Wat zij de webcare toen je dit vertelde?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ik heb 4 dingen van 11 artikelen router gemeld waarvan 2 doa. Iemand al eens meegemaakt?
Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zij de webcare toen je dit vertelde?
Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos wordenquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos worden
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
Hihiquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
ja of ts is zo iemand die een nieuwe spelcomputer koopt, zijn defecte in de doos stopt en het "DoA" retourneert.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren.
Ja, account is geblokkeerd.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?
Mailtje kan nep zijn.
Dit. Ik zou dit eerst even checken als je dat nog niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?
Mailtje kan nep zijn.
Dit. Wel balen, was altijd wel tevreden met CB.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren.
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef xaban06 het volgende:
Klantenservice van CB is tot 23:59 geopend. Ik zou gewoon even contact opnemen.
Stuur gewoon dit topic door.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Nieuw account maken werkt niet?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
quote:Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 23.59 uur `s avonds bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook
Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Coolblue B.V.
T.a.v. Kay Dieke
Antwoordnummer 5515
3000 VB, Rotterdam
Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR PlatformExterne pagina.
2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Waarvan 2 kapot.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Twee op de elf dingen die kapot waren bij ontvangst. Kan natuurlijk. Maar als bedrijf zou ik dat, zeker gezien het totale aantal retouren, wel opvallend vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
Vraag iets?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef delano.888 het volgende:
Wat is dit nou weer voor vraag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?
Mmmm OK.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
Wat was er steeds stuk dan?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
Waarom bizar?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
Klopt. Reclame is het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
Wat zeiden zij?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
Ah, dat verklaart het:quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:42 schreef praadje het volgende:
[..]
GC / Wat als je artikelen blijft terug sturen retour webshop
quote:Op maandag 17 april 2017 13:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
Zomaar een vraagje wat me te binnen schiet op 2de paasdag.
Bij de Bol's van deze wereld, stel je blijft maar gebruik maken bij alle artikelen die je besteld met het retour recht. Wat zou er dan uiteindelijk gebeuren?
quote:Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
TS is een beetje heel erg tokkie.quote:Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het:
[..]
[..]
[..]
TS is een beetje heel erg tokkie.
Als iemand bij mijn webshop gratis smartphones gaat "lenen" ga ik hem ook heel snel blokkeren hoor..quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |