Die gaan we verkopen ja. Ik weet alleen nog niet wanneer, maar als ik daarop een antwoord heb zal ik m'n post nog even aanpassen en je een berichtje sturenquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En de Elephone S8? Komt die in jullie store?
Hi, wil je een herzending of een refund?quote:Op maandag 4 september 2017 09:39 schreef Bakkertjeee het volgende:
[..]
Ik heb het pakketje nog niet ontvangen, (ordernr.: 32617390)
Hi, dat is uiteraard vervelend om te horen, heb je het ordernummer voor me?quote:Op maandag 4 september 2017 20:03 schreef janus84 het volgende:
Mijn Blitzwolf-snellader is vorige week gesneuveld, hij geeft niets meer.
Kunnen we dit oplossen?
lokjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat komt doordat er een uitzonderingsregel is geplaatst bij dit product in ons systeem. Ik ga kijken of die kan worden verwijderd en dan kom ik er op terug
Doe maar een refund, Dan bestel ik een andere denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wil je een herzending of een refund?
Date :2017-07-20 05:52:55quote:Op dinsdag 5 september 2017 03:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is uiteraard vervelend om te horen, heb je het ordernummer voor me?
Hi, ik ga voor je kijken en dan kom ik er op terug!quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:47 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Order nummer 32096136 nog steeds niet ontvangen zou jij willen kijken want met de klantenservice kom ik er niet uit.
Alvast bedankt!
Hi, dat kloptquote:Op dinsdag 5 september 2017 12:26 schreef dimmak het volgende:
Met Priority Direct Mail is de douane gedekt toch?
Hi, ik had nog geen antwoord van m'n shipping-collega, dus net even een reminder gestuurd. Je hoort het van me als ik antwoord hebquote:
Vreemd genoeg is het zo dat untracked post sneller is, ik merk vaak dat dit gewoon snel bezorgd wordt itt dingen met een tracking codequote:Op woensdag 6 september 2017 12:07 schreef Azerdion het volgende:
Hoi Banggood,
erg raar dat ik dit moet doen voor orders met PDM, nog niet eerder problemen ervaren.
Maar het lijkt erop dat twee PDM orders wellicht niet zullen aankomen.
Kan je kijken naar de volgende orders?
- 33583778
Vandaag loopt de 12e werkdag af.
- 33618823
Morgen loopt de 12e werkdag af.
Beide order zijn producten die jullie nu niet meer leveren. Zou erg jammer zijn als deze niet aankomen.
Edit: Overigens lijkt 33565212 (Gratis verzending) al sinds 27 augustus in NL te zijn.
Ik weet dat je er al melding van hebt gemaakt, maar het lijkt erop dat Post NL bewust verschil creëert tussen gratis verzending en PDM.
De gratis verzonden producten zijn namelijk vaak erg snel in NL. Deze order was de 21e geplaatst, dus binnen een week.
Raar.
Bedankt.quote:Op maandag 4 september 2017 10:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Die gaan we verkopen ja. Ik weet alleen nog niet wanneer, maar als ik daarop een antwoord heb zal ik m'n post nog even aanpassen en je een berichtje sturen
Hi, we hebben je een nieuwe lader opgestuurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:12 schreef janus84 het volgende:
[..]
Date :2017-07-20 05:52:55
Order NO. :31901953
Hi, heb je deze order inmiddels ontvangen? zo niet, wil je dan een resend of refund?quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:47 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Order nummer 32096136 nog steeds niet ontvangen zou jij willen kijken want met de klantenservice kom ik er niet uit.
Alvast bedankt!
Hoi niet ontvangen graag een resend.quote:Op vrijdag 8 september 2017 05:22 schreef Banggood het volgende:l
[..]
Hi, heb je deze order inmiddels ontvangen? zo niet, wil je dan een resend of refund?
Hoi, ik heb de tracking voor je bekeken en zie dat je bestelling gisteren is overgedragen aan PostNL, dus er zit in ieder geval weer beweging in. Ik stel voor dat we nog even afwachten hoe het loopt, want je bestelling is dus nu in handen van PostNL, en ik ga er vanuit dat ze 'em dan ook snel bezorgen!quote:Op woensdag 6 september 2017 16:12 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Nog steeds niks ontvangen 32880707
Hi, dat is balen! Helaas kunnen we er na verzending niets meer aan doen, en ik weet niet precies hoe PostNL precies sorteert, maar het lijkt me inderdaad verstandig om contact op te nemen met PostNL zodra je via de tracking ziet dat het pakketje is aangekomen in Nederland, en dan te kijken wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:01 schreef Racer88 het volgende:
Hoi Thomas,
Vandaag ben ik er achter gekomen dat ik een onvergeefbare fout heb gemaakt bij het doorgeven van mijn adres. (order 34036298) Alles klopt, alleen de postcode had 3131NN moeten zijn in plaats van 3131VM wat er nu staat. Het pakket is al verzonden en in transit. Zijn er nog mogelijkheden om verkeerd afleveren te voorkomen?
Ik hou sowieso track en trace in de gaten en zal contact opnemen met postnl als het pakket in nederland is aangekomen, weet alleen niet of ze mij als ontvanger gaan helpen met een postcode aanpassen...
Pas verhuisd, dus per abuis postcodes door de war gehaald grrrr
quote:
De tracking van beide orders geeft nu wel een resultaat, gelukkig. Wel erg jammer dat ik speciaal PDM heb gekozen i.v.m. de snelle levering en dat een order alsnog buiten de bezorgtijd range wordt bezorgd (moet nog gebeuren). Beide orders zijn namelijk onder de 22 euro.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:07 schreef Azerdion het volgende:
Hoi Banggood,
erg raar dat ik dit moet doen voor orders met PDM, nog niet eerder problemen ervaren.
Maar het lijkt erop dat twee PDM orders wellicht niet zullen aankomen.
Kan je kijken naar de volgende orders?
- 33583778
Vandaag loopt de 12e werkdag af.
- 33618823
Morgen loopt de 12e werkdag af.
- Edit 20u: Order eindigend op 23 is op het ophaalpunt, heb een briefje ontvangen vandaag, andere order is er nog niet. Ook geen briefje o.i.d. -
Beide order zijn producten die jullie nu niet meer leveren. Zou erg jammer zijn als deze niet aankomen.
Edit: Overigens lijkt 33565212 (Gratis verzending) al sinds 27 augustus in NL te zijn.
Ik weet dat je er al melding van hebt gemaakt, maar het lijkt erop dat Post NL bewust verschil creëert tussen gratis verzending en PDM.
De gratis verzonden producten zijn namelijk vaak erg snel in NL. Deze order was de 21e geplaatst, dus binnen een week.
Raar.
Hi, dat ga ik voor je navragen!quote:Op woensdag 6 september 2017 20:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nog twee vragen:
1 Waarom liggen de prijzen van jullie 3D printers veel hoger dan die van Gearbest?
Gearbest levert enkele modellen zelfs vanuit de EU warehouse stukken goedkoper.
2 Ik zie dat jullie Satlink satelliet apparatuur verkopen. Helaas zijn al jullie modellen DVB-S modellen. Komen er modellen als de Satlink WS-6933 (DVB-S2 variant) in jullie assortiment?
Wederom dank.
Hi, ik zie het inderdaad; ik weet niet zeker wat ons beleid is daarvoor maar ik ga het voor je proberen!quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:23 schreef dj-mike het volgende:
Hi Thomas!
3 september heb ik de Chuwi Lapbook 14.1 gepreordered (order 34255578) voor ¤204,66 ex. verzenden. Echter is hij sinds gisteren (op de dag van verzenden) ¤184,49. Vind ik niet echt heel eerlijk.. Zou hem dan ook voor die prijs willen aanschaffen. Ik kom er met de live chat niet uit..
Kan jij iets voor me betekenen? Thanks!
Hi, goed om te horen dat ze allebei resultaat geven nu (PDM komt volgens mij ook vrijwel altijd gewoon aan) maar wel vervelend om te horen dat ze te laat zijn. Ik hoop dat je ze inderdaad vandaag allebei binnen hebt, en bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 8 september 2017 10:21 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
De tracking van beide orders geeft nu wel een resultaat, gelukkig. Wel erg jammer dat ik speciaal PDM heb gekozen i.v.m. de snelle levering en dat een order alsnog buiten de bezorgtijd range wordt bezorgd (moet nog gebeuren). Beide orders zijn namelijk onder de 22 euro.
Anyways, ik hoop dat ik vandaag beide orders in handen heb
Hi, dat is erg vervelend. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing!quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:24 schreef Wortelsky het volgende:
Hallo
Ik zit met een probleem, mijn order is nooit aangekomen bij mijn huis, en is weer terug gestuurd naar BG maar daar zeggen ze dat i daar weer niet terug gekomen is, en is het advies wachten. Het was een Prio shipping en ik wacht al bijna 2 maanden! Help graag. Betreft order 31867007.
Hi, ik ga m'n collega vragen het uit te zoeken en dan kom ik er op terug als ik meer info hebquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, iemand verstand van 17track?
Die zegt over mijn retourtje nu dit:
2017-09-07 10:27
Post Hung Lai, is posted
2017-09-07 08:07
Post Hung Lai, reached the post Bureau
In het NL: 2017-09-07 10:27 Post is Hung Lai, geplaatst
(oospronkelijk 2017-09-07 10:27 投递红荔, 正在投递)
Is dat bezorgd? Of ligt het op het postkantoor oid? Vertaling is niet optimaal waarschijnlijk
PostNL geeft sinds het pakje door de douane in China vrij gegeven is geen info meer. Ben benieuwd of daar nog meer info komt, want het was aangetekend verzonden.. wat niet goedkoop is. Het is nu ruim een maand onderweg.
Had laatst al gemaild of ze het toevallig al binnen hadden, dat wil ik ook weer niet te vaak doen
Hi, als je PDM kiest dan krijg je inderdaad niet te maken met douanekostenquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:23 schreef Chance2Win het volgende:
Hallo Banggood,
Waarschijnlijk is het al eens gevraagd maar kan het niet 1-2-3 vinden:
Als ik PDM kies bij een Xiaomi Mi 6 uit het HK warehouse, gaat dit dan nu ook via de route HK > UK > NL zodat er geen extra kosten bij komen?
quote:Op vrijdag 8 september 2017 12:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, goed om te horen dat ze allebei resultaat geven nu (PDM komt volgens mij ook vrijwel altijd gewoon aan) maar wel vervelend om te horen dat ze te laat zijn. Ik hoop dat je ze inderdaad vandaag allebei binnen hebt, en bedankt voor de update!
A top. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend. Ik ga voor je op zoek naar een oplossing!
Bedankt.quote:
Hij verschilt ook als je de webshop bezoekt via een desktop, raar inderdaad. Zo zie je wel dat de prijzen heel erg schommelen. Misschien dat de prijzen in het overzicht gecached worden om te zorgen voor een snellere laadtijd van al die producten? En dat de huidige prijs pas wordt opgehaald als je naar de productpagina gaat.quote:Op maandag 11 september 2017 10:56 schreef dimmak het volgende:
Nog een vraag, hoe kan het zo zijn dat de prijzen in de app verschillen? In de lijst kost de Xiaomi TV box ¤ 58,80 en als ik hem aan klik ¤ 65,33.
Hi, ik kan je een resend(weer met PDM) of refund aanbieden; waar gaat je voorkeur naar uit?quote:
Hi, ik adviseer daarvoor Expedited Shipping Service, omdat je daarbij inderdaad kunt kiezen voor Tarrif Insurance. Daarmee zit het als volgt: als de bijkomende kosten onder $100 vallen, dan vergoeden we deze 100%. Als de kosten boven $100 uitvallen, dan vergoeden we 50%.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nog een andere vraag.
Wat adviseer je als shipping methode wanneer grote dingen als 3D printers worden besteld?
De normale shipping methode Air Parcel Registered, of is het verstandiger om die andere twee, EMS Express Mail Service of Expedited Shipping Service te gebruiken?
Ik zie ook dat er shipping insurance toegevoegd kan worden. Ik heb dat al eens aangeschaft bij mijn mobiel, maar het tempo van afwikkeling en geld terug (mobiel kwam defect aan) was niet bepaald snel te noemen en werd met normale snelheid afgehandeld.
Of is dat echt een verzekering voor bij wanneer je pakket onderweg verloren gaat of een heel ander item bij je bezorgd wordt?
Als je die laatste shipping service kiest, kun je ook een tariff insurance afsluiten. BG beweert dan dat je 50 tot 100% van de douanekosten terug krijgt. BG bepaalt ongetwijfeld welk percentage wordt vergoed. Kun je ook zeggen op basis waarvan zij dat bepalen? Voor enkele printers ligt deze verzekering namelijk op meer dan 50 euro.
En nog een laatste vraag: Als zo'n printer defect aankomt of met een defect onderdeel, ben je dan genoodzaakt om die hele printer terug te sturen of kan BG ook gewoon de vervangende onderdelen naar je toe sturen?
Bedankt.
Hi, PDM heeft tracking, dus die krijg je dan alsnog op het moment dat die actief wordt Verzekering zorgt er normaal gesproken voor dat een refund of resend sneller wordt afgehandeld, maar je kunt dat ook gewoon via hier regelen als er iets mis is dus dat is geen rampquote:Op maandag 11 september 2017 09:24 schreef dimmak het volgende:
Ik heb gister een order gedaan. Nu heb ik voor PDM verzending gekozen maar nu lees ik in de app dat er geen tracking bij zit. Klopt dit? Of krijg ik di nog toegewezen na verzending? En is er anders een manier dat ik er alsnog een tracking bij krijg?
Ordernummer: 35015253
Alvast bedankt
Edit: idem met verzekering, is die evengoed ook nog nodig met PDM? Heb ik helaas niet naar gekeken.
Hi, dat herinner ik me inderdaad, alleen kan ik het ordernummer niet meer terugvinden, en die heb ik nodig om m'n collega een nieuw exemplaar te laten versturen. Kun je me die nog even doorgeven?quote:Op maandag 11 september 2017 12:07 schreef Miniem het volgende:
Zag dat de nieuwe blitzwolf charger uit is, die had ik nog tegoed Kun jij het verder regelen Thomas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |