abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173694551
quote:
Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.

Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.

De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/

Game on. ^O^ .
I´m back.
pi_173694562
Extreem triest, dat linkse volk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 september 2017 @ 15:08:45 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_173694607
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:06 schreef IPA35 het volgende:
Extreem triest, dat linkse volk.
Vooral dat antifa tuig
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_173694625
quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 15:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Vooral dat antifa tuig
En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_173694629
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in feite is dat dan "ontomvolken".
De "omvolking" gebeurt door de EU en de elites namelijk, volgens Baudet c.s.. Ze zijn ons aan het vervangen of frases van dien aard kun je regelmatig lezen op de diverse social media. Dus in feite geven ze daarmee aan dat de EU en de elites een nazi-programma van omvolking volgen.
Nee gewoon omvolken, ingrijpen in de samenstelling van de bevolking van het land. Als er bewijs is dat de EU dat doet zou het schandalig zijn maar het proces tegengaan om de Nederlander te laten voortbestaan zoals Baudet schrijft is nog ernstiger. Het impliceert immers ook dat mensen van een bepaald volk geen Nederlanders kunnen zijn.
pi_173694662
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En dan beweren dat boze rechtse mensen anderen het zwijgen willen opleggen. Maar zeg eens eerlijk, vanuit welke hoek komt het censuur?
Censuur is een staatsaangelegenheid. De Antifa is niet de overheid. Het is niet eens een organisatie.
pi_173694703
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Censuur is een staatsaangelegenheid. De Antifa is niet de overheid. Het is niet eens een organisatie.
I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
pi_173694718
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee gewoon omvolken, ingrijpen in de samenstelling van de bevolking van het land. Als er bewijs is dat de EU dat doet zou het schandalig zijn maar het proces tegengaan om de Nederlander te laten voortbestaan zoals Baudet schrijft is nog ernstiger. Het impliceert immers ook dat mensen van een bepaald volk geen Nederlanders kunnen zijn.
Ja, alleen zij willen niet omvolken dus, ze willen de omvolking tegengaan en evt. terugdraaien. Dus ont-omvolken als het ware. Waarom willen de EU en de elites de Europese bevolking omvolken, in die redenatie? Nou ja 1) vanwege de vergrijzing, 2) goedkope arbeidskrachten, 3) opvangen bevolkingsoverschot in bijv. Afrika, 4) opvangen klimaatvluchtelingen, 5) opvangen oorlogsvluchtelingen. Welke ideologische basis gebruiken ze daarbij, volgens die redenatie: 1) cultureel relativisme, 2) christelijke goedertierenheid, 3) cultureel marxisme, 4) neoliberalisme.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 10-09-2017 15:20:56 ]
I´m back.
  zondag 10 september 2017 @ 15:17:07 #9
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694756
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Gewoon oog om oog tand om tand principe:)
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
Iemand die gewoon een lesje nederigheid en opvoeding nodig heeft.

deze app moet mensen oproepen direct paraat staan om eens in te grijpen :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694760
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

I.z.v. mensen door middel van intimidatie (in de fysieke vorm zoals hier, of juist door middel van uitsluiting uit debatten e.d.) het zwijgen opleggen.
Dat is in Nederland onmogelijk.
pi_173694773
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is in Nederland onmogelijk.
Dat is wat groepen als Antifa proberen.
pi_173694785
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zit serieus wel eens te overwegen om een website en/of app te ontwikkelen voor een soort dutch digital thug team met als instelling de tering in Nederland op te ruimen aangezien de overheid dat niet wilt/doet.
Zo'n vrouwenbeweging opsporen en eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Idee komt voort van de dumpert knokploeg :)
:')

Verder alles goed met je? :')
pi_173694795
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat is wat groepen als Antifa proberen.
En het is ze nog nooit gelukt.

Maar goed, ook zat mensen die Antifa stil proberen te krijgen. Dat heb je nu eenmaal met radicalen.
  zondag 10 september 2017 @ 15:18:56 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173694797
quote:
Zul je zien dat de popo dan ineens wel in actie komt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 september 2017 @ 15:18:57 #15
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694798
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')

Verder alles goed met je? :')
nee man, geniaal plan
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694814
quote:

Gek, ik ben meer bezig met de weekendplanning en met de vakantie die er aankomt.
  zondag 10 september 2017 @ 15:20:45 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694825
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gek, ik ben meer bezig met de weekendplanning en met de vakantie die er aankomt.
en ondertussen blijven kankeren op afstand en niks ondernemen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694881
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen zij willen niet omvolken dus, ze willen de omvolking tegengaan vanuit EU en de elites. Dus ontomvolken als het ware. Waarom willen de EU en de elites de Europese bevolking omvolken, in die redenatie? Nou ja 1) vanwege de vergrijzing, 2) goedkope arbeidskrachten, 3) opvangen bevolkingsoverschot in bijv. Afrika, 4) opvangen klimaatvluchtelingen, 5) opvangen oorlogsvluchtelingen. Welke ideologische basis gebruiken ze daarbij, volgens die redenatie: 1) cultureel relativisme, 2) christelijke goedertierenheid, 3) cultureel marxisme, 4) neoliberalisme.
Sorry maar wat je noemt bij de EU is geen omvolken. Bij omvolken is juist het doel om bepaalde rassenkenmerken te behouden. Baudet schreef:
quote:
‘onze elite bezig is ons homeopathisch te vermengen met alle andere volken opdat er nooit meer een Nederlander zal zijn’
Dan gaat het dus om de afkomst van de mensen zelf, "andere volken" tegen de Nederlander dat maakt het racistisch en als je het als beleid wil ook fascistisch. De staat gaan dan bepalen met wie je mag trouwen en kinderen krijgen op basis van afkomst.
pi_173694893
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

En jij gaat dan met wat ander FOK!-volk met een hoop geweld de Antifa het zwijgen even opleggen?

Ik geloof er helemaal geen zak van.
  zondag 10 september 2017 @ 15:24:49 #20
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694909
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En jij gaat dan met wat ander FOK!-volk met een hoop geweld de Antifa het zwijgen even opleggen?

Ik geloof er helemaal geen zak van.
lafaard :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694916
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:24 schreef Onnoman het volgende:

[..]

lafaard :)
Jij bent toch die christen?
  zondag 10 september 2017 @ 15:25:35 #22
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694927
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jij bent toch die christen?
misschien
waar ken je me van? :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173694952
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Boos worden om mensen die boos zijn en vanuit die boosheid handelen is niet echt een zinnige manier van het doorbrengen van de tijd. Kankeren idem trouwens. Ook slecht voor je bloeddruk.
pi_173694955
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

misschien
waar ken je me van? :D
Omdat je christengeloof combineert met een merkwaardig soort haat jegens allerlei mensen. Vind ik wel typisch aan de christen.
  zondag 10 september 2017 @ 15:28:45 #25
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173694985
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat je christengeloof combineert met een merkwaardig soort haat jegens allerlei mensen. Vind ik wel typisch aan de christen.
nee, het heeft te maken met het opkomen voor de meerderheid die niet wenst te lijden onder de terreur van de minderheid
ik twijfel trouwens tussen dutch digital thug team, of club corrigerende tik
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695015
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Sorry maar wat je noemt bij de EU is geen omvolken. Bij omvolken is juist het doel om bepaalde rassenkenmerken te behouden. Baudet schreef:

[..]

Dan gaat het dus om de afkomst van de mensen zelf, "andere volken" tegen de Nederlander dat maakt het racistisch en als je het als beleid wil ook fascistisch. De staat gaan dan bepalen met wie je mag trouwen en kinderen krijgen op basis van afkomst.
Staat toch precies wat ik uitleg hoor. Onze bevolking wordt homeopathisch verdund. Neem een bodempje siroop in een glas (dat is de Nederlandse bevolking). Pak een vergiet (dat is het proces van omvolking door EU en elites) met inhoud 10 L, vul hem met water (dat zijn dan de immigranten). Giet de inhoud in het glas totdat die vol is boven de gootsteen (de gootsteen is NL). Dan heb je een lekker glaasje limo. Maar nu doe je het volgende: blijf door gieten. Langzaam hou je alleen water over, met misschien een heel klein beetje kleur nog van de siroop. En dat is wat er volgens Baudet gebeurt.
I´m back.
pi_173695027
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nee, het heeft te maken met het opkomen voor de meerderheid die niet wenst te lijden onder de terreur van de minderheid
ik twijfel trouwens tussen dutch digital thug team, of club corrigerende tik
Noem het allemaal maar hoe je het noemen wil, maar die combinatie van dat toch behoorlijk pathetische christendom en die neiging tot haat en geweld zie je vrij vaak. En dat is wel opmerkelijk.
  zondag 10 september 2017 @ 15:34:42 #28
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695089
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Noem het allemaal maar hoe je het noemen wil, maar die combinatie van dat toch behoorlijk pathetische christendom en die neiging tot haat en geweld zie je vrij vaak. En dat is wel opmerkelijk.
ach, als jij graag het christendom wil betrekken bij mij standpunt, mag jij dat van mij best doen hoor, maar dat zegt meer iets over je bekrompen levensvisie en gebrek aan cognitief denkvermogen
Christendom is enkel de bron van vrede en liefde, als je dat niet begrijp bevestigd dat zojuist genoemde alleen maar, blijkbaar kent een groepje hersenloze feministen enkel de taal van haat :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695114
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ach, als jij graag het christendom wil betrekken bij mij standpunt, mag jij dat van mij best doen hoor, maar dat zegt meer iets over je bekrompen levensvisie en gebrek aan cognitief denkvermogen
Christendom is enkel de bron van vrede en liefde, als je dat niet begrijp is dat een gebrek van jouw kant natuurlijk, blijkbaar kent een groepje hersenloze feministen enkel de taal van haat :)
Ja, heil jezus, kusjes voor god en nu mensen met een andere mening in elkaar rossen. Beetje zoals het al eeuwen gaat.
  zondag 10 september 2017 @ 15:39:10 #30
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695153
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, heil jezus, kusjes voor god en nu mensen met een andere mening in elkaar rossen. Beetje zoals het al eeuwen gaat.
we leven niet in vorige eeuwen, maar in het heden, geen appels met pruimen vergelijken zuurpruim.
Komt voor veel minderheden ook goed van pas, lijden onder het verleden terwijl ze het niet eens meegemaakt hebben (mompelt iets over slavernij)

je moet opvoeding ook niet in verband brengen met haat, tenzij jouw opvoeding er zo uitzag natuurlijk
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695173
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:39 schreef Onnoman het volgende:

[..]

we leven niet in vorige eeuwen,
Waarom dan een middeleeuws geloof aanhangen en je frustraties met andere meningen middeleeuws willen oplossen?
pi_173695189
quote:

Je weet hoe strafbaar dit is hopelijk?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 10 september 2017 @ 15:42:12 #33
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695195
quote:
15s.gif Op zondag 10 september 2017 15:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je weet hoe strafbaar dit is hopelijk?
wat precies? :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695201
quote:

Waarom doe je dat dan niet, ipv een beetje op Fok te zitten mopperen.
Dingen serieus overwegen is nog heel iets anders dan vrouwen eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Klinkt nogal s-m'erig, trouwens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 15:44:03 #35
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695231
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:42 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan niet, ipv een beetje op Fok te zitten mopperen.
Dingen serieus overwegen is nog heel iets anders dan vrouwen eens even provoceren tot ze jankend op de grond liggen en smeken om genade. Klinkt nogal s-m'erig, trouwens.
haha, het is een beetje overdreven beschreven wellicht
mijn tekst is eerder humor met wat verwerkte frustraties
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173695272
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is toch nauwelijks opmerkelijk? Zoals Bertrand Russell ooit zei: "Als je in een god wil geloven, moet je jezelf net zo wreed maken als die god."
En jhwh was een wrede rakker. Dat heeft Onnoman goed begrepen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 15:48:27 #37
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695288
Dit is ook weer zo'n heerlijk opgeklopt non-incident. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_173695299
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:42 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat precies? :D
Zie je dat serieus niet in?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173695309
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:47 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat is toch nauwelijks opmerkelijk? Zoals Bertrand Russell ooit zei: "Als je in een god wil geloven, moet je jezelf net zo wreed maken als die god."
En jhwh was een wrede rakker. Dat heeft Onnoman goed begrepen.
Ja, OT-christengod. Die was levensgevaarlijk gestoord. Maar jezus, en daar draait al dat gedoe toch om, was een enorme loser.
  zondag 10 september 2017 @ 15:50:13 #40
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695316
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2017 15:48 schreef Ringo het volgende:
Dit is ook weer zo'n heerlijk opgeklopt non-incident. :').
je weet wat er met pim fortuyn is gebeurd?
het begon "onschuldig" en toen moest het hij met een kogel bekopen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 10 september 2017 @ 15:51:01 #41
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173695324
quote:
15s.gif Op zondag 10 september 2017 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zie je dat serieus niet in?
het is vooral speculatief, ik roep niet op tot geweld.. provocatie enkel
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 10 september 2017 @ 15:54:39 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695388
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:50 schreef Onnoman het volgende:
je weet wat er met pim fortuyn is gebeurd?
het begon "onschuldig" en toen moest het hij met een kogel bekopen
Dat is ook zoiets dat men elkaar lekker gemakkelijk nablaat. Het causale verband tussen een huisbekladding en een moord is mij niet helemaal duidelijk.
pi_173695420
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, OT-christengod. Die was levensgevaarlijk gestoord. Maar jezus, en daar draait al dat gedoe toch om, was een enorme loser.
Imho draait het christendom eerder om Paulus dan om Jezus, en Paulus was een mensenhatende mafkees.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 15:56:20 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173695422
Maar goed, het zal wel weer de-mo-ni-zee-ring zijn. Het toverwoord van boosrechts. :').
pi_173695457
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:51 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Als jij een app gaat ontwikkelen die stalking, intimidatie en mogelijk fysiek geweld tegen andersdenkenden faciliteerd heb je wel degelijk wat vragen te beantwoorden tegenover justitie. En dan kom je niet weg met 'hihihi, grapje'.

Wat denk je dat er gebeurt met iemand die een soort 'jihad' app ontwikkeld die het mogelijk maakt contact te krijgen met gelijkdenkenden zodat ze samen even politieke tegenstanders kunnen targeten? Denk je dat de verklaring '4 teh lulz' afdoende gaat zijn?
pi_173695468
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:56 schreef OllieA het volgende:

[..]

Imho draait het christendom eerder om Paulus dan om Jezus, en Paulus was een mensenhatende mafkees.
Bij de katholieken wel ja.
pi_173695478
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:51 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Tot ze jankend op de grond liggen en om genade smeken. Dit alles geheel geweldloos, uiteraard.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 10 september 2017 @ 16:03:57 #48
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695589
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het is geen censuur om mensen uit te sluiten van debatten. :D
  zondag 10 september 2017 @ 16:04:44 #49
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173695603
quote:

Nederigheid en opvoeding proberen te bezorgen met een knokploeg. Dan snap je het zelf ook niet helemaal...
pi_173695618
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 15:56 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, het zal wel weer de-mo-ni-zee-ring zijn. Het toverwoord van boosrechts. :').
Nou ja, ik ben niet boos en niet rechts, maar de dames van Raff zijn wel tamelijk onfris bezig. Imho.
Van mij mag justitie er zich wel even over buigen. Het dunne laagje beschaving in de omgang tussen mensen moeten we toch een beetje heel zien te houden.
Dus een "Foei dames, zo gaan we niet met elkaar om" zou ik gepast vinden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')