abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:28:27 #251
104871 remlof
Europees federalist
pi_173113431
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:26 schreef nostra het volgende:

[..]

Lekker depolariserend stukje wel.
Hij heeft wel een punt.
pi_173113441
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Grote kans dat de meerderheid niet eens weten wie Robert E. Lee was.
Dan googlen ze het.
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:28:56 #253
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173113443
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Grote kans dat de meerderheid niet eens weten wie Robert E. Lee was.
Ik wel het was ooit mijn 27mc naam :-) had qso kaarten met die naam er op )
maar dat is al heel lang geleden ( jaren 70 )
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173113450
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Het gejank op de media die de Echte Waarheid niet vertellen vertoont me wat teveel overeenkomsten met diezelfde houding op de andere kant.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173113496
En met al die uniformen die iedereen draagt weet je niet wie de autoriteiten zijn en wie burger. ;(


pi_173113524
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Hj staat teveel aan de ene dan wel de andere kant om objectief te kunnen zijn.
pi_173113567
Het ergste van alles is, is dat ik nog helemaal niet heb kunnen bepalen aan welke kant hij precies staat. :') Dat is pas treurig als je schrijver bent. Onduidelijkheid in je meningsverkondiging.
pi_173113604
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Het is flagrante onzin om tr denken dat Robert E Lee voor slavernij stond. Deze beelden hebben te kaken met de geweldige leider die hij was en briljante militair. Het is de geschiedenis van de Amerikanen honderduizenden Amerikanen zijn gestorven vechtend voor de confederatie. Hun nabestaanden zie Lee allemaal als held. Het is een schande net te doen alsof de burgeroorlog er niet geweest is en alsof de unionisten allemaal vanndiengpldmguys waren. Lee was en is een held en zijn standbeeld hoort gewoon het Amerikaanse straatbeeld te sieren.

Hieromder nog een stukje uit de dallas times hierover:

[..]

Te doen

[..]

Het weghalen van deze beelden wordt alleen gedaan om mensen en nabestaanden pijn te doen, daar ben ik wel van overtuigd inmiddels
Uiteindelijk begon de burgeroorlog, omdat Lincoln die net de presidentsverkiezingen had gewonnen, maar nog niet was geïnaugureerd, er geen voorstander van was dat in nieuw te vormen staten in het westen slavernij toegestaan mocht worden. Men was op dat moment bezig een transcontinentale spoorweg aan te leggen, wat er toe zou leiden dat het westen ook gekoloniseerd zou worden. De zuidelijke staten scheidden zich vervolgens, nog voor de inauguratie, af van de unie van Amerikaanse staten. Die afscheiding was de directe casus belli. Ze werden ook wel rebellen genoemd. Je zou dus kunnen beweren dat de verering van generaal Lee staat voor de verering van een rebellenleider.
I´m back.
pi_173113622
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:28 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik wel het was ooit mijn 27mc naam :-) had qso kaarten met die naam er op )
maar dat is al heel lang geleden ( jaren 70 )
Mooie tijden waren dat, ik had een grote kartonnen doos met bijna 12.000 QSL kaarten erin. Geen idee wat ermee gebeurt is trouwens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:39:42 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_173113626
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:33 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hj staat teveel aan de ene dan wel de andere kant om objectief te kunnen zijn.
Hij staat aan mijn kant.
pi_173113633
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:31 schreef Hdero het volgende:
En met al die uniformen die iedereen draagt weet je niet wie de autoriteiten zijn en wie burger. ;(


[ afbeelding ]
En het is al helemaal verwarrend als elke jan doedel gewoon met assaultrifles rondloopt. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173113640
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij staat aan mijn kant.
Leuk en gezellig maar niet minder moelijk verteerbare kost om.
pi_173113660
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

En het is al helemaal verwarrend als elke jan doedel gewoon met assaultrifles rondloopt. :')
Maar hey, als er een lone wolf een schietaanslag pleegt kan eeineder zichzelf tenminste verdedigen, aldus de NRA. :')
pi_173113741
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:41 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar hey, als er een lone wolf een schietaanslag pleegt kan eeineder zichzelf tenminste verdedigen, aldus de NRA. :')
Nou geweldig, dan krijg je een shootout waarbij die van de O.K Corral totaal verbleekt, maar goed, dat zal wel bij de cultuur horen daar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:46:42 #265
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173113790
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mooie tijden waren dat, ik had een grote kartonnen doos met bijna 12.000 QSL kaarten erin. Geen idee wat ermee gebeurt is trouwens.
ja ik spaarde ze van truckers ooit eens weggeraakt maar jammer was dat had ze nu nog wel willen hebben .. had er ook heel veel

waar de voorlopers van de visite kaartjes en de skype gesprekken :-) ..
toen had je nog geen pc maar 27 mc ......
ga even uit de lucht want de pijler rijd rond ... AGGH tot over een half uur , "rent naar buiten om de sprieten weg te halen "
(Code Rood!)

[ Bericht 8% gewijzigd door RAVW op 13-08-2017 16:52:50 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173113871
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Berkeley is al weer een half jaar geleden en daar heeft Trump al iets over gezegd: https://twitter.com/realDonaldTrump/status/827112633224544256

Het geweld komt deze keer maar van één kant.
Het is niet enkel Berkeley, ik denk dat veel Trump supporters het gevoel hebben dat hun first amendment rights afgenomen worden door links, dat "mob rule", het recht van de sterkste bepaalt wie kan demonstreren, spreken op campussen etc.

Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, en dat wordt (of werd) in de VS veel absoluter toegepast dan in Europa. Tot geweld oproepen is verboden, maar zelfs daar zijn er voorwaarden (een normaal mens moet het als een realistische oproep beschouwen of iets dergelijks), en "hate speech" (bevolkingsgroepen demoniseren of als minderwaardig bestempelen) is toegelaten.

De incidenten op campussen en de BLM betogingen zijn misschien vrij zeldzaam, maar voor heel wat Trump supporters zal het lijken alsof het overal gebeurt, want in hun media krijgen die voorvallen veel aandacht. Als ze voortdurend beelden te zien krijgen van groepen wiens doel het is om rechtse sprekers of demonstranten te beletten dat recht uit te oefenen, en de politie niet ingrijpt, dan kan je verwachten dat ze (verder) radicaliseren.

Deze gebeurtenis zal daar nog aan bijdragen. De harde kern zal in hun overtuiging gesterkt worden door de reacties. Je kan verwachten dat ze wat de kritiek op Trump's niet veroordelen van de betogers betreft zullen vergelijken met andere gebeurtenissen, de meest voor de hand liggende zijn de schietpartij op de GOP congresleden (tijdens baseball training) door iemand die als vrijwilliger voor Sanders campagne had gewerkt, en de sniper tijdens de BLM betoging vorig jaar. Voor hen zal de conclusie zijn: als BLM en Sanders fans niet veroordeeld werden, waarom deze betogers wel?

Heb even op Breitbart gekeken, wordt inderdaad naar die schietpartij op de congresleden verwezen. En natuurlijk naar het niet veroordelen van de antifa.
Tim kaine, senator voor Virginia veroordeelde de white nationalists. Z'n republikeinse tegenkandidaat verwees naar een eerdere statement van de senator:
quote:
I find it reprehensible that he stated he was proud of his son, who is a violent, left-wing agitator who was arrested in Minneapolis,” Stewart said. “And there is a great example of Tim Kaine and other Democrats being complete hypocrites as they condemn right-wing violence but are silent, and are even proud, of the violence that is perpetrated by left-wingers like Tim Kaine’s son who is a member of antifa.”
Hij zei verder dat de "linksen" de gebeurtenis zullen gebruiken om conservatieven de mond te snoeren door de hele VS een "safe space" te maken.

Je kan die argumenten afwijzen als valse equivalentie, straw men, whataboutism etc., maar het gaat om wat de Trump aanhangers ervan vinden.
Ik denk dat het alleen maar erger zal worden, er zullen enkelen afhaken, maar de rest zal fanatieker worden. En dat heeft niets met mijn politieke overtuiging te maken, ik vind bvb ook dat de ban op hoofddoekjes in Franse scholen bijdraagt tot radicalisering.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173113881
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:28 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik wel het was ooit mijn 27mc naam :-) had qso kaarten met die naam er op )
maar dat is al heel lang geleden ( jaren 70 )
Breaky break..over..Is er iemand? :') _O-
´
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:51:08 #268
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173113885
In april/ mei zijn er in New Orleans wel wat meer standbeelden verwijderd dan alleen die van Lee... Daar kon het wel zonder al te veel problemen schijnbaar.

quote:
On April 24, a monument to a deadly 1874 white supremacist uprising was the first to come down. A couple of weeks later, a statue of Confederate President Jefferson Davis was taken away. And on Wednesday, a statue of Confederate Gen. P.G.T. Beauregard was removed.

The first three removals took place in the dark of night; workers wore flak jackets as protesters both for and against the process picketed nearby. The statue of Lee — who surrendered the Confederate Army to Union Gen. Ulysses S. Grant in 1865, effectively ending the Civil War — was the first to be taken down in the light of day.
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:53:25 #269
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173113943
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Breaky break..over..Is er iemand? :') _O-
ja ik ben er alleen , heb last van een Knijper "Kappa!"
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:54:35 #270
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_173113969
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:46 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja ik spaarde ze van truckers ooit eens weggeraakt maar jammer was dat had ze nu nog wel willen hebben .. had er ook heel veel

waar de voorlopers van de visite kaartjes en de skype gesprekken :-) ..
toen had je nog geen pc maar 27 mc ......
ga even uit de lucht want de pijler rijd rond ... AGGH tot over een half uur , "rent naar buiten om de sprieten weg te halen "
Hier staan er een hoop: http://www.qslkaarten.nl/

Mooie tijden idd.
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:58:13 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173114030
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:54 schreef AchJa het volgende:

Hier staan er een hoop: http://www.qslkaarten.nl/

Mooie tijden idd.
Ik zocht voor de gein op woonplaats, en zie mijn vader ertussen staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:58:20 #272
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173114034
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:31 schreef Hdero het volgende:
En met al die uniformen die iedereen draagt weet je niet wie de autoriteiten zijn en wie burger. ;(


[ afbeelding ]
haha die middelste heeft zijn gezicht van ...

Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173114048
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja ik ben er alleen , heb last van een Knijper "Kappa!"
Ok...
Maar wij hadden ze vroegah thuis ook. Ik weet niet wat ik erger vind; die bakkies of de illegale piratenzender waar je om de beurt voor steeds dezelfde familieleden een plaatje aanvraagt, om dan snel op te bellen of ze het ook wel hoorden..Om je dood te schamen! :@ :')
´
pi_173114093
Robert E Lee, als je historie gestudeerd hebt tenminste, was helemaal geen foute kerel. Hij had een militaire functie te moeten vervullen. Zelfs zijn tegenstanders destijds zeiden dat hij braaf, dapper, diplomatiek, beleefd, eerlijk, gevat, en extreem strategisch intelligent was.
pi_173114109
quote:
7s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
dat stukje klopt ook van geen kant. die mannen met geweren waren oath keepers en geen onderdeel van de demonstratie. en die neonazi's hadden geen 'knuppels, schilden en geweren', maar vooral vlaggen, schilden en hier en daar losse vlaggenstokjes. ik heb er maar een paar gezien met een holster (open carry style). en 'jews will not replace us' is ook nergens terug te zien. bekijk het filmpje en je hoort 'you will not replace us' :?
..///
pi_173114142
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:02 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat stukje klopt ook van geen kant. die mannen met geweren waren oath keepers en geen onderdeel van de demonstratie. en die neonazi's hadden geen 'knuppels, schilden en geweren', maar vooral vlaggen, schilden en hier en daar losse vlaggenstokjes. ik heb er maar een paar gezien met een holster (open carry style). en 'jews will not replace us' is ook nergens terug te zien. bekijk het filmpje en je hoort 'you will not replace us' :?
Naar wie verwijst 'you' dan?
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:05:12 #277
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173114149
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ok...
Maar wij hadden ze vroegah thuis ook. Ik weet niet wat ik erger vind; die bakkies of de illegale piratenzender waar je om de beurt voor steeds dezelfde familieleden een plaatje aanvraagt, om dan snel op te bellen of ze het ook wel hoorden..Om je dood te schamen! :@ :')
lol of je eigen buurvrouw horen klaar komen over de bak omdat ze weer eens dronken was .. terwijl ze niet door had dat jij een kamer naast haar lag mee te luisteren ..... over de 27mc
en dat terwijl je nog minder jarig bent ....

haha er gingen wat roddels over de bak terwijl je nooit wist wie er mee zat te luisteren
de dag er na grote vechtpartijen bij de buren en niemand wist waarom ... ach had je de bak maar aan moeten zetten vannacht :-)

wat een tokkies waren het toen en we daden allemaal mee van jong oud , arm of rijk iedereen had zijn eigen rol , zo als nu met het internet
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:05:23 #278
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:06:20 #279
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173114165
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zocht voor de gein op woonplaats, en zie mijn vader ertussen staan.
ja leuk he, heb ook twee oude bekende gevonden uit de buurt ... en wat oude truckers ;-)
wat een topic over de VS niet los kan maken
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173114200
Weer ontopic, please.
pi_173114221
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Naar wie verwijst 'you' dan?
geen idee... iedereen behalve hun eigen clubje misschien?
..///
pi_173114293
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:31 schreef Hdero het volgende:
En met al die uniformen die iedereen draagt weet je niet wie de autoriteiten zijn en wie burger. ;(


[ afbeelding ]
Haha, is dit echt? Lijkt wel carnaval.
pi_173114295
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:09 schreef wipes66 het volgende:

[..]

geen idee... iedereen behalve hun eigen clubje misschien?
Het zijn natuurlijk gewoon onbegrepen goedzakken, die nazi's.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173114332
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk gewoon onbegrepen goedzakken, die nazi's.
Drop those truth bombs
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173114362
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk gewoon onbegrepen goedzakken, die nazi's.
ze begrijpen zichzelf mogelijk ook niet helemaal, want 'omvolking' was net zo goed onderdeel van de nazi-ideologie (net als zo veel expansie gerichte ideologieen).
..///
pi_173114404
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk gewoon onbegrepen goedzakken, die nazi's.
Je moet ze niet allemaal over één kam scheren.
pi_173114457
Several protests broke out around the country as people stood in solidarity with those injured in Virginia



More than a dozen people gathered for the vigil and held one another as they stood in a circle where the 32-year-old woman was killed


Counter protesters pay their respects at a vigil where 20 candles were burned for the 19 people injured and one killed on Saturday

http://www.dailymail.co.u(...)emacist-protest.html
´
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:19:43 #288
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173114458
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je moet ze niet allemaal over één kam scheren.
ze bedoelen het allemaal goed alleen het komt vaak zo rot hun strot uit

natuurlijk is iedereen voor eigenbelang eerst het is overlevings- instinkt , als een mens of dier het niet zou hebben ben je al dood

Alleen het probleem is niet dat:
mensen zijn niet lastig , maar mensen zijn verschillend en dat is pas lastig
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173114482
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je moet ze niet allemaal over één kam scheren.
Een nazi omarmt per definitie antisemitisme en rassenleer. Anders ben je ook geen nazi.

Dergelijk tuig mag je net zo hard over een kam scheren als IS-aanhangers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173114505
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

ze bedoelen het allemaal goed alleen het komt vaak zo rot hun strot uit

natuurlijk is iedereen voor eigenbelang eerst het is overlevings- instinkt , als een mens of dier het niet zou hebben ben je al dood

Alleen het probleem is niet dat de mensen zijn niet lastig , maar mensen zijn verschillend en dat is pas lastig
Nazi's bedoelen het goed? In welk opzicht dan precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173114531
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nazi's bedoelen het goed? In welk opzicht dan precies?
Iedereen bedoelt altijd alles goed. Hitler leek het ook oprecht een goed idee om de joden uit te roeien.
pi_173114540
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een nazi omarmt per definitie antisemitisme en rassenleer. Anders ben je ook geen nazi.

Dergelijk tuig mag je net zo hard over een kam scheren als IS-aanhangers.
Ik geloof ook niet dat alle IS-aanhangers per definitie intrinsiek slechte mensen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 17:23:10 ]
pi_173114551
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:05 schreef RAVW het volgende:

[..]

lol of je eigen buurvrouw horen klaar komen over de bak omdat ze weer eens dronken was .. terwijl ze niet door had dat jij een kamer naast haar lag mee te luisteren ..... over de 27mc
en dat terwijl je nog minder jarig bent ....

haha er gingen wat roddels over de bak terwijl je nooit wist wie er mee zat te luisteren
de dag er na grote vechtpartijen bij de buren en niemand wist waarom ... ach had je de bak maar aan moeten zetten vannacht :-)

wat een tokkies waren het toen en we daden allemaal mee van jong oud , arm of rijk iedereen had zijn eigen rol , zo als nu met het internet
_O-
Echt heel Tokkie, ja. :+
´
pi_173114570
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:22 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat alle IS-aanhangers per definitie intrinsiek slechte mensen zijn.
Ligt aan je definitie van 'slecht'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173114586
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt aan je definitie van 'slecht'.
Niet per se.
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:25:33 #296
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173114608
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nazi's bedoelen het goed? In welk opzicht dan precies?
wat is goed ?
En daarbij ze gaan uit van iedereen gelijk en het uber ras ,, als je daar geen deel van uit maakt hoor je er niet bij , dat is het zelfde als Moslims denken en vele andere volken en geloof

als je het midden weg neemt dan is het niet verkeert maar zo als ik al zei :
wat voor de een niet goed is kan voor de andere juist wel goed wezen , verschillen blijven en dat zal altijd tegenhangers oproepen ..

een dictatuur is niet goed maar bij sommige volken heb je nu eenmaal een dictator nodig , kijk eens wat een zooitje het nu in Africa is.

dat was onder het bewind van sommige mensen wel anders
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173114612
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Niet per se.
Ik zie dat anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')