abonnement Unibet Coolblue
pi_173694551
quote:
Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.

Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.

De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/

Game on. ^O^ .
I´m back.
pi_173694562
Extreem triest, dat linkse volk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 september 2017 @ 15:08:45 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173694607
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:06 schreef IPA35 het volgende:
Extreem triest, dat linkse volk.
Vooral dat antifa tuig
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173694625
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 15:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Vooral dat antifa tuig
En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173694629
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in feite is dat dan "ontomvolken".
De "omvolking" gebeurt door de EU en de elites namelijk, volgens Baudet c.s.. Ze zijn ons aan het vervangen of frases van dien aard kun je regelmatig lezen op de diverse social media. Dus in feite geven ze daarmee aan dat de EU en de elites een nazi-programma van omvolking volgen.
Nee gewoon omvolken, ingrijpen in de samenstelling van de bevolking van het land. Als er bewijs is dat de EU dat doet zou het schandalig zijn maar het proces tegengaan om de Nederlander te laten voortbestaan zoals Baudet schrijft is nog ernstiger. Het impliceert immers ook dat mensen van een bepaald volk geen Nederlanders kunnen zijn.
pi_173694662
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
Censuur is een staatsaangelegenheid. De Antifa is niet de overheid. Het is niet eens een organisatie.
pi_173694703
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Censuur is een staatsaangelegenheid. De Antifa is niet de overheid. Het is niet eens een organisatie.
I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173694718
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee gewoon omvolken, ingrijpen in de samenstelling van de bevolking van het land. Als er bewijs is dat de EU dat doet zou het schandalig zijn maar het proces tegengaan om de Nederlander te laten voortbestaan zoals Baudet schrijft is nog ernstiger. Het impliceert immers ook dat mensen van een bepaald volk geen Nederlanders kunnen zijn.
Ja, alleen zij willen niet omvolken dus, ze willen de omvolking tegengaan en evt. terugdraaien. Dus ont-omvolken als het ware. Waarom willen de EU en de elites de Europese bevolking omvolken, in die redenatie? Nou ja 1) vanwege de vergrijzing, 2) goedkope arbeidskrachten, 3) opvangen bevolkingsoverschot in bijv. Afrika, 4) opvangen klimaatvluchtelingen, 5) opvangen oorlogsvluchtelingen. Welke ideologische basis gebruiken ze daarbij, volgens die redenatie: 1) cultureel relativisme, 2) christelijke goedertierenheid, 3) cultureel marxisme, 4) neoliberalisme.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 10-09-2017 15:20:56 ]
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 15:17:07 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694756
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694760
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
Dat is in Nederland onmogelijk.
pi_173694773
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is in Nederland onmogelijk.
Dat is wat groepen als Antifa proberen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173694785
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.
:')

Verder alles goed met je? :')
pi_173694795
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat is wat groepen als Antifa proberen.
En het is ze nog nooit gelukt.

Maar goed, ook zat mensen die Antifa stil proberen te krijgen. Dat heb je nu eenmaal met radicalen.
  zondag 10 september 2017 @ 15:18:56 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173694797
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.
Zul je zien dat de popo dan ineens wel in actie komt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 september 2017 @ 15:18:57 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694798
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')

Verder alles goed met je? :')
nee man, geniaal plan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694814
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Gek, ik ben meer bezig met de weekendplanning en met de vakantie die er aankomt.
  zondag 10 september 2017 @ 15:20:45 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694825
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gek, ik ben meer bezig met de weekendplanning en met de vakantie die er aankomt.
en ondertussen blijven kankeren op afstand en niks ondernemen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694881
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen zij willen niet omvolken dus, ze willen de omvolking tegengaan vanuit EU en de elites. Dus ontomvolken als het ware. Waarom willen de EU en de elites de Europese bevolking omvolken, in die redenatie? Nou ja 1) vanwege de vergrijzing, 2) goedkope arbeidskrachten, 3) opvangen bevolkingsoverschot in bijv. Afrika, 4) opvangen klimaatvluchtelingen, 5) opvangen oorlogsvluchtelingen. Welke ideologische basis gebruiken ze daarbij, volgens die redenatie: 1) cultureel relativisme, 2) christelijke goedertierenheid, 3) cultureel marxisme, 4) neoliberalisme.
Sorry maar wat je noemt bij de EU is geen omvolken. Bij omvolken is juist het doel om bepaalde rassenkenmerken te behouden. Baudet schreef:
quote:
‘onze elite bezig is ons homeopathisch te vermengen met alle andere volken opdat er nooit meer een Nederlander zal zijn’
Dan gaat het dus om de afkomst van de mensen zelf, "andere volken" tegen de Nederlander dat maakt het racistisch en als je het als beleid wil ook fascistisch. De staat gaan dan bepalen met wie je mag trouwen en kinderen krijgen op basis van afkomst.
pi_173694893
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

en ondertussen blijven kankeren op afstand en niks ondernemen
En jij gaat dan met wat ander FOK!-volk met een hoop geweld de Antifa het zwijgen even opleggen?

Ik geloof er helemaal geen zak van.
  zondag 10 september 2017 @ 15:24:49 #20
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694909
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En jij gaat dan met wat ander FOK!-volk met een hoop geweld de Antifa het zwijgen even opleggen?

Ik geloof er helemaal geen zak van.
lafaard :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694916
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Onnoman het volgende:

[..]

lafaard :)
Jij bent toch die christen?
  zondag 10 september 2017 @ 15:25:35 #22
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694927
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jij bent toch die christen?
misschien
waar ken je me van? :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694952
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

en ondertussen blijven kankeren op afstand en niks ondernemen
Boos worden om mensen die boos zijn en vanuit die boosheid handelen is niet echt een zinnige manier van het doorbrengen van de tijd. Kankeren idem trouwens. Ook slecht voor je bloeddruk.
pi_173694955
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

misschien
waar ken je me van? :D
Omdat je christengeloof combineert met een merkwaardig soort haat jegens allerlei mensen. Vind ik wel typisch aan de christen.
  zondag 10 september 2017 @ 15:28:45 #25
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694985
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat je christengeloof combineert met een merkwaardig soort haat jegens allerlei mensen. Vind ik wel typisch aan de christen.
nee, het heeft te maken met het opkomen voor de meerderheid die niet wenst te lijden onder de terreur van de minderheid
ik twijfel trouwens tussen dutch digital thug team, of club corrigerende tik
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695015
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Sorry maar wat je noemt bij de EU is geen omvolken. Bij omvolken is juist het doel om bepaalde rassenkenmerken te behouden. Baudet schreef:

[..]

Dan gaat het dus om de afkomst van de mensen zelf, "andere volken" tegen de Nederlander dat maakt het racistisch en als je het als beleid wil ook fascistisch. De staat gaan dan bepalen met wie je mag trouwen en kinderen krijgen op basis van afkomst.
Staat toch precies wat ik uitleg hoor. Onze bevolking wordt homeopathisch verdund. Neem een bodempje siroop in een glas (dat is de Nederlandse bevolking). Pak een vergiet (dat is het proces van omvolking door EU en elites) met inhoud 10 L, vul hem met water (dat zijn dan de immigranten). Giet de inhoud in het glas totdat die vol is boven de gootsteen (de gootsteen is NL). Dan heb je een lekker glaasje limo. Maar nu doe je het volgende: blijf door gieten. Langzaam hou je alleen water over, met misschien een heel klein beetje kleur nog van de siroop. En dat is wat er volgens Baudet gebeurt.
I´m back.
pi_173695027
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee, het heeft te maken met het opkomen voor de meerderheid die niet wenst te lijden onder de terreur van de minderheid
ik twijfel trouwens tussen dutch digital thug team, of club corrigerende tik
Noem het allemaal maar hoe je het noemen wil, maar die combinatie van dat toch behoorlijk pathetische christendom en die neiging tot haat en geweld zie je vrij vaak. En dat is wel opmerkelijk.
  zondag 10 september 2017 @ 15:34:42 #28
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695089
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Noem het allemaal maar hoe je het noemen wil, maar die combinatie van dat toch behoorlijk pathetische christendom en die neiging tot haat en geweld zie je vrij vaak. En dat is wel opmerkelijk.
ach, als jij graag het christendom wil betrekken bij mij standpunt, mag jij dat van mij best doen hoor, maar dat zegt meer iets over je bekrompen levensvisie en gebrek aan cognitief denkvermogen
Christendom is enkel de bron van vrede en liefde, als je dat niet begrijp bevestigd dat zojuist genoemde alleen maar, blijkbaar kent een groepje hersenloze feministen enkel de taal van haat :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695114
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ach, als jij graag het christendom wil betrekken bij mij standpunt, mag jij dat van mij best doen hoor, maar dat zegt meer iets over je bekrompen levensvisie en gebrek aan cognitief denkvermogen
Christendom is enkel de bron van vrede en liefde, als je dat niet begrijp is dat een gebrek van jouw kant natuurlijk, blijkbaar kent een groepje hersenloze feministen enkel de taal van haat :)
Ja, heil jezus, kusjes voor god en nu mensen met een andere mening in elkaar rossen. Beetje zoals het al eeuwen gaat.
  zondag 10 september 2017 @ 15:39:10 #30
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695153
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, heil jezus, kusjes voor god en nu mensen met een andere mening in elkaar rossen. Beetje zoals het al eeuwen gaat.
we leven niet in vorige eeuwen, maar in het heden, geen appels met pruimen vergelijken zuurpruim.
Komt voor veel minderheden ook goed van pas, lijden onder het verleden terwijl ze het niet eens meegemaakt hebben (mompelt iets over slavernij)

je moet opvoeding ook niet in verband brengen met haat, tenzij jouw opvoeding er zo uitzag natuurlijk
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695173
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:39 schreef Onnoman het volgende:

[..]

we leven niet in vorige eeuwen,
Waarom dan een middeleeuws geloof aanhangen en je frustraties met andere meningen middeleeuws willen oplossen?
pi_173695189
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Je weet hoe strafbaar dit is hopelijk?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 10 september 2017 @ 15:42:12 #33
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695195
quote:
15s.gif Op zondag 10 september 2017 15:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je weet hoe strafbaar dit is hopelijk?
wat precies? :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695201
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Waarom doe je dat dan niet, ipv een beetje op Fok te zitten mopperen.
Dingen serieus overwegen is nog heel iets anders dan vrouwen eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Klinkt nogal s-m'erig, trouwens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 15:44:03 #35
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695231
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:42 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan niet, ipv een beetje op Fok te zitten mopperen.
Dingen serieus overwegen is nog heel iets anders dan vrouwen eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Klinkt nogal s-m'erig, trouwens.
haha, het is een beetje overdreven beschreven wellicht
mijn tekst is eerder humor met wat verwerkte frustraties
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695272
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Noem het allemaal maar hoe je het noemen wil, maar die combinatie van dat toch behoorlijk pathetische christendom en die neiging tot haat en geweld zie je vrij vaak. En dat is wel opmerkelijk.
Dat is toch nauwelijks opmerkelijk? Zoals Bertrand Russell ooit zei: "Als je in een god wil geloven, moet je jezelf net zo wreed maken als die god."
En jhwh was een wrede rakker. Dat heeft Onnoman goed begrepen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 15:48:27 #37
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695288
Dit is ook weer zo'n heerlijk opgeklopt non-incident. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173695299
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:42 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat precies? :D
Zie je dat serieus niet in?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173695309
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:47 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat is toch nauwelijks opmerkelijk? Zoals Bertrand Russell ooit zei: "Als je in een god wil geloven, moet je jezelf net zo wreed maken als die god."
En jhwh was een wrede rakker. Dat heeft Onnoman goed begrepen.
Ja, OT-christengod. Die was levensgevaarlijk gestoord. Maar jezus, en daar draait al dat gedoe toch om, was een enorme loser.
  zondag 10 september 2017 @ 15:50:13 #40
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695316
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2017 15:48 schreef Ringo het volgende:
Dit is ook weer zo'n heerlijk opgeklopt non-incident. :').
je weet wat er met pim fortuyn is gebeurd?
het begon "onschuldig" en toen moest het hij met een kogel bekopen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 10 september 2017 @ 15:51:01 #41
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695324
quote:
15s.gif Op zondag 10 september 2017 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zie je dat serieus niet in?
het is vooral speculatief, ik roep niet op tot geweld.. provocatie enkel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 10 september 2017 @ 15:54:39 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695388
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:50 schreef Onnoman het volgende:
je weet wat er met pim fortuyn is gebeurd?
het begon "onschuldig" en toen moest het hij met een kogel bekopen
Dat is ook zoiets dat men elkaar lekker gemakkelijk nablaat. Het causale verband tussen een huisbekladding en een moord is mij niet helemaal duidelijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173695420
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, OT-christengod. Die was levensgevaarlijk gestoord. Maar jezus, en daar draait al dat gedoe toch om, was een enorme loser.
Imho draait het christendom eerder om Paulus dan om Jezus, en Paulus was een mensenhatende mafkees.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 15:56:20 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695422
Maar goed, het zal wel weer de-mo-ni-zee-ring zijn. Het toverwoord van boosrechts. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173695457
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:51 schreef Onnoman het volgende:

[..]

het is vooral speculatief, ik roep niet op tot geweld.. provocatie enkel
Als jij een app gaat ontwikkelen die stalking, intimidatie en mogelijk fysiek geweld tegen andersdenkenden faciliteerd heb je wel degelijk wat vragen te beantwoorden tegenover justitie. En dan kom je niet weg met 'hihihi, grapje'.

Wat denk je dat er gebeurt met iemand die een soort 'jihad' app ontwikkeld die het mogelijk maakt contact te krijgen met gelijkdenkenden zodat ze samen even politieke tegenstanders kunnen targeten? Denk je dat de verklaring '4 teh lulz' afdoende gaat zijn?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173695468
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:56 schreef OllieA het volgende:

[..]

Imho draait het christendom eerder om Paulus dan om Jezus, en Paulus was een mensenhatende mafkees.
Bij de katholieken wel ja.
pi_173695478
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:51 schreef Onnoman het volgende:

[..]

het is vooral speculatief, ik roep niet op tot geweld.. provocatie enkel
Tot ze jankend op de grond liggen en om genade smeken. Dit alles geheel geweldloos, uiteraard.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 16:03:57 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695589
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
Het is geen censuur om mensen uit te sluiten van debatten. :D
  zondag 10 september 2017 @ 16:04:44 #49
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695603
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Nederigheid en opvoeding proberen te bezorgen met een knokploeg. Dan snap je het zelf ook niet helemaal...
pi_173695618
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 15:56 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, het zal wel weer de-mo-ni-zee-ring zijn. Het toverwoord van boosrechts. :').
Nou ja, ik ben niet boos en niet rechts, maar de dames van Raff zijn wel tamelijk onfris bezig. Imho.
Van mij mag justitie er zich wel even over buigen. Het dunne laagje beschaving in de omgang tussen mensen moeten we toch een beetje heel zien te houden.
Dus een "Foei dames, zo gaan we niet met elkaar om" zou ik gepast vinden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 16:06:44 #51
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695627
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:50 schreef Onnoman het volgende:

[..]

je weet wat er met pim fortuyn is gebeurd?
het begon "onschuldig" en toen moest het hij met een kogel bekopen
Bij hoe veel politici is het onschuldig begonnen en onschuldig gebleven? Eén outlier gebruiken als regel is niet erg rationeel.
pi_173695677
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bij hoe veel politici is het onschuldig begonnen en onschuldig gebleven? Eén outlier gebruiken als regel is niet erg rationeel.
Eén gewelddadige protestactie waar maanden van demonisering aan vooraf is gegaan.
  zondag 10 september 2017 @ 16:12:49 #53
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695726
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Eén gewelddadige protestactie waar maanden van demonisering aan vooraf is gegaan.
Kritiek is geen demoniseren.
pi_173695730
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Eén gewelddadige protestactie waar maanden van demonisering aan vooraf is gegaan.
Omdat je die Calimero-reflex maar blijft herhalen herhaal ik het ook nog maar eens: het enige medium wat daarvoor in aanmerking zou kunnen komen is Joop. Dus als Joop iemand demoniseert ben je de nieuwe Fortuyn. Dat slaat nergens op.
  zondag 10 september 2017 @ 16:14:42 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695756
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eén gewelddadige protestactie waar maanden van demonisering aan vooraf is gegaan.
Mooi woord hè, demonisering, daarmee kun je in één klap alle negatieve sentimenten verdacht maken. Iedereen die in het verleden iets lelijks over Baudet heeft gezegd, kun je bij voorbaat beschuldigen van medeplichtigheid voor alle kwaads dat hem in de toekomst zou kunnen overkomen.
Fortuyn flikte dat trucje ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173695763
Eentje waarbij er iemand omgelegd wordt is er natuurlijk eentje teveel stelletje goedpratende idioten :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173695777
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Mooi woord hè, demonisering, daarmee kun je in één klap alle negatieve sentimenten verdacht maken. Iedereen die in het verleden iets lelijks over Baudet heeft gezegd, kun je bij voorbaat beschuldigen van medeplichtigheid voor alle kwaads dat hem mogelijk in de toekomst overkomt.
Fortuyn flikte dat trucje ook.
Fortuyn vroeg erom toch Ringo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173695786
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eentje waarbij er iemand omgelegd wordt is er natuurlijk eentje teveel stelletje goedpratende idioten :D
Dat klopt, maar dat neemt nog steeds niet weg dat kritiek op iemands uitspraken geen demoniseren is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 10 september 2017 @ 16:16:51 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695792
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Fortuyn vroeg erom toch Ringo?
Nee, maar zijn criticasters waren niet (mede-)schuldig aan zijn dood.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173695795
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Mooi woord hè, demonisering, daarmee kun je in één klap alle negatieve sentimenten verdacht maken. Iedereen die in het verleden iets lelijks over Baudet heeft gezegd, kun je bij voorbaat beschuldigen van medeplichtigheid voor alle kwaads dat hem in de toekomst zou kunnen overkomen.
Fortuyn flikte dat trucje ook.
Dellipder deed dat in het vorige topic ook al. Als je kritiek had op die slachtofferrol was je volgens hem bezig met het rechtvaardigen of bagatelliseren van dit soort idiote acties.
pi_173695810
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eentje waarbij er iemand omgelegd wordt is er natuurlijk eentje teveel stelletje goedpratende idioten :D
Goh, bedankt Sherlock. Daar gaat het alleen niet om.
pi_173695818
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat neemt nog steeds niet weg dat kritiek op iemands uitspraken geen demoniseren is.
Dat ben ik dan weer met je eens.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173695847
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goh, bedankt Sherlock. Daar gaat het alleen niet om.
Zeg dat tegen je maat Ser_Clap, die het als argument gebruikt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 10 september 2017 @ 16:20:33 #64
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173695871
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kritiek is geen demoniseren.
Veel mensen noemen kritiek islamofobie. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173695907
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Veel mensen noemen kritiek islamofobie. :Y
Of homofobie.
  zondag 10 september 2017 @ 16:24:04 #66
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695938
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zeg dat tegen je maat Ser_Clap, die het als argument gebruikt.
Waar dan?
  zondag 10 september 2017 @ 16:24:11 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695943
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:22 schreef torentje het volgende:
Of homofobie.
Of misogynie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 10 september 2017 @ 16:24:39 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695948
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Veel mensen noemen kritiek islamofobie. :Y
Of oikofobie. :D
pi_173695985
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Of oikofobie. :D
Nee, dat bestaat gewoon niet.
  zondag 10 september 2017 @ 16:26:51 #70
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696000
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat bestaat gewoon niet.
Dat weerhoudt mensen er niet van om dat te roepen als ze bekritiseerd worden.
  zondag 10 september 2017 @ 16:27:03 #71
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173696004
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Of oikofobie. :D
Kritiek moet altijd kunnen. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173696041
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat weerhoudt mensen er niet van om dat te roepen als ze bekritiseerd worden.
Wat voor kritiek moet ik leveren willen rechtsradicalen me een oikofoob gaan noemen?
  zondag 10 september 2017 @ 16:28:51 #73
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696044
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Kritiek moet altijd kunnen. :Y
Ligt er een beetje aan wat je daarmee bedoelt. Er zijn genoeg contexten waarin kritiek niet gepast is. Maar niets of niemand heeft het recht om niet bekritiseerd te worden.
  zondag 10 september 2017 @ 16:30:35 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696067
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat voor kritiek moet ik leveren willen rechtsradicalen me een oikofoob gaan noemen?
Bijvoorbeeld op de rare immigratievoorstellen van Baudet c.s. Of je kunt hem bekritiseren vanwege zijn fascinatie met een of andere 'Nederlandse cultuur'. Of je kunt beginnen over zijn angst voor het 'cultuurmarxisme'.
pi_173696097
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Veel mensen noemen kritiek islamofobie. :Y
Als je roept dat de president van Oostenrijk afgezet moet worden en mensen in opstand moeten komen omdat hij hoopt dat iedereen een keer één dag een hoofddoek draagt uit solidariteit dan heeft dat weinig meer met kritiek te maken. Dat kun je prima islamofobie noemen.
pi_173696098
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld op de rare immigratievoorstellen van Baudet c.s. Of je kunt hem bekritiseren vanwege zijn fascinatie met een of andere 'Nederlandse cultuur'. Of je kunt beginnen over zijn angst voor het 'cultuurmarxisme'.
Als je 'm erop wijst dat hij het heeft over dingen die niet bestaan, verwijt hij je iets te zijn dat niet bestaat.

Raar.
  zondag 10 september 2017 @ 16:33:13 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696104
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je 'm erop wijst dat hij het heeft over dingen die niet bestaan, verwijt hij je iets te zijn dat niet bestaat.

Raar.
Welkom in de politiek anno 2017.
pi_173696111
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Of je kunt hem bekritiseren vanwege zijn fascinatie met een of andere 'Nederlandse cultuur'.
Die bestaat niet?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173696139
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:33 schreef nostra het volgende:

[..]

Die bestaat niet?
Er zijn talloze Nederlandse culturen, maar een gemeenschappelijke zou ik niet kunnen noemen. Jij?
  zondag 10 september 2017 @ 16:36:01 #80
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173696144
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wat je daarmee bedoelt. Er zijn genoeg contexten waarin kritiek niet gepast is. Maar niets of niemand heeft het recht om niet bekritiseerd te worden.
Laatste helemaal mee eens.
Wat die contexten betreft; ik leg de grens erg ruim. Je moet vrijwel alles kunnen zeggen, mits het niet in geweld uitmondt.

Polarisatie en escalatie zijn niet constructief.
(Maar wat sarcasme moet altijd kunnen)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 10 september 2017 @ 16:36:06 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696146
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:33 schreef nostra het volgende:

[..]

Die bestaat niet?
Dé Nederlandse cultuur bestaat inderdaad niet.
  zondag 10 september 2017 @ 16:37:46 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696175
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Laatste helemaal mee eens.
Wat die contexten betreft; ik leg de grens erg ruim. Je moet vrijwel alles kunnen zeggen, mits het niet in geweld uitmondt.

Polarisatie en escalatie zijn niet constructief.
(Maar wat sarcasme moet altijd kunnen)
Tja, ik vraag me vaak af of je niet veel meer bereikt door soms even je mond te houden. Vreselijk policor van me, ik weet het.
  zondag 10 september 2017 @ 16:40:01 #84
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173696206
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tja, ik vraag me vaak af of je niet veel meer bereikt door soms even je mond te houden. Vreselijk policor van me, ik weet het.
Ik maak even een onderscheid tussen een forum en het dagelijks leven.
Hier (FOK) mag het gerust scherp zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 10 september 2017 @ 16:40:09 #85
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696209
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
En weer een zeteltje erbij.

[ afbeelding ]
En de PVV er eentje af :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173696229
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:40 schreef richolio het volgende:

[..]

En de PVV er eentje af :Y
En D66 de tweede partij van Nederland.
pi_173696232
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:40 schreef richolio het volgende:

[..]

En de PVV er eentje af :Y
Ja maar Baudet is toch een grotere nazi dan Wilders? Of is Wilders de grootste nazi?
pi_173696244
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja maar Baudet is toch een grotere nazi dan Wilders? Of is Wilders de grootste nazi?
Huh? Zijn er mensen die inhoudelijke verschillen hebben ontdekt?
pi_173696245
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kritiek is geen demoniseren.
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat je die Calimero-reflex maar blijft herhalen herhaal ik het ook nog maar eens: het enige medium wat daarvoor in aanmerking zou kunnen komen is Joop. Dus als Joop iemand demoniseert ben je de nieuwe Fortuyn. Dat slaat nergens op.


































[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 16:43:58 ]
  zondag 10 september 2017 @ 16:43:41 #90
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696256
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En D66 de tweede partij van Nederland.
Mooi :Y
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 september 2017 @ 16:43:58 #91
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696264
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173696283
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:43 schreef richolio het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je dit nog posten
Zolang domme wegkijkers blijven beweren dat er geen sprake is van demonisering.
  zondag 10 september 2017 @ 16:45:51 #93
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696293
quote:
Dat is gewoon terechte kritiek, geen demoniseren.
  zondag 10 september 2017 @ 16:46:09 #94
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696301
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zolang domme wegkijkers blijven beweren dat er geen sprake is van demonisering.
Slachtofferrol

En dan zijn de "linkse mensen" de snowflakes van de samenleving
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173696317
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is gewoon terechte kritiek, geen demoniseren.
Jij snapt kennelijk niet het verschil tussen kritiek en demoniseren. SAD.
  zondag 10 september 2017 @ 16:47:44 #96
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696327
Ben wel boos dat Baudet al die positieve aandacht krijgt en kritiekloos zijn zegje mag doen bij RTL Late Night, 3FM, EenVandaag etc. Die rechtse media :r
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173696338
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jij snapt kennelijk niet het verschil tussen kritiek en demoniseren. SAD.
Heuh. Trump.
  zondag 10 september 2017 @ 16:48:43 #98
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696346
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jij snapt kennelijk niet het verschil tussen kritiek en demoniseren. SAD.
Links wordt ook gedemoniseerd door rechts. Waarom hoor ik jou daar niet over? En al die bedreigingen jegens klaver op social media? Als hij een kogel door zijn kop krijgt is het jullie schuld

Net als Junker :r
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173696353
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Huh? Zijn er mensen die inhoudelijke verschillen hebben ontdekt?
Dus beide nazi's zijn even groot? Maar de VVD heeft tijdens Rutte1 samengewerkt met de nazi's, de VVD'ers zijn dus nazivriendjes. Maak je je daar geen zorgen over? En wat zegt dat over een partij als Groenlinks die overwogen heeft om met nazi-vriendjes samen te werken? Wat zegt dat over D66 die straks daadwerkelijk met nazivriendjes een kabinet gaat vormen? :{
  zondag 10 september 2017 @ 16:50:31 #100
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173696371
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus beide nazi's zijn even groot? Maar de VVD heeft tijdens Rutte1 samengewerkt met de nazi's, de VVD'ers zijn dus nazivriendjes. Maak je je daar geen zorgen over? En wat zegt dat over een partij als Groenlinks die overwogen heeft om met nazi-vriendjes samen te werken? Wat zegt dat over D66 die straks daadwerkelijk met nazivriendjes een kabinet gaat vormen? :{
Iedereen negeer deze post aub, hier kan dus echt helemaal niemand iets mee
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 september 2017 @ 16:53:03 #101
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173696416
quote:
Ik ben niet zo van verbieden, maar die Jopers...


Vervang op die site "witte man" door een willekeurige minderheid en de schellen vallen van je ogen.

Ben bang dat die mensen daar bloedserieus zijn.

Tragische is dat daar voormoderatie is en je dus nooit een échte discussie kan hebben op die site.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173696452
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn talloze Nederlandse culturen, maar een gemeenschappelijke zou ik niet kunnen noemen. Jij?
Als je cultuur als samenstel van gebruiken ziet, dan zie ik daar zeker algemene kenmerken in ja. Directheid, tolerantie en pragmatisme zijn misschien open deuren, maar zijn toch duidelijk onderscheidend ten opzichte van zelfs onze directe buurlanden. Natuurlijk zijn er ook weer subculturen en is het wat zinloos om 'dé Nederlandse cultuur' absoluut te willen maken - dat kan met geen enkele cultuur - maar het voert ook te ver door om te ontkennen dat de gemiddelde Nederlander een bepaalde kenmerkende set aan gewoontes heeft.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173696541
quote:
Erik van Muiswinkel, Joop en wat mafklappers op Twitter. Nou nou! Zullen we Sylvana Simons ook maar de vrouwelijke equivalent van Pim Fortuyn gaan noemen?
pi_173696564
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:48 schreef richolio het volgende:

[..]

Links wordt ook gedemoniseerd door rechts. Waarom hoor ik jou daar niet over? En al die bedreigingen jegens klaver op social media? Als hij een kogel door zijn kop krijgt is het jullie schuld

Net als Junker :r
Ja, als je stelselmatig mensen uitmaakt voor landverrader is het wachten op een kogel natuurlijk!1!!einz!
pi_173696570
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus beide nazi's zijn even groot? Maar de VVD heeft tijdens Rutte1 samengewerkt met de nazi's, de VVD'ers zijn dus nazivriendjes. Maak je je daar geen zorgen over? En wat zegt dat over een partij als Groenlinks die overwogen heeft om met nazi-vriendjes samen te werken? Wat zegt dat over D66 die straks daadwerkelijk met nazivriendjes een kabinet gaat vormen? :{
Nou?
pi_173696583
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zolang domme wegkijkers blijven beweren dat er geen sprake is van demonisering.
Ga eerst maar eens aantonen dat Baudet in het medialandschap wordt gedemoniseerd, want op Joop na heb je nog niets laten zien.
pi_173696585
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 16:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Erik van Muiswinkel, Joop en wat mafklappers op Twitter. Nou nou! Zullen we Sylvana Simons ook maar de vrouwelijke equivalent van Pim Fortuyn gaan noemen?
Je negeert voor het gemak maar even de NRC, Trouw en Volkskrant.
pi_173696586
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 16:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van verbieden, maar die Jopers...

Vervang op die site "witte man" door een willekeurige minderheid en de schellen vallen van je ogen.

Ben bang dat die mensen daar bloedserieus zijn.

Tragische is dat daar voormoderatie is en je dus nooit een échte discussie kan hebben op die site.
Ja, het is dan ook bedoeld als een linkse versie van GeenStijl.
pi_173696620
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:54 schreef nostra het volgende:

[..]

Als je cultuur als samenstel van gebruiken ziet, dan zie ik daar zeker algemene kenmerken in ja. Directheid, tolerantie en pragmatisme zijn misschien open deuren, maar zijn toch duidelijk onderscheidend ten opzichte van zelfs onze directe buurlanden. Natuurlijk zijn er ook weer subculturen en is het wat zinloos om 'dé Nederlandse cultuur' absoluut te willen maken - dat kan met geen enkele cultuur - maar het voert ook te ver door om te ontkennen dat de gemiddelde Nederlander een bepaalde kenmerkende set aan gewoontes heeft.
In het noorden zijn wel wat vrij directe Nederlandse culturen, maar in het zuiden is dat dan weer totaal anders. Die tolerantie lijkt me inmiddels echt een fabeltje en dat pragmatisme... Ja, bij een bepaald deel van het politieke spectrum.
pi_173696635
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je negeert voor het gemak maar even de NRC, Trouw en Volkskrant.
Wil je nou ook al columnisten gaan censureren?
pi_173696679
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wil je nou ook al columnisten gaan censureren?
Dat zijn jouw woorden. Ik heb het enkel over de demonisering.
pi_173696692
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden. Ik heb het enkel over de demonisering.
Ja, harde kritiek op rechtsradicale politici. En nu? Mag toch?
pi_173696722
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
In het noorden zijn wel wat vrij directe Nederlandse culturen, maar in het zuiden is dat dan weer totaal anders. Die tolerantie lijkt me inmiddels echt een fabeltje en dat pragmatisme... Ja, bij een bepaald deel van het politieke spectrum.
Natuurlijk zijn er nuanceverschillen tussen bijvoorbeeld het noorden en het zuiden, maar dat zijn wel precies dat: nuanceverschillen. Dat de gemiddelde Limburger tendeert naar de gemiddelde Belg en de gemiddelde Twentenaar naar de gemiddelde Duitser is logisch, maar doet nog geen afbreuk aan het bestaan van die kernwaarden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173696723
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, harde kritiek op rechtsradicale politici. En nu? Mag toch?
Politici structureel wegzetten als fascist of nazi heeft niets met kritiek te maken.
pi_173696751
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er nuanceverschillen tussen bijvoorbeeld het noorden en het zuiden, maar dat zijn wel precies dat: nuanceverschillen. Dat de gemiddelde Limburger tendeert naar de gemiddelde Belg en de gemiddelde Twentenaar naar de gemiddelde Duitser is logisch, maar doet nog geen afbreuk aan het bestaan van die kernwaarden.
Bij bepaalde delen van de bevolking ja. En dat is het punt: ze bestaan wel als culturele elementen bij delen van de bevolking, maar geen ervan bij grofweg de hele bevolking.
pi_173696763
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Politici structureel wegzetten als fascist of nazi heeft niets met kritiek te maken.
Hmja, de een kan wat meer hebben dan de ander. Jij vindt het te ver gaan, ik vind het onder de vrijheid van meningsuiting vallen. Kan.

Maar wat doen we ermee?
  zondag 10 september 2017 @ 17:14:51 #117
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173696806
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Politici structureel wegzetten als fascist of nazi heeft niets met kritiek te maken.
De waarheid doet soms pijn!
Ik vind het een beetje flauw dat een hele batterij politici in Nederland niet durft uit te komen voor de eigen fascistische sympathieën.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173696808
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of misogynie.
Mag ook niet, want dan discrimineert men, en moet men zwijgen.
  zondag 10 september 2017 @ 17:16:28 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173696832
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:15 schreef torentje het volgende:
Mag ook niet, want dan discrimineert men, en moet men zwijgen.
Van wie?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173696862
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 17:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Van wie?
Van de meerderheid.
  zondag 10 september 2017 @ 17:19:29 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173696874
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:18 schreef torentje het volgende:
Van de meerderheid.
Maar daar hoef je toch niet naar te luisteren?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173696960
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Staat toch precies wat ik uitleg hoor. Onze bevolking wordt homeopathisch verdund. Neem een bodempje siroop in een glas (dat is de Nederlandse bevolking). Pak een vergiet (dat is het proces van omvolking door EU en elites) met inhoud 10 L, vul hem met water (dat zijn dan de immigranten). Giet de inhoud in het glas totdat die vol is boven de gootsteen (de gootsteen is NL). Dan heb je een lekker glaasje limo. Maar nu doe je het volgende: blijf door gieten. Langzaam hou je alleen water over, met misschien een heel klein beetje kleur nog van de siroop. En dat is wat er volgens Baudet gebeurt.
Dat het gebeurd wil niet zeggen dat er beleid is dat omvolken voorstaat. Door vliegtuigen en andere vervoersmogelijkheden reizen mensen tegenwoordig ook de hele wereld over en dus gaan ze ook relaties aan met mensen uit andere volken. Er is geen EU beleid om bewust aan te sturen om rassenvermenging het is wel het gevolg van andere ontwikkelingen. Beleid om een volk Nederlands te houden is wel gericht op aansturing van ras.
pi_173696963
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je negeert voor het gemak maar even de NRC, Trouw en Volkskrant.
Een stuk met een kop waarin de vraag wordt gesteld of Baudet iets met het nazi-gedachtegoed geeft zie je al als demoniserend? Een bespreking daarvan, dus? Really?

In een ander artikel wordt Baudet met alt-right genoemd en in nog een ander artikel wordt hij een jihadist genoemd. Nou nou, heftig man.
pi_173696969
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Politici structureel wegzetten als fascist of nazi heeft niets met kritiek te maken.
Hou eens op met die verzinsels. Dat gebeurt niet, niet in de beetje toonaangevende media, Joop daargelaten.
  zondag 10 september 2017 @ 17:30:36 #125
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173696998
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jij snapt kennelijk niet het verschil tussen kritiek en demoniseren. SAD.
Wat is het verschil dan, Donald?
pi_173697013
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan, Donald?
Als het gericht is op links dan is het kritiek, als het gericht is op rechts is het demoniseren. Makkelijk toch?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173697035
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als het gericht is op links dan is het kritiek, als het gericht is op rechts is het demoniseren. Makkelijk toch?
Niet helemaal. VVD'ers kun je bijvoorbeeld niet demoniseren. SGP'ers ook niet.
pi_173697225
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 17:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar daar hoef je toch niet naar te luisteren?
Maar men moet zwijgen omdat de meerderheid niets kan hebben. Dat is het trieste.
  zondag 10 september 2017 @ 18:02:21 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173697355
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:49 schreef torentje het volgende:

[..]

Maar men moet zwijgen omdat de meerderheid niets kan hebben. Dat is het trieste.
Mensenrechten zijn niet onderhevig aan democratie. Tenminste, zolang Thierry Baudet z'n zin niet krijgt.
pi_173697433
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Mensenrechten zijn niet onderhevig aan democratie. Tenminste, zolang Thierry Baudet z'n zin niet krijgt.
Waar komen die vandaan, volgens jou?
I´m back.
pi_173697446
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar komen die vandaan, volgens jou?
Moreelfilosofische principes die de maatschappij overstijgen. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173697453
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat het gebeurd wil niet zeggen dat er beleid is dat omvolken voorstaat.
Nee, nou ja, volgens Baudet c.s. dus wel.
quote:
Door vliegtuigen en andere vervoersmogelijkheden reizen mensen tegenwoordig ook de hele wereld over en dus gaan ze ook relaties aan met mensen uit andere volken. Er is geen EU beleid om bewust aan te sturen om rassenvermenging het is wel het gevolg van andere ontwikkelingen. Beleid om een volk Nederlands te houden is wel gericht op aansturing van ras.
In Baudets visie is dat gericht op voorkomen en terugdraaien van de omvolking.
I´m back.
pi_173697468
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

Moreelfilosofische principes die de maatschappij overstijgen. :)
Maar dat maakt het niet ineens een recht, toch?
I´m back.
pi_173697558
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dat maakt het niet ineens een recht, toch?
Er zijn uitstekende filosofische argumenten om te stellen dat er zoiets bestaat als "rechten die noodzakelijk vooraf gaan aan de maatschappij en de regels die we daarbinnen bedenken".

Maar een behandeling van die argumenten gaat voor dit topic wat ver denk ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 10 september 2017 @ 18:16:22 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173697594
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, nou ja, volgens Baudet c.s. dus wel.

[..]

In Baudets visie is dat gericht op voorkomen en terugdraaien van de omvolking.

Er is helemaal geen sprake van welke "omvolking" dan ook. Dat woord impliceert een bewust beleid en proces.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173697613
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er zijn uitstekende filosofische argumenten om te stellen dat er zoiets bestaat als "rechten die noodzakelijk vooraf gaan aan de maatschappij en de regels die we daarbinnen bedenken".

Maar een behandeling van die argumenten gaat voor dit topic wat ver denk ik.
Nou dat lijkt me toch wel een interessant onderwerp dan, want dan ga je algauw toe naar natuurrechtprincipes (?).
Maar rechten zoals mensenrechten bestaan imho alleen binnen een staat en dan binnen een democratie en dan nog is dat recht nog redelijk moeilijk afdwingbaar in alle consequenties wrs. Ik bedoel kijk alleen naar alle daklozen in NL.
Een staat zou er voor moeten zorgen dat je van dat recht gebruik kunt maken of er aanspraak op kunt maken.
I´m back.
pi_173697636
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is helemaal geen sprake van welke "omvolking" dan ook. Dat woord impliceert een bewust beleid en proces.
Ja, en dus Baudet c.s. denken dat daar een bewust beleid achter zit. Ze zien de instanties en groepen die dat beleid uitvoeren in feite als nazi's.
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 18:21:24 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173697678
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar komen die vandaan, volgens jou?
Dat zijn de basisvoorwaarden om een functionerende democratische rechtsstaat te hebben waarin alle burgers kunnen floreren. Prima als je daar niet aan wilt, maar dan moet je ook eerlijk toegeven dat je niets ophebt met de democratie en de rechtsstaat.
  zondag 10 september 2017 @ 18:22:11 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173697696
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:49 schreef torentje het volgende:
Maar men moet zwijgen omdat de meerderheid niets kan hebben. Dat is het trieste.
Hoezo "men moet zwijgen"? Er wordt van alles geroepen, iedereen kan zijn onfrisse mening de ruimte ingooien. Het wil alleen niet zeggen dat anderen het met die onfrisse meningen eens zijn of zich daarbij neerleggen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173697719
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dus Baudet c.s. denken dat daar een bewust beleid achter zit. Ze zien de instanties en groepen die dat beleid uitvoeren in feite als nazi's.
Wow, gelooft Baudet in het omvolkingscomplot?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173697734
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, nou ja, volgens Baudet c.s. dus wel.

[..]

In Baudets visie is dat gericht op voorkomen en terugdraaien van de omvolking.

Baudet is dan ook duidelijk iemand die zich erg druk maakt om de afkomst van de volken in Nederland, het zijn dus zijn eigen rassendenkbeelden die zorgen dat hij denkt dat anderen met omvolken bezig zijn.
pi_173697785
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me toch wel een interessant onderwerp dan, want dan ga je algauw toe naar natuurrechtprincipes (?).
Dat klopt, en ja dat is zeker een interessant onderwerp. :) Maar dan kom je al gauw terecht in de werken van Kant en Rawls... da's meer iets voor F&L.

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

Maar rechten zoals mensenrechten bestaan imho alleen binnen een staat en dan binnen een democratie en dan nog is dat recht nog redelijk moeilijk afdwingbaar in alle consequenties wrs.
Nogmaals, er zijn best morele principes ten aanzien van het leven in groepen zoals wij doen die de regels van de staat overstijgen.

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

Ik bedoel kijk alleen naar alle daklozen in NL.
Een staat zou er voor moeten zorgen dat je van dat recht gebruik kunt maken of er aanspraak op kunt maken.
Dat er genoeg misstanden zijn in onze maatschappij betwist ik niet. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173697840
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Baudet is dan ook duidelijk iemand die zich erg druk maakt om de afkomst van de volken in Nederland, het zijn dus zijn eigen rassendenkbeelden die zorgen dat hij denkt dat anderen met omvolken bezig zijn.
En dat terwijl hij zelf afstamt van een vluchtelingenfamilie die zich in ons land heeft gevestigd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173697866
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:28 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat klopt, en ja dat is zeker een interessant onderwerp. :) Maar dan kom je al gauw terecht in de werken van Kant en Rawls... da's meer iets voor F&L.
Ik denk niet dat de huidige bewoners van F&L dat trekken.
pi_173697880
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de huidige bewoners van F&L dat trekken.
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173697898
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat terwijl hij zelf afstamt van een vluchtelingenfamilie die zich in ons land heeft gevestigd...
Nu is Baudet dan ook iemand die z'n uiterste best doet om zich te profileren als een soort moderne homo universalis maar dat overduidelijk niet is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173697928
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nu is Baudet dan ook iemand die z'n uiterste best doet om zich te profileren als een soort moderne homo universalis maar dat overduidelijk niet is.
Maar... Hij is toch de belangrijkste intellectueel van Nederland? Dat zei hij tenslotte zelf.
pi_173697994
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dus Baudet c.s. denken dat daar een bewust beleid achter zit. Ze zien de instanties en groepen die dat beleid uitvoeren in feite als nazi's.
Dat is geen kwestie van denken, dat wordt onbeschaamd toegegeven door die engerds.

Barbara Spectre, Angela "Merkel", Georgie Soros en meer van zulke engnekken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173697996
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wow, gelooft Baudet in het omvolkingscomplot?
Complot? Zijn er ook mensen die er niet in geloven? Bijvoorbeeld Merkel maakt daar ook niet echt een geheim van. Ik dacht eigenlijk dat dit algemeen als waar gezien werd, maar dat de meeste mensen het niet uit maakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 18:42:26 ]
pi_173698016
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Complot? Zijn er ook mensen die er niet in geloven? Ik dacht eigenlijk dat dit algemeen als waar gezien werd, maar dat de meeste mensen het niet uit maakt.
Dat er een gericht Europees beleid is om Europa om te volken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 18:43:06 #151
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698020
quote:
11s.gif Op zondag 10 september 2017 18:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]
Georgie Soros
Bingo!
pi_173698029
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Complot? Zijn er ook mensen die er niet in geloven? Ik dacht eigenlijk dat dit algemeen als waar gezien werd, maar dat de meeste mensen het niet uit maakt.
Dat mensen zich ook weleens voortplanten buiten de eigen kring is bekend. Dat er migratie plaatsvindt ook. Dat dat een of ander complot van 'de elite' is, is niks meer dan complotidioterie. BNW-troep.
pi_173698067
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bingo!
Je moet 'zionisten', 'satanisten' en 'big pharma' nog wegstrepen. Niet valsspelen.
pi_173698069
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat er een gericht Europees beleid is om Europa om te volken?
Primair vermenging. Niet zozeer raciaal, maar ook Europeanen onderling . Vandaar ook open grenzen. Binnen enkele decennia hebben dan grote verschuivingen plaats gevonden. Dit vereenvoudigt de Europese integratie/eenwording.
pi_173698085
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Primair vermenging. Niet zozeer raciaal, maar ook Europeanen onderling . Vandaar ook open grenzen. Binnen enkele decennia hebben dan grote verschuivingen plaats gevonden. Dit vereenvoudigt de Europese integratie/eenwording.
Welnee man. Dat hele Europa draait om handel. Geld. That's it.
pi_173698090
Zelden heb ik bij het Goedvolk zo'n enthousiasme gezien als in dit topic . Uit alle hoeken en gaten komen ze tevoorschijn.
pi_173698093
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
Dat mensen zich ook weleens voortplanten buiten de eigen kring is bekend.
Ik heb het niet eens zo zeer over eenwording, meer dan binnen enkele generaties inwoners van Europese landen verspreid zijn over andere landen. Dit is een opmars naar een europese superstaat.
pi_173698101
quote:
11s.gif Op zondag 10 september 2017 18:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat is geen kwestie van denken, dat wordt onbeschaamd toegegeven door die engerds.

Barbara Spectre, Angela "Merkel", Georgie Soros en meer van zulke engnekken.
Punt is een beetje dat sommige mensen zeggen hij is een nazi, want hij heeft het over omvolken. Want de nazi's dachten ook dat ze omgevolkt werden namelijk. Althans dat suggereert men dan.

Maar dat is onjuist, omvolken dat deden de nazi's zelf. Wat de nazi's deden, noemden de nazi's zelf omvolken.
Dus Baudet ziet degenen die omvolken in zijn theorie, huidige EU en elites, in feite als nazi's.
I´m back.
pi_173698116
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 18:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Zelden heb ik bij het Goedvolk zo'n enthousiasme gezien als in dit topic . Uit alle hoeken en gaten komen ze tevoorschijn.
Niet zo huilen. Talloze andere topics waar je gewoon weer met de andere bruinhemden kunt circlejerken om een dooie moslim of zo.
pi_173698128
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Primair vermenging. Niet zozeer raciaal, maar ook Europeanen onderling . Vandaar ook open grenzen. Binnen enkele decennia hebben dan grote verschuivingen plaats gevonden. Dit vereenvoudigt de Europese integratie/eenwording.
Dat is niet de omvolking waar Baudet bang voor is. Sterker nog, hij stamt zelf af van migranten die binnen Europa opnieuw zijn gaan huisvesten.
Ook Wilders is gewoon getrouwd met een migrante uit Europa en richt zijn peilen op migratie van buiten Europa.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173698129
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens zo zeer over eenwording, meer dan binnen enkele generaties inwoners van Europese landen verspreid zijn over andere landen. Dit is een opmars naar een europese superstaat.
Over een jaar of 200? Misschien. Denk het niet.
  zondag 10 september 2017 @ 18:48:49 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698134
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Primair vermenging. Niet zozeer raciaal, maar ook Europeanen onderling . Vandaar ook open grenzen. Binnen enkele decennia hebben dan grote verschuivingen plaats gevonden. Dit vereenvoudigt de Europese integratie/eenwording.
Neuh, het is vooral zodat bedrijven goedkope arbeid kunnen importeren vanuit armere landen. Dat heeft niets met vermenging te maken.
pi_173698148
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 18:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Zelden heb ik bij het Goedvolk zo'n enthousiasme gezien als in dit topic . Uit alle hoeken en gaten komen ze tevoorschijn.
Ja, uit alle kerkers en riolen inderdaad.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173698176
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens zo zeer over eenwording, meer dan binnen enkele generaties inwoners van Europese landen verspreid zijn over andere landen. Dit is een opmars naar een europese superstaat.
Dat gebeurt al enkele eeuwen en is niet automatisch bevorderlijk voor de vorming van een superstaat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 18:51:00 #165
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698183
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is een beetje dat sommige mensen zeggen hij is een nazi, want hij heeft het over omvolken. Want de nazi's dachten ook dat ze omgevolkt werden namelijk. Althans dat suggereert men dan.

Maar dat is onjuist, omvolken dat deden de nazi's zelf. Wat de nazi's deden, noemden de nazi's zelf omvolken.
Dus Baudet ziet degenen die omvolken in zijn theorie, huidige EU en elites, in feite als nazi's.
Dat is dus oneerlijk, want zijn definitie van 'omvolken' staat haaks op de nazi-definitie van 'omvolken'. Waar de nazi's raszuiverheid nastreefden, streeft de EU volgens die mensen juist vermenging na.
pi_173698188
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 18:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, uit alle kerkers en riolen inderdaad.
Ben jij LichtKogel/OostenrijkseSchilder/Matador?
  zondag 10 september 2017 @ 18:51:38 #167
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698195
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 18:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, uit alle kerkers en riolen inderdaad.
Over demoniseren gesproken.
pi_173698199
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, het is vooral zodat bedrijven goedkope arbeid kunnen importeren vanuit armere landen. Dat heeft niets met vermenging te maken.
Het een sluit het ander niet uit.
pi_173698216
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat gebeurt al enkele eeuwen en is niet automatisch bevorderlijk voor de vorming van een superstaat.
Niet in het huidige tempo, in een wereld van globalisering. Het effect van dat laatste mag je ook niet onderschatten.
  zondag 10 september 2017 @ 18:52:45 #170
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698218
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Het een kan een bijeffect zijn, maar is zeker geen doel. Dat blijkt helemaal nergens uit.
pi_173698242
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is dus oneerlijk, want zijn definitie van 'omvolken' staat haaks op de nazi-definitie van 'omvolken'. Waar de nazi's raszuiverheid nastreefden, streeft de EU volgens die mensen juist vermenging na.
Nee, de nazi's wilden lebensraum en daarin haalden ze bevolking weg (door af te maken of verplicht te verhuizen) en zouden ze als de oorlog was afgelopen andere bevolking neerzetten. Zo zouden NL'ers omgevolkt worden naar Rusland, de mensen die daar leefden zouden worden afgemaakt en op het grondgebied van NL kwamen dan Duitse boeren te zitten. Dat was omvolken.
I´m back.
pi_173698250
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is een beetje dat sommige mensen zeggen hij is een nazi, want hij heeft het over omvolken. Want de nazi's dachten ook dat ze omgevolkt werden namelijk. Althans dat suggereert men dan.

Maar dat is onjuist, omvolken dat deden de nazi's zelf. Wat de nazi's deden, noemden de nazi's zelf omvolken.
Dus Baudet ziet degenen die omvolken in zijn theorie, huidige EU en elites, in feite als nazi's.
De nazi's zijn een heel lastige en onhandige vergelijking en maatstaf.


De geschiedenis van Australië is minder besmet, daarmee niet minder gruwelijk...


Maar je hebt gelijk; niet de signaleerder is de racist, maar de racistische omvolkarchitecten zijn dat.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173698281
Hé, misschien een idee om die paranoïde onzin gewoon in BNW te laten. Kun je er daar met andere antisemitische freaks over verder fantaseren.
pi_173698284
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet zo huilen. Talloze andere topics waar je gewoon weer met de andere bruinhemden kunt circlejerken om een dooie moslim of zo.
Ik merk toch wel dat er grote blijdschap is dat de tweede stap gezet is. De eerste stap was het demoniseren. De tweede stap: bedreigingen op zijn privé-adres. Uiteindelijk gaat het bij de het Goedvolk om permanente eliminatie en aan het enthousiasme te zien denken en hopen ze dat niet lang meer kan duren. :{
pi_173698297
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:55 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik merk toch wel dat er grote blijdschap is dat de tweede stap gezet is. De eerste stap was het demoniseren. De tweede stap: bedreigingen op zijn privé-adres. Uiteindelijk gaat het bij de het Goedvolk om permanente eliminatie en aan het enthousiasme te zien denken en hopen ze dat niet lang meer kan duren. :{
O, wauw. Je hebt ze door. Nu komen ze achter jou aan. Rennen.
pi_173698305
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, misschien een idee om die paranoïde onzin gewoon in BNW te laten. Kun je er daar met andere antisemitische freaks over verder fantaseren.
Heb je het nou tegen mij? :')
pi_173698310
Het idee is geloof ik dat het noodzakelijk is de nationale identiteiten van de diverse Europese landen te verzwakken om zo een centralistisch en autocratisch bestuur vanuit Brussel minder problematisch te maken.

Het grote legitimiteitsvraagstuk van EU bevoegdheden en wetgeving verdwijnt natuurlijk vanzelf als nationale identiteiten toch verdwenen zijn.

Het is niet echt een complot echter.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173698312
quote:
12s.gif Op zondag 10 september 2017 18:54 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De nazi's zijn een heel lastige en onhandige vergelijking en maatstaf.

De geschiedenis van Australië is minder besmet, daarmee niet minder gruwelijk...

Maar je hebt gelijk; niet de signaleerder is de racist, maar de racistische omvolkarchitecten zijn dat.
Eigenaardige logica is er bij sommige mensen ingeslopen mbt die term in ieder geval en daar wilde ik slechts even op wijzen. Helaas begrijpt iedereen het niet, vrees ik.
I´m back.
pi_173698322
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij? :')
Nee, tegen Matador/LichtKogel/OostenrijkseSchilder.
  zondag 10 september 2017 @ 18:57:11 #180
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698323
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, de nazi's wilden lebensraum en daarin haalden ze bevolking weg (door af te maken of verplicht te verhuizen) en zouden ze als de oorlog was afgelopen andere bevolking neerzetten. Zo zouden NL'ers omgevolkt worden naar Rusland, de mensen die daar leefden zouden worden afgemaakt en op het grondgebied van NL kwamen dan Duitse boeren te zitten. Dat was omvolken.
Die volkeren werden afgemaakt of verplicht verhuisd zodat Duitsers er konden wonen zonder rassenvermenging. Dat staat dus recht tegenover volkeren zich laten vermengen.
pi_173698343
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die volkeren werden afgemaakt of verplicht verhuisd zodat Duitsers er konden wonen zonder rassenvermenging. Dat staat dus recht tegenover volkeren zich laten vermengen.
Nee, en zij geloven dus dat we vervangen worden, niet materieel, maar cultureel, en dat zien als omvolken, gelijkaardig aan wat de nazi's deden allen materieel. Niet Baudet wil omvolken, die wil dat het omvolken stopt. Die wil ont-omvolken als het ware.
I´m back.
pi_173698354
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, en zij geloven dus dat we vervangen worden, niet materieel, maar cultureel, en dat zien als omvolken, gelijkaardig aan wat de nazi's deden allen materieel. Niet Baudet wil omvolken, die wil dat het omvolken stopt. Die wil ont-omvolken als het ware.
Ja. De nazi's ook. Weer zuiver maken.
pi_173698413
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. De nazi's ook. Weer zuiver maken.
De nazi's waren aan het omvolken, zo noemde ze dat. Als ze de oorlog zouden hebben gewonnen zou dat het volgende project worden van de nazi's. In de gebieden in Polen en Sovjetunie die ze veroverd hadden gingen ze daar al mee aan de slag.
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 19:02:57 #184
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698440
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:56 schreef IPA35 het volgende:
Het idee is geloof ik dat het noodzakelijk is de nationale identiteiten van de diverse Europese landen te verzwakken om zo een centralistisch en autocratisch bestuur vanuit Brussel minder problematisch te maken.

Het grote legitimiteitsvraagstuk van EU bevoegdheden en wetgeving verdwijnt natuurlijk vanzelf als nationale identiteiten toch verdwenen zijn.

Het is niet echt een complot echter.
Jammer dat je dat erbij zet, want voor de rest is je post best oké. De EU heeft momenteel op sommige vlakken een disfunctionele democratie, onder meer doordat de nationale overheden nog veel inspraak eisen, maar er is geen reden om aan nemen dat ze 'autocratisch' te werk willen gaan.
pi_173698458
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De nazi's waren aan het omvolken, zo noemde ze dat. Als ze de oorlog zouden hebben gewonnen zou dat het volgende project worden van de nazi's. In de gebieden in Polen en Sovjetunie die ze veroverd hadden gingen ze daar al mee aan de slag.
Ah, zo.

De nazi's wilden het Derde Rijk raszuiver maken. Wie er dan precies wie om zegt te volken zal me verder worst wezen.
  zondag 10 september 2017 @ 19:03:58 #186
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698467
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, en zij geloven dus dat we vervangen worden, niet materieel, maar cultureel, en dat zien als omvolken, gelijkaardig aan wat de nazi's deden allen materieel. Niet Baudet wil omvolken, die wil dat het omvolken stopt. Die wil ont-omvolken als het ware.
Door raszuiverheid na te streven...

Als het slechts cultureel is, dan gebruiken ze een wel heel suggestieve term.
pi_173698512
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eigenaardige logica is er bij sommige mensen ingeslopen mbt die term in ieder geval en daar wilde ik slechts even op wijzen. Helaas begrijpt iedereen het niet, vrees ik.
Bewust, dat geeft de zwakkelingen de knuppel der laster om mee te zwaaien.

Rusland deed het in Siberië, de Han-chinezen. Het Spaanse Rijk. En de afgelopen 60 jaar De Groote Hand in Europa. Althans, dat vinden ze zelf.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173698536
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Door raszuiverheid na te streven...

Als het slechts cultureel is, dan gebruiken ze een wel heel suggestieve term.
Ja, luister eens het is niet mijn theorie, maar die van Baudet c.s., daarin doen de complotteurs van de EU en de elite dat niet door mensen af te knallen of te vergassen, zoals de nazi's, maar door de bevolking homeopathisch te verdunnen, zodat de eigen cultuur niet meer bestaand is. Dit proces van omvolken wil Baudet stoppen en wrs ook terugdraaien, want dat is in zijn ogen al een tijdje aan de gang.
I´m back.
pi_173698556
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jammer dat je dat erbij zet, want voor de rest is je post best oké. De EU heeft momenteel op sommige vlakken een disfunctionele democratie, onder meer doordat de nationale overheden nog veel inspraak eisen, maar er is geen reden om aan nemen dat ze 'autocratisch' te werk willen gaan.
De EU kan niet democratisch omdat er geen "demos" is. Vandaar dat men die kunstmatig wil creëren door migratie tussen de Europese landen te bevorderen en door migranten van buiten Europa met miljoenen tegelijk binnen te laten. Verder natuurlijk door van bovenaf een soort Europese identiteit te pushen. Voorbeelden zijn de rechtspraak van het HvJ rondom het Europees burgerschap. Maar dat lijkt niet echt te werken. Ik neem aan dat er nog steeds maar weinig mensen zijn die zich meer solidair voelen met een Griek dan met een Noor.

Wat het autocratische betreft, de macht ligt sterk concentreert bij de EC natuurlijk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 september 2017 @ 19:09:13 #190
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698594
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, luister eens het is niet mijn theorie, maar die van Baudet c.s., daarin doen de complotteurs van de EU en de elite dat niet door mensen af te knallen of te vergassen, zoals de nazi's, maar door de bevolking homeopathisch te verdunnen, zodat de eigen cultuur niet meer bestaand is. Dit proces van omvolken wil Baudet stoppen en wrs ook terugdraaien, want dat is in zijn ogen al een tijdje aan de gang.
Niemand beweert dat het jouw theorie is. Ik zeg slechts dat het een slecht gekozen term is, want het heeft meer gemeen met wat Baudet c.s. willen bereiken dan met wat de EU zogenaamd wil bereiken.

Bovendien geeft zo'n complottheorie de geestelijke gesteldheid van Baudet al weer.
pi_173698595
Raar dat de joden zionisten nog steeds de schuld niet hebben gekregen. Beetje de godwin van de complotidioten.
pi_173698611
Ik had gehoopt dat na de aanslagen en doodsbedreigingen aan het adres van Janmaat, Fortuyn en Wilders de progressieven wat minder bloeddorstig waren. Valse hoop blijkt wel. -O-
pi_173698617
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Raar dat de joden zionisten nog steeds de schuld niet hebben gekregen. Beetje de godwin van de complotidioten.
Lijkt me meer iets van jou, jij hebt het er de hele tijd over.
pi_173698627
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik had gehoopt dat na de aanslagen en doodsbedreigingen aan het adres van Janmaat, Fortuyn en Wilders de progressieven wat minder bloeddorstig waren. Valse hoop blijkt wel. -O-
Nietsontziende monsters zijn het. Om bang van te worden.

O, er zit er overigens een onder je bed.
  zondag 10 september 2017 @ 19:10:57 #195
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173698640
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bij hoe veel politici is het onschuldig begonnen en onschuldig gebleven? Eén outlier gebruiken als regel is niet erg rationeel.
alle rechtse politici zijn lichamelijk afgemaakt, kan je van de linkse hippies niet zeggen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173698645
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Lijkt me meer iets van jou, jij hebt het er de hele tijd over.
Ja, dan hebben we het maar gehad. Dat eindeloze om de brij heendraaien...
pi_173698648
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik had gehoopt dat na de aanslagen en doodsbedreigingen aan het adres van Janmaat, Fortuyn en Wilders de progressieven wat minder bloeddorstig waren. Valse hoop blijkt wel. -O-
Is bloeddorstig niet overdreven in dit geval?
  zondag 10 september 2017 @ 19:11:31 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173698662
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ben jij LichtKogel/OostenrijkseSchilder/Matador?
Yups.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 10 september 2017 @ 19:11:42 #199
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698669
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:07 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De EU kan niet democratisch omdat er geen "demos" is. Vandaar dat men die kunstmatig wil creëren door migratie tussen de Europese landen te bevorderen en door migranten van buiten Europa met miljoenen tegelijk binnen te laten. Verder natuurlijk door van bovenaf een soort Europese identiteit te pushen. Voorbeelden zijn de rechtspraak van het HvJ rondom het Europees burgerschap. Maar dat lijkt niet echt te werken. Ik neem aan dat er nog steeds maar weinig mensen zijn die zich meer solidair voelen met een Griek dan met een Noor.

Wat het autocratische betreft, de macht ligt sterk concentreert bij de EC natuurlijk.
Geconcentreerde macht is geen autocratie. Een autocratie houdt in dat één man ongelimiteerde macht in handen heeft. Daarnaast is democratie niet gelimiteerd tot een electoraat met een uniforme nationaliteit: een democratie kan prima functioneren met een multinationaal electoraat.
pi_173698673
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Yups.
Gatverdamme. Ik dacht dat die nazi een permban had?
pi_173698706
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Niemand beweert dat het jouw theorie is. Ik zeg slechts dat het een slecht gekozen term is, want het heeft meer gemeen met wat Baudet c.s. willen bereiken dan met wat de EU zogenaamd wil bereiken.

Bovendien geeft zo'n complottheorie de geestelijke gesteldheid van Baudet al weer.
Hoe onbewijsbaar als complot het ook is, als ik naar de reacties kijk op de social media dan merk ik dat-ie behoorlijk wat resonantie oproept in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 10-09-2017 19:19:54 ]
I´m back.
pi_173698710
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:10 schreef Onnoman het volgende:

[..]

alle rechtse politici zijn lichamelijk afgemaakt, kan je van de linkse hippies niet zeggen
Overdrijven is ook een vak. Dadelijk ga je nog beweren dat Haider zijn ongeluk geen ongeluk was. :')
pi_173698712
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
een democratie kan prima functioneren met een multinationaal electoraat.
Alleen als die groep zich op een bepaalde manier verbonden voelt zoals in Zwitserland.
Maar zoiets is redelijk uniek en komt bijna nooit voor.

Je kunt zoiets niet van bovenaf afdwingen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173698731
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Is bloeddorstig niet overdreven in dit geval?
Overdreven? 3 uit 3? Alle populistische politici uit het verleden werden vermoord, werden aanslagen op gepleegd en/of werden met de dood bedreigd. Een 100%-score. Hoe bedoel je overdreven?
  zondag 10 september 2017 @ 19:13:54 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173698732
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gatverdamme. Ik dacht dat die nazi een permban had?
Permbannen duren maar een jaar...
En soms wordt eerdere terugkeer oogluikend toegestaan en wordt men zelfs mod later..

Maar goed, dat is off topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173698738
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
een democratie kan prima functioneren met een multinationaal electoraat.
Kan je eens wat voorbeelden geven?
  zondag 10 september 2017 @ 19:14:26 #207
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698745
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:10 schreef Onnoman het volgende:

[..]

alle rechtse politici zijn lichamelijk afgemaakt, kan je van de linkse hippies niet zeggen
Allemaal ja? Volgens mij leeft Mark Rutte nog steeds. En Dion Graus loopt ook nog steeds rond. Hans Janmaat is dood, maar wel gestorven aan een natuurlijke oorzaak.

Sterker nog, sinds de Tweede Wereldoorlog zijn er maar twee politici vermoord. Dat sample is wat klein om een trend vast te stellen.
pi_173698750
Wanneer de macht tot wetgeving optreden geheel ligt bij een groepje bestuurders, en bovendien de macht tot het wijzigen van bestaande regelgeving ook, dan is dat autocratisch.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173698759
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Overdreven? 3 uit 3? Alle populistische politici uit het verleden werden vermoord,
Is Wilders dood ja? Dat heb ik even gemist.
Wat komt er nu van de PVV terecht? LPF-je?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 19:17:15 ]
pi_173698796
Dat is trouwens een weinig besproken iets. Dat Europese regelgeving erg lastig te herzien is. Dat maakt het lastig om nieuwe problemen snel aan te kunnen pakken.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 september 2017 @ 19:16:09 #211
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173698799
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Allemaal ja? Volgens mij leeft Mark Rutte nog steeds. En Dion Graus loopt ook nog steeds rond. Hans Janmaat is dood, maar wel gestorven aan een natuurlijke oorzaak.

Sterker nog, sinds de Tweede Wereldoorlog zijn er maar twee politici vermoord. Dat sample is wat klein om een trend vast te stellen.
vvd en rechts noemen :')
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 10 september 2017 @ 19:16:45 #212
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698817
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe onbewijsbaar als complot het ook is, als ik naar de reacties kijken op de social media dan merk ik dat-ie behoorlijk wat resonantie oproepen in ieder geval.
Ja, dat kan. Het is fijner om te veronderstellen dat politici een kwaadaardig plan hebben, dan dat politici werkelijk niet bij machte zijn om de vluchtelingenstroom tot 0 terug te dringen. Met dat plan is er tenminste nog een gevoel van controle.
  zondag 10 september 2017 @ 19:17:07 #213
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698822
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Alleen als die groep zich op een bepaalde manier verbonden voelt zoals in Zwitserland.
Maar zoiets is redelijk uniek en komt bijna nooit voor.

Je kunt zoiets niet van bovenaf afdwingen.
Hoe kom je daarbij?
pi_173698829
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Overdreven? 3 uit 3? Alle populistische politici uit het verleden werden vermoord,
Is Wilders dood ja? Dat heb ik even gemist.
Wat komt er nu van de PVV terecht? LPF-je?

edit: heb je een bron trouwens. Is op google niets over te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 19:17:32 (.) ]
  zondag 10 september 2017 @ 19:17:41 #215
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698842
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Overdreven? 3 uit 3? Alle populistische politici uit het verleden werden vermoord, werden aanslagen op gepleegd en/of werden met de dood bedreigd. Een 100%-score. Hoe bedoel je overdreven?
Alle politici worden met de dood bedreigd. Daar zijn populistische politici niet uniek in.
pi_173698845
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Is Wilders dood ja? Dat heb ik even gemist.
Wat komt er nu van de PVV terecht? LPF-je?
Alleen omdat hij streng beveiligd wordt leeft Wilders nog.
  zondag 10 september 2017 @ 19:18:05 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173698851
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:14 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer de macht tot wetgeving optreden geheel ligt bij een groepje bestuurders, en bovendien de macht tot het wijzigen van bestaande regelgeving ook, dan is dat autocratisch.
Dat is dan ook niet zo..
Raad van Ministers bijv vergeten?
Vergeten dat alle lidstaten lid zijn en diens burgers het Europees Parlement kiezen?
Dat die weer de EC kiezen?
Dat de rechters in vh HvJ EG rechters uit de lidstaten zijn.
Etc. etc.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 10 september 2017 @ 19:18:07 #218
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698854
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kan je eens wat voorbeelden geven?
Nederland anno 2017.
  zondag 10 september 2017 @ 19:19:20 #219
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698878
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:14 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer de macht tot wetgeving optreden geheel ligt bij een groepje bestuurders, en bovendien de macht tot het wijzigen van bestaande regelgeving ook, dan is dat autocratisch.
Eerder oligarchisch, maar goed. Dat is in de EU ook niet zo. De wetgevende en uitvoerende macht zijn op dezelfde manier gescheiden als in Nederland: tussen parlement en regering. Met daarbij nog een derde macht, namelijk de Raad van Europa.
pi_173698887
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nederland anno 2017.
Goeden garp.
  zondag 10 september 2017 @ 19:22:20 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173698951
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Eerder oligarchisch, maar goed. Dat is in de EU ook niet zo. De wetgevende en uitvoerende macht zijn op dezelfde manier gescheiden als in Nederland: tussen parlement en regering. Met daarbij nog een derde macht, namelijk de Raad van Europa.
Nee, de Europese Raad (van Ministers).
Raad van Europa is een andere instantie. Die vh EVRM en het EHRM ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 10 september 2017 @ 19:23:01 #222
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173698963
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, de Europese Raad (van Ministers).
Raad van Europa is een andere instantie. Die vh EVRM en het EHRM ;)
Oh juist. Nou, aan de benamingen kan zeker nog gewerkt worden.
pi_173699017
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Dadelijk ga je nog beweren dat Haider zijn ongeluk geen ongeluk was. :')
Die deed een Fortuyntje/JFKtje inderdaad.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173699028
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 19:25 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die deed een Fortuyntje/JFKtje inderdaad.
:?
pi_173699039
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar... Hij is toch de belangrijkste intellectueel van Nederland? Dat zei hij tenslotte zelf.
Geeft slechts aan dat hij een opgeblazen ego heeft imho.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173699048
Oh wacht? Jij wil beweren dat Fortuyn door de overheid geliquideerd is? :')
pi_173699051
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:?
Het in scène zetten van je eigen "dood".
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173699056
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geeft slechts aan dat hij een opgeblazen ego heeft imho.
Uiteraard.
pi_173699064
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Om een functionele staat te kunnen hebben moet er een "wij"-gevoel zijn natuurlijk. Wanneer ik bijvoorbeeld belasting moet betalen om uitkeringen in Drenthe te betalen accepteer ik dat omdat ik en de mensen in Drenthe een "wij" zijn. Wij delen een bepaalde geschiedenis, taal en cultuur.

Ik accepteer Mark Rutte als premier aangezien hij door "wij" verkozen is. Ook al vind ik hem een totale idioot.

Het wordt anders wanneer er geen "wij" is. Helaas heeft de EU over de jaren een steeds uitgebreider pakket aan bevoegdheden verkregen terwijl de "drempel" om van die bevoegdheden gebruik te kunnen makken steeds verder is uitgehold. Zie de huidige "gewone wetgevingsprocedure". Daarmee is het subsidiariteitsbeginsel verworden tot een foute grap.

Dus nu bevind ik mij in een situatie waar de belangrijkste regels waarin ik mij moet houden zijn opgelegd niet door "wij" maar door "zij". Nu moet ik betalen voor landbouwsubsidies in Frankrijk, moet ik duur betalen voor wijn omdat Italiaanse wijnboeren hoge tarieven willen voor Argentijnse wijn, moet ik meebetalen aan geluidswallen langs (inmiddels ontvolkte) Poolse dorpjes.

Kortom, regels worden gesteld door mensen waarmee ik geen culturele band heb en daarnaast worden belastinggelden uitgeven aan mensen waarmee ik mij niet identificeer.

Dit legitimiteitsprobleem doet zich echter niet alleen op EU schaal voor.

Het gebeurt ook op nationale schaal natuurlijk. Veel meer mensen klagen over het feit dat men belasting betaalt en dit vervolgens wordt aangewend voor uitkeringen aan Marokkanen en Antillianen dan dat men klaagt over uitkeringen aan mede-Nederlanders. Dat is volkomen logisch.

Geen solidariteit (in die zin dan) zonder "wij".
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173699072
quote:
12s.gif Op zondag 10 september 2017 19:26 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het in scène zetten van je eigen "dood".
Fortuyn heeft Van de Graaf ingehuurd? Wat voor drugs gebruik jij?
pi_173699075
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
Oh wacht? Jij wil beweren dat Fortuyn door de overheid geliquideerd is? :')
Ik zei het toch. Deze gast is echt voorbij volslagen gestoord.
pi_173699117
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zei het toch. Deze gast is echt voorbij volslagen gestoord.
Ja, jammer.
  zondag 10 september 2017 @ 19:28:35 #233
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173699126
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Om een functionele staat te kunnen hebben moet er een "wij"-gevoel zijn natuurlijk. Wanneer ik bijvoorbeeld belasting moet betalen om uitkeringen in Drenthe te betalen accepteer ik dat omdat ik en de mensen in Drenthe een "wij" zijn. Wij delen een bepaalde geschiedenis, taal en cultuur.

Ik accepteer Mark Rutte als premier aangezien hij door "wij" verkozen is. Ook al vind ik hem een totale idioot.

Het wordt anders wanneer er geen "wij" is. Helaas heeft de EU over de jaren een steeds uitgebreider pakket aan bevoegdheden verkregen terwijl de "drempel" om van die bevoegdheden gebruik te kunnen makken steeds verder is uitgehold. Zie de huidige "gewone wetgevingsprocedure". Daarmee is het subsidiariteitsbeginsel verworden tot een foute grap.

Dus nu bevind ik mij in een situatie waar de belangrijkste regels waarin ik mij moet houden zijn opgelegd niet door "wij" maar door "zij". Nu moet ik betalen voor landbouwsubsidies in Frankrijk, moet ik duur betalen voor wijn omdat Italiaanse wijnboeren hoge tarieven willen voor Argentijnse wijn, moet ik meebetalen aan geluidswallen langs (inmiddels ontvolkte) Poolse dorpjes.

Kortom regels worden gesteld voor mensen waarmee ik geen culturele band heb en daarnaast worden ook belastinggelden uitgeven aan mensen waarmee ik mij niet identificeer.

Dit legitimiteitsprobleem doet zich echter niet alleen op EU schaal voor.

Het gebeurt ook op nationale schaal natuurlijk. Veel meer mensen klagen over het feit dat men belasting betaalt en dit vervolgens wordt aangewend voor uitkeringen aan Marokkanen en Antillianen dan dat men klaagt over uitkeringen aan mede-Nederlanders. Dat is volkomen logisch.

Geen solidariteit (in die zin dan) zonder "wij".
Nou vooruit: een democratie zonder wij-gevoel zal voor onvrede zorgen. Maar dat maakt het niet minder democratisch.
pi_173699138
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Fortuyn heeft Van de Graaf ingehuurd? Wat voor drugs gebruik jij?
Fortuyn had het karakter "Van der Graaf" helemaal niet nodig.

Mijn drugs heet onderzoek. :*
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173699146
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, jammer.
Voor dat soort idioten is er BNW, maar dat lekt dus af en toe. Ook jammer.
pi_173699161
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou vooruit: een democratie zonder wij-gevoel zal voor onvrede zorgen. Maar dat maakt het niet minder democratisch.
Maar er is dan geen demos.

Linkse academici hebben daarom het concept van de "demoi-cratie" bedacht.

Men tuigt een ondemocratisch iets op en verzint achteraf pas een theorie om het toch te rechtvaardigen. Erg hilarisch.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173699172
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 18:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hoezo "men moet zwijgen"? Er wordt van alles geroepen, iedereen kan zijn onfrisse mening de ruimte ingooien. Het wil alleen niet zeggen dat anderen het met die onfrisse meningen eens zijn of zich daarbij neerleggen.
Maar de meerderheid heeft gezorgd dat de minderheid niet iedereens mening hoort. Men kan dan wel veel zeggen, maar het wordt nooit gehoord door de oren waar die mening voor bestemd is.
  zondag 10 september 2017 @ 19:30:47 #238
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173699182
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar er is dan geen demos.

Linkse academici hebben daarom het concept van de "demoi-cratie" bedacht.

Men tuigt een ondemocratisch iets op en verzint achteraf pas een theorie om het toch te rechtvaardigen. Erg hilarisch.
Het electoraat == het demos.
pi_173699189
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het electoraat == het demos.
Nope.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173699204
quote:
12s.gif Op zondag 10 september 2017 19:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Fortuyn had het karakter "Van der Graaf" helemaal niet nodig.

Fortuyn kon inderdaad prima leven zonder Van der Graaf.
pi_173699208
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voor dat soort idioten is er BNW, maar dat lekt dus af en toe. Ook jammer.
Dat is natuurlijk net waar je de grens legt. Af en toe hebben NWS en BNW raakvlakken. Niet alles wat niet de MSM entsprecht is gelijk een complot/niet waar.
  zondag 10 september 2017 @ 19:32:03 #242
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173699217
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:31 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nope.
Jawel. Een democratie vereist helemaal niet dat het electoraat een natie vormt.
pi_173699234
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:31 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk net waar je de grens legt. Af en toe hebben NWS en BNW raakvlakken. Niet alles wat niet de MSM entsprecht is gelijk een complot/niet waar.
Wijs maar iets aan in BNW dat wel waar is.
  zondag 10 september 2017 @ 19:32:43 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173699236
Ben er eens weg van. Iets te veel mafklappers hier.. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173699237
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jawel. Een democratie vereist helemaal niet dat het electoraat een natie vormt.
Een democratie behelst meer dan "iedereen mag stemmen voor iets".
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 september 2017 @ 19:35:20 #246
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173699303
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:32 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Een democratie behelst meer dan "iedereen mag stemmen voor iets".
Klopt. Een democratie behelst dat iedereen op gelijke voet mee mag praten over het bestuur van iets. Of dat nou is door directe democratie of door een vertegenwoordiger te kiezen.

Er is geen reden om te stellen dat het electoraat een natie moet vormen.
pi_173699309
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wijs maar iets aan in BNW dat wel waar is.
Ik kom er nooit. Maar het valt mij wel op dat er in NWS wel eens BNW geroepen wordt, puur om iemand te diskwalificeren/zijn opvatting te bespotten.
pi_173699369
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik kom er nooit. Maar het valt mij wel op dat er in NWS wel eens BNW geroepen wordt, puur om iemand te diskwalificeren/zijn opvatting te bespotten.
Ja. Zodra complotidioterie hier serieus wordt genomen, is het einde NWS. Direct opruimen.

Goed, in een topic over Baudet kan er natuurlijk BNW-zooi voorbijkomen omdat het nu eenmaal een BNW-partij is. Beetje hetzelfde als een topic over de SGP waar het even over het al dan niet bestaan van christengod gaat.
pi_173699487
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Zodra complotidioterie hier serieus wordt genomen, is het einde NWS. Direct opruimen.

Goed, in een topic over Baudet kan er natuurlijk BNW-zooi voorbijkomen omdat het nu eenmaal een BNW-partij is. Beetje hetzelfde als een topic over de SGP waar het even over het al dan niet bestaan van christengod gaat.
Partij? Het gaan om 1 persoon. PVV is toch ook niet echt een partij?
pi_173699515
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Partij? Het gaan om 1 persoon. PVV is toch ook niet echt een partij?
PVV is een partij met één lid en een hoop medewerkers. Baudet heeft wel echt een partij met leden. Vrij veel zelfs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 19:45:42 ]
pi_173699643
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

PVV is een partij met één lid en een hoop medewerkers. Baudet heeft wel echt een partij met leden. Vrij veel zelfs.
Een clown en een advocaat. Kan je leuke Tv programma's mee maken. rode caravan en een betweterige robot erbij .. succes gegarandeerd.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_173699709
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik kom er nooit. Maar het valt mij wel op dat er in NWS wel eens BNW geroepen wordt, puur om iemand te diskwalificeren/zijn opvatting te bespotten.
Het bizarre is dat de roepers dan nog denken een argument gemaakt te hebben. Waar ze slechts hun eigen onkunde extra etaleren.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173699827
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 19:54 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het bizarre is dat de roepers dan nog denken een argument gemaakt te hebben. Waar ze slechts hun eigen onkunde extra etaleren.
Ach, dat dit onderwerp jouw aandacht trekt bevestigt wel dat dit bnw materie is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173699836
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 19:54 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het bizarre is dat de roepers dan nog denken een argument gemaakt te hebben. Waar ze slechts hun eigen onkunde extra etaleren.
We worden allemaal betaald door de illuminati. Behalve jij. Moest je maar niet zo kut doen over joden.

Maar ja, jouw ogen zijn dan weer geopend. Rooie pil en zo. Ook wat waard.
pi_173699906
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik kom er nooit. Maar het valt mij wel op dat er in NWS wel eens BNW geroepen wordt, puur om iemand te diskwalificeren/zijn opvatting te bespotten.
Bnw is bedoeld om een mogelijk complot te ontdekken achter de façade van het nieuws.
In dit geval dus een Europees complot om de bevolking te vervangen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173700253
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bnw is bedoeld om een mogelijk complot te ontdekken achter de façade van het nieuws.
In dit geval dus een Europees complot om de bevolking te vervangen.
Ik vind dat ze de Engelsen moeten vervangen. Doe maar door iets Zuid-Amerikaans of zo.
pi_173702003
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar er is dan geen demos.

Linkse academici hebben daarom het concept van de "demoi-cratie" bedacht.

Men tuigt een ondemocratisch iets op en verzint achteraf pas een theorie om het toch te rechtvaardigen. Erg hilarisch.
Vergruis jij baksteen in je cocaine of zo? Jezuschristustehobbelpaard....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173702436
quote:
11s.gif Op zondag 10 september 2017 18:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat is geen kwestie van denken, dat wordt onbeschaamd toegegeven door die engerds.

Barbara Spectre, Angela "Merkel", Georgie Soros en meer van zulke engnekken.
Exact. Ik kan zo tien van over wie wij niet zullen spreken aanwijzen die het niet alleen verkondigen maar zelfs de noodzakelijkheid ervan uitleggen.
pi_173703835
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Exact. Ik kan zo tien van over wie wij niet zullen spreken aanwijzen die het niet alleen verkondigen maar zelfs de noodzakelijkheid ervan uitleggen.
Die Spectre is nog enger dan Hillary C., Winnie M. en Irma G. samen...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173703907
quote:
15s.gif Op zondag 10 september 2017 22:18 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die Spectre is nog enger dan Hillary C., Winnie M. en Irma G. samen...
Hoe heet die duits-joodse kale ook alweer? Die is pas eng. Met zn geniepige lachje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 22:22:15 ]
pi_173703949
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 22:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe heet die duits-joodse kale ook alweer? Die is pas eng. Met zn geniepige lachje.
Martin Schulz?
Jacob Rothschild?
Heiko Maas?

allemaal eng, maar denk dat je een ander bedoelt...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173704122
quote:
11s.gif Op zondag 10 september 2017 22:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Martin Schulz?
Jacob Rothschild?
Heiko Maas?

allemaal eng, maar denk dat je een ander bedoelt...
Moest even zoeken. Deze fijne heer bedoelde ik:


(0;33 komt het ware beestje naar boven - hij kon het niet laten).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 22:31:07 ]
pi_173705656
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:50 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Een clown en een advocaat. Kan je leuke Tv programma's mee maken. rode caravan en een betweterige robot erbij .. succes gegarandeerd.
Ja hetzelfde kan je zeggen over groenlinks en een Marokkaan. Kan je ook wel een programma over maken, helaas hebben we dat al. Dat heet 'opsporing verzocht'.
pi_173706556
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Exact. Ik kan zo tien van over wie wij niet zullen spreken aanwijzen die het niet alleen verkondigen maar zelfs de noodzakelijkheid ervan uitleggen.
Nou, ga je gang en onderbouw die bewering
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173706595
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
Het wegkijken van situaties.
Het goed praten van alles, op de meest krankzinnige manieren.
De censuur.

Het komt van links ja.
Lambo of Rekt
pi_173706656
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 01:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het wegkijken van situaties.
Het goed praten van alles, op de meest krankzinnige manieren.
De censuur.

Het komt van links ja.
Hokjesdenken is zooo 2009...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173706659
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 01:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hokjesdenken is zooo 2009...
Het is dan ook alleen praktisch om iets te kunnen benoemen, niet denken.
Lambo of Rekt
pi_173706735
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 01:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is dan ook alleen praktisch om iets te kunnen benoemen, niet denken.
Hokjes benoemen betekent dat je in hokjes denkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173706738
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 02:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hokjes benoemen betekent dat je in hokjes denkt.
Nu zet je me in een hokje...
Lambo of Rekt
pi_173706739
quote:
8s.gif Op maandag 11 september 2017 02:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nu zet je me in een hokje...
Nope, maar ik snap waarom je de aandacht probeert te verleggen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173706740
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 02:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nope, maar ik snap waarom je de aandacht probeert te verleggen.
Hoe wil je het dan noemen :')

Je flest jezelf, mooiste post van vanavond wel.
Lambo of Rekt
pi_173706747
quote:
13s.gif Op maandag 11 september 2017 02:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe wil je het dan noemen :')

Je flest jezelf, mooiste post van vanavond wel.
Nee, je probeert gewoon de aandacht te verleggen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173706749
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 02:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, je probeert gewoon de aandacht te verleggen.
Ja, want mij interesseert het dat iets 2009 is :W

_O-
Lambo of Rekt
pi_173706752
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 02:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, want mij interesseert het dat iets 2009 is :W

_O-
Blijkbaar, want je blijft maar reageren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173706753
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 02:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Blijkbaar, want je blijft maar reageren...
Ja er is niet zoveel meer op dit tijdstip :9
Lambo of Rekt
pi_173706758
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2017 02:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja er is niet zoveel meer op dit tijdstip :9
Nou, wees blij dat ik dan voor wat afleiding zorg...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 september 2017 @ 07:40:56 #277
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173707329
quote:
Huis Baudet opnieuw besmeurd

Amsterdam - Opnieuw is de woning van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet besmeurd. De politie zegt zondagochtend ter plaatse te zijn geweest bij zijn woning aan de Korte Prinsengracht in Amsterdam en ook Baudet zelf bevestigt dit. Ook nu bleek de voordeur vervuild, aldus de politiezegsvrouwe.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 11 september 2017 @ 07:53:38 #278
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173707405
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dellipder deed dat in het vorige topic ook al. Als je kritiek had op die slachtofferrol was je volgens hem bezig met het rechtvaardigen of bagatelliseren van dit soort idiote acties.
Nee, mijn uitgangspunt over dit thema is iets anders.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 00:41 schreef dellipder het volgende:
In mijn opinie gewoon een typerend en lelijk trekje van het linkse gedachtegoed; de Gleichschaltung.
Onder het mom van zogenaamde diversiteit moet iedereen in de pas lopen, anders wordt iemand, een groep of een organisatie vogelvrij verklaard door middel van intimidatie en terreur.
Het is ook niet voor het eerst in Nederland dat iemand als het ware slachtoffer wordt van deze tactieken, zoals karaktermoord of dehumanisatie dat resulteert in daadwerkelijk fysiek geweld.
Daarnaast heeft het linkse gedachtegoed de megafonen in handen om haar boodschap te verspreiden in de media, de belangrijkste nieuwsbladen en opiniërende tv-programma's en in de academische wereld.
Dit gedrag en deze lelijkheid van dit gedachtegoed zal dus voorlopig beklijven en is voor mensen die ietwat afwijkende politieke opvattingen hebben zeker iets waarmee rekening gehouden moet worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173707467
quote:
Huis Baudet opnieuw besmeurd

Opnieuw is de woning van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet besmeurd. De politie zegt zondagochtend ter plaatse te zijn geweest bij zijn woning aan de Korte Prinsengracht in Amsterdam en ook Baudet zelf bevestigt dit. Ook nu bleek de voordeur bevuild, aldus de politiezegsvrouwe.


„Wij hebben daar onderzoek gedaan en onderzoeken nu wat precies de vervuiling is en wie dat heeft aangebracht. In elk geval is er aan de buitenkant vervuiling waargenomen. Onduidelijk is of het ook naar binnen gekomen is”, aldus de woordvoerster.

In de woning werden met wattenstaafjes monsters van de deurmat en een stinkende substantie genomen. Afgelopen donderdag werd de voordeur van Baudet ook al beklad. Toen werd de actie opgeëist door linkse activisten die zich het ’Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ noemen.
pi_173707574
Als je zulke harde uitspraken doet als Baudet vraag je er ook om.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173707652
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2017 08:23 schreef habitue het volgende:
Als je zulke harde uitspraken doet als Baudet vraag je er ook om.
Welke "harde uitspraken"?
En sinds wanneer rechtvaardigt iemands vrije meningsuiting fysieke acties?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  maandag 11 september 2017 @ 08:36:31 #282
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173707688
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2017 08:23 schreef habitue het volgende:
Als je zulke harde uitspraken doet als Baudet vraag je er ook om.
Je bent niet goed bij je hoofd.

Ga je schamen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173707691
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2017 08:23 schreef habitue het volgende:
Als je zulke harde uitspraken doet als Baudet vraag je er ook om.
Slaat nergens op, geweld tegen iemand gebruiken is op geen enkele wijze goed te praten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173707699
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2017 08:32 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Welke "harde uitspraken"?
En sinds wanneer rechtvaardigt iemands vrije meningsuiting fysieke acties?
Hij wil een gekozen burgemeester, directe democratie, een stringent migratiebeleid en uit de EU, de fascist.

Ben benieuwd wanneer hij een snorretje gaat groeien.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173707728
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 08:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij wil een gekozen burgemeester, directe democratie, een stringent migratiebeleid en uit de EU, de fascist.
En dat zijn "harde uitspraken"? :? Niets mis mee, en de neofascistische superstaat verlaten is juist antifascisme.

quote:
Ben benieuwd wanneer hij een snorretje gaat groeien.
Dus volgens je eigen "logica" is het nu volkomen gerechtvaardigd om jouw huis te besmeuren vanwege deze "harde uitspraken".

Ik zou maar vast een schoonmaakbedrijf zoeken...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173707748
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 08:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

En dat zijn "harde uitspraken"? :? Niets mis mee, en de neofascistische superstaat verlaten is juist antifascisme.

[..]

Dus volgens je eigen "logica" is het nu volkomen gerechtvaardigd om jouw huis te besmeuren vanwege deze "harde uitspraken".

Ik zou maar vast een schoonmaakbedrijf zoeken...
Sarcasme, leer het te herkennen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_173707756
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2017 08:23 schreef habitue het volgende:
Als je zulke harde uitspraken doet als Baudet vraag je er ook om.
8)7 :')
  maandag 11 september 2017 @ 08:48:57 #288
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173707803
quote:
9s.gif Op maandag 11 september 2017 08:23 schreef habitue het volgende:
Als je zulke harde uitspraken doet als Baudet vraag je er ook om.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173707821
De kogel komt weer van links.
pi_173707826
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 08:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Sarcasme, leer het te herkennen.
Het is al laat.

En genoeg hier die dat soort dingen gewoon menen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173707898
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 08:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De kogel komt weer van links.
Stemmingmakerij
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 september 2017 @ 09:04:50 #292
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173707971
quote:
Sowieso bijzonder dat men het in sommige kringen normaal vindt om dit soort smeerlapperij op iemands spullen/persoon uit te voeren "omdat hij iets vindt".
  maandag 11 september 2017 @ 09:08:28 #293
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173708023
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowieso bijzonder dat men het in sommige kringen normaal vindt om dit soort smeerlapperij op iemands spullen/persoon uit te voeren "omdat hij iets vindt".
Intimidatie is het, niets meer, niets minder.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 11 september 2017 @ 09:09:12 #294
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173708039
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Intimidatie is het, niets meer, niets minder.
Precies. Of je nou met een bivakmuts op een school gaat lopen roeptoeteren of smerige shit uitsmeert op iemands deur. Je schiet je doel voorbij omdat de boodschap besmet is geraakt.
pi_173708044
Wat een treurnis
pi_173708060
Stelletje smeerlappen zijn het.

Er zijn maar weinig mensen die hun lichaam sappen zo gebruiken. De meesten zitten langdurig opgesloten in een instelling.

Zo'n groep idioten is toch niet serieus te nemen?
  maandag 11 september 2017 @ 09:11:57 #297
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_173708083
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Stelletje smeerlappen zijn het.

Er zijn maar weinig mensen die hun lichaam sappen zo gebruiken. De meesten zitten langdurig opgesloten in een instelling.

Zo'n groep idioten is toch niet serieus te nemen?
Op inhoud niet.
Op (mogelijke) daden zeer zeker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_173708100
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 09:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Stelletje smeerlappen zijn het.

Er zijn maar weinig mensen die hun lichaam sappen zo gebruiken. De meesten zitten langdurig opgesloten in een instelling.

Zo'n groep idioten is toch niet serieus te nemen?
Geweld en intimidatie moet je helaas serieus nemen, en opsluiting is inderdaad een passend antwoord
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173708143
Tsja...linkse feministen. :')

Op zaterdagavond laten ze zich nog gewillig neuken door Baudet. En op zondagavond besmeuren ze z'n voordeur met hun eigen stront.
pi_173708167
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 08:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Stemmingmakerij
De geschiedenis herhaald zich weer.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2017 @ 09:19:06 #301
862 Arcee
Look closer
pi_173708184
Voor de tweede maal zelfs. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')