abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173726097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordt ;) Verzekering zorgt er normaal gesproken voor dat een refund of resend sneller wordt afgehandeld, maar je kunt dat ook gewoon via hier regelen als er iets mis is dus dat is geen ramp ;)

Wat betreft de prijzen in de app: dat is een wat complexere vraag, die te maken heeft met veel verschillende factoren. Ik wil dit uiteraard wel navragen, alleen kan het even duren voor ik daar een antwoord op heb, omdat ik moet zoeken bij wie ik daarvoor moet zijn. Ik kom daar later op terug ;)
Thanks voor je reactie! Dat is in orde dus. :) Ik hoor het antwoord dan nog wel op mijn andere vraag.
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper dinsdag 12 september 2017 @ 08:44:40 #202
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173726131
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 06:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb iets in de pre order voor 25 euro, inmiddels is de prijs gezakt tot 21 (onder de tax grens dus voor mij veel interessanter.
Waarom kan ik niet annuleren en opnieuw bestellen ?
Hi, normaal gesproken kun je pre-orders gewoon annuleren tot het moment dat de order wordt of is verwerkt, Kun je me het ordernummer doorgeven? Ik kijk het dan voor je na, en als ie te annuleren is dan zal ik m'n collega vragen dat voor je te doen ;)
pi_173728851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven? ;)
DM gestuurd :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_173730942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 05:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb het voor je nagevraagd, en het blijkt dat de leverancier nog 2 extra weken nodig heeft om ons van voorraad te voorzien. Dat ligt helaas buiten onze invloed, al hadden we je daar wel even netjes van op de hoogte kunnen stellen (vanwege je berichtje gok ik dat dat niet is gebeurd).
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om te wachten, maar als je er inmiddels een beetje klaar mee bent en je bestelling wilt annuleren om voor iets anders te gaan dan kan ik dat voor je laten doen.
In dat geval hoor ik het graag van je :)
Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.

Edit: of kun je me misschien een goede vergelijkbare telefoon aanraden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mazou op 12-09-2017 15:12:19 ]
pi_173745593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik kan je een resend(weer met PDM) of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit? ;)
Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!
pi_173745618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:05 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het inderdaad; ik weet niet zeker wat ons beleid is daarvoor maar ik ga het voor je proberen!
Weet je hier al meer over :)?
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 15:42:19 #207
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173752963
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

DM gestuurd :)
Gezien en zojuist m'n collega verzocht de resend te doen, dus dat komt voor elkaar ;)
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 16:43:46 #208
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173753993
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:45 schreef Wortelsky het volgende:

[..]

Aaa kijk er komt leven in. Graag resend, kan ik ermee verder. Bedankt zover!
Ok resend komt eraan ;)
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 16:50:44 #209
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173754117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:18 schreef Mazou het volgende:

[..]

Hoi! We zijn inmiddels weer 2 weken verder en mijn bestelling is nog altijd niet verstuurd. Er staat op de normale productpagina ook dat hij sold out is. Komt ie nog binnen op korte termijn? Anders ga ik me zo langzamerhand toch maar eens orienteren op een andere.

Edit: of kun je me misschien een goede vergelijkbare telefoon aanraden?
Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinner ;) )
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 17:09:33 #210
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173754478
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:51 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Weet je hier al meer over :)?
Hi, net nogmaals naar gevraagd dus dat weet ik morgen ;)
pi_173762736
Een order die uit het EU warehouse komt, begint die tracking met RS? Verzendmethode is NL post tracked. Hoe lang duurt dit gemiddeld. helemaal geen ervaring met deze verzendmethode.
pi_173767703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat begint inderdaad wel vervelend te worden inmiddels.. Ik raad je met alle plezier een vergelijkbaar toestel aan, alleen hoor ik dan graag nog even van je om welk toestel het ook alweer ging. Ik heb je eerdere berichtjes doorgelezen en zie daar alleen het ordernummer; dat is normaal genoeg, maar ik werk niet op kantoor deze week dus ik kan het systeem niet in om te zien om welk toestel het gaat (een Umi als ik het me goed herinner ;) )
Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand van :D
  vrijdag 15 september 2017 @ 00:23:47 #213
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173784375
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen :P

https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:04:45 #214
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788537
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef Mazou het volgende:

[..]

Ik had inderdaad een Umi besteld, de C Note 2. Ik zat zelf misschien te denken aan de Xiaomi Redmi Note 4(x?), Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel verstand van :D
Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoeken ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:05:26 #215
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788545
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
Een order die uit het EU warehouse komt, begint die tracking met RS? Verzendmethode is NL post tracked. Hoe lang duurt dit gemiddeld. helemaal geen ervaring met deze verzendmethode.
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd zelf ook niet, dus dat vraag ik voor je na!
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:06:39 #216
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788559
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen :P

https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je! ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:10:44 #217
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173788614
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?

Die zegt over mijn retourtje nu dit:

2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted

2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau

In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst

(oospronkelijk ;) 2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)

Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk :)
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.

Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen :P
Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 11:49:06 #218
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173789271
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 07:51 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Weet je hier al meer over :)?
Hi, ik heb het er met m'n collega over gehad, en die gaf in eerste instantie aan dat we geen price protection-programma meer hebben, en dat er bovendien al 72 uur voorbij waren. Ik heb na aandringen (ook omdat een antwoord zo lang duurde) uiteindelijk de volgende oplossing: 1200 BG-punten (t.w.v. ong. ¤10: de helft van het verschil) die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen. Dat is misschien minder dan waar je op gehoopt had, maar ik hoop dat je er toch nog iets aan hebt!
pi_173791727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zou in dat geval zelf de Xiaomi Redmi 4X Global Edition overwegen: die heeft dezelfde schermgrootte, alleen i.p.v. 4GB RAM heeft 'ie 3, en i.p.v. 64GB heeft 'ie32GB. Het geheugen is wel uitbreidbaar met 128GB m.b.v. een SD-kaartje, alle relevante 4G-banden in NL worden ondersteund, de algehele bouwkwaliteit is wat beter (al zit dat bij Umi over het algemeen ook wel goed) en de Redmi heeft een betere camera: dit is bij Umi vaak een pijnpuntje. Het enige nadeel van Xiaomi is eigenlijk dat ze geen eigen Rom hebben waarin NL als taal beschikbaar is. Je zult het dus moeten doen met Engels. Als dat geen probleem is dan heb je met de Redmi 4X een prima telefoon voor je geld, en anders help ik je graag nog even met zoeken ;)
Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvast :)
pi_173793530
Nog steeds niks ontvangen 32880707. Het duurt wel extreem lang. Tenminste ik ben niet zo lang van jullie gewend. Het lijkt me raar dat standard shipping sneller is dan air parcel registeer

[ Bericht 25% gewijzigd door Marc_Vroegh op 15-09-2017 16:09:59 ]
  vrijdag 15 september 2017 @ 19:16:51 #221
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_173796545
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_173805883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.

Met de Shipping Insurance hoor je een snellere oplossing te krijgen, maar zo te horen heb je dat niet zo ervaren. Je kunt in dat geval in het vervolg ook via hier je probleem melden, dan help ik je alsnog met een snelle oplossing ;)

Wat betreft een oplossing in het geval van een defect: onze voorkeur gaat altijd uit naar het opsturen van een vervangend onderdeel, omdat dat voor iedereen voordeliger uitpakt en voor een 3D-printer ook makkelijker te doen is dan voor bijvoorbeeld een component van een telefoon. Ook voor eventuele reparatie gaat onze voorkeur in eerste instantie uit naar plaatselijke reparatie, waarvoor wij tot een bepaald vooraf overeengekomen bedrag de kosten vergoeden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! ;)
Bedankt.

Als je Expedited Shipping Service kiest, met welke courier wordt de bestelling dan verzonden?
PostNL, DHL, FedEx of UPS? Weet jij dat?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:03 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat ga ik voor je navragen!
Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.
pi_173814372
Enig idee waar mijn bestelling (ordernummer: 33514788) is? De track & trace werkt niet, en het is inmiddels een maand onderweg. Dat ben ik niet gewend van Banggood ;)
pi_173815345
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
pi_173819416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.

Zou je kunnen proberen je code hier in te voeren? Als je pakketje echt zo ver is dat het (bijna) bezorgd kan worden, dan hoort hier informatie tevoorschijn te komen. Het kan zelfs al zo zijn dat er een 3S code is aangemaakt voor je pakketje. Deze kan je dan weer op de Post NL site invullen voor verdere / betere tracking binnen NL.
pi_173843712
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor de late reactie. Ik heb m'n collega aan het begin van de week gevraagd hoe het zat, en die gaf aan dat het pakketje nog niet bij ons binnen was. Ik zal het maandag nogmaals vragen en dan hoor je het van me zodra er nieuws is! :)
Er waren weer updates. Bij de tracking van China Post zie ik nu dit

2017-09-07 08:07:24.0 arrive 投递红荔 delivery office
2017-09-07 10:27:09.0 投递红荔 attempt delivery
2017-09-17 10:52:56.0 arrive 红荔dept. delivery office
2017-09-17 10:55:14.0 红荔dept. 已rejected
2017-09-17 10:55:14.0 Shenzhen city 红荔post dept. received
2017-09-17 11:13:28.0 Shenzhen city 红荔post dept. customs scan
2017-09-17 17:19:15.0 leaving Shenzhen city 红荔post dept. ,next station Shenzhen center

Attempt delivery en rejected stemmen mij niet erg hoopvol :X

[ Bericht 0% gewijzigd door VixenFromHell op 17-09-2017 23:19:56 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 10:10:15 #227
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173847961
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:08 schreef Mazou het volgende:

[..]

Hoi! Bedankt voor je berichtje. Ik ga er nog even over nadenken. Wil je in ieder geval mijn bestelling annuleren? Dank alvast :)
Hi, ik heb je bestelling laten annuleren dus je hebt je aankoopbedrag spoedig weer op je rekening ;)
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 10:12:04 #228
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173847981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:58 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Nog steeds niks ontvangen 32880707. Het duurt wel extreem lang. Tenminste ik ben niet zo lang van jullie gewend. Het lijkt me raar dat standard shipping sneller is dan air parcel registeer
Hi, het duurt inderdaad wel erg lang bij deze bestelling.. Ik kan je een refund of resend aanbieden; ik hoor graag van je waar je voor kiest!
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 10:30:11 #229
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173848232
Alle nog niet beantwoorde posts heb ik nagevraagd bij m'n collega en zodra ik een antwoord heb reageer ik individueel op alle posts ;)
pi_173848244
Mijn pakketje staat inmiddels hier op...

2017-09-18 14:19

Shenzhen international mail Exchange Bureau, returned

2017-09-18 14:19

Shenzhen Bureau of international mail exchange, return, note (refused)

Dus ik vrees dat hij nu retour komt naar mij. :{

PostNL is ook lekker behulpzaam, volgens hen ligt het nog bij de douane daar en moet de geadressseerde daar navragen. Ja :') hun tracking stopte nadat de douane in China het vrijgegeven heeft, 12 augustus. Hun antwoord is dat zij er nu verder geen invloed meer op hebben. Volgens mij hebben ze niet eens geprobeerd om meer info te krijgen, want dat ding is dus al ruim een maand op reis door China :')

[ Bericht 21% gewijzigd door VixenFromHell op 18-09-2017 19:35:56 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_173852910
Hi Banggood, hebben jullie nog een leuke couponcode voor OnePlus5 64GB? Kennis wil hem kopen bij jullie, maar zag dat gisteren hij maar 325 euro was bij gearbest maar vind jullie beter! Gr
pi_173856059
vgjyu
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het duurt inderdaad wel erg lang bij deze bestelling.. Ik kan je een refund of resend aanbieden; ik hoor graag van je waar je voor kiest!
Hoi Banggood

Bedankt dat je me een resend of refund wil aanbieden
Maar ik heb zaterdag een brief gehad van PostNL met daarin de boodschap dat ze meer over mijn pakketje van jullie willen weten.
Dus ik denk dat ik het beter nog kan afwachten.
Neemt niet weg dat ik het dit keer wel erg lang vind duren
Een vergoeding omdat het zo lang duurt zal wel netjes zijn :D
pi_173868402
Hola!

Begin augustus heb ik de Bluboo S8 besteld. Die zou naar mijn idee allang bezorgd moeten zijn. Nu keek ik en zag de orderstatus sinds 13 september op "The consignment has left the border point" staan, nadat hij op 9 september aangeboden zou zijn. Hij is dus weer terug naar China? Wat nu?

Betreft order 32863006
  dinsdag 19 september 2017 @ 13:44:24 #234
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_173870391
Gisteren een mooie Cube Thinker i35 binnen gehad. Nu lijkt hier helaas een defect in aanwezig te zijn.

Af en toe flikkert het beeldscherm. Het gebeurd niet in bepaalde applicaties, maar compleet random wordt het scherm zwart en komt deze een paar seconde later weer terug. Tevens ligt het trackpad behoorlijk los, en voel ik hem bij gebruik los in de behuizing schuiven.

Betreft order 34720453
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 19 september 2017 @ 16:46:31 #235
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173873284
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 00:23 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi, heb je misschien een coupon hiervoor? Wil hem met PDM en verzekering bestellen :P

https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat dit product momenteel niet op voorraad is (wordt weer verwacht op 26 september), maar tegen die tijd valt er vast wat te regelen, dus mocht je dan nog interesse hebben dan doe ik m'n best voor je! ;)
Hij is er weer! :D

https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=mywishlist
pi_173876129
Hoi hoi,
16 september een Xiaomi 4x note besteld maar deze staat tot op heden nog steeds op ready to process. Wanneer kan ik verwachten dat deze shipped is? Ordernummer is 35356459.

Thomox
pi_173883547
Banggood, leven jullie nog 😬?
pi_173883704
Heb heb de Xiaomi Mi A1 besteld. Eerst stond er op de productpagina dat hij 20 september werd verwacht. Nu is die datum weg en mijn order staat nog steeds op backorder. Heb je misschien enig idee wanneer deze verzonden zo kunnen worden? Mijn huidige telefoon loopt echt tegen zijn einde aan. :P (Ordernummer: 35015253)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173905500
Kreeg vannacht een mailtje van Banggood dat er inderdaad wat mis was gegaan en dat ze mijn pakje niet hebben kunnen ontvangen. De telefoon was niet meer op voorraad, maar ik mocht een andere uitzoeken en dan sturen ze die op.
Toevallig was er nu net weer eentje die voldeed aan mijn wensen en dezelfde prijs had, dus hopelijk komt dat deze keer goed *O*

Alleen wel zonde van de verzendkosten die ik gemaakt heb. Ben benieuwd of er aan het pakket te zien is waarom hij terug is gekomen. De Banggood medewerker had het over failed clearance, maar het pakje was volgens de tracking al lang en breed voorbij de douane. Vaak staat er wel eea op het pakket, maar die zal voorlopig nog wel onderweg zijn denk ik.

Ben wel heel blij dat ik nu een andere telefoon ga krijgen zonder dat deze aangekomen is, en ik vermoed dat dat mede dankzij de hulp van de Banggood medewerker hier is, dus dankjewel!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 10:57:19 #240
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173906949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vannacht een mailtje van Banggood dat er inderdaad wat mis was gegaan en dat ze mijn pakje niet hebben kunnen ontvangen. De telefoon was niet meer op voorraad, maar ik mocht een andere uitzoeken en dan sturen ze die op.
Toevallig was er nu net weer eentje die voldeed aan mijn wensen en dezelfde prijs had, dus hopelijk komt dat deze keer goed *O*

Alleen wel zonde van de verzendkosten die ik gemaakt heb. Ben benieuwd of er aan het pakket te zien is waarom hij terug is gekomen. De Banggood medewerker had het over failed clearance, maar het pakje was volgens de tracking al lang en breed voorbij de douane. Vaak staat er wel eea op het pakket, maar die zal voorlopig nog wel onderweg zijn denk ik.

Ben wel heel blij dat ik nu een andere telefoon ga krijgen zonder dat deze aangekomen is, en ik vermoed dat dat mede dankzij de hulp van de Banggood medewerker hier is, dus dankjewel!
Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.
Dat zegt uiteraard helemaal niet dat je een lege doos hebt opgestuurd, want er kan onderweg van alles misgaan. Omdat we graag willen uitzoeken waar het mogelijk is misgegaan, zou het helpen als je een foto van de bon of het pakketje o.i.d. hebt: heb je die destijds per mail opgestuurd (of heb je die nog ergens)?
Ik wacht je reactie af en we komen alsnog tot een goede oplossing ;)
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:00:39 #241
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173906993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 19:37 schreef Thomox het volgende:
Hoi hoi,
16 september een Xiaomi 4x note besteld maar deze staat tot op heden nog steeds op ready to process. Wanneer kan ik verwachten dat deze shipped is? Ordernummer is 35356459.

Thomox
Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden is ;)
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:19:55 #242
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907289
quote:
Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphones ;)
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:27:05 #243
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren een mooie Cube Thinker i35 binnen gehad. Nu lijkt hier helaas een defect in aanwezig te zijn.

Af en toe flikkert het beeldscherm. Het gebeurd niet in bepaalde applicaties, maar compleet random wordt het scherm zwart en komt deze een paar seconde later weer terug. Tevens ligt het trackpad behoorlijk los, en voel ik hem bij gebruik los in de behuizing schuiven.

Betreft order 34720453
Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpen :)
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:33:36 #244
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907486
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:48 schreef iBenny het volgende:
Hola!

Begin augustus heb ik de Bluboo S8 besteld. Die zou naar mijn idee allang bezorgd moeten zijn. Nu keek ik en zag de orderstatus sinds 13 september op "The consignment has left the border point" staan, nadat hij op 9 september aangeboden zou zijn. Hij is dus weer terug naar China? Wat nu?

Betreft order 32863006
Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weet ;)
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:36:45 #245
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
Banggood, leven jullie nog 😬?
Hi, we leven inderdaad nog ;) Wat betreft je vraag: ik heb gevraagd naar de mogelijkheden, maar helaas zijn m'n telefooncollega's de enigen die niet erg meewerkend zijn met het aanmaken van coupons op verzoek, en dat is erg jammer. Ik zie dat er momenteel geen code actief is voor de 64GB-versie, dus ik kan helaas niets voor je betekenen :'(
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:38:15 #246
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:06 schreef dimmak het volgende:
Heb heb de Xiaomi Mi A1 besteld. Eerst stond er op de productpagina dat hij 20 september werd verwacht. Nu is die datum weg en mijn order staat nog steeds op backorder. Heb je misschien enig idee wanneer deze verzonden zo kunnen worden? Mijn huidige telefoon loopt echt tegen zijn einde aan. :P (Ordernummer: 35015253)
Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de post ;)
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:43:14 #247
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907630
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:20 schreef TOKK het volgende:
Hallo, mijn order 33881578 is nog steeds niet binnen. Eind augustus besteld met PDM en zou dus binnen 12 werkdagen binnen moeten zijn. Volgens de shipping info was de delivery al een aantal keren unsuccessful maar bij ons is nog niemand aan de deur geweest.
2017-09-07 13:49 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 12:39 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:53 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-07 09:43 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 22:14 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 21:07 The delivery of the item was unsuccessful
2017-09-06 09:46 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-06 09:29 Receive item at delivery office (Inb)
2017-09-05 11:04 The item has been processed in the country of destination
2017-09-01 00:28 The item is in transit
2017-08-29 08:06 The item is pre-advised
Hi, volgens de tracking ligt je pakketje bij de plaatselijke Primera (mochten dat er meerdere zijn dan stuur ik je via DM het adres van de Primera-vestiging). Zou je daar kunnen kijken en het me daarna laten weten?
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 11:45:37 #248
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173907664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:41 schreef Sjeeser het volgende:
Enig idee waar mijn bestelling (ordernummer: 33514788) is? De track & trace werkt niet, en het is inmiddels een maand onderweg. Dat ben ik niet gewend van Banggood ;)
Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund? ;)
pi_173907691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, mij is net verteld dat de roze dit weekend binnenkomt, en de andere kleuren dan volgende week. Ik ga er vanuit dat je niet voor de roze gaat, dus als het even meezit gaat 'ie volgende week op de post ;)
Aannames kerel.. ;) Ik heb wel een roze besteld. Mooie eyecatcher aan mijn oor.

Bedankt voor je reactie, de eerste batch was dus ook al vertraagd.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:52:11 #250
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_173907804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is uiteraard zeer vervelend! Ik heb even een filmpje nodig waarom de problemen zichtbaar zijn zodat m'n collega's het probleem ook kunnen zien en zodoende met een oplossing kunnen komen. Ik snap dat het flikkerende scherm random is en dus lastig te filmen, maar zou je een poging kunnen wagen? Als je dat samen met het trackpad in een kort filmpje kunt krijgen dan zou dat erg helpen :)
Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 12:04:18 #251
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173908014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef Sjechov het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt ;) ) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebben :)
pi_173912277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund? ;)
Doe maar een refund. Wel een beetje jammer :P
pi_173915330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.
Dat zegt uiteraard helemaal niet dat je een lege doos hebt opgestuurd, want er kan onderweg van alles misgaan. Omdat we graag willen uitzoeken waar het mogelijk is misgegaan, zou het helpen als je een foto van de bon of het pakketje o.i.d. hebt: heb je die destijds per mail opgestuurd (of heb je die nog ergens)?
Ik wacht je reactie af en we komen alsnog tot een goede oplossing ;)
Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook door :{
Ik ga alles iig ook even bij PostNL aankaarten, dat heeft ook nog wel zin ivm de verzekering die ik er bij genomen had. Dat was dan misschien toch wel een verstandige zet ;)
Op 2 augustus heb ik een foto van het pakje en de bon gemaild. Heb sowieso de hele papierhandel bewaard ook vanwege die verzekering, dus die kan ik eventueel nog wel even weer opzoeken als er meer info nodig is.

Moest toch wel weer aan dat batterij verhaal denken, ik had wel op het pakketje gezet dat er een (defecte) telefoon in zat namelijk.

Edit: PostNL vroeg net of ik bewijs van jullie heb gekregen in de vorm van foto's oid, dat het idd leeg was. 8)7
Ben benieuwd of.. wat er precies op die doos staat, want 17track heeft het wel over iets van een 'note'.

Nog een reactie:

quote:
Om een officieel onderzoek op te kunnen starten zal de geadresseerde een schaderapport (damage report via CN24 formulier) moeten laten opmaken bij de bezorgdienst in China en zal daarvoor de zending mee moeten nemen. Verder hebben we foto's nodig van het beschadigde artikel, detailopnames van de beschadiging, de gehele verpakking met adressering en barcode, het adres met barcode, de schade aan de verpakking en de binnenkant van de verpakking. Alleen als deze info beschikbaar is, kunnen we vanuit hier een onderzoek voor je opstarten. Als het al retour gestuurd is zal het schaderapport en de foto's niet meer lukken, dus dan is toch even een kwestie van afwachten nu.
Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaan _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door VixenFromHell op 21-09-2017 20:50:25 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_173917821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:03 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.

Zou je kunnen proberen je code hier in te voeren? Als je pakketje echt zo ver is dat het (bijna) bezorgd kan worden, dan hoort hier informatie tevoorschijn te komen. Het kan zelfs al zo zijn dat er een 3S code is aangemaakt voor je pakketje. Deze kan je dan weer op de Post NL site invullen voor verdere / betere tracking binnen NL.
Klopt inderdaad.
Ik heb de code in de link geplakt en volgens deze zou het pakket op het postkantoor in onze plaats liggen.
Ik heb het vanmiddag opgehaald.
Wel een beetje vreemd; normaal gesproken komt er een koerier langs en als je niet thuis bent ligt er een blaadje in je brievenbus met de vervolgstappen. Niet gehad.
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 03:33:25 #255
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Aannames kerel.. ;) Ik heb wel een roze besteld. Mooie eyecatcher aan mijn oor.

Bedankt voor je reactie, de eerste batch was dus ook al vertraagd.
Ik zie het nu inderdaad :P In dat geval zou 'ie dit weekend bij ons op voorraad moeten zijn ;)
  vrijdag 22 september 2017 @ 03:45:02 #256
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173923598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphones ;)
Thanks! Heb ze meteen besteld :D.
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 04:00:53 #257
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.
Ok top ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 04:03:03 #258
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923616
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 03:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Thanks! Heb ze meteen besteld :D.
Geen dank en veel plezier ermee! ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 04:11:38 #259
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:46 schreef TOKK het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.
Ik heb de code in de link geplakt en volgens deze zou het pakket op het postkantoor in onze plaats liggen.
Ik heb het vanmiddag opgehaald.
Wel een beetje vreemd; normaal gesproken komt er een koerier langs en als je niet thuis bent ligt er een blaadje in je brievenbus met de vervolgstappen. Niet gehad.
Het gaat helaas geregeld mis met het achterlaten van briefjes en dat is erg vervelend. Gelukkig heb je je bestelling nog te pakken gekregen en is 'ie niet teruggestuurd naar ons ;) Veel plezier ermee!
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 06:00:22 #260
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook door :{
Ik ga alles iig ook even bij PostNL aankaarten, dat heeft ook nog wel zin ivm de verzekering die ik er bij genomen had. Dat was dan misschien toch wel een verstandige zet ;)
Op 2 augustus heb ik een foto van het pakje en de bon gemaild. Heb sowieso de hele papierhandel bewaard ook vanwege die verzekering, dus die kan ik eventueel nog wel even weer opzoeken als er meer info nodig is.

Moest toch wel weer aan dat batterij verhaal denken, ik had wel op het pakketje gezet dat er een (defecte) telefoon in zat namelijk.

Edit: PostNL vroeg net of ik bewijs van jullie heb gekregen in de vorm van foto's oid, dat het idd leeg was. 8)7
Ben benieuwd of.. wat er precies op die doos staat, want 17track heeft het wel over iets van een 'note'.

Nog een reactie:

[..]

Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaan _O-
Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgen ;)
Ik heb m'n collega gevraagd of ze iets van foto's hebben gemaakt, maar dat is niet het geval, en dat is niet zo slim.
Zou je nog even kunnen proberen wat je bij PostNL als reactie krijgt met alle voorhandenzijnde info? Dat hoor ik dan graag van je, en mocht PostNL helemaal niets doen dan zorgen wij dus voor een oplossing!
pi_173924106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weet ;)
Thanks!
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 08:03:23 #262
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173924345
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:28 schreef iBenny het volgende:

[..]

Thanks!
Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons.. :'( Wil je dat we het product opnieuw verzenden of kies je voor een refund?
pi_173926358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 06:00 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgen ;)
Ik heb m'n collega gevraagd of ze iets van foto's hebben gemaakt, maar dat is niet het geval, en dat is niet zo slim.
Zou je nog even kunnen proberen wat je bij PostNL als reactie krijgt met alle voorhandenzijnde info? Dat hoor ik dan graag van je, en mocht PostNL helemaal niets doen dan zorgen wij dus voor een oplossing!
Zorgen zijn er inmiddels niet echt meer hoor, jullie proberen alles wel netjes op te lossen _O_

PostNL geeft aan niets te kunnen inzien van wat er sinds 12 augustus met het pakket gebeurd is, en die geven dus ook aan niets te weten van een weigering en dat er wat retour komt. Met hen heb ik afgesproken nog even af te wachten of het pakket idd weer hier aan komt. Duurt me dat te lang, dan dien ik gewoon een claim in van vermissing. Heb verder niet echt haast om die verzendkosten terug te krijgen, dus wat mij betreft spreken we af dat ik later nog weer even contact op neem als er in NL wat meer bekend is :)

In ieder geval is jullie service top *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:32:21 #264
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_173926437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt ;) ) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebben :)
Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)
Maar wat is de reden geweest? Zo snel heb ik nog niet eerder meegemaakt?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_173939355
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
pi_173940029
Beste Banggood,
Ik heb gisteren een paar draadloze oordopjes besteld en met creditcard betaald. Inmiddels staat de order op "afgewezen" en is de betaling teruggestort op mijn creditcard. Kan je mij vertellen waarom deze order "afgewezen" is?
Het ordernummer is: 35696320
Alvast bedankt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Horsemen op 23-09-2017 00:50:48 ]
pi_173955750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:03 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons.. :'( Wil je dat we het product opnieuw verzenden of kies je voor een refund?
Ah, helaas. Dan ga ik voor een refund en kijk nog ff verder
pi_173957389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
De site geeft 7-20 werkdagen aan.

Heb jij de app op je telefoon? Binnen de app kan je untracked orders toch tracken tot aan de (Nederlandse) grens. De kans is groot dat Post NL pakketjes vasthoudt. Geen idee waarom, zou best kunnen dat ze untracked een lagere prioriteit geven of zo.

Ik wacht ook nog op een pakketje dat al sinds de 16e in NL is. Maar tot nu toe is het altijd goed gekomen bij mij, dus ik wacht het wel af.

Je kan altijd nog je ordernummers achterlaten, dan wil Banggood vast wel even een check doen.
pi_173957801
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:40 schreef Azerdion het volgende:

[..]

De site geeft 7-20 werkdagen aan.

Heb jij de app op je telefoon? Binnen de app kan je untracked orders toch tracken tot aan de (Nederlandse) grens. De kans is groot dat Post NL pakketjes vasthoudt. Geen idee waarom, zou best kunnen dat ze untracked een lagere prioriteit geven of zo.

Ik wacht ook nog op een pakketje dat al sinds de 16e in NL is. Maar tot nu toe is het altijd goed gekomen bij mij, dus ik wacht het wel af.

Je kan altijd nog je ordernummers achterlaten, dan wil Banggood vast wel even een check doen.
Goeie tip van die app. Alleen ik zie dat ze al sinds 25 augustus in nederland zouden zijn...... Ik neem aan dat dat niet zo lang hoeft te duren ;-(
pi_173957808
@ banggood.

Kunnen jullie even orders 33493400, 33571345, 33674705 checken?
Zouden allemaal al een hele tijd in Nederland zijn. Ik heb niks ontvangen
pi_173960007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:00 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden is ;)
Sindsdien staat ie op pre-advised. Wat betekent dat?
pi_173961818
Hoi Banggood ik heb order nummer 35794433 terug moeten halen,, omdat na afreken er Priority Air Mail stond. (dus dat betekend wel invoer kosten?)
Ik had gekozen voor direct mail?
Afijn ik heb de order terug gehaald had ik deze nu wel of niet belastingvrij binnengekregen , en kan ik de refund netjes verwachten zodat ik een dergelijk toestel met direct mail kan bestellen zonder extra kosten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel_Smit op 24-09-2017 19:48:47 ]
pi_173963326
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 12:03 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Banggood ik heb order nummer 35794433 terug moeten halen,, omdat na afreken er Priority Air Mail stond. (dus dat betekend wel invoer kosten?)
Ik had gekozen voor direct mail?
Afijn ik heb de order terug gehaald , had ik deze nu wel of niet belastingvrij binnengekregen , en kan ik de refund netjes verwachten zodat ik een dergelijk toestel met direct mail kan bestellen zonder extra kosten?
Beste Daniel, ik heb hetzelfde met deze order gehad. Als je in je order kijkt zie je wel degelijk staan dat je voor PDM hebt gekozen. Ze maken daar zelf Air mail van. Volgensmij is er dus niks aan de hand
pi_173968382
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 13:20 schreef Thomox het volgende:

[..]

Beste Daniel, ik heb hetzelfde met deze order gehad. Als je in je order kijkt zie je wel degelijk staan dat je voor PDM hebt gekozen. Ze maken daar zelf Air mail van. Volgensmij is er dus niks aan de hand
Oke ik wacht even af wat ze zeggen anders zou ik alsnog hetzelfde product willen , thanks btw voor de info ;-)
pi_173971594
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Oke ik wacht even af wat ze zeggen anders zou ik alsnog hetzelfde product willen , thanks btw voor de info ;-)
Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde als Priority Direct Mail.

Hier de bevestiging van Banggood:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus ;)
pi_173973076
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:41 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde als Priority Direct Mail.

Hier de bevestiging van Banggood:

[..]

Oke top dan kan ik de bestelling gaan maken wederom ;-)
  CHI shopkeeper maandag 25 september 2017 @ 03:28:37 #277
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173981235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je! ;)

EDIT: Ik zie dat je ze hebt doorgegeven ;) Ik vraag m'n collega het uit te zoeken en dan kom ik er binnen nu en enkele dagen op terug. Kun je het me laten weten als je tussendoor iets binnen krijgt? :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Banggood op 25-09-2017 05:56:29 ]
  CHI shopkeeper maandag 25 september 2017 @ 04:11:07 #278
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173981272
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:39 schreef Horsemen het volgende:
Beste Banggood,
Ik heb gisteren een paar draadloze oordopjes besteld en met creditcard betaald. Inmiddels staat de order op "afgewezen" en is de betaling teruggestort op mijn creditcard. Kan je mij vertellen waarom deze order "afgewezen" is?
Het ordernummer is: 35696320
Alvast bedankt.
Hi, ik zie dat ons systeem je order automatisch heeft geannuleerd met als reden een verhoogd risico voor deze kaart. Ik heb het idee dat dat redelijk willekeurig gebeurt, en in dat geval hebben we, net als andere online shops, geldige legitimatie nodig (we vragen je dan bepaalde delen af te schermen) om je creditcard te verifiëren in het systeem waardoor je deze alsnog kunt gebruiken, of je kunt kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht je voor dat eerste kiezen, dan zal ik je laten weten welke delen van je ID nog wel zichtbaar moeten zijn ;)
  CHI shopkeeper maandag 25 september 2017 @ 04:19:53 #279
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173981276
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:31 schreef Thomox het volgende:

[..]

Sindsdien staat ie op pre-advised. Wat betekent dat?
Hi, dat betekent dat 'ie onderweg is maar nog niet is ontvangen door PostNL. Zodra dat wel het geval is verandert de trackingstatus ;)
  CHI shopkeeper maandag 25 september 2017 @ 05:59:46 #280
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173981365
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:32 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)
Maar wat is de reden geweest? Zo snel heb ik nog niet eerder meegemaakt?
Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd.. :? Ik heb het nagevraagd maar ik kreeg er geen duidelijk antwoord op. Zo nu en dan wordt onze shipping-afdeling gecontact door de vervoerder over een bepaalde order wanneer er iets geks mee is en dan communiceren ze dat via onze customer service richting de klant.
Heb je wel je geld terug?
pi_173982974
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 04:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat ons systeem je order automatisch heeft geannuleerd met als reden een verhoogd risico voor deze kaart. Ik heb het idee dat dat redelijk willekeurig gebeurt, en in dat geval hebben we, net als andere online shops, geldige legitimatie nodig (we vragen je dan bepaalde delen af te schermen) om je creditcard te verifiëren in het systeem waardoor je deze alsnog kunt gebruiken, of je kunt kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht je voor dat eerste kiezen, dan zal ik je laten weten welke delen van je ID nog wel zichtbaar moeten zijn ;)
Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen de de gegevens toch zijn goedgekeurd maar dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen.
Dat heb ik net geprobeerd maar nu is het artikel (tijdelijk?) niet meer leverbaar :( Ik heb hiervoor de kortingscode fc7ba9 (-20%) gebruikt dus ik hoop dat die code tzt als het weer op voorraad is nog werkt. Al met al baal ik wel want toen ik vorige week bestelden was het gewoon op voorraad.
  maandag 25 september 2017 @ 11:15:18 #282
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_173984052
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 05:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd.. :? Ik heb het nagevraagd maar ik kreeg er geen duidelijk antwoord op. Zo nu en dan wordt onze shipping-afdeling gecontact door de vervoerder over een bepaalde order wanneer er iets geks mee is en dan communiceren ze dat via onze customer service richting de klant.
Heb je wel je geld terug?
Geld heb ik eigenlijk heel snel terug gekregen.
Maar het blijft heel vreemd. Het lijkt net of ze het product niet voor de prijs wouden leveren als dat het te koop stond (als je begrijpt wat ik bedoel). Heb toch aardig wat besteld, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. :?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_173988701
Hoi! Ordernummer 34447028 is al sinds 17 september in het sorting center van PostNL en blijft daar maar een beetje hangen, ofzo. Is dit normaal? dit is een zogenaamde niet getrackte zending. Enig idee wanneer mijn bestelling zal worden afgeleverd?

Thanks!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_173989184
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)

ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.

zie foto

KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
pi_173996617
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bedankt.

Als je Expedited Shipping Service kiest, met welke courier wordt de bestelling dan verzonden?
PostNL, DHL, FedEx of UPS? Weet jij dat?

[..]

Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.
Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL? :)
  CHI shopkeeper dinsdag 26 september 2017 @ 03:29:07 #286
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174000172
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 09:51 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen de de gegevens toch zijn goedgekeurd maar dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen.
Dat heb ik net geprobeerd maar nu is het artikel (tijdelijk?) niet meer leverbaar :( Ik heb hiervoor de kortingscode fc7ba9 (-20%) gebruikt dus ik hoop dat die code tzt als het weer op voorraad is nog werkt. Al met al baal ik wel want toen ik vorige week bestelden was het gewoon op voorraad.
Hi, bijzonder dat je kaart alsnog ineens is goedgekeurd, maar wellicht komt dat doordat ik ernaar heb gevraagd. Wel erg vervelend dat 'ie nu niet meer op voorraad is: ik zie dat de nieuwe voorraad gepland staat voor 5 oktober, en als de code tegen die tijd niet meer werkt dan zorg ik ervoor dat 'ie weer wordt geactiveerd! :)
pi_174000634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 03:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, bijzonder dat je kaart alsnog ineens is goedgekeurd, maar wellicht komt dat doordat ik ernaar heb gevraagd. Wel erg vervelend dat 'ie nu niet meer op voorraad is: ik zie dat de nieuwe voorraad gepland staat voor 5 oktober, en als de code tegen die tijd niet meer werkt dan zorg ik ervoor dat 'ie weer wordt geactiveerd! :)
Ja, zeker vreemd. Hiervoor heb ik al mijn aankopen ook via deze kaart betaald en gisteren ook nog een andere bestelling gedaan die gewoon is uitgevoerd. Ook werd het geld van de geweigerd bestelling eerst van mijn MasterCard afgeschreven en een uurtje later weer terug gestort. Nou ja, ik wacht af of de oordopjes 5 oktober weer te bestellen zijn. Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 26 september 2017 @ 10:31:36 #288
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174002624
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2017 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi! Ordernummer 34447028 is al sinds 17 september in het sorting center van PostNL en blijft daar maar een beetje hangen, ofzo. Is dit normaal? dit is een zogenaamde niet getrackte zending. Enig idee wanneer mijn bestelling zal worden afgeleverd?

Thanks!
Hi, dat lijkt de laatste tijd wel erg vaak te gebeuren bij bestellingen die worden verzonden met onze gratis shipping: ze zijn snel in NL maar dan blijven ze daar lang hangen. Geen idee wat daar de reden van is, maar ik kan er helaas verder weinig aan zien/doen. Het is dus echt even een kwestie van afwachten tot 'ie bezorgd wordt, en er vanuit gaan dat dat gewoon nog in de bezorgtermijn gebeurt. Mocht die verlopen zijn en je hebt nog niets dan hoor ik het van je! ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 26 september 2017 @ 10:38:49 #289
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174002755
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:15 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Geld heb ik eigenlijk heel snel terug gekregen.
Maar het blijft heel vreemd. Het lijkt net of ze het product niet voor de prijs wouden leveren als dat het te koop stond (als je begrijpt wat ik bedoel). Heb toch aardig wat besteld, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. :?
Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beïnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het product ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 26 september 2017 @ 10:40:23 #290
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174002786
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 07:19 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ja, zeker vreemd. Hiervoor heb ik al mijn aankopen ook via deze kaart betaald en gisteren ook nog een andere bestelling gedaan die gewoon is uitgevoerd. Ook werd het geld van de geweigerd bestelling eerst van mijn MasterCard afgeschreven en een uurtje later weer terug gestort. Nou ja, ik wacht af of de oordopjes 5 oktober weer te bestellen zijn. Alvast bedankt!
Blijft bijzonder.. Maar in ieder geval goed dat 'ie het nu wel doet, en laten we hopen dat de dopjes er op de 5e gewoon weer zijn! ;)
pi_174002936
Hoi! Zou je aub eens kunnen kijken wat er met order 34817907 van 9 september aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb bijbetaald voor Priority Direct Mail maar de tracking status is niet meer veranderd sinds 15 september.
Bedankt!
jaja, en azo...
  CHI shopkeeper dinsdag 26 september 2017 @ 10:58:44 #292
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174003111
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)

ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.

zie foto

[ afbeelding ]
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt ;) M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze manier?
  CHI shopkeeper dinsdag 26 september 2017 @ 11:01:05 #293
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174003164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:47 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi! Zou je aub eens kunnen kijken wat er met order 34817907 van 9 september aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb bijbetaald voor Priority Direct Mail maar de tracking status is niet meer veranderd sinds 15 september.
Bedankt!
Hi, volgens de tracking is 'ie gisteren gearriveerd in het land van bestemming ;)
pi_174003197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, volgens de tracking is 'ie gisteren gearriveerd in het land van bestemming ;)
Bedankt! De BPOST tracking blijft hangen op de 15e.
jaja, en azo...
pi_174005559
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)

ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.

zie foto

[ afbeelding ]
Hahahaha not sure if serious or troll?

Probeer er eens aan te draaien man hahahahaha
Die ring kan draaien namelijk......


EDIT: ten minste bij de meeste horloges die ik heb wel haha. Maar anders kan je proberen hem eraf te wippen en halve slag te draaien?
pi_174005700
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 03:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je! ;)

EDIT: Ik zie dat je ze hebt doorgegeven ;) Ik vraag m'n collega het uit te zoeken en dan kom ik er binnen nu en enkele dagen op terug. Kun je het me laten weten als je tussendoor iets binnen krijgt? :)
Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvast
pi_174008222
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze m
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?
KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:44:09 #298
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_174013754
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beïnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het product ;)
Heel graag! 👍
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_174015199
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1192846.html

Is er iets bekend over de levertijd hiervan? Dit leek mij wel een goede vervanger voor die andere telefoon (had ik ook al gemaild). Eerst stond er dat deze verwacht werden op 22 september, maar nu staat er Coming soon, dus vandaar.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper woensdag 27 september 2017 @ 08:17:32 #300
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_174024694
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL? :)
Hi, volgens m'n collega gaat Expedited Shipping Service via diverse carriers (afhankelijk wat op dat moment het voordeligst is) en daar zitten o.a. UPS en DHL tussen, maar geen PostNL. Ik hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')