abonnement Unibet Coolblue
pi_173175553
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Antifa's zijn óók pure kanker. Kijk bijv. ook maar naar Hamburg. Echt, wat jij ervan maakt is alsof je niks over Stalins wandaden mag zeggen omdat je dan Hitler zou goedpraten. Onzin natuurlijk.

Jullie zijn in NL gewoon verwend dat links radicalisme iets is wat je alleen van TV kent, uit andere landen of uit Andere Tijden. Dan is het lekker makkelijk om de moraalridder uit te hangen.
Als je tegen fascisten bent, dan ben je een stalinist. Is me dat ook weer duidelijk, ben ik blijkbaar ook een stalinist.
pi_173175563
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je tegen fascisten bent, dan ben je een stalinist. Is me dat ook weer duidelijk, ben ik blijkbaar ook een stalinist.
Nee, is het misschien in je opgekomen dat je ook tegen allebei kan zijn!?

Edit: O nee, dat was het hele punt nou juist. Trump was tegen allebei en "daarom" een fascisme-goedprater.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 07:55:06 ]
pi_173175615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, is het misschien in je opgekomen dat je ook tegen allebei kan zijn!?
Maar waarom dat gewring in allerlei bochten om toch ook maar antifascisten te veroordelen. Stalinisten of niet, ze lopen in elk geval niet openlijk op straat met symbolen van pure haat raciale superioriteit te verkondigen. Ik snap werkelijk niet dat, wanneer de nazi's door de straten marcheren, een schrikbeeld uit tijden waarvan je in 2017 toch mag verwachten dat ze lang vervlogen zijn, er iemand is die zegt "Ja maar de tegendemonstranten zijn net zo erg!".

De tegendemonstranten houden er in elk geval geen superioriteitsideologie op na. Dat keihard veroordelen van beroepsdemonstranten doe ik wel weer bij de volgende G20-top. Op de schaal van morele kanker hangen de nazi's onderaan. Met afstand. Zonder twijfel. Ik weet niet waarom je zo graag wil benadrukken dat je anti-fascisten ook kut vindt. Voor mij spreekt dat voor zich, maar dat is een realiteit waar we in het Westen al langer mee leven, dat die mensen er zijn. Nazi's is toch echt wel een nieuw dieptepunt. Toch zijn er mensen die hun uiterste best doen om hun blazoen op te vijzelen tot op het niveau van de tegendemonstrant.
pi_173175619
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, is het misschien in je opgekomen dat je ook tegen allebei kan zijn!?

Edit: O nee, dat was het hele punt nou juist. Trump was tegen allebei en "daarom" een fascisme-goedprater.
Als fascisten het opvatten als steun dan heb je iets niet goed gedaan met je veroordeling.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:04:34 #230
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173175639
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als fascisten het opvatten als steun dan heb je iets niet goed gedaan met je veroordeling.
Dat lijkt me lastig als leidraad voor politieke statements.

"Gekkies interpreteren veroordeling als mild, daarom veroordeling onjuist."
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_173175662
quote:
9s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:04 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat lijkt me lastig als leidraad voor politieke statements.

"Gekkies interpreteren veroordeling als mild, daarom veroordeling onjuist."
Er zijn groepen waar je niet mee geassocieerd wil worden. Als die zich dan toch met jou associëren, dan ga je weer naar buiten en herhaal je het in sterkere bewoordingen. Daartoe lijkt Trump niet in staat. Daar maak ik uit op dat hij het wel prima vindt dat deze mensen het als steun opvatten.
pi_173175679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 07:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
In ander nieuws.... AD heeft weer geschreven over het lek.

[..]

Want allebei kan niet. :')
Het Wilhelmus werd volgens mij bij mij gewoon op de basisschool al behandeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:12:11 #233
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173175702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zijn groepen waar je niet mee geassocieerd wil worden. Als die zich dan toch met jou associëren, dan ga je weer naar buiten en herhaal je het in sterkere bewoordingen. Daartoe lijkt Trump niet in staat. Daar maak ik uit op dat hij het wel prima vindt dat deze mensen het als steun opvatten.
Voor mij scoorde alleen de speech op maandag een voldoende. Wat hij dinsdag en in het weekend zei gaf de nazi's inderdaad meer steun en is dan ook oliedom.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_173175720
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als fascisten het opvatten als steun dan heb je iets niet goed gedaan met je veroordeling.
Ik vind niet dat je je standpunten en moraliteit moet invullen door altijd het omgekeerde te kiezen van hetgeen waar mensen die je niet mag, blij van zouden worden. Dan houd je uiteindelijk zelf ook geen moreel kompas meer over.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:14:39 #235
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173175721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het Wilhelmus werd volgens mij bij mij gewoon op de basisschool al behandeld.
Zal wel per school verschillen. Ik heb het leren zingen (couplet 1 in ieder geval), maar geen achtergronden verder. Eigenlijk heb ik geheel geen les gehad over de gouden eeuw en de oorlog met Spanje, ook niet tijdens de middelbare school. Ik heb zelf moeten opzoeken wat een 'stadhouder' was en welke Willem van Oranje nou wat deed.
pi_173175727
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voor mij scoorde alleen de speech op maandag een voldoende. Wat hij dinsdag en in het weekend zei gaf de nazi's inderdaad meer steun en is dan ook oliedom.
Het wekt ook de indruk dat hij de speech op maandag alleen maar heeft voorgelezen omdat zijn adviseurs het zo graag wilden.

Daarnaast vind ik het de taak van de president om, als er iemand is vermoord, de ideologie die daarvoor verantwoordelijk is specifiek aan het kruis te nagelen en de familie en vrienden een hart onder de riem te steken. Maar in deze tijden van politieke incorrectheid is dat blijkbaar te veel gevraagd.

Het is natuurlijk speculatie maar iets zegt mij dat, wanneer een anti-fascistenmongool op de nazi's in was gereden we een veel sterkere veroordeling hadden gehoord.
pi_173175747
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het Wilhelmus werd volgens mij bij mij gewoon op de basisschool al behandeld.
Correct.
pi_173175749
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je je standpunten en moraliteit moet invullen door altijd het omgekeerde te kiezen van hetgeen waar mensen die je niet mag, blij van zouden worden. Dan houd je uiteindelijk zelf ook geen moreel kompas meer over.
Dus de president is wel gevoelig voor nazi-sympathieën? Ja, wel lekker moreel consequent maar dat is toch een absoluut dieptepunt? Het lijkt mij volkomen logisch dat de wereld daarover in rep en roer is.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:22:39 #239
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_173175791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Zal wel per school verschillen. Ik heb het leren zingen (couplet 1 in ieder geval), maar geen achtergronden verder. Eigenlijk heb ik geheel geen les gehad over de gouden eeuw en de oorlog met Spanje, ook niet tijdens de middelbare school. Ik heb zelf moeten opzoeken wat een 'stadhouder' was en welke Willem van Oranje nou wat deed.
Als kind vond ik deze strips geweldig:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Nul_tot_Nu
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:26:18 #240
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173175823
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:22 schreef freako het volgende:

[..]

Als kind vond ik deze strips geweldig:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Nul_tot_Nu
Oeh, dat ziet er leuk uit. Eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
pi_173175838
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Oeh, dat ziet er leuk uit. Eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
Op bol.com hebben ze ze gewoon. Dat was inderdaad leuk, wij hadden ze op de basisschool.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 08:32:51 #242
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173175891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op bol.com hebben ze ze gewoon. Dat was inderdaad leuk, wij hadden ze op de basisschool.
Dank je :), al denk ik dat ik de bieb eens binnenstuiter.
pi_173175914
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:22 schreef freako het volgende:

[..]

Als kind vond ik deze strips geweldig:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Nul_tot_Nu
Briljant inderdaad _O_
pi_173176325
Hallo makkers!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173176739
Het schijnt dat Du_ke's brein door incest is aangetast.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173176812
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
Het schijnt dat Du_ke's brein door incest is aangetast.
Hehe, ja onze goedpratertjes zijn creatief.
pi_173176914
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 09:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hehe, ja onze goedpratertjes zijn creatief.
Die hele column is voor de rest natuurlijk ook pure goedpratende aids.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173177101
Trump. :')
Ja doei.
pi_173177115
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 08:22 schreef freako het volgende:

[..]

Als kind vond ik deze strips geweldig:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Van_Nul_tot_Nu
ja! O+
Ja doei.
pi_173177170
Wanneer behoort iemand trouwens tot 'Antifa'? Is daar een nog een soort van definitie van of is het niet meer dan een containerbegrip?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')