abonnement Unibet Coolblue
pi_173648923
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ze waren naar verluid ook not amused dat Ivanka Trump langs kwam, terwijl dit zich voordeed ...
Nope
pi_173648939
Ik heb wel weer zin in een middagje popcornpolitiek, laat die public hearing maar komen.

Sen. Richard Blumenthal said Thursday there are “gaps” in Donald Trump Jr.’s closed-door testimony before the Senate Judiciary Committee, and that he expects President Donald Trump's son to return for a public hearing before the panel.
  donderdag 7 september 2017 @ 22:29:20 #178
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173648962
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Vooral Trump tegenstanders?
Zou eigenlijk denken dat ze allen een hekel hebben aan Trump ... welke rechtgeaarde conservatief kan zich herkennen in Trump? En dan hebben een hoop van de 52 ook nog meerdere studies cum/summa laude afgerond enzo ... voor hen zou luisteren naar Trump toch gewoon een continue stroom aan pijn aan 't oor betekenen?

De enigen die echt langdurig openbaar hun ongenoegen geuit hebben zijn denk ik McCain en Graham van dit stel. Aangevuld met een paar kapitalistisch libertair ingestelden in Lee en Paul bv. De rest lijkt toch min of meer extreem christelijk conservatief, als je er dan toch een label aan zou willen hangen.

Ik laat me overigens graag corrigeren met deze typering in dit geval .. doe dit nu even uit de losse pols.
pi_173648978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
Still winning... (of was dat een Charlie Sheen uitspraak?)

[..]

http://www.politico.com/s(...)llary-clinton-242398
Waarom wordt er een popular opinion poll van Hillary Clinton afgenomen? Wat een onzin zeg.
pi_173648991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb wel weer zin in een middagje popcornpolitiek, laat die public hearing maar komen.

Sen. Richard Blumenthal said Thursday there are “gaps” in Donald Trump Jr.’s closed-door testimony before the Senate Judiciary Committee, and that he expects President Donald Trump's son to return for a public hearing before the panel.
Jaaa! *O* Ik vond het nachtje senaat over Obamacare best spannend ook! :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173649013
thehill twitterde op donderdag 07-09-2017 om 22:25:04 Former Clinton surrogate: "I wish she’d just shut the f--k up and go away" https://t.co/ZAQ1fSUlxh https://t.co/28NhtHqoYM reageer retweet
_O_ _O-


quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
Still winning... (of was dat een Charlie Sheen uitspraak?)

[..]

http://www.politico.com/s(...)llary-clinton-242398
Die gaat het ook gewoon in 2020 weer proberen met Verrit als 'secret weapon'.

0 staten, "I feel bad about it" the president said. "She worked so hard really, I might make her ambassador of some country in Africa, that would be nice right?"
  donderdag 7 september 2017 @ 22:32:04 #182
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173649015
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jaaa! *O* Ik vond het nachtje senaat over Obamacare best spannend ook! :@
Dat was echt irritant ... ging ik naar bed, heb je ineens dat McCain moment... Wat dat betreft hadden Rusland en de VS beter van tijdzone kunnen ruilen....
pi_173649025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou eigenlijk denken dat ze allen een hekel hebben aan Trump ... welke rechtgeaarde conservatief kan zich herkennen in Trump? En dan hebben een hoop van de 52 ook nog meerdere studies cum/summa laude afgerond enzo ... voor hen zou luisteren naar Trump toch gewoon een continue stroom aan pijn aan 't oor betekenen?

De enigen die echt langdurig openbaar hun ongenoegen geuit hebben zijn denk ik McCain en Graham van dit stel. Aangevuld met een paar kapitalistisch libertair ingestelden in Lee en Paul bv. De rest lijkt toch min of meer extreem christelijk conservatief, als je er dan toch een label aan zou willen hangen.

Ik laat me overigens graag corrigeren met deze typering in dit geval .. doe dit nu even uit de losse pols.
Ach Trump heeft toch best al wat zaken gedaan waar de sociaal conservatieven uiterst tevreden mee kunnen zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 september 2017 @ 22:32:56 #184
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173649030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:32 schreef Nintex het volgende:
thehill twitterde op donderdag 07-09-2017 om 22:25:04 Former Clinton surrogate: "I wish she’d just shut the f--k up and go away" https://t.co/ZAQ1fSUlxh https://t.co/28NhtHqoYM reageer retweet
_O_ _O-
Ja, eens hoor, maar hoe is dit nieuws? Er zit een oranje gek aan de knoppen...
pi_173649065
quote:
6s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat was echt irritant ... ging ik naar bed, heb je ineens dat McCain moment... Wat dat betreft hadden Rusland en de VS beter van tijdzone kunnen ruilen....
Neeee! de vs-tijden zijn voor mij juist prima :6
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 7 september 2017 @ 22:36:48 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_173649111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:58 schreef KrappeAuto het volgende:
Universiteiten in de V.S. zijn verloren.
:')_!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 september 2017 @ 22:36:51 #187
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173649112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:58 schreef KrappeAuto het volgende:
The Atlantic heeft vandaag een schokkend verhaal gepubliceerd dat goed aangeeft waartoe doorgeslagen feminisme/identiteitspolitiek toe kan leiden:

Heb geen behoefte om op je argument in te gaan, maar wil wel aangeven blij te zijn dat je The Atlantic kennelijk leest. Uitstekende artikelen hebben ze. Ook over klimaatverandering. :)
pi_173649120
http://www.politico.com/story/2017/09/07/trump-calls-nancy-pelosi-chuck-schumer-news-coverage-242441
quote:
Another person familiar with the calls said Trump told Pelosi her coverage was even better than his. “The press has been incredible,” Trump said.

Pelosi herself bragged that she had gotten results after asking him to tweet reassurances that Dreamers shouldn't worry about being deported over the next six months while lawmakers try to secure a DACA fix.

“I was telling my colleagues, ‘This is what I asked the president to do,' and boom boom boom, the tweet appeared," she said at a news conference Thursday.
Of zoals Scott Adams zegt:
ScottAdamsSays twitterde op donderdag 07-09-2017 om 22:30:08 The President's strongest opposition this week is one old saddlebag saying, "Beware his whim..." https://t.co/d5kN1WSqbn reageer retweet
  donderdag 7 september 2017 @ 22:37:55 #189
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173649133
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach Trump heeft toch best al wat zaken gedaan waar de sociaal conservatieven uiterst tevreden mee kunnen zijn.
Hoe maakt dit uit? Ik snap niet hoe dit aanhaakt op wat ik zeg?
pi_173649189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:37 schreef Nintex het volgende:
http://www.politico.com/story/2017/09/07/trump-calls-nancy-pelosi-chuck-schumer-news-coverage-242441

[..]

Of zoals Scott Adams zegt:
ScottAdamsSays twitterde op donderdag 07-09-2017 om 22:30:08 The President's strongest opposition this week is one old saddlebag saying, "Beware his whim..." https://t.co/d5kN1WSqbn reageer retweet
Eindelijk tevreden over de pers _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173649239
Wie had dat gedacht van KKK White Supremacist Nazi naar friend of the Democrats binnen 2 weken.
pi_173649252
quote:
5s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe maakt dit uit? Ik snap niet hoe dit aanhaakt op wat ik zeg?
Je hebt het over welke rechtgeaarde conservatief zich kan herkennen in Trump. Misschien niet in hem als persoon maar wel degelijk in veel aspecten van het beleid dat hij wil voeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173649261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:44 schreef Nintex het volgende:
Wie had dat gedacht van KKK White Supremacist Nazi naar friend of the Democrats binnen 2 weken.
Niet overdrijven hè! o|O
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173649355
ScottAdamsSays twitterde op donderdag 07-09-2017 om 22:51:13 Mark Cuban: Trump's Democrat deal on Harvey, debt was really smart | https://t.co/38JZHU77dH reageer retweet
Mark Cuban was toch anti-Trump?
  donderdag 7 september 2017 @ 23:02:27 #195
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173649486
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt het over welke rechtgeaarde conservatief zich kan herkennen in Trump. Misschien niet in hem als persoon maar wel degelijk in veel aspecten van het beleid dat hij wil voeren.
Nou, dat denk ik dus niet. Je hebt wel wat waardezaakjes als transgenders uit het leger ofzo, hoewel het me sterk lijkt dat een conservatief daar nou erg sterk aan zou hechten behoudens bezwaar vanuit het leger.
Het enige waar deze mensen echt wat aan lijken te hebben was zijn SC pick.
Ik kan me oprecht geen daadwerkelijk Trump beleid herinneren wat bij hen aansluit, ... mss wat echt betrekkelijk kleine zaken als minder regels zoals wat vervuiling in beekjes mogen dumpen?

Het zou btw hilarisch zijn als Trump bij zijn volgende pick (en make no mistake, het is bijna gegarandeerd dat hij er nog minimaal 1 mag maken in zijn termijn,) Garland zou kiezen :P Ik denk dat hij nihilistisch genoeg is hiervoor, maar dat een dergelijke move om praktische reden onmogelijk zou zijn.
pi_173649630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou eigenlijk denken dat ze allen een hekel hebben aan Trump ... welke rechtgeaarde conservatief kan zich herkennen in Trump? En dan hebben een hoop van de 52 ook nog meerdere studies cum/summa laude afgerond enzo ... voor hen zou luisteren naar Trump toch gewoon een continue stroom aan pijn aan 't oor betekenen?

De enigen die echt langdurig openbaar hun ongenoegen geuit hebben zijn denk ik McCain en Graham van dit stel. Aangevuld met een paar kapitalistisch libertair ingestelden in Lee en Paul bv. De rest lijkt toch min of meer extreem christelijk conservatief, als je er dan toch een label aan zou willen hangen.

Ik laat me overigens graag corrigeren met deze typering in dit geval .. doe dit nu even uit de losse pols.
7 van de 30 senatoren die z'n presidentscampagne steunden, 5 van de 11 senatoren die zich tegen hem uitspraken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173649646
Kid Rock doet een Trump
https://vimeo.com/232845595

quote:
"''Cause wouldn't that be a sight to see?" *Chord*
"Kid Rock in Washington, D.C.?" *Chord*
"Standing on the Oval Office like a G?" *Chord*
"Holdin' my dick ready to address the whole cunt-tree?" *Chord*


[ Bericht 54% gewijzigd door Nintex op 07-09-2017 23:18:46 ]
pi_173649791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nu pleeg je zelf een whataboutism.
Ja, maar dit is erg hoor! Waarom wordt hier niet over gesproken?
pi_173650013
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173650200
quote:
Trump op zijn best 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')