abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171700316
Kreeg net dit mailtje van Coolblue, schik me te pleuris.


Hallo Alwaysonhold,

We zien dat je de laatstse 12 maanden in je gebruikersaccount meer dan 3 bestellingen geretourneerd hebt.

Natuurlijk is het geen enkel probleem om spullen terug te sturen, maar aangezien we dit een buitensporige hoeveelheid retour meldingen vinden, zijn we genoodzaakt je account te blokkeren.

Voor meer info bel onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Coolblue.

Ik heb 4 dingen van 11 artikelen router gemeld waarvan 2 doa. Iemand al eens meegemaakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door radeloosje1987 op 14-06-2017 22:55:51 ]
pi_171700384
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ik heb 4 dingen van 11 artikelen router gemeld waarvan 2 doa. Iemand al eens meegemaakt?
Wat zij de webcare toen je dit vertelde?

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 22:50:30 ]
pi_171700449
anders neem je contact met ze op en geef je aan dat de helft van je retourmeldingen producten waren die de status DoA hadden.

zomaar een wild idee van me.
pi_171700525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat zij de webcare toen je dit vertelde?
Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.
pi_171700554
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.
Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos worden
pi_171700636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos worden
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
pi_171700790
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
Hihi
pi_171700839
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]


[..]

Hihi
Kan snel omslaan ja.
pi_171700849
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?

Mailtje kan nep zijn.
pi_171700857
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 23:03:16 ]
pi_171700888
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren. :')
ja of ts is zo iemand die een nieuwe spelcomputer koopt, zijn defecte in de doos stopt en het "DoA" retourneert.
pi_171700954
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?

Mailtje kan nep zijn.
Ja, account is geblokkeerd.
pi_171700955
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?

Mailtje kan nep zijn.
Dit. Ik zou dit eerst even checken als je dat nog niet hebt gedaan.
pi_171700973
Doa?
pi_171700974
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren. :')
Dit. Wel balen, was altijd wel tevreden met CB.
pi_171700986
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:06 schreef Krollie het volgende:
Doa?
Dead on arrival.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:12:16 ]
pi_171701011
Klantenservice van CB is tot 23:59 geopend. Ik zou gewoon even contact opnemen.
pi_171701028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef xaban06 het volgende:
Klantenservice van CB is tot 23:59 geopend. Ik zou gewoon even contact opnemen.
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
pi_171701048
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Stuur gewoon dit topic door.
pi_171701117
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Nieuw account maken werkt niet?

Ik had ooit bij de FRS aangegeven dat ik een gekochte bluray niet werkend kreeg, dag later had ik een nieuwe en de oude mocht ik houden/ nooit gehoord om hem retour te sturen
pi_171701118
TS dit klinkt als laster naar CB toe.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_171701128
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Death on arrival.
Dat is wel heel luguber... Dead on arrival is de juiste term
pi_171701156
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef Chinless het volgende:
TS dit klinkt als laster naar CB toe.
Wat? Hoezo dat nu weer?
pi_171701224
Gewoon bellen, zal wel de software zijn.
.
pi_171701236
Nou gebeld net, leuke telefoniste wist me te melden dat ze in hun adressen bestand de mensen aan het naderen zijn die de afgelopen tijd buitensporig veel hadden terug gestuurd.

En daar hoor ik dus schijnbaar ook bij. Mijn account zou over 3 maanden weer gedeblokkeerd worden en dan hielden ze mijn account in de gaten als die weer actief wordt. Uitgelegd van de doa de 2 die ik had gehad, had ze geen boodschap aan.
pi_171701305
* Fer speelt even de webcare

quote:
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 23.59 uur `s avonds bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook

Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Coolblue B.V.
T.a.v. Kay Dieke
Antwoordnummer 5515
3000 VB, Rotterdam

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR PlatformExterne pagina.
.
pi_171701435
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Whaaaat???? No money?
pi_171701454
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
pi_171701469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Waarvan 2 kapot.
pi_171701484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:22 schreef vaduz het volgende:

[..]

2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
Twee op de elf dingen die kapot waren bij ontvangst. Kan natuurlijk. Maar als bedrijf zou ik dat, zeker gezien het totale aantal retouren, wel opvallend vinden.
Whaaaat???? No money?
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 23:27:08 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_171701566
Wat had je besteld? Een smartphone soms?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_171701575
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
pi_171701590
Wat is dit nou weer voor vaag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:14:49 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171701593
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef Karina het volgende:
Wat had je besteld? Een smartphone soms?
Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
pi_171701600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef delano.888 het volgende:
Wat is dit nou weer voor vraag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?
Vraag iets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:15:07 ]
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 23:28:41 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_171701605
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
Mmmm OK.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_171701641
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmmm OK.
Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:31:48 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171701686
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:30 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
Wat was er steeds stuk dan?
pi_171701688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171701706
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat was er steeds stuk dan?
1 keer oplader telefoon, 2de keer koffiezetapparaat.
pi_171701740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
Klopt. Reclame is het natuurlijk niet.
pi_171701919
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171701937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
pi_171701948
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat was er steeds stuk dan?
GC / Wat als je artikelen blijft terug sturen retour webshop
pi_171701950
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
Wat zeiden zij?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171702024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:42 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Wat zeiden zij?
Heb ik al gepost.
pi_171702160
quote:
Ah, dat verklaart het:

quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
Zomaar een vraagje wat me te binnen schiet op 2de paasdag.

Bij de Bol's van deze wereld, stel je blijft maar gebruik maken bij alle artikelen die je besteld met het retour recht. Wat zou er dan uiteindelijk gebeuren?
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
TS is een beetje heel erg tokkie.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171702196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:51 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het:

[..]

[..]

[..]

TS is een beetje heel erg tokkie.
:Y
pi_171702236
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
pi_171702255
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
Als iemand bij mijn webshop gratis smartphones gaat "lenen" ga ik hem ook heel snel blokkeren hoor..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')