abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173186961
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:19 schreef Faeroer het volgende:
Wel jammer dat er geen masker van Sansa is gemaakt.
ik hield mijn hart vast :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173186984
Toffe aflevering _O_

Met een paar scorpions van Cersei op de Wall is die wight dragon ook zo dood *O* Brienne wegsturen is slim, maar tegelijkertijd ook enorm dom aangezien Littlefinger volgende aflevering wel een sneaky actie gaat doen om Sansa van de "Troon" te stoten. Al is dat niks meer waard nu Jon gaat knielen voor Dany :9~

Alleen balen dat dit seizoen te maken heeft met leaks, script leaks en dergelijke zodat je sommige spoilers al ziet.
pi_173187023
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Twee vrouwen die al hun hele leven elkaar in de nek hangen en haten die naar elkaar toe komen. Dat is suspension of disbelief in het kwadraat.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173187142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:09 schreef EP3 het volgende:
Ik begrijp al het enthousiasme niet echt. Deze aflevering kon je bijna helemaal van tevoren uittekenen. - Drakenprinsesje to the rescue, en Jon die uiteraard weereens aan de dood ontsnapt. Dat Ome Stark nog een laatste heldendaad zou verrichten lag ook in de lijn der verwachting.
true, alleen ome benjen was ik helemaal vergeet :P "ill do as much as i can'

meereen dany to the resue scene had ik wel verwacht toen ik de preview zag en thoros was samen met beric 1 van de mogelijke slachtoffers van de ep. zo geschiedde.
-Rabia Al-Basri
pi_173187164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:22 schreef lord_bono het volgende:

Brienne wegsturen is slim,

hoe is dat slim?
-Rabia Al-Basri
pi_173187324
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe is dat slim?
Slim wellicht verkeerde woord ja :9 maar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
pi_173187358
Goeie genade wat een aflevering. Waarom kan die speer van de night king zoveel schade aanrichten bij een draak? Of gooit ie gewoon heel hard :)
pi_173187383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Slim wellicht verkeerde woord ja :9 maar als ze iemand wil sturen wel de meest logische. Maar vraag me überhaupt af wat Cersei met haar wil. Of het is een plannetje van LF/Cersei.
vraag me af van wie dat briefje echt kwam? is het een plot van LF om Brienne weg te krijgen (zo wel erg omslachtig zijn) of is het echt een uitnodiging om op KL die wight te komen bekijken?
PWBF
pi_173187403
quote:

[..]

Neem aan dat het een algemene uitnodiging was om dat skelet ding te bewonderen wat ze naar KL brengen. Al lijkt me dat het niet echt nodig is dat de North dat komt bekijken omdat ze al aan de kant van Jon staan.
pi_173187407
Cleganbowl komt nu wel erg dichtbij :+
pi_173187428
Bij Dany had ik al voordat ze kwam zo'n momentje:

PWBF
pi_173187539
quote:

[..]

ik begrijp die scene niet helemaal. eerst met little finger en sansa waar ze het hebben pver brienne en evenlater dat sansa brienne stuurt naar kingslanding en voor wat? kreeg een beetje een little finger list gevoel.
-Rabia Al-Basri
pi_173187549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Justevo het volgende:
Goeie genade wat een aflevering. Waarom kan die speer van de night king zoveel schade aanrichten bij een draak? Of gooit ie gewoon heel hard :)
die dingen zijn kennelijk super scherp :P
-Rabia Al-Basri
pi_173187586
Kent Sansa eigenlijk wel de Faceless Men? Waarschijnlijk niet he? Want in dat geval moet het echt fucking bizar zijn dat je zusje een tasje vol met gezichten heeft waarvan ze zegt: "ja, die gebruik ik om iemand ander te zijn". Maarja, Sansa kent dat hele proces niet dus die moet wel denken: "wtf mijn zusje heeft allemaal gezichten afgesneden die ze soms over haar hoofd trekt om te doen alsof ze iemand anders is...cuckoo cuckoo 8)7 "
PWBF
pi_173187897
Had het ook wel wat gevonden tussen die confrontatie tussen arya en Sansa, dat Sansa naar haar eigen hoofd greep (en dat het Jaqen blijkt te zijn ) you stoled from the many faced God, en Rip Arya

Kijk dat zou een flinke wending zijn
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:00:36 #116
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173187901
looks like snow is back on the menu boys!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173187963
wow nightking :'( hoe durf je

rip draak :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_173187979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:00 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Had het ook wel wat gevonden tussen die confrontatie tussen arya en Sansa, dat Sansa naar haar eigen hoofd greep (en dat het Jaqen blijkt te zijn ) you stoled from the many faced God, en Rip Arya

Kijk dat zou een flinke wending zijn
oh ik zat ook echt op dat moment te wachten... of toch de Waif :D
PWBF
pi_173188020
Aan de ene kant vind ik het echt heel slecht allemaal. Arya en Sansa :') Dany en Tyrion :') Uncle Benjen. :') Maar fuck it, de Night's King heeft een wight draak. _O_
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173188022
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
wow nightking :'( hoe durf je

rip draak :(
Night King _O_
pi_173188054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:06 schreef Windhapper het volgende:

Maar fuck it, de Night's King heeft een wight draak. _O_
ice dragonssss ~O>
-Rabia Al-Basri
pi_173188067
Dany heeft er nog 2 over, en van die 2 zouden er ook nog jongen kunnen komen

granaerys :P
pi_173188104
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

vraag me af van wie dat briefje echt kwam? is het een plot van LF om Brienne weg te krijgen (zo wel erg omslachtig zijn) of is het echt een uitnodiging om op KL die wight te komen bekijken?
Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd. (Die hele Winterfell, Arya, Sansa verhaallijn is echt belachelijk imo. :'))
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173188148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Die uitnodiging is wel echt denk ik, maar de implicatie is volgens mij dat LF Sansa manipuleert om Brienne weg te sturen omdat Brienne wel eens in de weg zou kunnen staan wanneer Arya te lastig wordt en ze (LF + Sansa) haar om moeten brengen. Omdat ze aan beide dochters een eed heeft afgelegd.
klinkt idd aannemelijk dat dat het is.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:14:40 #125
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173188172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:09 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Dany heeft er nog 2 over, en van die 2 zouden er ook nog jongen kunnen komen

granaerys :P
Incestdraak met 3 ogen, 5 poten en 1 vleugel en we noemen hem tjernobyl.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')