Wantie | zaterdag 29 juli 2017 @ 21:06 |
Hier verder .... Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS: • New York City: - WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28 - WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00 - WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21 • Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10 • bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10 Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief. [ afbeelding ] Het FOK!-dossier En: de FOK!-frontpage Tijdlijn gebeurtenissen: 08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1 09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2 09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht 09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid 09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot 09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant 10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in 10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd 10:10 - Een deel van het Pentagon stort in 10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville 10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid 10:28 - De tweede toren van het WTC stort in 11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd 11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten 11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7 11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh 13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen 17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn 9/11 in 5 minuten: 9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom. Hoe/Wat: • Wat heeft de gebouwen doen instorten? • Was er sprake van: - de gemelde vliegtuigen - op afstand bestuurde vliegtuigen - vervangen vliegtuigen - geen vliegtuigen • Hoe kon WTC-7 zomaar instorten? • Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten? • Wat is er gebeurd met de slachtoffers? • Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen? Waarom: • Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom? • Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten? • Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen? ========================================================================== Videomateriaal: Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes: Specifieke onderwerpen Instorten WTC-1 & 2: WTC-7: [ afbeelding ] (micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten: Planes or no planes - oordeel zelf: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Pentagon: Rammelende "getuigenverklaringen": Twijfel over de kapers: Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd: Ondergrondse thermonucleaire demolitie - Dimitri Khalezov: Een nieuw, nooit eerder gebruikt soort "fusie" - dr. Judy Wood: Nuttige links: • 911docs.net • meer docu's • EénVandaag - Onthutsend Andere Kijk op 9/11 Wikipedia: • 9/11 Conspiracy Theories • September 11 attacks advance-knowledge conspiracy theories • 9/11 Truth movement • Opinion polls about 9/11 conspiracy theories • Among the Truthers Bekende 9/11-"truthers" (non-believers in het "officiële verhaal"): • Hunter S. Thompson (gest. 2005) • Charlie Sheen • Aaron Russo (gest. 2007) • David Icke • Alex Jones • Jesse Ventura • Jim Marrs • William Rodriguez • Mike Ruppert • Woody Harrelson • Russell Brand • George Carlin (gest. 2008) ======================================================================== • Meer in onze BNW-kluis ======================================================================== Remembering 911- Live- Overcome ======================================================================== Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen? • Wat waren de motieven? • Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario? MUST SEE: Deel 1 van documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers Deel 2 documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers. Al Qaeda propaganda film waarin de vaders van de kapers aan het woord zouden komen... vanaf 15:35 ga je de instorting zien. Neem even pauze. Alleen even tussen door; de combinatie 2 + 6 bestaat toch ook als theorie? Of eigenlijk is dat minus explosieven (termiet kan zonder explosieven zelf exploderen oid toch?). Dus vliegtuig + termiet. Deel 2 --------- Organisatie van de punten in de video, om later gemakkelijker op dingen terug te kunnen komen: Deze mag ook niet ontbreken: http://forum-fok.digidip.(...)fok.nl%2Fforum%2F137 | |
#ANONIEM | zaterdag 29 juli 2017 @ 21:44 |
Waar het mij omging was jouw vervolgredenatie op basis van die duiding. Als die redenatie opgaat voor de documentaire, dan gaat ie ook op voor het rapport. | |
Wantie | zaterdag 29 juli 2017 @ 21:54 |
Nee, je probeert van het onderwerp af te wijken. Opzettelijk zaken anders voorstellen is geen foutje, maar liegen | |
#ANONIEM | zaterdag 29 juli 2017 @ 21:57 |
Daarom vroeg ik je in de eerste reactie op die bewering waarom jij het waarschijnlijk acht dat het leugen/opzet betrof. En daarom vroeg ik later ook waarom het niet waarschijnlijk is dat het geen opzet/leugen betrof mbt het rapport. | |
Wantie | zaterdag 29 juli 2017 @ 23:51 |
Nee, je trekt het rapport erbij om de documentaire meer waarde te geven. | |
ATuin-hek | zondag 30 juli 2017 @ 04:46 |
Een kantoorbrand gaat makkelijk over de 800 graden C heen, met mogelijke uitschieters naar 1200ish graden. Het gebouw heeft uren in de brand gestaan (uur of 6 iirc), meer dan genoeg tijd om cruciale balken te verzwakken. Omdat de rest van de structuur het ook begaf toen die cruciale kolom het begaf. De load werd over de rest van de (verzwakte) structuur verdeeld, wat te veel was. Vergeet ook niet dat het gebouw al ruim voor het instorten aan het vervormen was. De gevel begon uit te puilen, er kwamen onheilspellende geluiden uit. Het is niet alsof de uiteindelijke collapse als een soort donderslag bij heldere hemel kwam. | |
De_cameraman_uit_Colombia | zondag 30 juli 2017 @ 07:13 |
En voor de beweringen hier. Iemand die doodleuk beweert dat van 8:46 tot 10:30 "uur of 6 is". | |
Lambiekje | zondag 30 juli 2017 @ 07:36 |
Hier maak ik uit op dat het rapport heilig is. -edit, nee-. Hoe sneu kan het [ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 30-07-2017 12:57:27 ] | |
Wantie | zondag 30 juli 2017 @ 08:20 |
Dat je niet begrijpend kunt lezen wisten we al hoor... [ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 30-07-2017 12:57:40 ] | |
Wantie | zondag 30 juli 2017 @ 08:23 |
Op dat gebied liegt ae911truth ook. Die hebben het over een 'sudder onset of the collapse ', terwijl 3 uur voor de instorting het voor de brandweer al duidelijk was dat de toren zou gaan instorten. | |
De_cameraman_uit_Colombia | zondag 30 juli 2017 @ 10:04 |
Dat je er nog energie aan besteedt, kinetisch of niet. [ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 30-07-2017 12:58:06 ] | |
theguyver | zondag 30 juli 2017 @ 10:10 |
Wij ook nog steeds in jou! BNW / Apollo Hoax #19 Apollo artifact auction Met je Simpele antwoord wat iedereen zou doen zwijgen! | |
Wantie | zondag 30 juli 2017 @ 10:22 |
Zegt iemand die niet weet waar het over gaat en dus maar wat roept. .. | |
ATuin-hek | zondag 30 juli 2017 @ 11:53 |
North tower collapse 10:28, wtc 7 collapse 17:20 Dus waar ben je precies om aan het lachen? | |
theguyver | zondag 30 juli 2017 @ 22:28 |
Vind wel grappig Users zoals Hekje of wantie halen nooit zoiets aan van , joh kijk in het rapport. Wat ik mij afvraag, want, over 9/11 zijn verschillende docu's met verschillende theorieën. Ik zal er even een paar opsommen. - De regering heeft het zaakje opgezet. - mini nuke - no planes (CGI) - isreal ( ja hoor daar is die weer) - thermite - explosieven - kapers gedrild door CIA ( echte vliegtuigen echte kapers maar opgezweept door de CIA) zojuist door mij bedacht! Welke is voor jou je uitgaanspunt? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 11:07 |
Kijk, hier kan ik wat mee. 'De load' = ? Zijn er overigens beelden van het uitpuilende gebouw? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 11:08 |
Jawel, want het rapport is hun uitgangspunt. Bovendien kwam hij met het argument 'docu x zit vol met leugens'. Geen van bovenstaande. Ik zit in de onderzoeksfase. [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 11:08:57 ] | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 11:44 |
De belasting op de structuur, van het gewicht van de rest van het gebouw er boven. Ik denk niet dat er foto's zijn van de vervorming nee. Lijkt me ook niet echt iets wat je zomaar even duidelijk op een foto kan krijgen. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 11:45 |
Nee, dat is enkel jouw bevooroordeelde conclusie. Wat mij dan opvalt is dat je niet vraagt om welke leugens, maar meteen een bron uitzoekt die ik zou gebruiken en te stellen dat dat dan ook voor die bron moet gelden. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 11:48 |
| |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 11:53 |
Dat is allemaal van erna. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 12:00 |
Ik vroeg naar beelden van 'uitpuilende gebouw', niet van de vervormingen binnenin (moeten we ook maar aannemen overigens). Maar goed, vaag verhaal verder. Van links naar rechts begaf de hele structuur het omdat één kolom (die we cruciaal noemen) krak zei en een paar plekken (?) ook al eerder verzwakt waren (waar?), waardoor de weerstand binnen het gehele gebouw verdween. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 12:05:02 ] | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 12:09 |
Nee, enkele verdiepingen kwamen naar beneden, waardoor de horizontale ondersteuning van de kolommen in die sectie wegviel en deze gingen doorknikken, met als gevolg dat de rest van de verdiepingen in dat deel naar beneden kwamen. Doordat wtc7 over een ander gebouw heen gebouwd is en een groot atrium had waren er slechts enkele kernkolommen over die het gewicht van de constructie moesten dragen. Dat bleek te weinig, waardoor het gebouw inwendig verder is ingestort. | |
theguyver | maandag 31 juli 2017 @ 12:10 |
Oke post hier onder maar 1 voorbeeld waar Hekje of Wantie wijzen op een punt in het rapport. Voor jou duidelijkheid het Rapport staat wel in de OP! Het zijn hun eigen meningen en bevindingen! | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 12:12 |
Dat is lastig te zien op foto. Bij de twin towers zie je ook amper dat de kolommen van de mantel naar binnen worden getrokken. Er zijn wel de ooggetuigen verslagen van de brandweer, die aan de hand van hun observaties concludeerden dat het gebouw zou instorten. Maar dat is ook weer zo'n punt : je vind daar niets over terug in die documentaires. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 12:17 |
'Gingen doorknikken', ergo; er was wél spraken van weerstand? Evenals de andere kernkolommen; ook die zouden eerst nog 'gebroken' moeten worden door het gewicht wat er op kwam te vallen. Even een vraagje, binnen hoeveel seconde stortte het gebouw in zoals we zagen in het filmpje ná het knakken van die eerste cruciale kolom? [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 12:18:48 ] | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 12:23 |
Ja, dat is apart. Al zijn er ook docu's die de verslagen juist gebruikte om (doorgegeven) 'voorkennis' te bewijzen. (Lijkt mij té humaan om te passen binnen een complot maar goed). Het is sowieso wel interessant om je af te vragen wie bij de brandweer -op basis waarvan- tot die conclusie was gekomen. Anderzijds heb je ook weer verslagen van (brandweerlieden) die het over explosies (in 1,2 en 7) hebben gehad. Die zijn dan weer niet meegenomen in het rapport volgens mij. Nee, dat zeg ik niet om jouw stelling te annuleren. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 12:24 |
Wantie maakt er geen geheim van dat hij het officiële rapport gelooft. Vraag het hemzelf, zou ik zeggen. | |
theguyver | maandag 31 juli 2017 @ 12:24 |
Waar staat dat? | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 12:47 |
Toen de kern wegviel was er waarschijnlijk wel redelijke weerstand ja. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 13:24 |
De commandant heeft gewoon een verklaring hierover gegeven | |
Baconbus | maandag 31 juli 2017 @ 13:31 |
Commandant Barbrady, goeie gozer wel. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 14:26 |
Ik doelde op de verklaring van Daniël Niro. Verder heeft commandant Arthur Scrheuerman een brief naar NIST gestuurd waarin hij zijn zorgen uitte over kantoorgebouwen met een dergelijke constructie als wtc 7 | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 14:32 |
Nergens. Ik gebruik wel informatie uit het rapport, maar dat is omdat de stelling is dat de uitleg van NIST over hoe de toren kon instorten niet kan kloppen. Dan is het wel belangrijk om na te gaan wat NIST daar precies over schrijft. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 14:37 |
En omdat je het zelf als referentiepunt hanteert. Maar goed interessant punt dus nog blijkbaar; jullie staan niet achter het rapport? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 14:38 |
Ja, achteraf kan het verklaard worden (omdat het ook gebeurd is). Maar is er ook onderzoek gedaan naar hoe hij in de loop van die dag tot die conclusie was gekomen? | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 14:45 |
De punten die hij aan haalt zijn voor zover ik herinner ook te vinden in het NIST rapport en worden bevestigd door getuigenverklaringen van afzonderlijke brandweerlieden. Verder zijn er enkele foto's waarop de schade aan de voorzijde van het gebouw deels te zien is. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 14:47 |
Nee, organisaties zoals ae911truth willen een nieuw onderzoek omdat NIST volgens hen niet tot de juiste conclusie komt. Daarom is het van belang in een discussie te kijken wat NIST dan precies concludeert en hoe ze tot die conclusie gekomen zijn. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 14:49 |
Hierboven haal je zelf nog het rapport aan om een punt te maken zonder dat ik vroeg naar of er iets over instond . Maar geef eens antwoord op de vraag. Sta jij achter het rapport? | |
Baconbus | maandag 31 juli 2017 @ 14:51 |
Wel goed dat hij dat bij NIST aangekaart heeft. Dan weet je zeker dat er naar gekeken wordt. | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 14:53 |
Hoe denk jij ondertussen over wtc7? Nog specifieke dingen waar je het niet mee eens bent, of die onduidelijk zijn? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 14:56 |
Ik acht het nu waarschijnlijk dat een kolom verzwakt kan zijn door hitte. Of die daardoor daadwerkelijk knapte (zoals beweert) en of al wat daaruit volgde waar (logisch) is, acht ik nog steeds onwaarschijnlijk. Probleem is wel dat je eigenlijk niet verder komt zonder de benodigde kennis van architectuur. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 14:57:13 ] | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 14:56 |
Waarom acht je dat onwaarschijnlijk? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 14:57 |
Omdat we in de laatste posts daarover oa op het punt kwamen dat er toch wel degelijk weerstand geweest moet zijn. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 15:01:21 ] | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 15:04 |
Voor de kern ja. De kern viel eerst weg (dat kan je zien aan de penthouse die naar binnen door het dak wegvalt), waarna de buitenkant van het gebouw als een soort lege huls zonder al te veel weerstand viel. | |
theguyver | maandag 31 juli 2017 @ 15:11 |
laat maar wantie heeft het al uitgelegd [ Bericht 90% gewijzigd door theguyver op 31-07-2017 15:38:15 ] | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 15:29 |
Klopt en die is er ook gewoon geweest. Probleem is echter dat veel documentaires en ook ae911truth er gebaat bij lijken te zijn dat de instorting van wtc7 een onmogelijkheid was. Daarom hameren ze er op dat de volledige constructie in 1 x op vrijevalsnelheid, dus zonder enige weerstand, in 7 seconden of zo is ingestort. Maar dat is niet het geval. Dat is sowieso niet wat NIST beweert, maar ook niet wat blijkt uit de videobeelden en seismische gegevens | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 15:32 |
Ik leg enkel uit wat mijn motivatie is om te refereren aan het rapport en dat doe ik inderdaad niet omdat jij er naar vraagt maar naar aanleiding van wat Guyver over mij zei ten aanzien van het rapport. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 15:35 |
Nee, er wordt niet beweerd dat de kolom bezweek door verzwakking door hitte | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 16:22 |
De kern 'viel weg'? Wat is dat nou weer voor een vaagpraat. Er is niet één kern. En niets 'valt weg'. Iets valt en krijgt te maken met weerstand. Je doet het overkomen alsof de gehele structuur plots 'weg' was. NIST erkent volgens mij dat dat het geval was voor de eerste 8 bovenste verdiepingen. Binnen hoeveel seconde is het gebouw volgens jou ingestort? (Vroeg ik eerder ook al). | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 16:24 |
Nee, jij haalt het rapport aan; ''daar staat in dat brandweerchef beweerde dat...''. Dat had verder niets van doen met dit zijspoor. Daarover echter nogmaals; hoe (dus op basis van welke kennis die dag) was de brandweer tot de conclusie gekomen dat het gebouw zou instorten? Apart iig, gezien NIST erkent dat het een first case collapse due to fire was. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 16:26:16 ] | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 16:25 |
Door wat dan? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 16:26 |
En nog een laatste keer: sta je wel of niet achter het rapport? | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 17:21 |
De kern van het gebouw stortte in, zo duidelijker? Nadat de kern al in was gestort/aan het instorten was ging de buitenkant van het gebouw pas mee. Daarom had de buitenkant niet veel weerstand meer met het vallen daarvan. Het is juist niet mijn bedoeling om over te laten komen dat de hele structuur plots weg was. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 17:23 |
Heeft niets met architectuur te maken, maar zoek eens ingenieur op die verstand heeft van hoogbouw, laat die de blauwdrukken zien van wtc7 en de informatie die beschikbaar is over de brand en schade in het gebouw, en vraag dan of het mogelijk is dat zo'n gebouw kan instorten. Heb zelf jaren terug hierover contact gehad met een ingenieur en die zei dat dat absoluut niet mogelijk was. Hij heeft me toen uitgelegd hoe zo'n gebouw geconstrueerd wordt en wat dat betekent bij een lokale instorting door brand. Ik heb hem toen uitgelegd dat de constructie die hij omschreef niet aanwezig was in wtc7. Hij achtte dat onmogelijk en heeft zelfs contact gezocht met ae911truth om aan te tonen dat wat NIST beweert onmogelijk is. Van ae911truth kreeg hij toen de blauwdrukken van de toren. En toen lag alles opeens heel anders. Na uitvoerige bestudering van de blauwdrukken kon hij enkel concluderen dat de instorting door brand wel degelijk mogelijk is. Dit heeft hij terug gekoppeld naar ae911truth, en die hebben toen per direct het contact met hem verbroken. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 17:25 |
Door wegvallen van horizontale ondersteuning doordat meerdere verdiepingen waren ingestort | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 18:15 |
Ik heb nergens gesteld dat het onmogelijk is, maar het betekent niet dat hetgeen wat mogelijk is ook daadwerkelijk hetgeen is wat gebeurt is. Ik kan me best voorstellen dat als je een blauwdruk hebt je een theorie kan verzinnen die aansluit bij wat er gezien is (uitslaand vuur in wat delen van het gebouw). Hoe minder kenbare (toetsbare) feiten, hoe meer ruimte om de theorie te laten aansluiten. Voor de rest kan ik er voor kiezen om jouw anekdote wel of niet serieus te nemen. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 18:29:43 ] | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 18:16 |
Ja, op welk moment stortte dat in? Was dat dus voor die 7 (tot 11?) seconden: het beeld dat we kennen? [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 18:16:16 ] | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 18:19 |
Net er voor ja. Je kan het begin zien in die beelden, op het moment dat de penthouse begint te vallen. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 18:21 |
Als het begon op dát moment, dan zou je daarna een val moeten zien waarbij er spraken is van weerstand. Zelfs NIST gaf toe dat daar geen spraken van was (de eerste 8 verdiepingen volgens mij). | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 18:34 |
Nou, de val van het penthouse is een gevolg van het instorten van de inwendige constructie, niet de start ervan. NIST heeft enkel toegegeven dat halverwege het neergaan van de façade er gedurende 2,x seconden vrijeval acceleratie was. Daarvoor en daarna niet. De val van de façade was het laatste stadium van de instorting | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 18:40 |
Waarom zou je dat in dat geval zo moeten zien? | |
Lambiekje | maandag 31 juli 2017 @ 18:56 |
stop eens met pancake theory. Man, flapdrol, dat is al zo achterhaalt. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 18:58 |
Je weet geeneens wat de pancake theorie is. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 21:02 |
Dan was het ervoor. Moet je even met Tuin bakkeleien. Zijn daar beelden (geluid?) van? | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 21:05 |
Omdat er volgens de theorie geen weerstand was bij het ineenstorten van de buitenstructuur, niet bij het ineenstorten van de kernstructuur. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:06 |
De theorie van ae911truth, niet die van NIST | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:08 |
Geluid niet, maar inderdaad wel beelden. Aan de hand van beelden kwam David Chandler van ae911truth tot die conclusie van 2,x seconden vrijeval en schreef dat aan NIST, die er naar heeft gekeken en het aan het rapport heeft toegevoegd | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 21:08 |
Die van NIST is niet terug te vinden in de werkelijkheid (het eerst instorten van de kernstructuur) via beeld of wat dan ook. Klaar. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 21:09 |
Toon maar. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:09 |
Ik zie geen discrepantie tussen wat ik stel en wat hij stelt. | |
#ANONIEM | maandag 31 juli 2017 @ 21:14 |
Wantie, in de laatste 4 pagina's (incluis die van het vorige deel) zijn jou ongeveer 5 vragen gesteld waarvan enkele meermaals herhaalt zijn die alle volledig onbeantwoord zijn gebleven. Het is wel mooi geweest. Ik speel jouw spelletje niet langer. [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 21:15:33 ] | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:16 |
Niet nodig, aangezien hierover consensus bestaat tussen ae911truth en NIST en uit de discussie blijkt dat jij op de hoogte bent van die 2,x seconden vrijeval over 8 verdiepingen. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:16 |
Jouw probleem, niet het mijne. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:17 |
Jawel, maar je weigert dat te erkennen. Zowel tuinhek als ik hebben aangegeven waar dat uit blijkt. | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 21:43 |
De dragende structuur de de buitenstructuur nodig had om stabiel te blijven staan was al ingestort, dus waarom is dat zo verbazend? | |
ATuin-hek | maandag 31 juli 2017 @ 21:44 |
Jawel, zie de penthouse op het dak. | |
Wantie | maandag 31 juli 2017 @ 21:45 |
Meerdere penthouses zelfs. | |
ITrade | maandag 14 augustus 2017 @ 11:57 |
"CIA Agent Confesses On Deathbed: ‘We Blew Up WTC7 On 9/11’" http://yournewswire.com/cia-911-wtc7/ | |
Lavenderr | maandag 14 augustus 2017 @ 12:19 |
Zo! Dat is nogal wat. | |
Wantie | woensdag 23 augustus 2017 @ 08:18 |
Fijne site: https://newspunch.com/britney-spears-prince-william/ Hier beweert Britney Spears dat prins William een reptiel is... | |
Szikha2 | woensdag 23 augustus 2017 @ 08:39 |
Wat waren die toren toch fucking bazen he Dag voor de aanslagen kregen ze overigens een bedankbriefje dat ze deze gebouwen in hun clip lieten zien (bron wikipedia) Sommigen hier zouden er paranoide van worden | |
warhamstr | woensdag 23 augustus 2017 @ 10:58 |
Gemaakt van papier-mâché. (zelfde materiaal als WTC 1+2) Of bewust in laten storten. | |
Wantie | woensdag 23 augustus 2017 @ 11:02 |
Waarom geen ándere mogelijkheden? | |
warhamstr | donderdag 24 augustus 2017 @ 12:30 |
Zoals? | |
Wantie | donderdag 24 augustus 2017 @ 17:36 |
Nou, zoals Sampoong Mall: geen papier mache, niet opzettelijk gesloopt, maar toch ingestort. | |
#ANONIEM | vrijdag 25 augustus 2017 @ 02:15 |
https://gfycat.com/spryfemaledrafthorse Kende iemand deze beelden al? | |
De_cameraman_uit_Colombia | vrijdag 25 augustus 2017 @ 02:19 |
Wow, nee. Vraag altijd blijft wat de bron is, maar het lijkt in ieder geval vanuit een andere toren gefilmd, echt? Geen idee. Logisch toch, dat een gebouw met wat brandjes zo in zijn eigen voetafdruk instort? Ik bedoel, in Londen 2017 hebben we hetzelfde gezien, toch? | |
#ANONIEM | vrijdag 25 augustus 2017 @ 02:54 |
https://www.reddit.com/r/(...)_with_this_building/ Skaap half dut topic hoort er bij | |
warhamstr | vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:00 |
Godsamme, die optie geef ik toch ook? | |
Wantie | vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:11 |
Nee dit is een derde optie. En die is sowieso anders dan die van 911, dus dan heb je alweer een vierde optie. Jij komt met 2 | |
Wantie | vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:12 |
Welke luchtvaartmaatschappij was betrokken bij London? | |
Wantie | vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:33 |
Nee maar niet bijzonder. Helaas maar paar seconden. Zou liever de volledige video zien. | |
warhamstr | dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:04 |
Nee, een gebouw dat instort na een brand is zwak (WTC7 HE!!! DUS ER IS GEEN VLIEGTUIG BETROKKEN BIJ DAT GEBOUW < belangrijk puntje), hence de 'papier maché' vergelijking. Of is ten tijde van 'de aanslagen' opzettelijk verzwakt (Thermiet? Gesprongen?) | |
ATuin-hek | dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:08 |
Het ontwerp was wel wat kwetsbaarder dan een gemiddeld gebouw van dat formaat ja. | |
warhamstr | dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:24 |
Want? Ohja? | |
ATuin-hek | dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:52 |
Ja. | |
Wantie | dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:01 |
Je zei: "net als de Twin Towers " Een deel van wtc1 kwamen terecht op wtc7, waarbij tot op 1/3 in het gebouw schade is ontstaan. Dat heeft mogelijk de toren verzwakt. Verder concludeert nist dat de constructie inderdaad van dien aard was dat een lokale instorting in het oostelijk deel kon leiden tot de volledige instorting. [ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 30-08-2017 09:25:00 ] | |
warhamstr | woensdag 30 augustus 2017 @ 16:40 |
Ik deed beetje kortaf. waaruit blijkt dat WTC (7) niet erg sterk was? Vergeleken met? | |
#ANONIEM | woensdag 30 augustus 2017 @ 16:44 |
Wtc1 en 2 natuurlijk. | |
ATuin-hek | woensdag 30 augustus 2017 @ 16:58 |
Dat is pas nog uiteengezet in deze reeks. In het kort komt het er op neer dat de indeling van de fundering kolommen en de kolommen van het gebouw zelf niet matcht, waardoor een soort adapter verdieping nodig was. | |
Wantie | donderdag 31 augustus 2017 @ 00:57 |
Wtc7 bleek niet bestand tegen een lokale instorting. Het gebouw had een ongewone constructie met weinig kernkolommen waarvan een aantal niet tot in de fundering liepen maar hun belasting via trussen overdroegen aan andere kolommen. Dit oa omdat wtc7 over een ander gebouw heen is gebouwd en een groot open atrium had. Verder had het ongewoon grote open vloeroppervlakken. Die combinatie maakte het gebouw kwetsbaar bij het wegvallen van een deel van de draagconstructie bij bijv. brand. | |
Tingo | donderdag 31 augustus 2017 @ 18:33 |
I only saw this again recently. I know its been posted here a couple of times over the years, I'm just posting it for anyone who is sceptical about the official 9/11 story and hasn't seen the video before. Its hardly top quality but is much more realistic than the imagery we saw of the 9/11 airplane crashes. It shows what really happens when a plane collides with an upright structure, in this case a wooden telegraph pole, which we all should know is not as strong as the steel columns of WTC1 & 2. It doesn't (or shouldn't) take that much imagination to realise what would really happen if a plane (70/80tons) smashed into a row of steel columns all connected and strengthened by a huge steel cage with a weight of around 110,00 tons. Then of course there are many thousands of tons of concrete to take into consideration....probably about a total weight of around 250,000 tons. Airplane wing is cut off by wooden telephone pole Understanding that what we were shown on 9/11 TV is impossible saves a lot of time by not getting distracted with silly theories and arguments about mini-nukes, exotic weapons, pancakes, jet-fuel pouring down lift-shafts,WTC7, Pentagon, Shanksville etc. | |
Wantie | donderdag 31 augustus 2017 @ 20:58 |
Wat de video laat zien is dat het vliegtuig gewoon rechtdoor blijft gaan en niet afketst tegen de lantaarnpalen. En dat is ook wat je op 911 ziet, het vliegtuig ketst niet af maar gaat door tot in het gebouw. Verder waren de twin towers geen staal/beton constructies, dus laat die tonnen aan beton maar achterwege. bovendien is op beeldmateriaal gewoon te zien dat de vleugels niet door de stalen kolommen heen zijn geboord. Dus je video steunt jouw idee dat het nepvliegtuigen geweest moeten zijn minder dan je zou willen. | |
ATuin-hek | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:07 |
One of the many questions we never got an answer to, why the hell does the weight of the building matter? | |
Wantie | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:10 |
Pcies, want zijn eigen video laat zien dat dat niet relevant is 🙈 | |
De_cameraman_uit_Colombia | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:16 |
Goeie post. Een vliegtuig dat iets schampt dat weerstand kan bieden, breekt al, maar een "vliegtuig" dat vol tegen een rigide toren aan klapt en dus in duizenden stukjes zou moeten opbreken en langs de façade naar beneden dwarrelen, morpht homogeen zonder enige weerstand een gebouw binnen. Cartoon "physics". | |
#ANONIEM | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:20 |
Wantie | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:21 |
Tja, de videos van Tingo en Lelijknap spreken je tegen. | |
Wantie | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:22 |
Goeie video, maar niet relevant voor de twin towers, aangezien die niet gemaakt waren van een dergelijk massieve blok beton. Het laat wel zien waarom van de vliegtuigen amper iets terug is te vinden. En daarmee spreekt ook deze video de alternatieve 911 theorieen tegen. | |
#ANONIEM | donderdag 31 augustus 2017 @ 21:25 |
Even ter herinnering:
| |
Wantie | donderdag 31 augustus 2017 @ 22:19 |
Bedtijd voor je? | |
ATuin-hek | donderdag 31 augustus 2017 @ 22:36 |
De ironie... | |
theguyver | vrijdag 1 september 2017 @ 00:07 |
auto vs lantarenpaal 50 km/h omdat het kan Top maare, das een jet.. En dat is een betonnen muur! nja deze blijft ook vet | |
theguyver | vrijdag 1 september 2017 @ 00:24 |
Roadrunner, Klote beest! | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 01:00 |
Ja, de argumentatie is van het kaliber dat je ook bij platte aarde ziet... | |
De_cameraman_uit_Colombia | vrijdag 1 september 2017 @ 01:59 |
Precies, en dat is dit nog alleen beton. Die Twin Towers bestonden uit horizontale massieve betonnen lagen (7) en verticale stalen pijlers (tientallen). Maar wat het "vliegtuig" ook raakte en met welk deel (breekbaar vleugeltje of onverwoestbare motoren), het gebouw gaf net zoveel weerstand als lucht en het "vliegtuig" morphte gewoon naar binnen, alsof die wollenkrabber uit pixels bestond... oh wacht... | |
illusions | vrijdag 1 september 2017 @ 03:04 |
Joh, waarempel. Ik denk dat je gelijk hebt, 9/11 was allemaal CGI - nooit plaatsgevonden. Michael Bay is de schuldige. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 09:30 |
Klopt, 1 massief blok beton met dezelfde breedte als het vliegtuig. Met daartussen dus ruimte. Tja, dat komt omdat je naar een video kijkt waarbij zowel het vliegtuig als de toren uit een handjevol pixels bestaat. Verder laat de video van tingo zien wat er gebeurt als het vliegtuig een obstakel treft: het obstakel snijdt door de vleugel heen en het vliegtuig gaat gewoon rechtdoor. Ook bij de video van lelijknap zien we dat het vliegtuig gewoon rechtdoorgaat en niet afketst of zo. Dit is meer een kwestie van desperaat willen dat er geen vliegtuig bij betrokken was. | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 09:53 |
Zie jij die jet tegen het beton afremmen dan? Verder moet je denk ik even massief in het woordenboek opzoeken. | |
Copycat | vrijdag 1 september 2017 @ 09:56 |
Ik wacht gewoon op het filmpje van Mata waarin en de moon- en de 911-hoax voor eens en voor altijd bewezen wordt. Zodat de stemmen van de tegenstanders voor altijd zullen verstommen. Tot die tijd zijn al zijn posts vooral -waardig. | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 09:56 |
Maybe if the 'planes' had been made of steel and the girders made of aluminium, something similar might have happened to what we saw in the 9/11 crash animation TV show. | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 10:01 |
Why? | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 10:03 |
What field of scientism are you in? | |
theguyver | vrijdag 1 september 2017 @ 10:04 |
Ja inderdaad. Verwacht het straks ook wel in dit topic. BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken #2 | |
theguyver | vrijdag 1 september 2017 @ 10:06 |
En de Bijlmer dan? | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 10:11 |
That is not an answer to my question. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 10:13 |
Dat was beton, dus dat telt niet | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 10:14 |
Excellent mirror talk | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 10:15 |
Mja, je eigen video toont aan dat wat we zagen op 911 klopt. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 10:16 |
Ja, er komt geen enkel steekhoudend argument op tafel | |
theguyver | vrijdag 1 september 2017 @ 10:17 |
Oh ja was even vergeten, dat het wtc bestaat uit Vibranium. https://en.wikipedia.org/wiki/Captain_America%27s_shield Geen cartoon physics, maar comic physics! | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 11:23 |
I know it isn't. I was just wondering because you seem to try and portray yourself as smarter than everyone else and I don't think you are. If you are a real scientist you should not need to be asking me the question.....unless of course you are attempting to lure me into another potato and chicken wire discussion. | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 11:28 |
While I do work with data from the human brain, I am not telepathic. I can't read your mind and know why you believe the things you believe. Smarter than everybody else? Unlikely. More knowledgeable than you? Hell yes. | |
#ANONIEM | vrijdag 1 september 2017 @ 11:28 |
Jup. Vooral het breken van stalen kolommen (met elk een meter ertussen) lijkt me een fabel. Geen flatje in De bijlmer met dunne betonnen wandjes. En niet alleen aan de voorkant glijdt ie er doorheen; aan de achterkant zie je de NEUS (breder dan 1 meter) er gewoon weer uit knallen...wederom door staal heen. Ander voorbeeld van vogel + vliegtuig [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 11:30:42 ] | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 11:29 |
De nose-out is bullshit Gewoon het eerste frame van de wolk puin die uit het gebouw knalt. | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 11:43 |
Which is the most efficient – a wrecking ball made of hollow thin aluminium or a wrecking ball made of solid steel? | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 11:46 |
De kolommen rondom 35cm x 35cm en er was maar 50cm tussen dacht ik. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 11:47 |
De vleugels hebben de kolommen niet beschadigd | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 11:48 |
Doet niet ter zake. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 11:49 |
Nee, dat is erbij verzonnen. Je ziet geen neus uit de toren komen. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 11:51 |
Je kunt ook gewoon toegeven dat je de vraag niet kon beantwoorden. Maar nu je het over kippengaas vs aardappel hebt, maakt het uit of dat 1 m2 kippengaas is of 1000 m2? | |
#ANONIEM | vrijdag 1 september 2017 @ 11:52 |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 11:53 |
Dank je wel Zoals je ziet zijn de vleugels niet door de kolommen heen gegaan. | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 12:04 |
Which is most efficient, a wrecking ball made of steel or of tungsten? | |
theguyver | vrijdag 1 september 2017 @ 12:16 |
en dat was een vliegtuig van grotendeels Hout! | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 13:05 |
Irrelevant | |
Tingo | vrijdag 1 september 2017 @ 13:06 |
Irrelevant but I think you are wrong about that anyway. | |
ems. | vrijdag 1 september 2017 @ 15:04 |
| |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 15:36 |
Yup, just as irrelevant as your comparison between steel and aluminium. | |
De_cameraman_uit_Colombia | vrijdag 1 september 2017 @ 16:24 |
Dat was vast geen Silversteinreiger dan! De vergelijking tussen een subhorizontaal vliegend "vliegtuig" tegen een gebouw dat daar speciaal tegen beschermd was en een verticaal vallend vliegtuig dat zodoende het volledige gewicht aan zwaartekracht "mee" had op (niet tegen) een sociale woningbouwflat, gaat dan ook compleet mank. | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 16:56 |
Voor een zogenaamde waarheidszoeker heb je toch wel vaak leugens nodig om je verhaal sluitend te krijgen. | |
Wantie | vrijdag 1 september 2017 @ 17:01 |
Klopt en daarmee veeg je je eigen argument van tafel | |
ATuin-hek | vrijdag 1 september 2017 @ 17:35 |
Yeah that's the beauty of it | |
#ANONIEM | zaterdag 2 september 2017 @ 00:43 |
| |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 00:45 |
Precies, en een stuk lichter en trager. . | |
#ANONIEM | zaterdag 2 september 2017 @ 00:48 |
Zeker. Dus wdb goed punt. Alleen: hij is er niet doorheen gegleden. Ik zie een verdraaide kolom en eentje die idd is gebroken. Nu dus ook de vraag: hoe zit het met de constructie? | |
theguyver | zaterdag 2 september 2017 @ 00:53 |
waarom? | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 01:26 |
Maar heeft dus niet een soort cartoon *splat* tegen de buitenkant van de gevel gedaan | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 02:17 |
Klopt, want trager en lichter en EMS heeft een veel zwaardere constructie dan de TwinTowers. Nou, die is dus beschadigd zoals je zelf concludeert. | |
Lambiekje | zaterdag 2 september 2017 @ 09:32 |
Nee -edit-. Dat was een copypaste foutje in de layers die op de live feed. [ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2017 14:42:56 ] | |
Lambiekje | zaterdag 2 september 2017 @ 09:34 |
come again. -edit, nokken hiermee- [ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2017 14:43:25 ] | |
Copycat | zaterdag 2 september 2017 @ 09:34 |
Oh ja, natuurlijk. Geen conspiracy zo bont of er zit wel een vlekje aan voor de echte bollebozen om te ontdekken. Dat is het uitdagende kat-en-muisspelletje dat de elite zo graag speelt met het volk. Gewoon, omdat het kan en weer eens wat anders is dan kinderen verkrachten en babylijkjes oppeuzelen. [ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2017 14:43:37 ] | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 09:36 |
Jij dus als je niet in staat bent de foto te beoordelen. [ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2017 14:43:52 ] | |
Lambiekje | zaterdag 2 september 2017 @ 09:37 |
Ah. Dus je zegt hier dat er geen vliegtuig was. | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 09:38 |
Nope, dat is gewoon een argument bedacht om de 911 conspiracies belachelijk te maken. En jij doet daar dankbaar aan mee. Eenieder die de volledige video bekijkt ziet dat er geen neus uit de toren komt... | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 09:39 |
Nee, jij kunt niet begrijpend lezen. | |
Copycat | zaterdag 2 september 2017 @ 09:44 |
'Het is niet Z' 'Aha! Dus jij zegt dat het A is.' | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 09:51 |
Ja, maf niet? | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 10:00 |
Kijk een fractie van een seconde langer (1 frame is genoeg) en je ziet dat het gewoon het begin is van de kegel puin en rook. [ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2017 14:44:21 ] | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 13:42 |
Waar is de hout? Misschien iemand in de war met The Wooden Wonder(Mosquito) is. | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 13:46 |
Which you avoid like the plague because you can't come up with a reasonable example so you try and evade and/or complicate the issue with psuedo-scientistic nonsense about flying vegetables. | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 14:05 |
I just used your own logic against you. No sense in complaining or trying to draw attention away from this. | |
theguyver | zaterdag 2 september 2017 @ 14:38 |
Aan de binnenkant! de buitenkant en frame grotendeels aluminium. max snelheid 460 km-h gewicht ongeveer 25,000 kg Lengte 22,70 m Hoogte 5,8 m Spanwijdte 31,6 m Bij de B17 zijn er ook veel verschillende types, maar verschil tussen types is minim in vergelijking met een 767 bij de aanslagen waren het verschillende types. kruis snelheid 851 km/u 205.000 kg lengte +-55 meter hoogte +-16 meter spanwijdte +- 50 meter Er zijn verschillende modellen van het type en de lengte breedte en hoogte kan verschillen. Daarom heb ik het gemiddelde genomen. Boeing 767-223ER en Boeing 767-222, Dan kan je mooi zien op de vorige ¨pagina dat een veel kleiner vliegtuig met 1/8 qua gewicht En ongeveer de helft van de snelheid een enorme schade kan aanrichten aan het gebouw. At 9:40 a.m., the aircraft crashed into the north side of the Empire State Building, between the 78th and 80th floors, carving an 18-by-20-foot (5.5 m × 6.1 m) hole in the building where the offices of the National Catholic Welfare Council were located. One engine shot through the South side opposite the impact and flew as far as the next block, dropping 900 feet (270 m) and landing on the roof of a nearby building and starting a fire that destroyed a penthouse art studio. The other engine and part of the landing gear plummeted down an elevator shaft. The resulting fire was extinguished in 40 minutes. It is still the only fire at such a height to be brought under control. [ Bericht 13% gewijzigd door theguyver op 02-09-2017 14:44:10 ] | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 14:55 |
You don't use any logic at all. Hifalutin horseshit dus. | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 14:57 |
Waar staat dat de B25 'grotendeels hout' is? Ik kan jouwe woorden niet vertrouwen. Link please. | |
De_cameraman_uit_Colombia | zaterdag 2 september 2017 @ 14:58 |
That's what's happening, when you're defending a lost cause. Strangled by their own web of lies. | |
theguyver | zaterdag 2 september 2017 @ 15:07 |
https://aircorpslibrary.com/aircraft/b-25-north-american-mitchell Enjoy .. Leuk dat je verder niet op de andere details ingaat! dus... plak ik het nog wel een keer. Want ik zag dat ik een fout heb gemaakt, de afmetingen waren van een b17 niet een b25 .. een b25 is namelijk nog een stuk kleiner.. Dus komt ie nog een keer maar dan met de juiste maten gewicht en snelheid gewicht in verhouding 1/13e max snelheid 442 km-h gewicht ongeveer 15,000 kg Lengte 16,10 m Hoogte 4,80 m Spanwijdte 20,60 m Bij de B25 zijn er ook veel verschillende types, maar verschil tussen types is minim in vergelijking met een 767 bij de aanslagen waren het verschillende types. kruis snelheid 851 km/u 205.000 kg lengte +-55 meter hoogte +-16 meter spanwijdte +- 50 meter Er zijn verschillende modellen van het type en de lengte breedte en hoogte kan verschillen. Daarom heb ik het gemiddelde genomen. Boeing 767-223ER en Boeing 767-222, Dan kan je mooi zien op de vorige ¨pagina dat een veel kleiner vliegtuig met 1/13 qua gewicht En ongeveer de helft van de snelheid een enorme schade kan aanrichten aan het gebouw. [ Bericht 14% gewijzigd door theguyver op 02-09-2017 15:14:15 ] | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 16:02 |
So you didn't have a logic behind the comparison between the wrecking balls? That seems very stupid. | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 16:04 |
Zit je perongeluk in de spiegel te kijken, met al die leugens die je hier en elders plaatst? | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 16:12 |
Waar staat 'The B25 was largely made out of wood' ? Je claim dat de B25 'grotendeels hout ' gewoon fout is. | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 16:13 |
Which balls? | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 16:15 |
| |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 16:17 |
Perfecte zelfreflectie Flat earth is er niets bij... | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 16:18 |
There's the troll we know | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 16:19 |
Heel vergelijkbaar ja. | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 16:22 |
Klopt en gek genoeg vragen ze zich niet af waarom de volledige video niet wordt getoond... | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 16:39 |
Fucking hilarious isn't it? The issue is supposed to be about aluminum and steel but they continue to bring completely irrelevant materials into the equation to deliberately evade the basic subject because they can't come up with any examples to support their argument of how a fragile,hollow aluminum object can do so much damage to such a strong steel structure. What do think would happen to an empty aluminum beercan if you fired it against a steel garden fence? | |
De_cameraman_uit_Colombia | zaterdag 2 september 2017 @ 16:42 |
Ja, hilarisch idd. Het is bovendien irrelevant anyway omdat de issue niet is of een vliegtuig zou kunnen botsen of niet, maar dat de getóónde heterogene morphing op 9/11 fysisch onmogelijk is. | |
theguyver | zaterdag 2 september 2017 @ 16:44 |
sorry ik was in de war, excuus, maar alsnog . Ding heeft een gigantische ravage achtergelaten vind je niet? maar als ik jullie theorie er op na moet laten kan dat helemaal niet.. en al helemaal niet met een vliegtuig wat groter en zwaarder is! Mooiste gedeelte is dat de motor door het gebouw ging en 200 meter van het gebouw belande.. wat ook tegengesproken word bij 9/11 als zijnde onmogelij, maar het kan wel met een veel kleiner vliegtuig met lagere snelheid! One engine shot through the South side opposite the impact and flew as far as the next block, dropping 900 feet (270 | |
ChrisCarter | zaterdag 2 september 2017 @ 16:45 |
Tingo die denkt dat vliegtuigen fragiele holle aluminium framepjes zijn... zoek eerst maar eens op hoe mis je dat "feit" al hebt. | |
controlaltdelete | zaterdag 2 september 2017 @ 16:59 |
Deel 116 inmiddels al komen er nog 100 delen achteraan dan heeft nog steeds Osama het gedaan. Vermoeiend maar ook hilarisch, in elk geval niet serieus te nemen. | |
ChrisCarter | zaterdag 2 september 2017 @ 17:04 |
Je hebt werkelijk geen idee waar de discussie inhoudelijk over gaat he? Jij denkt dus ook dat vliegtuigen fragiele holle constructies zijn? | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 17:15 |
I see the power of an example is still beyond your mental grasp. Fire it fast enough and both will get wrecked. | |
De_cameraman_uit_Colombia | zaterdag 2 september 2017 @ 18:09 |
[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 02-09-2017 18:10:08 (Tis wel klaar zo he. ) ] | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 18:55 |
Thank You. That's very gentlemenly of you. | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 19:02 |
Apart from the engines and landing gear,they most certainly are, in comparison to an enormous steel building. Aircraft are far from being solid objects are they? | |
ChrisCarter | zaterdag 2 september 2017 @ 19:04 |
Vliegtuigen zijn verre van fragiel. Krijgen namelijk elke vlucht met enorme krachten te maken. | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 19:18 |
Ze zijn zeer fraglel in vergelijking met 'n enorme staal gebouw. In sommige gevallen ook zeer fragiel tegen 'n vogel van 4 of 5 kg toch? | |
ChrisCarter | zaterdag 2 september 2017 @ 19:23 |
Massa x snelheid. Elementaire natuurkunde. Sla er anders eens een boek over open. | |
Tingo | zaterdag 2 september 2017 @ 19:25 |
We could also customise the wrecking ball and empty beercan/fence analogies if you like. One very small , hollow , thin aluminium ball and the other a hollow , much larger , thicker , steel ball. We could then test the strength of the balls against a garden fence (made of chicken wire for example) and see which ball would cause and sustain the most significant damage. | |
ChrisCarter | zaterdag 2 september 2017 @ 19:30 |
Zolang je elementaire natuurkunde niet lijkt te begrijpen maakt elke vergelijking die je poneert niet echt uit. | |
theguyver | zaterdag 2 september 2017 @ 19:31 |
En het wtc ook niet een massief stuk metaal!, zelfde geld voor het empire state building en toch kan een veel kleiner vliegtuig gigantisch veel schade toebrengen! je kan duidelijk zien dat metalen balken compleet krom zijn! empire state building, in aanbouw! Ook het frame van deze was grotendeels metaal. En op de fotos zien we duidelijk een gigantische ravage. Dus een 767 kan niet voor elkaar krijgen wat een veel kleinere b25 wel kan! Leg mij even uit wat daar de logica van is? Iemand??? | |
ATuin-hek | zaterdag 2 september 2017 @ 19:33 |
And that's a mistake on your part. One being more efficient than the other doesn't mean that the less efficient one does no damage at all. | |
Wantie | zaterdag 2 september 2017 @ 21:59 |
Die vogel overleeft het? | |
theguyver | zaterdag 2 september 2017 @ 22:17 |
als een vogel dat doet.. Wat doet dan een vliegtuig tegen een gebouw..? Vogel vs aluminium.. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 09:55 |
But I didn't say that. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 10:17 |
You implied that | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 10:19 |
Maar waarom maakt het dan verschil of de bal 10m2 aan kippengaas raakt of 100m2? | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 10:33 |
So you finally admit that aluminium can damage steel? | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 11:44 |
I've never said it wouldn't so there's nothing to admit. You're trying to put words in my mouth again. This is one of the reasons why it's pointless trying to discuss anything with you. You either don't read my posts properly or you do it deliberately so you can appear as if you are right. Probably both. | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 11:46 |
Well yes, that is pretty much exactly what followed from several of your statements over the years. Aluminium not being able to go through steel for example. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 11:50 |
No.You haven't been reading my posts properly. 'Going through' and superficial damage are two completely different things. The way you try and twist peoples words is quite desperate and a bit irritating.It's a sign of ignorance not intelligence. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 11:56 |
De vleugels zijn niet door het staal gegaan. Dus die discussie is sowieso onzin. Maar aluminium kan dus staal beschadigen, wat betekent dat als een aluminium voorwerp voldoende massa en snelheid heeft, deze voldoende potentiële energie kan bevatten om een stalen kolom te vernielen. | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 12:18 |
No they are not, just a difference in magnitude. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 13:15 |
No. I've always made it very clear that there would be slight damage to the perimeter walls of the buildings, but the 'plane' would not penetrate the building through the steel girders. You're as notorious as Garden Fence for trying to put words in peoples' mouths. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 13:16 |
Ziet er wel fragiel uit. Ryanair planes' wings collide at Dublin Airport https://www.rte.ie/news/2014/1007/650519-ryanair-dublin-airport/ It shouldn't take much imagination to understand what would happen to such a fragile vehicle if it were to collide with a number of steel girders. | |
ems. | zondag 3 september 2017 @ 13:18 |
Irrelevant. | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 13:20 |
Stop nou eens met beweren dat vliegtuigen fragiel zouden zijn. Dat is gewoon totale onzin. | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 13:21 |
Which is just a difference in magnitude. You just lack the knowledge and the will to obtain that knowledge to realise that. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 13:28 |
Tja, je geeft dus toe dat aluminium schade jan aanrichten. Dan is het een kwestie van berekenen hoeveel potentiële energie het vliegtuig bevatte toen het de toren raakte en hoeveel nodig is om de stalen kolommen voldoende te beschadigen. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 13:29 |
Aircraft engineers aren't even allowed to walk on the wings without extreme caution. In comparison to a huge steel building they are extremely fragile. Dat jij denkt dat 't 'gewoon totale onzin' vindt, niet mijne probleem is. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 13:30 |
Tja, iedereen kan fantaseren. Maar het gaat hier niet om je inbeeldingsvermogen | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 13:31 |
De vleugels zijn niet door het staal gegaan. Dus dat punt is niet relevant | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 13:32 |
The control surfaces are fragile, the wings are not. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 13:38 |
Andere vergelijking, je kunt door lucht uit te blazen je huis niet omver krijgen. Een orkaan kan dat wel. Volgens jouw denkwijze zou dat juist niet kunnen omdat lucht daarvoor te zacht is. | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 13:47 |
Chef, je moet echt eerst iets onderzoeken voor je iets gaat beweren. Voorbeelden + onderbouwing: http://www.popularmechani(...)e-wing-stress-tests/ https://www.physicsforums(...)-and-engines.241657/ Niks fragiels aan dus dat argument kan het raam uit. | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 13:49 |
Simpele logica zou je toch denken? Het volle gewicht van het vliegtuig hangt er aan tijdens de vlucht. | |
ITrade | zondag 3 september 2017 @ 13:58 |
Je weet wat voor een functie de vleugel van een vliegtuig heeft? Deze test toont alleen maar aan hoe sterk de vleugel verticaal kan bewegen. Laat maar eens zien of de vleugel ook zoveel krachten kan weerstaan bij horizontale druk. | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 15:32 |
Kan iemand nou eens uitleggen waarom? B25 wel interne schade kan toe brengen aan een gebouw met een groot metalen framewerk. (empire state building 1945) Maar een 767 kan dit niet? (9/11) En een 747 kan het om beurt wel? (bijlmer ramp) Dit gaat mij echt boven de pet!! | |
Lambiekje | zondag 3 september 2017 @ 15:52 |
het had wel wat schade mogen opleveren. En de achterkant had op de grond moeten flikkeren of een vleugels of iets Wat op 911 gebeurde is in roadrunner cartoon al bullshit. War we gezien hebben was een zeer matige opplak vliegtuig waarbij veel layer fouten zijn gemaakt Er is namelijk geen echt vliegtuig gebruikt. Daarom is bijlmer en empire zo anders | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 16:02 |
Waar baseer je dit geloof op? | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 16:12 |
De watte? Je weet dat het framewerk van empire state building aardig kan vergelijken met wtc het frame werk van Empire state building is op veel plekken zelfs gewoon nauwer dan WTC.. Bij de B25 crash werden stukken vliegtuig ver uit het gebouw gehaald en was het door vele muren gevlogen, een van de motoren vloog zelfs dwars door het gebouw heen en belande 200 meter van het empire state building! Dus waarom kan een lichter en kleiner vliegtuig met lagere snelheid het wel presteren maar een groter zwaarder en sneller vliegtuig niet.. Das als ik jou een baksteen hard tegen je hoofd gooi doet het minder zeer dan een kiezelsteen die ik minder hard gooi.. Gast lul geen poep man! [ Bericht 10% gewijzigd door theguyver op 03-09-2017 16:44:51 ] | |
controlaltdelete | zondag 3 september 2017 @ 16:42 |
Aka cgi. Je bent niet gek hoor, je hebt gelijk. | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 17:02 |
Dus, conclussie 9/11 CGI Maar Bijlmer en empire state building niet. blijf het opgooien, we hebben het hier over een stad waar in de periode meer dan 11 miljoen inwoners had.. Life stream beelden werden vertoont en niemand van die 11 miljoen inwoners ook maar even naar boven kijkt waarom een van de grootste gebouwen ter wereld in de brand staat, iedereen kan het filmen, en er zijn ook tientallen die het gefilmd hebben! Bij 1ste plane crash kan ik het me nog enigsinds indenken, maar bij nummer 2 wat 20 minuten later gebeurde, is het onmogelijk. Want hoe weerhoud je 11 miljoen mensen om niet omhoog te kijken en hoe zorg je er voor dat niemand het kan filmen? er zat 20 miuten tussen, tijd zat om even een camera te pakken, wat ook tientallen mensen deden! | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 17:09 |
11 miljoen acteurs. Een andere logica kan niet volgen als antwoord op 9/11 was cgi... | |
controlaltdelete | zondag 3 september 2017 @ 17:24 |
Ja en Osama zat erachter Iets te lezen, 9/11 PLANES HOAX A plane does not pass through steel & concrete like a ghost! [ Bericht 7% gewijzigd door ChrisCarter op 03-09-2017 17:35:12 (Stop met uitlokken) ] | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 17:33 |
Klopt, maar dat argument is dan ook verzonnen door complotbeweging. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 17:34 |
Het is het failliet van de 911truth: alleen de meest extreme die geloven in holografische vliegtuigen zijn overgebleven... | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 17:36 |
Als het als een spook erdoorheen zou gaan zou er ook geen schade zijn he. Er is niemand die beweert dat de Twin Towers onbeschadigd waren... | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 17:36 |
Niet relevant, de video van tingo laat zien wat er gebeurt als een vleugel een obstakel treft en op 911 zagen we hetzelfde gebeuren. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 17:37 |
Plus dat spook is op matige kwaliteit YouTube filmpjes... | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 17:41 |
Ja ik kan er met mijn kop niet bij, iedereen die in de new york was kon gewoon zijn camera pakken en filmen waarom 1 van de hoogste gebouwen van de wereld in de fik staat. Als het nu was gebeurt had je zelfs een miljoen filmpjes via mobiel. | |
#ANONIEM | zondag 3 september 2017 @ 17:42 |
Het is niet alsof 11 miljoen New Yorkers nabij de torens wonen. (Dichtbij genoeg om een vliegtuig te kunnen identificeren). Wel bedekt de vluchtroute een groot deel van New York. Maar hoeveel van de mensen onder de vliegroute zouden het vliegtuig gezien hebben of in de gaten gehouden hebben? Waarschijnlijk is het verstandiger om af tegaan op wat ze gehoord hebben. Het is niet alsof iedereen die wel nabij genoeg aanwezig was de torens of het vliegtuig konden zien. (Beperkte visie in slaapkamer, werkplek, straat, winkel, etc). Het is niet alsof iedereen die wel zicht had op de toren (kant van impact) permanent omhoog keek (na de impact in de eerste toren). De zichtbaarheid van een vliegtuig (laagvliegend, zichtbaar vanaf het centrum) was heel kort in tijd. Dat gaat over een paar seconden. Door de snelheid kan het lastig zijn om te zien wat er exact in vloog. Als het op een vliegtuig lijkt, dan is het aannemelijk dat men er vliegtuig van maakt. Zo zit de mens in elkaar. Daar wordt rekening mee gehouden met getuigenverklaringen. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2017 17:43:37 ] | |
controlaltdelete | zondag 3 september 2017 @ 17:49 |
Ja door springstof. | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 17:54 |
Stroman argument. Niemand vraagt je om dat te geloven. | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 18:02 |
Wat zagen alle mensen die buiten waren dan toen het 2e vliegtuig naar binnen vloog? CGI werkt alleen op beeld namelijk. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 18:14 |
Dus ging het vliegtuig niet als een geest door de toren... | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 18:16 |
Ik zeg ook niet alle 11 miljoen inwoners, maar het geeft even aan hoeveel mensen er niet wonen. De gebouwen kan je uit gigantisch veel hoeken bekijken. Ik zeg niet dat iedereen het gezien heeft, ik geef aan dat het voor veel mensen mogelijk is om impact 2 te kunnen hebben gezien. Zeker in zo'n gigantisch druk bevolkt gebied als new york! Impact 2 was na 20 minuten van de eerste! Dat maakt het probleem alleen maar groter om er een cgi shizzle van te maken, waarom zou je in vredesnaam het risico nemen? had het dan tegelijk laten gebeuren of een veel kortere periode. dan had niemand het kunnen filmen, nu zit er 20 minuten tussen, dat is veel heel veel tijd! | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 18:17 |
Yup, en allemaal cgi. En wie met eigen ogen keek, die vergist zich gewoon 😎. Nee, dan de speurders uit Nederland, die weten precies wat er wel is gebeurd, aan de hand van wat YouTube filmpjes🤓 | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 18:19 |
Roadrunner! | |
controlaltdelete | zondag 3 september 2017 @ 18:19 |
LelijkKnap legt dat goed uit. Verder 'rent a crowd(s)' en een zooi crisis actors maakt het gebeuren al aardig geloofwaardig. | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 18:22 |
Dus het was geen cgi maar er vloog weldegelijk iets het gebouw in? Dus live werd er niet alleen cgi gebruikt maar ook nog eens geplakt over een ander object. Klinkt heftig gecompliceerd. Lastiger dan 2 vliegtuigen erin rammen. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 18:22 |
Uiteraard. En al die amateuropnames zijn ook van crisisacteurs en mensen die het zagen gebeuren vanuit hun woning werden telepathisch ingestraald dat het een vliegtuig was en niet een hologram met bommen... | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 18:24 |
Ja, geweldig niet? Er vliegt dus iets langs dat geen vliegtuig is, vervolgens explodeert het gebouw en wordt met cgi een nepvliegtuig in de beelden getekend... | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 18:25 |
Ja natuurlijk, in heel new york, en niemand die achteraf aangaf aan de non MSM van ik zag alleen maar een explosie ik stond aan die kant een vliegtuig had ik echt wel gezien.. Bedoel ruwe gok maar dan zouden 10 duizenden van deze mensen zich wel op conspiracy sites hebben gemeld, misschien wel meer, van hoax ik zag helemaal geen vliegtuig! "er was helemaal niks wat aan kwam vliegen er was alleen een explosie, er moeten duizenden en duizenden mensen dit hebben gezien dit heb ik nog nooit hier voorbij zien komen! op geen enkele site interview of wat dan ook... gek he! En al die amateur beelden fotos die door gewone new yorkers dagjes mensen zaken lui etc! | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 18:30 |
Nou nee, dat doet lelijkknap eigenlijk niet. Voor de eerste impact, sure, maar daarna keken veel meer mensen en camera's die kant op. Die zijn dan allemaal voor de gek gehouden/brainwashed/etc. ? | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 18:32 |
Allemaal makke schapen he 😊 | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 18:34 |
als je al een paar minuten naar boven kijkt kan je echt wel het verschil zien tussen (roadrunner ghost raket etc ) en een vliegtuig!! En dan maakt het nog niet eens een hol uit wat voor vliegtuig.. Ik vond de theorie waarbij een ander vliegtuig werd gebruikt gewoon nog een beetje geloof waardig overkomen, dit is gewoon je reinste BS! [ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 03-09-2017 18:38:18 ] | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 18:40 |
Ook mooi hoe de explosie in het gebouw tegelijkertijd ook een implosie was | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 18:51 |
Wat ik mij ook af vraag isje ziet dat de balken naar binnen buigen, dus moet er een explosief neem ik aan de buitenkant geplaatst zijn.. of iets | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 18:52 |
Dat ja, bijzonder magisch allemaal. | |
De_cameraman_uit_Colombia | zondag 3 september 2017 @ 20:10 |
Dat en de enorme emoterreur waar de VSAmerikanen heer en meester in zijn. Welke originele observatie dan ook die er al was, is volledig geoverprint door de constante stroom aan tv-beelden van een inmorphend zogenaamd "vliegtuig". | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 20:33 |
En uiteraard ben jij daarboven verheven en doorzie je het allemaal | |
ITrade | zondag 3 september 2017 @ 20:46 |
Jij zou het nog niet geloven als Bush het jou in persoon komt vertellen. | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 20:51 |
Ja ... want je gaat naar binnen om te kijken naar tv terwijl je het zelf ook van afstand kan bekijken. En niemand die meld, "thats not what i saw" Bedoel we hebben het hier over een hele grote stad he.. 11 miljoen inwoners.. Je hebt vast wel wat voorbeelden voor me paar duizend of zo! Exact wat ik deed bij de vuurwerk ramp, ik holde naar binnen om tv te kijken.. Oh wacht mijn straat lag in puin! | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 20:53 |
Geef me een goede reden waarom ik Bush zou moeten geloven op zijn woord... | |
theguyver | zondag 3 september 2017 @ 20:53 |
Hoeft niet hij heeft er een heel interview over | |
ITrade | zondag 3 september 2017 @ 20:56 |
| |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 21:19 |
And which warp speed would that be Dr. Spock? At what speed would the beer can go through the garden fence? | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 21:22 |
Dat kun je berekenen. Maar in feite geef je toe dat je nooit hebt berekend of het inderdaad onmogelijk is. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 21:25 |
In this scenario, the 'magnitude' (not quite the right word to use imo, but anyway) of the damage created by the less efficient wrecking ball would be insignificant. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 21:34 |
Thank You. I imagine the weight of the 20 or so floors above the 'impact' zone may also make the entire structure a bit stronger. And then there is all the support and extra strength from the many perimeter steel wall columns/tubes (which were about the same thickness as armoured plating I believe), welds, huge bolts,steel plate floorpans, trusses connected to 1.09 in./28mm thick steel rods and bars running horizontally and diagonally between the floors, reinforced 13cm thick concrete floors etc. behind the perimeter wall. But no, along comes a hollow, light, thin 'plane' travelling at impossible speed for such an aircraft at that altitude, constructed of millions of parts from many different materials,with a big plastic nose, weighing in total about 90tons, allegedly smashing through it. We are also expected to believe that one of the engines went though both sides of the building, flew through the air on the other side and then rolled down a street a few blocks further away. | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 21:42 |
But the supervisor wouldn't be very happy if a few employees went and did a dance on the wings. But of course the wings are so strong that they go through steel columns right? | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 21:45 |
Gewoon in het Nederlands allemaal aub | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 21:46 |
If I hit a 3mm aluminium panel with a 15mm steel hammer, that would obviously cause more damage than if I hit a 15mm thick steel column with a 3mm thick hammer made of aluminium panelling.There would be damage to the aluminium hammer and insignifficant damage to the steel column. Snappez vous? | |
Tingo | zondag 3 september 2017 @ 21:50 |
Sorry hoor - ik dacht dat je Engels leraar was. En meer dan de helft van artikelen,vids,leesmaterialen etc.hier in 't Engels zijn. | |
ChrisCarter | zondag 3 september 2017 @ 21:57 |
Het heeft niets met mij te maken maar met alle bezoekers van dit forum. Houdt het voor iedere bezoeker leesbaar. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 22:06 |
Nogmaals, de vleugels zijn niet door de kolommen heen gegaan. Je probeert opzettelijk zand in de discussie te strooien door van de feiten af te wijken. Lelijknap heeft een foto geplaatst waarop goed is te zien dat de kolommen ter hoogte van de vleugels intact zijn. | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 22:08 |
Doet er niet toe. Je geeft zelf toe dat aluminium wel degelijk schade aanricht. | |
Lambiekje | zondag 3 september 2017 @ 22:40 |
Dus waar zijn de vleugels gebleven | |
Wantie | zondag 3 september 2017 @ 22:48 |
In het gebouw. Zie de video van tingo, die laat zien hoe dat werkt. | |
ATuin-hek | zondag 3 september 2017 @ 23:44 |
That is something you can calculate. Several people, myself included have done these calculations for the WTC towers. The conclusions are very clear, pressure and forces are more than enough to cause the steel to break and fail. Dat kan je dus uitrekenen. Meerdere mensen, inclusief mijzelf, hebben dat gedaan voor de WTC torens, met hele duidelijke conclusies. De krachten die hiermee gepaard gaan zijn meer dan genoeg om het staal te laten falen. | |
Lambiekje | maandag 4 september 2017 @ 16:02 |
Verpulveren is iets anders dan zeer plaatselijk falen | |
ATuin-hek | maandag 4 september 2017 @ 16:07 |
Bron voor het verpulveren bij de inslag? | |
Wantie | maandag 4 september 2017 @ 16:10 |
Judy Woods | |
Tingo | maandag 4 september 2017 @ 22:01 |
It shouldn't be that much of a problem,seeing as most of the material posted here is in English. Not only that, some of the most important information is in technical,scientistic,political jargon etc. Audio material is also very often spoken in an unfamiliar accent to most of us here, and therefore extra difficult to understand. | |
Wantie | maandag 4 september 2017 @ 22:04 |
Leer gewoon zelf Nederlands ipv dat je verwacht dat iedereen zich maar aan je aanpast.. | |
Tingo | maandag 4 september 2017 @ 22:20 |
Nah. Can't really be that arsed. | |
ChrisCarter | maandag 4 september 2017 @ 23:35 |
Op een Nederlands forum... | |
Tingo | dinsdag 5 september 2017 @ 11:38 |
Er zijn zo veel verschillende onderdelen en materialen dus zo’n goede berekening zou heel erg moeillijk om te maken en dus moeillijk om te controleren. Zo’n berekening zou niet erg betrouwbaar zijn. Dan moeten we ook maker van de berekening vertrouwen ? Niet echt. Ook als we weten dat de maker z’n eigen agenda heeft? Zeker niet. | |
ems. | dinsdag 5 september 2017 @ 11:41 |
Nu opeens zijn 'berekeningen' niet betrouwbaar maar wel moeten die loser wel op z'n woord geloven als hij even zonder berekeningen stelt dat het onmogelijk is dat het WTC is ingestort door een vliegtuig "want een vliegtuig is zo licht" Natuurlijk ook van toepassing op jou, slimpie. Met je slachtofferagenda. | |
ATuin-hek | dinsdag 5 september 2017 @ 11:50 |
Bullshit. Het gaat om structureel staal, waarvan de dikte en het type gewoon bekend is. Dat is juist het mooie van een berekening, dat kan je controleren. Iets wat je juist niet kan doen bij de diverse onderbuik gedreven blogpostjes en dergelijke. | |
theguyver | dinsdag 5 september 2017 @ 12:47 |
+- 200 ton... ah joh til je zo op! | |
Tingo | dinsdag 5 september 2017 @ 13:00 |
Veel minder.....rond 100. In ieder geval dan maar heel licht in vergelijking met 'n gebouw van 250,000 ton is. | |
Tingo | dinsdag 5 september 2017 @ 13:03 |
Het gaat ook om 'n object van duizenden verschillende onderdelen die van heel veel verschillende materialen gemaakt is. Berekening zijn waardeloos als ze fout zijn. | |
ATuin-hek | dinsdag 5 september 2017 @ 13:33 |
Voor een simpele berekening hoef je helemaal niet rekening te houden met duizenden onderdelen. Je kan de kracht van de impact berekenen, en daaruit berekenen wat de kracht op het stalen frame was. Gaat dat over de limiet heen, dan breekt het staal, zo simpel is het. Als je echt wil kan je met hulp van een computer ook een berekening doen waar wel rekening wordt gehouden met duizenden onderdelen. Daar komt ook uit dat wat we zagen gewoon kan. | |
Wantie | dinsdag 5 september 2017 @ 14:47 |
Grappig, dan opeens is het niet meer aluminium vs staal, maar erken je dat er veel meer verschillend materiaal erbij betrokken was. | |
Wantie | dinsdag 5 september 2017 @ 14:48 |
Toch kun je niet uitleggen waarom 10m2 kippengaas volgens jou minder sterk is dan 100m2 kippengaas | |
Wantie | dinsdag 5 september 2017 @ 14:50 |
Klopt, jij zult bij het maken van de berekening jezelf toch laten leiden door je eigen agenda. | |
Tingo | dinsdag 5 september 2017 @ 17:10 |
Als er 'n stalen frame in je berekening is, dan moet 'n holle dunner lichter object ook in de berekening. Om 't simpel te houden - Alu vs Staal , dan is 't 60/70 tons holle dunne alu tegen 110,000 tons holle staal. De beelden in de 911 TV show onmogelijk zijn. If it was the other way around - a steel plane colliding with an aluminium frame dan 't 'n andere verhaal is.Maar dat is net zo onmogelijk natuurlijk. |