abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174777928
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+
pi_174778133
Gelukkig maar dat de test goed lukte aapieannie! En veel plezier met het plassen ;) helpt mij een beetje met me zwanger voelen.
pi_174778172
Oh ja MvM, daardoor wisten alle buren het al vrij snel destijds.... _O-
pi_174778187
Gefeliciteerd Exode! Las 2,5 week zwanger?
Pril maar het begin van hopelijk iets heel moois. O+

Ik heb inmiddels een gezonde nesteldrang. Begonnen met de eerste reeks babykleding wassen en alles uit te zoeken wat we van onze zoon nog hadden.
Ook is haar kamer bijna helemaal klaar. Lijstjes, lampje en kapstok moeten nog aan de muur en we moeten kijken of we zo’n mobiel van Nijntje aan de muur bevestigen of iets want aan het bed past ie helaas niet.
De leermap van de bevallingscursus ook alvast tevoorschijn gehaald.
Ik begin mij erg gerust te voelen dat ik straks niet hoef te haasten of we alles wel gereed hebben. O+
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:04:02 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174778188
ik zou iedereen aan willen sporen om MvM te doen.. daardoor ben ik nu uberhaupt zwanger :@ *O*

aapie, vanaf welke week kan je dat eigenlijk doen dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:07:46 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_174778244
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:04 schreef Barreltje het volgende:
ik zou iedereen aan willen sporen om MvM te doen.. daardoor ben ik nu uberhaupt zwanger :@ *O*

aapie, vanaf welke week kan je dat eigenlijk doen dan?
6 weken! Je kunt je nu al aanmelden :Y
disclaimer
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:09:51 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174778270
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

6 weken! Je kunt je nu al aanmelden :Y
jah.. ik durf het denk ik pas als ik een echo met hartje gezien heb.. nog even wachten .. het lijkt me ook erg pijnlijk om je aan te melden en het dan toch weer af te moeten zeggen :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174778397
@Team-klunzige-indalers: er is hoop! ^O^
Net weer helemaal goedgekeurd bij de vk en onze kleine man ligt zelfs al helemaal ingedaald en vast en alles :s)

De vk gaf aan dat hij nu nog prima om zijn lengte-as kan draaien (dat doet-ie dan ook meerdere keren per dag), maar dat zegt niets over het indalen/vast liggen.

Venco, klinkt fijn ja, dat alles zo'n beetje klaar is :Y
En ik ga ook maar eens wat babywasjes draaien denk ik O+
pi_174778494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:18 schreef twist02 het volgende:
@Team-klunzige-indalers: er is hoop! ^O^
Net weer helemaal goedgekeurd bij de vk en onze kleine man ligt zelfs al helemaal ingedaald en vast en alles :s)

De vk gaf aan dat hij nu nog prima om zijn lengte-as kan draaien (dat doet-ie dan ook meerdere keren per dag), maar dat zegt niets over het indalen/vast liggen.

Venco, klinkt fijn ja, dat alles zo'n beetje klaar is :Y
En ik ga ook maar eens wat babywasjes draaien denk ik O+
Extra stukje voorpret en goed voor de gemoedsrust. c_/
En heb laatst een excelbestandje aangemaakt om de telling bij te houden wat we nu eigenlijk in huis hebben qua kleding.
Stond laatst enigszins zenuwachtig in de winkel omdat ik door de bomen het bos niet zag qua maten en lange of korte mouwen. :')
Besefte dat mijn dochter nog geen truitjes had bijvoorbeeld. Heb trouwens vrijwel alleen vanaf maat 52.
Twijfel of ik toch, voor de zekerheid, iets van maat 50 erbij te kopen.
pi_174778530
Wij wachten tot 20-11 met aanmelden voor MvM, dan is de echo. Eens kijken hoe we die flessen verdekt kunnen plaatsen aan de weg :D

Ik zal nog niet al te fanatiek meeplaatsen, we proberen nog wat te temperen met het enthousiasme tot 20-11 zeg maar. Is toch nog even spannend.
pi_174778933
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Protège moi de mes désirs.
pi_174778943
Zo, ik was even niet zo actief, weekendje weg en gister nog een drukke dag met vrienden op bezoek. Merk dat dat toch veel vraagt, ben nu echt kapot. Beetje rustig aan vandaag dus, lekker thuiswerken :)

Welkom voor alle nieuwe zwangeren, met een extra jompel voor Barrel en Exode(+vrouw) *O* *O* Ik ga voor iedereen duimen voor goede eerste echo's!

Ik las tussendoor nog iets over Mini's ontdekte talent van banen schilderen en dat je dat nog eventjes over mag doen.. Echt balen! Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat en dat je straks een prachtige kinderkamer hebt!

DaD, ik hoop dat het inmiddels nog beter gaat met je schaambeen, het klinkt echt heel erg naar... :*

Malteser, hoe gaat het met jou nu je een paar dagen thuis bent? Heb je al wat meer energie?

Interessant om iedereens kijk te lezen op hoeveel dagen werken en hoeveel opvang. Ik vind dat ook nog wel lastig. Ik heb geen idee nog wat het gaat worden, heb het idee dat mijn vriend liever 5 dagen blijft werken. Ik wil in ieder geval 3 dagen werken, maar misschien wel 4. Familie woont niet dichtbij genoeg om makkelijk te kunnen oppassen en wij hebben dus allebei nog geen rijbewijs :') Dus we kunnen hem/haar ook niet even bij mijn ouders droppen ofzo (dat is met de auto nog wel te doen). Nou goed, we kunnen er nog even over nadenken.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu, ik moet er nogal wat voor doorspitten :P
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:00:10 #13
382129 crew  Donna
pi_174779125
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah.. ik durf het denk ik pas als ik een echo met hartje gezien heb.. nog even wachten .. het lijkt me ook erg pijnlijk om je aan te melden en het dan toch weer af te moeten zeggen :@
Het is pijnlijk, maar ik heb het moeten doen in maart en ze waren heel lief en per post krijg je dan nog een bloemenbon. Heel netjes.
pi_174779314
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:04 schreef Barreltje het volgende:

Ik ben zwanger geworden door de syntetische versie en plas nu trouw 8 flessen per week vol :)
pi_174779319
Indaalpluim voor de uk van Twist! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef Aure het volgende:
Echt balen! Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat.
Nou! De onderlaag ging er gisterenavond in elk geval met gezwinde spoed vanaf!

Actiefoto van omstreeks 22:30 na amper een uur krabben met een plamuurmesje :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je weekendje weg verder wel tof, ondanks vermoeiend? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174779578
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:13 schreef minilot het volgende:

SPOILER
Ah gelukkig maar! En dat met een plamuurmesje! :D

Ja was heel tof! Ik was, nerdy als ik ben, naar spiel in essen! Bordspellenbeurs, allemaal spellen gespeeld en een aantal gekocht. Was erg leuk om een keer te zijn geweest :)
pi_174779660
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:30 schreef Aure het volgende:

[..]
Ja was heel tof! Ik was, nerdy als ik ben, naar spiel in essen!
Ah, wat cool! *nerdboks*

Als je je realiseert dat je over een paar jaar gewoon samen met je uk aan simpele bordspelletjes kunt beginnen, smelt je dan een beetje? O+
pi_174779735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:13 schreef minilot het volgende:
Indaalpluim voor de uk van Twist! O+

[..]

SPOILER
:o Dat roept herinneringen op van onze oude keuken. :D Al kwam het bij ons ook nog wel zonder plamuurmesje naar beneden. ;(

Fijn Twist dat de baby ingedaald ligt. Is toch wel een geruststelling he.

Wat goed dat je aan moeders voor moeders meedoet Annie. Al met al viel het me echt mee om het te doen. Aan het eind was ik wel blij dat het klaar was, dat wel. Maar ik vond het ook een goede stok achter de deur om veel te drinken want ik moest en zou mijn flessen vullen. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174780155
Ah gelukkig... ik ben dus niet de enige met mvm prestatie drang! _O-
pi_174780575
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, wat cool! *nerdboks*

Als je je realiseert dat je over een paar jaar gewoon samen met je uk aan simpele bordspelletjes kunt beginnen, smelt je dan een beetje? O+
Jaaaa O+ O+

Ik ben zelfs al aan het bedenken welke spellen we al vroeg zouden kunnen spelen :D
pi_174780587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:17 schreef Aure het volgende:

[..]

Jaaaa O+ O+

Ik ben zelfs al aan het bedenken welke spellen we al vroeg zouden kunnen spelen :D
Memory
pi_174780614
Ik vind dat sowieso echt zo leuk om aan te denken: welke van onze vele maffe geek-interesses en idiote hobbies de uk straks helemaal te gek gaat vinden en wat -ie allemaal retestom gaat vinden. Een heel nieuw mensje met meningen!
pi_174780721
Hehe ben benieuwd of ik überhaupt nog tijd over hou voor al mn nerdy hobby's. Ik ben ook nogal een casual gamer (met name WoW), maar op dit moment heb ik er de energie en concentratie niet voor. Hopelijk komt dat wel weer terug, want ik vind het heerlijk om af en toe een avondje te gamen :D
pi_174780758
Ben zelf vooral benieuwd wat er overblijft van elke paar weken naar de Efteling. :) Zolang spruit nog klein is en niet protesteert, gewoon hoppa in de draagzak en gaan met die banaan - dat is het plan. Maar of het daar ook werkelijk van gaat komen - geen idee!
pi_174780790
Das wel een hele leuke hobby met een kleine!
pi_174781595
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Oké, ik heb het echt niet snel, maar nu móeten mijn hormonen dus ook zo'n olifant! O+
pi_174781676
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Cute! O+

Als ik hem in de winkel zou zien liggen dan zou ik niet verder komen dan "ohja, olifant" en weer doorlopen. Maar zo met baby is hij echt onweerstaanbaar. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:14:10 #28
382129 crew  Donna
pi_174781736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:06 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oké, ik heb het echt niet snel, maar nu móeten mijn hormonen dus ook zo'n olifant! O+
Ja mijn hormonen ook!
pi_174781891
Ik neem afscheid. Hartje is blijkbaar met 8 weken(week geleden) gestopt met kloppen. Ze heeft bijna een uur zitten zoeken naar een hartslag (inwendige echo),maar helaas. Ben heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Moet het maar verwerken nu.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 16:23:08 ]
pi_174781911
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik neem afscheid. Hartje is blijkbaar met 8 weken(week geleden) gestopt met kloppen. Ben heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Moet het maar verwerken nu.

[ afbeelding ]
Ach Jezus mop, wat erg!
;(
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:23:39 #31
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174781922
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik neem afscheid. Hartje is blijkbaar met 8 weken(week geleden) gestopt met kloppen. Ze heeft bijna een uur zitten zoeken naar een hartslag (inwendige echo),maar helaas. Ben heel verdrietig, maar het is helaas niet anders. Moet het maar verwerken nu.

[ afbeelding ]
Verloskundige praktijk in Alphen Ad Rijn?
Je woont helemaal niet in Nederland...?!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174781943
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:23 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ach Jezus mop, wat erg!
;(
Ja, het is heel hard. Weet niet of ik moet wachten op bloeding of het moet laten verwijderen. Dat werd me nog gevraagd.
pi_174781955
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

Verloskundige praktijk in Alphen Ad Rijn?
Je woont helemaal niet in Nederland...?!
Wie zegt dat het in Alphen zit? En als je me beter gestalkt had, had je geweten dat ik 27 september teruggevlogen ben naar Nederland. Sukkel.
pi_174781982
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, het is heel hard. Weet niet of ik moet wachten op bloeding of het moet laten verwijderen. Dat werd me nog gevraagd.
Ja bij Kim kwam het zelf op gang. Dus daar heb ik geen ervaring mee.
Sterkte.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:34:58 #35
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174782160
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wie zegt dat het in Alphen zit? En als je me beter gestalkt had, had je geweten dat ik 27 september teruggevlogen ben naar Nederland. Sukkel.
Google zegt dat het in Alphen zit.

Maar oké :)
pi_174782198
Wat triest Maghrebijnse, sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:38:50 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174782237
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:34 schreef zeefje het volgende:

[..]

https://www.verloskundigenpraktijk-vivre.nl/contact zit in Enschede.
Sterkte, Maghrebijnse!
KuikenGuppy
pi_174782292
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:26 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja bij Kim kwam het zelf op gang. Dus daar heb ik geen ervaring mee.
Sterkte.
Ben net gebeld door ziekenhuis. Kan morgen al langs. Voor gesprek, bekijken welke manier van verwijderen ik ga kiezen.
pi_174782301
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:34 schreef zeefje het volgende:

[..]

Triest mensje ben je. Serieus.
pi_174782308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:36 schreef rena het volgende:
Wat triest Maghrebijnse, sterkte!
Dankjewel. :*
pi_174782320
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sterkte, Maghrebijnse!
Dankjewel. Doet best pijn. Niet verwacht dat het zoveel pijn zou doen.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:44:47 #42
382129 crew  Donna
pi_174782368
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat kan alleen jij beslissen. Ik heb gekozen voor tabletten vaginaal inbrengen om het op te wekken destijds. Maar dan moet er het liefst wel iemand bij je thuis zijn, want je kan ook te heftig gaan bloeden. Beide ingrepen zijn niet zonder risico, maar daar vertellen ze je morgen wel meer over.
Sterkte.
pi_174782397
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben net gebeld door ziekenhuis. Kan morgen al langs. Voor gesprek, bekijken welke manier van verwijderen ik ga kiezen.
Je man gaat wel mee hoop ik?
pi_174782410
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat kan alleen jij beslissen. Ik heb gekozen voor tabletten vaginaal inbrengen om het op te wekken destijds. Maar dan moet er het liefst wel iemand bij je thuis zijn, want je kan ook te heftig gaan bloeden. Beide ingrepen zijn niet zonder risico, maar daar vertellen ze je morgen wel meer over.
Sterkte.
Ja, doet dat zeer? Ik heb morgen al een afspraak bij de gynaecoloog en dan beslis ik daar wel. Ik neig naar tabletten. Is gewoon wat minde erg ( naar mijn gevoel) dan zo een curretage.

pi_174782431
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:46 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je man gaat wel mee hoop ik?
Hij was vandaag niet mee. Maar morgen is nog niet de ingreep. Alleen spreekuur, waar ik dus eerst nog een echo krijg en dan bespreken wat de opties zijn.
pi_174782447
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hij was vandaag niet mee. Maar morgen is nog niet de ingreep. Alleen spreekuur, waar ik dus eerst nog een echo krijg en dan bespreken wat de opties zijn.
Ook dan zou ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken om mee te gaan. Dit moet je niet alleen doen
pi_174782485
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:49 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ook dan zou ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken om mee te gaan. Dit moet je niet alleen doen
Heb ik gisteren gedaan en toen kon hij niet vanwege werk. Ik ga naar spreekuur morgen wel alleen. Ingreep is hij volgens mij al niet meer in Nederland. Heb het vandaag ook alleen gedaan dus
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:51:50 #48
382129 crew  Donna
pi_174782502
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, doet dat zeer? Ik heb morgen al een afspraak bij de gynaecoloog en dan beslis ik daar wel. Ik neig naar tabletten. Is gewoon wat minde erg ( naar mijn gevoel) dan zo een curretage.

Dat is echt voor iedere vrouw anders. Over het algemeen zeggen ze dat de pijn vergelijkbaar is met een heel heftige menstruatie, qua buikpijn. Sommige vrouwen krijgen echt weeën, andere hebben amper pijn. Ik hoorde gelukkig bij de laatste groep, maar ik vond het hele proces wel heftig ja.
pi_174782528
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:51 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat is echt voor iedere vrouw anders. Over het algemeen zeggen ze dat de pijn vergelijkbaar is met een heel heftige menstruatie, qua buikpijn. Sommige vrouwen krijgen echt weeën, andere hebben amper pijn. Ik hoorde gelukkig bij de laatste groep, maar ik vond het hele proces wel heftig ja.
Bedankt voor informatie. Wat vond je precies heftig als ik vragen mag? Wil je soort van voorbereiden voor zover dat kan?
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:56:47 #50
382129 crew  Donna
pi_174782574
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedankt voor informatie. Wat vond je precies heftig als ik vragen mag? Wil je soort van voorbereiden voor zover dat kan?
SPOILER
Er is ook een topic over in OUD, dat is misschien een betere plek.
Dit topic is niet zo geschikt voor details vind ik (maar das mijn mening).
De gyn kan je er morgen alles over vertellen. Maar het is echt voor iedere vrouw anders. En houd er rekening mee dat als het niet werkt, dat je een tweede dosis moet of een curretage moet (of alsnog afwachten). Reizen lijkt me niet verstandig daartussen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:59:57 #51
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174782623
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sterkte, Maghrebijnse!
https://www.vivre-voorverloskunde.nl
Óók n Alphen dan ;)
pi_174782710
Sterkte Maghrebijnse. Een miskraam is heel naar.
pi_174782738
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

SPOILER
Er is ook een topic over in OUD, dat is misschien een betere plek.
Dit topic is niet zo geschikt voor details vind ik (maar das mijn mening).
De gyn kan je er morgen alles over vertellen. Maar het is echt voor iedere vrouw anders. En houd er rekening mee dat als het niet werkt, dat je een tweede dosis moet of een curretage moet (of alsnog afwachten). Reizen lijkt me niet verstandig daartussen.
Ok, ik wacht het morgen even af. Enerzijds ben ik niet zo van de onnodige ingrepen en hoop ik dat mijn lichaam het zelf opruimt. Ga morgen naar de spreekuur en dan zie ik vanuit daar wel.

Dankjewel voor alle informatie. Heb er veel aan. :*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 17:07:33 ]
pi_174782822
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:05 schreef Malteser het volgende:
Sterkte Maghrebijnse. Een miskraam is heel naar.
Dankjewel. Hoop gewoon dat ik dat vruchtje niet zie, dat lijkt me zo pijnlijk.
pi_174783451
Sterkte! In het topic zwanger en dan gaat het mis zitten helaas ervaringsdeskundigen. Daar heb ik toen veel aan gehad voor mijn vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')