde ze toch wel een GTT doen. Dat baby1 geboren werd met 3195gr (37.5w), mijn suiker altijd stabiel en ruuuuuim binnen welke marge dan ook is geweest en dat niets wijst op verandering daaromtrent was gelukkig wel aanleiding om het nog een keer te gaan overleggen.

Ben ik nu zo’n bijzonder geval dat ik diabetes in de familie onvoldoende grond vind als ik dat afzet tegen alle overige argumenten? Ik heb niet zon zin om een dwarserd te zijn, maar dit voelt wel heel erg ‘das protokol’ enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kimpossible op 31-10-2017 19:36:50 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_174786607
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:18 schreef elliebell het volgende:

[..]

Jaaaa ik O+ Hebben al meer olifant dingen voor de kleine man. Snel maar even naar IKEA O+
Ikea heeft ook een katoenen dekentje met een olifantje en nog wat andere dingen.
pi_174786659
Exode, welkom en gefeliciteerd!!

Kim, fijn van de goede echo! En je bent geen ggt verplicht toch?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:36:27 #69
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_174786734
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef Malteser het volgende:
Exode, welkom en gefeliciteerd!!

Kim, fijn van de goede echo! En je bent geen ggt verplicht toch?
Nee hoor, helemaal niet! Maar ik merk dan toch aan alles dat ze die kritische noten niet zo kennen of zo en dan voel ik me vlug bezwaard. :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_174786952
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:36 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet! Maar ik merk dan toch aan alles dat ze die kritische noten niet zo kennen of zo en dan voel ik me vlug bezwaard. :P
Snap precies wat je bedoelt maar jouw lijf dus jouw keuze. En dat klinkt als een heel makkelijk advies voor een ander maar zelf zou ik me ook bezwaard/een zeur voelen. Want waarom meen ik het beter te weten dan zij die ervoor gestudeerd hebben?
Maar dit ben je niet verplicht dus gewoon even over denken.
pi_174787175
Exode welkom!

Malteser, goed om te lezen dat het wat beter met je gaat.

Veel sterkte Maghrebijnse.

Wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gepland O+ 20 november.

Gisteren bloed laten prikken voor de niptest, controle en vitamines van de huisarts, 10 buisjes :D en de eerste ader was na 7 buisjes leeggetapt en daarna kon ze moeilijk een goede ader vinden. Dus nu 3 blauwe plekken rijker :’)

En ohhh die olifant O+ zag ik een paar weken geleden al bij de Ikea en ik moet hem.
Heb nog aardige zelfbeheersing want ik werk naast de Ikea en nog niet gekocht :’)
pi_174787369
Oh ik moet ook zo'n olifant!!! Heel erg cute!


Ik moet waarschijnlijk ook een suikertest gaan doen. Wat ik eigenlijk helemaal niet wil. Alleen een te hoge bmi, het is me net niet gelukt onder de 30 te komen. Maar goed, ik ga er toch niet iets over durven zeggen dus dan ga ik maar :@
pi_174787414
VitaBella, oei wat een bloedprik-avontuur zo! :o Kun je er verder wel goed tegen?

Die olifant is hier op mysterieuze wijze op het verlanglijstje van onze kleine man beland O-)
* twist02 heeft meteen nog wat mensen op dat lijstje gewezen *)

Iemand hier trouwens tips voor geboortevlaggen? Vorige keer hadden we een leuke raamsticker, maar we hebben nu geen geschikte ramen meer... Verderop in de straat zagen we maanden geleden een vlag uithangen met de naam erop en dat was erg leuk :)
Ja, als ik die mensen spreek, kan ik het uiteraard ook aan hen vragen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 31-10-2017 20:34:13 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174787995
Kim, bij F heb je ook geen test hoeven doen toch? Voor zover ik het weet is type 2 geen richtlijn om een test te gaan doen namelijk. Als het een type 1 zou zijn dan wel, maar dan had het bij F ook gebeurd.

Maghrebijnse heel veel sterkte :*

Vandaag na twee weken vakantie weer op het werk en het is voor een aantal collega's al geen verrassing meer dat ik zwanger ben haha!

Morgen dus ook mijn ouders maar inlichten... spannend!
pi_174788048
@ Twist: Waar had je de naamsticker vandaan? :)

Olifanten. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174788250
Ik heb de OGTT aanvankelijk geweigerd. Ik kwam te veel aan. Verder geen enkele indicatie voor suiker. Dat ik de eerste zwangerschap nog veel meer aan ben gekomen en hem toen niet hoefde vonden ze ook vreemd. Ondanks dat ik eerst heb gezegd dat ik het niet wilde, zat het me toch niet helemaal lekker. Wil ik die test niet omdat ik het echt niet nodig vind, of wil ik die test niet omdat ik geen zin had in gedoe omtrent gewicht.
Ben in gesprek gegaan met de vk. Die kon mij niet verzekeren dat het geen suiker zou zijn. En dat er maar één manier is om daar achter te komen. Dus uiteindelijk (met verse tegenzin) de test gedaan met prachtige testuitslagen.

Diabetes in de familie is nou eenmaal een indicatie voor de vk om je door te sturen. Aan jou om te weigeren. Maar niemand kan jou vertellen of er sprake is van suiker of niet door zonder test naar je te kijken. :*

Bij mij gaf de doorslag dat ook P50 kindjes last kunnen hebben van verborgen suiker. Die hebben dan gewoon een slechte start en daar gaat het slechter mee dan je van buiten kan zien. Voor de baby dus toch maar een test, want dan kon ik er tenminste wat mee doen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174788812
Hoe ging het met je teen vandaag, kris?

Omdat T redelijk zwaar was bij geboorte moet ik ook een suiker test...
pi_174788819
Malteser, fijn dat je langzaamaan wat begint op te knappen :) Kan me voorstellen dat van zoiets herstellen tijd gaat kosten :*

Kim, fijn dat alles goed was met de baby!

Waterdruppel, heb je niet zien posten maar veel plezier vanavond bij Delain, wij staan op de bovenste rij, daar kun je nog een beetje luchtig en vrij staan 🤘🏻 Baby is nog niet onder de indruk van het voorprogramma :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174789015
Lief dat je het vraagt Jagar! Het ging goed. De verwachting was zonder verdoving, maar het zat te diep en is met verdoving gedaan. Ervaringen om nooit meer over te doen? Een verdovingsprik in je grote teen. Stalen pin is er weer uit en mag m'n teen weer gewoon gebruiken. Omdat alles 6 weken niet bewogen heeft, is alles nu stijf en het kan een paar weken tot maanden duren voor alle mobiliteit volledig terug is.
Maar het lopen voelt nu al beter. O+ Happy bekken, happy mommy. Hopelijk snel ook happy peuter daardoor.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174789170
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:56 schreef twist02 het volgende:
VitaBella, oei wat een bloedprik-avontuur zo! :o Kun je er verder wel goed tegen?

Die olifant is hier op mysterieuze wijze op het verlanglijstje van onze kleine man beland O-)
* twist02 heeft meteen nog wat mensen op dat lijstje gewezen *)

Iemand hier trouwens tips voor geboortevlaggen? Vorige keer hadden we een leuke raamsticker, maar we hebben nu geen geschikte ramen meer... Verderop in de straat zagen we maanden geleden een vlag uithangen met de naam erop en dat was erg leuk :)
Ja, als ik die mensen spreek, kan ik het uiteraard ook aan hen vragen ;)
Ja gelukkig geen problemen mee! Ben ook bloeddonor dus wel gewend aan de prikken.

Geen tips voor vlaggen, hier aan de overkant hadden ze een hele leuke houten wegwijzer staan wat je ook wel eens bij bruiloften ziet, met naam en datum erop. Had ik nog niet eerder gezien :)
pi_174789302
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:31 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ikea heeft ook een katoenen dekentje met een olifantje en nog wat andere dingen.
Dekentje heb ik al O+ http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20290206/ . Zag dat ze ook nog andere hadden nu. Hoeft ook niet allemaal olifant, meer een dierenthema qua accessoires. Maar die knuffel is wel echt uber schattig ook O+
pi_174789445
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Twist: Waar had je de naamsticker vandaan? :)
We hadden 'm online besteld, bij Foppiez.nl.
Zie 'm er nu niet meer tussen staan, maar wij hadden 2 van die baby voetafdrukken met de naam erbij :)

Hoop dat dat lekkere gevoel snel doorzet Kris! ^O^

Vita: ja als je die naalden van de bloedbank gewend bent, zijn de 'gewone' niet echt spannend meer hè? ;)

Oeh, er zit eindelijk schot in het geboortekaartjes-debacle hier! O+
(Lees: ik heb een man met een mening maar zonder nuttige inbreng }:| maar het lijkt erop dat we er met wat kleine aanpassingen zowaar uit gaan komen *; )
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174789544
En Malteser, fijn dat het langzaam weer iets beter begint te gaan!
Kris, wat fijn dat ie eruit is! Hopelijk gaat het snel nog wat beter.
Fijn Kim dat alles goed was!
En Exode nog gefeliciteerd!

Ik begin steeds meer last van m'n schaambot te krijgen. Twijfel een beetje of ik naar de bekkenfysiotherapeut zal gaan. Ben er al eerder geweest en weet niet goed wat ze nog kan betekenen, maar wordt wel steeds minder relaxed met lopen. En na de verhalen van DaD na bevalling ben ik me wel iets meer zorgen gaan maken over dat het niet perse beter hoeft te gaan daarna :X
pi_174790398
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@ Twist: Waar had je de naamsticker vandaan? :)

Olifanten. O+
Wij hebben hem via geboortekreet.nl. Je krijgt er dan een mini-versie bij, die hebben we op het raam van de babykamer O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:49:50 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174791437
Een tip, er zijn weer chocomel pakken te koop met letters er op. Wij hebben vorig jaar de naam van onze Guppy in chocolademelkpakken bij de Jumbo besteld en voor het keukenraam gezet toen hij was geboren O+. En alle kraamvisite kreeg chocomelk :+.
KuikenGuppy
pi_174792454
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:49 schreef Burdie het volgende:
Een tip, er zijn weer chocomel pakken te koop met letters er op. Wij hebben vorig jaar de naam van onze Guppy in chocolademelkpakken bij de Jumbo besteld en voor het keukenraam gezet toen hij was geboren O+. En alle kraamvisite kreeg chocomelk :+.
Ha, wij hadden dit, maar dan met chocoladeletters :D Dat moest ook wel met haar geboortedatum (5 december)
Make your own kind of music.
pi_174792531
Nu heb ik zin in chocolademelk en chocoladeletters. Toffe ideetjes trouwens O+
pi_174792945
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:49 schreef Burdie het volgende:
Een tip, er zijn weer chocomel pakken te koop met letters er op. Wij hebben vorig jaar de naam van onze Guppy in chocolademelkpakken bij de Jumbo besteld en voor het keukenraam gezet toen hij was geboren O+. En alle kraamvisite kreeg chocomelk :+.
Oh, dat is een leuk idee!! Die ga ik onthouden!

8 maanden zwanger en concert is toch wel pittig, ben maar even gaan zitten :') Band is O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174793271
Jemig wat gaat dit topic hard :o.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, heb het gisteren gevraagd. Hij heeft me nadat hij gereageerd had op mijn vraag gebeld. Aan de telefoon zei hij dat hij er graag bij had willen zijn, maar echt niet kan. Het is dus uitgepraat. Ik ga zo dus moederziel alleen naar mijn eerste echo. Ben al sinds 6 uur wakker. Ben zo zenuwachtig.
Aww, was er niet mogelijkheid tot uitstellen? Of kan je een vriend(in) ofzo meenemen? :) Edit: ow kut volgens mij ben je al geweest zie ik. Jeetje. Sterkte :* :*.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:53 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Hangt ook zo van de functie af, denk ik! Hier helpt mini gewoon met pakketjes inpakken en spullen prijzen etcetera O+ Werk achter de computer zou ik (op af en toe een mailtje na) zelf niet kunnen of willen. Met baby is dat weer anders, toen vond ik administratieve werkzaamheden makkelijker dan de meer fysieke. Hier gaat de minibaby ook gewoon mee als we weer aan 't werk gaan O+
Dit klinkt echt zo ideaal he O+. Stiekem klein beetje jaloers O+.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:49 schreef Burdie het volgende:
Een tip, er zijn weer chocomel pakken te koop met letters er op. Wij hebben vorig jaar de naam van onze Guppy in chocolademelkpakken bij de Jumbo besteld en voor het keukenraam gezet toen hij was geboren O+. En alle kraamvisite kreeg chocomelk :+.
Lolol :D
Nu heb ik zin in chocolademelk. En ik lust helemaal geen chocolademelk. Behalve tijdens m'n zwangerschap. En nee ik ben niet zwanger. :')
pi_174796367
Wat een leuke ideeën! O+ Helaas kan ik daar niks mee in maart. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_174796411
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 06:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat een leuke ideeën! O+ Helaas kan ik daar niks mee in maart. :P
Chocomel is lang houdbaar! :9

Wij doen denk ik óf niks (stel je voor dat het onverwachte visite oplevert, brrr! :+ ) óf we moeten ergens nog een toffe klassieke vintage ooievaar tegen het lijf lopen voor in de voortuin. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 01-11-2017 07:22:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174796502
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:35 schreef rena het volgende:

[..]
8 maanden zwanger en concert is toch wel pittig, ben maar even gaan zitten :') Band is O+
Heh, ik ga volgende maand weer zien hoe het dan gaat *)

Heb je het verder wel leuk gehad? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174796696
Leuk idee van die pakken chocolademelk en de letters!
Wij hadden bij kleuter de naam nergens hangen, mensen die op visite kwamen hadden een kaartje gehad dus wisten het wel.

Rena hoe was het concert? Fijn dat je dat nog kon doen!

Verder :O kleuter heeft de halve nacht tegen me aangeplakt gelegen. Heel gezellig hoor maar ze heeft onbewust de gewoonte om te knijpen als ze slaapt haha.
pi_174797443
Die honger hè...7 uur 2 boterhammen op en ik rammel nu weer. :%
Wat zal ik nu weer eens eten... -O-
pi_174797506
Het was erg leuk, maar een halfuur voor het einde stortte ik wel een beetje in 🙈 Steken in/bij mijn ribben waren echt bijna ondragelijk haha, ik ben op de trap gaan zitten. En nu voel ik me alsof ik een fles whisky leeggedronken heb, lekker katergevoel :+ Maar dit was voorlopig echt de laatste :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174797516
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:09 schreef vencodark het volgende:
Die honger hè...7 uur 2 boterhammen op en ik rammel nu weer. :%
Wat zal ik nu weer eens eten... -O-
Een banaan? Dat vult ook altijd wel aardig bij mij
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 1 november 2017 @ 09:13:46 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174797526
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 07:05 schreef minilot het volgende:
(stel je voor dat het onverwachte visite oplevert, brrr! :+ )
Bij ons niet, het effect was juist dat mensen die iets wilden verkopen, collectanten, dat soort ongein-mensen die je in de kraamweek niet aan de deur wilt hebben (of überhaupt) niet durfden aan te bellen :+.
KuikenGuppy
  woensdag 1 november 2017 @ 09:16:41 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_174797566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij ons niet, het effect was juist dat mensen die iets wilden verkopen, collectanten, dat soort ongein-mensen die je in de kraamweek niet aan de deur wilt hebben (of überhaupt) niet durfden aan te bellen :+.
dit O+

Raamsticker heeft er mooi 2 maanden gehangen :')
Het enige wat ik kreeg waren onverwachte kaartjes van buren O+
disclaimer
pi_174797602
When in doubt: pepernoten. :9

L. is op de opvang vandaag. Wat een vrijheid. Ik ga me zo op slakkentempo naar de Hema begeven en daarna staat er een Tukkie op de planning. Verder 2 opgevouwen wassen opruimen en stoofvlees maken. Wat een dag. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174798026
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:13 schreef rena het volgende:

[..]

Een banaan? Dat vult ook altijd wel aardig bij mij
Die is vannacht om 4 uur opgegeten. :')
pi_174798382
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:12 schreef rena het volgende:
Het was erg leuk, maar een halfuur voor het einde stortte ik wel een beetje in 🙈 Steken in/bij mijn ribben waren echt bijna ondragelijk haha, ik ben op de trap gaan zitten. En nu voel ik me alsof ik een fles whisky leeggedronken heb, lekker katergevoel :+ Maar dit was voorlopig echt de laatste :')
Maar je bent wel gegaan! Ik hoor ook zo vaak mensen die niks meer doen omdat ze zwanger zijn. En uiteraard ligt het ook wel beetje aan je lichaam maar toch
  woensdag 1 november 2017 @ 10:12:15 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174798439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:12 schreef rena het volgende:
Het was erg leuk, maar een halfuur voor het einde stortte ik wel een beetje in 🙈 Steken in/bij mijn ribben waren echt bijna ondragelijk haha, ik ben op de trap gaan zitten. En nu voel ik me alsof ik een fles whisky leeggedronken heb, lekker katergevoel :+ Maar dit was voorlopig echt de laatste :')
Ik was 16 bij de zwangerschap van mijn eerste en toen deed ik met gemak op het laatst nog 3 concerten in een week :') zie het mezelf nu niet meer doen. Het laatste waar ik ben geweest vond ik zonder zwangerschap al heftig genoeg. :+

Je was naar Delain? dan moet ik altijd gelijk denken aan die gekke Cynthia :D
pi_174798701
Oh stoofvlees!!! Ik krijg altijd honger als ik dit forum lees :@
pi_174798768
Geniet van je slakkendag Kris haha!

Ik ben denk ik de enige, maar ik vind de Ikea knuffels niet zo mooi in het echt. Op die foto met olifant wel liefde trouwens. Maar in die bakken bij de Ikea vind ik ze altijd een beetje mislukt/slap. :P

Ik ben ochtendje aan het thuiswerken. Dat kan ik dus echt alleen als de kinderen er niet zijn. Dan werkt het ook wel lekker, en oprecht ben ik niet minder productief dan op kantoor. Straks nog even cupcakes bakken voor de jarige. De eenhoorn taart staat al klaar, vanmiddag komt de visite. Ik ben al 6 jaar mama O+ O+

Wanneer ga je verder met kamertje minilot?
pi_174798806
Na een paar nachten vol nare dromen over de baby ben ik net naar het hartjesspreekuur gegaan (voor het eerst weer buiten de deur geweest!).
VK maakte een echo en daarop was een prachtig , beweeglijk kindje te zien. Zo opgelucht. Heb morgen een reguliere afspraak staan maar ik was zo ongerust door die stomme dromen.
Ze heeft ook het buikje gemeten en ze kwam op 14,2 terwijl ik vandaag 14,3 ben dus ook dat lijkt allemaal dik in orde.

Rena, tof dat je nog bent geweest en dat het leuk was!

Venco, eet wanneer je trek hebt. Zolang het boterhammen/fruit/crackers/enz zijn, is er toch niks mis mee?

Het gaat hier heeeeel veel over eten ;). En er zijn op televisie ook heel veel reclames over eten. Dat merk je pas als je zelf niet eet.
  woensdag 1 november 2017 @ 10:35:04 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174798815
Ik was laatst nog bij de Rolling Stones, ging prima maar was dan ook nog maar 16 weken. Ik ga vaak naar concerten, alleen na de dertigste week doe ik het niet meer. Het is voor iedereen anders, maar ik weet nog van zoonlief dat Triggerfinger en hoogzwanger zijn niet zo goed samenging. Ik werd echt niet lekker en moest zitten en zoon was nog heel lang onrustig ervan. Maar goed dat is ook wel een van de snoeihardste bands (qua volume dan) die je kunt treffen :D
pi_174798863
Heb even snel alles bij gelezen. Welkom nieuwe zwangere *O* en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik ben ook aan het bijkomen van het concert van Delain🤘

Het concert was mega gaaf, maar heb Rena helaas niet gezien.De kleine heeft er flink van genoten.

Gisteren weer bij de gynaecoloog geweest voor groeiecho en controle.
2 mooie glitter stickers erbij in het boekje 😃
En ja de baby is uit zichzelf gedraaid *O*
pi_174799204
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:34 schreef Malteser het volgende:
VK maakte een echo en daarop was een prachtig , beweeglijk kindje te zien.
Ha, goed zo. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174799264
Qua concerten.. Ik was van plan om straks met 34 weken nog naar een new wave-festivalletje in Rotterdam te gaan waar ik in elk geval de Franse act Hante live wil zien en met 35 weken wil ik eigenlijk ook wel naar Marilyn Manson in Eindhoven, mits mijn werkrooster het toelaat.

Alles onder voorbehoud natuurlijk, als ik ineens wél vermoeid of vol pijntjes blijk te zitten, dan skip ik het gewoon. Vooralsnog nergens last van, maar het kan vast wel zomaar omklappen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174799279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:38 schreef Waterdruppel het volgende:
En ja de baby is uit zichzelf gedraaid *O*
*O* Houden zo! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174799306
O mini, ze hadden net allemaal kitch goud octopus spul bij de Hema. Ik weet niet of het helemaal jouw ding is, maar ik moest aan je denken.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174799355
Dank voor de tip, Kris! Kitsch is gewoonlijk niet helemaal mijn ding, maar ik zal een blik gaan werpen, want O+ Hema O+

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:31 schreef Songeur het volgende:
Wanneer ga je verder met kamertje minilot?
Volgende week. Overmorgen eerst even trouwen en klein trouwfeestje hier in huis. :)

Benieuwd naar je eenhoorntaart en gefeliciteerd met je kleuter! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174799463
Jeetje al die rondbuikige concertgangers hier. Ik ging begin september naar Metallica en we hebben onze staanplaatsen ingeruild voor stoelen omdat ik dreigde om te vallen, en toen was ik net 10 weken of zo :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 1 november 2017 @ 11:15:21 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174799502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:03 schreef minilot het volgende:
Qua concerten.. Ik was van plan om straks met 34 weken nog naar een new wave-festivalletje in Rotterdam te gaan waar ik in elk geval de Franse act Hante live wil zien en met 35 weken wil ik eigenlijk ook wel naar Marilyn Manson in Eindhoven, mits mijn werkrooster het toelaat.

Alles onder voorbehoud natuurlijk, als ik ineens wél vermoeid of vol pijntjes blijk te zitten, dan skip ik het gewoon. Vooralsnog nergens last van, maar het kan vast wel zomaar omklappen.
Mijn hemel, MM met 35 weken :)
Je weet dat 't kind al heel goed kan horen hè :)

Geintje :P
  woensdag 1 november 2017 @ 11:16:15 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174799524
Veel plezier met met trouwfeestje morgen!
pi_174799552
Overmorgen! En dank. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:15 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je weet dat 't kind al heel goed kan horen hè :)

:Y Muzikaal onderricht! :7 Sinds halverwege zwangerschap heeft koter al live en dus vrij luid te horen gekregen in de baarmoeder:
- Duistere britse dubstep
- Jazzy bossanova
- Witch house
- Experimentele klassieke muziek
- Meerdere goth/new wave-bandjes

En een kwartiertje speedmetal, maar dat trok ik zelf niet. :') :{w
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 november 2017 @ 11:23:11 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174799693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:17 schreef minilot het volgende:
Overmorgen! En dank. :)

[..]

:Y Muzikaal onderricht! :7 Sinds halverwege zwangerschap heeft koter al live en dus vrij luid te horen gekregen in de baarmoeder:
- Duistere britse dubstep
- Jazzy bossanova
- Witch house
- Experimentele klassieke muziek
- Meerdere goth/new wave-bandjes

En een kwartiertje speedmetal, maar dat trok ik zelf niet. :') :{w
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Voor de geboorte luisterde zoon al naar metal, New wave, house en vooral ook veel ouderwetsch stevige gitaren. Ik zie ons wel naar festivals gaan binnenkort (hij is nu 6).
pi_174800855
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:08 schreef Songeur het volgende:

[..]

Maar je bent wel gegaan! Ik hoor ook zo vaak mensen die niks meer doen omdat ze zwanger zijn. En uiteraard ligt het ook wel beetje aan je lichaam maar toch
Ik vind het nu ook echt nog fijn om de deur uit te gaan, voor hetzelfde geld duurt het nog 5 weken, en ik voel me over het algemeen nog best goed gelukkig :)

SC, ik was inderdaad bij Delain met Marco Hietala van Nightwish, ik vind ze erg goed maar mijn man is de echte fan ;) dus wie Cynthia is zegt me zo 123 niks haha.

Waterdruppel, fijn dat de kleine nog zelf gedraaid is! Waar zat jij gisteren? Misschien ben ik nog langs je gewandeld :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174800935
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Voor de geboorte luisterde zoon al naar metal, New wave, house en vooral ook veel ouderwetsch stevige gitaren. Ik zie ons wel naar festivals gaan binnenkort (hij is nu 6).
Inderdaad, muzikale opvoeding kun je niet vroeg genoeg mee beginnen :P Ik ben de afgelopen 8 maanden nog naar Linkin park, Guns n' Roses, alter bridge en 2x Delain geweest dus ze heeft wel wat meegekregen aan herrie haha. Ik hoop stiekem dat ze het ook leuk gaat vinden O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174801231
Zou er soms een correlatie zijn tussen van brute muziek houden en tot laat in zwangerschap de puf hebben om naar concerten en festivals te gaan? *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174801459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:32 schreef minilot het volgende:
Zou er soms een correlatie zijn tussen van brute muziek houden en tot laat in zwangerschap de puf hebben om naar concerten en festivals te gaan? *)
ik had er bij T zeker wel puf voor. Met 41 weken heb ik toen nog 6 km. gewandeld..... Maar, ik hou niet van brute muziek!
pi_174801484
Wat fijn dat de VK je weer gerust heeft kunnen stellen, én dat je even naar buiten kon, Malteser! En ook hoera voor Waterdruppel, go baby!

Ik vind jullie maar knap, concert-bezoekende dames! Ik heb er een ochtendje peuter opzitten en ben gesloopt :') Ik hoop dat het dutje lang mag duren...

Vraag voor de zwangeren met al één (of meer) kinder(eren): onze zoon gaat veranderen van kamer. Hij en wij slapen nu op de tweede verdieping. De baby krijgt zijn kamer, zoon gaat een verdieping omlaag. De baby zal wel de eerstkomende maanden bij ons slapen.

Wat is aan te raden qua timing van de kamerswitch voor zoon? Ik wil niet te veel veranderingen in één keer voor hem (en de komt van zijn zusje is al een behoorlijke verandering) maar weet ook niet precies waar ik goed aan doe. Hij kan eventueel voor de geboorte van zusje naar zijn nieuwe kamer (wordt wel krap, er gaat volgende maand nog een kleine verbouwing plaatsvinden). Maar misschien is enige tijd na de komst van zusje handiger? Heeft er iemand tips? Sorry als dit hier niet hoort, ik wist niet zo goed waar anders te plaatsen
pi_174801531
Damn!!!! Over concerten gesproken... misschien komt een band in augustus die we vanwege de geboorte van zoon ook al een keer gemist hebben. Zou het kunnen, met een twee maanden oude baby?

Edit.... niet meenemen hoor. Maar twee uur bij een oppas tante laten
pi_174801557
Wij hebben er voor gekozen om L. al voor de komst van d'r broertje over te laten gaan naar haar nieuwe kamer. Ik wilde het gevoel voorkomen dat ze uit haar kamer wordt gezet voor haar broertje. Nu is ze al gewend in haar nieuwe kamer. Het is ook echt haar kamertje. O+ Ze komt er graag en is er reuze trots op. We hebben haar bij iedere stap van het klussen betrokken en ze is zonder problemen over gegaan. We beginnen nu langzaam aan duidelijk te maken dat haar oude kamer voor de baby wordt. begint ook al te landen en vindt ze ook prima. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174801598
Muzikale opvoeding gaan onze kinderen ook niet van mij krijgen geloof ik... :')

Maar bij de eerste zou ik er denk ik ook de puf nog wel voor gehad hebben; toen klom ik met 38 weken ook nog achter mijn neefje aan bij de peutergym, terwijl m'n zus en de juf hoofdschuddend toekeken :P

Nu sluit ik me meer aan bij OIT; peuter in leven houden en vermaken is al genoeg uitdaging :') lang leve middagdutjes w/

OIT, onze peuter hoefde niet van kamer te switchen, maar wel van bed e.d. Net als Kris hebben wij dat ook bewust ruim voor de komst van d'r broertje gedaan, om het een beetje los te kunnen koppelen van elkaar. En inderdaad overal bij betrekken, zodat ze zoveel mogelijk het gevoel hebben dat het hun eigen keuze is.
Hier ook steeds herhaald dat zij al heel groot is en dus een groot bed nodig heeft. Op die manier was het prima dat haar bed nu voor haar broertje is.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 1 november 2017 @ 13:00:00 #126
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174801800
quote:
7s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:16 schreef rena het volgende:

[..]

SC, ik was inderdaad bij Delain met Marco Hietala van Nightwish, ik vind ze erg goed maar mijn man is de echte fan ;) dus wie Cynthia is zegt me zo 123 niks haha.

Leuk hoor! Ik luister er zelf niet naar (ik ben meer van wat harder :D ) maar ik ken het wel. je moet eens googlen op Cynthia Delain, ze heeft een hele grote Delain tattoo op haar borst en ze is een beetje apart, er was zelfs een topic over haar zag ik een tijdje terug :P
pi_174802053
De baby komt bij ons ook op de slaapkamer van dochter. En de planning is om haar minimaal 2 maanden voor de uitgerekende datum te verhuizen. Liefst nog eerder, maar ik ken mijn man :+
Dat lijkt me voor haar ook de meest fijne manier, als nog niet alles op zijn kop staat door de baby. En ook hier willen we vooral proberen om het gevoel dat ze plek moet maken voor de baby zo minimaal mogelijk houden.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174802260
Wij hopen ook eind dit kalenderjaar te switchen van kamer, zodat Twix al 4 maanden op zijn nieuwe kamer ligt voor de baby komt. Overigens was hij ook zonder komst van de baby geswitcht naar die kamer, wegens grootte en praktischere indeling. Dus het staat hier los van de baby.
pi_174802289
Waterdruppel, fijn dat de baby gedraaid is!

Concerten, ik kom er haast nooit. Wel muzikaal hier maar dat is omdat we zelf muziek maken en man lid is van een vereniging. Twix is dol op muziek!
pi_174802454
Dank voor jullie reacties! Goede tips ook wat betreft het betrekken bij het klussen/inrichten. Ik ga maar eens een klusplanning maken, en kijken of het haalbaar is dat hij in december al in zijn nieuwe kamer ligt.
pi_174803198
Wij verhuizen niet de peuter voor de baby maar wel de katten, telt dat ook _O- De kattenbak en de krabpaal staan in de slaapkamer die dus de babyslaapkamer gaat worden. In het vroege voorjaar gaan we de aangebouwde schuur wat beter isoleren en voor de katten inrichten. Overdag in huis, 's nachts naar buiten/in de schuur. Want nee onze katten kunnen niet in de woonkamer 's nachts, die breken dan de hele boel af en in de gang hebben we al geprobeerd en toen hadden we de hele nacht 2 katten aan onze deurklink hangen. (geprobeerd, als in 3 weken geprobeerd)
  woensdag 1 november 2017 @ 14:46:14 #132
409579 LuDann
All the way
pi_174803580
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt wel als hetzelfde. Ik heb er tijdens de bevalling heel veel pijn aan gehad - meer hieraan dan aan de weeën, durf ik haast wel te zeggen. Aanvankelijk leek het na de bevalling beter te gaan, maar even verkeerd liggen en prompt kon ik dus helemaal niets meer.
Beetje late reactie, sorry. Maar wat vervelend zeg. Hoe gaat het nu?

Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap vooral veel pijn aan mijn stuitje en herkenbaar wat je zegt: daar had ik tijdens de bevalling echt meer pijn aan dan aan de weeën. Had je bij je eerste ook veel last hiervan?
pi_174803990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:29 schreef Malteser het volgende:
Wel muzikaal hier maar dat is omdat we zelf muziek maken en man lid is van een vereniging. Twix is dol op muziek!
Hier keyboard, gitaar en ukelele. :Y Zul je zien dat we een koter produceren die geen drol met muziek heeft! :D
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 1 november 2017 @ 15:09:55 #134
409579 LuDann
All the way
pi_174804013
Van harte welkom Barrel en exode! Super gefeliciteerd! *O*

Verder nogal druk & stress hier, dus weinig tijd voor bijlees en meepost. Beetje offtopic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk al die concerten!

Over werk: man werkt 5 dagen maar is naast zijn baan een eigen bedrijf aan het opstarten waar hij uiteindelijk naar wil overstappen. Ik werk 0,8 FTE maar ik maak in drukke periodes veel meer uur. Dat is een beetje de aard van wat ik nu doe (promoveren). In de praktijk gaat onze dochter 1 dag in de week naar haar oma, 2 dagen naar het KDV en om de week is of mijn man of de andere oma bij haar. Ik werk dus 3 om 4 dagen, maar vaak ook nog die avonden erbij.

@songeur: lekker dat je kunt thuiswerken. Ik kan me dan minder goed concentreren. Voordeel is wel dat de was dan meestal wel bijgewerkt is. :')

Thuiswerken met een wakker kind vind ik echt godsonmogelijk, dat gebeurt alleen als ze slaapt overdag of in de avond.

OIT: ik zou het een beetje laten afhangen van hoe hij normaal gesproken met veranderingen omgaat. Als hij snel ergens aan went zou ik het ervoor proberen te doen. Anders is erna misschien beter?

Wij slapen sinds een week op zolder en hopen dochter toch uiterlijk een maand of 2 voor de baby komt naar haar nieuwe kamer te doen. Ze is niet zo moeilijk met wennen maar ik vind het zelf fijn om op orde te hebben.
  woensdag 1 november 2017 @ 15:10:24 #135
409579 LuDann
All the way
pi_174804025
Oh en kijk. O+ Mijn verzameling jumpsuitjes in 50 en 56. *O*

  woensdag 1 november 2017 @ 15:12:54 #136
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174804095
Ooh als je plurk uit dat bruine pakje is, maggikemdan? O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 1 november 2017 @ 15:14:52 #137
409579 LuDann
All the way
pi_174804136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef pinquit het volgende:
Ooh als je plurk uit dat bruine pakje is, maggikemdan? O+
Sure! Is een maatje 50, wol, van Smafolk. O+ Ik zal alles tegen die tijd wel hier en op FB weer te koop zetten.

Ik heb nogal veel nieuw moeten kopen. Dochter was een ontzettende spuger vanwege niet ontdekte KMA en nu blijkt dat vrijwel alles wat ze aan heeft gehad vies geel verkleurd is.
pi_174804362
quote:
7s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:16 schreef rena het volgende:

[..]


Waterdruppel, fijn dat de kleine nog zelf gedraaid is! Waar zat jij gisteren? Misschien ben ik nog langs je gewandeld :P
Ik zat op een stoel bij de lift boven 😁 Heb echt van het concert genoten, vond ze weer erg goed gisteren.

Minilot voor ik het vergeet een hele mooie dag vrijdag :Y
  woensdag 1 november 2017 @ 15:25:32 #139
409579 LuDann
All the way
pi_174804367
Ik heb trouwens af en toe wat last van (oud) bloedverlies, straks een afspraak bij de VK, zal het wel even ter sprake brengen. Hoeft niet zoveel te betekenen toch?
  woensdag 1 november 2017 @ 15:33:56 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_174804532
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef pinquit het volgende:
Ooh als je plurk uit dat bruine pakje is, maggikemdan? O+
is dit een verkapte mededeling? :+
disclaimer
pi_174804847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef pinquit het volgende:
Ooh als je plurk uit dat bruine pakje is, maggikemdan? O+
ben je zwangert? O+
Schudden voor gebruik
pi_174804888
Ik heb mezelf getrakteerd op een kappersbezoekje O+ Hierna zal het voorlopig wat lastiger worden denk ik :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 1 november 2017 @ 16:04:44 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174805175
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

is dit een verkapte mededeling? :+
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:49 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ben je zwangert? O+
Nee dat nog niet helaas :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174805717
Jammer Pinq, verander daar eens wat aan. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 1 november 2017 @ 16:29:51 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174805744
Jaja working on it :') :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174805800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:25 schreef LuDann het volgende:
Ik heb trouwens af en toe wat last van (oud) bloedverlies, straks een afspraak bij de VK, zal het wel even ter sprake brengen. Hoeft niet zoveel te betekenen toch?
Volgens mij niet, nee. Maar wel altijd melden!
Succes vanavond. :*

Zitten en slapen is echt een last geworden hier. En ik wilde zo graag een buik. Pff. :(
Protège moi de mes désirs.
pi_174806620
K hebben jullie ook dat mannen raar naar je buik grijnzen? :{ 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_174807110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef pinquit het volgende:
Ooh als je plurk uit dat bruine pakje is, maggikemdan? O+
:o
pi_174807117
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:o
Ah, spuit dertien...
pi_174807131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:14 schreef LuDann het volgende:

[..]

Sure! Is een maatje 50, wol, van Smafolk. O+ Ik zal alles tegen die tijd wel hier en op FB weer te koop zetten.

Ik heb nogal veel nieuw moeten kopen. Dochter was een ontzettende spuger vanwege niet ontdekte KMA en nu blijkt dat vrijwel alles wat ze aan heeft gehad vies geel verkleurd is.
Heb je de spullen in een kartonnen doos opgeborgen? Dat kan ook gele vlekken veroorzaken. Niet dat dat nu nog helpt, maar misschien voor de toekomst..
pi_174807198
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zitten en slapen is echt een last geworden hier. En ik wilde zo graag een buik. Pff. :(
Stom he :@ Dat had ik dus ook; ik wil zo graag dat ze het kunnen zien ipv alleen dat ik stevig ben :') En nu denk ik; ik mis de dagen dat sokken aantrekken en een fijne houding in bed me geen moeite kostte :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174807471
Ik ben me ondanks ongemakken heel erg bewust van die buik en hoe bijzonder deze tijd is. Dit is ons laatste kindje en mijn laatste zwangerschap. Dat ga ik nooit meer meemaken. Ik probeer me alles zo goed mogelijk in te prenten, zodat ik me over 30 jaar nog kan herinneren hoe bijzonder het was. En hopelijk niet alleen de ongemakken herinner.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174807473
Slapen gaat nog als een roosje, ik lig in alle posities prima, zelfs op mijn buik. Maar sokken en schoenen aantrekken begint een stuk lastiger te worden, erg irritant! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_174807490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:10 schreef LuDann het volgende:
Oh en kijk. O+ Mijn verzameling jumpsuitjes in 50 en 56. *O*

[ afbeelding ]
Wat vrolijk! O+ Waar is die paarsgestreepte met groene boordjes op de bovenste rij van? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174807603
Yay, vandaag bezorgd @ kantoor: ladeknopjes van messing en glas (zwaar!) via Etsy. Voor de up te pimpen commode. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#babykamershizzle
Let me see you stripped down to the bone
pi_174807649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:18 schreef minilot het volgende:
Yay, vandaag bezorgd @ kantoor: ladeknopjes van messing en glas (zwaar!) via Etsy. Voor de up te pimpen commode. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#babykamershizzle
Wat leuk! Ik zoek ook knopjes voor de commode. Ook maar eens op Etsy rondneuzen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_174808611
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:24 schreef elliebell het volgende:
Sterkte Maghrebijnse. Gynaecoloog zal je alle informatie geven die je nodig hebt.
Dank. Heb mijn pillen. Ik durf het gewoon niet. Kijk er steeds naar.

Thanks, Duman, OlkivialsTaken, VitaBella, aapieanna, en de rest die ik vergeten ben te benoemen.
pi_174808614
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:18 schreef minilot het volgende:
Yay, vandaag bezorgd @ kantoor: ladeknopjes van messing en glas (zwaar!) via Etsy. Voor de up te pimpen commode. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#babykamershizzle
Ooooooh die knopjes O+

Weet niet meer wie t vroeg maar linkje naar eenhoorntaart in spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zag ik een megatoffe jumpsuit collectie waar ik heeel heeel jaloers van werd. Die molo met de poesjes O+

Qua kamerindeling OT ik zou kindje voor geboorte van de baby verplaatsen. Doen wij ook. Dan voelt het minder alsof kamer moet worden afgestaan aan de baby ofzo.
pi_174808670
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:51 schreef rena het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een kappersbezoekje O+ Hierna zal het voorlopig wat lastiger worden denk ik :+
Haha ik gisteren toevallig! :D
En man heeft net m'n haar gekleurd, zit te wachten tot de tijd om is
(kleurspul zonder ammoniak enzo ;) )

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:10 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben me ondanks ongemakken heel erg bewust van die buik en hoe bijzonder deze tijd is. Dit is ons laatste kindje en mijn laatste zwangerschap. Dat ga ik nooit meer meemaken. Ik probeer me alles zo goed mogelijk in te prenten, zodat ik me over 30 jaar nog kan herinneren hoe bijzonder het was. En hopelijk niet alleen de ongemakken herinner.
+1 :Y
Hier ook de laatste keer en daar word ik me meer en meer van bewust; ik ga het echt missen straks ;( O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 1 november 2017 @ 21:12:38 #160
409579 LuDann
All the way
pi_174812286
Sterkte Maghrebijnse.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef pinquit het volgende:

[..]

[..]

Nee dat nog niet helaas :P
Awwww, jammer!
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Heb je de spullen in een kartonnen doos opgeborgen? Dat kan ook gele vlekken veroorzaken. Niet dat dat nu nog helpt, maar misschien voor de toekomst..
Dat wist ik niet, goed om te weten. Maar nee, het zat in een plastic opbergcontainer. De vlekken zitten ook typisch op spuuglocaties.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat vrolijk! O+ Waar is die paarsgestreepte met groene boordjes op de bovenste rij van? :)
Maxomorra! Net als die blauwe en roze met uiltjes (waren de geboortepakjes bij dochter).
  woensdag 1 november 2017 @ 21:21:09 #161
409579 LuDann
All the way
pi_174812534
Ben bij de VK geweest, het bloedverlies is op zich niet heel verontrustend en de harde buiken zijn wel normaal voor deze termijn. Als ik nog een keer bloedverlies heb (nu 3 keer gehad waarvan 1 keer duidelijk herleidbaar ( :') ) dan gaan we wel even verder onderzoek doen om te kijken of er niet een bacteriële infectie aan ten grondslag ligt.

Oh en ik weet niet meer wie het vroeg van de GTT, maar ik heb overlegd dat ik in plaats van een GTT een lunchcurve mag prikken. Veel minder belastend, zeker omdat ik ongeveer naast het ziekenhuis woon en dan gewoon die dag thuis kan werken. Als de lunchcurve afwijkend is dan wel een GTT, maar dat vind ik ok.

@songeur: die met die poesjes is ook wel een van mijn favorieten. O+ Overigens heb ik in maat 62/86 een stuk of 14 jumpsuitjes verzameld inmiddels. :@ Echt veel te veel. _O-

Hier ook de laatste zwangerschap, maar ik ga het eerlijk gezegd absoluut niet missen. Het is wel bijzonder, maar ik vind de leuke kanten echt niet opwegen tegen de lichamelijke ongemakken.
pi_174812711
LuDann ik ben het zo met je eens. Ik vind de lichamelijke ongemakken niet tegen de bijzondere dingen opwegen. Ik voel me zwanger ook gewoon niet helemaal mezelf ofzo. Vaker moe, bekkenpijn, maagzuur en zo nog wel meer. Ik ben 50% Songeur nu. En doe je ook foto van de 62/68 verzameling maken? O+
  woensdag 1 november 2017 @ 21:37:25 #163
409579 LuDann
All the way
pi_174813011
Ja echt he? Ik voel me alsof ik mijn lijf overal heen sleep op dit moment. Ik neem bijvoorbeeld met enige regelmaat interviews af bij mensen thuis, soms zit ik daarvoor 3 uur in het OV en moet ik nog een half uur lopen. Echt slopend. En dan ben ik nog blij dat ik deze zwangerschap een stuk minder emotioneel ben dan mijn eerste keer. Dat had echt slecht uitgekomen nu.

Ik zal vrijdag eens kijken voor die foto, moet het er wel allemaal oppassen. _O-
pi_174815017
Het is ook niet zo gek dat jullie je nu anders voelen dan de vorige zwangerschap. Er zijn nu al kindjes die aandacht willen. Bij een eerste zwangerschap kwam je thuis en ging je op de bank liggen als je wilde. Nu is er een kind wat honger heeft enzo.. teminste dat zou ik een logische verklaring vinden.

Wij hebben vandaag onze ouders verteld dat ze weer opa en oma worden. En allemaal zijn ze alweer helemaal in de wolken O+
pi_174817051
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:04 schreef pinquit het volgende:

[..]


[..]

Nee dat nog niet helaas :P
het vooruitzicht O+
Schudden voor gebruik
pi_174817104
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 21:21 schreef LuDann het volgende:
Ben bij de VK geweest, het bloedverlies is op zich niet heel verontrustend en de harde buiken zijn wel normaal voor deze termijn. Als ik nog een keer bloedverlies heb (nu 3 keer gehad waarvan 1 keer duidelijk herleidbaar ( :') ) dan gaan we wel even verder onderzoek doen om te kijken of er niet een bacteriële infectie aan ten grondslag ligt.

Oh en ik weet niet meer wie het vroeg van de GTT, maar ik heb overlegd dat ik in plaats van een GTT een lunchcurve mag prikken. Veel minder belastend, zeker omdat ik ongeveer naast het ziekenhuis woon en dan gewoon die dag thuis kan werken. Als de lunchcurve afwijkend is dan wel een GTT, maar dat vind ik ok.

@songeur: die met die poesjes is ook wel een van mijn favorieten. O+ Overigens heb ik in maat 62/86 een stuk of 14 jumpsuitjes verzameld inmiddels. :@ Echt veel te veel. _O-

Hier ook de laatste zwangerschap, maar ik ga het eerlijk gezegd absoluut niet missen. Het is wel bijzonder, maar ik vind de leuke kanten echt niet opwegen tegen de lichamelijke ongemakken.
Voor 6 maten maar 14 jumpsuits ....
Schudden voor gebruik
pi_174817967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:10 schreef minilot het volgende:
Slapen gaat nog als een roosje, ik lig in alle posities prima, zelfs op mijn buik. Maar sokken en schoenen aantrekken begint een stuk lastiger te worden, erg irritant! :D
Mini, ik heb de hele nacht aan je gedacht. Hoe kun jij in hemelsnaam nog op je buik slapen?
pi_174817984
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 06:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mini, ik heb de hele nacht aan je gedacht. Hoe kun jij in hemelsnaam nog op je buik slapen?
De hele nacht? Mafkees! :* Slapen moet je.

En nou, gewoon. Baby lijkt het wel prima te vinden, daar in z'n grote zak met vruchtwater en ik dobber daar een beetje bovenop als ik toevallig op mijn buik lig. Geen probleem :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174818172
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:30 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Voor 6 maten maar 14 jumpsuits ....
Wss heeft ze ook gewoon pakjes, of gaat ze die nog halen?
Protège moi de mes désirs.
pi_174818191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 06:32 schreef minilot het volgende:

[..]

De hele nacht? Mafkees! :* Slapen moet je.

En nou, gewoon. Baby lijkt het wel prima te vinden, daar in z'n grote zak met vruchtwater en ik dobber daar een beetje bovenop als ik toevallig op mijn buik lig. Geen probleem :)
Alleen het er aan denken doet me al pijn. :D

Vandaag een slechte start gehad. Eerst niet geslapen. Toen de wekker ging wel in spaap gevallen. :') Werd 10 min. voordat ik weg moest schrok ik wakker. Nou goed, ik had het gehaald.
Had nog 2 min. tot de trein. Wilde de auto snel achteruit parkeren, maar daar zat zo’n kleine kutsmart die ik niet had gezien. ;( Gelukkig toeterde iemand. Dus ik maar in het vak voor me geparkeerd. Iets te enthousiast, raakte een boom. :+ Zie je gelukkig niks van.

Haastig spoed is zelden goed zeggen ze, toch?

Hoe was jullie ochtend? :*
Protège moi de mes désirs.
pi_174818456
Oei, gelukkig niks aan de auto te zien, maar ook niet aan de boom, hoop ik? :) Hoop dat de rest van je dag beter verloopt! :*

quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 07:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hoe was jullie ochtend? :*
Ik werd tegen vier uur klaarwakker (horrrrrmonen + al vroeg erin gedoken gisteren) dus ik ben maar vast de soep voor de vijftien trouwfeestjesgasten van morgen gaan maken. Verder vaatwasser uit- en weer in- en weer uitgeruimd. Paar spullen van de woonkamer naar zolder gebracht om ruimte te maken. Boodschappenlijstje gemaakt voor mijn lief, die vandaag wél de hele dag vrij is. En om 06:15 naar mijn werk gegaan, aangezien ik vandaag om iets voor zeven uur op kantoor moest beginnen. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_174818634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:11 schreef minilot het volgende:

Ik werd tegen vier uur klaarwakker (horrrrrmonen + al vroeg erin gedoken gisteren) dus ik ben maar vast de soep voor de vijftien trouwfeestjesgasten van morgen gaan maken. Verder vaatwasser uit- en weer in- en weer uitgeruimd. Paar spullen van de woonkamer naar zolder gebracht om ruimte te maken. Boodschappenlijstje gemaakt voor mijn lief, die vandaag wél de hele dag vrij is. En om 06:15 naar mijn werk gegaan, aangezien ik vandaag om iets voor zeven uur op kantoor moest beginnen. :O
Loop jij nog steeds naar je werk? En zo ja, wordt dat niet een beetje zwaar? :D

Duman, dat klinkt als een moeilijke start ja! Hopelijk gaat de rest van je dag wel gewoon goed :*

Malteser, fijn dat je met kleine stapjes vooruit gaat. Hopelijk zit je snel weer op een goed energielevel! Wanneer mag je weer proberen om normaal te eten ipv sondevoeding?


Hier is het momenteel hartstikke druk op werk (vandaar dat ik maar weinig hier ben) en dat in combinatie met het feit dat ik me elke dag vanaf een uur of 3 voel als een uitgewrongen vaatdoek, werkt niet echt heel erg lekker :+ ben echt kapot moe :Z
  donderdag 2 november 2017 @ 08:26:30 #173
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174818637
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 07:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Alleen het er aan denken doet me al pijn. :D

Vandaag een slechte start gehad. Eerst niet geslapen. Toen de wekker ging wel in spaap gevallen. :') Werd 10 min. voordat ik weg moest schrok ik wakker. Nou goed, ik had het gehaald.
Had nog 2 min. tot de trein. Wilde de auto snel achteruit parkeren, maar daar zat zo’n kleine kutsmart die ik niet had gezien. ;( Gelukkig toeterde iemand. Dus ik maar in het vak voor me geparkeerd. Iets te enthousiast, raakte een boom. :+ Zie je gelukkig niks van.

Haastig spoed is zelden goed zeggen ze, toch?

Hoe was jullie ochtend? :*
In 10 min toch gehaald! _O_

En mijn ochtend is altijd zelfde. Half 8 gaat de wekker en maak ik dochter wakker, ik duik terug naar bed (rtl nieuws kijken) en ze gaat douchen en aankleden, ik sta op en maak ontbijt voor haar en thee voor mij. Zwaai haar om kwart over 8 uit naar school en nu lig ik weer in mijn bed thee te drinken en grenzeloos verliefd te kijken :')
pi_174818740
Morning :W

Buikslapen. Ik mis het. En met baksteentieten van de stuwing zal het ook nog wel even duren voor sat weer kan. :'(

Wat een rotochtend duman. Gaat het nu wat beter?

Mini, leuk die voorbereidingen. Minder leuk dat het midden in de nacht was. Ben je wel lekker op tijd klaar als je zo vroeg bent begonnen vandaag?

Hier een goede nacht. Geen bekkenpijn, dus dan slaap ik redelijk. *O* moest vannacht wel grinniken om man. Ik ging plassen om 2 uur. Kennelijk sliep hij nogal diep toen hij wakker schrok. Ik kreeg een heel kruisverhoor. 'wat ga je doen?' 'plassen.' 'waarom?' 'omdat ik moet plassen...' 'maar het is twee uur!' 'ja, ik ga plassen en kom weer slapen.' 'oh, okee'
En hij sliep weer verder. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174818754
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:26 schreef Aure het volgende:

[..]

Loop jij nog steeds naar je werk? En zo ja, wordt dat niet een beetje zwaar? :D
Yup! Nou ja, toevallig deze week iets minder vaak, maar da's vooral vanwege tijdswinst - beetje druk met andere zaken momenteel. Maar het is maar vier kilometer hè, en ik loop op mijn gemak. :)

@ Kris, ik ben om 13:00 al klaar vandaag. :Y
Als het goed is.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 08:43:48 #176
382129 crew  Donna
pi_174818830
Ik slaap ook nog steeds wel op m'n buik. De ene dag ligt het prima, de andere dag is het net alsof ik op een harde bult lig, dus het verschilt een beetje. Maar ik ben natuurlijk pas 19 weken (morgen!! 19!!) :D

Ik heb gisterenavond echt het idee gehad dat ik de baby 'goed' voelde. Het was een soort gedempt kriebel gevoel. Alsof er iets in m'n buik door allemaal watten bewoog. O+
pi_174818900
Duman! Dat is niet echt een goede start van de dag nee! Hier begon de dag met een lekkage in de keuken, dus nu wachten op de loodgieter :(

Verder ben ik n.a.v. jullie reacties gisteren direct gestart met het opruimen van de nieuwe peuterkamer en een planning gemaakt, eind dit jaar zou 'ie af moeten zijn :D

En Donna, wat gaaf! Mooi gevoel hè?
pi_174819034
Minilot wel fijn dat het nog lukt het lopen. Als je nou een dagje denkt nee dit word hem niet heb je dan een ander vervoersmiddel?

Ik kan ook lopen naar mn werk maar dat is een kwestie van de straat oversteken en dan ben ik er :+

Buikslapen doe ik al niet dus kan ik ook niet gaan missen.

Net kleuter naar school gebracht en zometeen als de thee op is nog even lekker terug naar bed.

Meer net zwangere met een enorm gevoelige onderbuik? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik elk moment gewoon ongesteld ga worden..
pi_174819244
Ah wat leuk aapie! Lijkt me ook zo bijzonder opa en oma te worden.

Ik zag leuke jumpsuites O+ Als het bij ons een meisje wordt, hebben we een hoop kleding te verkopen/weggeven.

De tip is hier vast allang gegeven maar wij vonden dit boek zo fijn: https://www.bol.com/nl/p/buskruit-met-muisjes/9200000011356533/. Eigenlijk het enige boek wat we bij het einde van de zwangerschap en babytijd inkeken.
pi_174819270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 06:32 schreef minilot het volgende:

[..]

De hele nacht? Mafkees! :* Slapen moet je.

En nou, gewoon. Baby lijkt het wel prima te vinden, daar in z'n grote zak met vruchtwater en ik dobber daar een beetje bovenop als ik toevallig op mijn buik lig. Geen probleem :)
De hele nacht is misschien overdreven, maar voordat ik ging slapen en toen ik wakker werd moest ik er weer aan denken.

Fijn dat het je nog lukt. Ik stel me mini balancerend in de lucht op een bal voor me.
  donderdag 2 november 2017 @ 09:22:28 #181
409579 LuDann
All the way
pi_174819345
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 00:30 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Voor 6 maten maar 14 jumpsuits ....
Wat bedoel je precies?
  donderdag 2 november 2017 @ 09:23:17 #182
409579 LuDann
All the way
pi_174819358
Mijn ochtend was fantastisch. Ik ben namelijk net geslaagd voor mijn rij-examen. *O* :D

Eindelijk! Derde keer scheepsrecht. :6
  donderdag 2 november 2017 @ 09:24:55 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174819377
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:23 schreef LuDann het volgende:
Mijn ochtend was fantastisch. Ik ben namelijk net geslaagd voor mijn rij-examen. *O* :D

Eindelijk! Derde keer scheepsrecht. :6
Gefeliciteerd!!! het is zo fijn als je zelf kan/mag rijden.
  donderdag 2 november 2017 @ 09:27:10 #184
409579 LuDann
All the way
pi_174819403
Ah Duman en OT, allebei geen lekkere start. Buh. Hopelijk gaat de rest van de dag soepeler.

Ik zou ook nog wel op mijn buik kunnen slapen maar dan met 1 been opgetrokken, alleen mijn bekken is het daar niet meer mee eens, na 5 minuten houdt het op.

Kris, je man. :')

OT: wat fijn dat je aan het plannen bent geslagen. O+
  donderdag 2 november 2017 @ 09:27:14 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174819404
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:59 schreef aapieannie het volgende:

Meer net zwangere met een enorm gevoelige onderbuik? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik elk moment gewoon ongesteld ga worden..
Heel herkenbaar! voor mij is het vooral tussen 11 en 13 en tussen 15 en 17 ??
Gister waren we bij de gyn voor evaluatie gesprek over de icsi en ik vertelde over de huidige situatie.. daarin gaf ze aan dat dat gevoel wat je hebt heel normaal kan zijn voor zwangere vrouwen!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 november 2017 @ 09:27:42 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174819412
Gefeliciteerd LuDann!! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174819462
Gefeliciteerd LuDann! Heel fijn!

Wij hebben het overigens verteld aan de zus en broer van mijn vrouw en beide moeders (die van mij en haar dus). Iedereen wist natuurlijk in wat voor traject we zaten/zitten. Dit zijn ook de mensen die we het vertellen als het misgaat. Ze zijn allemaal zo blij O+

Dit wordt zo'n heerlijk verwend nakomertje. Familie aan mijn kant bestaat oa uit 2 neefjes van 14 en een nichtje van bijna 16. En aan mijn vrouws kant zijn ze bijna 4 en 6 en 7.
  donderdag 2 november 2017 @ 09:33:02 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174819493
wat leuk exode! *O*

wij gaan het pas vertellen als we volgende week een hartje zien.. en als we geen hartje zien dan gaan we ook vertellen dat het helaas niet gelukt is.. we willen eerst maar eens duidelijkheid voor onszelf..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174819596
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Heel herkenbaar! voor mij is het vooral tussen 11 en 13 en tussen 15 en 17 ??
Gister waren we bij de gyn voor evaluatie gesprek over de icsi en ik vertelde over de huidige situatie.. daarin gaf ze aan dat dat gevoel wat je hebt heel normaal kan zijn voor zwangere vrouwen!
Het verschilt hier ook wel per dag hoor qua gevoeligheid. En gelukkig dat het erbij hoort haha!

Qua vertellen snap ik het wel dat jullie nog even wachten, zeker omdat zoals ik begrijp je niet zomaar zwanger bent geworden.
pi_174819601
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:27 schreef LuDann het volgende:

OT: wat fijn dat je aan het plannen bent geslagen. O+
Voelt ook wel goed :) Ook al is het niet het baby-hoekje in onze slaapkamer wat we voorbereiden, we doen toch iets wat met de komst van de baby te maken heeft :)

En gefeliciteerd!!!!!! Wat goed van je!!! *O* *O* *O* *O*
pi_174819610
LuDann gefeliciteerd!!

Donna, leuk he om die kleine te voelen?

Duman, wat een stom begin van de dag, hopelijk gaat het voor de rest beter!

Ik heb ook vreselijk geslapen, ben nu doodop en heb zo groei/liggingsecho; hopelijk blijf ik wakker :P Bloeddruk was weer goed, weer wat aangekomen, zit nu op 2,8 kilo in totaal *)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 2 november 2017 @ 09:48:22 #192
409579 LuDann
All the way
pi_174819743
Bedankt! Ik moest huilen. :P Zo opgelucht. Nu kan ik mijn ouders een stuk beter ondersteunen, met de auto ben ik er in 20 minuten (met het OV ruim een uur). En kan ik mijn moeder thuisbrengen na haar operatie.

Wat leuk van het vertellen exode!
pi_174819791
wat goed, LuDann!
pi_174819854
Vertellen was ook vooral antwoorden :D Deze mensen wisten ook dat we zondag moesten testen. En we hadden zondagmiddag een verjaardag....wij kunnen allebei niet zo goed liegen. Het zijn ook de mensen die B opvingen als wij weer eens naar het ziekenhuis moesten dus dat valt vrij snel op zeg maar ;)

Tegen vrienden etc vertellen we het pas na de echo op 20-11 en de cirkel daar omheen pas na de 12 weken echo.

Voor degene die al een kindje hebben: wanneer heb jullie het peuter, kleuter, puber verteld? Wij gaan het waarschijnlijk na de 12 weken echo tegen B vertellen. Maar dat is geen vast, ingepland iets of zo.
pi_174819906
*O* Ludann gefeliciteerd met je rijbewijs *O*

Exode, vriend heeft het kleuter wel al verteld maar ze snapt er nog niks van. Het is ook erg abstract natuurlijk, zeker omdat je nog niks ziet. We laten het voor nu even met rust. Als de echo goed is is het vroeg genoeg om het weer voorzichtig ter sprake te brengen.
pi_174819922
Wij hebben het vorige week aan T verteld. Maar goed, die is net 2, en snapt er niets van. Als ik vraag wat er in mama's buik zit dan zegt hij wel keurig baby. Of soms, 2 baby's, aangezien we net bij vrienden met een tweeling zijn geweest. Ik herhaal het regelmatig (zeker om er in te drillen dat hij voorzicht moet zijn met m'n buik, omdat hij nogal fysiek is), maar verder doen we er nog niets mee. Over een tijdje gaan we vast boekjes lezen enzo...
pi_174820003
LuDann wat goed! Gefeliciteerd *O*

Aapie wat leuk dat opa's en oma's zo fijn reageerden! Blijft toch bijzonder.

Donna voelt de baby O+

Jeetje wat een haastochtend Duman. En bizar dat je die trein überhaupt gehaald hebt in die tijd haha. Dat kan ik echt niet.

OT, lekkage bah! Ik hoop dat de oorzaak snel gevonden word en dat het makkelijk gemaakt kan worden.

Succes zo met de echo Rena!
pi_174820026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het vorige week aan T verteld. Maar goed, die is net 2, en snapt er niets van. Als ik vraag wat er in mama's buik zit dan zegt hij wel keurig baby. Of soms, 2 baby's, aangezien we net bij vrienden met een tweeling zijn geweest. Ik herhaal het regelmatig (zeker om er in te drillen dat hij voorzicht moet zijn met m'n buik, omdat hij nogal fysiek is), maar verder doen we er nog niets mee. Over een tijdje gaan we vast boekjes lezen enzo...
Ah het is ook best gek voor zo'n kleintje. Mijn jongste van 2 denkt nu dat alle mensen met dikke buik een baby hebben. Dus ook opa :')

Straks wordt het misschien wel echter als je kamertje gaat maken enzo? En tegen de tijd dat baby geboren wordt is T natuurlijk alweer een stuk ouder!
pi_174820061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:11 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ah het is ook best gek voor zo'n kleintje. Mijn jongste van 2 denkt nu dat alle mensen met dikke buik een baby hebben. Dus ook opa :')

Straks wordt het misschien wel echter als je kamertje gaat maken enzo? En tegen de tijd dat baby geboren wordt is T natuurlijk alweer een stuk ouder!
Absoluut. Ik maak me er ook geen zorgen om hoor! De baby is voor ons allemaal op het moment zo abstract, er gebeurd zoveel dat we het vaak vergeten. Als het dichterbij komt wordt het vast echter!
pi_174820225
Ben weer helemaal goedgekeurd, ons kleine meisje ligt keurig op schema en was lekker beweeglijk tijdens de echo O+ Ze is al wat dieper in het bekken gaan liggen, maar nog niet volledig dus ik moet nog steeds plat als de vliezen zouden breken. Ze schat haar ongeveer op 3300 gram tegen de tijd dat ze geboren zou worden :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174820321
LuDann gefeliciteerd! *O*

Oh Duman, wat een ochtend..! :X Hopelijk kan het nu alleen maar beter gaan? ;)

Buikslapen, dat mis ik ook wel ja! Dit keer wel vrij lang volgehouden (tot 20 weken ofzo?), maar nu écht geen optie meer :D
Sowieso besluit meneer ook van kant te wisselen als ik dat doe, dus da's een aardig gewiebel soms 's nachts :+

Qua vertellen tegen peuter: onze dame praat al ruime tijd heel erg goed, dus we hebben sowieso gewacht totdat het algemeen bekend was, uit angst dat zij het anders zou verklappen :+
Dat was denk ik rond 12-13 weken ofzo? Rond haar 2e verjaardag dus
In eerste instantie alleen een paar keer benoemd en verder expres laten rusten. Daarna steeds vaker uitgelegd wat het betekende en de vergelijking gemaakt met andere broers/zussen die ze kent. En beetje bij beetje spullen gaan verhuizen/doorschuiven, zoals het ledikantje enzo. Op die manier hoopten we dat het langzaam zou landen en dat lijkt voorlopig wel geslaagd :)

Rena, klinkt goed! Hopelijk daalt ze snel nog wat verder in, lijkt me toch een fijn idee.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174820341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:56 schreef exode het volgende:
Vertellen was ook vooral antwoorden :D Deze mensen wisten ook dat we zondag moesten testen. En we hadden zondagmiddag een verjaardag....wij kunnen allebei niet zo goed liegen. Het zijn ook de mensen die B opvingen als wij weer eens naar het ziekenhuis moesten dus dat valt vrij snel op zeg maar ;)

Tegen vrienden etc vertellen we het pas na de echo op 20-11 en de cirkel daar omheen pas na de 12 weken echo.

Voor degene die al een kindje hebben: wanneer heb jullie het peuter, kleuter, puber verteld? Wij gaan het waarschijnlijk na de 12 weken echo tegen B vertellen. Maar dat is geen vast, ingepland iets of zo.
onze zoon is net drie en we hebben samen besloten het hem te vertellen zodra we weten wat het word. Dan zijn we al een stuk verder en komt het vast wel goed. En we willen dan gericht je krijgt een broertje of een zusje vertellen. Dit om hem niet de kans te geven een voorkeur te hebben en zo teleur gesteld te worden. Dit heb ik een keer gezien bij babyboom en vond ik zo zielig :@
pi_174820351
Ludann! Gefeliciteerd!!! Je hoeft nu nooit meer af te rijden!!!! ;)
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 10:35:19 #204
382129 crew  Donna
pi_174820386
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:23 schreef LuDann het volgende:
Mijn ochtend was fantastisch. Ik ben namelijk net geslaagd voor mijn rij-examen. *O* :D

Eindelijk! Derde keer scheepsrecht. :6
*O* *O* *O* *O*
  donderdag 2 november 2017 @ 10:43:27 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_174820509
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:19 schreef LadyS het volgende:
Jaaaaa!
Om 14.35 na zeer heftige bevalling (in minuut of 20 van 5 naar 9 cm :{) een prachtige, al zeg ik het zelf, zoon gekregen O+
We maken het goed, zal binnenkort een fotootje plaatsen
Oh wat erg, ik zie dit nu pas (was toen net een paar dagen naar Parijs met m'n eigen zoon, en heb Fok! niet bepaald goed bijgehouden sindsdien). Geweldig nieuws, heel hartelijk gefeliciteerd, LadyS & gezin! O+
in de haak.
pi_174820674
Twist, ja ik hoop dat ze een dezer dagen nog wat verder zakt, maar met de kwaaltjes die ik nu ervaar qua steken en krampen verwachtte de VK wel dat ze dat nog gaat doen.

Dat er hier zoveel buikslapers zijn :o Met mijn F cup lukt het me niet zwanger al niet, laat staan zwanger, doet te veel zeer aan mijn borsten :X

Ik zit nu naar dat de Busby's te kijken op tlc en moet er toch niet aan denken om een vijfling te hebben :{ Wat een werk :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174820862
Lu, gefeliciteerd! *O*
En volgens mij woon jij echt op een poep en een scheet afstand van een van mijn beste vriendinnen. Ik herkende het winkelcentrum op je filmpje laatst en je verwijzing naar op loopafstand van het ziekenhuis wonen past ook helemaal. :P

Rena, fijn dat je bent goedgekeurd! Dat indalen komt vast nog wel goed. :) En een vijfling, hellllll no zeg. :X

Wij zijn het rustig tegen L. gaan vertellen rond een week of 8 ofzo. Af en toe tussen neus en lippen door. Maargoed, ze was toen nog geen 2, dus het was natuurlijk onwijs abstract. Ze is meegeweest naar de vk en echo's. Bij de geslachtsbepaling riep ze toen wij vertelden dat ze een broertje kreeg "Neenee, mij zusje!". Volgens mij kwam dat voornamelijk doordat er op de opvang net twee zusjes waren geboren (verticale groepen).

Mijn nesteldrang slaat toe. Alles moet netjes en aan kant en opgeruimd en schoongemaakt. En ook grondig. Niet zomaar opbergen, maar meteen uitzoeken en weggooien wat er weg moet.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174821377
Kun je die nesteldrang ook even mijn kant opsturen Kris? Ik begin bang te worden dat het bij mij niet gaat komen nog :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door rena op 02-11-2017 11:46:59 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174821711
Aapie ik had in het begin ook flinke krampen. Het leek zelfs wel heftiger te zijn dan met ongesteldheid. Probeer je er geen zorgen om te maken, er verandert nogal wat in je baarmoeder.

Buikslapen doe ik hier niet meer aan, als ik even op mijn buik moet liggen dan gebruik ik ook kussentjes ter ondersteuning.

Gefeliciteerd LuDann! Fijn dat je nu meer naar je moeder kunt. :)

Lekker Kris die nesteldrang. De afgelopen weken ben ik ook flink aan het poetsen geweest. Heb wat minder last met mijn bekken dus kon ik eindelijk een inhaalslag doen. Het leverde weleens pijnlijke momenten op met mijn man die dan zei: Dat heb ik vanochtend al gedaan. :o
Gelukkig kon hij uiteindelijk ook wel zien dat het daarna nog veel schoner was. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174821723
Psst Kris, ik heb nog een zolder van 60 m2 die dringend opgeruimd moet worden! *)

Nog zoiets waarin ik faal als zwangere :') elke keer denk ik "Oeh, laat ik boven eens lekker op gaan ruimen enzo" en zodra ik boven kom, heb ik geen zin meer en ga ik wat anders doen :@

Rena, je link doet het niet. Je hebt denk ik de 'edit' link gepakt, maar daar mogen wij niet bij ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174821777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:43 schreef twist02 het volgende:
Psst Kris, ik heb nog een zolder van 60 m2 die dringend opgeruimd moet worden! *)

Nog zoiets waarin ik faal als zwangere :') elke keer denk ik "Oeh, laat ik boven eens lekker op gaan ruimen enzo" en zodra ik boven kom, heb ik geen zin meer en ga ik wat anders doen :@

Rena, je link doet het niet. Je hebt denk ik de 'edit' link gepakt, maar daar mogen wij niet bij ;)
ha, jullie zolder is net zo groot als ons hele appartement!

nesteldrang heb ik ook niet. Bij T ook niet echt gehad. Ik weet nog wel een keer dat we mieren in de keuken hadden, toen ik 38 weken was ofzo. Toen heb ik echt heel erg hormonaal gejankt om die mieren, en dat ik geen baby mee naar huis kon nemen in een huis met mieren en dat we maar moesten verhuizen... :')
pi_174821787
Heb hem gewijzigd, als het goed is zou je het nu moeten kunnen zien. :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174821929
Ik was zo benieuwd rena maar volgens mij doet je linkje het niet!

Haha twist dat is toch geen falen. Niet iedereen krijgt die nesteldrang.

Fijn pannekoekenmix dat je wat minder last hebt van je bekken. Dat je dingen grondiger doet dan je man herken ik wel. Ivm bekken vond fysio dat ik stofzuigen beter aan mijn man kan overlaten. Maar op een of andere manier ligt er nog overal zooi als ie klaar is om over hoekjes/plintjes nog maar te zwijgen.
pi_174821963
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:47 schreef rena het volgende:
Heb hem gewijzigd, als het goed is zou je het nu moeten kunnen zien. :)
Ik liep achter. Gezien nu. Tof O+
pi_174823070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:55 schreef Songeur het volgende:
Ik was zo benieuwd rena maar volgens mij doet je linkje het niet!

Haha twist dat is toch geen falen. Niet iedereen krijgt die nesteldrang.

Fijn pannekoekenmix dat je wat minder last hebt van je bekken. Dat je dingen grondiger doet dan je man herken ik wel. Ivm bekken vond fysio dat ik stofzuigen beter aan mijn man kan overlaten. Maar op een of andere manier ligt er nog overal zooi als ie klaar is om over hoekjes/plintjes nog maar te zwijgen.
Stofzuigen hebben we uitbesteed aan onze robot Ans. Ze doet het verre van perfect, want voor de zoveelste dag op rij heeft ze een ruimte overgeslagen. Maar het is heel fijn als zij het doet (of niet doet) en mijn man en ik dus niet naar elkaar hoeven te wijzen. :D O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174823581
Herkenbaar filmpje Rena. O+ Draaikontje.

Ik draai normaal een huishouden van lik-me-vestje hoor. Dus het kan allemaal geen kwaad. *)

Ah, een Ans. Wij hadden tot een paar maanden terug een Buddy. Maar die heeft helaas het loodje gelegd. Stofzuigen zit er hier dus niet echt in om te doen, want dat werd altijd gedaan. Gevolg is dat hier minder vaak gestofzuigd wordt dan zou moeten. :X
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174823777
Rena O+

Oh Jagar, maar zoiets als mieren zou ik ook slecht trekken ja :X

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:55 schreef Songeur het volgende:
Haha twist dat is toch geen falen. Niet iedereen krijgt die nesteldrang.
Haha, nee is maar een geintje uiteraard ;)
Soort 'running gag' tussen mij en m'n man, die zegt altijd dat ik de slechtste zwangere ooit ben. Hij snapt niet dat ik niet de hele dag uitbarst in hormonale buien tegen anderen (gewoon om ze te pesten) of hem constant 's avonds laat naar de Mac stuur ofzo :')

Maar er is hoop voor mij en mijn hormonen, want de wasmachine draait overuren op het moment ;)
O+ Babykleertjes O+

Heb alleen totaal geen zin om ons bed te verhogen :{ zeker niet als deze ook weer tot 42 weken blijft zitten :{w
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174823828
@ Mini: nee, aan de boom zie je gelukkig ook niks. Zo nog een keer controleren. ;)

@ De rest: kutochtend, ja. Maar gelukkig is de rest wel goed verlopen. Ik schrok alleen wel, hoor. Heb me ook voorgenomen om niet meer te haasten. Red ik het niet? Dan neem ik de volgende trein. Klaar.
Moet er niet aan denken dat ik vanochtend echt schade had gereden. Er kon ook een fietser achter me staan. :'(

@ LuDann: gefeliciteerd! Goed in je spiegels kijken tijdens het parkeren. :+ O+

@ Rena: Fijn dat jullie zijn goedgekeurd! O+ Wat een mooi filmpje!

@ Vertellen: ik had het meteen aan m’n meest dierbaren verteld. Was toen net 4 weken.
Had het m’n broertje van (destijds) 8 ook verteld, met de mededeling dat hij het nog aan niemand mocht vertellen. De volgende ochtend was ‘ie schreeuwend het schoolplein opgerend: “Jaaaa!!! Ik word oommmm!!”. :+ Zijn juf heeft toen samen met hem een knuffeltje gehaald voor de baby. Dat vond ik dan wel leuk. :)


Zo, nu naar huis. Naar Den bosch toe: verblijfsdocument ophalen voor manlief. Dan thuis werken, de uren die ik nu mis inhalen. ‘s Avonds yoga.
Wat doe ik mezelf aan.
:+
Protège moi de mes désirs.
pi_174824025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

@ Vertellen: ik had het meteen aan m’n meest dierbaren verteld. Was toen net 4 weken.
Had het m’n broertje van (destijds) 8 ook verteld, met de mededeling dat hij het nog aan niemand mocht vertellen. De volgende ochtend was ‘ie schreeuwend het schoolplein opgerend: “Jaaaa!!! Ik word oommmm!!”. :+ Zijn juf heeft toen samen met hem een knuffeltje gehaald voor de baby. Dat vond ik dan wel leuk. :)


Zo, nu naar huis. Naar Den bosch toe: verblijfsdocument ophalen voor manlief. Dan thuis werken, de uren die ik nu mis inhalen. ‘s Avonds yoga.
Wat doe ik mezelf aan.
:+
Dat van je broertje en juf is echt O+
Druk dagprogramma heb je! Doe je rustig (en veilig!) aan? ;)
pi_174824635
LuDann gefeliciteerd met je rijbewijs *O*

@ Rena jij heb ook al zo'n lekker draaikont O+
Wordt jij ook eerder ingeleid vanwege je zwangerschapssuiker?

Ik wel. Het is bij mijn de bedoeling om rond de 38 weken ingeleid te worden, maar dat is ook vanwege het gebruik van insuline.
pi_174825150
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:43 schreef Waterdruppel het volgende:
LuDann gefeliciteerd met je rijbewijs *O*

@ Rena jij heb ook al zo'n lekker draaikont O+
Wordt jij ook eerder ingeleid vanwege je zwangerschapssuiker?

Ik wel. Het is bij mijn de bedoeling om rond de 38 weken ingeleid te worden, maar dat is ook vanwege het gebruik van insuline.
Nee, daar is bij mij (nog) geen sprake van omdat het nog steeds goed onder controle blijft met het dieet. Hebben ze van jouw kleintje al een schatting gemaakt van de groei? Want volgens mij leiden ze ook vaak in omdat suikerkindjes groter kunnen zijn dan gemiddeld toch? Bij mij schatten ze haar geboortegewicht nu in rond de 3400 gram.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174829136
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:12 schreef rena het volgende:

[..]

Nee, daar is bij mij (nog) geen sprake van omdat het nog steeds goed onder controle blijft met het dieet. Hebben ze van jouw kleintje al een schatting gemaakt van de groei? Want volgens mij leiden ze ook vaak in omdat suikerkindjes groter kunnen zijn dan gemiddeld toch? Bij mij schatten ze haar geboortegewicht nu in rond de 3400 gram.
Ik heb afgelopen dinsdag de groeiecho gehad en hij wordt nu ook rond 3500 gram geschat. Ik heb nu met langdurige en snelwerkende insuline de suiker onder controle, maar omdat ik dat gebruikt word ik dus wel eerder ingeleid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Waterdruppel op 03-11-2017 06:43:22 ]
pi_174836056
LuDann, gefeliciteerd! Goed gedaan *O*

Minilot, veel plezier morgen O+
pi_174836162
Dank dank! :D :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_174838448
Jaaa, heel veel plezier vandaag Mini *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174838514
Hele fijne dag gewenst Mini! Geniet er van! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174838636
Mooie dag Minilot!! ^)
pi_174838641
Heel veel plezier vandaag, geniet er van! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174838764
Ludann gefeliciteerd

Minilot veel plezier vandaag ^)

Malteser hoe gaat het bij jou?

Vertellen hebben wij rond de 8 weken aan de kinderen gedaan, vond het leuk als ze het als eerste zouden weten. De jongste begrijpt het nog niet en kan het nog niet verder vertellen. De oudste ruim 3 heeft netjes zijn mond gehouden en het pas verteld toen het mocht. Was wel een gokje, maar is goed gegaan.
pi_174838775
Geniet vandaag mini O+

En Ludann nog gefeliciteerd met je rijbewijs!
pi_174839099
Mini trouwen! O+ een hele fijne dag!
pi_174839149
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 07:41 schreef Sethiwe het volgende:
Ludann gefeliciteerd

Minilot veel plezier vandaag ^)

Malteser hoe gaat het bij jou?

Vertellen hebben wij rond de 8 weken aan de kinderen gedaan, vond het leuk als ze het als eerste zouden weten. De jongste begrijpt het nog niet en kan het nog niet verder vertellen. De oudste ruim 3 heeft netjes zijn mond gehouden en het pas verteld toen het mocht. Was wel een gokje, maar is goed gegaan.
Gaat wel hoor, dankjewel voor het vragen. Er blijft wat vocht binnen (water, thee, appelsap). Na het weekend in overleg met de diëtiste kijken of we iets nieuws kunnen toevoegen (iets van yoghurt/vla oid).
pi_174839183
Luuu gefeliciteerd *O* Lekker cruisen (nu je nog achter 't stuur past :X ;) )

Veel plezier vandaag mini O+

Malteser, fijn dat er iets binnen blijft :* Ik hoop dat de toevoeging ook goed gaat.
Make your own kind of music.
pi_174839516
Minilot fijne dag vandaag! Geniet ervan O+

Hoop dat je snel iets aan je dieet kan toevoegen Malteser! Maar in ieder geval fijn dat er wat in blijft. Hoe voel je je verder?

Ik lig nog in bed. Mini is ziek en zielig en wilde graag int grote bed met mama. Stiekem vind ik het wel even heel erg lekker!
pi_174840313
Minilot alvast gefeliciteerd! ^)
Fijne dag vandaag! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174840692
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:42 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen dinsdag de groeiecho gehad en hij wordt nu ook rond 3500 gram geschat. Ik heb nu met langdurige en snelwerkende insuline de suiker onder controle, maar omdat ik dat gebruikt word ik dus wel eerder ingeleid.
Ah, balen, maar als dat het beste is voor jou en de kleine komt het vast goed. Hoe voel je je er zelf bij?

Songeur, beterschap voor mini!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174840694
^) minilot geniet vandaag!
pi_174840714
Fijne dag, Minilot!
pi_174841328
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:22 schreef rena het volgende:

[..]

Ah, balen, maar als dat het beste is voor jou en de kleine komt het vast goed. Hoe voel je je er zelf bij?

Songeur, beterschap voor mini!
Het is me gelijk verteld toen ik moest beginnen met de insuline, dus ik ben al aan het idee gewend.
Ik laat het allemaal maar over me heen komen, want wat ik door mijn zwangerschap heb geleerd is dat er niets te plannen valt. En dat was best lastig voor zo'n controlefreak als ik 😉
pi_174841478
Geniet ervan vandaag minilot! ^) Het is zo’n mooi moment O+

Malteser wat fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat!

Slecht bijgelezen verder...
Mijn buik zei vannacht *poef* :7 Tijd om het op mijn werk te gaan vertellen :')
Dit, dat, alles.
pi_174841712
Hele fijn dag Minilot! ^)

Gefeliciteerd LuDann!
Fijn dat er een beetje een stijgende lijn in zit Malteser!
En succes met vertellen Philomijn, toch een beetje een spannend moment (althans, dat vond ik wel)
pi_174841916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:02 schreef Songeur het volgende:
Minilot fijne dag vandaag! Geniet ervan O+

Hoop dat je snel iets aan je dieet kan toevoegen Malteser! Maar in ieder geval fijn dat er wat in blijft. Hoe voel je je verder?

Ik lig nog in bed. Mini is ziek en zielig en wilde graag int grote bed met mama. Stiekem vind ik het wel even heel erg lekker!
Voel me redelijk, iets minder slap dan een week geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174842759
Veel plezier (hoop ik) met vertellen Philo :)

Ik werd niet zachtzinnig teruggefloten vannacht :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your own kind of music.
pi_174842799
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Voel me redelijk, iets minder slap dan een week geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach lieve Malteser, maar dit ligt toch helemaal buiten jouw macht :* Ik snap dat je er verdrietig van wordt, maar het maakt je echt geen slechte moeder. En je doet zo je best om je weer topfit te voelen, maar dat heeft gewoon tijd nodig! En ik weet zeker dat jij Twix heel veel liefde geeft, dat lees ik in al je berichtjes hier op het forum O+ Je bent een hartstikke goede moeder :*
pi_174843028
Oh Malteser, zo ontzettend herkenbaar. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174843082
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Voel me redelijk, iets minder slap dan een week geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your own kind of music.
pi_174843138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:37 schreef CassElliot het volgende:
Veel plezier (hoop ik) met vertellen Philo :)

Ik werd niet zachtzinnig teruggefloten vannacht :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje :o Dat is inderdaad wel een teken van je lichaam dat het zo niet langer gaat, maar ik geloof best dat dat er even inhakt zo ;( Tot wanneer moet je rust houden? In ieder geval een hele dikke virtuele knuffel :*

Malteser, wat de andere dames ook zeggen; dit staat volledig buiten jouw macht en dat maakt je geen slechte moeder ook al voelt dat misschien zo, ik weet zeker dat jij een topmoeder bent alleen je lichaam maakt het je nu gewoon even heel lastig :{ :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174843215
SPOILER: Malteser
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cass
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174843219
Malteser, wat een rot gevoel moet dat zijn! Doe wat je kunt en knuffel hem zo veel je kunt! :*

CassElliot pas goed op jezelf! :*
pi_174847157
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 07:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Wss heeft ze ook gewoon pakjes, of gaat ze die nog halen?
Ik bedoelde meer van dat is toch niet absurd ;) Of was het een typo :D
Schudden voor gebruik
pi_174848656
Dank lieve dames!

Cass;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174849467
Hoeveel zijn jullie in het eerste trimester aangekomen?

Ik probeer echt niet zoveel te snaaien enzo, maar ik sport momenteel dus niet omdat ik het gewoon niet trek (veeeeeel te moe steeds), alleen zag ik vandaag op de weegschaal dat ik al 1.5 kilo ben aangekomen :@ (ben nu 9 weken) het lijkt me al zoveel, dus nu nog maar wat beter opletten wat ik allemaal in mn mond stop :+
  vrijdag 3 november 2017 @ 18:50:54 #253
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174849565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 18:45 schreef Aure het volgende:
Hoeveel zijn jullie in het eerste trimester aangekomen?

Ik probeer echt niet zoveel te snaaien enzo, maar ik sport momenteel dus niet omdat ik het gewoon niet trek (veeeeeel te moe steeds), alleen zag ik vandaag op de weegschaal dat ik al 1.5 kilo ben aangekomen :@ (ben nu 9 weken) het lijkt me al zoveel, dus nu nog maar wat beter opletten wat ik allemaal in mn mond stop :+
Ik zit bijna in week 15 en 1kg aangekomen in totaal (ik heb wel zwangerschapsbroek gekocht voor als ik opgeblazen ben, maar draag 9 van de 10x nog mijn eigen broeken). Ik doe niet aan sport, niet met of zonder zwangerschap. :{w
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:09:18 #254
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174849963
Ik zat na het eerste trimester op ongeveer +6, inderdaad door niet meer sporten en de misselijkheid at ik weg. Uiteindelijk +16kg. Nu, na 3 maanden is dat bijna allemaal alweer verdwenen en daar heb ik niks bijzonders voor gedaan.
Maar vergelijken zegt zo weinig. Misschien heb je die extra voedingsstoffen wel gewoon nodig Aure. Er gebeurt zo onwijs veel in je lichaam al.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174850054
Mjah misschien heb je wel gelijk Lemijn en moet ik me er gewoon niet zo druk om maken :D

Het is wel lastig omdat ik 10 kilo was afgevallen en eigenlijk nog 5 tot 10 kilo kwijt wilde en toen was ik opeens zwanger. En nu moet ik dat plan een beetje bijstellen :+

Ik ga wel weer voorzichtig sporten als ik niet meer zo hondsmoe ben. Hopelijk is dat over een paar weken voorbij :s)
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:22:12 #256
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174850218
Ja, als je net een afvaltraject achter de rug hebt kan ik me voorstellen dat het raar voelt. Maar ik kan alleen maar zeggen: laat het los. Eet geen zak chips per dag voor de lekker, maar eet wel wat je voelt nodig te hebben. Als dat veel meer is dan normaal, dan is dat maar zo. En inderdaad, als je je beter voelt weer gewoon de fiets pakken en een uurtje wandelen hier en daar.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:31:04 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_174850389
Ik was met 12 weken 10 kilo aangekomen :7 #winnaar
Met 40 weken ruim 30 trouwens. Daarvan zijn er alweer 18 af (inclusief baby en randbenodigdheden wel) dus het is meestal niet voor altijd ;)
disclaimer
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:38:29 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174850524
Minilot ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad! ^)

Maltezer en CE.. :* goed voor jezelf blijven zorgen.. dan komt de rest vast wel goed ..( en dit hebben de andere dames al veel beter kunnen verwoorden, maar toch een :* )

Ik ga gewoon niet op de weegschaal staan.. :P
Ik eet op dit moment voor mn gevoel minder (ik zit ook erg snel vol) maar ik eet wel minder gezond merk ik..

Nu op vakantie vind ik het lastig om genoeg groenten te eten.. ( want hygiëne etc.. )

En ondanks de niet heel positieve woorden van de gyn woensdag mbt het mogelijke verloop kon ik van.orgen zelfs mijn eigen Deo geur niet verdragen en vond ik dat iedereen naar sigaretten stinkt... dus toch nog positief ontwikkelende symptomen... *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174850570
Dat is fijn om te horen SQ ;)

Mijn nieuwe lijflied wordt dus "let it go, let it gooooo" *O*
pi_174850953
Oh fijne vakantie Barrel! Waar ben je? De onverdragelijke geuren zijn herkenbaar. Goede tekenen!

En Aure goed lijflied! Ik sta gewoon niet op de weegschaal.. Struisvogeleffect, maar helpt wel haha.

Malteser wat rot dat je je zo voelt. Weet dat je niet meer voor Twix kunt doen op dit moment. Juist door te luisteren naar je lichaam zorg je ervoor dat je aansterkt en er weer voor hem zijn kunt. Wees niet zo streng voor jezelf, kindjes zijn flink veerkrachtig! :*

Cass, wat schrikken! Kan niemand je helpen met de beurs? Luister naar je lichaam en doe wat rustiger aan :*
pi_174851106
Ik ben in het 1e trimester totaal 1 kg afgevallen....

Ik had dinsdag controle bij de vk.

1 dec heb ik de guo
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:11:46 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174851282
Van harte Minilot en man!

Over gewicht, ik weeg op 20w4d zes kilo meer dan aan het begin. Ik was toen al drie kilo zwaarder dan normaal, dat wijt ik aan de zwangerschap die daarvoor niet goed ging.

Iemand trouwens ervaring met doorgestuurd worden voor een guo? Met de 20 wekenecho was alles voor zover het te zien was helemaal goed. We werden gefeliciteerd! Alleen bij het invoeren van de afmetingen ging er kennelijk iets knipperen op haar computer, want ze zei toen dat ze ons nog wel even moet doorsturen voor een guo 'vanwege protocol', omdat het dijbeen op P2 zit. Buik was 1 dag achter en hoofd was ook iets kleiner maar kennelijk niet te laag op de curve. Ze deed er heel luchtig over en de klinisch vk die we daarna spraken ook (die had het niet eens zien staan in het verslag). Jammer genoeg gaat dit gegeven nu een loopje met mijn gedachten maken. Bij zoon was zoiets helemaal niet aan de orde!

Annegirly27, waarom moet je een guo?
pi_174851439
Malteser fijn dat je lichamelijk merkt dat er vooruitgang in zit, al is het met kleine stapjes.
Wat rot dat je je zo schuldig voelt, terwijl je er niets aan kan doen, het is je overkomen, je koos er niet voor om zo ziek te zijn door de zwangerschap. Rust goed uit en goed aansterken, zodat je er voor twix kan zijn op de momenten dat hij er is. En wat anderen al zeiden, kinderen zijn veerkrachtig!

Barreltje zo herkenbaar al die stinkluchtjes, sta regelmatig te kokhalzen bij koelkast of als (8> weer te scheutig was met aftershave.

CassE jeetje wat een schrik joh en qua timing ook beroerd. Maar gezondheid van de kleine en jou is het allerbelangrijkste!

Bij de eerste 2 zwangerschappen viel ik het eerste trimester af en kwam ik totaal 8 kg aan en woog ik na de bevalling lichter dan ervoor, maar kwam vervolgens na die tijd 10 kg aan :{
Nu ben ik niet afgevallen, dus vrees voor wat ik aan ga komen...
Aure ik ga maar meezingen met je nieuwe lijflied.
pi_174851440
9 weken +6 kilo whoohoo!
pi_174852186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:11 schreef Aventura het volgende:
Van harte Minilot en man!

Over gewicht, ik weeg op 20w4d zes kilo meer dan aan het begin. Ik was toen al drie kilo zwaarder dan normaal, dat wijt ik aan de zwangerschap die daarvoor niet goed ging.

Iemand trouwens ervaring met doorgestuurd worden voor een guo? Met de 20 wekenecho was alles voor zover het te zien was helemaal goed. We werden gefeliciteerd! Alleen bij het invoeren van de afmetingen ging er kennelijk iets knipperen op haar computer, want ze zei toen dat ze ons nog wel even moet doorsturen voor een guo 'vanwege protocol', omdat het dijbeen op P2 zit. Buik was 1 dag achter en hoofd was ook iets kleiner maar kennelijk niet te laag op de curve. Ze deed er heel luchtig over en de klinisch vk die we daarna spraken ook (die had het niet eens zien staan in het verslag). Jammer genoeg gaat dit gegeven nu een loopje met mijn gedachten maken. Bij zoon was zoiets helemaal niet aan de orde!

Annegirly27, waarom moet je een guo?
Niet met doorgestuurd worden want wij hadden bij voorbaat een GUO bij Twix maar ook hij bleek te klein. Werden we een week na de GUO pas over gebeld :X .
Veel groeiecho's gehad daarna om de groei verder te volgen. Hij liep namelijk op alles achter (dus hoofd, buik en bovenbeen). Geen duidelijk oorzaak voor gevonden toen en de laatste weken van de zwangerschap groeide hij ineens als een malle.
Hij houdt er nu nog steeds een gek groeipatroon op na (2 jaar en 1 maand: maat 80).

Waarschijnlijk krijg je nu dus een GUO waarbij alles nogmaals goed gemeten gaat worden. Hopelijk valt het mee en anders zul je misschien meer groeiecho's gaan krijgen om de groei te volgen. :*
pi_174852216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:03 schreef Annegirly27 het volgende:
Ik ben in het 1e trimester totaal 1 kg afgevallen....

Ik had dinsdag controle bij de vk.

1 dec heb ik de guo
Dan ben je 18,5 (wij hebben dezelfde UD). Dat is vroeg of niet? Wist helemaal niet dat ze dat dan al deden. Goed dat je het zegt, kan ik onze GUO ook vast plannen.
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:03:54 #267
409579 LuDann
All the way
pi_174852305
Bedankt nog voor de felicitaties. O+ Maandag haal ik mijn rijbewijs op. *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:03 schreef Krisvc het volgende:
Lu, gefeliciteerd! *O*
En volgens mij woon jij echt op een poep en een scheet afstand van een van mijn beste vriendinnen. Ik herkende het winkelcentrum op je filmpje laatst en je verwijzing naar op loopafstand van het ziekenhuis wonen past ook helemaal. :P

Mijn nesteldrang slaat toe. Alles moet netjes en aan kant en opgeruimd en schoongemaakt. En ook grondig. Niet zomaar opbergen, maar meteen uitzoeken en weggooien wat er weg moet.
Dat klinkt alsof het klopt ja. :Y We wonen in een buurtje waarbij de straatnamen naar rivieren verwijzen.

En jeej, nesteldrang. O+

Rena, leuk filmpje. O+

Mini, van harte gefeliciteerd. ^) *O*

Malteser:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cass:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:33 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer van dat is toch niet absurd ;) Of was het een typo :D
Het zijn 14 jumpsuitjes in 1 maat he? Ik vind dat zelf best veel eigenlijk. Hoef ik 2 weken niet te wassen straks. _O- Ik heb denk ik in totaal (maat 50 - 74) zo'n 35 jumpsuits. :P
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:08:00 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174852411
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:58 schreef Malteser het volgende:

[..]

Niet met doorgestuurd worden want wij hadden bij voorbaat een GUO bij Twix maar ook hij bleek te klein. Werden we een week na de GUO pas over gebeld :X .
Veel groeiecho's gehad daarna om de groei verder te volgen. Hij liep namelijk op alles achter (dus hoofd, buik en bovenbeen). Geen duidelijk oorzaak voor gevonden toen en de laatste weken van de zwangerschap groeide hij ineens als een malle.
Hij houdt er nu nog steeds een gek groeipatroon op na (2 jaar en 1 maand: maat 80).

Waarschijnlijk krijg je nu dus een GUO waarbij alles nogmaals goed gemeten gaat worden. Hopelijk valt het mee en anders zul je misschien meer groeiecho's gaan krijgen om de groei te volgen. :*
dank voor je reactie! Die guo is inderdaad zodat de gynaecoloog alles nog een keer kan nameten. Het is maandag over 1 week. Het zou best kunnen dat dit meisje in het algemeen gewoon een kleine is. Wat ik niet helemaal kan plaatsen, alhoewel man 178 cm is en ik 168 cm, wat nu ook weer niet mega is. Man heeft van broek lengtemaat 30,dus is niet bepaald een langpoot. Maar onze zoon was juist een beer van een kind dat 8,5 pond woog bij de geboorte!
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:09:19 #269
409579 LuDann
All the way
pi_174852442
Kleine kindjes zijn gewoon de leuksten, Malteser. 8-) Wolk is nu net eindelijk uit maat 80 wel. _O-

Ik was mijn eerste zwangerschap meer dan 35 kilo aangekomen maar had een BMI van onder de 18 toen ik zwanger raakte. Daarna weer zo'n 20 kilo afgevallen maar de rest mocht ook wel blijven van mij.

Nu bij ruim 25 weken 7 kilo aangekomen dus ik denk dat ik die 35 kilo niet haal dit keer. In het eerste trimester dit keer +1 kilo.
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:09:54 #270
409579 LuDann
All the way
pi_174852459
Vervelend Aventura, ik kan me voorstellen dat het door je hoofd blijft spoken. Misschien komt er een groeispurtje aan?


quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dan ben je 18,5 (wij hebben dezelfde UD). Dat is vroeg of niet? Wist helemaal niet dat ze dat dan al deden. Goed dat je het zegt, kan ik onze GUO ook vast plannen.
Ik had mijn GUO ook met 19 weken.

[ Bericht 9% gewijzigd door LuDann op 03-11-2017 21:17:15 ]
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:17:28 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174852650
Jee LuDann, 35 kilo!! Werd je niet helemaal gek?
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:18:34 #272
409579 LuDann
All the way
pi_174852670
Neuh, ik maakte me er niet zo druk om eigenlijk. Ik kon een groot deel ervan wel gebruiken. En ik voerde die zwangerschap niet zoveel uit dus dat verklaarde het wel.
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:22:20 #273
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174852755
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:09 schreef LuDann het volgende:
Vervelend Aventura, ik kan me voorstellen dat het door je hoofd blijft spoken. Misschien komt er een groeispurtje aan?

Geen idee, het kan ook nog zij n dat ze er een beetje naast zat met meten. Wat wel door me heen schiet is mijn bloeddruk. Die is ook met medicatie nog best hoog, 130/90. Thuis was ie zelfs een keer 140/100. Ik vroeg er ook naar bij de klinisch verloskundige (die ik nog nooit gezien had, en die niet eens goed naar het echo verslag had gekeken), dus of mijn bloeddruk misschien voor een vertraagde groei kan zorgen waarna ze enkel aangaf dat dat eventueel kan en het vervolgens ook een beetje wegwuifde. Ik vind het sowieso lastig dat ik nu al 4 verschillende gynaecologen, 2 klinisch verloskundigen, en 2 echoscopisten heb gezien en die moeten dus elke keer weer eerst van alles lezen (en lezen dan niet alles). Heb echt het gevoel dat ik overal zelf echt bovenop moet zitten. Was zo veel liever bij de verloskundigenpraktijk gebleven...
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:29:51 #274
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174852903
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dan ben je 18,5 (wij hebben dezelfde UD). Dat is vroeg of niet? Wist helemaal niet dat ze dat dan al deden. Goed dat je het zegt, kan ik onze GUO ook vast plannen.
Wat is een GUO?

ik krijg na de 20 weken echo extra groei echo's, maar dat is iets anders toch?
pi_174853039
Ik ben nu met 37 weken in totaal 2,5 kilo aangekomen :') Bracht al genoeg spek van mezelf mee de zwangerschap in _O- Ik ben als ik bevallen ben waarschijnlijk lichter dan er voor :o Ik snap er zelf ook weinig van, heb vrij normaal kunnen eten, op geen suiker meer na dan, en ben niet misselijk geweest.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174853105
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dan ben je 18,5 (wij hebben dezelfde UD). Dat is vroeg of niet? Wist helemaal niet dat ze dat dan al deden. Goed dat je het zegt, kan ik onze GUO ook vast plannen.
Datum staar nog niet vast, maar ongeveer dat zei de vk.
Wacht op brief van het ziekenhuis.
Er is een wachtlijst

@Aventura
Ik heb zelf in het verleden last gehad van supraventriculaire extrasystolen en mijn zoontje is geopereerd toen hij een maandje oud was aan ; pylorus hypertrofie
pi_174853803
Qua gewicht is er gewoon lang niet altijd iets zinnigs over te zeggen. Tuurlijk, als je je de hele zwangerschap een ongeluk snaait, zul je over het algemeen meer aankomen :+
Maar andersom is gewoon lang niet altijd waar. En je startgewicht maakt vaak ook uit inderdaad :Y

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook maar 4 kilo aangekomen, terwijl dat al bijna 4 kilo kind was :D
Na die zwangerschap was ik dan ook 7 kilo lichter, dus onze Minion heeft mij eigenlijk gewoon opgegeten ;) maar opgeteld kom je dan ook 'gewoon' aan 11 kilo.
Dit keer was ik dus al 7 kilo lichter toen ik zwanger werd, en zit nu (37w) op +8. Zou mooi zijn als er nu weer 11 afgaan ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174858199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:03 schreef LuDann het volgende:
Bedankt nog voor de felicitaties. O+ Maandag haal ik mijn rijbewijs op. *O*

[..]

Dat klinkt alsof het klopt ja. :Y We wonen in een buurtje waarbij de straatnamen naar rivieren verwijzen.

En jeej, nesteldrang. O+

Rena, leuk filmpje. O+

Mini, van harte gefeliciteerd. ^) *O*

Malteser:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cass:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het zijn 14 jumpsuitjes in 1 maat he? Ik vind dat zelf best veel eigenlijk. Hoef ik 2 weken niet te wassen straks. _O- Ik heb denk ik in totaal (maat 50 - 74) zo'n 35 jumpsuits. :P
prachtig aantal!
Dus toch een typo hihi
Ik vond het al zo weinig voor al die maten.. :D
Schudden voor gebruik
pi_174858592
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:09 schreef LuDann het volgende:
Kleine kindjes zijn gewoon de leuksten, Malteser. 8-) Wolk is nu net eindelijk uit maat 80 wel. _O-
Hee hee ho eens even!
;)

Vannacht in het hotel van de ONBeurs geslapen, gisteren boden Cholula en mijn schoonmoeder aan om te komen helpen, dus er is versterking O+ Dat is fijn, want ik kon gisteren helemaal niks binnen houden }:|

Aankomen: ik val in het begin alleen maar af. Bij mini 10 kilo, bij dit kindje 5. Na 12-16 weken begin ik met aankomen, ik ben nu (ong 25 weken) 4 kilo zwaarder dan ik was in het begin. Let nergens op qua eten. Vorige keer kwam ik in t.o.v. mijn startgewicht 12 kilo aan, die ik eigenlijk direct na de bevalling weer kwijt was. Ik at na de bevalling alleen maar kerstkransjes van merengue met chocolade :@ Soms moet dat maar gewoon kunnen (en ik kwam geen kilo aan) ;)
Make your own kind of music.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 07:58:47 #280
269689 crew  Viv
pi_174858844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat is een GUO?
Een GUO is een geavanceerde variant van de 20-wekenecho (SEO). Sommige vrouwen krijgen een GUO in plaats van een SEO (bijvoorbeeld bij aangeboren afwijkingen in de familie), maar je kan ook een GUO krijgen als vervolgonderzoek na een SEO.
pi_174858865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat is een GUO?

ik krijg na de 20 weken echo extra groei echo's, maar dat is iets anders toch?
Een iets uitgebreidere 20 weken echo (die heet SEO).
Ik krijg 'm vanwege chromosoomafwijking bij mijn broertje.
pi_174858877
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 07:58 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Een GUO is een geavanceerde variant van de 20-wekenecho (SEO). Sommige vrouwen krijgen een GUO in plaats van een SEO (bijvoorbeeld bij aangeboren afwijkingen in de familie), maar je kan ook een GUO krijgen als vervolgonderzoek na een SEO.
Dit dus ^O^
pi_174859089
Morning :W

Malteser, al het belangrijke is al gezegd. Komt wel goed. Twix komt absoluut geen liefde tekort. :*

Cass, wat een schrik. Inderdaad goed voor jezelf zorgen. Fijn dat er hulptroepen zijn voor de ONbeurs.

Succes met alle guo's. Blijft toch gewoon spannend.

Aankomen. Ik kan het. Ik ben voor mijn eerste zwangerschap 45 kilo afgevallen. Ik kwam tijdens mijn eerste zwangerschap weer 35 kilo aan. Vooral vanwege te veel ijsjes en koekjes. Ik viel er weer 30 af na de zwangerschap. 18 zonder moeite, de overige moest ik mijn best voor doen. Deze zwangerschap zit ik op +23, ondanks voornamelijk heel erg gezond eten. De laatste 5 kilo zijn echter gewoon van snaaien. :@ Dat is per vandaag ook weer afgelopen.

Ik heb verder alles gelezen, maar niet de puf om te reageren. Sorry.

Verder 35 weken vandaag. Sinds gister ineens stress om van alles. Om de spulletjes die nog bij mijn schoonmoeder staan. Om het besef dat er nog bevallen moet worden. Omdat er weer zo'n heel klein babietje komt en ik eigenlijk niet zo heel goed was met zo'n inieminie. Om de Co sleeper die er nog niet is, enz. enz.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174859377
Fijn van de versterking Cass ^O^

35 weken Kris *O*

Wij schelen precies 2 weken, want hier 37w vandaag *G*

Herkenbaar hoor, man en ik zijn nu ook opeens zenuwachtig aan het worden :D
Van de week wilde ik de Maxi Cosi opzoeken op zolder en was er van overtuigd dat-ie kwijt was (we hebben best een groot huis, maar niet zo groot). Was ik er dus gewoon al 3x voorbij gelopen :')

En ik ga er steeds maar vanuit dat ik dit keer weer tot 42 weken loop, maar besef me de laatste dagen telkens dat dat helemaal niet hoeft natuurlijk... :X
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:11:25 #285
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174859765
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 06:50 schreef CassElliot het volgende:
Ik at na de bevalling alleen maar kerstkransjes van merengue met chocolade
Oké, mijn volgende mag toch in december komen :9

Succes daar CE!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:01:55 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174860233
Wat voor beurs is dat cass?

Ik kan nu chocolade niet zo goed verdragen.. dat helpt ook wel..

Vandaag eerste zwangerschapshuilbui.. ik mocht niet mee quad rijde n en niet mee op jeep safari -O- en ik mag ook al niet zwemmen van de gyn vanwege de bloedingen....

Ik moet er geloof ik nog even aan wennen dat ik zwanger ben.. ik ben niet echt gewend om dingen NIET te mogen... :{ grrr!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:28 #287
269689 crew  Viv
pi_174860487
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:01 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag eerste zwangerschapshuilbui.. ik mocht niet mee quad rijde n en niet mee op jeep safari -O- en ik mag ook al niet zwemmen van de gyn vanwege de bloedingen....

Ik moet er geloof ik nog even aan wennen dat ik zwanger ben.. ik ben niet echt gewend om dingen NIET te mogen... :{ grrr!!
Soms "mogen" zulke dingen niet vanwege daadwerkelijke risico's voor je baby, en soms "mogen" ze niet omdat de organisatie niet aansprakelijk gesteld wil worden voor een eventuele miskraam of andere ellende die toevallig na die activiteit optreedt. In dat laatste geval mag je best eigenwijs zijn hoor. Ik heb zelf bij ongeveer 25 weken een jeep safari gedaan in Canada, door de bossen gedenderd op zoek naar beren. :Y) Geen moment heb ik het gevoel gehad dat het kwaad kon, je bent niet van glas als zwangere hè. :*
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:31:42 #288
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174860676
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:18 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Soms "mogen" zulke dingen niet vanwege daadwerkelijke risico's voor je baby, en soms "mogen" ze niet omdat de organisatie niet aansprakelijk gesteld wil worden voor een eventuele miskraam of andere ellende die toevallig na die activiteit optreedt. In dat laatste geval mag je best eigenwijs zijn hoor. Ik heb zelf bij ongeveer 25 weken een jeep safari gedaan in Canada, door de bossen gedenderd op zoek naar beren. :Y) Geen moment heb ik het gevoel gehad dat het kwaad kon, je bent niet van glas als zwangere hè. :*
Helemaal mee eens! En als ik verder nergens last van had gehad had ik het advies ook wel in de wind geslagen.. bij deze organisatie ( in egypte) stond in de voorwaarden die je van tevoren moest tekenen alleen wel dat zwangere vrouwen niet toegelaten werden.. waarbij mondeling werd toegelicht dat zeker in de eerste 3 maanden men liever niet er aan toegaf.. eerst mocht ik ook WEL mee op jeep safari ( weliswaar voorin) en alleen niet mee met de quad.. later werd dat bijgesteld..

Denk dat ik het nu in dit geval ook spannender vind vanwege de bloedingen.. al ben ik ook een recalcitrant kind wat denkt: " het gaat toch vast mis en dan had ik dat allemaal net zo goed kunnen doen!" *stampvoet* :P

En beren!! Tof!! Heb je ze uiteindelijk nog gevonden?
Wellicht was het materiaal daar ook van een beter Nivo dan hier.. .. op de heen weg werd ik al aardig heen en weer geschud. Mn borsten protesteerden :o :P .. op de terug weg werd er een heel stuk rustiger gereden.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 11:36:08 #289
269689 crew  Viv
pi_174860742
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:31 schreef Barreltje het volgende:
Denk dat ik het nu in dit geval ook spannender vind vanwege de bloedingen.. al ben ik ook een recalcitrant kind wat denkt: " het gaat toch vast mis en dan had ik dat allemaal net zo goed kunnen doen!" *stampvoet* :P
Ik denk dat wel of geen jeep safari niet de doorslag gaat geven voor de uitkomst van deze zwangerschap, maar ik snap ook wel dat het gevoelsmatig anders ligt. :*
quote:
En beren!! Tof!! Heb je ze uiteindelijk nog gevonden?
Ja! We hadden een safari per boot en per jeep door hetzelfde gebied, en bij allebei veel beren gezien.
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:36:56 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174860760
Wat toch ook wel een beetje meespeelt zijn onze icsi resultaten..
De kansen van zwanger worden liggen toch net wat anders.. als dit mis gaat hebben we nog maar 1 kans over..

Dus ALS het dan eindelijk zo ver is dan gaan we liever de risico's uit de weg.. :@

Ah.. je had al gepost.. idd.. gevoelsmatig O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174861759
Barrel :* ik hoop dat het gewoon goed komt met deze!

Mini, ik ben zo benieuwd hoe het was gisteren! Ik hoop dat je hebt genoten :) O+ ^)
pi_174862801
Cass, dat is even schrikken! Heel fijn dat je hulp hebt met de beurs, hoop dat je het de komende tijd iets rustiger aan kan doen!

Malteser, wat verdrietig om te lezen hoe je je voelt. Ik sluit me aan bij de andere wijze dames, je hebt hier ook niet om gevraagd hè! Heel veel sterkte!
  zaterdag 4 november 2017 @ 13:59:58 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174863156
Barreltje, het blijft eng. Dat recalcitrante gevoel herken ik wel, het gaat vast toch mis en dan heb ik voor niets [insert leuke activiteiten] niet gedaan. Daarentegen is je eigen gemoedsrust ook wat waard. Heb je nu nog steeds dagelijks bloedverlies?

Iets anders, slikken jullie extra calcium? Ik las dat de Gezondheidsraad 1000 mg calcium per dag aanraadt voor zwangere vrouwen. Het vermindert de kans op pre-eclampsie. Verder is het goed voor je eigen skelet en dat van de baby en ook voor de bloeddruk. In mijn zwangerschapsmulti zit bij lange na geen 1000 mg calcium. En ik eet hooguit een bakje kwark op een dag, maar verder eigenlijk weinig zuivel. Ik heb een pot calciumtabletten aangeschaft. Wel gek dat je hierover niks hoort van je vk of gynaecoloog. Nemen jullie het ook extra?
pi_174865076
Gefeliciteerd Minilot met jullie huwelijk! Ik hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben.

Hier is er negen kilo bijgekomen, laatste drie weken niets. Ik probeer ook wel op mijn voeding te letten en meestal gaat dat best goed. De Bossche bollen, minipizza's en gehaktballetjes hoop ik nog voordat ik een bestelling plaats weer uit het winkelmandje te verwijderen. :@ Negen kilo op mijn korte lijf voelt toch als veel. Voordat ik zwanger werd was ik ook net iets dikker (drie kilo) door meer colaatjes dan anders.

Ik begrijp je huilbui Barreltje. Het lijkt me ook lastig om dingen niet te doen wanneer je niet zo zeker bent of het allemaal wel goed gaat met de zwangerschap. Natuurlijk ga je met zo’n heel traject extra rekening houden met wat goed/niet goed is voor je, lijkt me ook heel gezond. Dan weet je achteraf tenminste zeker dat je er alles aan gedaan hebt. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174870246
Dat heerlijke klusje van het maken van een geboortekaartjes-lijst... :{w
Inclusief het ongemakkelijke besef dat je eigenlijk niet weet hoe die nieuwe buurvrouw heet :X
#firstworldproblems
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174870777
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:45 schreef twist02 het volgende:
Dat heerlijke klusje van het maken van een geboortekaartjes-lijst... :{w
Inclusief het ongemakkelijke besef dat je eigenlijk niet weet hoe die nieuwe buurvrouw heet :X
#firstworldproblems
Hahaha, dat hadden wij bij Twix. En toen we aan onze directe buren vroegen hoe de onbekende buurvrouw heet, kregen we twee verschillende antwoorden....
Uiteindelijk is man een keer 's avonds op het naambordje gaan kijken en is de kaart gericht aan Fam. Jansen.
pi_174870913
Ik heb zo'n pijnlijke buik vandaag, vooral links onderin. Voelt een beetje als het gevoel wat je hebt als je heel hard rent na een flinke maaltijd en dan die steken in je zij hebt, maar dan meer richting de lies. Bandenpijn zeker? Ik loop als een bejaarde als het zo steekt :')

Geboortekaartjes moet ik ook eens over na gaan denken :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174871701
Pff ja geboortekaartjes, volgens mij heb ik, heel handig, de adressenlijst die we vorige keer gebruikt hebben weggegooid :'(

Ik was nog aan het denken over een fotograaf bij de bevalling, zeker na die mooie foto's van JufM. Besluit is nu om geen professionele fotograaf te gaan inschakelen, en misschien mijn moeder te vragen om erbij te zijn. Ze is een erg bedreven hobbyfotograaf, maar misschien is het wat veel gevraagd om aan een oma te vragen of ze foto's wil maken van de geboorte van haar kleinkind. Ik weet nog niet helemaal hoe goed ze dan nog een camera zou kunnen besturen :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174877176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:45 schreef twist02 het volgende:
Dat heerlijke klusje van het maken van een geboortekaartjes-lijst... :{w
Inclusief het ongemakkelijke besef dat je eigenlijk niet weet hoe die nieuwe buurvrouw heet :X
#firstworldproblems
Of twijfelt of bepaalde mensen wel of geen kaartje krijgen en of ze überhaupt wel of niet ‘mogen’ komen als ze dat ineens willen. :')
pi_174878029
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat voor beurs is dat cass?
Een beurs met allerlei kraampjes met baby- / kinderspullen, maar dan wat meer bewust/natuurlijk. Dus houden speelgoed, wollen kleding etcetera. Was heel leuk O+ Las net in 't andere topic even, spannende tijden voor je. Sterkte :*

Bij onze buren schreven we 'de buren van nummer #' :@
Make your own kind of music.
pi_174878942
Haha, heerlijk herkenbaar die geboortekaartjes-afwegingen! :D
Heb m'n moeder ook al ingeschakeld om na te gaan of er nog mensen verhuisd zijn de afgelopen tijd enzo :')
En hier helaas ook zo slim geweest om de lijst van de vorige keer niet te bewaren ;(

Rena, hopelijk gaat het vandaag beter! Heb dat soms ook, dat m'n buik een (halve) dag of nacht echt heel vervelend is :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')