MotoGP Misano.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Er is dit weekend wel F3 op de Nurburgring voor de mensen die 't willen kijken trouwens! Gewoon open te zien op Joetjoep.
Eindelijk de onboard van Massa erbij. En zoals ik al verwacht en gezegd had hier zat Massa er gewoon nog naast en en remt hij ook niet extreem laat.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
video met de onboardbeelden van Max en Massa naast elkaar
Max remt te vroeg, remt hij net zo laat als Massa dan had Massa wel straf gekregen. Dan naait Max hem een divebomb aan. Nu remt Massa zich ernaast en daardoor mag hij het race-incident veroorzaken.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eindelijk de onboard van Massa erbij. En zoals ik al verwacht en gezegd had hier zat Massa er gewoon nog naast en en remt hij ook niet extreem laat.
Race incident.
Echt. Niemand wil het. Ga weg.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:05 schreef SnowOokami het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ellow-jersey-950297/
Die halo wordt steeds belachelijker echt tyf op met dat ding.
Haha leuk filmpje weer .quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:34 schreef Peterselieman het volgende:
Te leuk om hier niet te posten. In de game F1 2017 zit een leuke bug. Bij de McLaren-Honda kun je er nog zoveel geld tegenaan smijten als je wilt om de auto/motor te verbeteren, maar sneller wordt ie er niet van. Net echt dus
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 09:42:50 Red Bull team principal Christian Horner warns Mercedes and Ferrari's engine dominance looks set to last until 2021… https://t.co/BcqxJWasN2 reageer retweet
Dus nog 4 jaar dramaquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:43 schreef motorbloempje het volgende:twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 08-09-2017 om 09:42:50 Red Bull team principal Christian Horner warns Mercedes and Ferrari's engine dominance looks set to last until 2021… https://t.co/BcqxJWasN2 reageer retweet
Misschien was de stap naar brandstof sparen + MGU-H te groot was voor sommige bedrijven? Kan me enigzsins voorstellen dat je niet zomaar een blik mensen open trekt en het maar "even" bouwt/ontwikkelt. Idem met de aerodynamica... Newey vervang je ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt Mercedes iig niet kwalijk nemen dat ze de boel te goed voor elkaar hebben en dat de rest aan blijft harken
Maar saai is het wel. Dit seizoen eindelijk een beetje spanning, maar het blijft te vergelijken met 2000-2004.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt Mercedes iig niet kwalijk nemen dat ze de boel te goed voor elkaar hebben en dat de rest aan blijft harken
Dat niet alleen, maar ze hadden het concept meteen goed en het al erg vroeg in zijn geheel aan de praat.quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien was de stap naar brandstof sparen + MGU-H te groot was voor sommige bedrijven? Kan me enigzsins voorstellen dat je niet zomaar een blik mensen open trekt en het maar "even" bouwt/ontwikkelt. Idem met de aerodynamica... Newey vervang je ook niet zomaar.
Mercedes heeft een paar jaar geleden de juiste mensen gevonden
dit dus en hoe dichter bij 2021 hoe minder zin het heeft om er giga veel tegenaan te gooienquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt Mercedes iig niet kwalijk nemen dat ze de boel te goed voor elkaar hebben en dat de rest aan blijft harken
quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:01 schreef SnowOokami het volgende:
Gaat opeens een gerucht over het internet dat Minardo gezegd zou hebben dat McLaren Renault een al feit zou zijn
Renault had in 2005 in de laatste V10 race ooit, nog een 15pk upgrade meegebracht, dus het kan welquote:Op vrijdag 8 september 2017 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit dus en hoe dichter bij 2021 hoe minder zin het heeft om er giga veel tegenaan te gooien
Dat lijkt me sowieso een ja.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef nils7 het volgende:
Dus als Max naar Mercedes kan in 2019 dan moet ie beter gaan?
Dat denk ik dus. Als Honda/Renault hun shit niet voor elkaar krijgen in 2018 gaan ze echt niet opnieuw iets bakken voor slechts 2019-2020.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit dus en hoe dichter bij 2021 hoe minder zin het heeft om er giga veel tegenaan te gooien
Horner doet gewoon weer zijn ouderwetse Calimero-act.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat denk ik dus. Als Honda/Renault hun shit niet voor elkaar krijgen in 2018 gaan ze echt niet opnieuw iets bakken voor slechts 2019-2020.
Zelfs als het ze wel lukt zuilen ze ook pas in 2019 echt competitief zijn.
Overigens is Horner ook nooit vies van spelletjes. Die hoopt gewoon dat de FIA ze nog een "compensatie" geeft in de vorm van een extra motor of meer fuel flow oid en als Renault dan wel een goede motor bouwt, dan lachen zij zich helemaal rot.
Net als in 2013 met banden.
dat leverde ook wel wat opquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Renault had in 2005 in de laatste V10 race ooit, nog een 15pk upgrade meegebracht, dus het kan wel
Zeker, want toen werd de dominantie van Ferrari doorbrokenquote:
Echter dan krijg je vanwege alle penalties gewoon de grid opstelling conform kwalificatie alleen Mercedes blijft steevast 1 en 2quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar mogen op 21 races nog maar 3 motoren gebruikt worden. Dat is voor alle fabrikanten een probleem, behalve voor Mercedes
Dat was al bij de eerste race dat jaar, toen Ferrari op 2005 Bridgestone banden vertrok.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, want toen werd de dominantie van Ferrari doorbroken
Lees het hier nu ook ja https://www.f1today.net/n(...)-mclaren-van-twitterquote:
Erg triest... Rip..quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Coureur overleden die crashte op Circuit Zandvoort
Was te verwachten gezien de enorme schade, maar toch triest..
[ afbeelding ]
Vreselijk ja. Roep ook al jaren dat ze die duin daar weg moeten halen en er een grindbak neer moeten leggen maar zal wel weer met geluidsoverlast te maken hebben ofzo.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Coureur overleden die crashte op Circuit Zandvoort
Was te verwachten gezien de enorme schade, maar toch triest..
[ afbeelding ]
Peter Dumbreckquote:Op vrijdag 8 september 2017 18:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb er daar ook een keer een DTM wagen de vangrail in zien gaan daar bleef ook op de kooi na echt niks van over. Met zo'n oude openwheeler ben je dan redelijk kansloos helaas
Dat was hem inderdaad. Zat toen boven op de duin bij uitkomen Arie Luyendijkbocht. Zijn niet echt goede beelden van de crash zelf volgens mij maar hij ging daar echt kneiterhard de vangrail in en vloog wel een stuk of 10 keer over de kop. Was best verbaasd dat hij nog gewoon uitstapte.quote:
Commentator kwam klaar leek het wel.quote:
Rolcage saves lives.quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat was hem inderdaad. Zat toen boven op de duin bij uitkomen Arie Luyendijkbocht. Zijn niet echt goede beelden van de crash zelf volgens mij maar hij ging daar echt kneiterhard de vangrail in en vloog wel een stuk of 10 keer over de kop. Was best verbaasd dat hij nog gewoon uitstapte.
Hij heeft hier wel gewoon een punt. 4 jaar lang zijn ze bijvoorbaad al kansloos voor de titel vanwege de motor.quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Horner doet gewoon weer zijn ouderwetse Calimero-act.
Als hij verliest wil niemand hem helpen en boehoeoehoehoehoeh, ze zijn zo zielig. En als hij wint zijn ze de dappere Galliërs die stand houden tegen een overmacht van Romeinen.
En hij deelde al zijn geheimen in de periode dat RBR het topteam was? Of klaagt hij over het gat dat zij als nummer 3 hebben met de rest achter hun?quote:Op zaterdag 9 september 2017 03:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gewoon een punt. 4 jaar lang zijn ze bijvoorbaad al kansloos voor de titel vanwege de motor.
Dat kan Hamilton ook zo goed, als hij weer eens dik aan de leiding ligt en dan vermogen denkt te verliezen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 9 september 2017 04:52 schreef flipsen het volgende:
Ik begin die praatjes van de teambazen, maar ook van de coureurs behoorlijk irritant te vinden eigenlijk. Wat ze ook zeggen, ze spreken toch niet de waarheid. Zelfde met de boordradio´s: "Vibrations!" of "Front wheels are gone" en een rondje later zetten ze de snelste ronde neer
Over de boordradio van Alonso weinig te klagen, die klopt meestal wel
Dit is ook om extra druk te zetten op zijn verzoek de limiet van drie motoren voor komend seizoen los te laten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 03:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gewoon een punt. 4 jaar lang zijn ze bijvoorbaad al kansloos voor de titel vanwege de motor.
jammer dat hij het billenmaatje van Olaf is anders was hij allang exit geweestquote:Op zaterdag 9 september 2017 10:22 schreef Wuwwa het volgende:
Jack Plooij bij Formule 1 café. Ik ben in staat een koekenpan door de tv te gooien.
Hij denkt niet dat andere coureurs denken dat Max altijd een streepje voor heeft bij hem.
Ze zouden allemaal open kaart moeten spelen naar de mediaquote:Op zaterdag 9 september 2017 04:52 schreef flipsen het volgende:
Ik begin die praatjes van de teambazen, maar ook van de coureurs behoorlijk irritant te vinden eigenlijk. Wat ze ook zeggen, ze spreken toch niet de waarheid. Zelfde met de boordradio´s: "Vibrations!" of "Front wheels are gone" en een rondje later zetten ze de snelste ronde neer
Over de boordradio van Alonso weinig te klagen, die klopt meestal wel
Volgens mij is Max wel een beetje klaar met Plooij. Sowieso heb ik de laatste tijd het idee dat bijna alle coureurs hem klappen willen geven na de eerste vraagquote:Op zaterdag 9 september 2017 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Ziggo sport heeft commerciële banden met Verstappen he. Kamphuijs en Plooij zijn er volgens mij alleen maar om die reden.
Kamphuis vind ik nog niet zo slecht gescout, Coronel mag ook wel eens wat kritischer worden, hij en Lammers zitten teveel met hun kop in de kont van Max want ze denken ook alleen maar aan de centjes, Doornbos vind ik wel goed, die zou Plooij moeten vervangen en dan geen studio meer maar gewoon op locatie dingen doen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij is Max wel een beetje klaar met Plooij. Sowieso heb ik de laatste tijd het idee dat bijna alle coureurs hem klappen willen geven na de eerste vraag
Kamphuijs is gewoon een beetje irritant maar die stelt geen cringe vragen.
en dan nog te bedenken dat hij altijd die gore zonnebank kop heeft, cancer incomingquote:Op zaterdag 9 september 2017 13:01 schreef habitue het volgende:
Mijn vriendin kijkt nooit f1, was in de keuken bezig en tijdens de nabeschouwing 1e vraag van jack, kijkt ze om. "Wat is dat nou voor een kutvraag."
Ja meet Jack Plooij.
Geef de microfoon aan een willekeurig persoon op de tribune en je hebt al betere interviews.
In mijn beleving stelt hij amper vragen, maar poneert stellingen waarna de betreffende coureur het er wel of niet mee eens is. En dat overdreven toontjequote:Op zaterdag 9 september 2017 13:01 schreef habitue het volgende:
Mijn vriendin kijkt nooit f1, was in de keuken bezig en tijdens de nabeschouwing 1e vraag van jack, kijkt ze om. "Wat is dat nou voor een kutvraag."
Ja meet Jack Plooij.
Geef de microfoon aan een willekeurig persoon op de tribune en je hebt al betere interviews.
Ik denk dat Lammers volledig oprecht is in zijn bewondering. Maar hij werd nou juist van stal getrokken om te vertellen hoe goed Verstappen was, dus gaat hij vertellen hoe goed Verstappen is, combineer dat met zijn oprecht enthousiasme, en je hebt het kritisch vermogen van 12-jarige bakvis over haar popidool. Doornbos lijkt me niet oprecht, daarvoor smokkelt hij teveel met de feiten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kamphuis vind ik nog niet zo slecht gescout, Coronel mag ook wel eens wat kritischer worden, hij en Lammers zitten teveel met hun kop in de kont van Max want ze denken ook alleen maar aan de centjes, Doornbos vind ik wel goed, die zou Plooij moeten vervangen en dan geen studio meer maar gewoon op locatie dingen doen.
Na regen komt zonneschijn.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan nog te bedenken dat hij altijd die gore zonnebank kop heeft, cancer incoming
Denk het laatste. Klinkt allemaal vrij logisch en voor Red Bull zou het wel eens heel goed kunnen uitpakken. Sainz lijkt echter de grote winnaar hier, en Kvyat de grote verliezer. Bewijst ook dat de rentree van Kubica nooit een optie is geweest voor Renault.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:12 schreef Rossdale het volgende:
https://twitter.com/SomersF1/status/906530343444008960
Gasly dan alleen de rest van het seizoen of vanaf volgende race en dan kvyat volgend jaar vervangen door matsishida?
Matushita mag niet rijden, niet genoeg licentiepunten. Derhalve complete bullshit.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:12 schreef Rossdale het volgende:
https://twitter.com/SomersF1/status/906530343444008960
Gasly dan alleen de rest van het seizoen of vanaf volgende race en dan kvyat volgend jaar vervangen door matsishida?
Als hij genoeg fp1 rijdt wel toch?quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matushita mag niet rijden, niet genoeg licentiepunten. Derhalve complete bullshit.
Nop. Hangt af van andere kampioenschappen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als hij genoeg fp1 rijdt wel toch?
Licentiepunten is niet het enige waar op beoordeeld wordt. Soms wordt er daar op een uitzondering gemaakt als er een goede reden voor is.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matushita mag niet rijden, niet genoeg licentiepunten. Derhalve complete bullshit.
De eerste keer moet nog komenquote:Op zaterdag 9 september 2017 18:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Licentiepunten is niet het enige waar op beoordeeld wordt. Som woddt er daar op een uitzondering gemaakt als er een goede reden voor is.
Nee hoor. Ze hebben al uitzonderingen gemaakt bijvoorbeeld voor Paul Di Resta.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste keer moet nog komen
En de FIA slaat een gigantische flater als ze er nu al mee ophouden.
fakenews van modsquote:Op zaterdag 9 september 2017 18:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben al uitzonderingen gemaakt bijvoorbeeld voor Paul Di Resta.
Mja, dat is een ervaren rot. Nu hebben we het over iemand die te vroeg naar de F1 gaat uit een juniorklasse, de bestaansreden van deze regel.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben al uitzonderingen gemaakt bijvoorbeeld voor Paul Di Resta.
mja, die heeft zich in het verleden in de Formule 1 al genoeg bewezen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben al uitzonderingen gemaakt bijvoorbeeld voor Paul Di Resta.
Technisch analist van Motorsport.comquote:Op zaterdag 9 september 2017 18:55 schreef SnowOokami het volgende:
Ik weet niet wie Matthew Somerfield is maar als dat waar is dan is het wel een grote bom.
Zag het net iddquote:Op zaterdag 9 september 2017 18:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Technisch analist van Motorsport.com
Jon Noble meldt het ook:
https://www.motorsport.co(...)en-honda-951146/amp/
Das wel een major ietsquote:Toro Rosso to complete its switch to Honda engines, with the Faenza-based team also taking a supply of McLaren gearboxes for the Japanese power unit.
Klopt. Al had Haryanto ook niet genoeg punten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat is een ervaren rot. Nu hebben we het over iemand die te vroeg naar de F1 gaat uit een juniorklasse, de bestaansreden van deze regel.
Die had toch al een SL?quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt. Al had Haryanto ook niet genoeg punten.
Dat zie ik niet gebeuren, chassis van Toro Rosso is niet denderend.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:09 schreef SnowOokami het volgende:
Nu hopen dat Honda de beruchte spec 4 kan waarmaken zou hilarisch zijn als STR volgend jaar boven McLaren eindigt
Die ook al meer dan drie jaar oud was en dus verlopen.quote:
Dat is een keuze denk ik, met de Ferrari motor waren ze 4e team aan het begin, maar aangezien de auto en motor geen updates kregen, zakten ze langzaam weg.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:00 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, chassis van Toro Rosso is niet denderend.
Dus zoveel beter moet de motor zijn als ze het toch luktquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:00 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, chassis van Toro Rosso is niet denderend.
Honda is nu iig geen 100 miljoen meer kwijt aan McLaren, ze zullen vast wat betalen aan STR maar lang niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat is een keuze denk ik, met de Ferrari motor waren ze 4e team aan het begin, maar aangezien de auto en motor geen updates kregen, zakten ze langzaam weg.
Met Honda zullen ze ook wel in onderhandeling gaan. Goedkoopste optie zal de McLaren gearbox zijn, maar wellicht willen ze alvast een goede achterkant voor de Hondamotor bouwen, zodat ze alvast #ready zijn als de RBR ook met Honda wil rijden.
Hoe meer geld Honda erin wil steken, hoe sneller de auto zal worden.
Mateschitz zijnt 100 miljoen voor STR te willen hebben maar daar is Honda dan weer niet op ingegaan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dus zoveel beter moet de motor zijn als ze het toch lukt
McLaren heeft volgend jaar ook geen smoesjes meer, anders mogen ze zich doodschamen.
[..]
Honda is nu iig geen 100 miljoen meer kwijt aan McLaren, ze zullen vast wat betalen aan STR maar lang niet zoveel.
Ik geloof niet dat Sainz ook maar iets voor het zeggen heeft gehad in deze. Die is gewoon gewipt, net zoals Kvyat vorig jaar gewipt werd. De RB/TR teambazen doen me wat dat betreft een beetje aan Briatore denken in de tijd van pa Verstappen...quote:Op zondag 10 september 2017 05:28 schreef opreis het volgende:
Dom van Sainz, met nog 1 jaar langer geduld had ie in een RB kunnen rijden. Zo slecht was de TR ook weer niet. ongeveer het 5de beste team.
Niet goed genoeg voor het opleidingsteam. Dus ook niet goed genoeg voor RBR.quote:Op zondag 10 september 2017 06:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sainz ook maar iets voor het zeggen heeft gehad in deze. Die is gewoon gewipt, net zoals Kvyat vorig jaar gewipt werd. De RB/TR teambazen doen me wat dat betreft een beetje aan Briatore denken in de tijd van pa Verstappen...
dan schrappen ze die gp toch?quote:Op zondag 10 september 2017 11:14 schreef Gruj0 het volgende:
Hopelijk hoeft Kvyat door dit gedoe tussen STR en Renault zijn koffers niet te pakken.
Is het niet zo dat Rusland eist dat er minstens een Rus in een F1 bolide zit, om de Russische GP mogelijk te maken?
Van mij mag die GP ook van de kalender.quote:Op zondag 10 september 2017 11:14 schreef Gruj0 het volgende:
Hopelijk hoeft Kvyat door dit gedoe tussen STR en Renault zijn koffers niet te pakken.
Is het niet zo dat Rusland eist dat er minstens een Rus in een F1 bolide zit, om de Russische GP mogelijk te maken?
Jep, ik verwacht niet dat hij hulk verslaat, maar minder dan palmer zal hij niet zijn. Denk ook dat er minder stress ontstaat tussen die 2 dan tussen hem en max of hem en kvyatquote:Op zondag 10 september 2017 18:20 schreef BroesWillems het volgende:
Zal wel interessant zijn om te zien hoe Sainz zich afzet tegenover Hulkenberg. Ik zeg doen!
Waarom niet, Perez kon de Hulk ook makkelijk aan. Hij is goed, maar niet perfect.quote:Op zondag 10 september 2017 21:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Jep, ik verwacht niet dat hij hulk verslaat, maar minder dan palmer zal hij niet zijn. Denk ook dat er minder stress ontstaat tussen die 2 dan tussen hem en max of hem en kvyat
Waarom wel, wat heb je voor spectaculairs van SAI gezien de laatste jaren?quote:Op zondag 10 september 2017 22:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarom niet, Perez kon de Hulk ook makkelijk aan. Hij is goed, maar niet perfect.
Kvyat is geen enkel gemis tenzij je zijn torpedo acties een toevoeging vindtquote:Op zondag 10 september 2017 11:14 schreef Gruj0 het volgende:
Hopelijk hoeft Kvyat door dit gedoe tussen STR en Renault zijn koffers niet te pakken.
Is het niet zo dat Rusland eist dat er minstens een Rus in een F1 bolide zit, om de Russische GP mogelijk te maken?
Ligt eraan wie hij eruit ramtquote:Op zondag 10 september 2017 22:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kvyat is geen enkel gemis tenzij je zijn torpedo acties een toevoeging vindt
Ingeslapen met Putin-San ernaast. Maar toen met Max kon hij goed meekomen en daarna ook wel sterk in Q3. Met de huidige Torro Rosso valt weinig spectaculair te doen.quote:Op zondag 10 september 2017 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom wel, wat heb je voor spectaculairs van SAI gezien de laatste jaren?
Ik zie Sainz ook nog wel suck my balls oreren richting Hulk ja. Maar Hulkenberg schat ik wel hoger in.quote:Op zondag 10 september 2017 18:20 schreef BroesWillems het volgende:
Zal wel interessant zijn om te zien hoe Sainz zich afzet tegenover Hulkenberg. Ik zeg doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |