abonnement Unibet Coolblue
pi_173175513
Door een fout van HBO Spanje en HBO Nordic is S7E6 daar te zien (geweest) op HBO. Inmiddels is de aflevering te downloaden en te streamen. Graag weer hier bespreken zodat het reguliere topic spoilerblokken vrij blijft!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173175521
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173175657
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 08:16:46 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173175740
Goede beeldkwaliteit van de hele aflevering?
pi_173175833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:16 schreef Momo... het volgende:
Goede beeldkwaliteit van de hele aflevering?
1080p :)
pi_173176019
So just to recap; the entire episode six aired on HBO in Spain in full HD today because someone at SpainHBO fucked up and pushed a button 5 days early.

And yet despite having the entire episode air in its entirety, in HD, and in English, it is now seven hours later and not a single soul in Spain has been able to figure out how to upload the episode. All we got was a drunk Spaniard pointing his phone at his tv and streaming the entire episode but only for mobile users (because fuck people using computers or who don't have instagram amirite?) while tipping his phone this way and that and jabbering and laughing in Spanish.

On top of that, we have another Spaniard trying to STREAM the episode using streaming services like twitch and youtube thinking that people will be able to see it before it gets taken down. After being banned from twitch and most likely getting his youtube suspended, he "gives up" after seemingly being the only person in whole country who knows how to capture video properly, yet doesn't know how to upload it to a torrent site.

God has truly abandoned us

Edit: formatting
pi_173176501
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173176757
Hahaha Tormund en The Hound die over Brienne praten :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173176778
Voorhaal heel veel dialoog de eerste 20 minuten. Ze nemen er eindelijk weer eens de tijd voor.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173176878
Nou, ze hebben een wight maar dat ding wil niet mee haha :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177127
Hound, fucking mongool
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177264
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177377
HOLY SHIT TIMES 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177520
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177548
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:05 schreef Nielsch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173177559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:06 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die bedoel ik niet :)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177582
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177637
Holy fuck die laatste scene :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173177643
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

die bedoel ik niet :)
Wie nog meer dan naast die oom?

En waarom eigenlijk spoilers in een topic waar heel groot de waarschuwing spoilers staat :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173177666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Wie nog meer dan naast die oom?

En waarom eigenlijk spoilers in een topic waar heel groot de waarschuwing spoilers staat :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja goede vraag...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173179633
Draakje dood :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173179735
Ik dacht echt dat Jon een draak zou gaan besturen nadat de rest van de groep wegvloog op Drogon en hij alleen achter bleef.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173179999
Was de laatste scene dat ze op Drogon weg vliegen? :? Of mist mijn download wat? :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 12:03:54 ]
pi_173180194
quote:
99s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Was de laatste scene dat ze op Drogon weg vliegen? :?

Of mist mijn download wat? :')
Nee daar komen nog 2 of 3 scenes achter.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173180198
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee daar komen nog 2 of 3 scenes achter.
Dafuq.

Even kijken dan..
pi_173180528
Mijn God wat een aflevering O+ _O_
Tralalalaaa
pi_173180721
Ik vond die dialogen tijdens de expeditie wel mooi, iedereen beetje bijkletsen over het verleden. Ze namen er eindelijk eens even de tijd voor:

- Gendry en Beric (over hem verkopen aan Mellisande)
- Jon en Jorah (over z'n zwaard en Jeor)
- Hound en Tormund (over Brienne of Tarth)
- Jon en Beric (over waarom de Lord of Light hen terug heeft gehaald)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 16 augustus 2017 @ 12:28:20 #28
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_173180780
Vond het maar een matige aflevering eigenlijk. Goede dialogen, dat wel. Jon had gered moeten worden door de draak toen ze weg vlogen. Benjen kwam weer eens uit het niets aangezet.

Jon heeft weer zwakke knietjes en Arja laat zich veel te makkelijk voor Littlefingers karretje spannen.

Verder veel te weinig plotontwikkeling. Concreet gezien weet Dany nu wat iedereen al zei en hebben Arja en Sansa fittie. Het enige grote nieuws is dat de WW nu een eigen draak hebben.
pi_173181452
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond die dialogen tijdens de expeditie wel mooi, iedereen beetje bijkletsen over het verleden. Ze namen er eindelijk eens even de tijd voor:

- Gendry en Beric (over hem verkopen aan Mellisande)
- Jon en Jorah (over z'n zwaard en Jeor)
- Hound en Tormund (over Brienne of Tarth)
- Jon en Beric (over waarom de Lord of Light hen terug heeft gehaald)
Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.

Welke draak is nu gesneuveld btw? Viserion? Wel lame dat de WW's zo maar out of the blue ergens flinke stalen kettingen vandaan toveren om hem uit het meer te vissen. En ik had Benjen eerder verwacht trouwens. Ben blij dat Thoros dood is en niet Gendry, plus een no-name door die ijsbeer wight :D Heeft Beric nog maar een leven, niks geen negen levens van de lord of light.
mag het weten
pi_173181511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.

Welke draak is nu gesneuveld btw? Viserion? Wel lame dat de WW's zo maar out of the blue ergens flinke stalen kettingen vandaan toveren om hem uit het meer te vissen. En ik had Benjen eerder verwacht trouwens. Ben blij dat Thoros dood is en niet Gendry, plus een no-name door die ijsbeer wight :D Heeft Beric nog maar een leven, niks geen negen levens van de lord of light.
Volgens mij ook Viserion ja, al vond ik het wel raar dat je op het eind nergens Rhaegal meer zag. Was het CGI budget op ofzo? Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173181516
was not disappointed met deze leak de ep als de kwaliteit :Y)

Tormund: "Dick, I like it."

Hound: "I bet you do."

dat gekibbel tussen de leden van de suicide missie was mooi :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181564
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:

Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
had ik ook verwacht.

overigens weer een soort fightingpits of meereen actie van dany, but hey! goede scene uiteindelijk :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181599
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens mij ook Viserion ja, al vond ik het wel raar dat je op het eind nergens Rhaegal meer zag. Was het CGI budget op ofzo? Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
Ja, Drogon pakt continu de aandacht maar van Rhaegal en Viserion zag je weinig anders wat schimmen in de lucht. Rhaegal die Jon zou oppikken leek mij ook logisch. Overigens kan Bran nog steeds proberen om Viserion te wargen van afstand :7 Jon op Rhaegal en Dany op Drogon. Die laatste scène met klef handjes houden had ik verwacht van Jon te horen: I bend the knee if you marry me :+ Oh well.. dat is uitgesteld tot nadere orde.
mag het weten
pi_173181609
Muur gaat dus idd neergehaald worden door een draak
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173181643
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
pi_173181655
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Muur gaat dus idd neergehaald worden door een draak
Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meer :P Zou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
mag het weten
pi_173181675
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meer :P Zou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
Omdat het gelekt was en tot nu toe alles er aan nog klopt :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173181691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Omdat het gelekt was en tot nu toe alles er aan nog klopt :P
Ik heb de gelekte scripts niet gelezen. Gelekte afleveringen meteen kijken vind ik dan weer niet erg.
mag het weten
pi_173181738
was er een link tussen de scene met LF die sansa spreekt over brienne, dat ze trouw aan bij de ochters had gezworen en de scene dat brienne door sansad verzocht wordt om naar kingslanding te gaan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
geduld is een schone zaak
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meer :P Zou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
als hij ijs gaat spuwen kan ie not zo goed de zee bevriezen hoef die muur niet neer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181815
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Slayage het volgende:
was er een link tussen de scene met LF die sansa spreekt over brienne, dat ze trouw aan bij de ochters had gezworen en de scene dat brienne door sansad verzocht wordt om naar kingslanding te gaan?
Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens. Die ontdekking van Sansa van Arya haar faceless training en gezichten die ze bij zich had. En hoe Arya Sansa benaderde met Catspaw.. ik was voorbereid op het ergste :')
mag het weten
pi_173181816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
Nee, Jon wordt wel achtergelaten maar uiteindelijk gered door Benjen Stark (die zelf wel doodgaat). Op het paard van Benjen weet hij The Wall te bereiken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173181839
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

als hij ijs gaat spuwen kan ie not zo goed de zee bevriezen hoef die muur niet neer.
True, is ook weer zo. _O- Het gezicht van de lui bij East Watch als alle wights en WW's gewoon de muur passeren via zee :+
mag het weten
pi_173181840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens. Die ontdekking van Sansa van Arya haar faceless training en gezichten die ze bij zich had. En hoe Arya Sansa benaderde met Catspaw.. ik was voorbereid op het ergste :')
ik vond arya echt creepy in die scenes. ik dacht echt, zal toch niet!?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181906
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

geduld is een schone zaak
Lame.
pi_173181913
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, Jon wordt wel achtergelaten maar uiteindelijk gered door Benjen Stark (die zelf wel doodgaat). Op het paard van Benjen weet hij The Wall te bereiken.
Dank je, daarmee houd ik het nog wel even vol tot vanavond. ^O^
pi_173181979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Lame.
als je jezelf laat spoileren (omdat je geen geduld hebt) geniet je vanavond vel minder
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181994
Had Benjen niet gewoon mee op dat paard kunnen gaan? Zelfs met 2 man zou zo'n paard toch sneller moeten zijn dan dat zombie leger. Misschien dat ik iets mis hoor. En wat is Arya dom zeg om zo in dat spelletje van Littlefinger te trappen.
pi_173182034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:18 schreef pervertedhermit het volgende:
Had Benjen niet gewoon mee op dat paard kunnen gaan? Zelfs met 2 man zou zo'n paard toch sneller moeten zijn dan dat zombie leger. Misschien dat ik iets mis hoor.
Had gekund, maar Benjen kan als halfwight niet voorbij de wall. Nu hij zowel Bran als Jon uit de brand heeft geholpen zit zijn tijd erop.
mag het weten
pi_173182035
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je jezelf laat spoileren (omdat je geen geduld hebt) geniet je vanavond vel minder
Heb je wel gelijk in, maar de tijd gaat zo langzaam vandaag. :P
pi_173182052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Had gekund, maar Benjen kan als halfwight niet voorbij de wall. Nu hij zowel Bran als Jon uit de brand heeft geholpen zit zijn tijd erop.
Ok dank je. Is dat halfwright gebeuren in de serie uitgelegd?
pi_173182114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:20 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Ok dank je. Is dat halfwright gebeuren in de serie uitgelegd?
Als ranger ging ie voor de Nightwatch erop uit. Geloof dat Benjen Bran uitgelegd heeft dat ie toen op den duur bijna tot wight werd geturnd, maar dat de Children of the Forest dat voorkwamen. Zeg maar zoals Stannis voorkwam dat Shireen haar greyscale zich volledig verspreidde. Maar door de magie van de Children of the Forest die het proces stopzette kon hij niet meer terug Castle Black in.
mag het weten
pi_173182342
Hehe dat gezicht van Sansa toen ze dat gezicht van Walder Frey in die tas vond :D

En Hound is echt een mongool met z'n stenen gooien... o|O
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173182376
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:34 schreef Nielsch het volgende:
En Hound is echt een mongool met z'n stenen gooien... o|O
Vond het een typische Hound-actie. :P
mag het weten
pi_173182378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens.
Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.

Tyrion: je moet een opvolger kiezen voor als je dood gaat!
Dany: nee, doe ik niet!
Tyrion: je moet ze niet gaan redden op je draken
Dany: ja, doe ik wel!

man man :') :')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173182407
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.

Tyrion: je moet een opvolger kiezen voor als je dood gaat!
Dany: nee, doe ik niet!
Tyrion: je moet ze niet gaan redden op je draken
Dany: ja, doe ik wel!

man man :') :')
Mja, Tyrion lost his way. I drink and I know things. Nou laat het raadgeven maar, tijd om te drinken B:)B
mag het weten
pi_173182751
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.

Tyrion: je moet een opvolger kiezen voor als je dood gaat!
Dany: nee, doe ik niet!
Tyrion: je moet ze niet gaan redden op je draken
Dany: ja, doe ik wel!

man man :') :')
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, Tyrion lost his way. I drink and I know things. Nou laat het raadgeven maar, tijd om te drinken B:)B
hij heeft wel een punt als hij zegt dat ze verder moet denken als ze the wheel wilt breken. wat de neuk is een king/queen waard als er na zijn/haar dood geen duidelijke opvolging is?
dan krijgen we dus wat er gebeuren toen robert dood ging en bleek dat joffrey niet zijn kind was, het continent verviel in chaos.
enige manier is om troonopvolging te garanderen en dat kan alleen middels kinderen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173182904
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

hij heeft wel een punt als hij zegt dat ze verder moet denken als ze the wheel wilt breken. wat de neuk is een king/queen waard als er na zijn/haar dood geen duidelijke opvolging is?
dan krijgen we dus wat er gebeuren toen robert dood ging en bleek dat joffrey niet zijn kind was, het continent verviel in chaos.
enige manier is om troonopvolging te garanderen en dat kan alleen middels kinderen
Maar daar is al naar geforeshadowed in het eentweetje van Jon/Jorah over longclaw: it's yours and for your children in the future. Plus only death can pay for life. Welnu: Viserion, als een kind naar Dany is nu dood (en weer alive and kicking als wight) Zoals Tormund zo mooi zei:"If I return, Brienne is there and we're gonna make some babies" :7 Welnu idem voor Jon/Dany gelet op die laatste bedscène :P
mag het weten
pi_173182913
Nu Jon de knee heeft gebent (in woord) komt die opvolging wel goed :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173183007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:54 schreef Joosie200 het volgende:

Zoals Tormund zo mooi zei:"If I return, Brienne is there and we're gonna make some babies" :7 Welnu idem voor Jon/Dany gelet op die laatste bedscène :P
dat jon en dany kinderen gaan maken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173183047
ik zat van: Niet Tormund! Niet Tormund!

was wel ff spannend :p

oh en dany en jon gaan dus geen koppel worden das me wel duidelijk geworden nu.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173183235
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat jon en dany kinderen gaan maken?
Ergens in een grot ja, Jon heeft er een neusje voor :+
mag het weten
pi_173183247
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ergens in een grot ja, Jon heeft er een neusje voor :+
ik betwijfel het.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173183412
Heb me behoorlijk zitten ergeren deze aflevering. Ze hadden hier wat mij betreft echt veel meer tijd voor moeten nemen om het enigszins geloofwaardig te maken, maar dat gevoel heb ik bij bijna alles dit seizoen. Ook meerdere goedkope deus ex machina's deze aflevering, waardoor het gevoel van "iedereen kan zomaar dood gaan" er amper nog is. ;(
pi_173183440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:10 schreef Cikx het volgende:
Heb me behoorlijk zitten ergeren deze aflevering. Ze hadden hier wat mij betreft echt veel meer tijd voor moeten nemen om het enigszins geloofwaardig te maken, maar dat gevoel heb ik bij bijna alles dit seizoen. Ook meerdere goedkope deus ex machina's deze aflevering, waardoor het gevoel van "iedereen kan zomaar dood gaan" er amper nog is. ;(
Ja, de stap van 10 episodes terug naar 7 heeft het niet veel goed gedaan imo. Kijkt nog steeds lekker weg maar gaat wel erg snel nu.
pi_173183650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, de stap van 10 episodes terug naar 7 heeft het niet veel goed gedaan imo. Kijkt nog steeds lekker weg maar gaat wel erg snel nu.
Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.
pi_173183819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.
Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
pi_173183876
HOLYYYYYYYYY FUUUUUUUUUUUCK UNDEAD DRAGON
(she/her)
pi_173183879
Ik vond die hele expeditie waardeloos. Hoezo moeten ze Cersie overhalen met zo een Wight. Ze is sowieso nooit te vertrouwen.
pi_173183902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
Gelukkig dan maar. :) Vind het zelf erg jammer dat zo'n gedetailleerd epos nu zo wordt afgeraffeld en dan heb ik de boeken nog niet eens gelezen.
pi_173183946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.
je hebt boeklezers en boeklezers ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173183971
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
Heb me er al bij neergelegd dat die niet meer gaan komen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173184036
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:27 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond die hele expeditie waardeloos. Hoezo moeten ze Cersie overhalen met zo een Wight. Ze is sowieso nooit te vertrouwen.
Ik gok dat ze dit seizoen nog een actiescène voorbij the wall wilden hebben, plus een manier om een wight draak te krijgen. Het was m.i. logischer geweest als Dany degene was geweest die Jon niet geloofde en ze haar moesten zien te overtuigen, maar goed.
pi_173184224
Waarvan hebben ze die ketting gemaakt en wie heeft dat om de draak gedaan zodat je hem kan tillen? |:(

Snap ook niet zo dat 1 van die drie draakjes niet even wat vuur spuugt op die walker leiders, die stonden daar maar te beren op afstand.
pi_173184249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarvan hebben ze die ketting gemaakt en wie heeft dat om de draak gedaan zodat je hem kan tillen? |:(
:')
pi_173184301
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
?
pi_173184305
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

Snap ook niet zo dat 1 van die drie draakjes niet even wat vuur spuugt op die walker leiders, die stonden daar maar te beren op afstand.
ik gok dat de leiders tegen vuur kunnen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173184371
Moest hieraan denken toen ik het zag gebeuren. :P

pi_173184458
RIP UNCLE BENJEN
RIP DRAAK
RIP THOROS
NIGHT KING _O_ _O_ _O_
IJS DRAAK _O_

[ Bericht 49% gewijzigd door superniger op 16-08-2017 14:54:17 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173184632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

?
Denk jij serieus dat er niets achter the wall is?? Jarenlang hebben daar honderdduizenden wildlings geleefd en gewoond. Hardhome was het grootste kamp, welke 2 seizoenen geleden overlopen is. Daar zouden die kettingen vandaan kunnen komen.
pi_173184681
Sowieso een beetje doelloos om over dat soort dingen na te denken. Wat wil je dan? Dat ze helemaal laten zien hoe ze aan kettingen komen? Lekker interessant om te zien ook.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173184840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:56 schreef Ooku het volgende:

[..]

Denk jij serieus dat er niets achter the wall is?? Jarenlang hebben daar honderdduizenden wildlings geleefd en gewoond. Hardhome was het grootste kamp, welke 2 seizoenen geleden overlopen is. Daar zouden die kettingen vandaan kunnen komen.
Oja, even daarvoor zie je ze allemaal verzuipen in dat water en nu heeft er eentje dat om die draak gedaan?
pi_173184995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:05 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Oja, even daarvoor zie je ze allemaal verzuipen in dat water en nu heeft er eentje dat om die draak gedaan?
Undead kunnen niet verzuipen en ik denk dat de undeads door de others worden bestuurd.
pi_173185031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:05 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Oja, even daarvoor zie je ze allemaal verzuipen in dat water en nu heeft er eentje dat om die draak gedaan?
Denk zo'n reuzenwight
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173185212
Wel jammer dat er geen masker van Sansa is gemaakt.
pi_173185288
Wat is er überhaupt met Arya's karakter gebeurd? 8)7
pi_173185322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:21 schreef Cikx het volgende:
Wat is er überhaupt met Arya's karakter gebeurd? 8)7
Ehm ze had het sowieso al nooit zo op Sansa...
pi_173185338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:21 schreef Cikx het volgende:
Wat is er überhaupt met Arya's karakter gebeurd? 8)7
Die had Sansa even neer moeten steken en LF erbij.
pi_173185397
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:23 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ehm ze had het sowieso al nooit zo op Sansa...
Je zou denken dat de lifechanging paden die ze hebben bewandeld ze wel dichter bijelkaar zou brengen en de verschillen zou kunnen overbruggen aangezien ze toch Starks blijven, maar dat zit er niet zo in.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:37:45 #91
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173185717
_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173185727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:26 schreef Cikx het volgende:

Je zou denken dat de lifechanging paden die ze hebben bewandeld ze wel dichter bijelkaar zou brengen en de verschillen zou kunnen overbruggen aangezien ze toch Starks blijven, maar dat zit er niet zo in.
Arya heeft waarschijnlijk altijd gedacht dat Sansa achter de Lannisters stond.
pi_173185774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:26 schreef Cikx het volgende:

[..]

Je zou denken dat de lifechanging paden die ze hebben bewandeld ze wel dichter bijelkaar zou brengen en de verschillen zou kunnen overbruggen aangezien ze toch Starks blijven, maar dat zit er niet zo in.
:') Waarom zouden compleet verschillende shitty levenspaden ze dichter bij elkaar brengen?
pi_173185779
ik ga de season trailers nog eens kijken, eens zien wat er nog niet langs is geweest...


1:14 The Mountain
1:15 rennen met fakkel
1:32 the great war is here

zijn gokjes, of is dit al geweest?


1:23 The Hound?
1:25 iemand die het water instruikelt?
1:31 speech van Sansa over the pack survives

[ Bericht 54% gewijzigd door Nielsch op 16-08-2017 15:47:33 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173186021
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') Waarom zouden compleet verschillende shitty levenspaden ze dichter bij elkaar brengen?
Omdat je dingen dan meer in perspectief kan zetten om tot de conclusie te komen dat de animositeit die je voelt richting je zus eigenlijk gewoon onnozel is. Arya's gedrag is steeds compleet anders en dat gaat er bij mij maar lastig in. Als ze meer tijd hadden gehad hadden ze het veel subtieler en geloofwaardiger kunnen overbrengen.
pi_173186375
Geweldige aflevering btw _O_

Hopelijk gaat de laatste aflevering ook deze kant op

[ Bericht 60% gewijzigd door Karina op 16-08-2017 16:21:52 (geen linkjes etc. naar downloads svp) ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173186536
beetje out of sync op een paar momenten (zeker laatste half uur)

maar verder een leuke aflevering :)

zeker de eerste conversaties tussen the 7 was super :D

vooral the hound met z,n opmerkingen , Dicks i bet you like it XD

wat er met Arya aan de hand is weet ik niet, die moet toch weten dat Sansa niet liegt, Maester Luwin snapte dat.. , misschien moet ze eens praten met Bran..

en anders mogen ze Arya ook wel uitschrijven.. :(

ben benieuwd hoe Qyburn reageert op die wight ,

was even bang dat Tormund dood zou gaan (dacht even dat ie van die klif viel midden in die wights groep
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:05:04 #98
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173186539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:48 schreef Cikx het volgende:

[..]

Omdat je dingen dan meer in perspectief kan zetten om tot de conclusie te komen dat de animositeit die je voelt richting je zus eigenlijk gewoon onnozel is. Arya's gedrag is steeds compleet anders en dat gaat er bij mij maar lastig in. Als ze meer tijd hadden gehad hadden ze het veel subtieler en geloofwaardiger kunnen overbrengen.
Twee vrouwen die al hun hele leven elkaar in de nek hangen en haten die naar elkaar toe komen. Dat is suspension of disbelief in het kwadraat.
And so is the past
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:09:50 #99
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173186668
Ik begrijp al het enthousiasme niet echt. Deze aflevering kon je bijna helemaal van tevoren uittekenen. - Drakenprinsesje to the rescue, en Jon die uiteraard weereens aan de dood ontsnapt. Dat Ome Stark nog een laatste heldendaad zou verrichten lag ook in de lijn der verwachting.

- De enige verrassing is ms dat de ijsbazen schijt hebben aan draakjes, en er nu eentje hun leger versterkt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:15:25 #100
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173186825
Goede aflevering wel.

Ik snap best dat de meeste mensen het liefst zien hoe de NK een paar wights met een zweep aanspoort om zo'n ketting te maken maar alsjeblieft geef de minderheid die gewoon mindless drakengenot willen zie ook eens een break.
And so is the past
pi_173186961
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:19 schreef Faeroer het volgende:
Wel jammer dat er geen masker van Sansa is gemaakt.
ik hield mijn hart vast :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173186984
Toffe aflevering _O_

Met een paar scorpions van Cersei op de Wall is die wight dragon ook zo dood *O* Brienne wegsturen is slim, maar tegelijkertijd ook enorm dom aangezien Littlefinger volgende aflevering wel een sneaky actie gaat doen om Sansa van de "Troon" te stoten. Al is dat niks meer waard nu Jon gaat knielen voor Dany :9~

Alleen balen dat dit seizoen te maken heeft met leaks, script leaks en dergelijke zodat je sommige spoilers al ziet.
pi_173187023
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Twee vrouwen die al hun hele leven elkaar in de nek hangen en haten die naar elkaar toe komen. Dat is suspension of disbelief in het kwadraat.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173187142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:09 schreef EP3 het volgende:
Ik begrijp al het enthousiasme niet echt. Deze aflevering kon je bijna helemaal van tevoren uittekenen. - Drakenprinsesje to the rescue, en Jon die uiteraard weereens aan de dood ontsnapt. Dat Ome Stark nog een laatste heldendaad zou verrichten lag ook in de lijn der verwachting.
true, alleen ome benjen was ik helemaal vergeet :P "ill do as much as i can'

meereen dany to the resue scene had ik wel verwacht toen ik de preview zag en thoros was samen met beric 1 van de mogelijke slachtoffers van de ep. zo geschiedde.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173187164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:22 schreef lord_bono het volgende:

Brienne wegsturen is slim,

hoe is dat slim?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173187324
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe is dat slim?
Slim wellicht verkeerde woord ja :9 maar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
pi_173187358
Goeie genade wat een aflevering. Waarom kan die speer van de night king zoveel schade aanrichten bij een draak? Of gooit ie gewoon heel hard :)
pi_173187383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Slim wellicht verkeerde woord ja :9 maar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
vraag me af van wie dat briefje echt kwam? is het een plot van LF om Brienne weg te krijgen (zo wel erg omslachtig zijn) of is het echt een uitnodiging om op KL die wight te komen bekijken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173187403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Slim wellicht verkeerde woord ja :9 maar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
Neem aan dat het een algemene uitnodiging was om dat skelet ding te bewonderen wat ze naar KL brengen. Al lijkt me dat het niet echt nodig is dat de North dat komt bekijken omdat ze al aan de kant van Jon staan.
pi_173187407
Cleganbowl komt nu wel erg dichtbij :+
pi_173187428
Bij Dany had ik al voordat ze kwam zo'n momentje:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173187539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Slim wellicht verkeerde woord ja :9 maar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
ik begrijp die scene niet helemaal. eerst met little finger en sansa waar ze het hebben pver brienne en evenlater dat sansa brienne stuurt naar kingslanding en voor wat? kreeg een beetje een little finger list gevoel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173187549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Justevo het volgende:
Goeie genade wat een aflevering. Waarom kan die speer van de night king zoveel schade aanrichten bij een draak? Of gooit ie gewoon heel hard :)
die dingen zijn kennelijk super scherp :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173187586
Kent Sansa eigenlijk wel de Faceless Men? Waarschijnlijk niet he? Want in dat geval moet het echt fucking bizar zijn dat je zusje een tasje vol met gezichten heeft waarvan ze zegt: "ja, die gebruik ik om iemand ander te zijn". Maarja, Sansa kent dat hele proces niet dus die moet wel denken: "wtf mijn zusje heeft allemaal gezichten afgesneden die ze soms over haar hoofd trekt om te doen alsof ze iemand anders is...cuckoo cuckoo 8)7 "
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173187897
Had het ook wel wat gevonden tussen die confrontatie tussen arya en Sansa, dat Sansa naar haar eigen hoofd greep (en dat het Jaqen blijkt te zijn ) you stoled from the many faced God, en Rip Arya

Kijk dat zou een flinke wending zijn
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:00:36 #116
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173187901
looks like snow is back on the menu boys!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173187963
wow nightking :'( hoe durf je

rip draak :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_173187979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:00 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Had het ook wel wat gevonden tussen die confrontatie tussen arya en Sansa, dat Sansa naar haar eigen hoofd greep (en dat het Jaqen blijkt te zijn ) you stoled from the many faced God, en Rip Arya

Kijk dat zou een flinke wending zijn
oh ik zat ook echt op dat moment te wachten... of toch de Waif :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173188020
Aan de ene kant vind ik het echt heel slecht allemaal. Arya en Sansa :') Dany en Tyrion :') Uncle Benjen. :') Maar fuck it, de Night's King heeft een wight draak. _O_
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173188022
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
wow nightking :'( hoe durf je

rip draak :(
Night King _O_
pi_173188054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:06 schreef Windhapper het volgende:

Maar fuck it, de Night's King heeft een wight draak. _O_
ice dragonssss ~O>
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173188067
Dany heeft er nog 2 over, en van die 2 zouden er ook nog jongen kunnen komen

granaerys :P
pi_173188104
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

vraag me af van wie dat briefje echt kwam? is het een plot van LF om Brienne weg te krijgen (zo wel erg omslachtig zijn) of is het echt een uitnodiging om op KL die wight te komen bekijken?
Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd. (Die hele Winterfell, Arya, Sansa verhaallijn is echt belachelijk imo. :'))
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173188148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd.
klinkt idd aannemelijk dat dat het is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:14:40 #125
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173188172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:09 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Dany heeft er nog 2 over, en van die 2 zouden er ook nog jongen kunnen komen

granaerys :P
Incestdraak met 3 ogen, 5 poten en 1 vleugel en we noemen hem tjernobyl.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173188187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:00 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Had het ook wel wat gevonden tussen die confrontatie tussen arya en Sansa, dat Sansa naar haar eigen hoofd greep (en dat het Jaqen blijkt te zijn ) you stoled from the many faced God, en Rip Arya

Kijk dat zou een flinke wending zijn
Jeetje jij zou echt scriptschrijver moet worden!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:17:51 #127
444149 Eejit
What's the craic?
pi_173188227
Iemand die mij een link kan DMen van een torrent?
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_173188256
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173188284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:14 schreef govie het volgende:

[..]

Incestdraak met 3 ogen, 5 poten en 1 vleugel en we noemen hem tjernobyl.
Je bedoeld Tjersirion
XD

Heel westeros is zo,n beetje gemaakt Door incest :P
pi_173188332
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

klinkt idd aannemelijk dat dat het is.
Ik ben zelfs een beetje bang dat die hele "The lone wolf dies but the pack survives" speech niet LF maar Arya haar einde gaat betekenen. :{
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173188338
quote:
Dit soort artikelen zijn zo waardeloos, dat is letterlijk gewoon gekopieerd uit de leaked scripts (Die tot nu toe voor alle 6 de episodes kloppen) en maar online gegooid als theorie om goedkoop te scoren.

Elke idioot kan op het moment de leaked scripts voor episode 7 lezen en als theorie online gooien en kijk ons eens slim zijn. :')
pi_173188474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:23 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Ik ben zelfs een beetje bang dat die hele "The lone wolf dies but the pack survives" speech niet LF maar Arya haar einde gaat betekenen. :{
arya is momenteel idd de lone wolf, dus dat klinkt aannemelijk.

i hop not though, little finger heeft al genoeg chaos gecreeerd, werd tijd dat ie daarvoor gaat boeten, then again dit is GOT.

i hope not though :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173188490
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:24 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dit soort artikelen zijn zo waardeloos, dat is letterlijk gewoon gekopieerd uit de leaked scripts (Die tot nu toe voor alle 6 de episodes kloppen) en maar online gegooid als theorie om goedkoop te scoren.

Elke idioot kan op het moment de leaked scripts voor episode 7 lezen en als theorie online gooien en kijk ons eens slim zijn. :')
jij hebt de leaks gelezen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173188530
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij hebt de leaks gelezen?
Tuurlijk, ik kan me nooit inhouden met dat soort dingen. :@
pi_173188597
Die zwarte draak waar ze op reed had me toch een buik. Kan die niet gewoon zwanger zijn.

Maar het is vrij duidelijk allemaal. De Night King gebruikt de draak om de muur te mollen, grote veldslag waarbij alles en iedereen (inclusief Cersei dus) de Night King aanvalt die uiteraard wodt verslagen, in al dat geweld probeert Cersei gebruik te maken van de chaos om Jon, Danearys, en de draken de das om te doen. Waarschijnlijk een complot met wildfire. Jamie probeert dat te voorkomen en moet haar vermoorden, misschien dat hij echt helemaal doorflipt als ze zegt dat ze niet zwanger is van hem, Danearys komt om in al het geweld (dan is haar visioen van het begin ook vervuld) misschien door Wildfire, misschien door de White Walkers, en Jon, als rechtmatige erfgenaam van de Iron Throne en Thanearys, vliegt op een draak eerst naar de Night King om hem te vermoorden en vervolgens naar King's Landing.

Ik neem u dankbrieven graag in ontvangst in mijn DM want ik heb u zojuist twee jaar wachten bespaard. Overigens totaal geen medelijnen met HBO voor al die leaks. Twee jaar gaan lopen rekken voor een handjevol aflevering, rot dan maar op, Hoop dat die leaks van het laatste seizoen ver voor de uitzending van de show nog voorbij komen ergens.
pi_173188638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:41 schreef DeParo het volgende:
Die zwarte draak waar ze op reed had me toch een buik. Kan die niet gewoon zwanger zijn.

Maar het is vrij duidelijk allemaal. De Night King gebruikt de draak om de muur te mollen, grote veldslag waarbij alles en iedereen (inclusief Cersei dus) de Night King aanvalt die uiteraard wodt verslagen, in al dat geweld probeert Cersei gebruik te maken van de chaos om Jon, Danearys, en de draken de das om te doen. Waarschijnlijk een complot met wildfire. Jamie probeert dat te voorkomen en moet haar vermoorden, misschien dat hij echt helemaal doorflipt als ze zegt dat ze niet zwanger is van hem, Danearys komt om in al het geweld (dan is haar visioen van het begin ook vervuld) misschien door Wildfire, misschien door de White Walkers, en Jon, als rechtmatige erfgenaam van de Iron Throne en Thanearys, vliegt op een draak eerst naar de Night King om hem te vermoorden en vervolgens naar King's Landing.

Ik neem u dankbrieven graag in ontvangst in mijn DM want ik heb u zojuist twee jaar wachten bespaard. Overigens totaal geen medelijnen met HBO voor al die leaks. Twee jaar gaan lopen rekken voor een handjevol aflevering, rot dan maar op, Hoop dat die leaks van het laatste seizoen ver voor de uitzending van de show nog voorbij komen ergens.
Deze leak was ook gewoon hun eigen schuld :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173188708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:41 schreef DeParo het volgende:
grote veldslag
Ik zie eerder een sneak mission om de NK te vermoorden waarna de rest van dat leger gewoon in het niets oplost. En Jon gaat Dany nog zwanger schieten waarna ze dood gaat op het geboortebed en haar laatste woorden zullen zijn "Promise me, Jon."
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173188730
GVD wat een aflevering!!!
pi_173188753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik kan me nooit inhouden met dat soort dingen. :@
Dat zuigt! :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 18:00:49 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173188922
Het liep wel erg uit sync allemaal, maar gelukkig was de beeldkwaliteit goed.

Deze hele zelfmoordmissie sloeg natuurlijk nergens op maar het levert wel mooie tv op. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:03:37 #141
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173188998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:23 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Ik ben zelfs een beetje bang dat die hele "The lone wolf dies but the pack survives" speech niet LF maar Arya haar einde gaat betekenen. :{
LF is uitgespeeld. Arya heeft nog wel n rol te vervullen in de finale. Die loopt al vanaf het begin met plot armor rond.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173189056
Wat ik wel jammer vond is hoe de Hound Gendry wegjoeg en hem dwong zijn warhammer achter te laten. We zien de Hound wel een keer een wight de kop intikken (it's super effective! Oh bugger -O-) en daarna gooit ie de warhammer naast zich neer. Weg tof wapen :{
mag het weten
pi_173189424
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik wel jammer vond is hoe de Hound Gendry wegjoeg en hem dwong zijn warhammer achter te laten. We zien de Hound wel een keer een wight de kop intikken (it's super effective! Oh bugger -O-) en daarna gooit ie de warhammer naast zich neer. Weg tof wapen :{
Die hammer is heel zwaar en wanneer je meer dan 1 tegenstander op armlengte van je afstaan kan je de swing niet meer maken... hij moest de hammer wel weggooien voor zijn zwaard want daar kan je ook mee steken en het zwaard zelf is veel lichter en wendbaarder.
pi_173189500
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:00 schreef Mike het volgende:
Het liep wel erg uit sync allemaal, maar gelukkig was de beeldkwaliteit goed.

Deze hele zelfmoordmissie sloeg natuurlijk nergens op maar het levert wel mooie tv op. :P
De zelfmoordmissie zorgt wel voor een betere band nu tussen Jon en Dany, en met die whight kunnen ze de hele kingdom achter zich scharen. Ik denk dat Cercei snel uitgespeeld is, want die gaat natuurlijk straks helemaal loco worden en dan slaat Jaime toe.

Ik werd gek toen die White Walker z'n ice spear pakte!!!
pi_173189524
Bran die Viserion gaat berijden? Warg :)

Jon > Rhaegal
Daenerys > Drogon
:o
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 18:24:40 #146
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173189552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:23 schreef Odaiba het volgende:

[..]

De zelfmoordmissie zorgt wel voor een betere band nu tussen Jon en Dany, en met die whight kunnen ze de hele kingdom achter zich scharen. Ik denk dat Cercei snel uitgespeeld is, want die gaat natuurlijk straks helemaal loco worden en dan slaat Jaime toe.

Ik werd gek toen die White Walker z'n ice spear pakte!!!
Ik kan me niet voorstellen dat de rol van Cersie snel uitgespeeld zal zijn, want dan is het verhaal bijna afgelopen en heb je alleen nog een strijd tegen de white walkers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 18:24:46 #147
58651 crew  murp
murp
pi_173189555
Is er al 1tje met nl subs? Graag PM :*
pi_173189582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die hammer is heel zwaar en wanneer je meer dan 1 tegenstander op armlengte van je afstaan kan je de swing niet meer maken... hij moest de hammer wel weggooien voor zijn zwaard want daar kan je ook mee steken en het zwaard zelf is veel lichter en wendbaarder.
Ja, het zal vast wel minder wendbaar en snel zijn ivm een zwaard. Dat Gendry hem niet meenam oké. (Usain Bolt kan jaloers zijn op zo'n sprint!) Zonde om te laten liggen net nu Gendry zo'n mooi wapen voor zichzelf had gesmeed.
mag het weten
pi_173189652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Ik werd gek toen die White Walker z'n ice spear pakte!!!
Ik zat eerst met: niet Drogon! Maar ze had ze alledrie bij zich. Net zoals toen de direwolves eraan gingen van Bran, Robb, Rickon had ik daar het moeilijker mee dan toen Robb/Rickon dood gingen. Idem met de dood van Thoros, had meer met Viserion te doen. Zo'n artverscheurende kreet van Rhaegal/Drogon om het verlies van hun broer ;(
mag het weten
pi_173189715
quote:
De scripts zijn al een tijdje gelekt, op Youtube staan de laatste afleveringen al perfect beschreven, alleen die van 5 gekeken, en die klopte precies. Dus om nu zoiets als theorie te bestempelen is echt te triest :')

Even die van 6 luisteren, 4 miljoen views ook..,

Edit: Klopt gewoon 1 op 1.

[ Bericht 0% gewijzigd door lord_bono op 16-08-2017 18:41:27 ]
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:40:44 #151
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173190020
Heb het boek niet gelezen maar ik verwacht dat de dragonqueen zal sterven (misschien door lannisterhoer), haar resten zullen worden gebruikt voor een mooi zwaardje om tegen de nightking te vechten, gendry maakt dat zwaard en zal de koning en bevrijder zijn die de witchking naar de klote helpt. John sterft ook, waarom niet ik weet alleen niet waarom of hoe. Lady mormont wordt ruler of the north. Arya vermoord lannisterwitch en de hound om hem uit zijn lijden te verlossen, the end.

Ik het idee van de wikia:

quote:
"According to prophecy, our champion will be reborn to wake dragons from stone and reforge the great sword Lightbringer that defeated the darkness those thousands of years ago. If the old tales are true, a terrible weapon forged with a loving wife's heart. Part of me thinks man was well rid of it, but great power requires great sacrifice. That much at least the Lord of Light is clear on."
-Thoros of Myr[src]
http://gameofthrones.wiki(...)_visions,_and_dreams

Volgens mijn theorie is gendry the prince that was promised oftewel een reincarnatie van azor ahai omdat hij de enige in de serie is die kan smeden en koninklijk bloed heeft.

[ Bericht 9% gewijzigd door govie op 16-08-2017 18:55:16 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173190374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ik wel jammer vond is hoe de Hound Gendry wegjoeg en hem dwong zijn warhammer achter te laten. We zien de Hound wel een keer een wight de kop intikken (it's super effective! Oh bugger -O-) en daarna gooit ie de warhammer naast zich neer. Weg tof wapen :{
Gendry krijgt op t eind natuurlijk the family warhammer...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:59:43 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173190473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zat eerst met: niet Drogon! Maar ze had ze alledrie bij zich. Net zoals toen de direwolves eraan gingen van Bran, Robb, Rickon had ik daar het moeilijker mee dan toen Robb/Rickon dood gingen. Idem met de dood van Thoros, had meer met Viserion te doen. Zo'n artverscheurende kreet van Rhaegal/Drogon om het verlies van hun broer ;(
Had ik ook ;( Vind het echt kut dat die ''dood'' is. Ik achtte de kans sowieso al klein dat de draken überhaupt allemaal het einde zouden halen (ik denk dat ze allemaal dood zijn na de series finale eigenlijk), maar dit was toch wel erg jammer.

Arya is echt creepy. Sowieso zou ze beter moeten weten imo. Eerst heeft ze als super sneaky assasin niet door dat LF haar gewoon volgt en manipuleert, en nu dit :')

Verder sterke aflevering. Leaks niet gelezen, maar best wel wat voorspellingen uitgekomen. Benieuwd naar de finale!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173190591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:40 schreef govie het volgende:
Heb het boek niet gelezen maar ik verwacht dat de dragonqueen zal sterven (misschien door lannisterhoer), haar resten zullen worden gebruikt voor een mooi zwaardje om tegen de nightking te vechten, gendry maakt dat zwaard en zal de koning en bevrijder zijn die de witchking naar de klote helpt. John sterft ook, waarom niet ik weet alleen niet waarom of hoe. Lady mormont wordt ruler of the north. Arya vermoord lannisterwitch en de hound om hem uit zijn lijden te verlossen, the end.

Ik het idee van de wikia:

[..]

http://gameofthrones.wiki(...)_visions,_and_dreams

Volgens mijn theorie is gendry the prince that was promised oftewel een reincarnatie van azor ahai omdat hij de enige in de serie is die kan smeden en koninklijk bloed heeft.
Gendry heeft geen relatie met Danearys verder en Jon wel, bovendien is hij eveneens van koninklijk bloed, heeft een innige band met Danearys en is de rechtmatige opvolger van de Iron Throne, zou best kunnen dat het zwaard inderdaad van Danearys wordt gemaakt, interessant. Maar Jon moet in dit geval dus wel de Azor Ahai zijn.
Bijvoorbeeld.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:04:47 #155
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173190641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gendry heeft geen relatie met Danearys verder en Jon wel, bovendien is hij eveneens van koninklijk bloed, heeft een innige band met Danearys en is de rechtmatige opvolger van de Iron Throne, zou best kunnen dat het zwaard inderdaad van Danearys wordt gemaakt, interessant. Maar Jon moet in dit geval dus wel de Azor Ahai zijn.
Bijvoorbeeld.
Misschien craft Gendry het zwaard en steekt Jon Dany neer.
Enige "logische".
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173190685
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

true, alleen ome benjen was ik helemaal vergeet :P "ill do as much as i can'

meereen dany to the resue scene had ik wel verwacht toen ik de preview zag en thoros was samen met beric 1 van de mogelijke slachtoffers van de ep. zo geschiedde.
Benjin was ik ook compleet vergeten.
pi_173190724
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

ice dragonssss ~O>
Als je iets van dragonglass gooit richting een undeaddraak valt hij dan ook direct uit elkaar?
pi_173190749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zat eerst met: niet Drogon! Maar ze had ze alledrie bij zich. Net zoals toen de direwolves eraan gingen van Bran, Robb, Rickon had ik daar het moeilijker mee dan toen Robb/Rickon dood gingen. Idem met de dood van Thoros, had meer met Viserion te doen. Zo'n artverscheurende kreet van Rhaegal/Drogon om het verlies van hun broer ;(
Ja, ik kon huilen om die scene als ik het het toe zou laten, damnzz en dan Dany later nog aanhalen dat het haar enige kinderen zijn die ze zal krijgen.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:08:59 #159
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173190773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gendry heeft geen relatie met Danearys verder en Jon wel, bovendien is hij eveneens van koninklijk bloed, heeft een innige band met Danearys en is de rechtmatige opvolger van de Iron Throne, zou best kunnen dat het zwaard inderdaad van Danearys wordt gemaakt, interessant. Maar Jon moet in dit geval dus wel de Azor Ahai zijn.
Bijvoorbeeld.
Zou kunnen maar mijn gut feeling zegt dat gendry the prince that was promised is, de prince that was promised en azor ahai hoeven helemaal niet dezelfde figuur te zijn. Wat qwel duidelijk is, is dat azor ahai zijn geliefde moet neersteken en voor zover ik begrijp heeft gendry niet veel chikkies. Het zou bijvoorbeeld goed mogelijk zijn dat john een whitewalker wordt en dan dany er een zwaard in hem steekt als azor ahai zijnde. Gendry pakt dat zwaard en vernietigd de nightking.

[ Bericht 3% gewijzigd door govie op 16-08-2017 19:15:33 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173190831
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gendry krijgt op t eind natuurlijk the family warhammer...
Moet Dany of Jon hem wel legitimeren als Gendry Baratheon, last of his name etc etc. Maar ik zie het wel gebeuren uiteindelijk.

quote:
2s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Had ik ook ;( Vind het echt kut dat die ''dood'' is. Ik achtte de kans sowieso al klein dat de draken überhaupt allemaal het einde zouden halen (ik denk dat ze allemaal dood zijn na de series finale eigenlijk), maar dit was toch wel erg jammer.

Arya is echt creepy. Sowieso zou ze beter moeten weten imo. Eerst heeft ze als super sneaky assasin niet door dat LF haar gewoon volgt en manipuleert, en nu dit :')

Verder sterke aflevering. Leaks niet gelezen, maar best wel wat voorspellingen uitgekomen. Benieuwd naar de finale!
Naja, ergens is het ook jinxen hé. Viserion komt van Viserys, Rhaegal van Rhaegar, Drogon van Khal Drogo. Alledrie mannen die zo dood zijn als wat. Plus met een eerdere poging van Bronn en die balista/scorpion en de speren in de fighting pits of Meereen wisten we wel dat draken niet onoverwinnelijk zijn. Maar het blijft jammer om te zien.

Ja, Arya was best wel creepy tegen Sansa in haar eigen slaapkamer. Kijk, dat je met het gevonden briefje je gram wil halen als in een ouderwetse zussenruzie onderling prima. Maar die scène waarin ze Catspaw leek te gaan gebruiken om Sansa een kopje kleiner te maken..
mag het weten
pi_173190836
Toch wel een echte Hound actie met die stenen gooien.. Oh Fuck.. prachtig.
Die warhammer van Gendry is blijven liggen toch?
pi_173190851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:03 schreef EP3 het volgende:

[..]

LF is uitgespeeld. Arya heeft nog wel n rol te vervullen in de finale. Die loopt al vanaf het begin met plot armor rond.
Ik zie niet wat Arya nog voor rol te vervullen heeft in seizoen 8 behalve misschien Braavos betrekken bij de eindstrijd. Vind het eigenlijk wel in de geest van de show (zoals die was) passen als ze straks ineens het haasje is. Maar ja, D&D dus je zal wel gelijk hebben.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:13:20 #163
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173190894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel een echte Hound actie met die stenen gooien.. Oh Fuck.. prachtig.
Die warhammer van Gendry is blijven liggen toch?
"Dumb cunt" :D .

En ja, te zwaar/lomp voor dit soort gevechten, geloof niet dat ze eraan hebben gedacht om hem weer mee te nemen aangezien er even wat belangrijkere dingen gebeurde..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173190919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als je iets van dragonglass gooit richting een undeaddraak valt hij dan ook direct uit elkaar?
Dat vraag ik me af, aangezien dat bij de wights die Jon vermoorde ook niet gebeurde toch?

Overigens wel mooi dat ze laten zien hoe het werkt tussen de white walkers en de wights ^O^ Ben benieuwd wie zich gaat opofferen om The Knight King te vermoorden. Puur heroïsch gezien gaat Jon dat worden natuurlijk :9
pi_173190944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:08 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, ik kon huilen om die scene als ik het het toe zou laten, damnzz en dan Dany later nog aanhalen dat het haar enige kinderen zijn die ze zal krijgen.
En tegelijkertijd had Jorah het tegen Jon zo over van: naah, hou maar, jij hebt Longclaw gekregen. Houd hem voor jezelf en je toekomstige kinderen. Dus ik denk wel dat Jon/Dany nog van bil gaan hoor. En daar waar ik een miskraam verwacht bij Cersei als ze al zwanger is, zal Dany/Jon wel een stel kinderen produceren waarmee de Stargaryan dynastie jarenlang veilig is gesteld.
mag het weten
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:16:12 #166
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173190957
Hebben jullie trouwens op de oogjes van Longclaw gelet toen Jon onderwater was? :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173190959
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, aangezien dat bij de wights die Jon vermoorde ook niet gebeurde toch?

Overigens wel mooi dat ze laten zien hoe het werkt tussen de white walkers en de wights ^O^ Ben benieuwd wie zich gaat opofferen om The Knight King te vermoorden. Puur heroïsch gezien gaat Jon dat worden natuurlijk :9
Dat klopt ja, haal even twee dingen door elkaar. Walkers vallen dus wel uiteen?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:16:21 #168
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173190962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En tegelijkertijd had Jorah het tegen Jon zo over van: naah, hou maar, jij hebt Longclaw gekregen. Houd hem voor jezelf en je toekomstige kinderen. Dus ik denk wel dat Jon/Dany nog van bil gaan hoor. En daar waar ik een miskraam verwacht bij Cersei als ze al zwanger is, zal Dany/Jon wel een stel kinderen produceren waarmee de Stargaryan dynastie jarenlang veilig is gesteld.
Dus jij denkt dat dany een ei gaat leggen?!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173190981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef govie het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat dany een ei gaat leggen?!
Eh nee, gewoon een baby uitpoepen van vlees en bloed. Een echt kind, geen nieuw draakje.
mag het weten
pi_173190985
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat klopt ja, haal even twee dingen door elkaar. Walkers vallen dus wel uiteen?
Ja, dat zag je toen ze dat kleinere groepje aanvielen.
pi_173190991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, aangezien dat bij de wights die Jon vermoorde ook niet gebeurde toch?

Overigens wel mooi dat ze laten zien hoe het werkt tussen de white walkers en de wights ^O^ Ben benieuwd wie zich gaat opofferen om The Knight King te vermoorden. Puur heroïsch gezien gaat Jon dat worden natuurlijk :9
Dragonglass en Valyrian steel doden White Walkers, Wights kunnen niet tegen vuur.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:18:08 #172
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173191008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:11 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Ik zie niet wat Arya nog voor rol te vervullen heeft in seizoen 8 behalve misschien Braavos betrekken bij de eindstrijd. Vind het eigenlijk wel in de geest van de show (zoals die was) passen als ze straks ineens het haasje is. Maar ja, D&D dus je zal wel gelijk hebben.
Arya moet natuurlijk nog een heldenrol vervullen in de eindstrijd. En dat zal wellicht haar dood betekenen.
- De show is al minstens 2 seizoenen behoorlijk voorspelbaar, dus ik vrees dat er weinig verrassende plottwists komen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173191043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ja, dat zag je toen ze dat kleinere groepje aanvielen.
Drogon was een heel makkelijk doelwit toen hij op de grond zat maar de NK gooit die speer op een vliegende draak.
pi_173191066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:11 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Ik zie niet wat Arya nog voor rol te vervullen heeft in seizoen 8 behalve misschien Braavos betrekken bij de eindstrijd. Vind het eigenlijk wel in de geest van de show (zoals die was) passen als ze straks ineens het haasje is. Maar ja, D&D dus je zal wel gelijk hebben.
Lijstje afwerken hé. Zodra Cersei dood is is Arya wel uitgespeeld. Maar zoals Tywin/Joffrey lang op zich lieten wachten tot ze het loodje legden verwacht ik dat Cersei pas begin seizoen 8 dood zal gaan. Verwacht het iig niet in aflevering 7 van seizoen 7 nog te gaan zien.
mag het weten
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:22:14 #175
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173191100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lijstje afwerken hé. Zodra Cersei dood is is Arya wel uitgespeeld. Maar zoals Tywin/Joffrey lang op zich lieten wachten tot ze het loodje legden verwacht ik dat Cersei pas begin seizoen 8 dood zal gaan. Verwacht het iig niet in aflevering 7 van seizoen 7 nog te gaan zien.
Cersei wordt door Tyrion of Jaime vermoord. Ik verwacht Jaime.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173191266
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie trouwens op de oogjes van Longclaw gelet toen Jon onderwater was? :D
Ja die bewogen of kwamen tot leven?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:31:09 #177
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173191346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:27 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja die bewogen of kwamen tot leven?
Yes! Waren dicht toen Jon onderwater was, hij komt boven en *poef* oogjes open. Ge-ni-aal. _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173191592
Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant natuurlijk supergaaf en daadwerkelijk de Ice Dragon is wel prachtig, maar aan de andere kant vond ik het ook wel iets te veel Deus ex machina. Sowieso gaan ze er qua tijdreizen nog even vol overheen vergeleken met dezelfde aflevering.
pi_173191758
Arya :{ Beetje jammer dat ze trapt in de list van LF (of doet ze alsof?).

Holy shit zombiedraak. Gruwelijke scene trouwens dat hij neer ging.
pi_173191763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant natuurlijk supergaaf en daadwerkelijk de Ice Dragon is wel prachtig, maar aan de andere kant vond ik het ook wel iets te veel Deus ex machina. Sowieso gaan ze er qua tijdreizen nog even vol overheen vergeleken met dezelfde aflevering.
Lastig inschatten hoeveel tijd ertussen zit, al is het sowieso te weinig vaak. Gendry kan wel op een halve dag terug bij de Wall zijn gekomen. Dan brief sturen ook een dag? En dan Dany weer een dag terug? Al blijft het een te grote afstand om binnen een dag af te leggen.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 19:44:34 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173191778
Aardige aflevering wel :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173191863
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vond arya echt creepy in die scenes. ik dacht echt, zal toch niet!?
Toch wel mooi die twijfel ja. Ik dacht ook even...
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:47:40 #183
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173191868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant natuurlijk supergaaf en daadwerkelijk de Ice Dragon is wel prachtig, maar aan de andere kant vond ik het ook wel iets te veel Deus ex machina. Sowieso gaan ze er qua tijdreizen nog even vol overheen vergeleken met dezelfde aflevering.
Benjen was wel heel D.E.M ja.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 19:47:42 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173191869
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Yes! Waren dicht toen Jon onderwater was, hij komt boven en *poef* oogjes open. Ge-ni-aal. _O_
:o niet op gelet.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:48:50 #185
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173191897
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:o niet op gelet.
Excuus voor een rewatch!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:49:30 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173191915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant natuurlijk supergaaf en daadwerkelijk de Ice Dragon is wel prachtig, maar aan de andere kant vond ik het ook wel iets te veel Deus ex machina. Sowieso gaan ze er qua tijdreizen nog even vol overheen vergeleken met dezelfde aflevering.
Ik vond het geweldig, ik hoopte altijd al dat Drogon een frost wyrm zou worden.. maar nu blijkt dus dat zijn boertje/zusje het wordt.


Frost wyrm hype confirmed :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173191947
Maar waarom gooide de NK nou op een vliegende draak terwijl Drogon al een halfuur op de grond zat en dus veel makkelijker te raken was?
pi_173191953
Dragonbawl confirmed.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 19:51:03 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173191960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig, ik hoopte altijd al dat Drogon een frost wyrm zou worden.. maar nu blijkt dus dat zijn boertje/zusje het wordt.

[ afbeelding ]
Frost wyrm hype confirmed :)
Frost Wyrms _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173191976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar waarom gooide de NK nou op een vliegende draak terwijl Drogon al een halfuur op de grond zat en dus veel makkelijker te raken was?
Ik denk dat het eerder timing was, hij wilde de speer in de nek gooien terwijl de draak aan het vuurspugen was. Zo kreeg ie extra damage.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:52:57 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173192026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:21 schreef Cikx het volgende:
Wat is er überhaupt met Arya's karakter gebeurd? 8)7
Gokje: Het was toch iemand anders :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173192046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd. (Die hele Winterfell, Arya, Sansa verhaallijn is echt belachelijk imo. :'))
Echt wat een stom plot idd. :{
pi_173192060
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Yes! Waren dicht toen Jon onderwater was, hij komt boven en *poef* oogjes open. Ge-ni-aal. _O_
Ik snap dat niet. :@ Iemand dit uitleggen?
pi_173192068
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gokje: Het was toch iemand anders :)
Arya is eigenlijk toch de Waif confirmed _O_
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:55:26 #195
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173192083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. :@ Iemand dit uitleggen?
Klein detail, nietszeggend eigenlijk maar het zwaard heeft oogjes open (worden blauw) als snow hem vastpakt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:56:12 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173192099
Overigens merkte je deze aflevering echt dat geen regel dialoog door GRRM geschreven is. Het kwam allemaal erg onnatuurlijk over, vooral het gesprek tussen Tyrion en Dany en de gesprekken tussen de 7 musketiers onderling. En het 'niemand noemde me ooit Dany' is ook weer gewoon fanservice. Ze moeten opletten dat het niet irritante fanservice gaat worden zoals bij alle marvel films nu het geval aan het worden is met die stomme plant telkens hypen en een kwartier over een of andere gast zijn hamer praten.

Maar verder vond ik het echt een vette aflevering. Niet 3 kwartier lang naar sneeuw en snow kijken maar gewoon actie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173192114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. :@ Iemand dit uitleggen?
Even terug gekeken, de ogen op de hilt (wolvenkop) van Jon's zwaard zijn iets van edelsteentjes. En die glinsteren door het licht, waardoor het lijkt als of de ogen open gaan. Eerst witte reflectie op de zwarte steentjes en als Jon uit het water komt zijn ze weer zwart door ander licht inval gok ik.
pi_173192131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:55 schreef govie het volgende:

[..]

Klein detail, nietszeggend eigenlijk maar het zwaard heeft oogjes open (worden blauw) als snow hem vastpakt.
Ah oké, ik dacht dat het misschien nog een rol ging spelen of zo. :P Dank.
pi_173192155
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:54 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Arya is eigenlijk toch de Waif confirmed _O_
Waarom zou de Waif haar lijst afwerken :') Man man.
pi_173192171


Te slecht :')
pi_173192187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar waarom gooide de NK nou op een vliegende draak terwijl Drogon al een halfuur op de grond zat en dus veel makkelijker te raken was?
Hij houd wel van een uitdaging en hij wou hem wel uit de lucht zien vallen? Ik stoor me er niet zo erg aan.

Zijn tweede speer richtte hij wel op Drogon. Sommige roofdieren houden ook van het opjagen of spelen met hun prooi, soms weet de prooi dan alsnog te ontsnappen. Zo moet je dit ook zien denk ik.
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 20:00:39 #202
35723 crew  GGMM
pi_173192200
WAT SUPERIRRITANT DIE RODE STREPEN GODVERDOMME

Oke weer verderkijken doei
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173192204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou de Waif haar lijst afwerken :') Man man.
Names promised to the many faced God.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173192221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:00 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Names promised to the many faced God.
Pls.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:02:32 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173192234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah oké, ik dacht dat het misschien nog een rol ging spelen of zo. :P Dank.
Ooh nee! Meer heel "slim" in beeld gebracht en ik vond dat gewoon geniaal. Verder geen toegevoegde waarde qua verhaal, sorry!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173192241
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pls.
Dat is waar die hele cult op draait, dat is waarom Jaqen Arya helpt...
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173192242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder timing was, hij wilde de speer in de nek gooien terwijl de draak aan het vuurspugen was. Zo kreeg ie extra damage.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:59 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hij houd wel van een uitdaging en hij wou hem wel uit de lucht zien vallen? Ik stoor me er niet zo erg aan.

Zijn tweede speer richtte hij wel op Drogon. Sommige roofdieren houden ook van het opjagen of spelen met hun prooi, soms weet de prooi dan alsnog te ontsnappen. Zo moet je dit ook zien denk ik.
Net terug gekeken, lijkt er inderdaad op dat hij meer "kracht" wilde door te gooien terwijl de draak vuur spuugde.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:07:27 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173192334
Ze hebben zich wel in een hoekje geschreven die D&D. Volgende aflevering gaan Cersei en Jamie die wight zien en gaan ze hun legers committen voor het gevecht in het noorden.. En dan is dus iedereen in heel westeros 1 en is er in feite geen gevecht meer om de troon.

Dus dan heeft de titel game of thrones weinig zin meer, en kun je het weer beter a song of ice and fire gaan noemen.... Zou dat nog kunnen rechtentechnisch gezien?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:08:44 #209
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173192365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]


[..]

Net terug gekeken, lijkt er inderdaad op dat hij meer "kracht" wilde door te gooien terwijl de draak vuur spuugde.
Was wel heel dichtbij als je hard wilt/moet gooien inderdaad.
Drogon heeft ook meer plot-armor denk.

Of ze gingen gewoon voor "dit ziet er toffer uit"
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173192368
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:02 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Dat is waar die hele cult op draait, dat is waarom Jaqen Arya helpt...
Ja maar dan ga je niet de moeite doen voor een hele familie die toevallig ook op aryas lijst staat
pi_173192385
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:07 schreef Maanvis het volgende:
Ze hebben zich wel in een hoekje geschreven die D&D. Volgende aflevering gaan Cersei en Jamie die wight zien en gaan ze hun legers committen voor het gevecht in het noorden.. En dan is dus iedereen in heel westeros 1 en is er in feite geen gevecht meer om de troon.

Dus dan heeft de titel game of thrones weinig zin meer, en kun je het weer beter a song of ice and fire gaan noemen.... Zou dat nog kunnen rechtentechnisch gezien?
Dat vraag ik me dus af. Cercei lijkt zo gefocust op de troon enz dat ze volgens mij niet eens mee wil helpen. Zou wel heel makkelijk zijn als Cercei opeen zegt, hmm ok ik doe mee,
pi_173192388
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:07 schreef Maanvis het volgende:
Ze hebben zich wel in een hoekje geschreven die D&D. Volgende aflevering gaan Cersei en Jamie die wight zien en gaan ze hun legers committen voor het gevecht in het noorden.. En dan is dus iedereen in heel westeros 1 en is er in feite geen gevecht meer om de troon.

Dat zou dramatisch zijn
pi_173192405
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.

Welke draak is nu gesneuveld btw? Viserion? Wel lame dat de WW's zo maar out of the blue ergens flinke stalen kettingen vandaan toveren om hem uit het meer te vissen. En ik had Benjen eerder verwacht trouwens. Ben blij dat Thoros dood is en niet Gendry, plus een no-name door die ijsbeer wight :D Heeft Beric nog maar een leven, niks geen negen levens van de lord of light.
Er is een theorie dat de WW's wisten dat Dani zou komen met de draken (omdat de night king mogelijk eenzelfde ability heeft als Bran) en het dus altijd het doel was een draak te doden. Anders had die makkelijk Jon eerder af kunnen maken.
pi_173192424
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is een theorie dat de WW's wisten dat Dani zou komen met de draken (omdat de night king mogelijk eenzelfde ability heeft als Bran) en het dus altijd het doel was een draak te doden. Anders had die makkelijk Jon eerder af kunnen maken.
Sowieso had die met die speertjes ook wel die gozers op het eiland kunnen raken.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:11:27 #215
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173192428
Aangezien Dany geen kinderen kan krijgen gaat Jon met Sansa van bil.

Jullie lezen het hier voor het eerst.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173192432
Cersei gaat ja zeggen en nee doen, hoelang kijken jullie de serie al? Manmanman.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:13:13 #217
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173192466
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Cersei gaat ja zeggen en nee doen, hoelang kijken jullie de serie al? Manmanman.
Wou net zeggen, die blijft lekker op die troon hangen hoor.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173192473
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Cersei gaat ja zeggen en nee doen, hoelang kijken jullie de serie al? Manmanman.
En iedereen die haar op haar blauwe ogen gelooft. :')
pi_173192498
Het zou ook gewoon prachtig zijn als de NK gewoon wint en alles en iedereen afmaakt, kijk je 8 seizoenen voor niks.
pi_173192793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja maar dan ga je niet de moeite doen voor een hele familie die toevallig ook op aryas lijst staat
Arya heeft die familie beloofd, als ze die niet zouden geven zouden ze stelen van de MFG. Wanneer Arya Jaqen en die andere 2 redt steelt ze 3 gezichten van de MFG, dus moeten er 3 teruggegeven worden. Wanneer de Waif Arya vermoordt, steelt ze alle verdere gezichten die op dat lijstje staan van de MFG, dus die moeten teruggegeven worden.

Maar Arya is niet dood en niet de Waif, dat zou te ingenieus zijn voor deze serie. :{
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173192827
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Harmankardon het volgende:
Cersei gaat ja zeggen en nee doen, hoelang kijken jullie de serie al? Manmanman.
Duidelijk ja.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:37:40 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173193025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:09 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Cercei lijkt zo gefocust op de troon enz dat ze volgens mij niet eens mee wil helpen. Zou wel heel makkelijk zijn als Cercei opeen zegt, hmm ok ik doe mee,
maar nu heb je ook nog Qyburn die het wetenschappelijke deel ervan kan toetsen. En ze kunnen de maesters erbij halen voor bevestiging.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173193042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar nu heb je ook nog Qyburn die het wetenschappelijke deel ervan kan toetsen. En ze kunnen de maesters erbij halen voor bevestiging.
Cercei zal wel overtuigd moeten worden en met tegenzin akkoord gaan.
pi_173193172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zou ook gewoon prachtig zijn als de NK gewoon wint en alles en iedereen afmaakt, kijk je 8 seizoenen voor niks.
Tja, het zou een bittersweet ending worden als ik me niet vergis. Kan dus zomaar dat er iemand op de troon komt waar niet iedereen tevreden mee is :9
pi_173193195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zou ook gewoon prachtig zijn als de NK gewoon wint en alles en iedereen afmaakt, kijk je 8 seizoenen voor niks.
Haha heel seizoen kijken naar hoe die walkers de volgende stad veroveren :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173193196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar nu heb je ook nog Qyburn die het wetenschappelijke deel ervan kan toetsen. En ze kunnen de maesters erbij halen voor bevestiging.
Dat gaat zeker gebeuren ja, al gaat Cersei zeker iemand backstabben.
pi_173193280
Cersei gaat gewoon dood volgende aflevering, die heeft een plotje om iedereen die naar KL komt in 1 klap om te leggen met wildfire, Jaime komt erachter en steekt haar in haar rug. :9
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:50:59 #228
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173193379
Holy shit wat een episode _O_ Een paar allang voorspelde dingen gebeurd maar toch.

Minpunt: Gendry die naar the wall ging, briefje schrijven, raaf naar Dragonstone, Dany op draak weer beyond the wall; in die tijd hadden ze toch allang dood moeten zijn daar op dat eilandje.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173193429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:48 schreef Windhapper het volgende:
Cersei gaat gewoon dood volgende aflevering, die heeft een plotje om iedereen die naar KL komt in 1 klap om te leggen met wildfire, Jaime komt erachter en steekt haar in haar rug. :9
Cercei doet nog wel een seizoentje mee hoor.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173193444
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar nu heb je ook nog Qyburn die het wetenschappelijke deel ervan kan toetsen. En ze kunnen de maesters erbij halen voor bevestiging.
Qyburn is geen Maester.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_173193491
Zit the Hound nu bij Jon en Dany op het schip? Of is die met een andere boot naar KL?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:55:03 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173193513
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Qyburn is geen Maester.
qyburn is het enige wezen met een iq van boven de 130 dat in kings landing leeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:55:23 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173193531
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:54 schreef lord_bono het volgende:
Zit the Hound nu bij Jon en Dany op het schip? Of is die met een andere boot naar KL?
dat was idd een rare scène. zo van toedeledokie houdoe en bedankt :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173193624
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat was idd een rare scène. zo van toedeledokie houdoe en bedankt :)
Klopt, want kan me haast niet voorstellen dat Dany zelf ook naar KL gaat.
pi_173194014
damn dit was ziek
pi_173194021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Cercei doet nog wel een seizoentje mee hoor.
Nee joh, dan zou ze dat kind moeten krijgen en dat kan helemaal niet. En als Lena Headey er nou uit gaat kunnen ze Ghost van dat geld misschien weer een scène geven. *O*
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173194172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:43 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Tja, het zou een bittersweet ending worden als ik me niet vergis. Kan dus zomaar dat er iemand op de troon komt waar niet iedereen tevreden mee is :9
Of we krijgen dan een undead Dany die op de troon gaat zitten en de NK die geen fuck geeft.
pi_173194561
Eindelijk een draak dood *O*

Tormund gelukkig nog in leven. Zat wel even te knijpen toen ie omringd door ww was. :P
  woensdag 16 augustus 2017 @ 21:31:06 #239
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_173194594
Top entertainment,
Ok stelletje hokboeren
pi_173194633
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:30 schreef brombeer_ het volgende:
Eindelijk een draak dood *O*

Tormund gelukkig nog in leven. Zat wel even te knijpen toen ie omringd door ww was. :P
Hij mag nog niet dood, want hij moet nog baby's maken met Brienne O+
pi_173194740
Holy. Fuck. Ik schrok me de pleuris met die ijsbeer. Wat een bazenaflevering weer _O_
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 21:41:24 #242
42184 crew  DaMart
pi_173194863
Toffe aflevering, al kijk ik hem maandag waarschijnlijk nogmaals met betere (geluids)kwaliteit :D.

Wel jammer dat de Nightking nu ook een wightdraak heeft... zul je altijd zien dat de wall gewoon blijft staan en hij er met die draak overheen vliegt :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173194986
Ik ben teleurgesteld... Te veel plotarmor dit seizoen. Komop laat Tormund gewoon dood gaan, zelfs Beric ging niet dood. Jorah, Tormund Gendry, een van deze drie moest dood gaan. Zucht... allemaal te voorspelbaar. Thoros dood, no-one bats an eye..

Enige waar ik onverwacht emotioneel van werd was Viserion :(...

Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat in de laatste scene Arya precies praat hoe Littlefinger praat... Zeer opvallend.
pi_173195124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel een echte Hound actie met die stenen gooien.. Oh Fuck.. prachtig.
Die warhammer van Gendry is blijven liggen toch?
Zal wel tof zijn een valyrian warhammer die wordt gecraft xD
pi_173195497
Het gaat die dikke met dit tempo echt twintig jaar kosten om dit bij te schrijven _O- :W
pi_173195508
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:41 schreef DaMart het volgende:

Wel jammer dat de Nightking nu ook een wightdraak heeft... zul je altijd zien dat de wall gewoon blijft staan en hij er met die draak overheen vliegt :').
Dan hoeft die army niet eens door de muur en kan hij de doden van de North ronselen voor zijn army :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173195571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:45 schreef Minimunt het volgende:

Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat in de laatste scene Arya precies praat hoe Littlefinger praat... Zeer opvallend.
Hoe praat Arya net als lf?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173195583
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
Het gaat die dikke met dit tempo echt twintig jaar kosten om dit bij te schrijven _O- :W
Dan zou die als ww verder moeten dan :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173195584
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dan hoeft die army niet eens door de muur en kan hij de doden van de North ronselen voor zijn army :p
Dat was ik ook aan denken _O- Even langs Winterfell, en de legers van het noorden vermoorden en dan weer tot "leven" wekken *O*
pi_173195606
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:02 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat was ik ook aan denken _O- Even langs Winterfell, en de legers van het noorden vermoorden en dan weer tot "leven" wekken *O*
Eat that, Dany!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173195657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is een theorie dat de WW's wisten dat Dani zou komen met de draken (omdat de night king mogelijk eenzelfde ability heeft als Bran) en het dus altijd het doel was een draak te doden. Anders had die makkelijk Jon eerder af kunnen maken.
Dat idee heb ik ook. Er moet toch een reden zijn waarom de night king de expeditie zolang op het eiland liet rotten. Ook kan hij Bran zien als Bran teleporteert naar de toekomst/heden/verleden en kan hij het wargen van Bran stoppen.

Ik denk dat hij dit zag aankomen en dat hij die speren al vantevoren had vervaardigt om 1 van de draken te doden (het liefst allemaal waarschijnlijk).
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:08:01 #252
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173195742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Er moet toch een reden zijn waarom de night king de expeditie zolang op het eiland liet rotten. Ook kan hij Bran zien als Bran teleporteert naar de toekomst/heden/verleden en kan hij het wargen van Bran stoppen.

Ik denk dat hij dit zag aankomen en dat hij die speren al vantevoren had vervaardigt om 1 van de draken te doden (het liefst allemaal waarschijnlijk).
Zou ergens wel genot zijn geweest als hij inderdaad alle draken had gedood en we daarna moesten toekijken hoe de 7 + Dany omkwamen. Pats boem hoppa, klaar.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173195760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:30 schreef brombeer_ het volgende:
Eindelijk een draak dood *O*

Tormund gelukkig nog in leven. Zat wel even te knijpen toen ie omringd door ww was. :P
Nightking "I summon you blue eyes wight dragon ! "
pi_173195795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is een theorie dat de WW's wisten dat Dani zou komen met de draken (omdat de night king mogelijk eenzelfde ability heeft als Bran) en het dus altijd het doel was een draak te doden. Anders had die makkelijk Jon eerder af kunnen maken.
Klinkt plausibel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173195836
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zou ergens wel genot zijn geweest als hij inderdaad alle draken had gedood en we daarna moesten toekijken hoe de 7 + Dany omkwamen. Pats boem hoppa, klaar.
Dan was ik meteen gestopt met kijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:17:41 #256
35723 crew  GGMM
pi_173196050
Hele aflevering weer vol plotholes en voorspelbaarheden.

Vooral dat gedeelte dat Genry naar de wall rende, een brief schreef en Dany er 10 minuten later was _O- Hoe debiel.

Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden was ook weer super voorspelbaar. Dat hebben we nou al 4 gezien. :') Kutschrijvers.

Dat Jon haar nu wel volgt, gewoon zomaar, uit het niets :') Whut?

Arya?? :') Wat is er met haar persoonlijkheid gebeurd? Als nu serieus toch blijkt dat ze de waif is ga ik stuk. Dat zou echt het debielste ooit zijn.

Wat een inhoudsloze popcornserie is het geworden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173196235
Halverwege de aflevering zie je dat het al nacht is, in de shots erna is het al de volgende dag. Er zijn toch wel aardig wat uren overheen gegaan sinds Gendry is gaan rennen. En zo'n draak lijkt me daar best in een paar uurtjes te kunnen zijn.

Het water was zelfs weer geheel bevroren en loop-baar (aka een goed aantal cm's dik lijkt me?). Denk dat ze daar wel 24-48u gezeten hebben.
pi_173196315
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Klinkt plausibel.
Dat denk ik ook, Nightking is denk ik (ik kom even niet op het woord) laten we zeggen het tegen overgestelde van Bran , met de zelfde abilities als hem, alleen die van Bran moeten denk ik nog groeien)
pi_173196364
Ik denk nog steeds dat de Nightking = Bran :)

En hoeveel GGMM hier wordt afgezeken, ik moet hem in de kern toch wel gelijk geven.
pi_173196377
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
Hele aflevering weer vol plotholes en voorspelbaarheden.

Vooral dat gedeelte dat Genry naar de wall rende, een brief schreef en Dany er 10 minuten later was _O- Hoe debiel.

Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden was ook weer super voorspelbaar. Dat hebben we nou al 4 gezien. :') Kutschrijvers.

Dat Jon haar nu wel volgt, gewoon zomaar, uit het niets :') Whut?

Arya?? :') Wat is er met haar persoonlijkheid gebeurd? Als nu serieus toch blijkt dat ze de waif is ga ik stuk. Dat zou echt het debielste ooit zijn.

Wat een inhoudsloze popcornserie is het geworden.
Arya is Psycho-sis (deuntje van Psycho dad MwC in mn hoofd :P)
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:26:19 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173196381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:22 schreef x3rius het volgende:
Halverwege de aflevering zie je dat het al nacht is, in de shots erna is het al de volgende dag. Er zijn toch wel aardig wat uren overheen gegaan sinds Gendry is gaan rennen. En zo'n draak lijkt me daar best in een paar uurtjes te kunnen zijn.

Het water was zelfs weer geheel bevroren en loop-baar (aka een goed aantal cm's dik lijkt me?). Denk dat ze daar wel 24-48u gezeten hebben.
Ik vond het ook niet echt storend deze aflevering, was best logisch eigenlijk.

En Jon volgt haar nu natuurlijk, omdat ze hem wel te hulp schoot en haar trouw beloofde (Night King doden). Plus de verliefdheid uiteraard :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173196510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet echt storend deze aflevering, was best logisch eigenlijk.

En Jon volgt haar nu natuurlijk, omdat ze hem wel te hulp schoot en haar trouw beloofde (Night King doden). Plus de verliefdheid uiteraard :D
Het is een beetje dat "alles" in een bizar tempo gaat qua reizen en tijd.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:31:02 #263
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173196549
Reageer nou niet serieus op GGMM, please.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173196568
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
Hele aflevering weer vol plotholes en voorspelbaarheden.

Vooral dat gedeelte dat Genry naar de wall rende, een brief schreef en Dany er 10 minuten later was _O- Hoe debiel.

Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden was ook weer super voorspelbaar. Dat hebben we nou al 4 gezien. :') Kutschrijvers.

Dat Jon haar nu wel volgt, gewoon zomaar, uit het niets :') Whut?

Arya?? :') Wat is er met haar persoonlijkheid gebeurd? Als nu serieus toch blijkt dat ze de waif is ga ik stuk. Dat zou echt het debielste ooit zijn.

Wat een inhoudsloze popcornserie is het geworden.
Joh, gozer. *probeer* nou eens te genieten :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:32:38 #265
35723 crew  GGMM
pi_173196601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, gozer. *probeer* nou eens te genieten :')
Ik kan mankementen niet negeren en geforceerd genieten van dingen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173196603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, gozer. *probeer* nou eens te genieten :')
Die man kan niet genieten, zeikt op alles en is altijd negatief.
pi_173196627
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik kan mankementen niet negeren en geforceerd genieten van dingen.
Ik zie ze ook wel, maak je daar maar geen zorgen over.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:33:39 #268
35723 crew  GGMM
pi_173196629
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die man kan niet genieten
Jawel hoor.

Zo geniet ik momenteel bijvoorbeeld heel erg van de serie 'Ozark'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173196634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, gozer. *probeer* nou eens te genieten :')
Zou ieder moeten doen. Just enjoy the show.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173196679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:25 schreef Minimunt het volgende:
Ik denk nog steeds dat de Nightking = Bran :)

En hoeveel GGMM hier wordt afgezeken, ik moet hem in de kern toch wel gelijk geven.
Ja heeft ie ook, de writing is niet goed uitgewerkt, sommige karakters (oa Arya reageren niet hoe de zouden moeten reageren... Zoals tegen Sansa je vond het wel mooi dat Pa onthoofd werd, en waarom deed je er niks aan ?.. Ik had Arya meteen een dikje mep verkocht)

Oh en veel te veel fanservice.. Slaat nergens op..

Jammer dat Martin de laatste paar boeken nog niet af heeft...

En dat de serie nu afgeraffeld moet worden is jammer
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:36:20 #271
35723 crew  GGMM
pi_173196737
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:35 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Ja heeft ie ook, de writing is niet goed uitgewerkt, sommige karakters (oa Arya reageren niet hoe de zouden moeten reageren... Zoals tegen Sansa je vond het wel mooi dat Pa onthoofd werd, en waarom deed je er niks aan ?.. Ik had Arya meteen een dikje mep verkocht)

Oh en veel te veel fanservice.. Slaat nergens op..

Jammer dat Martin de laatste paar boeken nog niet af heeft...

En dat de serie nu afgeraffeld moet worden is jammer
Ja, vooral dat is jammer. We zullen nooit een verfilming krijgen die de boeken verdienen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173196873
GGM drinkt nog zijn eigen pis zie ik
pi_173196945
GGMM heeft toch gewoon een punt? Alsof een serie constant goed of slecht is. Alles moet ineens snel afgewerkt worden, elke aflevering zit opeens vol met laatste seconde escapes. Totaal niet hoe de boeken zijn en ook niet hoe de serie in de eerste seizoenen was.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:44:07 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173196983
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:26 schreef Ghost_Nappa het volgende:

[..]

Arya is Psycho-sis (deuntje van Psycho dad MwC in mn hoofd :P)
Psycho Dad _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173196987
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die man kan niet genieten, zeikt op alles en is altijd negatief.
Perfecte toevoeging voor fok dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:47:41 #276
35723 crew  GGMM
pi_173197099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
GGMM heeft toch gewoon een punt? Alsof een serie constant goed of slecht is. Alles moet ineens snel afgewerkt worden, elke aflevering zit opeens vol met laatste seconde escapes. Totaal niet hoe de boeken zijn en ook niet hoe de serie in de eerste seizoenen was.
Veel mensen negeren dat bewust omdat ze zoveel tijd in de serie hebben geïnvesteerd dat ze nu het gevoel hebben dat het hun serie is ofzo.

Anderen vinden het zien van een ijsdraak gewoon zo vet cool dat ze dingen die niet logisch zijn op de koop toe nemen en niet benadrukt willen zien.

Overigens vond ik de dood van die draak wél tof. Zag ik ook totaal niet aankomen. Ik had verwacht dat er 3 mensen een draak zouden berijden. Dat is ook een bekende theorie geloof ik. Die kan nu de kast in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173197132
http://www.viralinam.com/(...)thrones-history.html

Dit is ook een vrij apart stukje om te lezen, wel evt spoilers
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_173197241
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Veel mensen negeren dat bewust omdat ze zoveel tijd in de serie hebben geïnvesteerd dat ze nu het gevoel hebben dat het hun serie is ofzo.

Anderen vinden het zien van een ijsdraak gewoon zo vet cool dat ze dingen die niet logisch zijn op de koop toe nemen en niet benadrukt willen zien.

Overigens vond ik de dood van die draak wél tof. Zag ik ook totaal niet aankomen. Ik had verwacht dat er 3 mensen een draak zouden berijden. Dat is ook een bekende theorie geloof ik. Die kan nu de kast in.
Of het maakt gewoon geen bal uit en je kijkt die serie gewoon zoals het is?
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:52:52 #279
35723 crew  GGMM
pi_173197250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Of het maakt gewoon geen bal uit en je kijkt die serie gewoon zoals het is?
Doe ik ook. Zoals ik het zeg is het.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:53:23 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173197264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Of het maakt gewoon geen bal uit en je kijkt die serie gewoon zoals het is?
Zo kijk ik de serie, ja. Heb af en toe een :')-moment, maar verder zal het me worst wezen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 22:53:48 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173197279
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Doe ik ook. Zoals ik het zeg is het.
All hail GGMM.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:54:20 #282
35723 crew  GGMM
pi_173197306
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

All hail GGMM.
Je begrijpt me verkeerd. Ik leg gewoon uit wat ik vind, bedoel ik.

The Hound en ik haten jou. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173197335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zo kijk ik de serie, ja. Heb af en toe een :')-moment, maar verder zal het me worst wezen.
Ik ook, prima dat je wat vragen stelt maar structureel zeiken om het zeiken helpt echt niet.
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 22:55:53 #284
35723 crew  GGMM
pi_173197348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik ook, prima dat je wat vragen stelt maar structureel zeiken om het zeiken helpt echt niet.
:? Waar moet ik bij helpen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:59:43 #285
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173197476
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Veel mensen negeren dat bewust omdat ze zoveel tijd in de serie hebben geïnvesteerd dat ze nu het gevoel hebben dat het hun serie is ofzo.

Anderen vinden het zien van een ijsdraak gewoon zo vet cool dat ze dingen die niet logisch zijn op de koop toe nemen en niet benadrukt willen zien.

Overigens vond ik de dood van die draak wél tof. Zag ik ook totaal niet aankomen. Ik had verwacht dat er 3 mensen een draak zouden berijden. Dat is ook een bekende theorie geloof ik. Die kan nu de kast in.
Natuurlijk zie ik dat dingen worden afgeraffeld, maar het overgrote deel (zeg maar 95%) van jouw posts is negatief terwijl ik gewoon alsnog met een big smile naar die afleveringen zit te kijken.

Dat eeuwige gezeik van jou over dat tijden niet kloppen slaat nergens op en dat overdrijven wat je doet: "Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden was ook weer super voorspelbaar. Dat hebben we nou al 4 gezien.'' Ja, Bran en Jon = 2 keer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:01:04 #286
35723 crew  GGMM
pi_173197515
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Natuurlijk zie ik dat dingen worden afgeraffeld, maar het overgrote deel (zeg maar 95%) van jouw posts is negatief terwijl ik gewoon alsnog met een big smile naar die afleveringen zit te kijken.

Dat eeuwige gezeik van jou over dat tijden niet kloppen slaat nergens op en dat overdrijven wat je doet: "Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden was ook weer super voorspelbaar. Dat hebben we nou al 4 gezien.'' Ja, Bran en Jon = 2 keer.
Niet gelezen.

Jij zou niet op mij ingaan las ik hierboven, dus dit is hypocriet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173197532
gaan we lekker, drama queens?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_173197557
Nogmaals voor mijn gevoel heeft GGMM gewoon gelijk. Dat er vervolgens 10 man hem afkeuren omdat de serie 'gewoon' goed is vind ik kwalijker. Er mag zeker weten kritiek zijn op D&D buiten het feit dat de verfilming er gelikt uitziet is het verhaal gewoon bagger.

Kijk a.u.b. seizoen 1 tot en met 3/4 terug en noem dan de verschillen met 6 en 7... Alles is gewoon té voorspelbaar geworden en té veel fanservice... Domper...
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:02:42 #289
35723 crew  GGMM
pi_173197561
Nee grapje.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Natuurlijk zie ik dat dingen worden afgeraffeld, maar het overgrote deel (zeg maar 95%) van jouw posts is negatief terwijl ik gewoon alsnog met een big smile naar die afleveringen zit te kijken.
Oh sorry. :o ben ik negatief over iets waar jij niet negatief over bent?? :o

Jeetje!

quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dat eeuwige gezeik van jou over dat tijden niet kloppen slaat nergens op en dat overdrijven wat je doet: "Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden was ook weer super voorspelbaar. Dat hebben we nou al 4 gezien.'' Ja, Bran en Jon = 2 keer.
Uh, nee.

De draak in seizoen 5 ofzo bij die pits = 1
Brienne bij Sansa = 2
Benjen bij Brann = 3
Nu = 4

Wedden dat ik nog iets vergeet ook?

EDIT: Het leger van LF bij de Battle of Bastards, 5! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 23:02:44 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173197563
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Ik leg gewoon uit wat ik vind, bedoel ik.

The Hound en ik haten jou. :)
Schatje ben je toch ook O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:03:17 #291
35723 crew  GGMM
pi_173197581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Schatje ben je toch ook O+
Stiekem vind ik jou ook best aardig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:10:08 #292
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173197770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet gelezen.

Jij zou niet op mij ingaan las ik hierboven, dus dit is hypocriet.
Heb ik niet gezegd :* Ik spoorde anderen aan het niet te doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:02 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje.

[..]

Oh sorry. :o ben ik negatief over iets waar jij niet negatief over bent?? :o

Jeetje!

[..]

Uh, nee.

De draak in seizoen 5 ofzo bij die pits = 1
Brienne bij Sansa = 2
Benjen bij Brann = 3
Nu = 4

Wedden dat ik nog iets vergeet ook?
Niets mis met negatief zijn, maar als je bijna volledig negatief bent waarom kijk je dan nog en waarom verveel je mensen die gematigd tot niet negatief zijn er op deze manier mee.

Ah ja, je geeft aan "Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden... Dat hebben we nou al 4 gezien." Dus haal je maar een draak, Brienne en LF erbij. Blijft "Benjen op het laatste moment de boel komt redden" nog steeds op twee keer staan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:11:45 #293
35723 crew  GGMM
pi_173197816
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik niet gezegd :* Ik spoorde anderen aan het niet te doen.
Blijft hypocriet.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Niets mis met negatief zijn, maar als je bijna volledig negatief bent waarom kijk je dan nog en waarom verveel je mensen die gematigd tot niet negatief zijn er op deze manier mee.
Ik heb nu zoveel tijd geïnvesteerd dat ik wil weten hoe het afloopt.

Verder geef ik gewoon, net als iedereen hier, mijn mening.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ah ja, je geeft aan "Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden... Dat hebben we nou al 4 gezien." Dus haal je maar een draak, Brienne en LF erbij. Blijft "Benjen op het laatste moment de boel komt redden" nog steeds op twee keer staan.
Jij dacht dat het om Benjen ging, en niet om het "op het laatste moment redden" punt? _O-

WTF _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173197823
Je moet seizoen 1/5 gewoon los zien van de rest. Vroeger was het een serie waarin alles moreel grijs was, niemand veilig was en acties consequenties hadden hoe nobel of dapper ze ook waren. Nu is het drakenporno waarin Cersei een sept op kan blazen zonder gelyncht te worden omdat het een mooi shot oplevert, Arya zonder medische hulp een geperforeerde dikke darm overleeft door in het rioolwater te ontsnappen omdat ze fanfavoriet is en waar je aan het einde een strijd krijgt tussen goed en kwaad. Maar fuck it, de Night King heeft een fucking wight ijsdraak. _O_
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173197856
Benjen is zelf undead/wight. Het is heel plausibel dat hij de nights king volgt en het gevecht dus heeft gezien.
pi_173197920
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:12 schreef Windhapper het volgende:
Je moet seizoen 1/5 gewoon los zien van de rest. Vroeger was het een serie waarin alles moreel grijs was, niemand veilig was en acties consequenties hadden hoe nobel of dapper ze ook waren. Nu is het drakenporno waarin Cersei een sept op kan blazen zonder gelyncht te worden omdat het een mooi shot oplevert, Arya zonder medische hulp een geperforeerde dikke darm overleeft door in het rioolwater te ontsnappen omdat ze fanfavoriet is en waar je aan het einde een strijd krijgt tussen goed en kwaad. Maar fuck it, de Night King heeft een fucking wight ijsdraak. _O_
Dit dus.. en daarom alleen al -O- -O- -O-

F*ck die fans, ik wil een goed verhaal. De show gaat ten onder aan zijn populariteit... Maar ach ik ben iemand die toch blijft kijken en genieten, ondanks dat ik me soms wat kan irriteren.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:16:05 #297
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173197935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij dacht dat het om Benjen ging, en niet om het "op het laatste moment redden" punt? _O-

WTF _O-
"Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden"

- Komt Benjen op het laatste moment de boel redden?
- Wie komt? Benjen. Aha, onderwerp van de zin gevonden!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:17:21 #298
35723 crew  GGMM
pi_173197970
quote:
9s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:16 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

"Dat Benjen op het laatste moment de boel komt redden"

- Komt Benjen op het laatste moment de boel redden?
- Wie komt? Benjen. Aha, onderwerp van de zin gevonden!
Ik snap je pijnlijke vergissing en vergeef het je.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:20:18 #299
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173198056
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik snap je pijnlijke vergissing en vergeef het je.
Erg niet-GoT dat vergeven.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Forum Admin woensdag 16 augustus 2017 @ 23:23:02 #300
35723 crew  GGMM
pi_173198140
Overigens vond ik in 2014 GOT de beste serie ooit gemaakt.

:'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:26:25 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173198252
Schluss.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')