abonnement Unibet Coolblue
pi_174775209
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Iedereen met enig historisch verstand, in elk geval. Nixon kwam het ergst in de problemen toen hij zijn SP onder druk ging zetten. Maar Bannon is een extremist met een grondige hekel aan Washington, die man is een dolle hond.

Wat te verwachten is van het brein waaruit ook Breitbart is ontstaan.
Wat dat betreft past een dergelijke tactiek dan wel weer in het straatje van Bannon. Die wil de boel keihard ontwrichten, en dat is wat er gebeurt als de boel op de spits wordt gedreven. Vraag me ook af hoe Trumps achterban reageert als hij daadwerkelijk af wordt gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:13:10 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174775237
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik vind het trouwens wel een meesterzet van Mueller, dit zagen ze in het Witte huis niet aan komen, iemand als George Papadopoulos als wig gebruiken om Paul Manafort te grazen te nemen, want Manafort zou nooit vrijwillig hebben meegewerkt. Papadopoulos bekende grif, en dit kan nu door geen jurist meer vlakgestreken worden.
Ja, het is gewoon 36D schaak geweest van Mueller. .
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:13:20 #278
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174775243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die zullen zeggen dat er geen bewijs is voor samenwerking met de Russen door de Trumpcampagne en dat alles waarvoor Manaford nu is opgepakt van jaren geleden dateert.

Wat op zich waar is natuurlijk.
Hij is opgepakt. Dit doen ze niet zonder reden. Hij is opgepakt vanwege inmenging van Rusland in de Amerikaanse verkiezingen. De FBI arresteert iemand niet op basis van geruchten, maar op grond van bewijzen. Het feit blijft dat Manafort nauw verbonden was met de Trump campagne, en nog een tijdje doodleuk rondliep als raadgever in het witte huis. De FBI had sinds 2014 een onderzoek naar hem naar hem lopen wegens verdenking van criminele zakelijke transacties tijdens zijn lobby-activiteiten voor Oekraïne. Het tijdstip waarop hij campagne voerde voor Trump is voor de FBI bepalend. Het Trump campagneteam WIST dat er een onderzoek liep naar Manafort, en negeerde dit, want beschadiging van een politieke tegenstander was op dat moment belangrijker. En Manafort daar nu de prijs voor betalen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:15:06 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174775270
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje verstand moet toch snappen dat een dergelijke aanpak waanzin is en hij dat de POTUS daarmee zijn eigen doodvonnis tekent?
Hij gokt op een nieuwe Trump denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:17:49 #280
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_174775325
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij gokt op een nieuwe Trump denk ik.
Of Bannon gaat het zelf proberen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_174775385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik vind het trouwens wel een meesterzet van Mueller, dit zagen ze in het Witte huis niet aan komen, iemand als George Papadopoulos als wig gebruiken om Paul Manafort te grazen te nemen, want Manafort zou nooit vrijwillig hebben meegewerkt. Papadopoulos bekende grif, en dit kan nu door geen jurist meer vlakgestreken worden.
Mwa. Tegen Manafort wordt al tijden een sterke case opgebouwd. İk heb het vermoeden dat Papadopoulos de eerste stap in de roadmap naar grotere vangsten is. Dan denk ik aan Sessions (god, ik zou betalen om die in handboeien te zien), Kushner, Donnie jr en uiteindelijk zelfs Trump.
pi_174775394
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Of Bannon gaat het zelf proberen.
Grapjas.

Heb je die bolle, pokdalige kutkop van die man gezien? En de smerige overhemden die hij draagt.

Je moet wel enige uitstraling hebben om POTUS te worden. Die ontbreekt volledig bij Bannon.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174775403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij is opgepakt. Dit doen ze niet zonder reden. Hij is opgepakt vanwege inmenging van Rusland in de Amerikaanse verkiezingen. De FBI arresteert iemand niet op basis van geruchten, maar op grond van bewijzen. Het feit blijft dat Manafort nauw verbonden was met de Trump campagne, en nog een tijdje doodleuk rondliep als raadgever in het witte huis. De FBI had sinds 2014 een onderzoek naar hem naar hem lopen wegens verdenking van criminele zakelijke transacties tijdens zijn lobby-activiteiten voor Oekraïne. Het tijdstip waarop hij campagne voerde voor Trump is voor de FBI bepalend. Het Trump campagneteam WIST dat er een onderzoek liep naar Manafort, en negeerde dit, want beschadiging van een politieke tegenstander was op dat moment belangrijker. En Manafort daar nu de prijs voor betalen.
Ho, wacht even. Ik wil de daden van Manafort op geen enkele manier goedpraten of bagatelliseren. Maar het is wel belangrijk om een paar dingen zuiver te houden.

- Hij is aangeklaagd. Dat maakt je niet schuldig en het is geen bewijs dat iemand schuldig is. De FBI pakt mensen op op basis van bewijzen en niet vermoedens, correct, maar de veroordeling gebeurt nog steeds door een rechter.
- Iemand aannemen in je campagneteam waartegen een onderzoek loopt is, hoewel erg onverstandig, geen misdaad.
- Voorlopig zijn er voor zover ik weet nog geen belastende feiten uit zijn Trump-periode aan het licht gekomen. Zolang dat niet zo is kun je die niet "aannemen".
pi_174775438
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Of Bannon gaat het zelf proberen.
Gaat hem nooit lukken. Bannon heeft amper geld en steun om kandidaat te worden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174775455
Bannon lijkt me meer zo iemand die tevreden achterover gaat hangen als hij de shit naar de tering ziet gaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174775471
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
Bannon lijkt me meer zo iemand die tevreden achterover gaat hangen als hij de shit naar de tering ziet gaan.
Ja, zo'n "Chaos is a ladder"-type :P

Bovendien haat Bannon de GOP bijna net zo erg als de DNC.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:32:05 #287
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174775541
SethAbramson twitterde op maandag 30-10-2017 om 22:41:56 (THREAD) It's now almost certain Papadopoulos *wore a wire* during the last 90+ days. Here are the implications. Ho… https://t.co/bkMByu9fgU reageer retweet
Vast al gepost, maar vond 'm erg interessant om te lezen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:32:45 #288
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174775550
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik vind het trouwens wel een meesterzet van Mueller, dit zagen ze in het Witte huis niet aan komen, iemand als George Papadopoulos als wig gebruiken om Paul Manafort te grazen te nemen, want Manafort zou nooit vrijwillig hebben meegewerkt. Papadopoulos bekende grif, en dit kan nu door geen jurist meer vlakgestreken worden.
Ik weet niet of je het gezien hebt dat de aanklacht tegen Papadopoulos een valse getuigenis is.
Tegen de FBI is dat sowieso een misdrijf.
Het is juist interessant dat het geen aanklacht is die enigszins gerelateerd is aan de verkiezingen oftewel samenspannen suggereert.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174775577
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt dat de aanklacht tegen Papadopoulos een valse getuigenis is.
Tegen de FBI is dat sowieso een misdrijf.
Het is juist interessant dat het geen aanklacht is die enigszins gerelateerd is aan de verkiezingen oftewel samenspannen suggereert.
Jij hebt het niet zo goed gelezen, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:34:28 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174775583
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwa. Tegen Manafort wordt al tijden een sterke case opgebouwd. İk heb het vermoeden dat Papadopoulos de eerste stap in de roadmap naar grotere vangsten is. Dan denk ik aan Sessions (god, ik zou betalen om die in handboeien te zien), Kushner, Donnie jr en uiteindelijk zelfs Trump.
Dat dit grotere vangsten gaat genereren staat vast, ik verwacht dat er dit gebeurt: Trump jr. gaat plotseling behoorlijk uit de school klappen. Dan zal eerst Sessions de dupe zijn, die gaat Kushner in zijn vrije val meenemen en omdat er nu al een cascade effect aan het ontstaan is, zal het niet lang duren dat ook Flynn gaat getuigen. Dan krijgen we een situatie die toch wel heel dicht bij de president gaat komen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:34:56 #291
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174775591
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt dat de aanklacht tegen Papadopoulos een valse getuigenis is.
Tegen de FBI is dat sowieso een misdrijf.
Het is juist interessant dat het geen aanklacht is die enigszins gerelateerd is aan de verkiezingen oftewel samenspannen suggereert.
1. Dat is niet waar, aangezien dit over verklaringen gaat over zijn werk voor het campagneteam van Trump.
2. Zie de tweet hierboven die duidelijk de implicaties uitlegt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_174775603
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt dat de aanklacht tegen Papadopoulos een valse getuigenis is.
Tegen de FBI is dat sowieso een misdrijf.
Het is juist interessant dat het geen aanklacht is die enigszins gerelateerd is aan de verkiezingen oftewel samenspannen suggereert.
Wow. Ok. İn Jip in Janneke taal.

De aanklacht valse getuigenis gaat over getuigenissen rondom contacten met Russen. Hij heeft gelogen over de data en inhoud.

Ten tweede. Hij heeft een plea deal op een relatief klein vergrijp. Als er geen groter vergrijp zou zijn waar hij schuldig voor bevonden zou kunnen worden, waarom zou er dan een plea afgesloten worden? Als dit het ergste is wat hij gedaan heeft, zou het geen plea zijn maar een veroordeling. Blijkbaar hadden beide partijen obderhandelruimte.
pi_174775623
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het gezien hebt dat de aanklacht tegen Papadopoulos een valse getuigenis is.
Tegen de FBI is dat sowieso een misdrijf.
Het is juist interessant dat het geen aanklacht is die enigszins gerelateerd is aan de verkiezingen oftewel samenspannen suggereert.
Jij leeft ook echt in je eigen wereldje, of niet?

Ga je eerst eens uitgebreid verdiepen in wat Papadopoulos heeft verklaard en wat de mogelijke implicaties daarvan zijn. En laat je bij voorkeur informeren door kwaliteitsmedia zoals de NYT, WaPO en The Atlantic.

Succes!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:38:44 #294
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174775664
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:34 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

1. Dat is niet waar, aangezien dit over verklaringen gaat over zijn werk voor het campagneteam van Trump.
2. Zie de tweet hierboven die duidelijk de implicaties uitlegt.
Jawel. En implicaties is niet hetzelfde als de aanklacht zelf.
Ik kan ook filosoferen, maar uiteindelijk heeft Papadopoulos een plea deal op basis van zijn valse informatie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174775698
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel. En implicaties is niet hetzelfde als de aanklacht zelf.
Ik kan ook filosoferen, maar uiteindelijk heeft Papadopoulos een plea deal op basis van zijn valse bekentenis.
... En in die deal, die op papier staat, geeft hij aan gelogen te hebben over zijn contacten met Russen, en geeft aan dat de campagne en Trump op de hoogte waren van de inspanningen om contact te leggen met de Russen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:40:44 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174775704
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel. En implicaties is niet hetzelfde als de aanklacht zelf.
Ik kan ook filosoferen, maar uiteindelijk heeft Papadopoulos een plea deal op basis van zijn valse bekentenis.
waarom zou hij dit doen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174775718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
SethAbramson twitterde op maandag 30-10-2017 om 22:41:56 (THREAD) It's now almost certain Papadopoulos *wore a wire* during the last 90+ days. Here are the implications. Ho… https://t.co/bkMByu9fgU reageer retweet
Vast al gepost, maar vond 'm erg interessant om te lezen.
Nogal ongerelateerd aan de inhoud maar ik vind het echt vreselijk irritant dat journalisten tegenwoordig twitter-treads schrijven in plaats van normale artikelen. Een verhaal in 30 tweets posten kom op zeg :')
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:42:23 #298
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174775732
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

... En in die deal, die op papier staat, geeft hij aan gelogen te hebben over zijn contacten met Russen, en geeft aan dat de campagne en Trump op de hoogte waren van de inspanningen om contact te leggen met de Russen.
Even goed lezen.
Het is interessant dat de Special Counsel op een nogal technisch argument en niet inhoudelijk over de materie verkiezingen, hacken, collusion een plea deal heeft afgedwongen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:42:55 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174775747
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nogal ongerelateerd aan de inhoud maar ik vind het echt vreselijk irritant dat journalisten tegenwoordig twitter-treads schrijven in plaats van normale artikelen. Een verhaal in 30 tweets posten kom op zeg :')
https://tttthreads.com/thread/925115577190010880

Leest wat makkelijker.
pi_174775750
İk zet een tientje in op alt right die zegt dat Papadopoulos omgekocht is door de democraten of onder druk is gezet door de FBI om een valse verklaring af te leggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')