abonnement Unibet Coolblue
pi_174771392



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
[cimg=512,288]https://www.wisselkoers.nl/dollar-euro
[img=515,1]http://i.imgur.com/aywre.gif[/img]
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 00:14:21 ]
pi_174772951
@zetaOS

Gewoon de 'Streamlink opzoeken' zegt mij niets. Wat bedoel je hier mee?
pi_174782908
Als hij Onvif ondersteund zou hij eigenlijk vrij makkelijk aan een Synology nas moeten koppelen.
Zelf alleen ervaring met de QD900WIFI en Synology Ds216+. Ging prima middels Onvif ;).
pi_174786731
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:14 schreef Downstar het volgende:
Als hij Onvif ondersteund zou hij eigenlijk vrij makkelijk aan een Synology nas moeten koppelen.
Zelf alleen ervaring met de QD900WIFI en Synology Ds216+. Ging prima middels Onvif ;).
Ik kan er niet zover vinden, dus ik gok van niet. Nou ja, niet echt een probleem waarvoor ik 'm ga gebruiken. Er kan ook een sdcard in om video op te slaan
Voor twee tientjes durf ik het wel aan om 'm te kopen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:44:06 #5
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174786983
Geen onvif, geen rtsp, niks. Hij gebruikt de app van Xiaomi en thats it. Zoals ik al zei, het is wachten op custom firmware.
pi_174790223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Shamalamadindong het volgende:
Geen onvif, geen rtsp, niks. Hij gebruikt de app van Xiaomi en thats it. Zoals ik al zei, het is wachten op custom firmware.
Ik heb op een forum gelezen dat hobbyisten daar mee bezig zijn.

Overigens, ik heb aardig wat reviews gelezen en die leken net reclamefilmpjesmet meestal een link naar GB. Al de filmpjes waren ook heel positief....totdat ik hier kwam
https://forum.lowyat.net/topic/4434817/all
En dan blijkt dat er ook wel wat mis is, voornamelijk met de software...jammer genoeg lijkt het e.e.a. niet goed te werken en heb je last van trage servers[een probleem dat ik ook al bij mijn Xiaomi vacuüm ervaar].
Groot nadeel van die Mi home app is ook dat je al je privacy aan Xiaomi weg moet geven. Ik heb daarom de vacuüm al via een guest Network verbonden en dat is ook aan te raden voor de Dafang.

Ze zouden verplicht 'advertorial' bij al die reviews {met gekregen produkten]
moeten zetten :>.

Ik heb 'm net gekocht dus wel zullen het wel zien.
pi_174794661
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 04:48 schreef eddepetfokt het volgende:
@zetaOS

Gewoon de 'Streamlink opzoeken' zegt mij niets. Wat bedoel je hier mee?
Je kan achterhalen hoe de stream van de camera is. Hierna kan je elke willekeurige opname software gebruiken.
Soms hebben opname pakketten beperkingen waardoor eerst een licentie key gekocht moet worden voor 3eparty camers`s (geovision bijvoorbeeld).
In jouw geval wil je geloof ik Surveillance Station gebruiken right? Daar kan je standaard al 1 of twee camera`s gratis toevoegen dus ook de besproken camera.
https://www.synology.com/(...)nses_on_Synology_NAS

De stream ziet er zo ongeveer uit: RTSP setting: rtsp://192.168.x.xx:8080/h264 (do not forget the rtsp://) bron: http://www.cctvforum.com/viewtopic.php?f=36&t=50255
Je kan ook nog een oude telefoon toevoegen als extra camera op de zelfde manier.


Nog even een note: Onvif zou het makkelijk moeten maken maar meestal is het een heel gedoe;-)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 23:54:18 ]
pi_174796083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je kan achterhalen hoe de stream van de camera is. Hierna kan je elke willekeurige opname software gebruiken.
Soms hebben opname pakketten beperkingen waardoor eerst een licentie key gekocht moet worden voor 3eparty camers`s (geovision bijvoorbeeld).
In jouw geval wil je geloof ik Surveillance Station gebruiken right? Daar kan je standaard al 1 of twee camera`s gratis toevoegen dus ook de besproken camera.
https://www.synology.com/(...)nses_on_Synology_NAS

De stream ziet er zo ongeveer uit: RTSP setting: rtsp://192.168.x.xx:8080/h264 (do not forget the rtsp://) bron: http://www.cctvforum.com/viewtopic.php?f=36&t=50255
Je kan ook nog een oude telefoon toevoegen als extra camera op de zelfde manier.


Nog even een note: Onvif zou het makkelijk moeten maken maar meestal is het een heel gedoe;-)
Bedankt voor de uitleg. Volgens mij las ik in het door mij genoemde forum dat rtsp nog niet werkt bij deze cam. Maar ik ga er zeker verder induiken.
pi_174796348
wanneer komen de kerstaanbiedingen van de shops?
  woensdag 1 november 2017 @ 06:55:04 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174796383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 06:37 schreef THEFXR het volgende:
wanneer komen de kerstaanbiedingen van de shops?
Na 11-11.
pi_174819645
Heeft er iemand ervaring met soldeertin uit China?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_174819794
Het Xiaomi USB enhanced lampje in de kleur wit is nu 85 cent bij Gearbest, met code NLSI102802
pi_174826423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:42 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand ervaring met soldeertin uit China?
Ja, Ik heb ooit een rolletje soldeer besteld, ging an sich wel prima. Nadat deze op was heb ik een nieuwe besteld, ligt nog steeds halfvol ergens in een hoekje want ik was het na een tijd zó zat, dat ik maar in nederland voor het tigvoudige een rolletje soldeer heb gekocht. Dit werkt zoveel beter dan die Chinese troep en scheelt enorm veel gevloek en gestress omdat die Chinese tin maar niet goed wil vloeien... Doe jezelf een plezier en bestel gewoon je tin hier (in Nederland dus)! Ik weet natuurlijk de legering niet van de tinnen die ik in China heb besteld, werd niet duidelijk aangegeven. Kan het natuurlijk ook aan liggen.
pi_174827722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:23 schreef ArthurNL het volgende:

[..]

Ja, Ik heb ooit een rolletje soldeer besteld, ging an sich wel prima. Nadat deze op was heb ik een nieuwe besteld, ligt nog steeds halfvol ergens in een hoekje want ik was het na een tijd zó zat, dat ik maar in nederland voor het tigvoudige een rolletje soldeer heb gekocht. Dit werkt zoveel beter dan die Chinese troep en scheelt enorm veel gevloek en gestress omdat die Chinese tin maar niet goed wil vloeien... Doe jezelf een plezier en bestel gewoon je tin hier (in Nederland dus)! Ik weet natuurlijk de legering niet van de tinnen die ik in China heb besteld, werd niet duidelijk aangegeven. Kan het natuurlijk ook aan liggen.
In welke fysieke winkel kun je een rolletje kopen? Zou niet weten waar ik moet zoeken. Action misschien?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_174828274
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

In welke fysieke winkel kun je een rolletje kopen? Zou niet weten waar ik moet zoeken. Action misschien?
In de bouwmarkt, gamma bijvoorbeeld: https://www.gamma.nl/asso(...)/p/B210632?%26sg%3Da
  donderdag 2 november 2017 @ 18:30:05 #16
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_174828878
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

In welke fysieke winkel kun je een rolletje kopen? Zou niet weten waar ik moet zoeken. Action misschien?
Lidl verkoopt ook af en toe soldeer tijdens een van hun vele gereedschapsacties (maar niet vast in het assortiment dus).
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_174832663
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

In welke fysieke winkel kun je een rolletje kopen? Zou niet weten waar ik moet zoeken. Action misschien?
Ik heb bij conrad besteld, fijn spul
pi_174842858
Gearbest verkoopt de Xiaomi Dafang ip cam nu voor maar 17 euro, met code 'DAFANG'


Maar volgens mij weten ze bij Xiaomi echt niet meer wat ze moeten uitbrengen:
https://www.gearbest.com/hair-care/pp_984350.html
https://www.gearbest.com/men-s-scarves/pp_981298.html
https://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_966102.html
https://www.gearbest.com/dinnerware/pp_963197.html
https://www.gearbest.com/massage-relaxation/pp_947245.html
https://www.gearbest.com/other-home-improvement/pp_861678.html


Nog wat anders;

Ze maken nu zelfs op de NL televisie reclame voor 11.11Aliexpress.
Jammer dat het een grote fake actie is. Ik heb een tiental artikelen gecontroleerd en bij alle 10 is de prijs gestegen en is de uiteindelijke korting die ze op 11.11 geven slechts enkele centen tot dubbeltjes.

Ik vind het ook jammer dat ze vanuit de AE app ook ineens notificaties met reclame voor 11.11 pushen.

[ Bericht 46% gewijzigd door eddepetfokt op 04-11-2017 22:52:09 ]
pi_174843889
Ik heb nu het volgende:

http://www.mydigoo.com/Di(...)if-Monitor-p-38.html

http://www.mydigoo.com/Di(...)ity-System-p-35.html

De beelden zijn wel ok, maar de instellingen zijn werkelijk dramatisch. Ik heb twee van die camera's. Die aan de voorkant van mijn huis staat gebruikt niet de rode leds (geen idee waarom), waardoor ik wel naar de beelden kan kijken. De camera die op de tuin is gericht gebruikt wel de rode leds (kan ik niet uitzetten, nergens een optie te vinden), waardoor ik alleen een rode ring zie als het donker is. Lekker handig maar niet heus. Ik kan het ding openschroeven en de leds demonteren, dan is dat opgelost.

Daarnaast heb ik de keus tussen of 24/7 opnemen of niet opnemen. Het maakt niet uit of ik dat doe via een SD kaart of via de onvif dvr, het werkt gewoon niet. De enige manier dat het wel werkt is als de camera's in alarm modus staan, waardoor het mijn buren wakker maakt als er iemand langs loopt.

ik wil niet 24/7 opnemen, ik wil opnemen als er wat gebeurd. De dvr is gewoon irritant om te gebruiken. Je moet via een beeldscherm en toetsenbord alles doen, want de web interface werkt niet. Het zou via een telefoon app of via een browser te benaderen zijn, maar dus zonder success.

Iemand een idee wat ik wel moet hebben?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_174873736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:40 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik heb nu het volgende:

http://www.mydigoo.com/Di(...)if-Monitor-p-38.html

http://www.mydigoo.com/Di(...)ity-System-p-35.html

De beelden zijn wel ok, maar de instellingen zijn werkelijk dramatisch. Ik heb twee van die camera's. Die aan de voorkant van mijn huis staat gebruikt niet de rode leds (geen idee waarom), waardoor ik wel naar de beelden kan kijken. De camera die op de tuin is gericht gebruikt wel de rode leds (kan ik niet uitzetten, nergens een optie te vinden), waardoor ik alleen een rode ring zie als het donker is. Lekker handig maar niet heus. Ik kan het ding openschroeven en de leds demonteren, dan is dat opgelost.

Daarnaast heb ik de keus tussen of 24/7 opnemen of niet opnemen. Het maakt niet uit of ik dat doe via een SD kaart of via de onvif dvr, het werkt gewoon niet. De enige manier dat het wel werkt is als de camera's in alarm modus staan, waardoor het mijn buren wakker maakt als er iemand langs loopt.

ik wil niet 24/7 opnemen, ik wil opnemen als er wat gebeurd. De dvr is gewoon irritant om te gebruiken. Je moet via een beeldscherm en toetsenbord alles doen, want de web interface werkt niet. Het zou via een telefoon app of via een browser te benaderen zijn, maar dus zonder success.

Iemand een idee wat ik wel moet hebben?
Kijk eens of je het met Ispy aan de gang krijgt, of CSM (wordt soms als software bijgeleverd)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_174890568
Ik probeer baby kleding op AliExpress te bestellen (https://www.aliexpress.co(...)9d-bfc3-858131df8912) . Ik heb nog nooit verzendkosten hoeven te betalen en nu zijn alle (4) de aanbieders MET verzendkosten a 1.62 euro.

Opzich geen ramp maar dit is nieuw voor mij na honderden bestellingen. Heb ik iets gemist?

[ Bericht 0% gewijzigd door KdwPPr op 05-11-2017 20:23:57 ]
pi_174892120
Heb de Xiaomi MiJia 1080P (banggood, 34 euro) inmiddels binnen. Werkt als een trein!

Installatie ging wel even wat moeizamer, maar ook handmatig was dit binnen 15 minuten geregeld.

  zondag 5 november 2017 @ 22:28:07 #23
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174894470
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 20:07 schreef KdwPPr het volgende:
Ik probeer baby kleding op AliExpress te bestellen (https://www.aliexpress.co(...)9d-bfc3-858131df8912) . Ik heb nog nooit verzendkosten hoeven te betalen en nu zijn alle (4) de aanbieders MET verzendkosten a 1.62 euro.

Opzich geen ramp maar dit is nieuw voor mij na honderden bestellingen. Heb ik iets gemist?
Normaal zit het bij de prijs inbegrepen.
  zondag 5 november 2017 @ 22:40:13 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174894790
Nee hoor, ligt gewoon aan de shop. Tegenwoordig ook vaker terug te zien bij de andere webshops. Maar zo nieuw is dat ook weer niet. Ligt ook een beetje aan soort product of volume/gewicht, of dus als een seller daar de noodzaak toe ziet. Ook bij eBay. Veel is free shipping, maar dat is lang geen regel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_174894947
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:43 schreef eddepetfokt het volgende:
Gearbest verkoopt de Xiaomi Dafang ip cam nu voor maar 17 euro, met code 'DAFANG'


Maar volgens mij weten ze bij Xiaomi echt niet meer wat ze moeten uitbrengen:
https://www.gearbest.com/hair-care/pp_984350.html
https://www.gearbest.com/men-s-scarves/pp_981298.html
https://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_966102.html
https://www.gearbest.com/dinnerware/pp_963197.html
https://www.gearbest.com/massage-relaxation/pp_947245.html
https://www.gearbest.com/other-home-improvement/pp_861678.html


Nog wat anders;

Ze maken nu zelfs op de NL televisie reclame voor 11.11Aliexpress.
Jammer dat het een grote fake actie is. Ik heb een tiental artikelen gecontroleerd en bij alle 10 is de prijs gestegen en is de uiteindelijke korting die ze op 11.11 geven slechts enkele centen tot dubbeltjes.

Ik vind het ook jammer dat ze vanuit de AE app ook ineens notificaties met reclame voor 11.11 pushen.

Helemaal mee eens. Xiaomi verneukt zijn eigen goede naam.

En de 11/11 actie werkt al jaren zo. Irritant dat ik nu tot 11/11 niet daar kan bestellen omdat alle prijzen omhoog zijn gegooid.
  zondag 5 november 2017 @ 23:12:52 #26
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174895517
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Helemaal mee eens. Xiaomi verneukt zijn eigen goede naam.
Niet mee eens. Ja, het is wel heel erg tering veel spullen waar tegenwoordig de Xiaomi naam op staat. Maar! Het is zover ik begrijp doorgaans best goed spul en belangrijker, het verkoopt zover ik begrijp ook best goed.

Je zou, als je in China woont, inmiddels je huis al bijna helemaal met enkel Xiaomi kunnen inrichten. En dat is het idee erachter ook. Niet de focus op een product maar op een gigantisch ecosystem waar je voor alles maar dan ook alles terechtkunt.

Het doel van Xiaomi is om een hardcore fanbase te creëren die gewoon alles van Xiaomi koopt.

Mocht er iemand verdere interesse in het Xiaomi ecosystem hebben dan is er een Youtube channel genaamd "Xiaomify" die regelmatig reviews doet en een maandelijkse serie heeft genaamd "What Is Xiaomi Doing?" waar nieuwe producten voorbijkomen.
pi_174895575
iemand ervaring met externe pc bluray spelers uit china?

in Nederland zijn ze vrij prijzig en het scheelt daar aardig wat, als ze wel fatsoenlijk werken wil ik het wel proberen..

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 06-11-2017 00:54:52 ]
pi_174897672
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 22:40 schreef shiznuts het volgende:
Nee hoor, ligt gewoon aan de shop. Tegenwoordig ook vaker terug te zien bij de andere webshops. Maar zo nieuw is dat ook weer niet. Ligt ook een beetje aan soort product of volume/gewicht, of dus als een seller daar de noodzaak toe ziet. Ook bij eBay. Veel is free shipping, maar dat is lang geen regel.
Het viel mij ook al op dat veel artikelen ineens extra verzendkosten rekenen. Ook artikelen die ik eerder zonder extra verzendkosten je gekocht.
Ik filter nu gewoon de verzendkosten eruit als ik zoek.
  maandag 6 november 2017 @ 13:41:49 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_174902521
De prijzen zijn voor 11.11 inderdaad weer omhoog bij AliExpress, zo irritant aangezien je nu wel moet wachten met aankopen doen als je geen kunstmatig hoge prijs wil betalen :')

Daarnaast heb ik nog steeds die problemen met AliExpress-verkopers die na 5 dagen nog steeds de spullen niet hebben verstuurd, dan stuur ik een order cancellation en dan rejecten ze die met "ship tomorrow", en dan komt er later een trackingnummer die weer een paar dagen op "waiting for pickup" blijft staan. Ik snap dat ze geen orders willen missen maar dit is wel een vervelende praktijk :r
Zo heb je weinig aan de "snelle" bezorging via het nieuwe PostNL-contract.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 6 november 2017 @ 15:38:42 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_174904662
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_174904969
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:41 schreef MacorgaZ het volgende:
De prijzen zijn voor 11.11 inderdaad weer omhoog bij AliExpress, zo irritant aangezien je nu wel moet wachten met aankopen doen als je geen kunstmatig hoge prijs wil betalen :')

Daarnaast heb ik nog steeds die problemen met AliExpress-verkopers die na 5 dagen nog steeds de spullen niet hebben verstuurd, dan stuur ik een order cancellation en dan rejecten ze die met "ship tomorrow", en dan komt er later een trackingnummer die weer een paar dagen op "waiting for pickup" blijft staan. Ik snap dat ze geen orders willen missen maar dit is wel een vervelende praktijk :r
Zo heb je weinig aan de "snelle" bezorging via het nieuwe PostNL-contract.
Ik bestel heel vaak via AE, maar ik hoef echt nooit langer dan een dag te wachten op verzending. Bestel je misschien iets speciaals? Ik bestel zelf van alles en nog wat, van kabeltjes tot hondenriem.
pi_174907215
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:41 schreef MacorgaZ het volgende:
De prijzen zijn voor 11.11 inderdaad weer omhoog bij AliExpress, zo irritant aangezien je nu wel moet wachten met aankopen doen als je geen kunstmatig hoge prijs wil betalen :')

Daarnaast heb ik nog steeds die problemen met AliExpress-verkopers die na 5 dagen nog steeds de spullen niet hebben verstuurd, dan stuur ik een order cancellation en dan rejecten ze die met "ship tomorrow", en dan komt er later een trackingnummer die weer een paar dagen op "waiting for pickup" blijft staan. Ik snap dat ze geen orders willen missen maar dit is wel een vervelende praktijk :r
Zo heb je weinig aan de "snelle" bezorging via het nieuwe PostNL-contract.
Ik ken het. Het loont zich nog wel eens om te kijken hoelang ze zélf aangeven dat de processingtime is. Die mag namelijk niet langer duren dan dat ze zelf aangeven.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:58:15 #33
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_174919192
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:55 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik bestel heel vaak via AE, maar ik hoef echt nooit langer dan een dag te wachten op verzending. Bestel je misschien iets speciaals? Ik bestel zelf van alles en nog wat, van kabeltjes tot hondenriem.
Dat heb ik dus ook altijd gehad, maar deze verkopers naaien me allemaal erbij. Het zal wel om een soort dropshipping-tactiek gaan waarbij elke verkoper bij dezelfde leverancier inkoopt, en dat die leverancier traag doet.
Ik heb inmiddels 2 orders kunnen cancellen, de derde heeft hem na de vraag "okay, sorry, is refund okay?" alsnog verzonden, maar dan natuurlijk wel met "Waiting for pickup" trackingnummer, dus alsnog niet ECHT verzonden.

Het gaat om een namaak IPSC Speed Holster, zeg maar een plastic dingetje van 20 euro dat in Nederland door het echte merk voor 150 euro wordt verkocht.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_174919637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook altijd gehad, maar deze verkopers naaien me allemaal erbij. Het zal wel om een soort dropshipping-tactiek gaan waarbij elke verkoper bij dezelfde leverancier inkoopt, en dat die leverancier traag doet.
Ik heb inmiddels 2 orders kunnen cancellen, de derde heeft hem na de vraag "okay, sorry, is refund okay?" alsnog verzonden, maar dan natuurlijk wel met "Waiting for pickup" trackingnummer, dus alsnog niet ECHT verzonden.

Het gaat om een namaak IPSC Speed Holster, zeg maar een plastic dingetje van 20 euro dat in Nederland door het echte merk voor 150 euro wordt verkocht.
Ja dat zal vast dropshipping probleempje zijn. De AE verkopers hebben natuurlijk niet allemaal grote pakhuizen vol zooi, maar laten gewoon dropshipping. Bij de standaard kabeltjes etc. Zal dat geen probleem zijn, maar moet moeilijker te krijgen artikelen loop je vast wel eens tegen een dergelijk probleem aan.
Niet netjes dat ze zogenaamd alsnog verzenden en in praktijk dan nog dagen wachten.
pi_174922840
Check ik de post; zie ik allemaal Gearbest pakketjes van augustus en zelfs juni |(via de beruchte Azerbijan route). Voor sommige had ik een refund aangevraagd, anderen zijn ongevraagd opnieuw gezonden hahaha :D

Aan de andere kant; dingen die ik op 6 dagen geleden had besteld bij Gearbest komen nu al binnen. ^O^
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:18:11 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_174922970
Hier ook een aantal binnen van Juni via Azerbijan post :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_174923453
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 22:40 schreef shiznuts het volgende:
Nee hoor, ligt gewoon aan de shop. Tegenwoordig ook vaker terug te zien bij de andere webshops. Maar zo nieuw is dat ook weer niet. Ligt ook een beetje aan soort product of volume/gewicht, of dus als een seller daar de noodzaak toe ziet. Ook bij eBay. Veel is free shipping, maar dat is lang geen regel.
Het was voor mij op Ali de eerste keer. Ik dacht dat het misschien kwam door die PostNL deal.
pi_174923498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:43 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Het was voor mij op Ali de eerste keer. Ik dacht dat het misschien kwam door die PostNL deal.
Hier kwam vorige week ook ineens een Xiaomi Pen van Gearbest aan die allang gerefund was. En gelukkig werkt ie deze keer wel goed :)
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:26:50 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174925241
lol, gaan ze een microdrone foldable arms geven :') :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:02:42 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_174925878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:26 schreef shiznuts het volgende:
lol, gaan ze een microdrone foldable arms geven :') :D
[ afbeelding ]
808 on wings?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:56:42 #41
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_174927034
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_174927200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:26 schreef shiznuts het volgende:
lol, gaan ze een microdrone foldable arms geven :') :D
[ afbeelding ]
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
Aldi/Lidl heeft ze soms ook wel voor nog geen tientje. Zelf ook zo een. Werkt prima voor de normale dingen.
pi_174927404
help. waarom kan ik nergens meer een jiayu s3 usb board vinden? tijd geleden stond ali er nog vol mee.
:]
pi_174929135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
Heb ik een tijd geleden helemaal uitgezocht en deze kwam eruit.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:04:49 #45
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_174930605
Iemand relatief cheap maar goede headphones met 11/11 korting gezien die je mensen zou aanraden?
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  woensdag 8 november 2017 @ 07:01:45 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174935613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
Speaking of which... hier niks bij? https://brands.aliexpress.com/en#x9b5da9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_174935686
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
5 a 6 euro bij action dacht ik. Ze hebben er iig 1.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_174935818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
Ik weet niet in welke bouwmarkt je komt, maar ze liggen er voor rond de 20 euro
https://www.gamma.nl/assortiment/zoeken?text=Multimeter
https://www.praxis.nl/ger(...)10-a-mas830l/5463620
  woensdag 8 november 2017 @ 09:42:46 #49
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174936863
Voor zwakstroomspul is zo 'n cheapo DMM ideaal, maar zonder CATIII of CATIV zou ik 'm niet aan 240V gebruiken. Als je écht 'n goeie wil voor weinig, zou ik EEVBlog eens checken...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_174943662
quote:
Dat ziet er wel heel erg bokkiewokke uit hoor. Ik heb zelf de Anker Soundbuds Slim, voor 20 euro vanaf amazon.de . Met name fijn vanwege de accuduur, het tegenhouden van externe geluiden, spatwaterdicht, en magnetische sluiting. Ik draag hem daardoor heel vaak als ketting om mijn nek, heel erg handig!
Maar de QCY Q29 schijnt ook goed te zijn en is zonder draadje.

En die hele goedkope multimeters moet je idd niet op het stroomnet gebruiken, zoals Dodge zei.
pi_174943671
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:18 schreef Miniem het volgende:

[..]

5 a 6 euro bij action dacht ik. Ze hebben er iig 1.
lekker overslaan, zijn niet veilig
pi_174943693
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:49 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke bouwmarkt je komt, maar ze liggen er voor rond de 20 euro
https://www.gamma.nl/assortiment/zoeken?text=Multimeter
https://www.praxis.nl/ger(...)10-a-mas830l/5463620
allemaal niet autorange, alsof je 15 jaar terug gaat in de tijd.
pi_174943795
quote:
12s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:42 schreef dodge_911 het volgende:
Voor zwakstroomspul is zo 'n cheapo DMM ideaal, maar zonder CATIII of CATIV zou ik 'm niet aan 240V gebruiken. Als je écht 'n goeie wil voor weinig, zou ik EEVBlog eens checken...
https://www.eevblog.com/f(...)-nice-budget-meter!/
  woensdag 8 november 2017 @ 16:51:54 #55
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174944158
quote:
Oops :D
Ik heb helaas zo mijn vaste verwijzingen voor spul, excuses ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 8 november 2017 @ 17:56:05 #56
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_174945278
quote:
Ik ben erg tevreden met mijn QCY QY19 die ik sinds kort gebruik in de sportschool ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_174945713
https://www.droidapp.nl/nieuws/xiaomi-uitbreiding-europa-spanje/

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de de prijzen van de Xiaomi produkten ook stijgen richting Samsung niveau, net als Huawei/Honor pasgeleden al gedaan heeft.
pi_174947678
Als we het dan toch over gereedschap hebben: graag een suggestie voor een LAN kabel tester.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:42:09 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174949363
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:56 schreef N22 het volgende:

[..]

Ik ben erg tevreden met mijn QCY QY19 die ik sinds kort gebruik in de sportschool ^O^
Qcy is op zich mooi spul, alleen totaal ongeschikt voor mijn oren. Welke tips ik ook gebruik, ze zitten gewoon niet goed. Waarschijnlijk de hoek die niet klopt met mijn oren, zowel bij de qy8 als de qy19 krijg ik daardoor veel te weinig Bas binnen.

Echt jammer, want het is kei goed spul verder.
  woensdag 8 november 2017 @ 21:52:56 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_174949543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:56 schreef neo2000 het volgende:
Zag dat het in dit topic ook over gereedschap ging de eerste posts. Stond laatst in de bouwmarkt te kijken voor een nieuwe digitale multimeter nadat de ouwe no-name de geest gaf. Een nieuwe no-name uit de bouwmarkt moet 40 euro kosten. Dat moet goedkoper kunnen uiteraard , en volgens ali is dat ook het geval. Hamvraag: zijn er aanraders danwel afraders op dat vlak? Iemand ervaringen?
Ik heb gewoon een simpel ding van 6 euro. Exact de zelfde verkochten ze later eens bij de Aldi/Lidl voor 11.99

Die dingen zijn over het algemeen wel prima. voor 12-15 euro koop je een best luxe versie vaak :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:09 schreef wootahH het volgende:
help. waarom kan ik nergens meer een jiayu s3 usb board vinden? tijd geleden stond ali er nog vol mee.
Dat zijn dingen die naar verloop van tijd uitlopen helaas. Heb nog even gezocht maar ik kan die van mij niet meer vinden. Mocht ik hem morgen in de andere bak nog hebben liggen dan gooi ik je wel even een DM.

Hier staat er nog eentje; maar erg duur en onbekende shop:
http://www.shopmadeinchin(...)Cell_210242786.shtml

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:04 schreef F.Begbie het volgende:
Iemand relatief cheap maar goede headphones met 11/11 korting gezien die je mensen zou aanraden?
Laatst waren de XIaomi pro earphones in de aanbieding bij Banggood. Weet niet of dat nog loopt.
https://www.banggood.com/(...)3184.html?rmmds=cart
Met coupon: 57F1B5
Ongeveer 15 euro

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Speaking of which... hier niks bij? https://brands.aliexpress.com/en#x9b5da9
De T4s is niet duur, best prima voor die $30 op 11.11
Heel lang dragen is niet fijn, daar zijn de kussentjes niet stevig genoeg voor, ACN werkt in een vliegtuig toch best oké (nee, niet Bose, maar het helpt wel ''iets'').

De UFO heeft wellicht betere cups; maar die heeft geen ACN :P.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:19 schreef oheng het volgende:

[..]

Dat ziet er wel heel erg bokkiewokke uit hoor. Ik heb zelf de Anker Soundbuds Slim, voor 20 euro vanaf amazon.de . Met name fijn vanwege de accuduur, het tegenhouden van externe geluiden, spatwaterdicht, en magnetische sluiting. Ik draag hem daardoor heel vaak als ketting om mijn nek, heel erg handig!
Maar de QCY Q29 schijnt ook goed te zijn en is zonder draadje.
Eens; QCY heeft wel een paar ''nadelen'' zo laden ze niet bij iedereen even goed op, al is dit wel op te lossen door middel van een plakkertje in het oplaaddoosje daardoor het oortje goed in de behuizing gedrukt zit.

Laatst overigens de KZ ES3 binnen gekregen. Voor het geld (9 euro flashsale) best aardige dopjes. Had er zelf voor 3.50 ook nog het bluetooth setje bij (https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_712247.html).
Best van onder de indruk; voor dat geld de beste bluetooth combo die ik ben tegen gekomen. Puntje van irritatie is wel dat door de bluetooth ontvanger de rechterkant zwaarder is; dat ding bungelt dus elke keer ergens rechts tegen je nek aan.

quote:
Trippleposten is niet nodig.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:05 schreef NameUnknown het volgende:
Als we het dan toch over gereedschap hebben: graag een suggestie voor een LAN kabel tester.
Denk dat je die wel redelijk op de ''gok'' kan bestellen als de advertentie wat lijkt.
Zo speciaal is zo'n ding ook niet lijkt mij.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 8 november 2017 @ 22:34:19 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174950649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]
Ik bedoelde natuurlijk als reactie daarop geen Bluedio spul.
Toen ik postte stond er nog een pagina voor hardware tools. :P
https://sale.aliexpress.c(...)val_deko.htm#x9b5da9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:27:28 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_174976218
Thanks allemaal voor de tips m.b.t. de multimeter.. Kende EEVblog ook nog niet, ook wel interessant om verder in te lezen. Nu nog beslissen wat het gaat worden haha. :)

En de bouwmarkt was 1 van de lokale, kleine bouwmarkten, Formido geloof ik. Grotere bouwmarkten zullen vast wel een groter aanbod hebben, maar om nou meerdere bouwmarkten af te gaan rijden voor een cheap ding zonder eigenlijk te weten wat je koopt.. Ik keek iig van die 40 euro wel op. Viel mij wat tegen. Beetje geld erbij en je hebt vast ergens in het buitenland wel een instapmodel Fluke o.i.d.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik bedoelde natuurlijk als reactie daarop geen Bluedio spul.
Toen ik postte stond er nog een pagina voor hardware tools. :P
https://sale.aliexpress.c(...)val_deko.htm#x9b5da9
Ik snapte je quote al niet. :D Maar die pagina's lijken soms dynamisch gegenereerd te worden. Of whatever, ze rommelen vaak maar wat aan bij Ali volgens mij qua website content met bijzondere acties heb ik het idee. :P

Aan de andere kant; personal audio is ook een leuk discussieonderwerp. Zeker m.b.t. betaalbare audiogear uit China. Nog steeds jammer dat Bluedio gestopt is met hun draadloze bluetooth audio ontvangers zoals de i6 die veel mensen hier volgens mij hadden. Hier en daar wordt ie nog aangeboden maar is al even out of production volgens mij, dus allicht niet verstandig om nog te kopen. Is volgens mij ook niets betaalbaars en nieuws voor in de plek gekomen uit de Bluedio stal. Daarom even geleden maar bij Gearbest een Xiaomi variant gekocht:

https://www.gearbest.com/(...)tml?utm_source=tt_de

In de aanbieding destijds via de aanbieding op: https://nl.pepper.com/aan(...)81-gearbestcom-52857

Geen idee of meer mensen het Xiaomi ding hier hebben (zo regelmatig lees ik hier niet meer mee) maar zal iig mijn ervaringen wel delen als ie ooit binnen komt. Snelheid van ontvangen van spullen vanaf Gearbest valt bij mij de laatste tijd wat.. Tegen, zeker als je Ali speeds gewend bent. :D :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_174977292
Aangezien het nu toch over gereedschap gaat (onder andere...), hoe betrouwbaar zijn de digitale afstandsmeters? Lijkt me verrekte handig om te hebben aangezien ik binnenkort ga verhuizen :)
pi_174977986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:29 schreef Ossi2k9 het volgende:
Aangezien het nu toch over gereedschap gaat (onder andere...), hoe betrouwbaar zijn de digitale afstandsmeters? Lijkt me verrekte handig om te hebben aangezien ik binnenkort ga verhuizen :)
Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.qPS1sR

Werkt perfect en nog niet kunnen betrappen op fouten.
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:55:27 #65
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_174986840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:04 schreef ridsel het volgende:

[..]

Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.qPS1sR

Werkt perfect en nog niet kunnen betrappen op fouten.
Die heb ik ook, werkt goed!
  vrijdag 10 november 2017 @ 20:33:37 #66
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174987489
Nog even een aanvulling op de multimeter.

Hij is op Banggood namelijk gewoon voor ¤15,63 te koop.

https://www.banggood.com/(...)-Test-p-1157985.html
pi_174987640

Mooi lek in die camera.... vanmiddag even gebruik van gemaakt om het wachtwoord te resetten....
Feitelijk ben je die dus niet eens nodig :{
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 10 november 2017 @ 21:44:49 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174989256
:P Welke hoek van het land kom jij dat je 'ben nodig' i.p.v. 'heb nodig' zegt? Noord-Oosten?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:29:52 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174991660
Holy crap! Het is nog niet eens 11-11 en ik kom net tot de vaststelling dat ik 18 orders onderweg heb :D Wel allemaal relatief klein spul van één tot 3 dollar, met een uitschieter tot 11$, mgoed, ik ben het blijkbaar nog niet verleerd :D

Morgen toch eens kijken of ik niet wat Lightning kabeltjes kan scoren voor mooie prijsjes, zodat ik die Google Sheet wat kan uitbreiden met testdata. Type-C moet ik bekijken, omdat ik er hier totaal geen toepassing voor heb buiten het laden van 3 powerbanks, en ik daarvoor al voor elke powerbank triple voorzien ben, gaan die niet zo snel aangeschaft worden voor tests.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:33:32 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174991746
Whilst on the subject of powerbanks...
https://nl.aliexpress.com(...)nal/32792426820.html
Interessant? En shipped cheaper dan CN uit ES.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_174991750
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:29 schreef dodge_911 het volgende:
Holy crap! Het is nog niet eens 11-11 en ik kom net tot de vaststelling dat ik 18 orders onderweg heb :D Wel allemaal relatief klein spul van één tot 3 dollar, met een uitschieter tot 11$, mgoed, ik ben het blijkbaar nog niet verleerd :D

Morgen toch eens kijken of ik niet wat Lightning kabeltjes kan scoren voor mooie prijsjes, zodat ik die Google Sheet wat kan uitbreiden met testdata. Type-C moet ik bekijken, omdat ik er hier totaal geen toepassing voor heb buiten het laden van 3 powerbanks, en ik daarvoor al voor elke powerbank triple voorzien ben, gaan die niet zo snel aangeschaft worden voor tests.
Hier na een lange tijd niets onderweg gehad te hebben ook weer flink wat orders onderweg (en al een aantal binnen). Dit alles i.v.m. de race drone die ik in elkaar ga zetten :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:37:01 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_174991820
Noice, keep us posted on that. :D

Krijg alleen nog een Ticwatch meen ik (al is dat eerder via crowdfunding gegaan). Oh ja, en een silly walkie talkie setje die in de BG Pre-order sectie was laatst. Voor in het ski-seizoen in de bergen tijdens het skiën e.d. .

Nu we richting het einde van het jaar gaan misschien een persoonlijke top 3/5 bedenken van de meest praktische/coole/verrassende items die je hebt binnengekregen om te delen..?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:40:50 #73
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174991886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Whilst on the subject of powerbanks...
https://nl.aliexpress.com(...)nal/32792426820.html
Interessant? En shipped cheaper dan CN uit ES.
Looks good, en als ik me goed herinner, ook best goeie reviews op YT....
Maar ik durf pas mijn 'seal of approval' geven als ik 'm zelf aan de tand heb kunnen voelen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_174992107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:33 schreef Shamalamadindong het volgende:
Nog even een aanvulling op de multimeter.

Hij is op Banggood namelijk gewoon voor ¤15,63 te koop.

https://www.banggood.com/(...)-Test-p-1157985.html
pi_174992626
't Kriebelt te erg, ik zoek 'n smarttracker/band/watch met dezelfde of betere/meer specs dan de Mi-band 2, maar die er gewoon uitziet als 'n horloge. Ik ben gewoon geen fan van 't uiterlijk van de Mi-band.

Beetje op zoek geweest en 'n Garmin Fenix HR valt wel in de smaak. Dus zoiets is wel aan mij besteed. Liefst niet zo duur, maar mag wel wat meer kosten dan 'n Mi-band. Ik hoef eigenlijk geen notificaties of allerlei poespas, maar stats over lopen, slapen en hartslag, etc ben ik wel 'n zacht ei in...

Gooi eens wat in de groep, geef me wat feedback! :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_174992862
Aan een Ticwatch ook misschien? :D Of dat Amazfit Pace klokkie.
Mijn broer is laatst 't 2e hands pad opgegaan, Moto360 2nd Gen.
Nadat ik m'n base-lader weer gevonden had is hier de gouwe ouwe LG Watch R weer volop in gebruik.
AllCall W1 heeft zoals laatst aangehaald ook een aardig klokkie om te zien en smartphonefunctionaliteit, maar ja... een geporte versie van Android 5.1... meh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_174993987
Hmm bij mij heeft aliexpress wat kuren op de website.
Wishlist die niet meer kunnen worden getoond etc.



Verder niet echt deals gezien nog. Enige wat ik nog even wil bestellen is een HDD/SSD Dock van Orico. Tijdje in de gaten gehouden, maar die is op aliexpress wel het goedkoopst nu i.v.m. 11.11

pi_174994295
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:04 schreef ridsel het volgende:

[..]

Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.qPS1sR

Werkt perfect en nog niet kunnen betrappen op fouten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:55 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Die heb ik ook, werkt goed!
Wat is precies de reden dat jullie voor deze zijn gegaan? Want er is zoveel keuze dat ik de bomen niet meer zie.
pi_174994877
een externe bluray speler op ali gekocht, scheelde een dollar of 5 in vergelijking met 2 weken geleden
vast niet de goedkoopste, maar scheelt ruwweg de helft met wat ze hier kosten
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:42:01 #80
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_174995148
Ik kan niet eens inloggen bij aliexpress :')
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_174996076
Hoe werken die select coupons?
Ik kan er geen een toepassen, terwijl ik er 15 heb.
pi_174996653
Zo, inmiddels mijn bestellingen gedaan.

Wat heb ik de afgelopen tijd besteld (waarvan een deel al binnen is):

Drone onderdelen:
Racerstar RS20Ax4 20A 4 in 1 Blheli_S Opto ESC 2-4S Support Oneshot42 Multishot for FPV Racer
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.dqEkmr

XT-60 Plug Giant Power Dinogy 1500mAh 14.8V 4S 65C LiPo Battery For RC Airplane Multicopters 29x35x90mm
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.dqEkmr

Mini 210mm 210 Pure Carbon Fiber Quadcopter Frame Kit For LS-210 QAV210
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.dqEkmr

High Quality 1 Pair DYS 5042 5 Inch 3 Blade Propeller Triblade Bullnose Prop Red Orange Yellow Green Blue Purple
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.dqEkmr

New Arrival WLtoys V950 RC Helicopter Part 2-4S Lipo Charger V.2.303.024 (Die ik waarschijnlijk nog ga vervangen voor een Imax B6 charger)
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.dqEkmr

New Arrival 4Pcs Racerstar Racing Edition 2205 BR2205 2300KV 2-4S Brushless Motor Black For 210 X220 250 280 for RC Quadcopter
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.u40J1C

Eachine VTX03 Super Mini 5.8G 72CH 0/25mW/50mw/200mW Switchable FPV Transmitter
https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.u40J1C

Eachine 1000TVL 1/3 CCD 110 Degree 2.8mm Lens Mini FPV Camera NTSC PAL Switchable For FPV Camera Drone

https://www.aliexpress.co(...)s.9042311.0.0.u40J1C

Flysky FS-i6S 2.4G 10CH AFHDS 2A Transmitter With FS-iA6B Receiver
https://www.banggood.com/(...)eiver-p-1024018.html

Matek Systems PDB-XT60 W/ BEC 5V & 12V 2oz Copper For RC Multirotor
https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN

F3 Flight Controller Acro 6 DOF/Deluxe 10 DOF for Multirotor Racing
https://www.banggood.com/(...)acing-p-1010232.html

Eachine EV800 5 Inches 800x480 FPV Goggles 5.8G 40CH Raceband Auto-Searching Build In Battery
https://www.banggood.com/(...)ttery-p-1053357.html

Suleve™ M3NH1 M3 Nylon Screw Black Hex Screw Nut Nylon PCB Standoff Assortment Kit 300pcs
https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN

Night Flight LED Light Strips Controller Converter For 3S/4S/6S LiPo Battery
https://www.aliexpress.co(...)ery/32788950011.html

Realacc 50PCS Landing Skid Gear Frame Anti-vibration M3 Sponge for ZMR250 QAV250 210 RC Multirotor
https://www.banggood.com/(...)rotor-p-1081168.html

AOSTAR 5V 12V 16V LED Night Light Strip 7 Color Switchable For RC Models
https://www.banggood.com/(...)odels-p-1052386.html

V911 upgrade onderdelen:
Batterij
https://www.banggood.com/(...)X4-011-p-952634.html

Onderstel
https://www.banggood.com/(...)ng-Skid-p-90608.html

Halsband voor de hond:
https://www.aliexpress.co(...)ous/32580161345.html

Harnas voor de hond:
https://www.aliexpress.co(...)ium/32809347131.html

Labels voor het harnas:
https://www.aliexpress.co(...)Tag/32819133484.html

Sinterklaascadeau voor mijn neefje:
https://www.aliexpress.co(...)For/32816478548.html

Kerstcadeau voor een kennis (Teddy bear skin):
https://www.aliexpress.co(...)oys/32651614486.html

Kerstcadeau voor een andere kennis (TED met schort):
https://www.aliexpress.co(...)Bear/1729443605.html

Fidget Cube (zwart):
https://www.aliexpress.co(...)ack/32803993101.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_174998576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 01:12 schreef shiznuts het volgende:
Aan een Ticwatch ook misschien? :D Of dat Amazfit Pace klokkie.
Mijn broer is laatst 't 2e hands pad opgegaan, Moto360 2nd Gen.
Nadat ik m'n base-lader weer gevonden had is hier de gouwe ouwe LG Watch R weer volop in gebruik.
AllCall W1 heeft zoals laatst aangehaald ook een aardig klokkie om te zien en smartphonefunctionaliteit, maar ja... een geporte versie van Android 5.1... meh.
Die ticwatch (versie knight) ziet er wel leuk uit ja! Nu nog ergens bestellen, ik ga eens op zoek. Ook de Moto360 is niet verkeerd, even inlezen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:09:59 #84
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_174999874
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:29 schreef dodge_911 het volgende:
Type-C moet ik bekijken, omdat ik er hier totaal geen toepassing voor heb buiten het laden van 3 powerbanks, en ik daarvoor al voor elke powerbank triple voorzien ben, gaan die niet zo snel aangeschaft worden voor tests.
Well, that changed fast :)
Een subscriber van mijn YT channel heeft 16 Type-C kabels besteld vandaag en laten shippen naar casa Dodge _O_ *O*
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175000777
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:00 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Die ticwatch (versie knight) ziet er wel leuk uit ja! Nu nog ergens bestellen, ik ga eens op zoek. Ook de Moto360 is niet verkeerd, even inlezen.
Gewoon hier: https://www.mobvoi.com , zie net Black Friday deal: -20% 'BFSALE' & Free global shipping.
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Well, that changed fast :)
Een subscriber van mijn YT channel heeft 16 Type-C kabels besteld vandaag en laten shippen naar casa Dodge _O_ *O*
Ha! Een patron zonder Patreon. :P Happy testing!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175000795
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zo, inmiddels mijn bestellingen gedaan.

Wat heb ik de afgelopen tijd besteld (waarvan een deel al binnen is):

[..] knippediknip
_O_ Noice! Ik hoop dat het wat wordt! :D
Die Ted beer ook! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 11 november 2017 @ 16:41:09 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175001299
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 00:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Kriebelt te erg, ik zoek 'n smarttracker/band/watch met dezelfde of betere/meer specs dan de Mi-band 2, maar die er gewoon uitziet als 'n horloge. Ik ben gewoon geen fan van 't uiterlijk van de Mi-band.

Beetje op zoek geweest en 'n Garmin Fenix HR valt wel in de smaak. Dus zoiets is wel aan mij besteed. Liefst niet zo duur, maar mag wel wat meer kosten dan 'n Mi-band. Ik hoef eigenlijk geen notificaties of allerlei poespas, maar stats over lopen, slapen en hartslag, etc ben ik wel 'n zacht ei in...

Gooi eens wat in de groep, geef me wat feedback! :Y
De vraag is vooral wat je precies wilt en hoeveel waarde je hecht aan accurate data.

Als het serieus gaat om sportstracken, dan moet je alles wat afhankelijk is van Google Fit (en dergelijken) sowieso links laten liggen. Je zou dan voor iets van Xiaomi kunnen gaan, maar dat is eigenlijk in dezelfde categorie.

De vraag is eigenlijk of je gewoon een beetje leuk wilt weten wat je gedaan hebt, of dat je echt je eigen prestaties wilt monitoren over langere tijd en een systeem wilt wat je daarbij ondersteunt. Is dat wat je zoekt, blijf dan weg van alles wat China je te bieden heeft. Het Chinese spul is daar gewoon nog niet goed genoeg in, op dat vlak krijg je echt nog waar je voor betaalt.

Als Garmin je aanspreekt, kijk dan gewoon eens naar een Garmin. Bijvoorbeeld de Vivoactive 3.
  zaterdag 11 november 2017 @ 18:13:04 #88
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175003406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:13 schreef shiznuts het volgende:
Ha! Een patron zonder Patreon. :P Happy testing!
Thanks! Ik dacht, die stuurt me een paar kabeltjes op, fijn.
Maar holy shit, 16 stuks twv 60¤ is echt wel een patron zonder Patreon :)

Zelf heb ik net ook de laatste aankopen gedaan. In totaal zijn het 17 lightning cables geworden, verdeeld over 11 orders :) Welgeteld 1 $2 coupon kunnen inwisselen bij Baseus, maar op zulke kleine bedragen werd het volgens mij toch al moeilijk.
Van goedkoop over redelijk goedkoop tot Anker... Dus nog meer happy testing :)

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 11-11-2017 18:29:20 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175003699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon hier: https://www.mobvoi.com , zie net Black Friday deal: -20% 'BFSALE' & Free global shipping.
Inmiddels gevonden ja, op Ali is ie wat goedkoper (146,-) via de Ticwatch store, maar wat grotere kans op heffing. Oeh twijfel twijfel!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De vraag is vooral wat je precies wilt en hoeveel waarde je hecht aan accurate data.

Als het serieus gaat om sportstracken, dan moet je alles wat afhankelijk is van Google Fit (en dergelijken) sowieso links laten liggen. Je zou dan voor iets van Xiaomi kunnen gaan, maar dat is eigenlijk in dezelfde categorie.

De vraag is eigenlijk of je gewoon een beetje leuk wilt weten wat je gedaan hebt, of dat je echt je eigen prestaties wilt monitoren over langere tijd en een systeem wilt wat je daarbij ondersteunt. Is dat wat je zoekt, blijf dan weg van alles wat China je te bieden heeft. Het Chinese spul is daar gewoon nog niet goed genoeg in, op dat vlak krijg je echt nog waar je voor betaalt.

Als Garmin je aanspreekt, kijk dan gewoon eens naar een Garmin. Bijvoorbeeld de Vivoactive 3.
Ik ben geen fanatieke sporter, maar vind de stats wel leuk. Zoals ik al zei vind ik zo'n mi-band met de mogelijkheden prima, maar 't uiterlijk niet zo. Vroeg of laat wil je dan toch iets anders om je pols. Dat moment is nu. Ik twijfel of ik voor 170,- de overstap moet maken. Dat ding moet elke 2 dagen aan de lader, heeft geen sleeptracker volgens mij.. Dat staat me nog tegen.

Die Garmin Fenix ziet er leuk uit, maar is meteen ook flink duurder en waarschijnlijk overkill qua functies. De Vivoactive is me qua uiterlijk niet traditioneel genoeg. Oh wacht, de 3 wel maar ook flink aan de prijs..

Ik ben 'n lastige :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Eric_Cantona op 11-11-2017 19:25:09 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 11 november 2017 @ 19:52:38 #90
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175005633
Zo, ook weer de aankopen gedaan. Alleen niets wat ik hier durf weg te zetten :+
pi_175005844
Ben op zoek naar een stopcontact waarmee ik mijn kerstverlichting straks op afstand kan bedienen. Het mooiste zou zijn als ik een stopcontact met mijn mobiel zou kunnen bedienen via 4g (wifi bereik is niet goed op de plek waar het stopcontact geplaats zou moeten worden). Heeft er iemand ervaring met zo een stopcontact?

Heb er nu een met een afstandsbediening, en daarmee moet ik alsnog naar buiten. Anno 2017 moet dat toch via een app kunnen😅
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  zaterdag 11 november 2017 @ 20:29:20 #92
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_175006476
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:02 schreef Swennus het volgende:
Ben op zoek naar een stopcontact waarmee ik mijn kerstverlichting straks op afstand kan bedienen. Het mooiste zou zijn als ik een stopcontact met mijn mobiel zou kunnen bedienen via 4g (wifi bereik is niet goed op de plek waar het stopcontact geplaats zou moeten worden). Heeft er iemand ervaring met zo een stopcontact?

Heb er nu een met een afstandsbediening, en daarmee moet ik alsnog naar buiten. Anno 2017 moet dat toch via een app kunnen😅
Sonoff s20 is wat jij zoekt
pi_175006486
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:02 schreef Swennus het volgende:
Ben op zoek naar een stopcontact waarmee ik mijn kerstverlichting straks op afstand kan bedienen. Het mooiste zou zijn als ik een stopcontact met mijn mobiel zou kunnen bedienen via 4g (wifi bereik is niet goed op de plek waar het stopcontact geplaats zou moeten worden). Heeft er iemand ervaring met zo een stopcontact?

Heb er nu een met een afstandsbediening, en daarmee moet ik alsnog naar buiten. Anno 2017 moet dat toch via een app kunnen😅
Sonoff spul

https://www.itead.cc/smart-home.html

Wifi en draait gewoon op een ESP8266. Die kun je eventueel voorzien van ESPeasy https://www.letscontrolit.com/wiki/index.php/ESPEasy en dan aan Domoticz hangen. Dan kun je alle kanten op automatiseren.

Alternatieven:
goedkoop: Klikaan klikuit icm een gateway

Beter: Zwave of vergelijkbaar mesh systeem met een Fibaro oid.
pi_175006958
Zijn er nog powerbanks voordelig geprijsd? Liefst in het rosé.. (dont ask :’) )
pi_175007646
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:29 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Sonoff s20 is wat jij zoekt
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:29 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Sonoff spul

https://www.itead.cc/smart-home.html

Wifi en draait gewoon op een ESP8266. Die kun je eventueel voorzien van ESPeasy https://www.letscontrolit.com/wiki/index.php/ESPEasy en dan aan Domoticz hangen. Dan kun je alle kanten op automatiseren.

Alternatieven:
goedkoop: Klikaan klikuit icm een gateway

Beter: Zwave of vergelijkbaar mesh systeem met een Fibaro oid.
Bedankt, en deze werkt dus ook gewoon buiten het WIFI netwerk om?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_175008516
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:52 schreef Shamalamadindong het volgende:
Zo, ook weer de aankopen gedaan. Alleen niets wat ik hier durf weg te zetten :+
Veel plezier met je fleshlights :')
  zondag 12 november 2017 @ 20:32:14 #97
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_175028887
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:53 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Veel plezier met je fleshlights :')
Hey. Niet zo snel oordelen he!
Het kunnen ook Chinese knockoff realdolls of tenga eggs zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_175031832
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:50 schreef Xetran het volgende:
Zijn er nog powerbanks voordelig geprijsd? Liefst in het rosé.. (dont ask :’) )
Rosé is hoe je je biefstuk bakt.
Roze is een kleur (en mishandeling van gadgets)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 22:04:38 ]
  zondag 12 november 2017 @ 22:19:09 #99
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_175032240
quote:
99s.gif Op zondag 12 november 2017 22:04 schreef CrashO het volgende:

[..]

Rosé is hoe je je biefstuk bakt.
Roze is een kleur (en mishandeling van gadgets)
Roségoud!
pi_175033916
quote:
99s.gif Op zondag 12 november 2017 22:04 schreef CrashO het volgende:

[..]

Rosé is hoe je je biefstuk bakt.
Roze is een kleur (en mishandeling van gadgets)
Zeg dat maar tegen onze vrienden in Cupertino.
  zondag 12 november 2017 @ 23:43:13 #101
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175034220
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:53 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Veel plezier met je fleshlights :')
Haha, niets voor eigen gebruik. Althans, ik gebruik het op iemand anders O-)
  maandag 13 november 2017 @ 00:20:53 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175034805
Oh, 't is zo'n voorbindshamalamadindong...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175040706
https://www.gearbest.com/led-strips/pp_712688.html

Heb ik het goed als ik denk dat dit setje geschikt is om hier zo in het stopcontact te duwen zonder dat ik mijn huis opblaas?
pi_175040885
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:03 schreef Questular het volgende:
https://www.gearbest.com/led-strips/pp_712688.html

Heb ik het goed als ik denk dat dit setje geschikt is om hier zo in het stopcontact te duwen zonder dat ik mijn huis opblaas?
Wat wil je dat we zeggen? Kom je ons opzoeken als we ja zeggen en je huis brand toch af? *)

Met Chinees spul weet je het nooit. Het veiligst is om dit gewoon hier te kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 13-11-2017 12:31:31 ]
pi_175041039
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:02 schreef Swennus het volgende:
Ben op zoek naar een stopcontact waarmee ik mijn kerstverlichting straks op afstand kan bedienen. Het mooiste zou zijn als ik een stopcontact met mijn mobiel zou kunnen bedienen via 4g (wifi bereik is niet goed op de plek waar het stopcontact geplaats zou moeten worden). Heeft er iemand ervaring met zo een stopcontact?

Heb er nu een met een afstandsbediening, en daarmee moet ik alsnog naar buiten. Anno 2017 moet dat toch via een app kunnen😅
Het is dan wel geen rechtstreekse china aankoop maar bij de action hebben ze deze liggen voor 20 euro: https://www.action.com/nl-nl/search/?q=slimme%20schakelaar

Vorige week getest en werkt prima met de app. Moet het alleen nog aansluiten om Home Assistant maar er zijn kant en klare scripts beschikbaar (tweakers bv).

[ Bericht 6% gewijzigd door KdwPPr op 13-11-2017 12:21:10 (action link ipv tweakers) ]
pi_175041160
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat wil je wat we zeggen? Kom je ons opzoeken als we ja zeggen en je huis brand toch af? *)

Met Chinees spul weet je het nooit. Het veiligst is om dit gewoon hier te kopen.
Meer of deze set geschikt is voor het Nederlandse stroomnet :)
pi_175043722
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:20 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Het is dan wel geen rechtstreekse china aankoop maar bij de action hebben ze deze liggen voor 20 euro: https://www.action.com/nl-nl/search/?q=slimme%20schakelaar

Vorige week getest en werkt prima met de app. Moet het alleen nog aansluiten om Home Assistant maar er zijn kant en klare scripts beschikbaar (tweakers bv).
Bedankt, heb ondertussen de sonoff s20 besteld. Ben benieuwd.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_175043976
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 14:24 schreef Swennus het volgende:

[..]

Bedankt, heb ondertussen de sonoff s20 besteld. Ben benieuwd.
Sonoff was eerst ook mijn plan. Die van de Action kwam toevallig op mijn pad dus kon het niet laten om uit te testen.
pi_175044003
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:20 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Het is dan wel geen rechtstreekse china aankoop maar bij de action hebben ze deze liggen voor 20 euro: https://www.action.com/nl-nl/search/?q=slimme%20schakelaar

Vorige week getest en werkt prima met de app. Moet het alleen nog aansluiten om Home Assistant maar er zijn kant en klare scripts beschikbaar (tweakers bv).
Wel opletten dat deze op clouddienst gebaseerd is. Oftewel stoppen ze met de clouddienst dan is hij niet meer op afstand aan en uit te zetten ;). Zaterdag nog even bij gestaan in de action
Ik zocht bij de action namelijk die simpele (impuls?) Klik aan uit schakelaartjes met AB(3 voor 10). maar die lijken ze niet meer te hebben.. :{w

Misschien zelf ook maar eens kijken naar die Sonoff dingetjes :)
pi_175046428
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel opletten dat deze op clouddienst gebaseerd is. Oftewel stoppen ze met de clouddienst dan is hij niet meer op afstand aan en uit te zetten ;). Zaterdag nog even bij gestaan in de action
Ik zocht bij de action namelijk die simpele (impuls?) Klik aan uit schakelaartjes met AB(3 voor 10). maar die lijken ze niet meer te hebben.. :{w

Misschien zelf ook maar eens kijken naar die Sonoff dingetjes :)
Die 3-voor-10 dingen liggen momenteel bij de Dirk

https://m.dirk.nl/aanbied(...)ug-in-schakelaar.htm
pi_175047520
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 23:43 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Haha, niets voor eigen gebruik. Althans, ik gebruik het op iemand anders O-)
Ooooooooooww het is voor "een vriend"? :P
Nou, kom op met die links, niet van dat stiekeme gedoe hiero! ;)
pi_175049590
Ben op zoek naar een WIFI RGBW 60 watt lamp E27 fitting, iemand advies?
pi_175054582
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 19:15 schreef THEFXR het volgende:
Ben op zoek naar een WIFI RGBW 60 watt lamp E27 fitting, iemand advies?
Yeelight
pi_175058172
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 21:56 schreef julius123 het volgende:

[..]

Yeelight
waarom? is de hard of software zo goed?
pi_175060047
Ja, makkelijk aan te sluiten en te installeren, en hij zit goed in elkaar. en n lage prijs.

Hij is wel een beetje erg lang... ten opzichte van de normale ledlampen.
pi_175061256
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel opletten dat deze op clouddienst gebaseerd is. Oftewel stoppen ze met de clouddienst dan is hij niet meer op afstand aan en uit te zetten ;). Zaterdag nog even bij gestaan in de action
Ik zocht bij de action namelijk die simpele (impuls?) Klik aan uit schakelaartjes met AB(3 voor 10). maar die lijken ze niet meer te hebben.. :{w

Misschien zelf ook maar eens kijken naar die Sonoff dingetjes :)
Hmm ik dacht dat het script de cloud dienst omzeilde en dus uitschakelde. Jammer, dan ga ik er niet meer kopen iig.
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 10:36:07 #118
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175062121
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom? is de hard of software zo goed?
Prima dingen!
Alleen uiteraard geen 60 watt, maar die ga je ook niet vinden vrees ik ;)
pi_175062571
quote:
Thanks voor deze linkjes :)!
Bij de action hier zag ik ze niet liggen, maar eens kijken bij de lidl/dirk dan ;)!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:35 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Hmm ik dacht dat het script de cloud dienst omzeilde en dus uitschakelde. Jammer, dan ga ik er niet meer kopen iig.
Ik zag wel wat scriptjes in het topic bij de buren, wat die precies doen geen idee.
maar out of the box is het dus mogelijk dat de werking 'eens' op houdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 14-11-2017 11:11:22 ]
pi_175063776
Ik had dus drie horloges besteld die ''gratis'' waren maar je moest wel de verzendkosten betalen. Ik dacht, ik gok het erop... Dus gedaan.

Vandaag binnen gekregen terwijl ik inmiddels in spanning zat of ik ze ooit kreeg ( las achteraf op internet dat mensen nooit hun bestelling kregen e.d. ) Maar tot mijn verbazing kreeg ik vandaag de horloges:

Plaatje :
https://gyazo.com/73eb1b2700334b1a9965842a7eca3876

Nu begrijp ik waarom ze zo goedkoop waren :') niet omdat het bandje van matige kwaliteit is ( ja wat verwacht je ) maar omdat je qua geluid een wandklok om je arm hebt. Wat tikt dat ding hard zeg! :D en heel bijzonder dat het pakketje er niet uitgehaald is ivm dat getik. Lijkt wel een bom :D

Toch maar één om gedaan... ben benieuwd hoelang ik dit kapiteinhaak-gevoel kan volhouden vandaag. Mijn collega's zullen blij met me zijn. O+
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175064507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:48 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, makkelijk aan te sluiten en te installeren, en hij zit goed in elkaar. en n lage prijs.

Hij is wel een beetje erg lang... ten opzichte van de normale ledlampen.
al besteld bij Gearbest :)
pi_175064524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

Thanks voor deze linkjes :)!
Bij de action hier zag ik ze niet liggen, maar eens kijken bij de lidl/dirk dan ;)!

[..]

Ik zag wel wat scriptjes in het topic bij de buren, wat die precies doen geen idee.
maar out of the box is het dus mogelijk dat de werking 'eens' op houdt.
Lidl is alleen online met ene beetje verzendkosten. maar je krijgt ook vier stopcontacten
pi_175064551
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dus drie horloges besteld die ''gratis'' waren maar je moest wel de verzendkosten betalen. Ik dacht, ik gok het erop... Dus gedaan.

Vandaag binnen gekregen terwijl ik inmiddels in spanning zat of ik ze ooit kreeg ( las achteraf op internet dat mensen nooit hun bestelling kregen e.d. ) Maar tot mijn verbazing kreeg ik vandaag de horloges:

Plaatje :
https://gyazo.com/73eb1b2700334b1a9965842a7eca3876

Nu begrijp ik waarom ze zo goedkoop waren :') niet omdat het bandje van matige kwaliteit is ( ja wat verwacht je ) maar omdat je qua geluid een wandklok om je arm hebt. Wat tikt dat ding hard zeg! :D en heel bijzonder dat het pakketje er niet uitgehaald is ivm dat getik. Lijkt wel een bom :D

Toch maar één om gedaan... ben benieuwd hoelang ik dit kapiteinhaak-gevoel kan volhouden vandaag. Mijn collega's zullen blij met me zijn. O+
je kan altijd nog de bandjes gebruiken, die kosten snel zo'n 5-10 euro los
pi_175065181
Dit ergens te vinden?, gewoon een lap met een gat erin.
pi_175065344
Ik kwam deze tekst tegen bij een verkoper op AliExpress:

Read before buying:

As the product is in very small value, cheap price,

1. China Post Ordinary Small Packet Plus: Tracking number can only be track the information in China.

2. Seller’s Shipping Method: Tracking number can only be tracked in Chinese on the China Guangzhou Government Custom website

(To know whether it be cleared by the customs only).

3. Do not apply within 50 days of dispute, we will put you in blacklist of us and Aliexpress blacklist website!

4. Do not apply dispute about we have not send the goods out! We won’t do that!


Lees vooral nummer 3. Waar is de tijd van; Friend, God bless you, best seller?

Gaat trouwens om een Miband strap van nog geen 2 euro.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 14-11-2017 14:08:05 ]
pi_175065390
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kwam deze tekst tegen bij een verkoper op AliExpress:

Read before buying:

As the product is in very small value, cheap price,

1. China Post Ordinary Small Packet Plus: Tracking number can only be track the information in China.

2. Seller’s Shipping Method: Tracking number can only be tracked in Chinese on the China Guangzhou Government Custom website

(To know whether it be cleared by the customs only).

3. Do not apply within 50 days of dispute, we will put you in blacklist of us and Aliexpress blacklist website!

4. Do not apply dispute about we have not send the goods out! We won’t do that!

Lees vooral nummer 3. Waar is de tijd van; Friend, God bless you, best seller?
fuck the blacklist
pi_175067172
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kwam deze tekst tegen bij een verkoper op AliExpress:

Read before buying:

As the product is in very small value, cheap price,

1. China Post Ordinary Small Packet Plus: Tracking number can only be track the information in China.

2. Seller’s Shipping Method: Tracking number can only be tracked in Chinese on the China Guangzhou Government Custom website

(To know whether it be cleared by the customs only).

3. Do not apply within 50 days of dispute, we will put you in blacklist of us and Aliexpress blacklist website!

4. Do not apply dispute about we have not send the goods out! We won’t do that!

Lees vooral nummer 3. Waar is de tijd van; Friend, God bless you, best seller?

Gaat trouwens om een Miband strap van nog geen 2 euro.
Staat tegenwoordig op heel veel productpagina's viel me op. Hello my fliend is niet meer :'( Maarja wat wil je als heel Sjonnie en Anita-land tegenwoordig shopt op Aliexpress. Die verwachten natuurlijk dezelfde Bijenkorf service die ze gewend zijn.
pi_175068057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:59 schreef Downstar het volgende:

Ik zag wel wat scriptjes in het topic bij de buren, wat die precies doen geen idee.
maar out of the box is het dus mogelijk dat de werking 'eens' op houdt.
Ik zag het script ook bij de buren en heb me er verder niet in verdiept. Als ik tijd heb ga ik kijken of de cloud eruit gesloopt kan worden.
pi_175068940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:18 schreef davedavy het volgende:

[..]

Staat tegenwoordig op heel veel productpagina's viel me op. Hello my fliend is niet meer :'( Maarja wat wil je als heel Sjonnie en Anita-land tegenwoordig shopt op Aliexpress. Die verwachten natuurlijk dezelfde Bijenkorf service die ze gewend zijn.
Ik heb het nog nergens eerder gezien. Ik ga er eens op letten.

Hier nog een 'handige' charger https://www.gearbest.com/(...)p_425046.html?wid=21

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 14-11-2017 17:09:01 ]
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:13:59 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175070744
Gaan ze me in aanloop naar 11.11 elke dag een herinnering sturen.

Ik 'hey bok us op met je 11.11 spam'.
- Ja, sorry, we sturen er eentje voor elke bestelling
'dag na dag? Tuurlijk, maar houd daar eens lekker mee op'
- Ja, ik begrijp het, we zullen je niet meer lastigvallen
[..]
- Hey, raad eens? Het is bijna weer zo ver, 11.11!
GODGLOEIENDE TERINGBUFFEL!

:'( :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:18:40 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175070826
Heb nog een mop van m'n nieuwe Mobvoi Home Mini smart speaker met Google Assistent...
'Where does the general keep his armies?'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175075135
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 16:48 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb het nog nergens eerder gezien. Ik ga er eens op letten.

Hier nog een 'handige' charger https://www.gearbest.com/(...)p_425046.html?wid=21
lol 600mA, sta je 4 te draaien om je phone op te laden,lol
pi_175075352
Wat moet je ermee? Weer geld uitgegeven....
https://www.gearbest.com/(...)wid=21&lkid=11910189

Maar ja, 95 cent, met code 1111NLSI015 kan je niet laten liggen he.

Misschien toch wel een leuk schijt kado voor surprise avond...2018!

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 14-11-2017 21:46:52 ]
pi_175076321
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Wat moet je ermee? Weer geld uitgegeven....
https://www.gearbest.com/(...)wid=21&lkid=11910189

Maar ja, 95 cent, met code 1111NLSI015 kan je niet laten liggen he.
Fok it, ik heb 'm ook besteld :X
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175079552
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:43 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Fok it, ik heb 'm ook besteld :X
Ik ook :@
pi_175079683
Het zou je maar overkomen :{ :o :
pi_175081081
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Wat moet je ermee? Weer geld uitgegeven....
https://www.gearbest.com/(...)wid=21&lkid=11910189

Maar ja, 95 cent, met code 1111NLSI015 kan je niet laten liggen he.

Misschien toch wel een leuk schijt kado voor surprise avond...2018!
Erg hygiënisch lijkt het mij niet :').

Die comment sectie ook, zitten wel een paar pareltjes tussen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175081336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 06:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Erg hygiënisch lijkt het mij niet :').

Die comment sectie ook, zitten wel een paar pareltjes tussen.
Ik ga 'm in de kledingkast hangen denk ik.
pi_175081686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 07:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ga 'm in de kledingkast hangen denk ik.
je duikt snachts de kledingkast in ipv het toilet?
pi_175082575
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je kan altijd nog de bandjes gebruiken, die kosten snel zo'n 5-10 euro los
Ik zat eraan te denken of een klokkenman die tik er niet uit kan halen. Maar dat zal wel niet. -O-
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175082595
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Wat moet je ermee? Weer geld uitgegeven....
https://www.gearbest.com/(...)wid=21&lkid=11910189

Maar ja, 95 cent, met code 1111NLSI015 kan je niet laten liggen he.

Misschien toch wel een leuk schijt kado voor surprise avond...2018!
Misschien wil mijn kind dan wel op de wc. :( #fuckluiers.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175082728
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:36 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Misschien wil mijn kind dan wel op de wc. :( #fuckluiers.
Da's inderdaad nog een idee! Komen ze er niet meer af, rust voor ons ouders.

Win-win ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175082738
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:45 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Da's inderdaad nog een idee! Komen ze er niet meer af, rust voor ons ouders.

Win-win ;)
_O_ ik koop er meteen zes.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175083103
Pakketje niet aangekomen terwijl de status bezorgt is,
Bij navraag zeggen ze dat het naar het returnadres is gestuurd en nooit aangeboden is geweest.
Het gaat om een simpele versterker van 9 euro dus dat kan het niet zijn.
Iemand enig idee waarom dit is gebeurt ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_175086872
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:07 schreef longinus het volgende:
Pakketje niet aangekomen terwijl de status bezorgt is,
Bij navraag zeggen ze dat het naar het returnadres is gestuurd en nooit aangeboden is geweest.
Het gaat om een simpele versterker van 9 euro dus dat kan het niet zijn.
Iemand enig idee waarom dit is gebeurt ?
nee, geen idee. krijg je een refund?
pi_175087447
Heeft er iemand ervaring met SDS-plus boortjes van alie?? Stuk goedkoper maar niet als ze naar 1x in beton boren al stuk zijn..
Veni, vidi, vodka.
pi_175087767
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:52 schreef dumble het volgende:
Heeft er iemand ervaring met SDS-plus boortjes van alie?? Stuk goedkoper maar niet als ze naar 1x in beton boren al stuk zijn..
Wel met een setje van Banggood. Alleen doen als je het maar heel weinig gebruikt. Je kan nog beter eens bij de Aldi/Lidl of een bedrijf als Toolstation.nl kijken.

Ik heb ook een vraag. Heeft er iemand ervaring met Li-ning sportschoenen? Het is het derde merk van China na Nike en Puma (volgens Wikipedia).
Op AliExpress zijn de schoenen erg goedkoop. Zou het ook nep zijn net als de meeste andere merkschoenen daar?


Eindelijk ook eens iets voor de dames: Manicure setje voor 58 cent https://nl.pepper.com/aan(...)page=1#comments-last

[ Bericht 14% gewijzigd door eddepetfokt op 15-11-2017 16:19:13 ]
  woensdag 15 november 2017 @ 16:19:47 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175090562
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wel met een setje van Banggood. Alleen doen als je het maar heel weinig gebruikt. Je kan nog beter eens bij de Aldi/Lidl of een bedrijf als Toolstation.nl kijken.

Ik heb ook een vraag. Heeft er iemand ervaring met Li-ning sportschoenen? Het is het derde merk van China na Nike en Puma (volgens Wikipedia).
Op AliExpress zijn de schoenen erg goedkoop. Zou het ook nep zijn net als de meeste andere merkschoenen daar?
Li-Ning is wel ook echt een Chinees bedrijf. Ik heb er één paar schoenen van en daar heb ik laatst een trailrun op gelopen waarvan ik wist dat hij funest ging zijn voor mijn schoenen. Ging prima.

Waren erg goedkoop, ¤30,-. Vergelijkbaar met de lagere segmenten Adidas schoenen rond de ¤ 50,-. Wil je veredelde gymschoenen dan kun je de gok wagen, wil je er serieus op gaan hardlopen dan zou ik sowieso niet via internet schoenen bestellen.
pi_175091013
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Li-Ning is wel ook echt een Chinees bedrijf. Ik heb er één paar schoenen van en daar heb ik laatst een trailrun op gelopen waarvan ik wist dat hij funest ging zijn voor mijn schoenen. Ging prima.

Waren erg goedkoop, ¤30,-. Vergelijkbaar met de lagere segmenten Adidas schoenen rond de ¤ 50,-. Wil je veredelde gymschoenen dan kun je de gok wagen, wil je er serieus op gaan hardlopen dan zou ik sowieso niet via internet schoenen bestellen.
Ik ben niet van plan ze te bestellen(de maten kloppen vaak niet), maar ik zie ze regelmatig op AE voorbij komen en ben dus even gaan kijken wat dat Li-ning is. Ze verkopen er bij de Wehkamp sportkleding van, maar geen schoenen.
  donderdag 16 november 2017 @ 19:59:34 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175117575
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan ze te bestellen(de maten kloppen vaak niet), maar ik zie ze regelmatig op AE voorbij komen en ben dus even gaan kijken wat dat Li-ning is. Ze verkopen er bij de Wehkamp sportkleding van, maar geen schoenen.
Bij mij klopte de maten in elk geval prima.

Hier in het westen zie je er inderdaad geen schoenen van, maar Li Ning maakt wel degelijk schoenen en ik heb geen reden om aan te nemen dat die op AE niet echt zijn.
pi_175133040
Als je hardlopen en je lichaam serieus neemt, denk ik niet dat je ze in China moet bestellen. Alleen al ivm maat en pasvorm. Los van de kwaliteit.
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:12:52 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175133238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:59 schreef KdwPPr het volgende:
Als je hardlopen en je lichaam serieus neemt, denk ik niet dat je ze in China moet bestellen. Alleen al ivm maat en pasvorm. Los van de kwaliteit.
Dit sowieso. Zoals gezegd, leuke schoenen voor in de sportschool. Ik heb mijn Li Nings een paar keer op de loopband gebruikt om te kijken of het verantwoord was om er éénmalig een wedstrijd van 9 kilometer op te lopen. Prima schoentjes met veel grip, maar je moet er niet 2x in de week op gaan hardlopen. Te weinig steun, te weinig demping.

Misschien dat de duurste Li-Nings beter zijn hoor, maar ik ga het niet uitproberen. Ik houd het lekker bij mijn Brooks voor het serieuze werk.
pi_175133410
Ik heb een tijdje terug een Xiaomi Dafang IP camera gekocht. Helaas is het me niet gelukt om die werkend te krijgen. Toen ik me echt ging inlezen (had ik voor de aankoop moeten doen) las ik dat deze camera ook niet geschikt is om met mijn Synology nas te gebruiken.

Is er hier iemand met ervaring met die dingen en die me een goedkope ip cam aanraden die én makkelijk te installeren én evt met nas werkt?
pi_175133664
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:22 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een tijdje terug een Xiaomi Dafang IP camera gekocht. Helaas is het me niet gelukt om die werkend te krijgen. Toen ik me echt ging inlezen (had ik voor de aankoop moeten doen) las ik dat deze camera ook niet geschikt is om met mijn Synology nas te gebruiken.

Is er hier iemand met ervaring met die dingen en die me een goedkope ip cam aanraden die én makkelijk te installeren én evt met nas werkt?
ik heb de xiaomi xiaoYI cams. werken met een simpele hack ook via RTSP stream. Dan kan je ze met alle courante software en NASjes gebruiken.
pi_175133685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:52 schreef dumble het volgende:
Heeft er iemand ervaring met SDS-plus boortjes van alie?? Stuk goedkoper maar niet als ze naar 1x in beton boren al stuk zijn..
toolstation is je vriend.
pi_175133766
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit sowieso. Zoals gezegd, leuke schoenen voor in de sportschool. Ik heb mijn Li Nings een paar keer op de loopband gebruikt om te kijken of het verantwoord was om er éénmalig een wedstrijd van 9 kilometer op te lopen. Prima schoentjes met veel grip, maar je moet er niet 2x in de week op gaan hardlopen. Te weinig steun, te weinig demping.

Misschien dat de duurste Li-Nings beter zijn hoor, maar ik ga het niet uitproberen. Ik houd het lekker bij mijn Brooks voor het serieuze werk.
Precies! Het is het risico niet waard imo. Voor bv krachttraining kan je het wel overwegen.
pi_175133877
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:41 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Precies! Het is het risico niet waard imo. Voor bv krachttraining kan je het wel overwegen.
Ik was sowieso niet van plan een paar te kopen, laat staan er mee te gaan hardlopen. Ik was alleen nieuwsgierig of ze op AE genuine schoenen zouden verkopen. Overigens geldt wat je zegt voor alle sportschoenen. Als je serieus wilt gaan hardlopen kun je beter schoenen laten aanmeten.
Aan de andere kant kun je ook niet alle schoenen van eenzelfde merk over dezelfde kam scheren. Er is veel kwaliteitsverschil binnen een merk. Zelfs Nike's en Adidas van 150 euro plus zijn niet geschikt voor het serieuze werk. Sowieso zijn die schoenen vreselijk 'over priced', maar dat is weer een ander verhaal.

Ik koop mijn schoenen altijd in Amerika, ik kom daar toch regelmatig. Voor het werk meestal Clarks en voor vrije tijd Skechers en Under Armour (al ruim voordat het hier bekend werd). Die schoenen kosten daar een fractie van wat ze hier moeten kosten. Voor de kinderen neem ik Vans en Nikes mee, die willen niks anders dragen....iets met meelopen met de rest van school..//
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:54:39 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175134039
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik was sowieso niet van plan een paar te kopen, laat staan er mee te gaan hardlopen. Ik was alleen nieuwsgierig of ze op AE genuine schoenen zouden verkopen. Overigens geldt wat je zegt voor alle sportschoenen. Als je serieus wilt gaan hardlopen kun je beter schoenen laten aanmeten.
Aan de andere kant kun je ook niet alle schoenen van eenzelfde merk over dezelfde kam scheren. Er is veel kwaliteitsverschil binnen een merk. Zelfs Nike's en Adidas van 150 euro plus zijn niet geschikt voor het serieuze werk. Sowieso zijn die schoenen vreselijk 'over priced', maar dat is weer een ander verhaal.
Ik loop uitsluitend op Asics en Brooks. Maar wat iemand fijn vindt is of geschikt is, is ook relatief. Ga je voor een supertijd op de marathon, dan loop je op andere schoenen als tijdens een training.

Elk fatsoenlijk sportmerk heeft schoenen waarop je beide kunt. Punt met Adidas en Nike is dat ze ook schoentjes maken voor trainingspakvolk, die zijn gewoon duur omdat ze in een bepaalde pauperserie zitten. Bij echte hardloopmerken kun je er in ieder geval van uitgaan dat dure schoenen ook goede schoenen zijn, maar of ze vervolgens ook bij je voet passen is de vraag.

Asics, Brooks, Saucony zijn in ieder geval merken die geen slechte dure schoenen hebben, voor zover ik weet.

Maar zoals gezegd hierboven, gewoon lekker naar Runnersworld gaan en je voeten laten testen. En ga je voor de echte pro-prestaties, dan laat je echt iets aanmeten.
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:10:39 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175134360
Misschien interesseert het ook niemand, maar Chuwi heeft een nieuwe campagne online:
http://promotion.chuwi.com/corebook-crowdfunding/https://www.indiegogo.com(...)ook-laptop/x/9727099
Iig. Secret perks voor $60 korting (t.o.v. reguliere Indiegogo campaign prices; -33~35% van retail):
Tablet only: https://www.indiegogo.com(...)_perk_token=64adf735
Set met accessoires: https://www.indiegogo.com(...)_perk_token=49de598b
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175134524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik loop uitsluitend op Asics en Brooks. Maar wat iemand fijn vindt is of geschikt is, is ook relatief. Ga je voor een supertijd op de marathon, dan loop je op andere schoenen als tijdens een training.

Elk fatsoenlijk sportmerk heeft schoenen waarop je beide kunt. Punt met Adidas en Nike is dat ze ook schoentjes maken voor trainingspakvolk, die zijn gewoon duur omdat ze in een bepaalde pauperserie zitten. Bij echte hardloopmerken kun je er in ieder geval van uitgaan dat dure schoenen ook goede schoenen zijn, maar of ze vervolgens ook bij je voet passen is de vraag.

Asics, Brooks, Saucony zijn in ieder geval merken die geen slechte dure schoenen hebben, voor zover ik weet.

Maar zoals gezegd hierboven, gewoon lekker naar Runnersworld gaan en je voeten laten testen. En ga je voor de echte pro-prestaties, dan laat je echt iets aanmeten.
En waar ik ook op doelde was dat je niet op Merk moet kopen. Ik ging naar runnersworld voor Nike schoenen die er mooi uitzagen en die goede recensies kreeg. Uiteindelijk ging ik met "lelijke' Saucony schoenen naar buiten. Puur omdat die super goed bij mijn voet paste.
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:21:06 #161
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175134572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:19 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

En waar ik ook op doelde was dat je niet op Merk moet kopen. Ik ging naar runnersworld voor Nike schoenen die er mooi uitzagen en die goede recensies kreeg. Uiteindelijk ging ik met "lelijke' Saucony schoenen naar buiten. Puur omdat die super goed bij mijn voet paste.
Precies. Zeker als je last hebt van bijzondere voeten (over-pronatie, bijvoorbeeld) dan moet je gewoon extra voorzichtig zijn. Sowieso geen Nike aan mijn voeten. Dat merk is echt te pauper.
pi_175135008
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. Zeker als je last hebt van bijzondere voeten (over-pronatie, bijvoorbeeld) dan moet je gewoon extra voorzichtig zijn. Sowieso geen Nike aan mijn voeten. Dat merk is echt te pauper.
Wel een beetje overdreven om Nike pauper te noemen, maar ik begrijp je punt.
Ik loop graag op Skechers, die zitten 10 keer lekkerder voor een reactie van de prijs. Maar ook dat merk heeft een goedkope en dure rangen. De Skechers die hier verkocht worden is overigens maar een hele kleine collectie. In Amerika verkopen ze van dit merk beel werkschoenen (als in met stalen neuzen, voor verpleging etc, maar ook kantoor). Het meeste medisch personeel loopt op Skechers met Dickies werkkleding. Vaak moeten verplegers de kleding zelf aanschaffen.

Sorry voor het off topic gaan :>

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 17-11-2017 16:55:59 ]
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:50:53 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175135079
Pfff. Jullie zijn FOK!kers. Blijf us gauw binnen!
Er is vast een Olympics game op de Windows 95 computer op zolder die je kunt spelen.



~ http://www.freegameempire.com/games/Summer-Games/Run-in-browser :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175135149
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:50 schreef shiznuts het volgende:
Pfff. Jullie zijn FOK!kers. Blijf us gauw binnen!
Er is vast een Olympics game op de Windows 95 computer op zolder die je kunt spelen.

[ afbeelding ]

~ http://www.freegameempire.com/games/Summer-Games/Run-in-browser :D
Commodore 64


quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:35 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ik heb de xiaomi xiaoYI cams. werken met een simpele hack ook via RTSP stream. Dan kan je ze met alle courante software en NASjes gebruiken.
Ik zal eens kijken. Gearbest verkoopt ze niet meer.
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:58:14 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175135172
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:50 schreef shiznuts het volgende:
Pfff. Jullie zijn FOK!kers. Blijf us gauw binnen!
Er is vast een Olympics game op de Windows 95 computer op zolder die je kunt spelen.

[ afbeelding ]

~ http://www.freegameempire.com/games/Summer-Games/Run-in-browser :D
Hahaha, ik sport (bijna) elke dag. Racefiets, hardlopen op de weg, trailrunning, sportschool. Alles wat me maar in beweging brengt. Pure verslaving.
pi_175135458
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:50 schreef shiznuts het volgende:
Pfff. Jullie zijn FOK!kers. Blijf us gauw binnen!
Er is vast een Olympics game op de Windows 95 computer op zolder die je kunt spelen.

[ afbeelding ]

~ http://www.freegameempire.com/games/Summer-Games/Run-in-browser :D
Vet! Dat zijn delen van mijn jeugd. Ik zal is kijken of ik die met dosbox op mijn Rpi aan de praat krijg. die site blijft vasthangen als ik training of tournament aanklik.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:18:04 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175135473


Hier werkte het.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_175148584
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:18 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

Hier werkte het.
Vandaag werkt het wel. Geniaal spel haha. Beetje zoiets als stunts
pi_175150621
Ik heb net mijn eerste 11.11 (echt uit China) bestelling binnen gekregen. Ik had dat niet nu al verwacht door die gigantische verkopen die ze gehad hebben.
En dat terwijl ik nog wacht op bestellingen van eind september....


Hebben jullie al iets binnen van 11.11
pi_175153944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:48 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb net mijn eerste 11.11 (echt uit China) bestelling binnen gekregen. Ik had dat niet nu al verwacht door die gigantische verkopen die ze gehad hebben.
En dat terwijl ik nog wacht op bestellingen van eind september....

Hebben jullie al iets binnen van 11.11
ja, gelukkig een gemotiveerde postbode, want het paste niet door de brievenbus. was wel verzenden als briefpost.
pi_175154596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, gelukkig een gemotiveerde postbode, want het paste niet door de brievenbus. was wel verzenden als briefpost.
Klopt. De postbode moet nu ook kleine pakjes meenemen die net niet in de brievenbus passen.
pi_175154693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Klopt. De postbode moet nu ook kleine pakjes meenemen die net niet in de brievenbus passen.
nee, het moet niet verzonden worden als briefpost, maar als pakket post.
pi_175156073
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, het moet niet verzonden worden als briefpost, maar als pakket post.
Ik bedoel dat de postbode tegenwoordig ook kleine pakjes die als pakketpost zijn aangeboden moet afleveren. Dat zei ze tegen me in ieder geval.
  zaterdag 18 november 2017 @ 18:07:48 #174
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175156206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, het moet niet verzonden worden als briefpost, maar als pakket post.
Zo werkt het niet in china.
Ze versturen gewoon rolcontainers hierheen.
Tracked pakketjes en vrij grote pakketen gaan met de pakketbezorger. De rest komt met de fietsbezorger mee.

Ze versturen voornamelijk op gewicht. Ze weten in china echt niet hoe groot onze brievenbus is.
  zaterdag 18 november 2017 @ 18:11:35 #175
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175156290
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de postbode tegenwoordig ook kleine pakjes die als pakketpost zijn aangeboden moet afleveren. Dat zei ze tegen me in ieder geval.
En dit
pi_175156444
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:07 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Zo werkt het niet in china.
Ze versturen gewoon rolcontainers hierheen.
Tracked pakketjes en vrij grote pakketen gaan met de pakketbezorger. De rest komt met de fietsbezorger mee.

Ze versturen voornamelijk op gewicht. Ze weten in china echt niet hoe groot onze brievenbus is.
ik heb het toch weleens gehad dat ik een artikel ophaalde op het postkantoor en dat er een sticker op zat "past niet door de brievenbus"
  zaterdag 18 november 2017 @ 18:50:11 #177
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175156940
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het toch weleens gehad dat ik een artikel ophaalde op het postkantoor en dat er een sticker op zat "past niet door de brievenbus"
Was dat een Chinees pakket?
Dan is het verkeerd gesorteerd bij postnl inkomst of je brievenbus is iets kleiner dan de norm
pi_175160420
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 18:50 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Was dat een Chinees pakket?
Dan is het verkeerd gesorteerd bij postnl inkomst of je brievenbus is iets kleiner dan de norm
china pakket en mijn brievenbus voldoet 100% aan de norm
pi_175160912
Ik heb de laatste tijd dat mn tracked pakketten met de postbezorger mee gaan, en zij moet weer aanbellen omdat ze met geen mogelijkheid door de brievenbus passen (mi router bvb).
pi_175161180
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:34 schreef julius123 het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat mn tracked pakketten met de postbezorger mee gaan, en zij moet weer aanbellen omdat ze met geen mogelijkheid door de brievenbus passen (mi router bvb).
de pakketboeren zullen het wel veel te druk hebben (mss omdat postnl er niet genoeg heeft)
pi_175161352
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:48 schreef mschol het volgende:

[..]

de pakketboeren zullen het wel veel te druk hebben (mss omdat postnl er niet genoeg heeft)
Er zit dan gewoon een sticker op met brievenbuspakje.
pi_175161452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:34 schreef julius123 het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat mn tracked pakketten met de postbezorger mee gaan, en zij moet weer aanbellen omdat ze met geen mogelijkheid door de brievenbus passen (mi router bvb).
Weet je wat mijn postbode dan doet? Die duwt een deel van het zakje door de bus, en laat het deel wat er niet doorheen past aan de buitenkant uithangen. Waardoor ik hem dus niet van binnen kan pakket, en hij super makkelijk gejat kan worden. Heel fijn.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_175161722
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weet je wat mijn postbode dan doet? Die duwt een deel van het zakje door de bus, en laat het deel wat er niet doorheen past aan de buitenkant uithangen. Waardoor ik hem dus niet van binnen kan pakket, en hij super makkelijk gejat kan worden. Heel fijn.
melden bij postnl, als het goed is is die dan heel gauw z'n baan kwijt
pi_175161792
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:57 schreef julius123 het volgende:

[..]

Er zit dan gewoon een sticker op met brievenbuspakje.
ja, een extra sticker van postnl? dan hebben ze hem gewoon herlabeld, verbaas mij er niet over

als ik zie hoe ze soms met zendingen omgaan :X
  zaterdag 18 november 2017 @ 22:27:26 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_175162108
Ik heb een smartphone op het oog die stukken goedkoper is op Aliexpress dan op de sites die Tweakers toont. Echter, op Aliexpress zie ik meerdere ogenschijnlijk identieke varianten van de smartphone in kwestie. Sommige hebben een custom rom geinstalleerd, sommige niet. Toch zie je in die segmenten ook weer identieke telefoons. En bij de ene wordt de fast charge functie geadverteerd, en bij de andere niet, terwijl het telefoonmodel het gewoon ondersteunt. Dus waarom dat detail adverteren, alsof het andere exemplaar in de webshop het niet heeft?

Welke zou ik dan moeten kiezen? Lijkt mij om gewoon de goedkoopste versie te kiezen, want custom roms en dergelijke installeren kan ik zelf ook wel.

https://nl.aliexpress.com(...)18131541&needQuery=n
When all else fails, you always have delusion.
pi_175162298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:27 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een smartphone op het oog die stukken goedkoper is op Aliexpress dan op de sites die Tweakers toont. Echter, op Aliexpress zie ik meerdere ogenschijnlijk identieke varianten van de smartphone in kwestie. Sommige hebben een custom rom geinstalleerd, sommige niet. Toch zie je in die segmenten ook weer identieke telefoons. En bij de ene wordt de fast charge functie geadverteerd, en bij de andere niet, terwijl het telefoonmodel het gewoon ondersteunt. Dus waarom dat detail adverteren, alsof het andere exemplaar in de webshop het niet heeft?

Welke zou ik dan moeten kiezen? Lijkt mij om gewoon de goedkoopste versie te kiezen, want custom roms en dergelijke installeren kan ik zelf ook wel.

https://nl.aliexpress.com(...)18131541&needQuery=n
kijken naar de seller rating, het aantal verkopen en de prijs is vaak voldoende om snel tot een oordeel te komen
pi_175162311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:27 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een smartphone op het oog die stukken goedkoper is op Aliexpress dan op de sites die Tweakers toont. Echter, op Aliexpress zie ik meerdere ogenschijnlijk identieke varianten van de smartphone in kwestie. Sommige hebben een custom rom geinstalleerd, sommige niet. Toch zie je in die segmenten ook weer identieke telefoons. En bij de ene wordt de fast charge functie geadverteerd, en bij de andere niet, terwijl het telefoonmodel het gewoon ondersteunt. Dus waarom dat detail adverteren, alsof het andere exemplaar in de webshop het niet heeft?

Welke zou ik dan moeten kiezen? Lijkt mij om gewoon de goedkoopste versie te kiezen, want custom roms en dergelijke installeren kan ik zelf ook wel.

https://nl.aliexpress.com(...)18131541&needQuery=n
Let wel even op dat ie het NL 4G netwerk ondersteunt...
En hou rekening met eventuele extra douanekosten. Misschien kun je beter eens bij Banggood of Dealextreme kijken, daar kun je een verzendmethode kiezen waarmee je geen douanekosten krijgt. Of bestel vanuit een EU warehouse.
pi_175163082
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:14 schreef mschol het volgende:

[..]

melden bij postnl, als het goed is is die dan heel gauw z'n baan kwijt
Ik doe de moeite niet meer. Ik heb altijd gezeik, met alle postbedrijven. Ze krijgen het allemaal voor elkaar om iets te verkloten. Als ik elke keer klachten moet indienen blijf ik bezig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_175167058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 22:27 schreef Mirel het volgende:
..............

Welke zou ik dan moeten kiezen? Lijkt mij om gewoon de goedkoopste versie te kiezen, want custom roms en dergelijke installeren kan ik zelf ook wel...........
Als je specificaties en prijzen wilt vergelijken kan je eigenlijk niet om Kimovil heen.
Daar zie je oa ook dat de Vibe P2 4G-B20/800MHz niet ondersteunt, wat inhoudt dat 4G van het KPN en Vodafone netwerk beperkt is. Een custom rom zal daar niets aan kunnen veranderen.
  zondag 19 november 2017 @ 12:19:11 #190
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_175169005
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:13 schreef elinx het volgende:

[..]

Als je specificaties en prijzen wilt vergelijken kan je eigenlijk niet om Kimovil heen.
Daar zie je oa ook dat de Vibe P2 4G-B20/800MHz niet ondersteunt, wat inhoudt dat 4G van het KPN en Vodafone netwerk beperkt is. Een custom rom zal daar niets aan kunnen veranderen.
Tele2 gelukkig wel ;) Is Kimovil dan betrouwbaarder dan bijv. GSM Arena of Tweakers? Want daar check ik de specs altijd.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 19 november 2017 @ 14:29:13 #191
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175171230
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 12:19 schreef Mirel het volgende:

[..]

Tele2 gelukkig wel ;) Is Kimovil dan betrouwbaarder dan bijv. GSM Arena of Tweakers? Want daar check ik de specs altijd.
Er zit verschil tussen de nl p2 en de China p2. De Nederlandse ondersteunt wel alles.

Maar hij is ondertussen wel een beetje verouderd
  zondag 19 november 2017 @ 15:02:18 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_175172006
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 14:29 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Er zit verschil tussen de nl p2 en de China p2. De Nederlandse ondersteunt wel alles.

Maar hij is ondertussen wel een beetje verouderd
Nou vraag ik me dus af of het verschil hem in de firmware en rom zit, want hardware technisch wordt 4g wel ondersteund volgens de specs, alleen wordt de frequentie via de rom bepaald denk ik :P. Ik had een bestelling geplaatst (nu weer gecancelled) waarbij stond dat er internationale firmware op wordt ingestalleerd maar dat de telefoon zelf het niet is.

Naja, nog even researchen en kijken of ik eruit kom, of eventuel meer geld dokken via een webshop in de lijst bij Tweakers.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirel op 19-11-2017 15:25:20 ]
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 19 november 2017 @ 16:53:54 #193
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175175230
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:02 schreef Mirel het volgende:

[..]

Nou vraag ik me dus af of het verschil hem in de firmware en rom zit, want hardware technisch wordt 4g wel ondersteund volgens de specs, alleen wordt de frequentie via de rom bepaald denk ik :P. Ik had een bestelling geplaatst (nu weer gecancelled) waarbij stond dat er internationale firmware op wordt ingestalleerd maar dat de telefoon zelf het niet is.

Naja, nog even researchen en kijken of ik eruit kom, of eventuel meer geld dokken via een webshop in de lijst bij Tweakers.
Nee ligt niet aan de rom helaas.

Ik heb zelf een Nederlandse p2, ben erg tevreden mee maar laat hem vooral op Android 6 staan! Android 7 op die telefoon is erg buggy
  zondag 19 november 2017 @ 18:34:11 #194
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_175176931
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:53 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Nee ligt niet aan de rom helaas.

Ik heb zelf een Nederlandse p2, ben erg tevreden mee maar laat hem vooral op Android 6 staan! Android 7 op die telefoon is erg buggy
Ik zal dus ook even afwachten of m'n order succesvol gecancelled wordt en dan eentje via een NL webshop bestellen. Maar er zijn genoeg Android 7 roms op XDA, ik zal wel wat uitproberen :)
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 19 november 2017 @ 19:21:59 #195
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175178156
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 18:34 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik zal dus ook even afwachten of m'n order succesvol gecancelled wordt en dan eentje via een NL webshop bestellen. Maar er zijn genoeg Android 7 roms op XDA, ik zal wel wat uitproberen :)
Kan je doen, maar stock android 6 is echt heel erg goed op die telefoon. Eerste keer dat ik geen custom rom overweeg
  maandag 20 november 2017 @ 10:07:12 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175189439
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 23:11 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik doe de moeite niet meer. Ik heb altijd gezeik, met alle postbedrijven. Ze krijgen het allemaal voor elkaar om iets te verkloten. Als ik elke keer klachten moet indienen blijf ik bezig.
Maar je doet wel de moeite om er hier over te klagen? Terwijl een klacht bij de vervoerder wellicht daadwerkelijk kan leiden tot een oplossing/verbetering? :?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175203499
quote:
12s.gif Op maandag 20 november 2017 10:07 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Maar je doet wel de moeite om er hier over te klagen? Terwijl een klacht bij de vervoerder wellicht daadwerkelijk kan leiden tot een oplossing/verbetering? :?
Al zovaak gedaan, geloof me, het lost niks op.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_175216841
Ik ben laatst verhuisd en heb nu een mooie grote ruimte (woonkamer met open keuken/eetkamer) dus het leek me wel grappig om zo'n minidrone op de kop te tikken. Sinterklaas is wel een goede reden toch? ;)

Nu zijn er honderden van die kleintjes beschikbaar op verschillende webshops, maar zijn er een paar extra aan te raden?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_175217091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben laatst verhuisd en heb nu een mooie grote ruimte (woonkamer met open keuken/eetkamer) dus het leek me wel grappig om zo'n minidrone op de kop te tikken. Sinterklaas is wel een goede reden toch? ;)

Nu zijn er honderden van die kleintjes beschikbaar op verschillende webshops, maar zijn er een paar extra aan te raden?
Ze zijn allemaal wel OK in de prijsklasse rond 10 euro, maar mijn favoriet is https://m.banggood.com/fr(...)er-RTF-p-956936.html. 10 minuten laden = 6 minuten vliegen. En hij is oersterk. De enige drone hier die nog steeds leeft. Ik heb er destijds minder dan 8 euro voor betaald.

Als je er een wilt kopen met een verwisselbare accu, koop dan gelijk extra accu's en een multilader. Die accu's moeten namelijk al snel 30-45 minuten laden.
pi_175217110
Ik is ineens mijn memberstatus (A1/A2/A3/A4) bij AE?
Bugje of bestaat het niet meer?
pi_175217187
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:58 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal wel OK in de prijsklasse rond 10 euro, maar mijn favoriet is https://m.banggood.com/fr(...)er-RTF-p-956936.html. 10 minuten laden = 6 minuten vliegen. En hij is oersterk. De enige drone hier die nog steeds leeft. Ik heb er destijds minder dan 8 euro voor betaald.

Als je er een wilt kopen met een verwisselbare accu, koop dan gelijk extra accu's en een multilader. Die accu's moeten namelijk al snel 30-45 minuten laden.
Precies wat ik zoek ja! Danku!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_175217949
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:00 schreef Coritchando het volgende:
Ik is ineens mijn memberstatus (A1/A2/A3/A4) bij AE?
Bugje of bestaat het niet meer?
Ja dat is vernieuwd naar bronze, zilver, gold etc.
pi_175217956
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:43 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ja dat is vernieuwd naar bronze, zilver, gold etc.
Oh, ik zag wel iets met Platinum langskomen. Dat zal het wel zijn dan?
pi_175236824
https://www.banggood.com/(...)2LE&cur_warehouse=HK

Staan deze aan de normale prijs nu? Iemand ervaring met deze?
pi_175247293
Ik ben een beetje aan het kijken naar een goedkoper sonos alternatief. Dus gewoon een wifi speaker die ik vanaf mijn laptop/ipad/ telefoon kan bedienen.
Dus even wat rond gezocht van xiaomi en dan kom ik deze 2 tegen:

https://tweakers.net/prod(...)r-canon-2-zwart.html

Of deze:

https://tweakers.net/prod(...)mi-wifi-speaker.html

Ik neig zelf wat meer naar de 2e hoewel de prijs wel wat hoger is en sommige zaken niet zo werken doordat deze alleen bedoelt is voor de chinese markt? Iemand mogelijk nog andere suggesties?
pi_175254360
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:37 schreef Stansfield het volgende:

Ik neig zelf wat meer naar de 2e hoewel de prijs wel wat hoger is en sommige zaken niet zo werken doordat deze alleen bedoelt is voor de chinese markt? Iemand mogelijk nog andere suggesties?
Deze:

https://www.gearbest.com/speakers/pp_679370.html
  donderdag 23 november 2017 @ 14:41:51 #207
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175259916
Hello Deal fliends... Nog echt goede blackfliday koopjes gevonden hier?
pi_175262559
Aliexpress flipt hem hard de laatste tijd. Ik krijg alle talen, behalve Engels. Jullie daar ook last van?
pi_175263143
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Hello Deal fliends... Nog echt goede blackfliday koopjes gevonden hier?
Nog niet veel bijzonders, behalve een Xiaomi sensor light voor 5 euro (zie Pepper). Valt me wel op dat alle grote Nederlandse ketens nu meedoen aan black Friday. Alleen ze geven niet die gigantische kortingen die je soms in Amerika ziet en waar de Amerikanen al vechtend de deur voor platlopen.
pi_175263535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Aliexpress flipt hem hard de laatste tijd. Ik krijg alle talen, behalve Engels. Jullie daar ook last van?
Geen problemen in de app hier.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_175263604
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Geen problemen in de app hier.
In de app ik ook niet. Alleen desktop.
  donderdag 23 november 2017 @ 19:14:12 #212
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175264780
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:40 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Nog niet veel bijzonders, behalve een Xiaomi sensor light voor 5 euro (zie Pepper). Valt me wel op dat alle grote Nederlandse ketens nu meedoen aan black Friday. Alleen ze geven niet die gigantische kortingen die je soms in Amerika ziet en waar de Amerikanen al vechtend de deur voor platlopen.
Mja.. ik wou hem wel als buitenlamp.. maar dat overleeft ie niet..

Klopt idd.. viel me ook al op.. het is alleen niet echt een leegverkoop..
Geloof dat dat nou juist wel de opzet in Amerika is.. volgens mij gaan oude modellen hier meer naar de handel als daar.. maar ik heb geen idee eigenlijk..
  donderdag 23 november 2017 @ 20:56:29 #213
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175267184
Voor de eerste keer in mijn leven iets bij een chinashop gekocht, oftewel alikanibali en de shop heette winwin. Wat wifimodules besteld met wat sensoren+weerstanden, levertijd 36 dagen. Ben erg benieuwd, i.i.g. was de prijsverschil te groot om het niet eens een keertje te proberen. Elektronica en printjes zijn zo goedkoop via chinashops, mooie handel. 3 euro voor een wifimodule die hier 8 euro kost en ga zo maar door.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 23 november 2017 @ 21:07:17 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_175267440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:56 schreef govie het volgende:
Voor de eerste keer in mijn leven iets bij een chinashop gekocht, oftewel alikanibali en de shop heette winwin. Wat wifimodules besteld met wat sensoren+weerstanden, levertijd 36 dagen. Ben erg benieuwd, i.i.g. was de prijsverschil te groot om het niet eens een keertje te proberen. Elektronica en printjes zijn zo goedkoop via chinashops, mooie handel. 3 euro voor een wifimodule die hier 8 euro kost en ga zo maar door.
Absoluut een goede keus om iets bij een china-shop te kopen die niet in de OP staat of 'bekend' staat als goede shop. Met de verwachting dat het 'optijd' geleverd gaat worden. (y)

;) verwacht dat het maanden gaat duren en niet allemaal oké is.. dan kan het allemaal alleen maar positief uitpakken *O*
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_175267559
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Aliexpress flipt hem hard de laatste tijd. Ik krijg alle talen, behalve Engels. Jullie daar ook last van?
Taalinstelling rechtsboven. Springt bij mij vaak op Nederlands maar kun je weer terugzetten.
Helaas ga je dan ook direct naar de homepage i.p.v. op de pagina te blijven. Handig...
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Valt me wel op dat alle grote Nederlandse ketens nu meedoen aan black Friday. Alleen ze geven niet die gigantische kortingen die je soms in Amerika ziet en waar de Amerikanen al vechtend de deur voor platlopen.
Dat is de Nederlandse retail.

Lekker makkelijk Amerikaanse termen overnemen maar niet dezelfde aanbiedingen.
Alleen Media Markt en Amazon hebben vaak nog wel goede aanbiedingen.
pi_175267572
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

In de app ik ook niet. Alleen desktop.
Ja, en afhankelijk van de link (zelfs links in hun eigen shop) beland je in 't Russisch of Italiaans ofzo. :') En ook de zoekresultaten onderscheiden zich. Echt irritant idd. Uiteindelijk trouwens alles met de app kopen, want daar is vaak extra korting.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 23 november 2017 @ 21:39:33 #217
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175268184
quote:
16s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Absoluut een goede keus om iets bij een china-shop te kopen die niet in de OP staat of 'bekend' staat als goede shop. Met de verwachting dat het 'optijd' geleverd gaat worden. (y)

;) verwacht dat het maanden gaat duren en niet allemaal oké is.. dan kan het allemaal alleen maar positief uitpakken *O*
Fok heeft zijn chinasoul verkocht aan jackindebox en banggood dacht ik. Onder al die banggood advertenties op de frontpage van de afgelopen tijd, staan ook vaak minder positieve comments van ontevreden kopers. Dus ik voelde geen noodzaak om via banggood te kopen. Daarnaast heeft banggood en andere kleine sites vaak te weinig elektronica aanbieders van printplaatjes en andere elektrotechnische onderdelen. Die hadden teveel niet en daarom heb ik op ali's eggs-press gekeken en veel winkels hadden wel goede beoordelingen daaro, dus ik wist het ook het verschil niet zo snel.
In ieders geval krijg ik geld terug als ik geen pakje krijg ofzoiets, dat zit er bij in bij ali's eggs-press volgens de betaalsite. En daarnaast is het geen dure order. 18 euro bij een winkel (wat past in een bubbeltjesplastic-envelop) en 2 euro bij een andere winkel (past ook in een bubbeltjesplastic envelop). Het zijn dus volgens geen pakjes maar A4 enveloppen eventueel scheelt dat in de verscheeptijd. Volgens de site was het tussen de 16 en 36 dagen dus we wachten gewoon ffkes.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175271518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Taalinstelling rechtsboven. Springt bij mij vaak op Nederlands maar kun je weer terugzetten.
Helaas ga je dan ook direct naar de homepage i.p.v. op de pagina te blijven. Handig...

[..]

Dat is de Nederlandse retail.

Lekker makkelijk Amerikaanse termen overnemen maar niet dezelfde aanbiedingen.
Alleen Media Markt en Amazon hebben vaak nog wel goede aanbiedingen.
Ja 10% korting op Whey poeder wordt ik niet warm van.
pi_175278848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:27 schreef ZetaOS het volgende:
Ja 10% korting op Whey poeder wordt ik niet warm van.
Op Tweakers loopt wel een gigantisch (slowchat) topic waar toch wel erg goede aanbiedingen langskomen. Sporadisch, maar ze zijn er wel: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1813973

Op zich wel goed aanbiedingen; bij Geekbuying de Ticwatch E voor ¤108,28 en de Ticwatch S voor ¤135,35.
En met coupon "GEEKBUYING" krijg je nog eens ¤5,08 korting, waarmee de E op ¤103,20 en de S op ¤130,28 komen.
Hiermee is de E maar ¤7 en de S maar ¤18 duurder dan de oorspronkelijke (goedkoopste) Kickstarter prijzen.



En de Xiaomi Yi voor ¤39,99 bij Amazon.de.



[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 24-11-2017 14:22:41 ]
  vrijdag 24 november 2017 @ 16:08:25 #220
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175281643
quote:
16s.gif Op donderdag 23 november 2017 21:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Absoluut een goede keus om iets bij een china-shop te kopen die niet in de OP staat of 'bekend' staat als goede shop. Met de verwachting dat het 'optijd' geleverd gaat worden. (y)

;) verwacht dat het maanden gaat duren en niet allemaal oké is.. dan kan het allemaal alleen maar positief uitpakken *O*
ForYourInformation: De grootste order van 18 euro bij winkel winwin is vanochtend in behandeling genomen en wacht nu op delivery. Die andere van 1,75 euro wacht nog op in behandelname. Ik heb hoop op een goede afloop.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175282248
De Jumper EZbook 3 Pro is nu 170 euro bij Lightinthebox, inclusief verzenden. Prima prijs, de laptop krijgt best positieve reviews:

https://www.lightinthebox(...).html?prm=1.18.104.0



[ Bericht 20% gewijzigd door Michael-H op 24-11-2017 16:50:56 ]
pi_175283662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:44 schreef Michael-H het volgende:
De Jumper EZbook 3 Pro is nu 170 euro bij Lightinthebox, inclusief verzenden. Prima prijs, de laptop krijgt best positieve reviews:

https://www.lightinthebox(...).html?prm=1.18.104.0

wow, das echt cheap
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:13:10 #223
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_175287295
Mjah, maar litb lijkt mij redelijk grote kans op douane..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_175289023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:13 schreef neo2000 het volgende:
Mjah, maar litb lijkt mij redelijk grote kans op douane..
Ze bieden wel die customs insurance aan, alleen geen idee of ze daadwerkelijk uitbetalen als het erop aan komt :')
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:26:43 #225
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175289232
Hier is ie nog veel goedkoperdererer... zonder douane..

https://www.geekbuying.co(...)_BwE#googtrans/en/nl
En vast nog wel goedkoper te vinden want het was de eerste hit..
pi_175289263
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:19 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ze bieden wel die customs insurance aan, alleen geen idee of ze daadwerkelijk uitbetalen als het erop aan komt :')
Ja, ze betalen netjes uit. Ik heb dit al eens verteld, maar mijn vader van tegen de 80 heeft daar 2x op eigen houtje besteld. Hij dacht dat het een NL winkel was. Afijn, hij moest dus douanekosten afrekenen. Toen heeft hij 2x een mailtje in het Nederlands gestuurd. Bonnetje werd gevraagd en binnen 2 dagen werd het terugbetaald. Prima service waar andere webwinkels nog wat van kunnen leren.

Ik kijk zelf nooit op LITB. De paar keer dat ik wel heb gekeken was het altijd duurder dan elders.
pi_175289482
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:26 schreef Zolderkamer het volgende:
Hier is ie nog veel goedkoperdererer... zonder douane..

https://www.geekbuying.co(...)_BwE#googtrans/en/nl
En vast nog wel goedkoper te vinden want het was de eerste hit..
Da's niet dezelfde, die uitvoering heeft maar 3gb ram zo te zien

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ja, ze betalen netjes uit. Ik heb dit al eens verteld, maar mijn vader van tegen de 80 heeft daar 2x op eigen houtje besteld. Hij dacht dat het een NL winkel was. Afijn, hij moest dus douanekosten afrekenen. Toen heeft hij 2x een mailtje in het Nederlands gestuurd. Bonnetje werd gevraagd en binnen 2 dagen werd het terugbetaald. Prima service waar andere webwinkels nog wat van kunnen leren.

Ik kijk zelf nooit op LITB. De paar keer dat ik wel heb gekeken was het altijd duurder dan elders.
Dat valt dan weer mee
:P
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:36:06 #228
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175289492
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 22:35 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Da's niet dezelfde, die uitvoering heeft o.a. maar 3gb ram zo te zien
Ah oke.. niet op gelet verder.. Meestal zijn de andere shops goedkoper vandaar..
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:52:11 #229
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_175289795
Mjah, vroegah ook wel bij litb besteld, maar toen waren er naast dx nog niet zo heel veel alternatieven. :) Eigenlijk sinds ze een nl site aanbieden niet meer besteld aangezien ze qua prijs niet vaak interessant meer zijn naar mijn idee. :P

Lol zojuist gechecked. Focalprice bestaat ook nog. :D De chinabestellingen beperken zich tegenwoordig tot vnml ali, of gearbest afgewisseld met banggood.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_175293257
kunnen jullie hier iets van deze tracking maken? _O-
pi_175294502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 02:50 schreef THEFXR het volgende:
kunnen jullie hier iets van deze tracking maken? _O-
[ afbeelding ]
17track vertaalt dit altijd bij mij. Heb je dit al geprobeerd?
pi_175295801
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

17track vertaalt dit altijd bij mij. Heb je dit al geprobeerd?
ik heb de Engelse 17 track moet ik dan de nl versie gebruiken?
  zaterdag 25 november 2017 @ 11:10:20 #233
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_175295951
Anders ff naar translate.google.com toe gaan en daar doorheen mikken lijkt mij. Of een andere browser proberen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:21:33 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175299078
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb de Engelse 17 track moet ik dan de nl versie gebruiken?
Rechtsonder die text zit een vinkje met translate.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175301457
Iemand die een prijs/kwaliteit goede LED Flashlight weet? Met bij voorkeur een snelle verzending. Ik heb op banggood een Weco flashlight gezien, met batterij en lader, maar geen bijpassende houder.

Prijs: max. 10-15 euro alles samen.
Eis: Zaklamp, batterij en lader, houder voor aan riem
pi_175306598
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:37 schreef babipangang het volgende:
Iemand die een prijs/kwaliteit goede LED Flashlight weet? Met bij voorkeur een snelle verzending. Ik heb op banggood een Weco flashlight gezien, met batterij en lader, maar geen bijpassende houder.

Prijs: max. 10-15 euro alles samen.
Eis: Zaklamp, batterij en lader, houder voor aan riem
Convoy s2+ heb er hier ooit 5 van gekocht voor 5euro per stuk. Moet je nog wel lader en 18650 batterij kopen. Zijn niet kapot te krijgen en geven een bak licht.
pi_175307146
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:20 schreef psycoxl het volgende:

[..]

Convoy s2+ heb er hier ooit 5 van gekocht voor 5euro per stuk. Moet je nog wel lader en 18650 batterij kopen. Zijn niet kapot te krijgen en geven een bak licht.
Heb uiteindelijk een tooniu met xml l2 led gevonden op aliexpress inclusief koffer, batterij, lader en houder voor ¤10,91. Reviews waren goed maar voor een volgende lamp hou ik jou aanbeveling in mijn achterhoofd. Thnx!

pi_175308486
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:43 schreef babipangang het volgende:

[..]

Heb uiteindelijk een tooniu met xml l2 led gevonden op aliexpress inclusief koffer, batterij, lader en houder voor ¤10,91. Reviews waren goed maar voor een volgende lamp hou ik jou aanbeveling in mijn achterhoofd. Thnx!

[ afbeelding ]
Ik zou die lader meteen weggooien. Voor dit soort bedragen kan die lader en de batterij heel gevaarlijk zijn.
pi_175308722
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:53 schreef psycoxl het volgende:

[..]

Ik zou die lader meteen weggooien. Voor dit soort bedragen kan die lader en de batterij heel gevaarlijk zijn.
Dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik prijs en foto zag :>
  zondag 26 november 2017 @ 01:37:26 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175310995
Me 3, gewoon zelf een mooie lader en xstar, Sanyo, Panasonic, Samsung of LG batterij kopen (eventueel bij Nkon) met bescherming. Dan weet je dat dat goed zit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 26 november 2017 @ 13:37:35 #241
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_175316674
Ik ben op zoek naar een degelijke male USB to male mini-USB kabel. De kabel is bestemd voor mijn externe harde schijf dus dat brengt wat vereisten met zich mee. Het probleem is echter dat mini-USB redelijk achterhaald is en het gros van grote/bekende kabeltjes-merken pas "begonnen" zijn met het produceren van micro-USB kabels (de opvolgers).
De mini-USB kabels die ik vind zijn allemaal simpele cheapo kabeltjes, welke zeer waarschijnlijk niet geschikt zijn voor data tranfer van/naar een externe harde schijf.
Heeft iemand hier toevallig tips, zijn er toevallig mensen die een dergelijke mini-USB kabel in China besteld hebben of moet ik simpelweg een dergelijke kabel gewoon in een winkel hier halen?
Bij voorbaat dank :)

[ Bericht 0% gewijzigd door N22 op 26-11-2017 13:55:31 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_175319194
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 13:37 schreef N22 het volgende:
Ik ben op zoek naar een degelijke male USB to male mini-USB kabel. De kabel is bestemd voor mijn externe harde schijf dus dat brengt wat vereisten met zich mee. Het probleem is echter dat mini-USB redelijk achterhaald is en het gros van grote/bekende kabeltjes-merken pas "begonnen" zijn met het produceren van micro-USB kabels (de opvolgers).
De mini-USB kabels die ik vind zijn allemaal simpele cheapo kabeltjes, welke zeer waarschijnlijk niet geschikt zijn voor data tranfer van/naar een externe harde schijf.
Heeft iemand hier toevallig tips, zijn er toevallig mensen die een dergelijke mini-USB kabel in China besteld hebben of moet ik simpelweg een dergelijke kabel gewoon in een winkel hier halen?
Bij voorbaat dank :)
Ugreen Mini USB Cable Mini USB to USB Fast Data Charger Cable for Cellular Phones MP3 MP4 Player GPS Digital Camera HDD Mini USB
http://s.aliexpress.com/FJraqUFF

dit ziet er erg okee en niet cheapo uit! :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 26 november 2017 @ 15:41:15 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175319791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Rechtsonder die text zit een vinkje met translate.
dat was hem, tnx
  zondag 26 november 2017 @ 18:06:08 #244
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_175322822
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 15:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ugreen Mini USB Cable Mini USB to USB Fast Data Charger Cable for Cellular Phones MP3 MP4 Player GPS Digital Camera HDD Mini USB
http://s.aliexpress.com/FJraqUFF

dit ziet er erg okee en niet cheapo uit! :)
Thanks!
EDIT: heb de proef op de som genomen, hopen dat het wat is.

[ Bericht 3% gewijzigd door N22 op 26-11-2017 19:57:04 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_175325177
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 18:06 schreef N22 het volgende:

[..]

Thanks!
EDIT: heb de proef op de som genomen, hopen dat het wat is.
De recensies zijn positief in elk geval :)

en niet duur!
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 27 november 2017 @ 19:39:17 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175345118
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Krijg alleen nog een Ticwatch
Al binnen gehad :D?

Hier wel <O)





Verkapte zie mij een Mi Mix 2 hebben foto's :').
RobertNL zet irritante watermark snel uit

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 27-11-2017 20:12:18 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 27 november 2017 @ 21:04:08 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_175348177
Ja, sinds vrijdag?
Die avond uit eten geweest met vrienden waarvan eentje opmerkte dat m'n horloge zo tof was. :D

Ziet er goed uit. Nog niet echt tijd gehad uitvoerig te testen of 'ie als stappenteller, GPS tracker, hartslagmeter een beetje accuraat is. Geloof dat ik niet zoveel watch faces heb gevonden als ik dacht dat er standaard bij zouden zitten (ook niet als je er meer bij zoekt). Kwam niet volgeladen, maar meen wel over de helft. Was volgende ochtend nog maar een 2% over ofzo. Mijn LG Watch R gaat bij nauwelijks gebruik zelfs met een halfvolle lading nog vrij lang mee. Misschien is de batterij kleiner, minder efficiëntere processen, liep GPS in de achtergrond of was het zoals ze iedereen e-mailden dat je de accu eerst een paar keer compleet moet laden/ontladen voordat 'ie optimaal loopt..? Ik heb 'em sindsdien nog niet opgeladen of tijd gehad wat nauwer naar te kijken. Maar display en form factor is goed! Bouwkwaliteit klokje zelf ook wel... op een tupperware manier. :P Bandje vind ik alleen niks. En 't is een beetje raar dat er een knop links zit, ipv rechts, heb je bijna de neiging 'em omgekeerd om te doen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 november 2017 @ 21:10:49 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175348410
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 21:04 schreef shiznuts het volgende:
En 't is een beetje raar dat er een knop links zit, ipv rechts, heb je bijna de neiging 'em omgekeerd om te doen.
Dat is inderdaad wat raar.
Verder met je eens; overigens wel een pak lichter dan de G Watch R :Y.
Hier net pas opgeladen; we gaan zien hoe het met de batterij gaat, de G Watch deed het hier ook maximaal 2 dagen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175348451
Ik heb 3 dingen besteld bij Gearbest, zou dit in een pakket komen of in 3?
Twiddel
  maandag 27 november 2017 @ 21:33:56 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175349197
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb 3 dingen besteld bij Gearbest, zou dit in een pakket komen of in 3?
Dat hangt er vanaf
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175350784
Ik hoop m'n Tic-watch deze week ook te verwelkomen :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175354400
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop m'n Tic-watch deze week ook te verwelkomen :Y
Ik ben benieuwd. Het zijn mooie smartwaches, alleen nog wat te prijzig vind ik.
Mooie verpakking zie ik op de foto's van Robert. Doosje is hetzelfde als bij FOSSIL horloges.
  dinsdag 28 november 2017 @ 07:56:12 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175354501
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Het zijn mooie smartwaches, alleen nog wat te prijzig vind ik.
Mooie verpakking zie ik op de foto's van Robert. Doosje is hetzelfde als bij FOSSIL horloges.
Prijzig? De laatste Ticwatches zijn, vergeleken met andere Android Wear horloges, juist spotgoedkoop.
pi_175354645
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Het zijn mooie smartwaches, alleen nog wat te prijzig vind ik.
Mooie verpakking zie ik op de foto's van Robert. Doosje is hetzelfde als bij FOSSIL horloges.
Accu is ook nog 'n dingetje, zou 1a2 dagen meegaan maar dat lijkt toch iets minder volgens de eerste ervaringen. We wachten af.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175355969
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 07:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Prijzig? De laatste Ticwatches zijn, vergeleken met andere Android Wear horloges, juist spotgoedkoop.
Ik bedoel niet prijzig in vergelijk met andere horloges, maar dat IK het te duur vind om aan te schaffen.

En zoals hierboven ook gezegd; ik heb een paar Samsung smartwaches gehad en knap iedere keer af op de (te) korte accuduur.
Ook blijk ik alleen de notificaties maar te gebruiken en kan dus wat dat deel betreft prima af met een Miband 2. Wel heb ik de Amazfit bip onderweg, want daar in je ook de berichten op lezen. Accuduur is meer dan 30 dagen, jammer dat ie zo lelijk is, maar voor 35 euro(BF deal) wilde ik het wel eens proberen.
pi_175366640
Pakketje van GB van 4-9 op de deurmat, niet meer verwacht :o
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175368178
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Pakketje van GB van 4-9 op de deurmat, niet meer verwacht :o
Hoezo niet? Dat was een paar jaar geleden de normale verzendtijd. LOL
Was het met Europe railway verzonden? Een pakje van mij dat zo verzonden is ligt nu in Kazachstan en is al een maand onderweg.
pi_175368263
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dat was een paar jaar geleden de normale verzendtijd. LOL
Was het met Europe railway verzonden? Een pakje van mij dat zo verzonden is ligt nu in Kazachstan en is al een maand onderweg.
oh nee, die van mij ook
pi_175368532
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dat was een paar jaar geleden de normale verzendtijd. LOL
Was het met Europe railway verzonden? Een pakje van mij dat zo verzonden is ligt nu in Kazachstan en is al een maand onderweg.
En met railway betaal je nog extra ook. :')
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:51:58 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175369054
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dat was een paar jaar geleden de normale verzendtijd. LOL
Was het met Europe railway verzonden? Een pakje van mij dat zo verzonden is ligt nu in Kazachstan en is al een maand onderweg.
Hier een pakketje dat sinds 11 november onderweg is. De trein van China naar EU (Spanje?) doet er tussen de 21 en 24 dagen over dacht ik :P.

Route tot nu toe:
Nan'an District - China (13 nov)
Tsjoengking - China (14 nov)
Dostyq - Kazachstan (21 nov)
Sol-Iletsk - Rusland (24 nov)
Smolensk - Rusland (27 nov)

Zal dus eerdaags wel eens Europa binnen rijden :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175370724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier een pakketje dat sinds 11 november onderweg is. De trein van China naar EU (Spanje?) doet er tussen de 21 en 24 dagen over dacht ik :P.

Route tot nu toe:
Nan'an District - China (13 nov)
Tsjoengking - China (14 nov)
Dostyq - Kazachstan (21 nov)
Sol-Iletsk - Rusland (24 nov)
Smolensk - Rusland (27 nov)

Zal dus eerdaags wel eens Europa binnen rijden :+
alsof we nog in 1917 leven ;(
pi_175376111
Al 5 dagen meerdere keren per dag m'n tracking verversen is niet goed voor m'n geduld, vooral als er geen update komt :(

Inmiddels geen goeie hoop meer dat m'n horloge deze week al komt.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175377446
Verstuurt Gearbest serieus pakketten met de trein?! :') Kunnen die niet gewoon een normale verzendmethode aanbieden? Azerbeidzjan Post was ook al zo'n faal |:(
pi_175377576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:29 schreef J.B. het volgende:
Verstuurt Gearbest serieus pakketten met de trein?! :') Kunnen die niet gewoon een normale verzendmethode aanbieden? Azerbeidzjan Post was ook al zo'n faal |:(
Je kunt altijd ook andere methodes kiezen, maar soms is met de trein het goedkoopst. Mijn Yeelights liggen nu ook ergens in een trein (,99 shipping costs geloof ik).
pi_175379734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je kunt altijd ook andere methodes kiezen, maar soms is met de trein het goedkoopst. Mijn Yeelights liggen nu ook ergens in een trein (,99 shipping costs geloof ik).
Bij de Xiaomi per voor 50 cent kon je alleen voor Europese railway kiezen. Maar dat je. Ik verder nog niet vaker gezien gelukkig.

Het verzendaanbod wijzigt ook nog wel eens. Bij artikel x op zaterdag geen prioriteit Line, op zondag ineens wel voor ongeveer 6 euro. Maandag weer gekeken en toen was het ineens 4 euro.
  woensdag 29 november 2017 @ 12:58:36 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175380754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:29 schreef J.B. het volgende:
Verstuurt Gearbest serieus pakketten met de trein?! :') Kunnen die niet gewoon een normale verzendmethode aanbieden? Azerbeidzjan Post was ook al zo'n faal |:(
Vooral voor accu's is het voor een shop een prima methode. Het mag namelijk gewoon itt met het vliegtuig :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175380999
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:29 schreef J.B. het volgende:
Verstuurt Gearbest serieus pakketten met de trein?! :') Kunnen die niet gewoon een normale verzendmethode aanbieden? Azerbeidzjan Post was ook al zo'n faal |:(
voor mij is het iets met een accu, dat mag toch niet meer met het vliegtuig?
pi_175381029
Ik begin mij toch zorgen toch maken over postNL, ik vind vandaag alweer iets half de brievenbus ingeramd omdat het er niet door past. moeten ze dat niet gewoon aan de deur afleveren als pakketje?
pi_175381400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:10 schreef THEFXR het volgende:
Ik begin mij toch zorgen toch maken over postNL, ik vind vandaag alweer iets half de brievenbus ingeramd omdat het er niet door past. moeten ze dat niet gewoon aan de deur afleveren als pakketje?
Hier kwam de postbode zojuist aan de deur met 'n pakje dat niet in de bus paste. Ze moest ook naar 't toilet :D

Was trouwens 't toiletlampje, helaas niet bij de postbode kunnen uitproberen, maar werkt leuk! :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175384803
Even een update m.b.t. het bouwen van de drone:

Tot nu toe 1 grote faalactie :').

Stay tuned haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175385551
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:28 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hier kwam de postbode zojuist aan de deur met 'n pakje dat niet in de bus paste. Ze moest ook naar 't toilet :D

Was trouwens 't toiletlampje, helaas niet bij de postbode kunnen uitproberen, maar werkt leuk! :Y
Hier ook het toiletlampje binnen. Postbode belde netjes aan. Maar wat moet ik eigenlijk met die rotzooi. Ik moet in therapie...China Shopaholic!
pi_175386074
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hier ook het toiletlampje binnen. Postbode belde netjes aan. Maar wat moet ik eigenlijk met die rotzooi. Ik moet in therapie...China Shopaholic!
Nee man. Is leuk! Ik kan nu al niet wachten om vanavond in 't donker naar de wc te gaan!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175386574
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Pakketje van GB van 4-9 op de deurmat, niet meer verwacht :o
Haha, ik krijg ook nog steeds dingen binnen die ik alweer vergeten was. Gisteren ook weer een pakketje binnen van het einde van de zomervakantie. Dat maakt China shoppen wel extra spannend, iedere week wel een verrassing. _O-
pi_175386676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voor mij is het iets met een accu, dat mag toch niet meer met het vliegtuig?
Mag wel ;)
Initieel was dit even verboden, maar het probleem was dat er ondertussen zoveel trackingsystemen/gps in andere (oa pharma & general cargo) vracht zat, dat lithium bevatte, dat eigelijk niets meer per lucht mocht vliegen.
Dus is het terug toegelaten. Niet alle pax vliegtuigen accepteren dit, dus kan idd zijn dat dit nog geweigerd wordt soms.
Cargo maatschappijen met plezier (prijzen liggen hoog), met al dan niet een maximum op het aantal tonnage.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jonmen op 29-11-2017 17:57:03 ]
pi_175387091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je kunt altijd ook andere methodes kiezen, maar soms is met de trein het goedkoopst. Mijn Yeelights liggen nu ook ergens in een trein (,99 shipping costs geloof ik).
en als die plat worden gedrukt door andere post?
pi_175387118
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nee man. Is leuk! Ik kan nu al niet wachten om vanavond in 't donker naar de wc te gaan!
romantisch pissen, hehe _O_
pi_175387220
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

romantisch pissen, hehe _O_
Romantisch? Pas maar op dat je dan niet ineens tegen het plafond gaat pissen :>
pi_175387390
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Romantisch? Pas maar op dat je dan niet ineens tegen het plafond gaat pissen :>
_O-
  woensdag 29 november 2017 @ 20:25:10 #279
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175390094
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hier ook het toiletlampje binnen. Postbode belde netjes aan. Maar wat moet ik eigenlijk met die rotzooi. Ik moet in therapie...China Shopaholic!
Lol, ik kreeg ook een lampje binnen voor op m'n toilet...
Xiaomi Yeelight Sensor Led thingamajig :) (komt dan wel niet aan/onder/op het deksel te hangen)
Ter vervanging van een lelijkere versie die AAA's vrat.
Verder zijn deze week een aantal AE 11-11 orders aangekomen, waaronder een hoop lightning kabels... AliExpress heeft z'n tracking-checking trouwens best wel op orde, ik kreeg al een melding via e-mail voor de 2 apps die ik gebruik voor tracking wat wisten.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175393425
quote:
12s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:25 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Lol, ik kreeg ook een lampje binnen voor op m'n toilet...
Xiaomi Yeelight Sensor Led thingamajig :) (komt dan wel niet aan/onder/op het deksel te hangen)
Ter vervanging van een lelijkere versie die AAA's vrat.
Verder zijn deze week een aantal AE 11-11 orders aangekomen, waaronder een hoop lightning kabels... AliExpress heeft z'n tracking-checking trouwens best wel op orde, ik kreeg al een melding via e-mail voor de 2 apps die ik gebruik voor tracking wat wisten.
Ik zag dat er 3 AAA's in moeten. Ben benieuwd of deze een beetje zuinig is. Ik wil 'm eigenlijk in een kast hangen.
  donderdag 30 november 2017 @ 00:36:04 #281
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175395622
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik zag dat er 3 AAA's in moeten. Ben benieuwd of deze een beetje zuinig is. Ik wil 'm eigenlijk in een kast hangen.
AA's afaik...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175395628
Als er iemand nog een ticwatch E wilt bestellen voor $119 heb ik deze code: NYNVLFSH voor op Geekbuying. Vergeet niet om eu priority line bij verzending te kiezen. Zodat je geen extra kosten hebt.
  donderdag 30 november 2017 @ 12:08:41 #283
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175400673
Mijn eerste pakje van shop Win Win (aliexpress) gaat vandaag door de doane in Nederland, snel nog! Ongeveer een week en het is hier al, dit terwijl ze adverteerde met 55 dagen maximaal. Mooiste is nog dat deze order de grootste was van wel 18 euro, de andere bestelling van 2 euro moet nog komen (andere winkel). Tot nu toe ben ik niet teleurgesteld. #fingerscrossed

Edit: Ik zal een referentie schrijven over de betreffende winkels. Zo weten andere fuckers ook of het wat is of niet. Morgen komt het eerste pakje binnen dus... sooon!

[ Bericht 11% gewijzigd door govie op 30-11-2017 19:28:08 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175401623
quote:
12s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

AA's afaik...
Nee, 3 AAA's


http://xiaomi-passion.com(...)chanical-wristwatch/
Xiaomi komt nu met een mechanisch horloge.

Overigens heb ik met de Xiaomi pen, die voor 50cent in de aanbieding was. Heeft er precies 31 dagen over gedaan met EU Railway shipping. Doosje was behoorlijk gehavend maar de pen zelf was ok.
Helaas ben ik er niet van onder de indruk. De pen zelf ziet er netjes uit. Kwaliteit zoals Parker pennen vermoed ik. De inkt is alleen in zwart te krijgen en de punt is dun en voelt scherp aan met schrijven. Ik vind een BIC lekkerder schrijven. Valt me dus een beetje tegen.
Gelukkig dus niet de normale prijs voor betaald.

[ Bericht 45% gewijzigd door eddepetfokt op 30-11-2017 13:08:34 ]
  donderdag 30 november 2017 @ 13:46:05 #285
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_175402927
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:46 schreef eddepetfokt het volgende:
Nee, 3 AAA's
Toch echt wel AA's volgens de productpage bij BG... Van mijn lampje dan, hé :)
Dat was eigenlijk de reden waarom ik 'm kocht, ik heb een hoop AA Eneloops :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_175403350
quote:
12s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Toch echt wel AA's volgens de productpage bij BG... Van mijn lampje dan, hé :)
Dat was eigenlijk de reden waarom ik 'm kocht, ik heb een hoop AA Eneloops :)
We hebben het beiden over iets anders. Ik had het over het toiletpot lampje en jij over het Xiaomi lampje. Daar moeten iedereen 2 AA's in.
  donderdag 30 november 2017 @ 15:20:39 #287
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175404944
Iemand ooit kleren gekocht bij chinashops? Hoe is dat bevallen? De prijzen en modellen zijn wel interessant, tikkeltje anders dan in europa.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175407746
iemand die weet hoe ik zelf kan uitzoeken waar dit pakket gebleven is?
pi_175408560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 15:20 schreef govie het volgende:
Iemand ooit kleren gekocht bij chinashops? Hoe is dat bevallen? De prijzen en modellen zijn wel interessant, tikkeltje anders dan in europa.
Het is moeilijk om de juiste maat te vinden, zelfs als de omtrek in cm's staat aangegeven. Ik heb zelf maat L en bij een T-shirt was maat 4xl nog te klein.
Ook een paar keer sokken geprobeerd en die waren ook steeds te klein.
Ik doe het dus niet meer. YMMV.
  donderdag 30 november 2017 @ 18:21:37 #290
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175408746
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Het is moeilijk om de juiste maat te vinden, zelfs als de omtrek in cm's staat aangegeven. Ik heb zelf maat L en bij een T-shirt was maat 4xl nog te klein.
Ook een paar keer sokken geprobeerd en die waren ook steeds te klein.
Ik doe het dus niet meer. YMMV.
Ik heb nu een site gevonden die alleen kleren doet: https://www.gamiss.com/

Zitten wel leuke dingen tussen en misschien is een specialisatie site, beetje zoals die electrowinkel WinWin nog niet eens zo heel gek om een keer proberen. Misschien dat ik gewoon een shirt+trui+broek van ieders 5 euro bestel en dan kijk hoe het bevalt. In die algemene shops vind je volgens mij niet de service die krijgt bij de wehkamp en andere online retailers, hetzelfde als voor elektrospul weet je. Een specialistischeshop zou zich beter moeten kunnen richten op een individuele en specifieke doelgroep, in dit geval europees en amerikaans geld voor kleren.

Als ik naar al die modellen kijk, moet ik direct denken aan H&M. hetzelfde kwaliteitsniveau maar dan wel leukere modellen omdat het anders is als de europese bukkum waar iedereen mee loopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door govie op 30-11-2017 18:31:46 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175410826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 00:36 schreef psycoxl het volgende:
Als er iemand nog een ticwatch E wilt bestellen voor $119 heb ik deze code: NYNVLFSH voor op Geekbuying. Vergeet niet om eu priority line bij verzending te kiezen. Zodat je geen extra kosten hebt.
Mooie prijs, maar jammer van de tegenvallende accuduur. Ik heb om die reden al 2 smartwaches weggedaan. Moest altijd de 2e dag al na een paar uur tussendoor bijladen. Erg irritant. Dus ik overweeg alleen nog maar smartwaches met langere accuduur. Op dit moment voldoen alleen de Amazfit (semi) smartwaches tot die categorie. Pace 5 a 6 dagen en de Bip >30 dagen. Omdat ze niet op Android wear draaien kun je er wel minder mee, maar voor mij is het kunnen lezen van berichten eigenlijk de belangrijkste functie.
pi_175414674
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:21 schreef govie het volgende:

[..]

Ik heb nu een site gevonden die alleen kleren doet: https://www.gamiss.com/

Zitten wel leuke dingen tussen en misschien is een specialisatie site, beetje zoals die electrowinkel WinWin nog niet eens zo heel gek om een keer proberen. Misschien dat ik gewoon een shirt+trui+broek van ieders 5 euro bestel en dan kijk hoe het bevalt. In die algemene shops vind je volgens mij niet de service die krijgt bij de wehkamp en andere online retailers, hetzelfde als voor elektrospul weet je. Een specialistischeshop zou zich beter moeten kunnen richten op een individuele en specifieke doelgroep, in dit geval europees en amerikaans geld voor kleren.

Als ik naar al die modellen kijk, moet ik direct denken aan H&M. hetzelfde kwaliteitsniveau maar dan wel leukere modellen omdat het anders is als de europese bukkum waar iedereen mee loopt.
Ik raad je het ten zeerste af om kleding te bestellen.
Zelf een keer een trui besteld, die nog niet eens kringloop waardig was.
Ontzettend slechte kwaliteit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:26:41 #293
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175416392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik raad je het ten zeerste af om kleding te bestellen.
Zelf een keer een trui besteld, die nog niet eens kringloop waardig was.
Ontzettend slechte kwaliteit.
Ok. Ik heb ook eens een trui besteld en die was heel goed.
pi_175417991
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:26 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ok. Ik heb ook eens een trui besteld en die was heel goed.
Ik denk dat we allemaal wel goede en slechte ervaringen kunnen noemen. Er zal rotzooi zijn, nep spul en goede kwaliteit. Voor mij is de belangrijkste no no de afwijkende maten. Het zal dus vaak niet passen.

Zelfde meegemaakt met een honden harnas, overigens van uitstekende kwaliteit. Ondanks het precies opmeten van de hals, buik en lengte van de hond volgens de beschrijving heeft het drie bestellingen geduurd voordat ik de juiste had. Overigens kost een vergelijkbaar harnas 38,95 bij de Intratuin en ben ik nu totaal 18 euro kwijt, maar als de maat in 1x zou kloppen had ik ook met 6 euro klaar kunnen zijn. Nou ja. Er is wel iemand met een hond die ik een plezier kan doen met de harnasjes die ik over heb.
  vrijdag 1 december 2017 @ 08:00:52 #295
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_175418382
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal wel goede en slechte ervaringen kunnen noemen. Er zal rotzooi zijn, nep spul en goede kwaliteit. Voor mij is de belangrijkste no no de afwijkende maten. Het zal dus vaak niet passen.

Zelfde meegemaakt met een honden harnas, overigens van uitstekende kwaliteit. Ondanks het precies opmeten van de hals, buik en lengte van de hond volgens de beschrijving heeft het drie bestellingen geduurd voordat ik de juiste had. Overigens kost een vergelijkbaar harnas 38,95 bij de Intratuin en ben ik nu totaal 18 euro kwijt, maar als de maat in 1x zou kloppen had ik ook met 6 euro klaar kunnen zijn. Nou ja. Er is wel iemand met een hond die ik een plezier kan doen met de harnasjes die ik over heb.
Grappig, het lijkt wel alsof wij dezelfde bestellingen doen.

Hier inmiddels het tweede hondenharnas binnen. De eerste was veel te groot, en deze is net krap aan. Dat afwijken van maten is wel irritant inderdaad.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_175425136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Grappig, het lijkt wel alsof wij dezelfde bestellingen doen.

Hier inmiddels het tweede hondenharnas binnen. De eerste was veel te groot, en deze is net krap aan. Dat afwijken van maten is wel irritant inderdaad.
Je kan mooie hondenriemen en harnasjes op AliExpress kopen. Alleen de juiste maat vinden is dus wel een probleem. Speeltjes e.d. kun je weer beter bij de Action halen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:45:15 #297
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175425742
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je kan mooie hondenriemen en harnasjes op AliExpress kopen. Alleen de juiste maat vinden is dus wel een probleem. Speeltjes e.d. kun je weer beter bij de Action halen.
Komt eventueel omdat gearbest/bangggoood/aliexpres 1 seller sells all is. Die interface is niet gemaakt voor een specifieke koper. Komende week review ik winwin en Jin Rong electronicawinkel die staan op aliexpress. Na deze reviews zal ik gamiss, een chinashop alleen voor kleding, eens reviewen via een broek, trui en een shirt van een eurotje of 5 per stuk. Als alle 3 de maten goed zijn, dan hebben we mooie chinawinkel voor kleding ontdenkt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175426441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:45 schreef govie het volgende:

[..]

Komt eventueel omdat gearbest/bangggoood/aliexpres 1 seller sells all is. Die interface is niet gemaakt voor een specifieke koper.
Sorry, maar ik heb geen idee wat je bedoelt.

Kleding reviewen is overigens best moeilijk. Allereerst is smaak zeer subjectief en hoe vergelijk je als consument de kwaliteit van de kleding?
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:46:26 #299
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175427256
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:13 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Sorry, maar ik heb geen idee wat je bedoelt.

Kleding reviewen is overigens best moeilijk. Allereerst is smaak zeer subjectief en hoe vergelijk je als consument de kwaliteit van de kleding?
Een cina-webstore als gamiss verkoopt eigenlijk alleen maar kleren. Dus hun proces vanaf maken in de fabriek tot aan de communicatie op hun website is afgestemd op kleren. En bij banggood/jackinthebox/stift/gearbest/aliexrpess wordt vanalles verkocht dus die bedienen niet een specifieke vraag. Daardoor kunnen zei een optimale consumer experience geven voor ieder product. Ze doen maar wat, maar wel natuurlijk megaveel. Begrijp me niet verkeert, die grote china-sellersites bedienen een bepaald publiek en dat is prima, ik kijk er zelf ook geregeld op. Maar kleren bijvoorbeeld is erg specifiek product waar je echt een goede customerservice voor moet hebben, als je wilt dat je winkel(s) succesvol worden in het westen, ondanks 3000km die ertussen zit. Want een foutje in de maat is zo gemaakt en daarna komt de betreffende consument niet meer terug, want wehkamp bij wijze van maakt geen maatfoutjes. Daarom denk ik dus ook dat die globale sites voor klerenverkoop gewoon niet oppertuun zijn.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:30:02 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175430097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:28 schreef THEFXR het volgende:
iemand die weet hoe ik zelf kan uitzoeken waar dit pakket gebleven is?
[ afbeelding ]
Bellen met postnl en vragen of ze de code willen omnummeren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:32:44 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175430167
Vol
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')