Thanks voor je reactie! Dat is in orde dus.quote:Op dinsdag 12 september 2017 08:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordtVerzekering zorgt er normaal gesproken voor dat een refund of resend sneller wordt afgehandeld, maar je kunt dat ook gewoon via hier regelen als er iets mis is dus dat is geen ramp
Wat betreft de prijzen in de app: dat is een wat complexere vraag, die te maken heeft met veel verschillende factoren. Ik wil dit uiteraard wel navragen, alleen kan het even duren voor ik daar een antwoord op heb, omdat ik moet zoeken bij wie ik daarvoor moet zijn. Ik kom daar later op terug
Hi, normaal gesproken kun je pre-orders gewoon annuleren tot het moment dat de order wordt of is verwerkt, Kun je me het ordernummer doorgeven? Ik kijk het dan voor je na, en als ie te annuleren is dan zal ik m'n collega vragen dat voor je te doenquote:Op dinsdag 12 september 2017 06:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb iets in de pre order voor 25 euro, inmiddels is de prijs gezakt tot 21 (onder de tax grens dus voor mij veel interessanter.
Waarom kan ik niet annuleren en opnieuw bestellen ?
DM gestuurdquote:Op dinsdag 12 september 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven?
Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 05:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het voor je nagevraagd, en het blijkt dat de leverancier nog 2 extra weken nodig heeft om ons van voorraad te voorzien. Dat ligt helaas buiten onze invloed, al hadden we je daar wel even netjes van op de hoogte kunnen stellen (vanwege je berichtje gok ik dat dat niet is gebeurd).
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om te wachten, maar als je er inmiddels een beetje klaar mee bent en je bestelling wilt annuleren om voor iets anders te gaan dan kan ik dat voor je laten doen.
In dat geval hoor ik het graag van je
Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!quote:Op dinsdag 12 september 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kan je een resend(weer met PDM) of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?
Weet je hier al meer overquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad; ik weet niet zeker wat ons beleid is daarvoor maar ik ga het voor je proberen!
Ok resend komt eraanquote:Op woensdag 13 september 2017 07:45 schreef Wortelsky het volgende:
[..]
Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!
Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:18 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.
Edit: of kun je me misschien een goede vergelijkbare telefoon aanraden?
Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand vanquote:Op woensdag 13 september 2017 16:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinner)
Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoekenquote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand van
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd zelf ook niet, dus dat vraag ik voor je na!quote:Op woensdag 13 september 2017 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
Een order die uit het EU warehouse komt, begint die tracking met RS? Verzendmethode is NL post tracked. Hoe lang duurt dit gemiddeld. helemaal geen ervaring met deze verzendmethode.
Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je!quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is!quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?
Die zegt over mijn retourtje nu dit:
2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted
2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau
In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst
(oospronkelijk2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)
Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.
Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen
Hi, ik heb het er met m'n collega over gehad, en die gaf in eerste instantie aan dat we geen price protection-programma meer hebben, en dat er bovendien al 72 uur voorbij waren. Ik heb na aandringen (ook omdat een antwoord zo lang duurde) uiteindelijk de volgende oplossing: 1200 BG-punten (t.w.v. ong. ¤10: de helft van het verschil) die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen. Dat is misschien minder dan waar je op gehoopt had, maar ik hoop dat je er toch nog iets aan hebt!quote:
Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvastquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoeken
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 05:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.
Met de Shipping Insurance hoor je een snellere oplossing te krijgen, maar zo te horen heb je dat niet zo ervaren. Je kunt in dat geval in het vervolg ook via hier je probleem melden, dan help ik je alsnog met een snelle oplossing
Wat betreft een oplossing in het geval van een defect: onze voorkeur gaat altijd uit naar het opsturen van een vervangend onderdeel, omdat dat voor iedereen voordeliger uitpakt en voor een 3D-printer ook makkelijker te doen is dan voor bijvoorbeeld een component van een telefoon. Ook voor eventuele reparatie gaat onze voorkeur in eerste instantie uit naar plaatselijke reparatie, waarvoor wij tot een bepaald vooraf overeengekomen bedrag de kosten vergoeden.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.quote:
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Er waren weer updates. Bij de tracking van China Post zie ik nu ditquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is!
Hi, ik heb je bestelling laten annuleren dus je hebt je aankoopbedrag spoedig weer op je rekeningquote:Op vrijdag 15 september 2017 14:08 schreef Mazou het volgende:
[..]
Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvast
Hi, het duurt inderdaad wel erg lang bij deze bestelling.. Ik kan je een refund of resend aanbieden; ik hoor graag van je waar je voor kiest!quote:Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Nog steeds niks ontvangen 32880707. Het duurt wel extreem lang. Tenminste ik ben niet zo lang van jullie gewend. Het lijkt me raar dat standard shipping sneller is dan air parcel registeer
Hoi Banggoodquote:Op maandag 18 september 2017 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het duurt inderdaad wel erg lang bij deze bestelling.. Ik kan je een refund of resend aanbieden; ik hoor graag van je waar je voor kiest!
quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hij is er weer!quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je!
Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vannacht een mailtje van Banggood dat er inderdaad wat mis was gegaan en dat ze mijn pakje niet hebben kunnen ontvangen. De telefoon was niet meer op voorraad, maar ik mocht een andere uitzoeken en dan sturen ze die op.
Toevallig was er nu net weer eentje die voldeed aan mijn wensen en dezelfde prijs had, dus hopelijk komt dat deze keer goed
Alleen wel zonde van de verzendkosten die ik gemaakt heb. Ben benieuwd of er aan het pakket te zien is waarom hij terug is gekomen. De Banggood medewerker had het over failed clearance, maar het pakje was volgens de tracking al lang en breed voorbij de douane. Vaak staat er wel eea op het pakket, maar die zal voorlopig nog wel onderweg zijn denk ik.
Ben wel heel blij dat ik nu een andere telefoon ga krijgen zonder dat deze aangekomen is, en ik vermoed dat dat mede dankzij de hulp van de Banggood medewerker hier is, dus dankjewel!
Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden isquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:37 schreef Thomox het volgende:
Hoi hoi,
16 september een Xiaomi 4x note besteld maar deze staat tot op heden nog steeds op ready to process. Wanneer kan ik verwachten dat deze shipped is? Ordernummer is 35356459.
Thomox
Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphonesquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
[..]
Hij is er weer!
https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpenquote:Op dinsdag 19 september 2017 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren een mooie Cube Thinker i35 binnen gehad. Nu lijkt hier helaas een defect in aanwezig te zijn.
Af en toe flikkert het beeldscherm. Het gebeurd niet in bepaalde applicaties, maar compleet random wordt het scherm zwart en komt deze een paar seconde later weer terug. Tevens ligt het trackpad behoorlijk los, en voel ik hem bij gebruik los in de behuizing schuiven.
Betreft order 34720453
Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weetquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef iBenny het volgende:
Hola!
Begin augustus heb ik de Bluboo S8 besteld. Die zou naar mijn idee allang bezorgd moeten zijn. Nu keek ik en zag de orderstatus sinds 13 september op "The consignment has left the border point" staan, nadat hij op 9 september aangeboden zou zijn. Hij is dus weer terug naar China? Wat nu?
Betreft order 32863006
Hi, we leven inderdaad nogquote:Op woensdag 20 september 2017 08:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
Banggood, leven jullie nog 😬?
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de postquote:Op woensdag 20 september 2017 09:06 schreef dimmak het volgende:
Heb heb de Xiaomi Mi A1 besteld. Eerst stond er op de productpagina dat hij 20 september werd verwacht. Nu is die datum weg en mijn order staat nog steeds op backorder. Heb je misschien enig idee wanneer deze verzonden zo kunnen worden? Mijn huidige telefoon loopt echt tegen zijn einde aan.(Ordernummer: 35015253)
Hi, volgens de tracking ligt je pakketje bij de plaatselijke Primera (mochten dat er meerdere zijn dan stuur ik je via DM het adres van de Primera-vestiging). Zou je daar kunnen kijken en het me daarna laten weten?quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund?quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:41 schreef Sjeeser het volgende:
Enig idee waar mijn bestelling (ordernummer: 33514788) is? De track & trace werkt niet, en het is inmiddels een maand onderweg. Dat ben ik niet gewend van Banggood
Aannames kerel..quote:Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de post
Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpen
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet kloptquote:Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef Sjechov het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Doe maar een refund. Wel een beetje jammerquote:Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund?
Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook doorquote:Op donderdag 21 september 2017 10:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.
Dat zegt uiteraard helemaal niet dat je een lege doos hebt opgestuurd, want er kan onderweg van alles misgaan. Omdat we graag willen uitzoeken waar het mogelijk is misgegaan, zou het helpen als je een foto van de bon of het pakketje o.i.d. hebt: heb je die destijds per mail opgestuurd (of heb je die nog ergens)?
Ik wacht je reactie af en we komen alsnog tot een goede oplossing
Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaanquote:Om een officieel onderzoek op te kunnen starten zal de geadresseerde een schaderapport (damage report via CN24 formulier) moeten laten opmaken bij de bezorgdienst in China en zal daarvoor de zending mee moeten nemen. Verder hebben we foto's nodig van het beschadigde artikel, detailopnames van de beschadiging, de gehele verpakking met adressering en barcode, het adres met barcode, de schade aan de verpakking en de binnenkant van de verpakking. Alleen als deze info beschikbaar is, kunnen we vanuit hier een onderzoek voor je opstarten. Als het al retour gestuurd is zal het schaderapport en de foto's niet meer lukken, dus dan is toch even een kwestie van afwachten nu.
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2017 23:03 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.
Zou je kunnen proberen je code hier in te voeren? Als je pakketje echt zo ver is dat het (bijna) bezorgd kan worden, dan hoort hier informatie tevoorschijn te komen. Het kan zelfs al zo zijn dat er een 3S code is aangemaakt voor je pakketje. Deze kan je dan weer op de Post NL site invullen voor verdere / betere tracking binnen NL.
Ik zie het nu inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aannames kerel..Ik heb wel een roze besteld. Mooie eyecatcher aan mijn oor.
Bedankt voor je reactie, de eerste batch was dus ook al vertraagd.
Thanks! Heb ze meteen besteldquote:Op donderdag 21 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphones
Ok topquote:Op donderdag 21 september 2017 11:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.
Geen dank en veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 22 september 2017 03:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Thanks! Heb ze meteen besteld.
Het gaat helaas geregeld mis met het achterlaten van briefjes en dat is erg vervelend. Gelukkig heb je je bestelling nog te pakken gekregen en is 'ie niet teruggestuurd naar onsquote:Op donderdag 21 september 2017 20:46 schreef TOKK het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Ik heb de code in de link geplakt en volgens deze zou het pakket op het postkantoor in onze plaats liggen.
Ik heb het vanmiddag opgehaald.
Wel een beetje vreemd; normaal gesproken komt er een koerier langs en als je niet thuis bent ligt er een blaadje in je brievenbus met de vervolgstappen. Niet gehad.
Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgenquote:Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook door
Ik ga alles iig ook even bij PostNL aankaarten, dat heeft ook nog wel zin ivm de verzekering die ik er bij genomen had. Dat was dan misschien toch wel een verstandige zet
Op 2 augustus heb ik een foto van het pakje en de bon gemaild. Heb sowieso de hele papierhandel bewaard ook vanwege die verzekering, dus die kan ik eventueel nog wel even weer opzoeken als er meer info nodig is.
Moest toch wel weer aan dat batterij verhaal denken, ik had wel op het pakketje gezet dat er een (defecte) telefoon in zat namelijk.
Edit: PostNL vroeg net of ik bewijs van jullie heb gekregen in de vorm van foto's oid, dat het idd leeg was.![]()
Ben benieuwd of.. wat er precies op die doos staat, want 17track heeft het wel over iets van een 'note'.
Nog een reactie:
[..]
Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaan![]()
Thanks!quote:Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weet
Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons..quote:
Zorgen zijn er inmiddels niet echt meer hoor, jullie proberen alles wel netjes op te lossenquote:Op vrijdag 22 september 2017 06:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgen
Ik heb m'n collega gevraagd of ze iets van foto's hebben gemaakt, maar dat is niet het geval, en dat is niet zo slim.
Zou je nog even kunnen proberen wat je bij PostNL als reactie krijgt met alle voorhandenzijnde info? Dat hoor ik dan graag van je, en mocht PostNL helemaal niets doen dan zorgen wij dus voor een oplossing!
Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)quote:Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebben
Ah, helaas. Dan ga ik voor een refund en kijk nog ff verderquote:Op vrijdag 22 september 2017 08:03 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons..Wil je dat we het product opnieuw verzenden of kies je voor een refund?
De site geeft 7-20 werkdagen aan.quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
Goeie tip van die app. Alleen ik zie dat ze al sinds 25 augustus in nederland zouden zijn...... Ik neem aan dat dat niet zo lang hoeft te duren ;-(quote:Op zondag 24 september 2017 00:40 schreef Azerdion het volgende:
[..]
De site geeft 7-20 werkdagen aan.
Heb jij de app op je telefoon? Binnen de app kan je untracked orders toch tracken tot aan de (Nederlandse) grens. De kans is groot dat Post NL pakketjes vasthoudt. Geen idee waarom, zou best kunnen dat ze untracked een lagere prioriteit geven of zo.
Ik wacht ook nog op een pakketje dat al sinds de 16e in NL is. Maar tot nu toe is het altijd goed gekomen bij mij, dus ik wacht het wel af.
Je kan altijd nog je ordernummers achterlaten, dan wil Banggood vast wel even een check doen.
Sindsdien staat ie op pre-advised. Wat betekent dat?quote:Op donderdag 21 september 2017 11:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden is
Beste Daniel, ik heb hetzelfde met deze order gehad. Als je in je order kijkt zie je wel degelijk staan dat je voor PDM hebt gekozen. Ze maken daar zelf Air mail van. Volgensmij is er dus niks aan de handquote:Op zondag 24 september 2017 12:03 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Banggood ik heb order nummer 35794433 terug moeten halen,, omdat na afreken er Priority Air Mail stond. (dus dat betekend wel invoer kosten?)
Ik had gekozen voor direct mail?
Afijn ik heb de order terug gehaald , had ik deze nu wel of niet belastingvrij binnengekregen , en kan ik de refund netjes verwachten zodat ik een dergelijk toestel met direct mail kan bestellen zonder extra kosten?
Oke ik wacht even af wat ze zeggen anders zou ik alsnog hetzelfde product willen , thanks btw voor de info ;-)quote:Op zondag 24 september 2017 13:20 schreef Thomox het volgende:
[..]
Beste Daniel, ik heb hetzelfde met deze order gehad. Als je in je order kijkt zie je wel degelijk staan dat je voor PDM hebt gekozen. Ze maken daar zelf Air mail van. Volgensmij is er dus niks aan de hand
Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde als Priority Direct Mail.quote:Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Oke ik wacht even af wat ze zeggen anders zou ik alsnog hetzelfde product willen , thanks btw voor de info ;-)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus
Oke top dan kan ik de bestelling gaan maken wederom ;-)quote:Op zondag 24 september 2017 18:41 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde als Priority Direct Mail.
Hier de bevestiging van Banggood:
[..]
Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je!quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
Hi, ik zie dat ons systeem je order automatisch heeft geannuleerd met als reden een verhoogd risico voor deze kaart. Ik heb het idee dat dat redelijk willekeurig gebeurt, en in dat geval hebben we, net als andere online shops, geldige legitimatie nodig (we vragen je dan bepaalde delen af te schermen) om je creditcard te verifiëren in het systeem waardoor je deze alsnog kunt gebruiken, of je kunt kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht je voor dat eerste kiezen, dan zal ik je laten weten welke delen van je ID nog wel zichtbaar moeten zijnquote:Op zaterdag 23 september 2017 00:39 schreef Horsemen het volgende:
Beste Banggood,
Ik heb gisteren een paar draadloze oordopjes besteld en met creditcard betaald. Inmiddels staat de order op "afgewezen" en is de betaling teruggestort op mijn creditcard. Kan je mij vertellen waarom deze order "afgewezen" is?
Het ordernummer is: 35696320
Alvast bedankt.
Hi, dat betekent dat 'ie onderweg is maar nog niet is ontvangen door PostNL. Zodra dat wel het geval is verandert de trackingstatusquote:Op zondag 24 september 2017 10:31 schreef Thomox het volgende:
[..]
Sindsdien staat ie op pre-advised. Wat betekent dat?
Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:32 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)
Maar wat is de reden geweest? Zo snel heb ik nog niet eerder meegemaakt?
Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen de de gegevens toch zijn goedgekeurd maar dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen.quote:Op maandag 25 september 2017 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat ons systeem je order automatisch heeft geannuleerd met als reden een verhoogd risico voor deze kaart. Ik heb het idee dat dat redelijk willekeurig gebeurt, en in dat geval hebben we, net als andere online shops, geldige legitimatie nodig (we vragen je dan bepaalde delen af te schermen) om je creditcard te verifiëren in het systeem waardoor je deze alsnog kunt gebruiken, of je kunt kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht je voor dat eerste kiezen, dan zal ik je laten weten welke delen van je ID nog wel zichtbaar moeten zijn
Geld heb ik eigenlijk heel snel terug gekregen.quote:Op maandag 25 september 2017 05:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd..Ik heb het nagevraagd maar ik kreeg er geen duidelijk antwoord op. Zo nu en dan wordt onze shipping-afdeling gecontact door de vervoerder over een bepaalde order wanneer er iets geks mee is en dan communiceren ze dat via onze customer service richting de klant.
Heb je wel je geld terug?
Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL?quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Als je Expedited Shipping Service kiest, met welke courier wordt de bestelling dan verzonden?
PostNL, DHL, FedEx of UPS? Weet jij dat?
[..]
Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.
Hi, bijzonder dat je kaart alsnog ineens is goedgekeurd, maar wellicht komt dat doordat ik ernaar heb gevraagd. Wel erg vervelend dat 'ie nu niet meer op voorraad is: ik zie dat de nieuwe voorraad gepland staat voor 5 oktober, en als de code tegen die tijd niet meer werkt dan zorg ik ervoor dat 'ie weer wordt geactiveerd!quote:Op maandag 25 september 2017 09:51 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen de de gegevens toch zijn goedgekeurd maar dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen.
Dat heb ik net geprobeerd maar nu is het artikel (tijdelijk?) niet meer leverbaarIk heb hiervoor de kortingscode fc7ba9 (-20%) gebruikt dus ik hoop dat die code tzt als het weer op voorraad is nog werkt. Al met al baal ik wel want toen ik vorige week bestelden was het gewoon op voorraad.
Ja, zeker vreemd. Hiervoor heb ik al mijn aankopen ook via deze kaart betaald en gisteren ook nog een andere bestelling gedaan die gewoon is uitgevoerd. Ook werd het geld van de geweigerd bestelling eerst van mijn MasterCard afgeschreven en een uurtje later weer terug gestort. Nou ja, ik wacht af of de oordopjes 5 oktober weer te bestellen zijn. Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 26 september 2017 03:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, bijzonder dat je kaart alsnog ineens is goedgekeurd, maar wellicht komt dat doordat ik ernaar heb gevraagd. Wel erg vervelend dat 'ie nu niet meer op voorraad is: ik zie dat de nieuwe voorraad gepland staat voor 5 oktober, en als de code tegen die tijd niet meer werkt dan zorg ik ervoor dat 'ie weer wordt geactiveerd!
Hi, dat lijkt de laatste tijd wel erg vaak te gebeuren bij bestellingen die worden verzonden met onze gratis shipping: ze zijn snel in NL maar dan blijven ze daar lang hangen. Geen idee wat daar de reden van is, maar ik kan er helaas verder weinig aan zien/doen. Het is dus echt even een kwestie van afwachten tot 'ie bezorgd wordt, en er vanuit gaan dat dat gewoon nog in de bezorgtermijn gebeurt. Mocht die verlopen zijn en je hebt nog niets dan hoor ik het van je!quote:Op maandag 25 september 2017 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi! Ordernummer 34447028 is al sinds 17 september in het sorting center van PostNL en blijft daar maar een beetje hangen, ofzo. Is dit normaal? dit is een zogenaamde niet getrackte zending. Enig idee wanneer mijn bestelling zal worden afgeleverd?
Thanks!
Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beïnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het productquote:Op maandag 25 september 2017 11:15 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Geld heb ik eigenlijk heel snel terug gekregen.
Maar het blijft heel vreemd. Het lijkt net of ze het product niet voor de prijs wouden leveren als dat het te koop stond (als je begrijpt wat ik bedoel). Heb toch aardig wat besteld, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Blijft bijzonder.. Maar in ieder geval goed dat 'ie het nu wel doet, en laten we hopen dat de dopjes er op de 5e gewoon weer zijn!quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, zeker vreemd. Hiervoor heb ik al mijn aankopen ook via deze kaart betaald en gisteren ook nog een andere bestelling gedaan die gewoon is uitgevoerd. Ook werd het geld van de geweigerd bestelling eerst van mijn MasterCard afgeschreven en een uurtje later weer terug gestort. Nou ja, ik wacht af of de oordopjes 5 oktober weer te bestellen zijn. Alvast bedankt!
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoeltquote:Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)
ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.
zie foto
[ afbeelding ]
Hi, volgens de tracking is 'ie gisteren gearriveerd in het land van bestemmingquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:47 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi! Zou je aub eens kunnen kijken wat er met order 34817907 van 9 september aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb bijbetaald voor Priority Direct Mail maar de tracking status is niet meer veranderd sinds 15 september.
Bedankt!
Bedankt! De BPOST tracking blijft hangen op de 15e.quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens de tracking is 'ie gisteren gearriveerd in het land van bestemming
Hahahaha not sure if serious or troll?quote:Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)
ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.
zie foto
[ afbeelding ]
Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvastquote:Op maandag 25 september 2017 03:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je!
EDIT: Ik zie dat je ze hebt doorgegevenIk vraag m'n collega het uit te zoeken en dan kom ik er binnen nu en enkele dagen op terug. Kun je het me laten weten als je tussendoor iets binnen krijgt?
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze m
Heel graag! 👍quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beïnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het product
Hi, volgens m'n collega gaat Expedited Shipping Service via diverse carriers (afhankelijk wat op dat moment het voordeligst is) en daar zitten o.a. UPS en DHL tussen, maar geen PostNL. Ik hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebtquote:Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |