abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173175513
Door een fout van HBO Spanje en HBO Nordic is S7E6 daar te zien (geweest) op HBO. Inmiddels is de aflevering te downloaden en te streamen. Graag weer hier bespreken zodat het reguliere topic spoilerblokken vrij blijft!
PWBF
pi_173175657
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:16:46 #4
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173175740
Goede beeldkwaliteit van de hele aflevering?
pi_173175833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:16 schreef Momo... het volgende:
Goede beeldkwaliteit van de hele aflevering?
1080p :)
pi_173176019
So just to recap; the entire episode six aired on HBO in Spain in full HD today because someone at SpainHBO fucked up and pushed a button 5 days early.

And yet despite having the entire episode air in its entirety, in HD, and in English, it is now seven hours later and not a single soul in Spain has been able to figure out how to upload the episode. All we got was a drunk Spaniard pointing his phone at his tv and streaming the entire episode but only for mobile users (because fuck people using computers or who don't have instagram amirite?) while tipping his phone this way and that and jabbering and laughing in Spanish.

On top of that, we have another Spaniard trying to STREAM the episode using streaming services like twitch and youtube thinking that people will be able to see it before it gets taken down. After being banned from twitch and most likely getting his youtube suspended, he "gives up" after seemingly being the only person in whole country who knows how to capture video properly, yet doesn't know how to upload it to a torrent site.

God has truly abandoned us

Edit: formatting
pi_173176501
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173176757
Hahaha Tormund en The Hound die over Brienne praten :D
PWBF
pi_173176778
Voorhaal heel veel dialoog de eerste 20 minuten. Ze nemen er eindelijk weer eens de tijd voor.
PWBF
pi_173176878
Nou, ze hebben een wight maar dat ding wil niet mee haha :D
PWBF
pi_173177127
Hound, fucking mongool
PWBF
pi_173177264
SPOILER
PWBF
pi_173177377
HOLY SHIT TIMES 2

SPOILER
SPOILER
PWBF
pi_173177520
SPOILER
PWBF
pi_173177548
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:05 schreef Nielsch het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_173177559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:06 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

SPOILER
die bedoel ik niet :)
PWBF
pi_173177582
SPOILER
PWBF
pi_173177637
Holy fuck die laatste scene :D
PWBF
pi_173177643
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

die bedoel ik niet :)
Wie nog meer dan naast die oom?

En waarom eigenlijk spoilers in een topic waar heel groot de waarschuwing spoilers staat :P
pi_173177666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Wie nog meer dan naast die oom?

En waarom eigenlijk spoilers in een topic waar heel groot de waarschuwing spoilers staat :P
SPOILER
ja goede vraag...
PWBF
pi_173179633
Draakje dood :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173179735
Ik dacht echt dat Jon een draak zou gaan besturen nadat de rest van de groep wegvloog op Drogon en hij alleen achter bleef.
PWBF
pi_173179999
Was de laatste scene dat ze op Drogon weg vliegen? :? Of mist mijn download wat? :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 12:03:54 ]
pi_173180194
quote:
99s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Was de laatste scene dat ze op Drogon weg vliegen? :?

Of mist mijn download wat? :')
Nee daar komen nog 2 of 3 scenes achter.
PWBF
pi_173180198
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee daar komen nog 2 of 3 scenes achter.
Dafuq.

Even kijken dan..
pi_173180528
Mijn God wat een aflevering O+ _O_
Tralalalaaa
pi_173180721
Ik vond die dialogen tijdens de expeditie wel mooi, iedereen beetje bijkletsen over het verleden. Ze namen er eindelijk eens even de tijd voor:

- Gendry en Beric (over hem verkopen aan Mellisande)
- Jon en Jorah (over z'n zwaard en Jeor)
- Hound en Tormund (over Brienne of Tarth)
- Jon en Beric (over waarom de Lord of Light hen terug heeft gehaald)
PWBF
  woensdag 16 augustus 2017 @ 12:28:20 #28
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_173180780
Vond het maar een matige aflevering eigenlijk. Goede dialogen, dat wel. Jon had gered moeten worden door de draak toen ze weg vlogen. Benjen kwam weer eens uit het niets aangezet.

Jon heeft weer zwakke knietjes en Arja laat zich veel te makkelijk voor Littlefingers karretje spannen.

Verder veel te weinig plotontwikkeling. Concreet gezien weet Dany nu wat iedereen al zei en hebben Arja en Sansa fittie. Het enige grote nieuws is dat de WW nu een eigen draak hebben.
pi_173181452
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond die dialogen tijdens de expeditie wel mooi, iedereen beetje bijkletsen over het verleden. Ze namen er eindelijk eens even de tijd voor:

- Gendry en Beric (over hem verkopen aan Mellisande)
- Jon en Jorah (over z'n zwaard en Jeor)
- Hound en Tormund (over Brienne of Tarth)
- Jon en Beric (over waarom de Lord of Light hen terug heeft gehaald)
Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.

Welke draak is nu gesneuveld btw? Viserion? Wel lame dat de WW's zo maar out of the blue ergens flinke stalen kettingen vandaan toveren om hem uit het meer te vissen. En ik had Benjen eerder verwacht trouwens. Ben blij dat Thoros dood is en niet Gendry, plus een no-name door die ijsbeer wight :D Heeft Beric nog maar een leven, niks geen negen levens van de lord of light.
mag het weten
pi_173181511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.

Welke draak is nu gesneuveld btw? Viserion? Wel lame dat de WW's zo maar out of the blue ergens flinke stalen kettingen vandaan toveren om hem uit het meer te vissen. En ik had Benjen eerder verwacht trouwens. Ben blij dat Thoros dood is en niet Gendry, plus een no-name door die ijsbeer wight :D Heeft Beric nog maar een leven, niks geen negen levens van de lord of light.
Volgens mij ook Viserion ja, al vond ik het wel raar dat je op het eind nergens Rhaegal meer zag. Was het CGI budget op ofzo? Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
PWBF
pi_173181516
was not disappointed met deze leak de ep als de kwaliteit :Y)

Tormund: "Dick, I like it."

Hound: "I bet you do."

dat gekibbel tussen de leden van de suicide missie was mooi :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181564
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:

Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
had ik ook verwacht.

overigens weer een soort fightingpits of meereen actie van dany, but hey! goede scene uiteindelijk :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173181599
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens mij ook Viserion ja, al vond ik het wel raar dat je op het eind nergens Rhaegal meer zag. Was het CGI budget op ofzo? Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
Ja, Drogon pakt continu de aandacht maar van Rhaegal en Viserion zag je weinig anders wat schimmen in de lucht. Rhaegal die Jon zou oppikken leek mij ook logisch. Overigens kan Bran nog steeds proberen om Viserion te wargen van afstand :7 Jon op Rhaegal en Dany op Drogon. Die laatste scène met klef handjes houden had ik verwacht van Jon te horen: I bend the knee if you marry me :+ Oh well.. dat is uitgesteld tot nadere orde.
mag het weten
pi_173181609
Muur gaat dus idd neergehaald worden door een draak
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_173181643
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
pi_173181655
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Muur gaat dus idd neergehaald worden door een draak
Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meer :P Zou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
mag het weten
pi_173181675
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meer :P Zou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
Omdat het gelekt was en tot nu toe alles er aan nog klopt :P
pi_173181691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Omdat het gelekt was en tot nu toe alles er aan nog klopt :P
Ik heb de gelekte scripts niet gelezen. Gelekte afleveringen meteen kijken vind ik dan weer niet erg.
mag het weten
pi_173181738
was er een link tussen de scene met LF die sansa spreekt over brienne, dat ze trouw aan bij de ochters had gezworen en de scene dat brienne door sansad verzocht wordt om naar kingslanding te gaan?
-Rabia Al-Basri
pi_173181753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
geduld is een schone zaak
-Rabia Al-Basri
pi_173181770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

als hij ijs gaat spuwen kan ie not zo goed de zee bevriezen hoef die muur niet neer.
-Rabia Al-Basri
pi_173181815
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Slayage het volgende:
was er een link tussen de scene met LF die sansa spreekt over brienne, dat ze trouw aan bij de ochters had gezworen en de scene dat brienne door sansad verzocht wordt om naar kingslanding te gaan?
Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens. Die ontdekking van Sansa van Arya haar faceless training en gezichten die ze bij zich had. En hoe Arya Sansa benaderde met Catspaw.. ik was voorbereid op het ergste :')
mag het weten
pi_173181816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nee, Jon wordt wel achtergelaten maar uiteindelijk gered door Benjen Stark (die zelf wel doodgaat). Op het paard van Benjen weet hij The Wall te bereiken.
PWBF
pi_173181839
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

als hij ijs gaat spuwen kan ie not zo goed de zee bevriezen hoef die muur niet neer.
True, is ook weer zo. _O- Het gezicht van de lui bij East Watch als alle wights en WW's gewoon de muur passeren via zee :+
mag het weten
pi_173181840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens. Die ontdekking van Sansa van Arya haar faceless training en gezichten die ze bij zich had. En hoe Arya Sansa benaderde met Catspaw.. ik was voorbereid op het ergste :')
ik vond arya echt creepy in die scenes. ik dacht echt, zal toch niet!?
-Rabia Al-Basri
pi_173181906
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

geduld is een schone zaak
Lame.
pi_173181913
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, Jon wordt wel achtergelaten maar uiteindelijk gered door Benjen Stark (die zelf wel doodgaat). Op het paard van Benjen weet hij The Wall te bereiken.
Dank je, daarmee houd ik het nog wel even vol tot vanavond. ^O^
pi_173181979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Lame.
als je jezelf laat spoileren (omdat je geen geduld hebt) geniet je vanavond vel minder
-Rabia Al-Basri
pi_173181994
Had Benjen niet gewoon mee op dat paard kunnen gaan? Zelfs met 2 man zou zo'n paard toch sneller moeten zijn dan dat zombie leger. Misschien dat ik iets mis hoor. En wat is Arya dom zeg om zo in dat spelletje van Littlefinger te trappen.
pi_173182034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:18 schreef pervertedhermit het volgende:
Had Benjen niet gewoon mee op dat paard kunnen gaan? Zelfs met 2 man zou zo'n paard toch sneller moeten zijn dan dat zombie leger. Misschien dat ik iets mis hoor.
Had gekund, maar Benjen kan als halfwight niet voorbij de wall. Nu hij zowel Bran als Jon uit de brand heeft geholpen zit zijn tijd erop.
mag het weten
pi_173182035
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je jezelf laat spoileren (omdat je geen geduld hebt) geniet je vanavond vel minder
Heb je wel gelijk in, maar de tijd gaat zo langzaam vandaag. :P
pi_173182052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Had gekund, maar Benjen kan als halfwight niet voorbij de wall. Nu hij zowel Bran als Jon uit de brand heeft geholpen zit zijn tijd erop.
Ok dank je. Is dat halfwright gebeuren in de serie uitgelegd?
pi_173182114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:20 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Ok dank je. Is dat halfwright gebeuren in de serie uitgelegd?
Als ranger ging ie voor de Nightwatch erop uit. Geloof dat Benjen Bran uitgelegd heeft dat ie toen op den duur bijna tot wight werd geturnd, maar dat de Children of the Forest dat voorkwamen. Zeg maar zoals Stannis voorkwam dat Shireen haar greyscale zich volledig verspreidde. Maar door de magie van de Children of the Forest die het proces stopzette kon hij niet meer terug Castle Black in.
mag het weten
pi_173182342
Hehe dat gezicht van Sansa toen ze dat gezicht van Walder Frey in die tas vond :D

En Hound is echt een mongool met z'n stenen gooien... o|O
PWBF
pi_173182376
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:34 schreef Nielsch het volgende:
En Hound is echt een mongool met z'n stenen gooien... o|O
Vond het een typische Hound-actie. :P
mag het weten
pi_173182378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens.
Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.

Tyrion: je moet een opvolger kiezen voor als je dood gaat!
Dany: nee, doe ik niet!
Tyrion: je moet ze niet gaan redden op je draken
Dany: ja, doe ik wel!

man man :') :')
PWBF
pi_173182407
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mja, Tyrion lost his way. I drink and I know things. Nou laat het raadgeven maar, tijd om te drinken B:)B
mag het weten
pi_173182751
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, Tyrion lost his way. I drink and I know things. Nou laat het raadgeven maar, tijd om te drinken B:)B
hij heeft wel een punt als hij zegt dat ze verder moet denken als ze the wheel wilt breken. wat de neuk is een king/queen waard als er na zijn/haar dood geen duidelijke opvolging is?
dan krijgen we dus wat er gebeuren toen robert dood ging en bleek dat joffrey niet zijn kind was, het continent verviel in chaos.
enige manier is om troonopvolging te garanderen en dat kan alleen middels kinderen
-Rabia Al-Basri
pi_173182904
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

hij heeft wel een punt als hij zegt dat ze verder moet denken als ze the wheel wilt breken. wat de neuk is een king/queen waard als er na zijn/haar dood geen duidelijke opvolging is?
dan krijgen we dus wat er gebeuren toen robert dood ging en bleek dat joffrey niet zijn kind was, het continent verviel in chaos.
enige manier is om troonopvolging te garanderen en dat kan alleen middels kinderen
Maar daar is al naar geforeshadowed in het eentweetje van Jon/Jorah over longclaw: it's yours and for your children in the future. Plus only death can pay for life. Welnu: Viserion, als een kind naar Dany is nu dood (en weer alive and kicking als wight) Zoals Tormund zo mooi zei:"If I return, Brienne is there and we're gonna make some babies" :7 Welnu idem voor Jon/Dany gelet op die laatste bedscène :P
mag het weten
pi_173182913
Nu Jon de knee heeft gebent (in woord) komt die opvolging wel goed :D
PWBF
pi_173183007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:54 schreef Joosie200 het volgende:

Zoals Tormund zo mooi zei:"If I return, Brienne is there and we're gonna make some babies" :7 Welnu idem voor Jon/Dany gelet op die laatste bedscène :P
dat jon en dany kinderen gaan maken?
-Rabia Al-Basri
pi_173183047
ik zat van: Niet Tormund! Niet Tormund!

was wel ff spannend :p

oh en dany en jon gaan dus geen koppel worden das me wel duidelijk geworden nu.
-Rabia Al-Basri
pi_173183235
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat jon en dany kinderen gaan maken?
Ergens in een grot ja, Jon heeft er een neusje voor :+
mag het weten
pi_173183247
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ergens in een grot ja, Jon heeft er een neusje voor :+
ik betwijfel het.
-Rabia Al-Basri
pi_173183412
Heb me behoorlijk zitten ergeren deze aflevering. Ze hadden hier wat mij betreft echt veel meer tijd voor moeten nemen om het enigszins geloofwaardig te maken, maar dat gevoel heb ik bij bijna alles dit seizoen. Ook meerdere goedkope deus ex machina's deze aflevering, waardoor het gevoel van "iedereen kan zomaar dood gaan" er amper nog is. ;(
pi_173183440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:10 schreef Cikx het volgende:
Heb me behoorlijk zitten ergeren deze aflevering. Ze hadden hier wat mij betreft echt veel meer tijd voor moeten nemen om het enigszins geloofwaardig te maken, maar dat gevoel heb ik bij bijna alles dit seizoen. Ook meerdere goedkope deus ex machina's deze aflevering, waardoor het gevoel van "iedereen kan zomaar dood gaan" er amper nog is. ;(
Ja, de stap van 10 episodes terug naar 7 heeft het niet veel goed gedaan imo. Kijkt nog steeds lekker weg maar gaat wel erg snel nu.
pi_173183650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, de stap van 10 episodes terug naar 7 heeft het niet veel goed gedaan imo. Kijkt nog steeds lekker weg maar gaat wel erg snel nu.
Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.
pi_173183819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
pi_173183876
HOLYYYYYYYYY FUUUUUUUUUUUCK UNDEAD DRAGON
(she/her)
pi_173183879
Ik vond die hele expeditie waardeloos. Hoezo moeten ze Cersie overhalen met zo een Wight. Ze is sowieso nooit te vertrouwen.
pi_173183902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
Gelukkig dan maar. :) Vind het zelf erg jammer dat zo'n gedetailleerd epos nu zo wordt afgeraffeld en dan heb ik de boeken nog niet eens gelezen.
pi_173183946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

je hebt boeklezers en boeklezers ;)
-Rabia Al-Basri
pi_173183971
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Heb me er al bij neergelegd dat die niet meer gaan komen.
pi_173184036
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:27 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond die hele expeditie waardeloos. Hoezo moeten ze Cersie overhalen met zo een Wight. Ze is sowieso nooit te vertrouwen.
Ik gok dat ze dit seizoen nog een actiescène voorbij the wall wilden hebben, plus een manier om een wight draak te krijgen. Het was m.i. logischer geweest als Dany degene was geweest die Jon niet geloofde en ze haar moesten zien te overtuigen, maar goed.
pi_173184224
Waarvan hebben ze die ketting gemaakt en wie heeft dat om de draak gedaan zodat je hem kan tillen? |:(

Snap ook niet zo dat 1 van die drie draakjes niet even wat vuur spuugt op die walker leiders, die stonden daar maar te beren op afstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')