abonnement Unibet Coolblue
pi_173326321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Als je het hebt over afro-amerikanen op zich ... dan ben racistisch bezig.
Heb je het over jonge afro-amerikanen, vooral jonge mannen, die de fout in gaan dan ben je meer terzake. Mits je met "hun cultuur" bedoelt .. de cultuur van die gastjes.
Overigens is het verheerlijken van geweld toe te wijzen aan de hele Amerikaanse cultuur...... cowboymentaliteit en begin een oorlog voor make America great ........ agaaaaiiiinnn
Aangeven dat de cultuur van de Afro-Amerikaanse gemeenschap slecht is, is geen racisme.
pi_173326339
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:24 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee tot aan 1965 toe hadden negers een tweederangse status in de samenleving.
Nog steeds.
Maar wat nou Nee... Mijn stelling is dat de USA in zijn wortels multicultureel is.
pi_173326354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:12 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hoe had Trump er in 1977 nog iets aan kunnen doen dat al die blanke gelukszoekers naar Amerika gingen?
pi_173326359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:29 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Aangeven dat de cultuur van de Afro-Amerikaanse gemeenschap slecht is, is geen racisme.
In deze context wel.
pi_173326371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt is het mensen op hun ras aanwijzen en veroordelen.
In Nederland worden mensen op hun Marokkaanse afkomst aangewezen en veroordeeld
Het is allemaal etnische haat.

Als je het hebt over ontspoorde Afro-Amerikaanse jochies dan moet je dat duidelijk benoemen.
Jij generaliseert hun fouten tot iedereen van hun ras/afkomst

[..]

we kennen dat verhaal sinds 2002 .... discriminerend lullen onder het mom van 'problemen benoemen'
Ik heb je al aangereikt waar je fout in gaat met "problemen benoemen" pinpoint het probleem tot ontspoorde vnl jongemannen. Dat snap je dus niet.. je kiest voor het racistische formuleren
Zie ik je dan ageren in ieder Marokkanentopic dat het woord niet gebruikt kan worden? Dat vind ik hypocriet. Je moet voor alle rassen, etniciteiten tegelijk opkomen of voor geen enkele van ze. Het is niet half en half.

Het beestje heeft een naam en ja, helaas, negers plegen het merendeel van de geweldsdelicten in de VS, En dan kan je dat goedpraten adhv allerlei smoesjes, maar dat lost het probleem niet op.
pi_173326391
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nog steeds.
Maar wat nou Nee... Mijn stelling is dat de USA in zijn wortels multicultureel is.
Nee, tegenwoordig hebben blanken, aziaten en mexicanen de tweederangse status en dat willen linkse liberalen graag in stand houden.
pi_173326398
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig hebben blanken, aziaten en mexicanen de tweederangse status en dat willen linkse liberalen graag in stand houden.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173326498
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig hebben blanken, aziaten en mexicanen de tweederangse status en dat willen linkse liberalen graag in stand houden.
Als blanke heb je het inderdaad maar zwaar in het westen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173326517
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:31 schreef Hdero het volgende:

[..]

Zie ik je dan ageren in ieder Marokkanentopic dat het woord niet gebruikt kan worden?
welk woord ?
en waarom zou ik 100x per dag moeten ageren op FOK in marokkanentopics. Geen beginnen aan .

quote:
Dat vind ik hypocriet. Je moet voor alle rassen, etniciteiten tegelijk opkomen of voor geen enkele van ze. Het is niet half en half.
Johhh wat doe jij politiekcorrect ineens En net was je racistisch bezig.
Nu zogenaamd tegen discriminatie van Marokkanen zijn . idd dat is hypocriet

quote:
Het beestje heeft een naam en ja, helaas, negers plegen het merendeel van de geweldsdelicten in de VS, En dan kan je dat goedpraten adhv allerlei smoesjes, maar dat lost het probleem niet op.
Met jouw racistisch gebral los je ook niks op. Integendeel je maakt een voedingsbodem voor die fascisische en racistische engerds die we zagen in Charlottesville
Nu ken ik die cijfers niet.... maar kom eens met die cijfers die jouw "merendeel" onderbouwen.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:41:53 #185
192592 SureD1
------------------------------
pi_173326543
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als blanke heb je het inderdaad maar zwaar in het westen.
pi_173326557
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig hebben blanken, aziaten en mexicanen de tweederangse status en dat willen linkse liberalen graag in stand houden.
ach gutttt hoe noemen ze zulk klaagzangen in Amerika ? white supremacy?
Janken dat donkere mensen in Amerika de baas zijn...
Mijnheer ....... gij zijt van een walgelijk soort
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:43:22 #187
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173326569
Gezeur over "negers" etc. maag gerust elders plaatsvinden; heeft ook niet bijster veel meer met Amerikaanse politiek te maken.
pi_173326578
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig hebben blanken, aziaten en mexicanen de tweederangse status en dat willen linkse liberalen graag in stand houden.
Waaruit blijkt dat? In welk opzicht worden deze blanken achtergesteld ten opzichte van... ja, wie eigenlijk?
pi_173326687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ach gutttt hoe noemen ze zulk klaagzangen in Amerika ? white supremacy?
Janken dat donkere mensen in Amerika de baas zijn...
Mijnheer ....... gij zijt van een walgelijk soort
Omdat iemand een bron wilde: en dit zijn maar twee punten die ik citeer.


7 Statistics You Need To Know About Black-On-Black Crime

AP/Nick Ut
ByAARON BANDLER July 13, 2016
President Barack Obama has no problem making disgusting, untrue assertions about cops being racist at a funeral for murdered cops yet does not give major speeches on the epidemic of black-on-black crime. Here are seven statistics you need to know about black-on-black crime that the president will not address.

1. Data shows that 93 percent of black homicide victims are killed by other blacks.

The left's rebuttal is that that 84 percent of white homicide victims are killed by other whites, but The Wall Street Journal's Jason Riley points out that the white crime rate is "much lower than the black rate."

2. According to Riley, "Blacks commit violent crimes at 7 to 10 times the rate that whites do."

Blacks committed 52 percent of homicides between 1980 and 2008, despite composing just 13 percent of the population. Across the same timeframe, whites committed 45 percent of homicides while composing 77% of the population, according to the Bureau of Justice Statistics.

http://www.dailywire.com/(...)-crime-aaron-bandler
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:52:15 #190
192592 SureD1
------------------------------
pi_173326732
https://mediabiasfactcheck.com/the-daily-wire/

'Nough said

Er hangt een bijzonder onwelriekende lucht in dit topic trouwens...
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:57:21 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173326827
Deze discussie is afgelopen. Gaat uiteindelijk alleen maar op schelden uitlopen, zit een kant aan die we in POL liever niet zien, en is, zoals gezegd, slechts zijdelings gereklateerd aan de Amerikaanse politiek.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:58:45 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173326867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:57 schreef Vis1980 het volgende:
Zo, fijne mensen zijn er toch hier soms. Ik heb weer een hoop nieuwe dingen geleerd over Amerikaanse 'negers' en hoe ze liever in de drugshandel zitten. Ik ga zo eens aan mijn vrouw vragen of ze wat drugs voor mij heeft.

....

He dat is gek, mijn vrouw werkt liever. Zou mijn vrouw wel een echte 'neger' zijn?

Overigens voorspel ik een rustig weekje in de USA. Of zie ik kansen op blunders over het hoofd?
Kansen op blunders zijn er bij Trump altijd, natuurlijk, vooral nu hij een verhaal heeft moeten ophangen waar hij niet achter staat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:00:12 #193
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173326896
Edit: Excuus, post was al weggehaald.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173327174
Goede speech van Trump over Afghanistan. Opvallend dat hij toegeeft dat zijn oorspronkelijke plan toch anders was.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:16:07 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173327237
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:13 schreef Nintex het volgende:
Goede speech van Trump over Afghanistan. Opvallend dat hij toegeeft dat zijn oorspronkelijke plan toch anders was.
Kortom, Trump heeft het van een teleprompter opgelezen en pakt over een dag of zo weer eens uit via Twitter.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:24:03 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173327479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:07 schreef Bluesdude het volgende:
okkkk het wordt tijd voor een positief dinges van Trump

* Hij is lief voor honden
Ik hoorde dat hij ze als kind martelde.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:26:00 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173327536
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig hebben blanken, aziaten en mexicanen de tweederangse status en dat willen linkse liberalen graag in stand houden.
Ik heb geen problemen met jouw tweederangs status. Hoe voelt dat nou?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173327586
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kortom, Trump heeft het van een teleprompter opgelezen en pakt over een dag of zo weer eens uit via Twitter.
Dunno tot nu toe neemt Trump zijn taak als Commander in Chief behoorlijk serieus. Betere zorg voor veteranen, meer investeringen in het leger, aanstellling van professionals als Mattis etc. .
  Overall beste user 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:28:02 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173327604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:13 schreef Nintex het volgende:
Goede speech van Trump over Afghanistan. Opvallend dat hij toegeeft dat zijn oorspronkelijke plan toch anders was.
Ik hoop dat die teleprompter nog vaak mag speechen. Die machine kwam erg presidentieel over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173327797
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:13 schreef Nintex het volgende:
Goede speech van Trump over Afghanistan. Opvallend dat hij toegeeft dat zijn oorspronkelijke plan toch anders was.
Oh dat heeft hij wel vaker gedaan hoor. Hij noemt dat 'flexible' maar is gewoon een gevolg van het ongeinformeerde roeptoeteren van zijn mening in het verleden.


# who knew [insert problem] could be that complicated....

Edit: uiteindelijk verschilt zijn strategie niet zo heel veel van die van Obama :P

The America First president just announced he's escalating the Afghanistan war

quote:
It's also not a new idea. In fact, it was the same thinking the Obama administration used to determine its own strategy for the war. And as much as Trump doesn't like to be compared to Obama, it might be hard for him to escape the parallels when it comes to Afghanistan.


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 22-08-2017 19:40:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')