abonnement Unibet Coolblue
pi_173248043
Truste.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:46:41 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_173248061
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel, want de EU doet niet aan Blitzkrieg. We kopen het gewoon van de Russen als ze straks helemaal aan de grond zitten.
Zoals dat stroom netwerk van Duitsland?
pi_173248177
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

http://www.politico.eu/ar(...)akistan-balochistan/

Gaat niet enkel over havens maar ook over een andere voorliefde van ons... :9~
Het gaat wel weer echt op z'n Chinees:
quote:
As much of the Chinese investment is centered around Gwadar, the fishermen have been barred from accessing the port, and told to do something else. A Chinese development firm leased the port from Pakistan until 2059, and in coordination with Pakistani authorities, is building a security fence around the port requiring locals to carry a pass to enter.
Ik vraag mij wel, buiten het militaire/machts-aspect om, wat ze qua maritiem vervoer met zo'n grote investering willen bereiken. Een grote haven in die contreien is logisch, maar op het kaartje zie ik dat ze ook al in Sri Lanka, Djibouti en op de Seychellen bezig zijn. Die kunnen de rol van grote overslaghub ook op zich nemen.
pi_173248210
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Is het zo erg nu NEC weer uit de Eredivisie is gedonderd?
NEC is vooral leuk om gewoon naartoe te gaan en dan samen met die mensen te zitten kankeren op het niveau.
pi_173248267
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zoals dat stroom netwerk van Duitsland?
Die stroomlijnen gaan van noord naar zuid, dat heeft niks met buitenland te maken, maar is ëerder een noord-zuid-dingetje (vooral on het zuiden liggen ze dwars, bv de CSU is een tegenstanďers, gedreven door een sterke lokale tegenstand op het Beierse platteland)
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Südlink


De conflicten en tegelijk ook samenwerking met Rusland en Energie heeft eerder te maken met de Gasleidingen, bv Nord stream en nu Nord Stream II
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Nord_Stream
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173248289
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk alleen Feyenoord als het kan, de interessante wedstrijden uit de Champions League, de Nederlandse bekerfinale, af en toe een Classico-omdat-het-kan, en de zooi die mijn vrienden/huisgenoten (Ajacieden, PSV'ers, een Heerenveen-supporter en sinds kort een Vitesse-aanhanger -levensgevaarlijk in 024-) kijken wanneer ik geen drol te doen heb.

Tikt op jaarbasis ook wel aardig aan, eigenlijk.
Ik wilde al zeggen, eigenlijk kijk je dus best veel voetbal. :D
pi_173248327
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De conflicten en tegelijk ook samenwerking met Rusland en Energie heeft eerder te maken met de Gasleidingen, bv Nordstream
Goed project overigens om tegemoet te komen aan het EU-beleid om de afhankelijkheid van Russisch gas te verminderen. Oh, wacht.
pi_173248366
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die stroomlijnen gaan van noord naar zuid, dat heeft niks met buitenland te maken, maar is ëerder een noord-zuid-dingetje (vooral on het zuiden liggen ze dwars, bv de CSU is een tegenstanďers, gedreven door een sterke lokale tegenstand op het Beierse platteland)
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Südlink

De conflicten en tegelijk ook samenwerking met Rusland en Energie heeft eerder te maken met de Gasleidingen, bv Nord stream en nu Nord Stream II
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Nord_Stream
Dat jeukt mij toch niet hoop echter wel dat ze dan wakker zijn en niet voor een kat in een zakkie gaan.
pi_173248378
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Goed project overigens om tegemoet te komen aan het EU-beleid om de afhankelijkheid van Russisch gas te verminderen. Oh, wacht.
De Nederlandse Gas Unie krijgt Rusland vast net zo goed klein als dat het met Groningen gelukt is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173248391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:02 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik wilde al zeggen, eigenlijk kijk je dus best veel voetbal. :D
Nouja, meestal één of twee wedstrijd in de week + samenvattingen.

Is ook een beetje een sociaal gebeuren hè, dat voetbal kijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 01:08:30 ]
pi_173248426
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De Nederlandse Gas Unie krijgt Rusland vast net zo goed klein als dat het met Groningen gelukt is
Het toont voor mij vooral aan dat het als het echt om harde Euro's gaat het, zoals gebruikelijk, niet in zo'n vaart loopt met het duurzaamheidsbeleid en de zelfvoorziening op energiegebied.
pi_173248509
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:02 schreef Tem het volgende:

[..]

Inderdaad, met de kinderen appels van de boom aan de paardjes voeren en wat katten die er rondslenteren aaien. Geen gedoetjes.
Oh, wat ik graag nog wil suggereren als toevoeging aan dit idyllische beeld: een middelgrote hond op leeftijd die trouw uit zijn bruine oogjes staart en achter de kinderen aan slentert om mee te genieten van de avonturen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 01:26:51 ]
pi_173248560
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:10 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het toont voor mij vooral aan dat het als het echt om harde Euro's gaat het, zoals gebruikelijk, niet in zo'n vaart loopt met het duurzaamheidsbeleid en de zelfvoorziening op energiegebied.
En juist die of dat energie beleid zijn harde euro s
pi_173248763
CNN twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 01:29:07 In light of recent attacks, is Europe still a safe travel destination? Experts say the statistics indicate it is… https://t.co/OUb5DXZKcR reageer retweet
Is Europe still a safe travel destination? Een legitieme vraag voor het volk dat Chicago, Detroit en St. Louis binnen de landsgrenzen heeft liggen.
pi_173248833
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
CNN twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 01:29:07 In light of recent attacks, is Europe still a safe travel destination? Experts say the statistics indicate it is… https://t.co/OUb5DXZKcR reageer retweet
Is Europe still a safe travel destination? Een legitieme vraag voor het volk dat Chicago, Detroit en St. Louis binnen de landsgrenzen heeft liggen.
Europa is nog wel veilig, maar Zweden is één groot instabiel oorlogsland waar niemand veilig is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173248846
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Europa is nog wel veilig, maar Zweden is één groot instabiel oorlogsland waar niemand veilig is
Jihadslachtoffers worden daar met gemodificeerde sneeuwruimers verhakseld en in de berm gespoten om de wegen begaanbaar te houden, heb ik van horen zeggen.
pi_173248889
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Europa is nog wel veilig, maar Zweden is één groot instabiel oorlogsland waar niemand veilig is
Zweden heeft de Euro niet?
pi_173248947

Wat een prachtnummer blijft dit toch. Vlamingen. O+
pi_173248993
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:55 schreef Friek_ het volgende:

Wat een prachtnummer blijft dit toch. Vlamingen. O+
Wehe, afgelopen weekend met een stel Belgen op stap geweest. Wel mooi om die subtiele verschillen in taalgebruik te zien. Maar jaren geleden al ontdekt dat het West-Vlaams en het Achterhoeks redelijk naar elkaar toegroeien na een trappist of vier.

Tevens een prima nummer, nu ik het zo hoor. Al wordt het pas zo halverwege mooi. Vind het begin te vrolijk. Dat staat zo'n pretentieuze intellectueel die het gewicht van de wereld op zijn schouders draagt als ik niet echt.
pi_173249005
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:55 schreef Friek_ het volgende:
Vlamingen. O+
Betekent dit trouwens dat je date met die dame uit het Brusselse een succes is geweest?
pi_173249139
Ik dacht dat ik teveel had gezopen om nog een beetje fatsoenlijk auto te kunnen rijden. Paar Duveltjes en dan nog een Lost in Spice en een Gruut (daar zit een wat bescheidener percentage in, maar toch). Tegen beter weten in en voldoende waarschuwingen toch gedaan.

Kreeg ik net de melding dat ik te gemakkelijk won en of ik de moeilijkheidsgraad wilde verhogen in ruil voor een verhoging van het aantal credits dat je per race kan winnen. Forza Horizon 3 _O_ .
pi_173249143
Die Gruut is overigens een aanrader voor winegumliefhebbers. Smaakt als die donkerrode winegums, maar dan met bier.
pi_173249146
En ik post vrolijk door.
pi_173249175
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Tevens een prima nummer, nu ik het zo hoor. Al wordt het pas zo halverwege mooi.
Precies, dat is ook wel het mooiste gedeelte. Instrumenteel en dan nog wat vragende teksten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')