ik hield mijn hart vastquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:19 schreef Faeroer het volgende:
Wel jammer dat er geen masker van Sansa is gemaakt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Twee vrouwen die al hun hele leven elkaar in de nek hangen en haten die naar elkaar toe komen. Dat is suspension of disbelief in het kwadraat.
true, alleen ome benjen was ik helemaal vergeetquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:09 schreef EP3 het volgende:
Ik begrijp al het enthousiasme niet echt. Deze aflevering kon je bijna helemaal van tevoren uittekenen. - Drakenprinsesje to the rescue, en Jon die uiteraard weereens aan de dood ontsnapt. Dat Ome Stark nog een laatste heldendaad zou verrichten lag ook in de lijn der verwachting.
hoe is dat slim?quote:
Slim wellicht verkeerde woord jaquote:
vraag me af van wie dat briefje echt kwam? is het een plot van LF om Brienne weg te krijgen (zo wel erg omslachtig zijn) of is het echt een uitnodiging om op KL die wight te komen bekijken?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Slim wellicht verkeerde woord jamaar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
Neem aan dat het een algemene uitnodiging was om dat skelet ding te bewonderen wat ze naar KL brengen. Al lijkt me dat het niet echt nodig is dat de North dat komt bekijken omdat ze al aan de kant van Jon staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Slim wellicht verkeerde woord jamaar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
ik begrijp die scene niet helemaal. eerst met little finger en sansa waar ze het hebben pver brienne en evenlater dat sansa brienne stuurt naar kingslanding en voor wat? kreeg een beetje een little finger list gevoel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
die dingen zijn kennelijk super scherpquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Justevo het volgende:
Goeie genade wat een aflevering. Waarom kan die speer van de night king zoveel schade aanrichten bij een draak? Of gooit ie gewoon heel hard
oh ik zat ook echt op dat moment te wachten... of toch de Waifquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:00 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Had het ook wel wat gevonden tussen die confrontatie tussen arya en Sansa, dat Sansa naar haar eigen hoofd greep (en dat het Jaqen blijkt te zijn ) you stoled from the many faced God, en Rip Arya
Kijk dat zou een flinke wending zijn
Night Kingquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
wow nightkinghoe durf je
rip draak
ice dragonssssquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:06 schreef Windhapper het volgende:
Maar fuck it, de Night's King heeft een wight draak.
Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd. (Die hele Winterfell, Arya, Sansa verhaallijn is echt belachelijk imo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vraag me af van wie dat briefje echt kwam? is het een plot van LF om Brienne weg te krijgen (zo wel erg omslachtig zijn) of is het echt een uitnodiging om op KL die wight te komen bekijken?
klinkt idd aannemelijk dat dat het is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd.
Incestdraak met 3 ogen, 5 poten en 1 vleugel en we noemen hem tjernobyl.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:09 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Dany heeft er nog 2 over, en van die 2 zouden er ook nog jongen kunnen komen
granaerys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |