Oke top dan kan ik de bestelling gaan maken wederom ;-)quote:Op zondag 24 september 2017 18:41 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde als Priority Direct Mail.
Hier de bevestiging van Banggood:
[..]
Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je!quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:00 schreef kapeens het volgende:
Hey hoe lang duurt untracked verzending ongeveer bij jullie? Ik wacht nu al een maand op meerdere orders die bijna tegelijk verzonden zijn. Normaal waren jullie eens stuk sneller
Hi, ik zie dat ons systeem je order automatisch heeft geannuleerd met als reden een verhoogd risico voor deze kaart. Ik heb het idee dat dat redelijk willekeurig gebeurt, en in dat geval hebben we, net als andere online shops, geldige legitimatie nodig (we vragen je dan bepaalde delen af te schermen) om je creditcard te verifiėren in het systeem waardoor je deze alsnog kunt gebruiken, of je kunt kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht je voor dat eerste kiezen, dan zal ik je laten weten welke delen van je ID nog wel zichtbaar moeten zijnquote:Op zaterdag 23 september 2017 00:39 schreef Horsemen het volgende:
Beste Banggood,
Ik heb gisteren een paar draadloze oordopjes besteld en met creditcard betaald. Inmiddels staat de order op "afgewezen" en is de betaling teruggestort op mijn creditcard. Kan je mij vertellen waarom deze order "afgewezen" is?
Het ordernummer is: 35696320
Alvast bedankt.
Hi, dat betekent dat 'ie onderweg is maar nog niet is ontvangen door PostNL. Zodra dat wel het geval is verandert de trackingstatusquote:Op zondag 24 september 2017 10:31 schreef Thomox het volgende:
[..]
Sindsdien staat ie op pre-advised. Wat betekent dat?
Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd.. Ik heb het nagevraagd maar ik kreeg er geen duidelijk antwoord op. Zo nu en dan wordt onze shipping-afdeling gecontact door de vervoerder over een bepaalde order wanneer er iets geks mee is en dan communiceren ze dat via onze customer service richting de klant.quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:32 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemd mailtje. Nooit eerder gehad. Vertrouwde die uberhaupt niet (rare layout, andere opbouw, etc.)
Maar wat is de reden geweest? Zo snel heb ik nog niet eerder meegemaakt?
Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen de de gegevens toch zijn goedgekeurd maar dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen.quote:Op maandag 25 september 2017 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat ons systeem je order automatisch heeft geannuleerd met als reden een verhoogd risico voor deze kaart. Ik heb het idee dat dat redelijk willekeurig gebeurt, en in dat geval hebben we, net als andere online shops, geldige legitimatie nodig (we vragen je dan bepaalde delen af te schermen) om je creditcard te verifiėren in het systeem waardoor je deze alsnog kunt gebruiken, of je kunt kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht je voor dat eerste kiezen, dan zal ik je laten weten welke delen van je ID nog wel zichtbaar moeten zijn
Geld heb ik eigenlijk heel snel terug gekregen.quote:Op maandag 25 september 2017 05:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd.. Ik heb het nagevraagd maar ik kreeg er geen duidelijk antwoord op. Zo nu en dan wordt onze shipping-afdeling gecontact door de vervoerder over een bepaalde order wanneer er iets geks mee is en dan communiceren ze dat via onze customer service richting de klant.
Heb je wel je geld terug?
Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL?quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Als je Expedited Shipping Service kiest, met welke courier wordt de bestelling dan verzonden?
PostNL, DHL, FedEx of UPS? Weet jij dat?
[..]
Heb je hier toevallig meer informatie over? Op Aliexpress zijn er wel DVB-S2 modellen te vinden.
Hi, bijzonder dat je kaart alsnog ineens is goedgekeurd, maar wellicht komt dat doordat ik ernaar heb gevraagd. Wel erg vervelend dat 'ie nu niet meer op voorraad is: ik zie dat de nieuwe voorraad gepland staat voor 5 oktober, en als de code tegen die tijd niet meer werkt dan zorg ik ervoor dat 'ie weer wordt geactiveerd!quote:Op maandag 25 september 2017 09:51 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen de de gegevens toch zijn goedgekeurd maar dat ik de bestelling opnieuw moet plaatsen.
Dat heb ik net geprobeerd maar nu is het artikel (tijdelijk?) niet meer leverbaar Ik heb hiervoor de kortingscode fc7ba9 (-20%) gebruikt dus ik hoop dat die code tzt als het weer op voorraad is nog werkt. Al met al baal ik wel want toen ik vorige week bestelden was het gewoon op voorraad.
Ja, zeker vreemd. Hiervoor heb ik al mijn aankopen ook via deze kaart betaald en gisteren ook nog een andere bestelling gedaan die gewoon is uitgevoerd. Ook werd het geld van de geweigerd bestelling eerst van mijn MasterCard afgeschreven en een uurtje later weer terug gestort. Nou ja, ik wacht af of de oordopjes 5 oktober weer te bestellen zijn. Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 26 september 2017 03:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, bijzonder dat je kaart alsnog ineens is goedgekeurd, maar wellicht komt dat doordat ik ernaar heb gevraagd. Wel erg vervelend dat 'ie nu niet meer op voorraad is: ik zie dat de nieuwe voorraad gepland staat voor 5 oktober, en als de code tegen die tijd niet meer werkt dan zorg ik ervoor dat 'ie weer wordt geactiveerd!
Hi, dat lijkt de laatste tijd wel erg vaak te gebeuren bij bestellingen die worden verzonden met onze gratis shipping: ze zijn snel in NL maar dan blijven ze daar lang hangen. Geen idee wat daar de reden van is, maar ik kan er helaas verder weinig aan zien/doen. Het is dus echt even een kwestie van afwachten tot 'ie bezorgd wordt, en er vanuit gaan dat dat gewoon nog in de bezorgtermijn gebeurt. Mocht die verlopen zijn en je hebt nog niets dan hoor ik het van je!quote:Op maandag 25 september 2017 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi! Ordernummer 34447028 is al sinds 17 september in het sorting center van PostNL en blijft daar maar een beetje hangen, ofzo. Is dit normaal? dit is een zogenaamde niet getrackte zending. Enig idee wanneer mijn bestelling zal worden afgeleverd?
Thanks!
Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beļnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het productquote:Op maandag 25 september 2017 11:15 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Geld heb ik eigenlijk heel snel terug gekregen.
Maar het blijft heel vreemd. Het lijkt net of ze het product niet voor de prijs wouden leveren als dat het te koop stond (als je begrijpt wat ik bedoel). Heb toch aardig wat besteld, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Blijft bijzonder.. Maar in ieder geval goed dat 'ie het nu wel doet, en laten we hopen dat de dopjes er op de 5e gewoon weer zijn!quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:19 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, zeker vreemd. Hiervoor heb ik al mijn aankopen ook via deze kaart betaald en gisteren ook nog een andere bestelling gedaan die gewoon is uitgevoerd. Ook werd het geld van de geweigerd bestelling eerst van mijn MasterCard afgeschreven en een uurtje later weer terug gestort. Nou ja, ik wacht af of de oordopjes 5 oktober weer te bestellen zijn. Alvast bedankt!
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze manier?quote:Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)
ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.
zie foto
[ afbeelding ]
Hi, volgens de tracking is 'ie gisteren gearriveerd in het land van bestemmingquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:47 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi! Zou je aub eens kunnen kijken wat er met order 34817907 van 9 september aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb bijbetaald voor Priority Direct Mail maar de tracking status is niet meer veranderd sinds 15 september.
Bedankt!
Bedankt! De BPOST tracking blijft hangen op de 15e.quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, volgens de tracking is 'ie gisteren gearriveerd in het land van bestemming
Hahahaha not sure if serious or troll?quote:Op maandag 25 september 2017 16:30 schreef -Tommy- het volgende:
Hoi ik heb een Zeblaze VIBE 2 van jullie binnengehad, ordernummer 34519454
het horloge werkt op zich prima alleen de buitenrand waar nummers op staan is verkeerd om gemonteerd lijkt het wel. die 60 zou boven moeten staan en de 30 onder maar dit is omgedraaid ( de 15 en 45 staan ook niet goed)
ook de binnenste rand met cijfers klopt niet.
zie foto
[ afbeelding ]
Niks binnen nog. Heb je al antwoord van je collegas? Thanks alvastquote:Op maandag 25 september 2017 03:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor untracked naar Nederland staat maximaal 20 werkdagen, en het lijkt per periode erg te verschillen hoe lang het duurt. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht (vanaf de datum van verzenden) dan kun je me je ordernummers doorgeven en dan kijk ik voor je!
EDIT: Ik zie dat je ze hebt doorgegeven Ik vraag m'n collega het uit te zoeken en dan kom ik er binnen nu en enkele dagen op terug. Kun je het me laten weten als je tussendoor iets binnen krijgt?
Nou Heb liever een nieuwe valt daar iets mee te regelen?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik zie inderdaad wat je bedoelt M'n collega vraagt of je met het horloge kunt leven als we je de helft van het aankoopbedrag terugstorten. Is dat een optie of is het horloge voor jou onacceptabel op deze m
Heel graag! 👍quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk inderdaad, maar het gebeurt dus wel vaker dat de vervoerder contact opneemt met ons als er iets met een pakketje aan de hand is, waarna wij de klant contacten. Wij hebben er in ieder geval geen enkele invloed op gehad, want wij kunnen geen pakketjes terugroepen of anderszins beļnvloeden op het moment dat ze hier de deur uit zijn. Als je wilt kan ik nog wel voor je proberen of ik een code kan krijgen voor het product
Hi, volgens m'n collega gaat Expedited Shipping Service via diverse carriers (afhankelijk wat op dat moment het voordeligst is) en daar zitten o.a. UPS en DHL tussen, maar geen PostNL. Ik hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebtquote:Op maandag 25 september 2017 22:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi, heb je kunnen kijken met welke koerier je pakket verzonden wordt als je voor Expedited Shipping Service kiest? Gaat om een 3D printer. Verzenden jullie dan via UPS? Of is het nog steeds PostNL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |