abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 12:04:18 #251
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173908014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:16 schreef Sjechov het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik kreeg een vaag mailtje van Banggood waarin stast dat iets wat ik werkelijk net besteld heb terug gestuurd zou zijn. Zou heel snel zijn.
Zouden jullie eens willen kijken?
Order nr. 34629952
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt ;) ) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebben :)
pi_173912277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, die lijkt een beetje kwijt te zijn inderdaad! Wil je een resend of een refund? ;)
Doe maar een refund. Wel een beetje jammer :P
pi_173915330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, toevallig heb ik net navraag gedaan naar o.a. jouw order. Het zit als volgt: je pakketje is hier leeg aangekomen, en om die reden is er hier niet voor getekend, waardoor deze automatisch retour afzender is gegaan.
Dat zegt uiteraard helemaal niet dat je een lege doos hebt opgestuurd, want er kan onderweg van alles misgaan. Omdat we graag willen uitzoeken waar het mogelijk is misgegaan, zou het helpen als je een foto van de bon of het pakketje o.i.d. hebt: heb je die destijds per mail opgestuurd (of heb je die nog ergens)?
Ik wacht je reactie af en we komen alsnog tot een goede oplossing ;)
Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook door :{
Ik ga alles iig ook even bij PostNL aankaarten, dat heeft ook nog wel zin ivm de verzekering die ik er bij genomen had. Dat was dan misschien toch wel een verstandige zet ;)
Op 2 augustus heb ik een foto van het pakje en de bon gemaild. Heb sowieso de hele papierhandel bewaard ook vanwege die verzekering, dus die kan ik eventueel nog wel even weer opzoeken als er meer info nodig is.

Moest toch wel weer aan dat batterij verhaal denken, ik had wel op het pakketje gezet dat er een (defecte) telefoon in zat namelijk.

Edit: PostNL vroeg net of ik bewijs van jullie heb gekregen in de vorm van foto's oid, dat het idd leeg was. 8)7
Ben benieuwd of.. wat er precies op die doos staat, want 17track heeft het wel over iets van een 'note'.

Nog een reactie:

quote:
Om een officieel onderzoek op te kunnen starten zal de geadresseerde een schaderapport (damage report via CN24 formulier) moeten laten opmaken bij de bezorgdienst in China en zal daarvoor de zending mee moeten nemen. Verder hebben we foto's nodig van het beschadigde artikel, detailopnames van de beschadiging, de gehele verpakking met adressering en barcode, het adres met barcode, de schade aan de verpakking en de binnenkant van de verpakking. Alleen als deze info beschikbaar is, kunnen we vanuit hier een onderzoek voor je opstarten. Als het al retour gestuurd is zal het schaderapport en de foto's niet meer lukken, dus dan is toch even een kwestie van afwachten nu.
Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaan _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door VixenFromHell op 21-09-2017 20:50:25 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_173917821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 23:03 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Dit heb ik zelf ook meegemaakt. Delivery office hoeft in dit geval niet je lokale Post NL punt te zijn, maar kan ook gewoon een distributiecentrum zijn (je pakketje kan dus nog ergens anders in NL zijn). Dat het pakketje daar wellicht niet is aangekomen kan ik niet verklaren. Al had ik dat ook toen (3x volgens mij). Ik heb vervolgens toch gewoon het pakketje gekregen.

Zou je kunnen proberen je code hier in te voeren? Als je pakketje echt zo ver is dat het (bijna) bezorgd kan worden, dan hoort hier informatie tevoorschijn te komen. Het kan zelfs al zo zijn dat er een 3S code is aangemaakt voor je pakketje. Deze kan je dan weer op de Post NL site invullen voor verdere / betere tracking binnen NL.
Klopt inderdaad.
Ik heb de code in de link geplakt en volgens deze zou het pakket op het postkantoor in onze plaats liggen.
Ik heb het vanmiddag opgehaald.
Wel een beetje vreemd; normaal gesproken komt er een koerier langs en als je niet thuis bent ligt er een blaadje in je brievenbus met de vervolgstappen. Niet gehad.
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 03:33:25 #255
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Aannames kerel.. ;) Ik heb wel een roze besteld. Mooie eyecatcher aan mijn oor.

Bedankt voor je reactie, de eerste batch was dus ook al vertraagd.
Ik zie het nu inderdaad :P In dat geval zou 'ie dit weekend bij ons op voorraad moeten zijn ;)
  vrijdag 22 september 2017 @ 03:45:02 #256
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_173923598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Met code fc7ba9 krijg je 20% korting op de Mini Bluetooth Earphones ;)
Thanks! Heb ze meteen besteld :D.
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 04:00:53 #257
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen en kom hier op terug! Bedankt voor de reactie.
Ok top ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 04:03:03 #258
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923616
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 03:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Thanks! Heb ze meteen besteld :D.
Geen dank en veel plezier ermee! ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 04:11:38 #259
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:46 schreef TOKK het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.
Ik heb de code in de link geplakt en volgens deze zou het pakket op het postkantoor in onze plaats liggen.
Ik heb het vanmiddag opgehaald.
Wel een beetje vreemd; normaal gesproken komt er een koerier langs en als je niet thuis bent ligt er een blaadje in je brievenbus met de vervolgstappen. Niet gehad.
Het gaat helaas geregeld mis met het achterlaten van briefjes en dat is erg vervelend. Gelukkig heb je je bestelling nog te pakken gekregen en is 'ie niet teruggestuurd naar ons ;) Veel plezier ermee!
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 06:00:22 #260
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173923875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:53 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Dat kreeg ik via de mail inderdaad ook door :{
Ik ga alles iig ook even bij PostNL aankaarten, dat heeft ook nog wel zin ivm de verzekering die ik er bij genomen had. Dat was dan misschien toch wel een verstandige zet ;)
Op 2 augustus heb ik een foto van het pakje en de bon gemaild. Heb sowieso de hele papierhandel bewaard ook vanwege die verzekering, dus die kan ik eventueel nog wel even weer opzoeken als er meer info nodig is.

Moest toch wel weer aan dat batterij verhaal denken, ik had wel op het pakketje gezet dat er een (defecte) telefoon in zat namelijk.

Edit: PostNL vroeg net of ik bewijs van jullie heb gekregen in de vorm van foto's oid, dat het idd leeg was. 8)7
Ben benieuwd of.. wat er precies op die doos staat, want 17track heeft het wel over iets van een 'note'.

Nog een reactie:

[..]

Wat een soap, en ik was er al zo bang voor dat het mis zou gaan _O-
Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgen ;)
Ik heb m'n collega gevraagd of ze iets van foto's hebben gemaakt, maar dat is niet het geval, en dat is niet zo slim.
Zou je nog even kunnen proberen wat je bij PostNL als reactie krijgt met alle voorhandenzijnde info? Dat hoor ik dan graag van je, en mocht PostNL helemaal niets doen dan zorgen wij dus voor een oplossing!
pi_173924106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het inderdaad! Dat zou je inderdaad wel aannemen op basis van de tracking, maar daar zit wel eens een enkele keer een volgorde-foutje in. Ik heb m'n collega van onze shipping-afdeling gevraagd er nader naar te kijken en dan hoor je van me als ik meer weet ;)
Thanks!
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 08:03:23 #262
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173924345
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 07:28 schreef iBenny het volgende:

[..]

Thanks!
Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons.. :'( Wil je dat we het product opnieuw verzenden of kies je voor een refund?
pi_173926358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 06:00 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb inderdaad je foto's gezien, en uit de info blijkt in ieder geval dat je de telefoon gewoon hebt opgestuurd, dus het komt sowieso goed en je krijgt van ons gewoon een goede oplossing, inclusief teruggave van de verzendkosten, dus geen zorgen ;)
Ik heb m'n collega gevraagd of ze iets van foto's hebben gemaakt, maar dat is niet het geval, en dat is niet zo slim.
Zou je nog even kunnen proberen wat je bij PostNL als reactie krijgt met alle voorhandenzijnde info? Dat hoor ik dan graag van je, en mocht PostNL helemaal niets doen dan zorgen wij dus voor een oplossing!
Zorgen zijn er inmiddels niet echt meer hoor, jullie proberen alles wel netjes op te lossen _O_

PostNL geeft aan niets te kunnen inzien van wat er sinds 12 augustus met het pakket gebeurd is, en die geven dus ook aan niets te weten van een weigering en dat er wat retour komt. Met hen heb ik afgesproken nog even af te wachten of het pakket idd weer hier aan komt. Duurt me dat te lang, dan dien ik gewoon een claim in van vermissing. Heb verder niet echt haast om die verzendkosten terug te krijgen, dus wat mij betreft spreken we af dat ik later nog weer even contact op neem als er in NL wat meer bekend is :)

In ieder geval is jullie service top *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:32:21 #264
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_173926437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat je bestelling inderdaad is teruggestuurd naar ons, en dat ze je daarover hebben gecontact per mail. Omdat je niet binnen 3 dagen hebt gereageerd (zegt zij, niet boos worden op mij als het niet klopt ;) ) hebben ze het aankoopbedrag gerefund, dus dat zou je weer op je rekening moeten hebben :)
Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)
Maar wat is de reden geweest? Zo snel heb ik nog niet eerder meegemaakt?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_173939355
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
pi_173940029
Beste Banggood,
Ik heb gisteren een paar draadloze oordopjes besteld en met creditcard betaald. Inmiddels staat de order op "afgewezen" en is de betaling teruggestort op mijn creditcard. Kan je mij vertellen waarom deze order "afgewezen" is?
Het ordernummer is: 35696320
Alvast bedankt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Horsemen op 23-09-2017 00:50:48 ]
pi_173955750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:03 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je pakketje is inderdaad weer op weg naar ons.. :'( Wil je dat we het product opnieuw verzenden of kies je voor een refund?
Ah, helaas. Dan ga ik voor een refund en kijk nog ff verder
pi_173957389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
De site geeft 7-20 werkdagen aan.

Heb jij de app op je telefoon? Binnen de app kan je untracked orders toch tracken tot aan de (Nederlandse) grens. De kans is groot dat Post NL pakketjes vasthoudt. Geen idee waarom, zou best kunnen dat ze untracked een lagere prioriteit geven of zo.

Ik wacht ook nog op een pakketje dat al sinds de 16e in NL is. Maar tot nu toe is het altijd goed gekomen bij mij, dus ik wacht het wel af.

Je kan altijd nog je ordernummers achterlaten, dan wil Banggood vast wel even een check doen.
pi_173957801
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:40 schreef Azerdion het volgende:

[..]

De site geeft 7-20 werkdagen aan.

Heb jij de app op je telefoon? Binnen de app kan je untracked orders toch tracken tot aan de (Nederlandse) grens. De kans is groot dat Post NL pakketjes vasthoudt. Geen idee waarom, zou best kunnen dat ze untracked een lagere prioriteit geven of zo.

Ik wacht ook nog op een pakketje dat al sinds de 16e in NL is. Maar tot nu toe is het altijd goed gekomen bij mij, dus ik wacht het wel af.

Je kan altijd nog je ordernummers achterlaten, dan wil Banggood vast wel even een check doen.
Goeie tip van die app. Alleen ik zie dat ze al sinds 25 augustus in nederland zouden zijn...... Ik neem aan dat dat niet zo lang hoeft te duren ;-(
pi_173957808
@ banggood.

Kunnen jullie even orders 33493400, 33571345, 33674705 checken?
Zouden allemaal al een hele tijd in Nederland zijn. Ik heb niks ontvangen
pi_173960007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:00 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat 'ie gisteren verzonden is ;)
Sindsdien staat ie op pre-advised. Wat betekent dat?
pi_173961818
Hoi Banggood ik heb order nummer 35794433 terug moeten halen,, omdat na afreken er Priority Air Mail stond. (dus dat betekend wel invoer kosten?)
Ik had gekozen voor direct mail?
Afijn ik heb de order terug gehaald had ik deze nu wel of niet belastingvrij binnengekregen , en kan ik de refund netjes verwachten zodat ik een dergelijk toestel met direct mail kan bestellen zonder extra kosten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel_Smit op 24-09-2017 19:48:47 ]
pi_173963326
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 12:03 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Banggood ik heb order nummer 35794433 terug moeten halen,, omdat na afreken er Priority Air Mail stond. (dus dat betekend wel invoer kosten?)
Ik had gekozen voor direct mail?
Afijn ik heb de order terug gehaald , had ik deze nu wel of niet belastingvrij binnengekregen , en kan ik de refund netjes verwachten zodat ik een dergelijk toestel met direct mail kan bestellen zonder extra kosten?
Beste Daniel, ik heb hetzelfde met deze order gehad. Als je in je order kijkt zie je wel degelijk staan dat je voor PDM hebt gekozen. Ze maken daar zelf Air mail van. Volgensmij is er dus niks aan de hand
pi_173968382
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 13:20 schreef Thomox het volgende:

[..]

Beste Daniel, ik heb hetzelfde met deze order gehad. Als je in je order kijkt zie je wel degelijk staan dat je voor PDM hebt gekozen. Ze maken daar zelf Air mail van. Volgensmij is er dus niks aan de hand
Oke ik wacht even af wat ze zeggen anders zou ik alsnog hetzelfde product willen , thanks btw voor de info ;-)
pi_173971594
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:27 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Oke ik wacht even af wat ze zeggen anders zou ik alsnog hetzelfde product willen , thanks btw voor de info ;-)
Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde als Priority Direct Mail.

Hier de bevestiging van Banggood:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')