abonnement Unibet Coolblue
pi_172131331
Geweldig! Wat een baas!
Nu nog een videootje van zichzelf waarin hij op de nucleaire knop drukt.
Hij verdedigt slechts zichzelf.
  maandag 3 juli 2017 @ 08:34:11 #127
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172131672
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:37 schreef grrrrg het volgende:
Geweldig! Wat een baas!
Nu nog een videootje van zichzelf waarin hij op de nucleaire knop drukt.
Hij verdedigt slechts zichzelf.
Hij verdedigd niets. Het doel is duidelijk; Hij gebruikt CNN en andere mediakanalen om bijvoorbeeld Washington Post en New York Times (die al aardig wat compromitterende scoops hebben gehad) zonder die direct aan te vallen als Fake News te brandmerken. Zijn gedrag is voorspelbaar, een afleidingsmanoeuvre introduceren, en ondertussen de vrije pers ondermijnen met iets geniepigs.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 3 juli 2017 @ 08:35:21 #128
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172131684
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 17:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je zal maar ouder zijn dan 7 en zoiets tweeten...
_O- _O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 3 juli 2017 @ 08:39:44 #129
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172131714
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, hij claimt gewoon op zeer sneue kleuterachtige wijze de overwinning op CNN.
Met een enkele overwinning zul je nooit de oorlog winnen. De tweet van Trump zal als gevolg hebben dat alle persbureaus nauwer gaan samenwerken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 3 juli 2017 @ 08:41:27 #130
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172131730
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 16:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Onder zijn achterban lijken dit soort dingen ook totaal geen schade op te leveren.
Omdat die geen leider volgen, maar de massa achter de leider. Succes van zo'n leider maakt blind. Op het moment dat hij openlijk gaat falen, is het gedaan met de pret.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 3 juli 2017 @ 08:46:05 #131
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172131764
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 00:21 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Nee ;-)

Sowieso, als iemand de hele erge negativiteit wat iemand heeft tov van Trump met kleuters gaat vergelijken, ook 'veel erger dan kleuters' gaat mij persoonlijk te ver. Ik moest het even kwijt. Misschien uit persoonlijke ervaring dat ik weet hoe desctructief het kan zijn voor met name voor kleuters als dom scheldend etc te worden afgeschilderd.

Verder no offense:-)
maar een president die zulke dingen tweet vind je dan weer niet te ver gaan. Bijvoorbeeld hoe destructief het kan zijn om de media als vijand neer te zetten.

Als je dat allemaal zo begrijpt uit ervaring, waarom juich je dan als de potus zoiets doet?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 juli 2017 @ 08:50:45 #132
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172131813
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 12:22 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 02-07-2017 om 06:47:04 We will always take care of our GREAT VETERANS. You have shed your blood, poured your love, and bared your soul, in… https://t.co/bTPuerxLOr reageer retweet
Mooie foto:
[ afbeelding ]

met drumstel achter zich:


Zijn gedrag is één logge grap, een grap zo bitter dat die overal hardnekkige kringen achterlaat..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 3 juli 2017 @ 09:02:18 #133
192592 SureD1
------------------------------
pi_172131940
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2017 01:55 schreef Fir3fly het volgende:
Trump beledigen is een morele plicht.
Dit dus...
  maandag 3 juli 2017 @ 09:04:00 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_172131954
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 02:13 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die manier van redeneren hetzelfde zou zijn geweest als een Obama dezelfde soort ontiegelijk kinderachtige tweets de wereld in had geschoten vanwege een Trump en andere randfiguren die hem achterna zaten om een geboorteakte.
die kreeg ook veel kritiek van veel media. En als hij zo had getweet had hij ook terecht iedereen over zich heen gehad. Maar daar zit het nu juist. Hij deed het dus niet, ondanks veel kritiek.

Trump roept het over zichzelf af. Gedraagt zich dag 1 als een hork.

Edit: ik ben het dus met je eens

[ Bericht 5% gewijzigd door Vis1980 op 03-07-2017 09:09:37 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_172132465
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 08:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij verdedigd niets. Het doel is duidelijk; Hij gebruikt CNN en andere mediakanalen om bijvoorbeeld Washington Post en New York Times (die al aardig wat compromitterende scoops hebben gehad) zonder die direct aan te vallen als Fake News te brandmerken. Zijn gedrag is voorspelbaar, een afleidingsmanoeuvre introduceren, en ondertussen de vrije pers ondermijnen met iets geniepigs.
CNN verdient juist aan Trump. CNN creëert bewust fake-news rondom Trump om daarmee kijkcijfers te trekken en daarmee de financiële pot te spekken.

Zonder Trump zouden ze bij CNN volledig in paniek raken want dat zou een financiële aderlating betekenen. Trump begrijpt dat als voormalig media-icoon als geen ander en stelt dat gegeven als president nu terecht aan de kaak.

De media is rot tot op het bot. Ze verkondigen onwaarheden, liegen de burgers voor zolang er maar geld aan kan worden verdiend. De media is daarmee onbetrouwbaar te noemen, journalisten niet integer meer.

Dat is een gegeven feit waarin we anno 2017 in zijn beland. Wat is er mis mee een gegeven feit als zodanig te erkennen? Als zoiets over de paparazzi-pers zou worden gezegd dan zou iedereen het daarmee eens zijn. Anno 2017 zijn de paparazzi-pers en de mainstream-pers in elkaar verweven. Er is geen direct onderscheid meer want de financiële belangen zijn te groot geworden.

Verder een vermakelijk filmpje. :') Wat is er mis mee en wat is het alternatief? Jezelf niet verdedigen tegen de stroom van dagelijkse leugens en laster en jezelf daarmee uitleverend? Of het oppakken of inperken van de persvrijheid zoals we in steeds meer landen gaan zien? Of dit soort krachtige soort zelfspot nog nooit eerder vertoond door een Amerikaanse president?

Maar onze verzuurde anti-Trumpies, zwemmend in hun dagelijkse zinloze zelfhaatgedachten jegens Trump gaan zoals gewoonlijk weer jammerklagen en nieuwe complotten verzinnen. Ach, het levert toch niks op behalve een dikke middelvinger van the Trump himself. Go Trump! ^O^
pi_172132489
Als Amerikaans mediaconcern zou ik juist in m'n handjes knijpen met Trump. Kranten en nieuwszenders zitten massaal in de lift dankzij die halve zool.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172132513
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
Als Amerikaans mediaconcern zou ik juist in m'n handjes knijpen met Trump. Kranten en nieuwszenders zitten massaal in de lift dankzij die halve zool.
Die 'halve zool' is er wel president mee geworden. ^O^
pi_172132546
Ah daar is elzies idiote rant van de dag weer, het record planken mis slaan al gebroken?
  maandag 3 juli 2017 @ 09:44:40 #139
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172132566
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

CNN verdient juist aan Trump. CNN creëert bewust fake-news rondom Trump om daarmee kijkcijfers te trekken en daarmee de financiële pot te spekken.

Zonder Trump zouden ze bij CNN volledig in paniek raken want dat zou een financiële aderlating betekenen. Trump begrijpt dat als voormalig media-icoon als geen ander en stelt dat gegeven als president nu terecht aan de kaak.

De media is rot tot op het bot. Ze verkondigen onwaarheden, liegen de burgers voor zolang er maar geld aan kan worden verdiend. De media is daarmee onbetrouwbaar te noemen, journalisten niet integer meer.

Dat is een gegeven feit waarin we anno 2017 in zijn beland. Wat is er mis mee een gegeven feit als zodanig te erkennen? Als zoiets over de paparazzi-pers zou worden gezegd dan zou iedereen het daarmee eens zijn. Anno 2017 zijn de paparazzi-pers en de mainstream-pers in elkaar verweven. Er is geen direct onderscheid meer want de financiële belangen zijn te groot geworden.

Verder een vermakelijk filmpje. :') Wat is er mis mee en wat is het alternatief? Jezelf niet verdedigen tegen de stroom van dagelijkse leugens en laster en jezelf daarmee uitleverend? Of het oppakken of inperken van de persvrijheid zoals we in steeds meer landen gaan zien? Of dit soort krachtige soort zelfspot nog nooit eerder vertoond door een Amerikaanse president?

Maar onze verzuurde anti-Trumpies, zwemmend in hun dagelijkse zinloze zelfhaatgedachten jegens Trump gaan zoals gewoonlijk weer jammerklagen en nieuwe complotten verzinnen. Ach, het levert toch niks op behalve een dikke middelvinger van the Trump himself. Go Trump! ^O^
jij vindt filmpjes vermakelijk? dan deze ook (en een stuk treffender)

draaf jij maar als een minion achter die idioot aan, maar bedenk wel: als hij onderuit gaat, dan jij ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172132569
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die 'halve zool' is er wel president mee geworden. ^O^
Dat betwist ik dan ook niet.

Maar het is natuurlijk hilarisch dat zijn gehak op de media averechts werkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172132620
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:43 schreef Chewie het volgende:
Ah daar is elzies idiote rant van de dag weer, het record planken mis slaan al gebroken?
Het blijft altijd mooi hoe de verdedigers van de vrijheid van meningsuiting altijd een probleem hebben met vrije media. Elzies is hierop geen uitzondering.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172132632
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat betwist ik dan ook niet.

Maar het is natuurlijk hilarisch dat zijn gehak op de media averechts werkt.
Ik wacht nog steeds op het momen tdat Trump echt gaat regeren. Je weet wel: mensen aanstellen op iets van 300+ open functies, een werkende zorgwet uitwerken, politiek bedrijven, zowel nationaal en internationaal, meer van dat soort dingen. Maar misschien ben ik te optimistisch.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 3 juli 2017 @ 09:48:37 #143
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172132655
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat betwist ik dan ook niet.

Maar het is natuurlijk hilarisch dat zijn gehak op de media averechts werkt.
Een mediageile idioot als Trump krijg je met nieuws niet klein. Hij gebruikt dit tegen je. Hij voelt zich sterk omdat hij op een heel stevig fundament staat. Zijn rijkdom. Pak dat aan en zijn macht gaat verbrokkelen. Dat is weet ook Mueller; follow the money and you find the crook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172132663
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het blijft altijd mooi hoe de verdedigers van de vrijheid van meningsuiting altijd een probleem hebben met vrije media. Elzies is hierop geen uitzondering.
Elzies heeft dan ook al lang laten zien dat hij geen voorstander is van een vrije democratie of vrije pers. Daarom is hij ook zo blind voor iedere vorm van kritiek op Trump.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 3 juli 2017 @ 09:49:33 #145
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172132672
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op het momen tdat Trump echt gaat regeren. Je weet wel: mensen aanstellen op iets van 300+ open functies, een werkende zorgwet uitwerken, politiek bedrijven, zowel nationaal en internationaal, meer van dat soort dingen. Maar misschien ben ik te optimistisch.
vergeet het maar, eerst moet de hebzucht van zijn regering gestild worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172132689
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het blijft altijd mooi hoe de verdedigers van de vrijheid van meningsuiting altijd een probleem hebben met vrije media. Elzies is hierop geen uitzondering.
Ach, lekker laten lullen.

Natuurlijk gaan de media ook wel eens de mist in. Journalisten zijn wat dat betreft net mensen; ook zij maken soms fouten. Over het algemeen is de verslaggeving over Trump echter spot-on, wat ook resulteert in stijgende oplages en kijkcijfers.

Go media!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172132721
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat betwist ik dan ook niet.

Maar het is natuurlijk hilarisch dat zijn gehak op de media averechts werkt.
Nee, want het gros van de burgers neemt het waarheidsgehalte van de mainstream-media steeds minder serieus.

Natuurlijk blijven mensen paparazzi-bladen kopen. Maar betekent dat wat ze lezen ook geloven? Natuurlijk niet! Die tendens zien we nu ook binnen de mainstream media opkomen. Dat is de revolutie die mede door Trump nu wordt ontketend en absoluut een vervolg gaat krijgen. Zelfs na het Trump-tijdperk over 7,5 jaar.
pi_172132736
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 00:21 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Nee ;-)

Sowieso, als iemand de hele erge negativiteit wat iemand heeft tov van Trump met kleuters gaat vergelijken, ook 'veel erger dan kleuters' gaat mij persoonlijk te ver. Ik moest het even kwijt. Misschien uit persoonlijke ervaring dat ik weet hoe desctructief het kan zijn voor met name voor kleuters als dom scheldend etc te worden afgeschilderd.

Verder no offense:-)
Ik denk dat de vergelijking met kleuters vooral wordt gemaakt door de cognitieve en emotionele ontwikkeling die kleuters nog door moeten gaan maken tijdens het opgroeien. Geen belediging richting kleuters dus maar het normale verschil in ontwikkeling tussen volwassenen en kinderen. Daarmee verwijzend naar de indruk dat Trump deze ontwikkeling in mindere mate heeft doorgemaakt. Het kunnen beheersen van emoties is typisch iets wat een kind nog moet leren, driftbuien zijn daarom ook zeker geen uitzondering voor een kind. Trump laat op veel terreinen zien zich niet echt heel erg ontwikkeld te hebben, hij reageert ontzettend met primaire emoties, laat weinig zelfkennis zien en überhaupt weinig kennis op de terreinen waar hij nu wel eindverantwoordelijk is.
Voor een kind heel normaal, voor een volwassene niet. Zeker niet voor de president van (nu nog) het machtigste land ter wereld.

quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 01:48 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hij wordt/werd uitgemaakt voor mentaal ziek en mentaal ongepast, talloze nare beledigingen naar zijn fysieke gesteldheid, veel mensen zinspelen op zijn dood tot het punt waarop a-list Hollywood celebs het normaal vinden dat openlijk te bespreken of zelfs af te beelden. Het zou een heel slecht voorbeeld zijn als je jezelf daar niet keihard tegen verdedigt.

Daarnaast worden zijn vrouw en zoon Barron natuurlijk ook nog voor van alles en nog uitgemaakt.
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2017 01:55 schreef Fir3fly het volgende:
Trump beledigen is een morele plicht.
Je hoeft je nooit te verlagen tot het gedrag van de ander, dat geldt eigenlijk voor beide zijden.
Waar denk je dat andere politieke leiders, ook in Nederland, voor uit worden gemaakt? Die reageren toch ook niet zoals Trump? Tegelijkertijd zijn ongefundeerde beledigingen natuurlijk af te keuren natuurlijk, maar helaas is dat inherent aan het vak als politiek figuur.
  maandag 3 juli 2017 @ 09:53:14 #149
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172132737
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, lekker laten lullen.

Natuurlijk gaan de media ook wel eens de mist in. Journalisten zijn wat dat betreft net mensen; ook zij maken soms fouten. Over het algemeen is de verslaggeving over Trump echter spot-on, wat ook resulteert in stijgende oplages en kijkcijfers.

Go media!
Toch is het wachten op een echte doorbraak. ik verwacht nog wat van Washington Post. En daar is Trump dan ook geducht op. DIE durft hij vooralsnog niet aan te vallen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172132757
Inmiddels in de top 10 van meest populairste tweets of all time met 500k likes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')