SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1080pquote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:16 schreef Momo... het volgende:
Goede beeldkwaliteit van de hele aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:05 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]die bedoel ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PWBF
Wie nog meer dan naast die oom?quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wie nog meer dan naast die oom?
En waarom eigenlijk spoilers in een topic waar heel groot de waarschuwing spoilers staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja goede vraag...PWBF
Nee daar komen nog 2 of 3 scenes achter.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
Was de laatste scene dat ze op Drogon weg vliegen?
Of mist mijn download wat?
Dafuq.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee daar komen nog 2 of 3 scenes achter.
Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond die dialogen tijdens de expeditie wel mooi, iedereen beetje bijkletsen over het verleden. Ze namen er eindelijk eens even de tijd voor:
- Gendry en Beric (over hem verkopen aan Mellisande)
- Jon en Jorah (over z'n zwaard en Jeor)
- Hound en Tormund (over Brienne of Tarth)
- Jon en Beric (over waarom de Lord of Light hen terug heeft gehaald)
Volgens mij ook Viserion ja, al vond ik het wel raar dat je op het eind nergens Rhaegal meer zag. Was het CGI budget op ofzo? Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat vond ik de mooiste momenten, die een-tweetjes.
Welke draak is nu gesneuveld btw? Viserion? Wel lame dat de WW's zo maar out of the blue ergens flinke stalen kettingen vandaan toveren om hem uit het meer te vissen. En ik had Benjen eerder verwacht trouwens. Ben blij dat Thoros dood is en niet Gendry, plus een no-name door die ijsbeer wightHeeft Beric nog maar een leven, niks geen negen levens van de lord of light.
had ik ook verwacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:
Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
Ja, Drogon pakt continu de aandacht maar van Rhaegal en Viserion zag je weinig anders wat schimmen in de lucht. Rhaegal die Jon zou oppikken leek mij ook logisch. Overigens kan Bran nog steeds proberen om Viserion te wargen van afstandquote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij ook Viserion ja, al vond ik het wel raar dat je op het eind nergens Rhaegal meer zag. Was het CGI budget op ofzo? Ik had echt gedacht dat Rhaegal naast Jon neer zou strijken om hem te redden toen de rest er al vandoor was op Drogon.
Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Muur gaat dus idd neergehaald worden door een draak
Omdat het gelekt was en tot nu toe alles er aan nog kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meerZou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
Ik heb de gelekte scripts niet gelezen. Gelekte afleveringen meteen kijken vind ik dan weer niet erg.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat het gelekt was en tot nu toe alles er aan nog klopt
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
als hij ijs gaat spuwen kan ie not zo goed de zee bevriezen hoef die muur niet neer.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, nu Viserion een icedragon wight is.. waarom zou ie nog vuur spuwen ipv ijs? IJs spuwen verstevigt de muur enkel meerZou ik een mooie sabotage vinden, al kunnen de overgebleven WW's aan boord van Viserion vlucht 1 zo over de muur vliegen natuurlijk.
Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens. Die ontdekking van Sansa van Arya haar faceless training en gezichten die ze bij zich had. En hoe Arya Sansa benaderde met Catspaw.. ik was voorbereid op het ergstequote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:06 schreef Slayage het volgende:
was er een link tussen de scene met LF die sansa spreekt over brienne, dat ze trouw aan bij de ochters had gezworen en de scene dat brienne door sansad verzocht wordt om naar kingslanding te gaan?
Nee, Jon wordt wel achtergelaten maar uiteindelijk gered door Benjen Stark (die zelf wel doodgaat). Op het paard van Benjen weet hij The Wall te bereiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan iemand mij misschien even opsommen wat er gebeurd deze ep? Mag in spoiler tags, kan niet kijken ivm. werk en kan niet wachten tot vanavond, wordt Jon nu achtergelaten of wat?
True, is ook weer zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
als hij ijs gaat spuwen kan ie not zo goed de zee bevriezen hoef die muur niet neer.
ik vond arya echt creepy in die scenes. ik dacht echt, zal toch niet!?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens. Die ontdekking van Sansa van Arya haar faceless training en gezichten die ze bij zich had. En hoe Arya Sansa benaderde met Catspaw.. ik was voorbereid op het ergste
Dank je, daarmee houd ik het nog wel even vol tot vanavond.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, Jon wordt wel achtergelaten maar uiteindelijk gered door Benjen Stark (die zelf wel doodgaat). Op het paard van Benjen weet hij The Wall te bereiken.
als je jezelf laat spoileren (omdat je geen geduld hebt) geniet je vanavond vel minderquote:
Had gekund, maar Benjen kan als halfwight niet voorbij de wall. Nu hij zowel Bran als Jon uit de brand heeft geholpen zit zijn tijd erop.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:18 schreef pervertedhermit het volgende:
Had Benjen niet gewoon mee op dat paard kunnen gaan? Zelfs met 2 man zou zo'n paard toch sneller moeten zijn dan dat zombie leger. Misschien dat ik iets mis hoor.
Heb je wel gelijk in, maar de tijd gaat zo langzaam vandaag.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je jezelf laat spoileren (omdat je geen geduld hebt) geniet je vanavond vel minder
Ok dank je. Is dat halfwright gebeuren in de serie uitgelegd?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had gekund, maar Benjen kan als halfwight niet voorbij de wall. Nu hij zowel Bran als Jon uit de brand heeft geholpen zit zijn tijd erop.
Als ranger ging ie voor de Nightwatch erop uit. Geloof dat Benjen Bran uitgelegd heeft dat ie toen op den duur bijna tot wight werd geturnd, maar dat de Children of the Forest dat voorkwamen. Zeg maar zoals Stannis voorkwam dat Shireen haar greyscale zich volledig verspreidde. Maar door de magie van de Children of the Forest die het proces stopzette kon hij niet meer terug Castle Black in.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:20 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ok dank je. Is dat halfwright gebeuren in de serie uitgelegd?
Vond het een typische Hound-actie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:34 schreef Nielsch het volgende:
En Hound is echt een mongool met z'n stenen gooien...
Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het gekibbel tussen Sansa en Arya vond ik wel het minst interessante deze aflevering trouwens.
Mja, Tyrion lost his way. I drink and I know things. Nou laat het raadgeven maar, tijd om te drinkenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.
Tyrion: je moet een opvolger kiezen voor als je dood gaat!
Dany: nee, doe ik niet!
Tyrion: je moet ze niet gaan redden op je draken
Dany: ja, doe ik wel!
man man![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Pfff ik vond dat gelul tussen Dany en Tyrion weer echt heel irritant.
Tyrion: je moet een opvolger kiezen voor als je dood gaat!
Dany: nee, doe ik niet!
Tyrion: je moet ze niet gaan redden op je draken
Dany: ja, doe ik wel!
man man![]()
hij heeft wel een punt als hij zegt dat ze verder moet denken als ze the wheel wilt breken. wat de neuk is een king/queen waard als er na zijn/haar dood geen duidelijke opvolging is?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, Tyrion lost his way. I drink and I know things. Nou laat het raadgeven maar, tijd om te drinken
Maar daar is al naar geforeshadowed in het eentweetje van Jon/Jorah over longclaw: it's yours and for your children in the future. Plus only death can pay for life. Welnu: Viserion, als een kind naar Dany is nu dood (en weer alive and kicking als wight) Zoals Tormund zo mooi zei:"If I return, Brienne is there and we're gonna make some babies"quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
hij heeft wel een punt als hij zegt dat ze verder moet denken als ze the wheel wilt breken. wat de neuk is een king/queen waard als er na zijn/haar dood geen duidelijke opvolging is?
dan krijgen we dus wat er gebeuren toen robert dood ging en bleek dat joffrey niet zijn kind was, het continent verviel in chaos.
enige manier is om troonopvolging te garanderen en dat kan alleen middels kinderen
dat jon en dany kinderen gaan maken?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:54 schreef Joosie200 het volgende:
Zoals Tormund zo mooi zei:"If I return, Brienne is there and we're gonna make some babies"Welnu idem voor Jon/Dany gelet op die laatste bedscène
Ergens in een grot ja, Jon heeft er een neusje voorquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat jon en dany kinderen gaan maken?
ik betwijfel het.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ergens in een grot ja, Jon heeft er een neusje voor
Ja, de stap van 10 episodes terug naar 7 heeft het niet veel goed gedaan imo. Kijkt nog steeds lekker weg maar gaat wel erg snel nu.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:10 schreef Cikx het volgende:
Heb me behoorlijk zitten ergeren deze aflevering. Ze hadden hier wat mij betreft echt veel meer tijd voor moeten nemen om het enigszins geloofwaardig te maken, maar dat gevoel heb ik bij bijna alles dit seizoen. Ook meerdere goedkope deus ex machina's deze aflevering, waardoor het gevoel van "iedereen kan zomaar dood gaan" er amper nog is.
Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, de stap van 10 episodes terug naar 7 heeft het niet veel goed gedaan imo. Kijkt nog steeds lekker weg maar gaat wel erg snel nu.
Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
je hebt boeklezers en boeklezersquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb vooral te doen met de boeklezers die moeten aanzien.
Heb me er al bij neergelegd dat die niet meer gaan komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, als boeklezer ben ik eigenlijk wel blij om eindelijk is vooruitgang te zien in de grote plotlines. Ben het wel zat om te wachten totdat boek 6, en dan nog boek 7 uitkomen.
Ik gok dat ze dit seizoen nog een actiescène voorbij the wall wilden hebben, plus een manier om een wight draak te krijgen. Het was m.i. logischer geweest als Dany degene was geweest die Jon niet geloofde en ze haar moesten zien te overtuigen, maar goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:27 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond die hele expeditie waardeloos. Hoezo moeten ze Cersie overhalen met zo een Wight. Ze is sowieso nooit te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |