abonnement Unibet Coolblue
pi_171690116



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_171690123
Een weergave van het laatste bericht uit Topic #393 Beveiligingsystemen

quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:42 schreef THEFXR het volgende:.........maar wil mijn geen eindatum geven van een refund, ze typen echt 6x, dat je moet wachten.
17 juli, dan kom ik op 80 dagen uit tov de verzend datum, dat is echt erg lang, .........
Dat is inderdaad de standaard reactie die ik al meldde.
mbt die 80 dagen.
Grote kans dat zij de uiterste leverdatum al opgerekt hebben na je eerste bericht. Meestal melden ze dat wel netjes, zgn om je gerust te stellen dat het wel goed komt en je geen zorgen hoeft te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 14-06-2017 22:40:15 ]
  donderdag 15 juni 2017 @ 08:47:19 #3
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171704276
Banggood doet moeilijk guttegut :')
Ze verwachten een document van het postkantoor waarin staat dat het pakketje zonder reden retour afzender is gegaan :')
Paypal claim dan maar joe
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_171704482
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:47 schreef bobbernaut het volgende:
Banggood doet moeilijk guttegut :')
Ze verwachten een document van het postkantoor waarin staat dat het pakketje zonder reden retour afzender is gegaan :')
Paypal claim dan maar joe
Heb je al gewoon even contact gezocht in het webcare gedeelte op FOK!?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_171704557
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:47 schreef bobbernaut het volgende:
Banggood doet moeilijk guttegut :')
Ze verwachten een document van het postkantoor waarin staat dat het pakketje zonder reden retour afzender is gegaan :')
Paypal claim dan maar joe
Neem inderdaad maar even contact op met de webcare hier, werkelijk nog nooit problemen gehad. Dus laat die :') maar achterwege.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_171704884
Bobber is weer terug :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_171707949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:39 schreef Miniem het volgende:
Bobber is weer terug :')
Hoe makkelijk wil je het hebben, je hebt een Nederlandse medewerker van Banggood, je laat een reactie achter in het topic en het wordt geregeld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:18:11 #8
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171708112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:39 schreef Miniem het volgende:
Bobber is weer terug :')
En doet z'n usericon weer eer aan :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171708796
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:47 schreef bobbernaut het volgende:
Banggood doet moeilijk guttegut :')
Ze verwachten een document van het postkantoor waarin staat dat het pakketje zonder reden retour afzender is gegaan :')
Paypal claim dan maar joe
Gewoon een lief berichtje naar Thomas van Banggood sturen en alles komt goed :)
pi_171710050
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:47 schreef bobbernaut het volgende:
Banggood doet moeilijk guttegut :')
Ze verwachten een document van het postkantoor waarin staat dat het pakketje zonder reden retour afzender is gegaan :')
Paypal claim dan maar joe
Sorry dat ik de zoveelste ben die het zegt, maar de service hier is top. Dus ik zou zeggen, probeer het eens. Een :') is echt niet nodig
  donderdag 15 juni 2017 @ 14:39:15 #11
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171711248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:50 schreef elinx het volgende:
Een weergave van het laatste bericht uit Topic #393 Beveiligingsystemen

[..]

Dat is inderdaad de standaard reactie die ik al meldde.
mbt die 80 dagen.
Grote kans dat zij de uiterste leverdatum al opgerekt hebben na je eerste bericht. Meestal melden ze dat wel netjes, zgn om je gerust te stellen dat het wel goed komt en je geen zorgen hoeft te maken.
ze moeten de leveringsdatum niet oprekken, maar de dispute/refund datum
pi_171717320
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:39 schreef THEFXR het volgende:......
ze moeten de leveringsdatum niet oprekken, maar de dispute/refund datum
Ze schrijven meestal dat je de goederen kan verwachten in ..xx.. dagen en als de goederen niet zijn gearriveerd voor xx-xx-2017 kan je een dispute aanvragen.
Vervolgens daaronder kan je de kopersbescherming verlengen (lees: disputedatum uitstellen)
Hetzelfde kunnen de verkopers doen, wat ze waarschijnlijk hebben gedaan.

Feitelijk is dat de uiterste leverdatum, want als je reageert mbt op het overschrijden van de maximaal verwachte aantal dagen waarbinnen het geleverd wordt is het eerste wat ze doen verwijzen naar de uiterste dispute datum. Eerder zal je geen refund ontvangen.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:35:19 #13
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171718755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:38 schreef elinx het volgende:

[..]

Ze schrijven meestal dat je de goederen kan verwachten in ..xx.. dagen en als de goederen niet zijn gearriveerd voor xx-xx-2017 kan je een dispute aanvragen.
Vervolgens daaronder kan je de kopersbescherming verlengen (lees: disputedatum uitstellen)
Hetzelfde kunnen de verkopers doen, wat ze waarschijnlijk hebben gedaan.

Feitelijk is dat de uiterste leverdatum, want als je reageert mbt op het overschrijden van de maximaal verwachte aantal dagen waarbinnen het geleverd wordt is het eerste wat ze doen verwijzen naar de uiterste dispute datum. Eerder zal je geen refund ontvangen.
ze kunnen zelf toch eerder refunden ipv af te wachten op een dispute?
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:37:43 #14
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_171718838
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ze kunnen zelf toch eerder refunden ipv af te wachten op een dispute?
Dat kunnen ze wel. Maar dat doen ze niet.
pi_171720231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:35 schreef THEFXR het volgende:
.......
ze kunnen zelf toch eerder refunden ipv af te wachten op een dispute?
Klopt, mits ze het bedrag al ontvangen hadden.
Dat is echter pas het geval als jij op "confirm goods recieved" hebt geklikt, of de uiterste datum is bereikt.
Alleen als zij de transactie annuleren wordt het bedrag teruggestort. Dat laatste is niet zo goed voor hun reputatie omdat ze feitelijk aangeven niet te kunnen leveren. Bezorgproblemen liggen bij derden/vierden.
Vandaar dat ze willen wachten en je "tegemoet" komen door kopersbescherming te verlengen tot 80 dagen ipv 60. Ze krijgen het bedrag dus ook pas later als jij geen actie onderneemt als de goederen alsnog bezorgd worden.

Maar waarschijnlijk hopen ze dat het pakket misschien toch nog aankomt, jij het erbij laat zitten, je vergeet een dispute aan te maken. Alles onder de noemer ontmoedigingsbeleid.

Je kan natuurlijk zelf ook al eerder een dispute openen, maar kan de reactie van AliExpress in dat geval niet voorspellen.
Bovendien komt dit dispute bij jouw reputatie. Doe je dat vaker om dezelfde redenen (pakket ligt in Nederland, maar jij hebt het niet ontvangen) dan kan AliExpress wel eens anders besluiten.
Vandaar het advies om regelmatig bij de koper te benadrukken dat het pakket er nog steeds niet is en melden wanneer je een dispute gaat openen vlak voor de uiterste datum verstrijkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door elinx op 15-06-2017 22:59:57 ]
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:39:26 #16
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_171726972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je al gewoon even contact gezocht in het webcare gedeelte op FOK!?
Kon ik niet snel vinden dus had gewoon klantenservice van Banggood zelf gebruikt
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Neem inderdaad maar even contact op met de webcare hier, werkelijk nog nooit problemen gehad. Dus laat die :') maar achterwege.
Nou ik heb wel problemen dus die :') is gewoon terecht :*
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:39 schreef Miniem het volgende:
Bobber is weer terug :')
Ja, verveelde me even na wat succesvolle jaren, dus ik dacht; laat ik mijn leven weer vergooien op FOK!

:')

Vind het wel cute dat je mij nog herkent O+
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe makkelijk wil je het hebben, je hebt een Nederlandse medewerker van Banggood, je laat een reactie achter in het topic en het wordt geregeld.
Nou hij heeft anders nog steeds niet gereageerd :9
quote:
12s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

En doet z'n usericon weer eer aan :D
Met trots
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:47 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Gewoon een lief berichtje naar Thomas van Banggood sturen en alles komt goed :)
Ik kijk even hoe dit afloopt
quote:
12s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:45 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Sorry dat ik de zoveelste ben die het zegt, maar de service hier is top. Dus ik zou zeggen, probeer het eens. Een :') is echt niet nodig
Ook nooit problemen gehad, juist bij Banggood besteld omdat ik weet dat zij een hele goede shop zijn. Alleen dat ze nu opeens moeilijk doen en een document van het postkantoor willen, dat is wel :')waardig
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:47:30 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171727100
Tja, well met al die mensen die dingen weigeren om invoerkosten te ontwijken; zeggen dingen niet ontvangen te hebben en andere meuk. Kan ik mij voorstellen dat ze iets van bewijs willen, al is het maar iets kleins zoals een mailtje / twitter berichtje.

:D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:50:27 #18
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171727149
Vandaag komt de "SNDWAY 40M laser distance meter SW-T40" binnen *O*
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:58:06 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171727312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:50 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag komt de "SNDWAY 40M laser distance meter SW-T40" binnen *O*
Nice, ben benieuwd :)

Hier alleen wat random hoesjes en dingen onderweg, niet eens zo zeer voor mijzelf maar voor familie en vrienden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:03:25 #20
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171727404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice, ben benieuwd :)

Hier alleen wat random hoesjes en dingen onderweg, niet eens zo zeer voor mijzelf maar voor familie en vrienden.
Ik ook, kan eventueel wel even een kleine review komend weekend/maandag maken.
En wat er verder onderweg is:
- iPhone hoesje (2x)
- iPhone screenprotector (2x)
- Setje schroevendraaierbitjes
- "Snelkoppeling" voor de bitjes

Dus vrij klein spul. Het is niet meer de gekkigheid zoals het eerst wel was.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:26:08 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171727909
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:03 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik ook, kan eventueel wel even een kleine review komend weekend/maandag maken.
En wat er verder onderweg is:
- iPhone hoesje (2x)
- iPhone screenprotector (2x)
- Setje schroevendraaierbitjes
- "Snelkoppeling" voor de bitjes

Dus vrij klein spul. Het is niet meer de gekkigheid zoals het eerst wel was.
Kijk net nog evne een keer, maar heb blijkbaar toch nog het een en ander onderweg :P

Hier een:
- Ipad 2017 hoes + protector
- DVB receiver
- BBQ tangetje (was goedkoper vorige week) zal wel niets zijn. Impulsaankoopje :+
- Geluidsmetertje
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:50:45 #22
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171728453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kijk net nog evne een keer, maar heb blijkbaar toch nog het een en ander onderweg :P

Hier een:
- Ipad 2017 hoes + protector
- DVB receiver
- BBQ tangetje (was goedkoper vorige week) zal wel niets zijn. Impulsaankoopje :+
- Geluidsmetertje
Je gaat vliegtuigen ontvangen?
Voor zo'n tang kun je beter langs de Action ofzo :+
En je gaat ook nog kijken hoeveel geluid de buren produceren? _O-
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:07:02 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171728747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:50 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je gaat vliegtuigen ontvangen?
Dat en of DAB, er komt hier een mooie aanvliegroute vlak langs/boven het huis te liggen op 4.000ft. Wel grappig om dan te hebben icm een PI.
quote:
Voor zo'n tang kun je beter langs de Action ofzo :+
Ja true; had hem in het mandje gestopt. Als voorbeeldje maar toen hij voor $4 nogwat langs kwam maar gewoon besteld. Hoef ik ook niet meer naar de action :+
quote:
En je gaat ook nog kijken hoeveel geluid de buren produceren? _O-
Buren?
Leuk voor de heb naast de kleurenmeter, stroommeter, en temperatuur meter om iets meer te zegen over hoe hard de speakers van telefoons kunnen. En iemand vroeg hoe hard geluid zo'n robotstofzuiger maakte.
Dus in het kader meten is weten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:36:07 #24
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171730468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat en of DAB, er komt hier een mooie aanvliegroute vlak langs/boven het huis te liggen op 4.000ft. Wel grappig om dan te hebben icm een PI.

[..]

Ja true; had hem in het mandje gestopt. Als voorbeeldje maar toen hij voor $4 nogwat langs kwam maar gewoon besteld. Hoef ik ook niet meer naar de action :+

[..]

Buren?
Leuk voor de heb naast de kleurenmeter, stroommeter, en temperatuur meter om iets meer te zegen over hoe hard de speakers van telefoons kunnen. En iemand vroeg hoe hard geluid zo'n robotstofzuiger maakte.
Dus in het kader meten is weten.
Hier lag laatst ook een aanvliegroute (ivm de sluiting van de Kaagbaan op Schiphol). Wel grappig om dan FlightRadar in de gaten te houden om te kijken wat er over komt.

Jeetje, flinke collectie _O-
Stroom/Multimeter heb ik ook enkele jaren geleden uit China gehaald. Goed genoeg voor die ene keer dat ik hem gebruik of nodig heb.

Jij nog tips voor leuke/goedkope gadgets? :P
pi_171732189
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:36 schreef Goddelijker het volgende:
Hier lag laatst ook een aanvliegroute (ivm de sluiting van de Kaagbaan op Schiphol). Wel grappig om dan FlightRadar in de gaten te houden om te kijken wat er over komt.
Plus vliegverkeer dat Flightradar24 niet laat zien. })

Trackingcode van de power bank werkt nog niet*, dus zal ook niet vandaag of morgen
(lees: op tijd voor Vaderdag) binnenkomen. -O-
Ah well.

* Al zegt dat eigenlijk ook niets; vaak genoeg iets bezorgd terwijl tracking (nog) niet werkte...
pi_171746710
Ik zoek autowimpers, nu vind ik ze alleen op van die sites zoals miniinthebox en chinabuyegroup voor circa 3 tot 4 dollar. Op ebay kan ik ook weinig vinden als ik op car eyelashes zoek. Iemand die me kan helpen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_171747064
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:10 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek autowimpers, nu vind ik ze alleen op van die sites zoals miniinthebox en chinabuyegroup voor circa 3 tot 4 dollar. Op ebay kan ik ook weinig vinden als ik op car eyelashes zoek. Iemand die me kan helpen?
http://www.lightinthebox.(...)755.html?prm=1.5.1.1 ¤2
pi_171748172
quote:
Komen nog verzendkosten bij en orderverwerkingkosten. Kom je ook uit op 3,50.

En bestel liever op Banggood of Ebay oid.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_171748335
Net bij Aliexpress besteld met Ideal. Voor 1 euro neem ik de gok dan wel.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:38:20 #30
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_171748390
Ik zoek de Xiaomi Powerbank https://www.banggood.com/(...)tphone-p-977406.html in het rood. Maar is sinds gisteren out-of-stock. Is er een indicatie wanneer die er weer komt?
(Bij BangGood scheelt het gewoon 5-10 euro tov andere aanbieders)

[ Bericht 10% gewijzigd door Shadowkid053 op 17-06-2017 11:45:53 ]
pi_171748792
iemand nog ervaringen met chineese weerstations?
ik heb zelf deze op het oog.. (nog niet verder gekeken wat betreft prijs hoor)
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:44:48 #32
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171750239
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zoek de Xiaomi Powerbank https://www.banggood.com/(...)tphone-p-977406.html in het rood. Maar is sinds gisteren out-of-stock. Is er een indicatie wanneer die er weer komt?
(Bij BangGood scheelt het gewoon 5-10 euro tov andere aanbieders)
Ik denk dat die niet meer terug in stock komt, ding is al een tijdje uit productie.
Opvolger is goedkoper en presteert nóg beter.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:49:25 #33
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_171750303
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:44 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik denk dat die niet meer terug in stock komt, ding is al een tijdje uit productie.
Opvolger is goedkoper en presteert nóg beter.
Maar is niet in rood (Nja roze, ik heb em toen gehaald omdat ik dacht dat die rood was). Mijn zusje wil een roze :P
pi_171751430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:49 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Maar is niet in rood (Nja roze, ik heb em toen gehaald omdat ik dacht dat die rood was). Mijn zusje wil een roze :P
koop een roze hoesje erbij?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 16:08:59 #35
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171752594
Sndway SW-T40 Digital Laser Rangefinder
Prijs: $ 20,99

Snel en nauwkeurig een afstand meten tot 40 meter (of meer afhankelijk van het model)?
Lees verder!

Voor de specificaties, zie de link.

De doos:



Inhoud:
Het apparaat zelf, handleiding, opbergzakje, polskoord, reflecterende kaart (wanneer ondergronden minder goed 'gezien' worden).



Het apparaat:
Voelt goed aan, mooi verlicht scherm er in.





De werking:
Je kan verschillende dingen meten en/of berekenen:
Afstand, oppervlakte, inhoud, hoeken (Pythagoras).
Je kan ook instellen om vanaf de voorkant van het apparaat te meten of vanaf de achterkant van het apparaat.
Bij het meten kwam ik eigenlijk geen afwijking tegen, zoals te zien is.







Conclusie:
Doen, kopen. Komt altijd wel een keer van pas!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 16:27:05 #36
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171752817
3 Stuks 1/4" Hex Quick Release Bit Holder, 60mm, 100mm, 150mm.
Prijs: $ 3,96

Soms last dat je bits loslaten uit je verlengstuk?
Bij deze bit-houders gebeurd dat niet meer. Deze worden vastgehouden.
Je klikt de bit er in en om hem er weer uit te krijgen, duw je de zwarte ring naar beneden en kun je de bit er uit halen. Ideaal.

En zeker ook handig is dat hij in 3 lengtes komt: 60mm, 100mm en 150mm!

Bouwkwaliteit voelt goed, het zal natuurlijk niet zo stevig zijn als een Europees duur merk (mag ik hopen tenminste...), maar hij het zal ook niet de eerste de beste keer uit elkaar vallen.

De foto's:


  zaterdag 17 juni 2017 @ 16:29:43 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171752853
Top, laser afstandmeter maar eens bestellen binnenkort dan :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:09 schreef mschol het volgende:
iemand nog ervaringen met chineese weerstations?
ik heb zelf deze op het oog.. (nog niet verder gekeken wat betreft prijs hoor)
twee topics geleden, post 30:
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En binnen :P.

Bouwkwaliteit is niet geweldig zeg ik na een paar minuten met het ding, van de buitensensor vraag ik mij af hoe lang die het vol zou gaan houden. Hij moet in ieder geval half beschut hangen, maar nog ben ik bang dat er snel vocht in komt, maar wellicht valt het mee.

Voorkant van het ding zelf ziet er prima uit, mooi groot scherm. Achtergrondverlichting heeft een erg snelle time-out. Wanneer je de USB aansluiting aansluit dan blijft deze wel altijd aan staan.

Die USB aansluiting is ook nog wel een dingetje. Aan de binnenkant is vastgeklemd tussen twee schroefjes. Helaas zit deze niet goed vast waardoor wanneer je de plug erin steekt deze naar achteren gaat. Hij klemt bij mij niet goed af, waardoor de verlichting dus ook niet werkt.

Helaas nog geen batterijen voor de sensor, maar ik zal hem vanmiddag eens neerzetten en deze post updaten :).

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk ook even (snel) open gemaakt om te kijken hoe dat zat met die power plug.
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 433MHz ontvanger.

Rechts onderin de powerplug, die dus niet door de schroefjes tegen wordt gehouden:
[ afbeelding ]
Werkt nog prima, ben er best over te spreken. Grootste nadeel is de niet standaard datum weergave.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 17 juni 2017 @ 16:39:39 #38
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171752973
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:29 schreef RobertNL het volgende:
Top, laser afstandmeter maar eens bestellen binnenkort dan :D

[..]

twee topics geleden, post 30:

[..]

Werkt nog prima, ben er best over te spreken. Grootste nadeel is de niet standaard datum weergave.
Heel even mee lopen spelen, maar echt een handig ding! Richten en 1 seconde later heb je de afstand. In je eentje.

Vorige week de breedte van de kamer op moeten meten voor gordijnen, heb je toch altijd twee mensen voor nodig. En nooit helemaal precies met een rolmaat. Dit is echt ideaal, zelfs als je hem maar 'af en toe' zou gebruiken.
pi_171754790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:29 schreef RobertNL het volgende:
Top, laser afstandmeter maar eens bestellen binnenkort dan :D

[..]

twee topics geleden, post 30:

[..]

Werkt nog prima, ben er best over te spreken. Grootste nadeel is de niet standaard datum weergave.
kijk, er is altijd wel iemand die ervaring met een product heeft, top

jammer van die stroom aansluiting, en suf van die datumweergave, die kan je dus ook niet aanpassen neem ik aan..

(ik dacht aan een mooi kadootje voor mijn pa zijn verjaardag, die hij nu heeft is kaduuk en bij deze kan ik extra buiten sensoren bestellen )
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:46:34 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171758093
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:55 schreef mschol het volgende:

[..]

kijk, er is altijd wel iemand die ervaring met een product heeft, top

jammer van die stroom aansluiting, en suf van die datumweergave, die kan je dus ook niet aanpassen neem ik aan..

(ik dacht aan een mooi kadootje voor mijn pa zijn verjaardag, die hij nu heeft is kaduuk en bij deze kan ik extra buiten sensoren bestellen )
Ja, die stroomaansluiting zou aangepast worden in de nieuwe batch dacht ik. Maar verder bevalt hij nog prima.

Bereik van de sensor is ook prima :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 18 juni 2017 @ 13:39:03 #41
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_171769674
quote:
Dat kost je ook niet meer de financiele kraag.

Herkenbaar, dat gevoel bij meetinstrumentjes dat je ze gewoon moet, wilt en zult hebben :')

Dat wordt nog erger wanneer je de opkomst van electronische meetinstrumentjes hebt meegemaakt. Ik kan me nog een tijd herinneren dat een digitale thermometer je ongeveer een maandsalaris zou kosten inclusief slechts één sonde erbij.
Mijn huidige thermometer met twee sondes voor lucht en vloeistof kostte me slechts 7 euro nogwat incluis free shipping en battery included. Ding is nog behoorlijk nauwkeurig ook.
Weegschaaltje, net zoiets, zeven hele euro's

Ik vrees dat ik ook voor dat geluidsdrukmetertje mijn zelfbeheersing niet bij elkaar hou :')
En na een rednote 4 en een hoesje heb ik de clubkas van Banggood toch al aardig weten te spekken de afgelopen weken
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_171770059
Heeft er iemand een Actionsportcam te koop of te leen voor me? een SJ4000 bijv.
Heb hem 2 weken nodig voor een reis naar de Noordkaap. Wil er voornamelijk fotos mee maken, dus extreem gebruikt worden gaat hij niet :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_171770506
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, die stroomaansluiting zou aangepast worden in de nieuwe batch dacht ik. Maar verder bevalt hij nog prima.

Bereik van de sensor is ook prima :)
ik ben benieuwd, ik heb hem maar gewoon besteld, ik zie wel hoe hij bevalt.. ^O^
  maandag 19 juni 2017 @ 12:32:20 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171787536
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:00 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand een Actionsportcam te koop of te leen voor me? een SJ4000 bijv.
Heb hem 2 weken nodig voor een reis naar de Noordkaap. Wil er voornamelijk fotos mee maken, dus extreem gebruikt worden gaat hij niet :P
Ik heb een sjcam4000 liggen. Dm maar wat je ervoor wilt geven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_171801636
Zijn er hier mensen bekend met die lampen die je met telefoon kunt bedienen? Werkt dat beetje, en welke hebben jullie?
  maandag 19 juni 2017 @ 23:06:58 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171801727
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:03 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met die lampen die je met telefoon kunt bedienen? Werkt dat beetje, en welke hebben jullie?
Ja, je hebt die van Xiaomi, Xiaomi (ism Philips), en Mi light (dat staat los van Xiaomi).

Die van Xiaomi werken met HUE dacht ik, die MI light niet. Als ik zelf nu zoiets aan zou schaffen zou een integratie met een echo dot of Google home hoog op de lijst staan, daar zie ik zelf meer in dan via een app, al werkt dat waarschijnlijk ook prima.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171802656
Xiaomi yeelight, iets meer dan 16 eu bij gearbest, aanrader 👍
2 in gebruik samen met xiaomi ants cam, te bedienen via Xiaomi Home app. Werkt prima, mooi licht enzo
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:57:46 #48
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171806674
Iemand hier was laatst toch gebeld door een Zweeds nummer? Ik ben net ook gebeld vanuit Zweden..
pi_171808115
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:40 schreef Nixicus het volgende:
Xiaomi yeelight, iets meer dan 16 eu bij gearbest, aanrader 👍
2 in gebruik samen met xiaomi ants cam, te bedienen via Xiaomi Home app. Werkt prima, mooi licht enzo
Top dan wordt het de yeelight!
Dan nog een vraagje:

Welke xiaomi camera kan ik het beste nemen als ik vanaf mijn slaapkamer 1e etage naar buiten wil richten op mijn achterdeur.
Liefst ook dat ik bv vanaf werk dmv app live kan kijken.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:42:10 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171810020
Ein-de-lijk de YI4K+ binnen, stamt nog van de AliExpress anniversary sale, kun je nagaan. :P

Interessante werkwijze van de douane dit keer... SG Post en ze hebben er 'Action Camera, 48 USD, Gift' van gemaakt... maar dit keer niks geen heffing. Zouden ze particulier <-> particulier (Gift) tarief hebben genomen (45 EUR (zal ook wel in AT gelden) en 48 USD ~ 43 EUR)? Hum. Who knows en who cares ook eigenlijk. :D Een keertje gematst voor de verandering. De laatste tijd was het constant brieven, inklaren, heffen en langggg wachten (geen douane depot afhaaloptie meer :'( ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:50:10 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171810126
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Ein-de-lijk de YI4K+ binnen, stamt nog van de AliExpress anniversary sale, kun je nagaan. :P

Interessante werkwijze van de douane dit keer... SG Post en ze hebben er 'Action Camera, 48 USD, Gift' van gemaakt... maar dit keer niks geen heffing. Zouden ze particulier <-> particulier (Gift) tarief hebben genomen (45 EUR (zal ook wel in AT gelden) en 48 USD ~ 43 EUR)? Hum. Who knows en who cares ook eigenlijk. :D Een keertje gematst voor de verandering. De laatste tijd was het constant brieven, inklaren, heffen en langggg wachten (geen douane depot afhaaloptie meer :'( ).
Meevallertje dus :Y.

Hier merk ik dat Singapore post steeds meer de klos is; en dan letten ze gewoon op de waarde van het pakket. Telefoon $30 = +-20 euro aftikken, is wel sneller dan het gedoe met brievensturen, maar dat kwam minder vaak voor naar mijn idee :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 20 juni 2017 @ 13:05:49 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_171810434
Jup. :D

Nu alles van AliExpress binnen. Nog twee orders van BG open meen ik, Astrolux S42 zaklamp met 4x Nichia 219C BIN. En ik zag deze laatst in de pre-order sectie, lijkt me wel handig: https://www.banggood.com/(...)ablet-p-1159486.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 juni 2017 @ 20:47:21 #53
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_171819681
En weer een doe-het-zelf-pakketje binnen:

Penggong 17x Screwdriver Bits
Prijs: $ 6,90

Op het eerste gezicht is het een mooi setje.
Erg netjes afgewerkt (geen bramen, verf er af, etc.).
Veel verschillende bitjes, handige houder.
En de bithouder is voorzien van een magneet, zodat de bit (en schroef) er in/aan blijven zitten.

Foto's:



  dinsdag 20 juni 2017 @ 21:42:47 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171821662
ik snap het even niet, na 50+ dagen nog niks binnen via Ali, nu geeft de verkoper aan het te willen refunden op mijn paypal, terwijl ik via cc betaalt heb.
is dat een nieuwe truc ofzo?
pi_171821957
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 21:42 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het even niet, na 50+ dagen nog niks binnen via Ali, nu geeft de verkoper aan het te willen refunden op mijn paypal, terwijl ik via cc betaalt heb.
is dat een nieuwe truc ofzo?
Nee, hij wil waarschijnlijk zijn reputatie beschermen door eea buiten AliExpress proberen te regelen..
Wellicht moet je de bestelling bevestigen, zodat hij het bedrag ontvangt en daarna stort hij het aan jou weer terug. Als dat zo is, betaal jij echter in dat geval de transactiekosten.

Niet doen is mijn advies, want jij levert AliExpress kopersbescherming in.
Je moet nog maar afwachten of hij het geld werkelijk gaat storten als je eea bevestigd.
Gewoon wachten tot het eind van de kopersbescherming en AliExpress stort het bedrag terug wat jij hebt afgerekend.

Anders is het, als hij zonder voorwaarden vooraf, het geld via Paypal wil storten. Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar zou zeker ook de transactiekosten benoemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 21-06-2017 00:27:34 ]
pi_171826155
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:11 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Top dan wordt het de yeelight!
Dan nog een vraagje:

Welke xiaomi camera kan ik het beste nemen als ik vanaf mijn slaapkamer 1e etage naar buiten wil richten op mijn achterdeur.
Liefst ook dat ik bv vanaf werk dmv app live kan kijken.
Ik heb alleen ervaring met de Xiaomi Ants Cam, die overigens dat wat jij wilt goed kan en met dezelfde app als de yeelight 😁
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:08:12 #57
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171846900
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:33 schreef Miniem het volgende:
Verlichting voor binnen en buiten de auto. Liever geen soldeerwerk, maar met een 12v sigaret
aansluiting.
Ik kwam net dit tegen bij de flashdeals op Banggood :



https://www.banggood.com/(...)ntrol-p-1069803.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_171847031
is de verzending op aliexpress nou al door postnl in behandeling?
Ik heb eigenlijk snel wat dingetjes nodig (16 dagen) en ik zit te twijfelen tussen ebay (in mijn ervaring veel sneller) en aliexpress (zolang dit dus ook zo snel is zoals was voorspeld).

Wat denken jullie?
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:32:11 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171847596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef mtchel112 het volgende:
is de verzending op aliexpress nou al door postnl in behandeling?
Ik heb eigenlijk snel wat dingetjes nodig (16 dagen) en ik zit te twijfelen tussen ebay (in mijn ervaring veel sneller) en aliexpress (zolang dit dus ook zo snel is zoals was voorspeld).

Wat denken jullie?
Ja, dat was het hele nieuws toch :).
Aliexpress standard shipping, duurt ongeveer een dag of 10 op het moment.
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.smWjHa
9 juni besteld, vandaag binnen, deze zelfde dag besteld en 2 dagen later verzonden:
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.smWjHa
Komt morgen binnen.

En zo nog een aantal items, allemaal tussen de 8 en 12 dagen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171847698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, dat was het hele nieuws toch :).
Aliexpress standard shipping, duurt ongeveer een dag of 10 op het moment.
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.smWjHa
9 juni besteld, vandaag binnen, deze zelfde dag besteld en 2 dagen later verzonden:
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.smWjHa
Komt morgen binnen.

En zo nog een aantal items, allemaal tussen de 8 en 12 dagen.
Ah dus dat is al bezig dus, thanks! :)
  woensdag 21 juni 2017 @ 23:45:49 #61
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_171847989
quote:
12s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik kwam net dit tegen bij de flashdeals op Banggood :
[ afbeelding ]


https://www.banggood.com/(...)ntrol-p-1069803.html
Deze gekocht voor ¤7.42

4Pcs 12V Car RGB LED DRL Strip Light 5050SMD Car Auto Remote Control Decorative Flexible LED Strip Atmosphere Lamp Kit Fog Lamp
http://s.aliexpress.com/INRfEnEB
(from AliExpress Android)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_171848049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, dat was het hele nieuws toch :).
Aliexpress standard shipping, duurt ongeveer een dag of 10 op het moment.
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.smWjHa
9 juni besteld, vandaag binnen, deze zelfde dag besteld en 2 dagen later verzonden:
https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.smWjHa
Komt morgen binnen.

En zo nog een aantal items, allemaal tussen de 8 en 12 dagen.
15 dagen (niet werkdagen) hier, als postnl morgen iig aflevert :P
pi_171851880
Net een vlooienkam voor mijn kat besteld. Wat zijn nou nog echt leuke/handige dingen om te bestellen als je een kat hebt? We hebben hem net.
pi_171851955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:27 schreef larry_flynt het volgende:
Net een vlooienkam voor mijn kat besteld. Wat zijn nou nog echt leuke/handige dingen om te bestellen als je een kat hebt? We hebben hem net.
Mijn katten vinden deze heel leuk.
Pet Product Fat Cat Toy Fat Canvas Colorful Mouse With Cat mint Catnip Funny Brinquedos Para Gato Mouse Toys For Cats
http://s.aliexpress.com/EJRfUR7J
  donderdag 22 juni 2017 @ 08:42:18 #65
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171852065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:27 schreef larry_flynt het volgende:
Net een vlooienkam voor mijn kat besteld. Wat zijn nou nog echt leuke/handige dingen om te bestellen als je een kat hebt? We hebben hem net.
http://s.aliexpress.com/QVF77beY
pi_171852088
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:33 schreef julius123 het volgende:
Pet Product Fat Cat Toy Fat Canvas Colorful Mouse With Cat mint Catnip Funny Brinquedos Para Gato Mouse Toys For Cats
Dank besteld!

quote:
:') Arm beest.
pi_171854077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 08:27 schreef larry_flynt het volgende:
Net een vlooienkam voor mijn kat besteld. Wat zijn nou nog echt leuke/handige dingen om te bestellen als je een kat hebt? We hebben hem net.
Gewoon naar de Action gaan, daar hebben ze een grote collectie met cheap ass katte speeltjes en verzorgspulletjes.
pi_171855281
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:42 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gewoon naar de Action gaan, daar hebben ze een grote collectie met cheap ass katte speeltjes en verzorgspulletjes.
Ben ik al geweest en heb ik allemaal gekocht. Maar zoek echt leuke orginele dingen
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 12:06:06 #69
230491 Zith
pls tip
pi_171855650
Een SG post pakketje is al 10 werkdagen in NL maar nog niet omgezet door postNL :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171856166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:06 schreef Zith het volgende:
Een SG post pakketje is al 10 werkdagen in NL maar nog niet omgezet door postNL :'(
kan best met de postbode komen en niet met de pakketbezorger.
hier ook al een paar keer gehad dat de tracking niet werkte maar het pakje gewoon in de brievenbus belandde zonde 3S code erop.
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 12:33:18 #71
230491 Zith
pls tip
pi_171856183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:32 schreef julius123 het volgende:
kan best met de postbode komen en niet met de pakketbezorger.
hier ook al een
Nah deze zal via de pakketdienst gaan. Had met PostNL gebeld en daar zeiden ze dat het erg druk is momenteel met buitenlandse pakketten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171856259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Nah deze zal via de pakketdienst gaan. Had met PostNL gebeld en daar zeiden ze dat het erg druk is momenteel met buitenlandse pakketten.
kan ook ja.
dat staat nu ook al zo ongeveer 3.5 week in de postnl app.
pi_171859900
Iemand een goede tip voor een 10 inch tablet voor dochtertje om filmpjes op te kijken. Niet te duur onder de 100 euro
pi_171860551
Vandaag zowel de USB A -> USB C kabel (Aliexpress) en 20.000mAh power bank (Banggood) ontvangen.
Besteld op respectievelijk 2 en 3 juni.

[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 22-06-2017 18:36:01 ]
pi_171878687
Hoi,

Ik ben opzoek naar dit soort sleutelhangers. Iemand enig idee welke termen ik kan gebruiken om dit spul te vinden op aliexpress o.i.d.

pi_171881220
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 09:41 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,

Ik ben opzoek naar dit soort sleutelhangers. Iemand enig idee welke termen ik kan gebruiken om dit spul te vinden op aliexpress o.i.d.

[ afbeelding ]
phone charm cord
jaja, en azo...
pi_171881618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 20:47 schreef Goddelijker het volgende:
En weer een doe-het-zelf-pakketje binnen:

Penggong 17x Screwdriver Bits
Prijs: $ 6,90

Op het eerste gezicht is het een mooi setje.
Erg netjes afgewerkt (geen bramen, verf er af, etc.).
Veel verschillende bitjes, handige houder.
En de bithouder is voorzien van een magneet, zodat de bit (en schroef) er in/aan blijven zitten.

Foto's:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik begrijp nooit dat iemand geld betaald voor bitjes van kauwgum.
Meer dan 3 kwart van die troep heeft niemand ooit nodig met klussen
pi_171882619
Weet iemand of er dingen zijn waarmee je je temperatuur kunt bedienen via telefoon in huis?

Ik zie dit xiaomi ding voorbij komen, maar snap nou niet echt goed wat je er mee kunt? of is het echt alleen de temperatuur aflezen op je telefoon?

http://www.dx.com/nl/p/or(...)-432576#.WUzqLsaiGRs
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:31:50 #79
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_171882928
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er dingen zijn waarmee je je temperatuur kunt bedienen via telefoon in huis?

Ik zie dit xiaomi ding voorbij komen, maar snap nou niet echt goed wat je er mee kunt? of is het echt alleen de temperatuur aflezen op je telefoon?

http://www.dx.com/nl/p/or(...)-432576#.WUzqLsaiGRs
Honeywell round connected
pi_171882989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:25 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

phone charm cord
Top, bedankt!
pi_171883385
Ik ben de oplader kwijt van mijn mi band. Iemand suggesties?
Gino ♥
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:54:54 #82
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_171883433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben de oplader kwijt van mijn mi band. Iemand suggesties?
kijk eens onder je bed.... :)
pi_171883820
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Honeywell round connected
Maar er is niks goedkopers uit china te krijgen? ~O>
pi_171884533
Thermostaten zijn sowieso way overpriced. Een simpele Soc met temperatuur-sensor is qua hardware voldoende.
(Denk bijvoorbeeld aan een ESP8266 (met wifi) en DHT22). Kost een paar dollar.
Als je een (ouderwetse) aan/uit ketel hebt is dat in theorie al voldoende mits je nog wat code maakt.
Echter moderne ketels werken modulerend en dat is lastig(er) te regelen.

Maar goed; dan praat je over een paar tientjes wat een thermostaat zou kosten (na ontwikkeling, software, ondersteuning en handling). Maar ze worden verkocht voor een flinke meervoud van dit bedrag tot soms zelf een paar honderd euro aan toe.
En dan ook nog cloud als vereiste. :X
pi_171886220
De powerbanks van de Miniinthebox actie ga ik ook maar weggooien zo te zien :).

Had een bundeltje van deze powerbanks in m'n auto liggen als nood.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:13:55 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171886360
Stuurlint en een cadanssensor binnen.





Stuurlint is voor ¤ 2,00 echt een koopje. Niet het beste lint wat ik ooit heb gezien, maar voor mij was het even oefenen weer hoe je dat ook al weer het beste kan wikkelen. Het zit er goed op, dus de komende maanden zit ik gebakken.

Cadanssensor was ¤ 8,- in de sale. Hij pairt en registreert op mijn Garmin en dat is alles wat hij moet doen.

Nog aan het wachten op een flipcase voor mijn telefoon, een Paw Patrol shirt voor mijn zoontje en een bidonhouder voor mijn tourfiets.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:38:20 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171893313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
Cadanssensor was ¤ 8,- in de sale. Hij pairt en registreert op mijn Garmin en dat is alles wat hij moet doen.

Ah, nice. Ook maar eens zo'n ding aanschaffen voor dat geld. Kan je ook ''gewoon'' koppelen met je telefoon lijkt mij :)?
En welke shop had je hem weg voor die 8 euro :)?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben de oplader kwijt van mijn mi band. Iemand suggesties?
Originele? Doe maandag even een DM ter herinnering. Denk dat ik er nog eentje heb liggen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:08 schreef KdwPPr het volgende:
De powerbanks van de Miniinthebox actie ga ik ook maar weggooien zo te zien :).

Had een bundeltje van deze powerbanks in m'n auto liggen als nood.
Tja, dat soort spul. Ik snap het niet zo goed waarom ze dat verkopen. Ze vertrouwen allemaal op de dozenschuiver die het uit China haalt en vervolgens doen ze alleen een terugroepactie.

Als winkel zou juist daar je meerwaarde moeten/kunnen zitten. Maar goed.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:52:50 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171898295
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, nice. Ook maar eens zo'n ding aanschaffen voor dat geld. Kan je ook ''gewoon'' koppelen met je telefoon lijkt mij :)?
En welke shop had je hem weg voor die 8 euro :)?
Vorige week bij Gearbest. 8 of 9 was hij toen. Kan gewoon koppelen met Strava en zo, dus ook via telefoon.
pi_171910271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, nice. Ook maar eens zo'n ding aanschaffen voor dat geld. Kan je ook ''gewoon'' koppelen met je telefoon lijkt mij :)?
En welke shop had je hem weg voor die 8 euro :)?

[..]

Originele? Doe maandag even een DM ter herinnering. Denk dat ik er nog eentje heb liggen.

[..]

Tja, dat soort spul. Ik snap het niet zo goed waarom ze dat verkopen. Ze vertrouwen allemaal op de dozenschuiver die het uit China haalt en vervolgens doen ze alleen een terugroepactie.

Als winkel zou juist daar je meerwaarde moeten/kunnen zitten. Maar goed.
Ja de originele.
Gino ♥
  zondag 25 juni 2017 @ 12:35:50 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171931302
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vorige week bij Gearbest. 8 of 9 was hij toen. Kan gewoon koppelen met Strava en zo, dus ook via telefoon.
Ik zie het; hij staat nog steeds in de sale. Jammer dat bestellen niet meer werkt; had er ook wel een willen hebben voor dat geld.

Zag laatst ook al Chinese garmin's met ANT+ voor rond de 45 euro; geen geld als je dat vergelijkt met de real deal :P. Al zit er natuurlijk ook verschil in GPS signaal (GPS vs GPS + GLONASS).

IGPSPORT IGS10 (GPS, ANT+, BT) - ¤45
IGPSPORT IGS20E (zonder ANT+/BT) - ¤35
IGPSPORT IGS60 (GPS, BDS (BeiDou Satalite, 40%+ dekking in EU) ANT+, BT, Kleurenscherm + firmware updates) - ¤80.

De IGS216 heb je ook nog; dat is een IGS20e met ANT+ maar Chinese weergave. Prijs was iets lager; maar nu al weinig meer te krijgen zie ik. IGS10 zal de opvolger zijn gok ik.

Allen met Strava onderteuning door via de PC met USB te uploaden of te koppelen aan de iGPSPORT app zover ik begrepen heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 25-06-2017 12:49:11 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 25 juni 2017 @ 12:56:52 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171931988
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik zie het; hij staat nog steeds in de sale. Jammer dat bestellen niet meer werkt; had er ook wel een willen hebben voor dat geld.

Zag laatst ook al Chinese garmin's met ANT+ voor rond de 45 euro; geen geld als je dat vergelijkt met de real deal :P. Al zit er natuurlijk ook verschil in GPS signaal (GPS vs GPS + GLONASS).

IGPSPORT IGS10 (GPS, ANT+, BT) - ¤45
IGPSPORT IGS20E (zonder ANT+/BT) - ¤35
IGPSPORT IGS60 (GPS, BDS (BeiDou Satalite, 40%+ dekking in EU) ANT+, BT, Kleurenscherm + firmware updates) - ¤80.

De IGS216 heb je ook nog; dat is een IGS20e met ANT+ maar Chinese weergave. Prijs was iets lager; maar nu al weinig meer te krijgen zie ik. IGS10 zal de opvolger zijn gok ik.

Allen met Strava onderteuning door via de PC met USB te uploaden of te koppelen aan de iGPSPORT app zover ik begrepen heb.
Ik heb op Marktplaats een Garmin 705 gekocht voor 35 euro. Gebruik hem alleen om af en toe een route op te zetten. Mijn Garmin Vivoactive doet dienst als fietscomputer verder, die koppelt met de cadansmeter en mijn HR-band. En upload automatisch naar Strava.

Alles in 1 zou mooi zijn, op zich, maar voor die 2x in de week dat ik fiets is nieuwe fietscomputer me te duur. Bovendien heb ik het horloge toch nodig voor alle andere sporten die ik graag doe.
  zondag 25 juni 2017 @ 13:59:10 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171933461
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb op Marktplaats een Garmin 705 gekocht voor 35 euro. Gebruik hem alleen om af en toe een route op te zetten. Mijn Garmin Vivoactive doet dienst als fietscomputer verder, die koppelt met de cadansmeter en mijn HR-band. En upload automatisch naar Strava.

Alles in 1 zou mooi zijn, op zich, maar voor die 2x in de week dat ik fiets is nieuwe fietscomputer me te duur. Bovendien heb ik het horloge toch nodig voor alle andere sporten die ik graag doe.
'
Nette prijs voor die 705.


Twijfel een beetje tussen de IGS60 en de 10; denk dat ik wellicht die laatste haal. Prima product dat alles heeft wat ik zoek voor 55 euro inclusief sensor (mits ik hem nog bij Gearbest kan bestellen).

Fietsnavigatie gebruik(te) ik mijn Pebble vooral voor; werkt ook prima als je vooraf een route opzet. Voor iedere afslag trilt hij netjes, maar dan moet alsnog de navigatie op de mobiel aan en dan kan ik die dingen evt ook koppelen aan mijn Pebble via de telefoon.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171934560
Iemand bekend met een Navigatie voor je auto via aliexpress?
https://nl.aliexpress.com(...)7b-a4b5-ff2281d05cf1

Hier geven ze ook aan de je met bepaalde verzendmethode de douane kosten kan omzeilen, werkt dit goed?
pi_171939190
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:46 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand bekend met een Navigatie voor je auto via aliexpress?
https://nl.aliexpress.com(...)7b-a4b5-ff2281d05cf1

Hier geven ze ook aan de je met bepaalde verzendmethode de douane kosten kan omzeilen, werkt dit goed?
Op Tweakers loopt een flink topic over Android autoradios: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1740515
pi_171939885
Wou ik net een mi pad 2 kopen bij gearbest voor 145 euro, is hij uitverkocht :(
Weet iemand anders toevallig waar hij ook goedkoop is, of is de mi pad 3 zoveel beter?
  CHI shopkeeper zondag 25 juni 2017 @ 18:14:45 #99
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171942054
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:04 schreef mtchel112 het volgende:
Wou ik net een mi pad 2 kopen bij gearbest voor 145 euro, is hij uitverkocht :(
Weet iemand anders toevallig waar hij ook goedkoop is, of is de mi pad 3 zoveel beter?
He Mtchel112,
Vervelend dat hij is uitverkocht, om terug te komen op je vraag of de MI Pad 3 veel beter is.
De Mi Pad 3 heeft een betere processor, 4GB RAM ( Mi Pad 2 = 2GB), een betere camera en heeft meer batterijcapaciteit en MIUI 8. Verder zijn er nog wel wat verschillen ;).

Met name het verschil in RAM ga je bij intensief gebruik echt merken.

Ik heb een code voor de Mi Pad 3 voor je. Met Gearbest01 wordt de prijs ¤195.97
Dat is +-50 euro meer dan de Mi Pad 2, maar is het zeker waard naar mijn mening ;).
pi_171942353
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

He Mtchel112,
Vervelend dat hij is uitverkocht, om terug te komen op je vraag of de MI Pad 3 veel beter is.
De Mi Pad 3 heeft een betere processor, 4GB RAM ( Mi Pad 2 = 2GB), een betere camera en heeft meer batterijcapaciteit en MIUI 8. Verder zijn er nog wel wat verschillen ;).

Met name het verschil in RAM ga je bij intensief gebruik echt merken.

Ik heb een code voor de Mi Pad 3 voor je. Met Gearbest01 wordt de prijs ¤195.97
Dat is +-50 euro meer dan de Mi Pad 2, maar is het zeker waard naar mijn mening ;).
Held!
Dan wordt het denk ik de mi pad 3!
  zondag 25 juni 2017 @ 19:11:00 #101
429602 julius123
julius123
pi_171943501
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:26 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Held!
Dan wordt het denk ik de mi pad 3!
Kijk dit anders eerst even:

pi_171943603
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:11 schreef julius123 het volgende:

[..]

Kijk dit anders eerst even:

Nja inderdaad dus eerder de mi pad 2.5.
Ach, ik denk dat ik toch maar voor de mi pad 3 ga, ik heb nog 30 euro op mn cashback acc staan, en met deze bestelling komt er nog een tientje bij. Dan is het alsnog een zacht prijsje.
  zondag 25 juni 2017 @ 19:19:37 #103
429602 julius123
julius123
pi_171943756
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:14 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Nja inderdaad dus eerder de mi pad 2.5.
Ach, ik denk dat ik toch maar voor de mi pad 3 ga, ik heb nog 30 euro op mn cashback acc staan, en met deze bestelling komt er nog een tientje bij. Dan is het alsnog een zacht prijsje.
Hij laat ook zien dat de nieuwe processor eigenlijk kut is.
  zondag 25 juni 2017 @ 19:55:43 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171945036
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:19 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hij laat ook zien dat de nieuwe processor eigenlijk kut is.
De SOC? Ik zie alleen maar een rom die gewoon zeer slecht is.
De SOC is niet echt een upgrade, maar slecht is die ook niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171945992
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Op Tweakers loopt een flink topic over Android autoradios: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1740515
Zie het, maar hoe zit het met die verzend optie om de douane kosten te ontlopen? werkt dat een beetje?
pi_171946802
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De SOC? Ik zie alleen maar een rom die gewoon zeer slecht is.
De SOC is niet echt een upgrade, maar slecht is die ook niet.
Op gearbest staat dat ze bzig zijn aan een nieuwe rom.
Stel dat er een stabiele rom uitkomt, vind je het dan waard voor die prijs?
Ik ben echt een totale leek op dit gebied, en ik weet dat jij een bekende naam hier bent (jack peng, merknamen veranderen vanwege de regels etc. :P ) dus ik hecht wel waarde aan jouw mening
  zondag 25 juni 2017 @ 21:10:03 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171947802
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Op Tweakers loopt een flink topic over Android autoradios: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1740515
Zijn in mijn ervaring prima dingen. Heb in 2012 of 13 eens zo'n ding gehad. Zou het zo weer doen als ik een auto met waardeloze radio had. Zeker nu de prijzen ook nog eens gedaald zijn. Android is ideaal qua navigatie apps, tig keuzes :Y.
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:44 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Op gearbest staat dat ze bzig zijn aan een nieuwe rom.
Stel dat er een stabiele rom uitkomt, vind je het dan waard voor die prijs?
Ik ben echt een totale leek op dit gebied, en ik weet dat jij een bekende naam hier bent (jack peng, merknamen veranderen vanwege de regels etc. :P ) dus ik hecht wel waarde aan jouw mening
Het is een mediatek SOC en die zijn inderdaad op gpu gebied iets minder. Wanneer je niet echt zware games wil draaien zie ik weinig problemen.

De laatste xiaomi.eu rom zou al beter zijn van wat ik hier en daar lees.

Overigens heb ik hier in huis nog een mi pad 1, die doet het nog prima, al heeft die vanuit xiaomi niet echt de ondersteuning gehad die hij verdiende naar mijn idee.
Ga er vanuit dat de hardware flaws uit de eerste versie wel gefixt zijn ondertussen. De soft touch buttons zijn namelijk waardeloos op de eerste mipad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171948045
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zijn in mijn ervaring prima dingen. Heb in 2012 of 13 eens zo'n ding gehad. Zou het zo weer doen als ik een auto met waardeloze radio had. Zeker nu de prijzen ook nog eens gedaald zijn. Android is ideaal qua navigatie apps, tig keuzes :Y.

[..]

De kwaliteit twijfel ik eigenlijk ook verder niet aan, alleen wil eigenlijk weten of die verzendwijze waarmee je de kosten van douane ontloopt beetje werkt?

Heb nu een astra J met gewoon standaard radio, werkt prima ook met stuur bediening maar zou graag iets willen met navigatie en b.v. flitsmeister. Vandaar dat ik hier op uit kwam.

Maar zit dus niet te wachten op die douane kosten. ;)
  zondag 25 juni 2017 @ 21:43:56 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171949173
Prima keuze dan inderdaad zo'n ding. Die sellers versturen overigens dan vaak via / vanuit de EU. Zelf hoef je dan niets af te dragen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171949600
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:43 schreef RobertNL het volgende:
Prima keuze dan inderdaad zo'n ding. Die sellers versturen overigens dan vaak via / vanuit de EU. Zelf hoef je dan niets af te dragen.
Is dat zo? staat nergens vermeld in die advertenties, vind ook dat er maar weinig sellers zijn met veel feedback op die dingen, max 20.
pi_171952211
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zie het, maar hoe zit het met die verzend optie om de douane kosten te ontlopen? werkt dat een beetje?
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:16 schreef Dirkos1987 het volgende:
De kwaliteit twijfel ik eigenlijk ook verder niet aan, alleen wil eigenlijk weten of die verzendwijze waarmee je de kosten van douane ontloopt beetje werkt?

Heb nu een astra J met gewoon standaard radio, werkt prima ook met stuur bediening maar zou graag iets willen met navigatie en b.v. flitsmeister. Vandaar dat ik hier op uit kwam.

Maar zit dus niet te wachten op die douane kosten. ;)
Als je dat topic eens doorleest zie je genoeg opties hierover langskomen; van Chinese sellers die via Europa verkopen/verzenden tot verkopers uit Europa zelf. Daarnaast komen er ook een aantal merken steevast voor waar men goede ervaring mee heeft. Als je dat topic even doorleest heb je waarschijnlijk genoeg informatie.
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef RobertNL het volgende:
Zijn in mijn ervaring prima dingen. Heb in 2012 of 13 eens zo'n ding gehad. Zou het zo weer doen als ik een auto met waardeloze radio had. Zeker nu de prijzen ook nog eens gedaald zijn. Android is ideaal qua navigatie apps, tig keuzes :Y.
Radio boeit niet zo snel, maar navigatie inderdaad. Hier hebben m'n ouders een auto met ingebouwde navigatie etc. maar zoals bij elk merk is navigatie al verouderd zodra de auto de fabriek uitrolt.
Het is een occasion en konden bij de koop (geloof ik) nog een update regelen maar normaal gesproken is dat peperduur.
Je kunt bijna zo'n Android radio kopen voor hetzelfde geld dat een update kost. :')

Maar goed; het zijn toch meer mensen die eerder naar de papieren kaart grijpen en over het algemeen sowieso overal wel goed de weg kennen, dat scheelt. :P

Enig nadeel is de opstarttijd; radio schijnt vaak wel snel te werken, maar zoiets is natuurlijk altijd langzamer dan de standaard ingebouwde radio/navigatie.
pi_171962944
Mi pad 3 is besteld!
Ik laat wel weten hoe die bevalt
pi_171962956
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]


[..]

Als je dat topic eens doorleest zie je genoeg opties hierover langskomen; van Chinese sellers die via Europa verkopen/verzenden tot verkopers uit Europa zelf. Daarnaast komen er ook een aantal merken steevast voor waar men goede ervaring mee heeft. Als je dat topic even doorleest heb je waarschijnlijk genoeg informatie.

[..]

Radio boeit niet zo snel, maar navigatie inderdaad. Hier hebben m'n ouders een auto met ingebouwde navigatie etc. maar zoals bij elk merk is navigatie al verouderd zodra de auto de fabriek uitrolt.
Het is een occasion en konden bij de koop (geloof ik) nog een update regelen maar normaal gesproken is dat peperduur.
Je kunt bijna zo'n Android radio kopen voor hetzelfde geld dat een update kost. :')

Maar goed; het zijn toch meer mensen die eerder naar de papieren kaart grijpen en over het algemeen sowieso overal wel goed de weg kennen, dat scheelt. :P

Enig nadeel is de opstarttijd; radio schijnt vaak wel snel te werken, maar zoiets is natuurlijk altijd langzamer dan de standaard ingebouwde radio/navigatie.

Ik zie wel verkopers er in voor maar die hebben allemaal niet de radio die ik nodig heb.
Helaas alleen aliexpress verkopers via DHL
pi_171977507
quote:
Bedankt, de oude versie heb ik er nog een paar van liggen maar deze had ik nog niet, blijven handig voor vakanties.
pi_171983965
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:56 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Bedankt, de oude versie heb ik er nog een paar van liggen maar deze had ik nog niet, blijven handig voor vakanties.
Leuk dat er eindelijk weer een 'goede' Xiaomi deal is. Nu de usb fan nog. Kan er nog wel een paar gebruiken. Ik gebruik die van de vorige aanbieding dagelijks. Jammer genoeg zijn de witte vergeeld. De blauwe blijven mooi.
pi_171987147
Bij mij werkt die al niet meer :P ?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:51:10 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171987165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:49 schreef davedavy het volgende:
Bij mij werkt die al niet meer :P ?
Waren er maximaal 500 voor die prijs :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:40:39 #119
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171988050
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waren er maximaal 500 voor die prijs :)
liggen bij de action voor 1 euro
  dinsdag 27 juni 2017 @ 14:32:10 #120
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_171989137
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

liggen bij de action voor 1 euro
Ook dimbaar? Ook aan- en uit te zetten met je XPB?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  CHI shopkeeper dinsdag 27 juni 2017 @ 14:32:46 #121
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171989156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:49 schreef davedavy het volgende:
Bij mij werkt die al niet meer :P ?
Zijn inderdaad inmiddels allemaal verbruikt.
hou ook dit topic in de gaten voor Xiaomi dealtjes :)!

CHI / [Gearbest] Sale van Xiaomi producten - vanaf ¤2,45!
pi_171990151
Zijn de gouden tijden van DealExtreme volledig voorbij ofso? Ze reageren niet op e-mails en de support chat werkt niet voor me (in meerdere browsers). Iemand die nog wel eens wat bij ze haalt?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:41:29 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_171992593
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:32 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ook dimbaar? Ook aan- en uit te zetten met je XPB?
gewoon aan uit
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:50:42 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171992883
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

liggen bij de action voor 1 euro
Dat is niet het zelfde :)
Vergelijk het licht alleen maar eens tussen die nepperts en de echte. En deze kan je aan/uitzetten met de powerbank, dimmen. etc.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Riot- het volgende:
Zijn de gouden tijden van DealExtreme volledig voorbij ofso? Ze reageren niet op e-mails en de support chat werkt niet voor me (in meerdere browsers). Iemand die nog wel eens wat bij ze haalt?
Nope; ik weet dat ze heel veel personeel ontslagen hebben (alle internationale mensen) een poos terug. Daarna niets meer van gehoord of iets besteld.

Tickets werken overigens het beste bij Dealextreme; mail was altijd al lastig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171995805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Riot- het volgende:
Zijn de gouden tijden van DealExtreme volledig voorbij ofso? Ze reageren niet op e-mails en de support chat werkt niet voor me (in meerdere browsers). Iemand die nog wel eens wat bij ze haalt?
Op Banggood, Gearbest en nog enkele shops na allemaal wel toch? Tegenwoordig is alles Aliexpress hier en Ali daar :'(
pi_171996847
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:53 schreef davedavy het volgende:

[..]

Op Banggood, Gearbest en nog enkele shops na allemaal wel toch? Tegenwoordig is alles Aliexpress hier en Ali daar :'(
pas bij banggood wat besteld met PDM: woensdag besteld, vrijdag verzonden en vandaag in huis: en dat voor 1 euro extra *O* (normaal is dat ~3 weken)
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:39:50 #127
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_172012596
Ik wil trouwens toch even buyincoins.com in het zonnetje zetten. Hun prijzen zijn vaak 50% lager dan van andere shops (voor simpele dingen) en toch krijgen ze het voor elkaar om die shit continu binnen 2 weken in mijn brievenbus te bezorgen.
Laatst weer wat besteld en het is echt bizar dat ze altijd sneller zijn dan de rest.
pi_172013826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:39 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wil trouwens toch even buyincoins.com in het zonnetje zetten. Hun prijzen zijn vaak 50% lager dan van andere shops (voor simpele dingen) en toch krijgen ze het voor elkaar om die shit continu binnen 2 weken in mijn brievenbus te bezorgen.
Laatst weer wat besteld en het is echt bizar dat ze altijd sneller zijn dan de rest.
Heb je wat voorbeelden? Ik koop bijna alle kleine troep via Ali want die zijn bijna altijd goedkoper dan de bekende shops.
pi_172014502
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:25 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heb je wat voorbeelden? Ik koop bijna alle kleine troep via Ali want die zijn bijna altijd goedkoper dan de bekende shops.
Kabels haal ik bijvoorbeeld graag via Buyincoins, want ze zijn regelmatig goedkoper dan op Ali.

Hier wat recente voorbeeldjes van mezelf:
Spudger: http://www.buyincoins.com/item/54728.html#.WVOIcFFcLmg
DVI-D kabel: http://www.buyincoins.com/item/29170.html#.WVOIqFFcLmg
Sata molex splitter: http://www.buyincoins.com/item/1897.html#.WVOI01FcLmg (deze was ¤ 0,92)
  woensdag 28 juni 2017 @ 14:03:10 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172016443
Tip van de dag:
https://nl.pepper.com/aan(...)house-gearbest-45323

Ik zou zeggen; als je twijfelt: Doen. Ben nog steeds zeer tevreden met de Chuwi naar een jaar. Ding doet het ook nog prima :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172016818
Via een medefokker de V5 gekocht. Dikke aanrader!
pi_172017731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:03 schreef RobertNL het volgende:
Tip van de dag:
https://nl.pepper.com/aan(...)house-gearbest-45323

Ik zou zeggen; als je twijfelt: Doen. Ben nog steeds zeer tevreden met de Chuwi naar een jaar. Ding doet het ook nog prima :)
interessant, hoe doen die dingen het eigenlijk met huisdierhaar?
  woensdag 28 juni 2017 @ 16:22:58 #133
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_172020037
Niet denderend, of je moet het niet erg vinden dat je hem regelmatig schoon en haar-vrij moet maken :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 28 juni 2017 @ 16:48:32 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172020706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:52 schreef julius123 het volgende:

[..]

interessant, hoe doen die dingen het eigenlijk met huisdierhaar?
Hier geen huisdieren.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 16:22 schreef BillsGate het volgende:
Niet denderend, of je moet het niet erg vinden dat je hem regelmatig schoon en haar-vrij moet maken :)
Wat ik er van lees wisselt het een beetje per model. Maar ik heb geen ervaring met huisdierenhaar. Schoonmaken moet af toe toch; maar kost toch minder tijd dan het zuigen zelf :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172021281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 16:22 schreef BillsGate het volgende:
Niet denderend, of je moet het niet erg vinden dat je hem regelmatig schoon en haar-vrij moet maken :)
ja dat vind ik niet erg :), ik bedoel of zon ding goed haar opzuigt :)
pi_172021282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:52 schreef julius123 het volgende:

[..]

interessant, hoe doen die dingen het eigenlijk met huisdierhaar?
Wat voor haar? Heb hier een kortharige hond en een kat die ook haarverlies heeft. Zuigt prima al het haar op. Verbaas me altijd over de hoeveelheid haar die er in het bakje zit.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 28 juni 2017 @ 18:13:54 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172022588
Van de week dit setje binnengekregen.

Twee foto's voor impressie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reden van aanschaf is omdat ik vroeger dit ook altijd in mijn auto had (in mijn jongere jaren) en ik het erg plezierig vond (en dus vind) dat er wat licht is 's avonds. Wanneer je iets laat vallen vindt je het gemakkelijk terug en met meer licht dan alleen het binnenlicht welke bij het interieur behoort.

De elementen zitten met 3m tape vast en hoeven dan ook niet separaat vastgeschroefd en/of met klitteband etc. vastgemaakt te worden.

Afstandsbediening erbij om makkelijk te kunnen switchen tussen de diverse kleuren, dus dat is ook erg comfortabel.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172023521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wat voor haar? Heb hier een kortharige hond en een kat die ook haarverlies heeft. Zuigt prima al het haar op. Verbaas me altijd over de hoeveelheid haar die er in het bakje zit.
Katten, zo te horen gaat dat wel goed!
Even bestellen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 28 juni 2017 @ 20:20:43 #139
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_172025868
M'n decibelmetertje is binnen *O*


Echt zo'n dingetje waarvan je niet wist dat je het wilde hebben tot je het zag. Had ik hem in mijn bromfietstijd maar gehad :')
En de Chinashops hebben dus massa's van dit soort leuke speeltjes
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:05:26 #140
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172027265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:20 schreef Ouwesok het volgende:
M'n decibelmetertje is binnen *O*
[ afbeelding ]

Echt zo'n dingetje waarvan je niet wist dat je het wilde hebben tot je het zag. Had ik hem in mijn bromfietstijd maar gehad :')
En de Chinashops hebben dus massa's van dit soort leuke speeltjes
goed merk, heb daar de multimeter van.
pi_172029159
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat en of DAB, er komt hier een mooie aanvliegroute vlak langs/boven het huis te liggen op 4.000ft. Wel grappig om dan te hebben icm een PI.

[..]

Ja true; had hem in het mandje gestopt. Als voorbeeldje maar toen hij voor $4 nogwat langs kwam maar gewoon besteld. Hoef ik ook niet meer naar de action :+

[..]

Buren?
Leuk voor de heb naast de kleurenmeter, stroommeter, en temperatuur meter om iets meer te zegen over hoe hard de speakers van telefoons kunnen. En iemand vroeg hoe hard geluid zo'n robotstofzuiger maakte.
Dus in het kader meten is weten.
Zn kleurenmeter he, heb je die ook uit China? en werkt deze een beetje goed?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:59:39 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172029211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:58 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Zn kleurenmeter he, heb je die ook uit China? en werkt deze een beetje goed?
Nee; 'gewoon' een spyder.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:05:58 #143
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172035138
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:03 schreef RobertNL het volgende:
Tip van de dag:
https://nl.pepper.com/aan(...)house-gearbest-45323

Ik zou zeggen; als je twijfelt: Doen. Ben nog steeds zeer tevreden met de Chuwi naar een jaar. Ding doet het ook nog prima :)
Welke van de drie raad jij aan? Zo te zien heb jij zelf de V7. Welke afweging heb jij gemaakt?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:43:29 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172035503
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Welke van de drie raad jij aan? Zo te zien heb jij zelf de V7. Welke afweging heb jij gemaakt?
Ik heb zelf de V7; afweging was toen de brede borstel (met v vorm). De zuigkracht is door de brede zuigmond wellicht ietsjes lager; maar de borstel compenseert weer.

Denk dat ik afhankelijk van de prijs nu weer voor de V7 of een nieuwere A4 / A6 zou gaan. Mocht je nog 100 euro meer overhebben; dan de XIaomi natuurlijk :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172036446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:08 schreef Goddelijker het volgende:
Sndway SW-T40 Digital Laser Rangefinder
Prijs: $ 20,99

Snel en nauwkeurig een afstand meten tot 40 meter (of meer afhankelijk van het model)?
Lees verder!

Voor de specificaties, zie de link.

De doos:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Inhoud:
Het apparaat zelf, handleiding, opbergzakje, polskoord, reflecterende kaart (wanneer ondergronden minder goed 'gezien' worden).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Het apparaat:
Voelt goed aan, mooi verlicht scherm er in.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

De werking:
Je kan verschillende dingen meten en/of berekenen:
Afstand, oppervlakte, inhoud, hoeken (Pythagoras).
Je kan ook instellen om vanaf de voorkant van het apparaat te meten of vanaf de achterkant van het apparaat.
Bij het meten kwam ik eigenlijk geen afwijking tegen, zoals te zien is.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Conclusie:
Doen, kopen. Komt altijd wel een keer van pas!
Deze gisteren ook ontvangen. Prachtig toestel voor dit geld. Bedankt voor de tip.
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:52:04 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172043071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:39 schreef ridsel het volgende:

[..]

Deze gisteren ook ontvangen. Prachtig toestel voor dit geld. Bedankt voor de tip.
Hier ook binnen; ziet er inderdaad goed uit :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:48:59 #147
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_172045960
^O^
  donderdag 29 juni 2017 @ 15:57:55 #148
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172046202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb zelf de V7; afweging was toen de brede borstel (met v vorm). De zuigkracht is door de brede zuigmond wellicht ietsjes lager; maar de borstel compenseert weer.

Denk dat ik afhankelijk van de prijs nu weer voor de V7 of een nieuwere A4 / A6 zou gaan. Mocht je nog 100 euro meer overhebben; dan de XIaomi natuurlijk :P.
V7 besteld. Ben benieuwd. Hebben twee honden, elke dag stofzuigen worden wij wel wat beu van.. Plus een mooi excuus om gewoon weer eens iets te kopen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 juni 2017 @ 16:21:39 #149
420828 Bacchus1980
6 million ways to die
pi_172046726
Iemand ervaringen met het bestellen van batterijen uit China?
Banggood heeft Samsung en Sanyo batterijen 18650 protected voor een mooie prijs. Maar komt dit goed door de douane?
pi_172050954
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef mschol het volgende:

[..]

pas bij banggood wat besteld met PDM: woensdag besteld, vrijdag verzonden en vandaag in huis: en dat voor 1 euro extra *O* (normaal is dat ~3 weken)
Gaat hier ook gebeuren, 24 juni 's avonds laat besteld, vandaag gesorteerd door PostNL, dus waarschijnlijk morgen bezorgd. En dat voor 40 cent op een order van 30 euro.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:46:37 #151
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172052299
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

V7 besteld. Ben benieuwd. Hebben twee honden, elke dag stofzuigen worden wij wel wat beu van.. Plus een mooi excuus om gewoon weer eens iets te kopen.
Ben ook benieuwd, mocht ik ooit een nieuwe nemen dan ga ik wellicht wel upgraden naar een Xiaomi, maar goed. Die heb je ook niet voor 100 euro ;).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 16:21 schreef Bacchus1980 het volgende:
Iemand ervaringen met het bestellen van batterijen uit China?
Banggood heeft Samsung en Sanyo batterijen 18650 protected voor een mooie prijs. Maar komt dit goed door de douane?
Geen enkel probleem hoor. Wel bedrag onder de 22 euro houden dan komt het goed ;).

Mocht je haast hebben dan kan je ook nog bij Nkon kijken; die waren ook altijd wel relatief goedkoop.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172063627
Gisteren deze Sanrenmu schaar binnen gekregen!



Super handig voor in de keuken of op de camping.
pi_172065819
Ik had een vlooienkam gekocht voor mijn kat. Kwam net aan in een klein envelopje, maar ik moest ervoor tekenen. Wat is deze? Iemand ervaring?
pi_172066230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:09 schreef larry_flynt het volgende:
Ik had een vlooienkam gekocht voor mijn kat. Kwam net aan in een klein envelopje, maar ik moest ervoor tekenen. Wat is deze? Iemand ervaring?
Welkom bij PostNL.
dingen van een paar tientjes gooien ze door je brievenbus en shit van een paar cent mag je voor tekenen.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 13:51:58 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172066867
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:09 schreef larry_flynt het volgende:
Ik had een vlooienkam gekocht voor mijn kat. Kwam net aan in een klein envelopje, maar ik moest ervoor tekenen. Wat is deze? Iemand ervaring?
Aliexpress standard shipping gaat met RS xxxxxxx NL code. Die zijn aangetekend. Binnenkort gaat dit veranderen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:26 schreef julius123 het volgende:

[..]

Welkom bij PostNL.
dingen van een paar tientjes gooien ze door je brievenbus en shit van een paar cent mag je voor tekenen.
Of welkom bij de Chinees die bepaald welke verzendmethode hij gebruikt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172066923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aliexpress standard shipping gaat met RS xxxxxxx NL code. Die zijn aangetekend. Binnenkort gaat dit veranderen.
ze worden gewoon weer door de brievenbus gemikt zonder handtekening?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 14:29:29 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172067808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:54 schreef mschol het volgende:

[..]

ze worden gewoon weer door de brievenbus gemikt zonder handtekening?
Zover ik begrijp wel. Nieuwe code layout begint met LX xxxxxx NL, gok dat die LX staat voor brievenbuslevering (tenzij groter dan schoenendoos dan auto).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172073413
Zojuist de spinner met flesopener binnen gekregen, ik snap hype van spinners niet zo. Maar nu heb ik in ieder geval iets functioneels erbij :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 30 juni 2017 @ 20:48:09 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172075870
Haha, ik heb er ook eentje gehaald onder het motto 'eerst proberen en dan pas oordelen'.
Maar idd, dafuq, waarom is dit überhaupt een ding er is echt niks aan. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:26 schreef julius123 het volgende:
Gisteren deze Sanrenmu schaar binnen gekregen!

[ afbeelding ]

Super handig voor in de keuken of op de camping.
Noice! Ik vond messen altijd maar ' :') '. Maar nu ik zo'n SRM heb! Wow, nice. :D
Talking about fidgeting. Zo'n mes open- en dichtklappen heeft meer dan zo'n spinner. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_172079140
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 11:26 schreef julius123 het volgende:
Gisteren deze Sanrenmu schaar binnen gekregen!

[ afbeelding ]

Super handig voor in de keuken of op de camping.
Waar heb je die gekocht?
pi_172079448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ik heb er ook eentje gehaald onder het motto 'eerst proberen en dan pas oordelen'.
Maar idd, dafuq, waarom is dit überhaupt een ding er is echt niks aan. :P
Ik zit er wel al bijna de hele avond mee in m'n handen. Is 't dan toch... ? :@
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_172084223
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zit er wel al bijna de hele avond mee in m'n handen. Is 't dan toch... ? :@
Al een fidget cube geprobeerd? Daar zit ik nog meer mee te spelen tijdens tv kijken dan met de spinner.
pi_172087524
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:34 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Al een fidget cube geprobeerd? Daar zit ik nog meer mee te spelen tijdens tv kijken dan met de spinner.
met die knopjes en zo? Die heb ik 2 voor de boys in bestelling.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_172088092
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:34 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Al een fidget cube geprobeerd? Daar zit ik nog meer mee te spelen tijdens tv kijken dan met de spinner.
Spinners snap ik al niet helemaal, maar die fidget cube.. wtf moet je daarmee lol. Begin ik dan toch out te worden
pi_172090225
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 13:19 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Spinners snap ik al niet helemaal, maar die fidget cube.. wtf moet je daarmee lol. Begin ik dan toch out te worden
Het helpt mij tegen nagelbijten. Anderen misschien weer tegen roken, zenuwen, neuspulken etc. Ik gebruik het dus echt, terwijl de meeste prullen die ik op Ali koop in de la belanden. :>

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sbal-van-de-toekomst

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 01-07-2017 14:54:26 ]
pi_172092884
Xiaomi Miband 2 voor ¤16,80 @ Banggood met de code mibd2
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_172093400
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 13:19 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Spinners snap ik al niet helemaal, maar die fidget cube.. wtf moet je daarmee lol. Begin ik dan toch out te worden
Out :')
pi_172093537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 23:03 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Waar heb je die gekocht?
AliExpres.
Zal zo de link er even bijzoeken.
Was 12 euro iig.

Edit:
Mack Walker Detachable Outdoor Scissors Knife Stainless Steel Multifunction Tools with Bottle Opener Screwdriver Sanrenmu
http://s.aliexpress.com/YZZZRRVJ
pi_172093669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ik heb er ook eentje gehaald onder het motto 'eerst proberen en dan pas oordelen'.
Maar idd, dafuq, waarom is dit überhaupt een ding er is echt niks aan. :P

[..]

Noice! Ik vond messen altijd maar ' :') '. Maar nu ik zo'n SRM heb! Wow, nice. :D
Talking about fidgeting. Zo'n mes open- en dichtklappen heeft meer dan zo'n spinner. _O-
Is ook nice :D
De schaar kun je uit elkaar halen btw.
Er zit een dunschiller aan namelijk!
Bij messen helpt het ook om ze lekker soepel te maken.
pi_172103101
Op aanraden van iemand op een forum heb ik een VE Monk besteld: https://nl.aliexpress.com(...).13010608.0.0.BfhlK4

Dat. Is. Goede. Geluidskwaliteit. Zeker ook in het middenbereik wat nog weleens wat mist aan kracht. Ook veel luider dan mijn andere modellen.
Enige nadeel: vrouwen melden dat de oordoppen ietwat te groot zijn.

De telefonie moet ik nog even testen. Telefonie werkt ook perfect, microfoon en knoppen werken op het Android 3 knoppen model.

[ Bericht 3% gewijzigd door oheng op 03-07-2017 15:42:53 ]
pi_172115819
Zijn er een beetje veilige en betrouwbare macbook pro opladers? de mijne is verheerlijk aan het einde van zijn latijn en vroeg me of er merken zoals blitzwolf ook die dingen namaken?
  zondag 2 juli 2017 @ 17:46:50 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172118731
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 16:16 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er een beetje veilige en betrouwbare macbook pro opladers? de mijne is verheerlijk aan het einde van zijn latijn en vroeg me of er merken zoals blitzwolf ook die dingen namaken?
Media Markt heeft deze week voor 24 euro een universele oplader te koop.
Wellicht dat jouw macbook daar ook mee opgeladen kan worden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 3 juli 2017 @ 13:34:28 #173
429602 julius123
julius123
pi_172137576
ik heb de Chuwi Ilive V5 al binnen ^O^
pi_172139186
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:24 schreef julius123 het volgende:

[..]

AliExpres.
Zal zo de link er even bijzoeken.
Was 12 euro iig.

Edit:
Mack Walker Detachable Outdoor Scissors Knife Stainless Steel Multifunction Tools with Bottle Opener Screwdriver Sanrenmu
http://s.aliexpress.com/YZZZRRVJ
Bedankt!

Ik ga er ook maar eentje bestellen
pi_172143802
Hoe is de verzending van gearbest met priority line? Sinds vorige week verzonden en nog steeds geen informatie
  maandag 3 juli 2017 @ 22:55:17 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172152543
Wie van jullie heeft die Cube iwork10 ultimate 64GB en kan vertellen of hij bevalt c.q. Dat alles werkt?

Banggood heeft hem in de aanbieding namelijk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172153285
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie heeft die Cube iwork10 ultimate 64GB en kan vertellen of hij bevalt c.q. Dat alles werkt?

Banggood heeft hem in de aanbieding namelijk.
Ik. Windows 10 was verschrikkelijk traag, naar mijn mening is de tablet niet krachtig genoeg om Windows 10 te draaien. Micro SD slot gaat bij vele mensen kapot(onder andere bij mij..). Ik heb er een gedeeltelijke refund voor gekregen. Windows heb ik eraf geflikkerd en de partitie van Android heb ik vergroot tot 64 GB. Speakers zijn matig, batterijleven is dat ook. 6h screen on time als je de tablet in 1 dag gebruikt voor video's te kijken, maar 6h screen on time ga je echt niet halen doorheen verschillende dagen omdat de Android ROM in standby verschrikkelijk veel % zuipt. Het is me al meermaals voorgevallen dat ik de tablet een paar dagen niet gebruik om vast te stellen dat ie zichzelf uitgeschakeld heeft omdat het batterijlevel te laag was gekomen. Opladen gaat ook extreem traag.
pi_172160450
Ik ben in de markt voor n nieuwe stofzuigrobot, en ik vind de Xiaomi Mi robot wel erg cool, de oude robot (de iRobot Roomba bij mij thuis is (denk ik) behoorlijk kapot, vies, versleten en vooral nergens meer te vinden...

Nu is hij bij www.gearbest.com in de aanbieding, en kost hij daar ¤302,59...

Volgende vraag aan jullie: weten jullie of er ergens n coupon te vinden is?

Ik heb zelf al gezocht maar kon nog geen coupon vinden.


Edit:

Bij gearbest hebben ze nu ook de Ilife V7 in de aanbieding, voor 115,69...
En voor 2 euro meer heb je m zonder meerkosten in huis via EU express.
Eens kijken wat de verschillen zijn tussen deze 2 stofzuigers, maar jullie mogen natuurlijk ook meehelpen :-)

[ Bericht 22% gewijzigd door JohnB52 op 04-07-2017 12:14:31 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:57:45 #179
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172161901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:49 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben in de markt voor n nieuwe stofzuigrobot, en ik vind de Xiaomi Mi robot wel erg cool, de oude robot (de iRobot Roomba bij mij thuis is (denk ik) behoorlijk kapot, vies, versleten en vooral nergens meer te vinden...

Nu is hij bij www.gearbest.com in de aanbieding, en kost hij daar ¤302,59...

Volgende vraag aan jullie: weten jullie of er ergens n coupon te vinden is?

Ik heb zelf al gezocht maar kon nog geen coupon vinden.


Edit:

Bij gearbest hebben ze nu ook de Ilife V7 in de aanbieding, voor 115,69...
En voor 2 euro meer heb je m zonder meerkosten in huis via EU express.
Eens kijken wat de verschillen zijn tussen deze 2 stofzuigers, maar jullie mogen natuurlijk ook meehelpen :-)

De V7 vijf dagen terug besteld uit het eu warehouse en vanavond binnen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:30:18 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172168509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:49 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben in de markt voor n nieuwe stofzuigrobot, en ik vind de Xiaomi Mi robot wel erg cool, de oude robot (de iRobot Roomba bij mij thuis is (denk ik) behoorlijk kapot, vies, versleten en vooral nergens meer te vinden...

Nu is hij bij www.gearbest.com in de aanbieding, en kost hij daar ¤302,59...

Volgende vraag aan jullie: weten jullie of er ergens n coupon te vinden is?

Ik heb zelf al gezocht maar kon nog geen coupon vinden.


Edit:

Bij gearbest hebben ze nu ook de Ilife V7 in de aanbieding, voor 115,69...
En voor 2 euro meer heb je m zonder meerkosten in huis via EU express.
Eens kijken wat de verschillen zijn tussen deze 2 stofzuigers, maar jullie mogen natuurlijk ook meehelpen :-)

De xiaomi is slim en doet aan mapping, de v7 doet dit niet.
Het is maar of het je het prijsverschil waard is
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172171531
Iemand ervaring met de Xiaomi Mijia 1080p IP camera en de connection error bij het verbinden?
Zo ja, wat is de oplossing?? :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 22:44:23 #182
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_172177964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:37 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand ervaring met de Xiaomi Mijia 1080p IP camera en de connection error bij het verbinden?
Zo ja, wat is de oplossing?? :)
Net als op Tweakers verwachten we wel wat eigen inzet. Wat heb je al geprobeerd, als je googled vindt je veel opties. Noem is wat je geprobeerd hebt (oa, andere wifi/computer/locatie/app/telefoon etc.).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_172178314
Als ik na mijn studie mijn eigen stekkie heb komt er direct een robot stofzuiger mee!
Lekker via de app dat ding aanzetten als je naar je werk gaat, wat een luxe.
pi_172179456
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:44 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Net als op Tweakers verwachten we wel wat eigen inzet. Wat heb je al geprobeerd, als je googled vindt je veel opties. Noem is wat je geprobeerd hebt (oa, andere wifi/computer/locatie/app/telefoon etc.).
Op Tweakers verwachten ze ook dat je hoogbegaafd bent, naar de universiteit gaat. Consulent bent en eeuwig vrijgezel bent ;(
pi_172180168
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Op Tweakers verwachten ze ook dat je hoogbegaafd bent, naar de universiteit gaat. Consulent bent en eeuwig vrijgezel bent ;(
dat verwachten we hier niet, een simpele google zoekopdracht geeft je al een hele rits dingen om uit te zoeken en te proberen
  woensdag 5 juli 2017 @ 05:50:30 #186
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172181226
Voor de eigenaren van de Ilife V7:

Hebben jullie standaard de "swiffer" geïnstalleerd op de robot of niet? Gisteren heb ik de robot een testronde laten doen maar hij blijft op tapijt (lees deurmat) vastlopen wanneer de bracket+mop er aan vast zit. Swiffer verwijderd en het werkte verder prima. Tot ik vanmorgen zag dat de Swiffer met een soort klitteband vast zit aan de bracket en daar nu hondenharen op zitten 😂. De bracket had ik ook laten zitten maar daar is hij vanmorgen zelf vanaf gegaan nadat hij even vastliep op de deurmat. Nu de bracket en Swiffer eraf gehaald is werkt hij verder prima en zonder problemen (vooralsnog).

Thoughts/ervaringen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172181229
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:44 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Net als op Tweakers verwachten we wel wat eigen inzet. Wat heb je al geprobeerd, als je googled vindt je veel opties. Noem is wat je geprobeerd hebt (oa, andere wifi/computer/locatie/app/telefoon etc.).
Schijnbaar werken sommige camera's alleen in regio van China zoals ik gelezen heb via google.
Volgend mij is dit amper op te lossen. Gister aantal uurtjes gezocht op Google maar niet tot een oplossing gekomen
  woensdag 5 juli 2017 @ 05:59:42 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172181235
SJcam4000 voor 20 dollar nu (limited time) bij Tmart (let op, dit betreft de 720p versie)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172183031
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 05:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
SJcam4000 voor 20 dollar nu (limited time) bij Tmart (let op, dit betreft de 720p versie)

Sj4000 ipv sjcam4000. Ik heb hem besteld maar ik denk dat dit een neppers is
pi_172183930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 05:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de eigenaren van de Ilife V7:

Hebben jullie standaard de "swiffer" geïnstalleerd op de robot of niet? Gisteren heb ik de robot een testronde laten doen maar hij blijft op tapijt (lees deurmat) vastlopen wanneer de bracket+mop er aan vast zit. Swiffer verwijderd en het werkte verder prima. Tot ik vanmorgen zag dat de Swiffer met een soort klitteband vast zit aan de bracket en daar nu hondenharen op zitten 😂. De bracket had ik ook laten zitten maar daar is hij vanmorgen zelf vanaf gegaan nadat hij even vastliep op de deurmat. Nu de bracket en Swiffer eraf gehaald is werkt hij verder prima en zonder problemen (vooralsnog).

Thoughts/ervaringen?
ik gebruik de mop niet voor zn dagelijkse rondje. hij doet het prima zonder.
en ik heb ook de bracket eraf gehaald.
pi_172185272
Voor het eerst heb ik een tem van Banggood niet ontvangen.
18 april een USB-C kabel besteld van Blitzwolf maar nog steeds niet binnen, toch maar even aangegeven bij banggood.

Overigens nu in de aanbieding: https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=flashdeals

Oveirgens ook nu in de aanbieding een Xiaomi pen: https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=flashdeals

Wist niet eens dat die bestond, toch maar halen als fanboy :)
Gegroet!
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:31:55 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172186252
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:40 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Sj4000 ipv sjcam4000. Ik heb hem besteld maar ik denk dat dit een neppers is
Is het ook, SJCAM logo hoort erop te staan.
Sowieso: er staat '1080p' op de camera en kan maar 720p? Dang, dat is nog eens weggegooid geld. Die 720p is waarschijnlijk upscaled 360p ook nog. Met cloned frames en dan eigenlijk maar 15fps.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]

Oveirgens ook nu in de aanbieding een Xiaomi pen: https://www.banggood.com/(...)tml?rmmds=flashdeals

Wist niet eens dat die bestond, toch maar halen als fanboy :)
Heb ik, gebruik ik nooit. Zwaar, draait moeizaam open. Smoothness inkt maar mweh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_172192286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
Als ik na mijn studie mijn eigen stekkie heb komt er direct een robot stofzuiger mee!
Lekker via de app dat ding aanzetten als je naar je werk gaat, wat een luxe.
de app? Je bent zeker al "out"? ;) Aansturen met Domotica!
pi_172192687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is het ook, SJCAM logo hoort erop te staan.
Sowieso: er staat '1080p' op de camera en kan maar 720p? Dang, dat is nog eens weggegooid geld. Die 720p is waarschijnlijk upscaled 360p ook nog. Met cloned frames en dan eigenlijk maar 15fps.

[..]

Heb ik, gebruik ik nooit. Zwaar, draait moeizaam open. Smoothness inkt maar mweh.
Als er iets van de specs niet klopt krijgen ze een claim, mag deze naar een kind in de familie die vind dat wel leuk
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:30:39 #195
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172195572
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:40 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Sj4000 ipv sjcam4000. Ik heb hem besteld maar ik denk dat dit een neppers is
Shit, niet eens gezien :') het was nog vroeg zullen we maar zeggen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172198272
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De V7 vijf dagen terug besteld uit het eu warehouse en vanavond binnen!
Voor dezelfde prijs?
pi_172198577
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Shit, niet eens gezien :') het was nog vroeg zullen we maar zeggen.
Haha maakt niet uit. Heb jij besteld?
Ik heb geen zin om te annuleren, als hij tegenvalt voor dat geld claim ik gewoon, dit is echt smerige marketing
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:33:22 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172199089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:07 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Voor dezelfde prijs?
135,8 dollar
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:16 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Haha maakt niet uit. Heb jij besteld?
Ik heb geen zin om te annuleren, als hij tegenvalt voor dat geld claim ik gewoon, dit is echt smerige marketing
Nee ik heb hem niet besteld. Ik heb een SJcam4000, een Git2 en een Git2p(met Panasonic sensor). Mijn aankomende vakantie zal ik alleen filmen met beide Git2's, aangezien het format van SJCAM niet te bewerken is in Adobe première zonder het inmiddels niet meer door Windows ondersteunde quicksilver.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172199180
Mocht ik nog eens echt een action cam nodig hebben zal ik de xiaomi yo 4k aanschaffen. I love xiaomi
pi_172200539
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

135,8 dollar

[..]

Nee ik heb hem niet besteld. Ik heb een SJcam4000, een Git2 en een Git2p(met Panasonic sensor). Mijn aankomende vakantie zal ik alleen filmen met beide Git2's, aangezien het format van SJCAM niet te bewerken is in Adobe première zonder het inmiddels niet meer door Windows ondersteunde quicksilver.
Hie vind je de nieuwere Gitup (zonder fisheye-lens): veel beter dan de goed gereviewde Gitup2?
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:38:25 #201
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172212648
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:18 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik. Windows 10 was verschrikkelijk traag, naar mijn mening is de tablet niet krachtig genoeg om Windows 10 te draaien. Micro SD slot gaat bij vele mensen kapot(onder andere bij mij..). Ik heb er een gedeeltelijke refund voor gekregen. Windows heb ik eraf geflikkerd en de partitie van Android heb ik vergroot tot 64 GB. Speakers zijn matig, batterijleven is dat ook. 6h screen on time als je de tablet in 1 dag gebruikt voor video's te kijken, maar 6h screen on time ga je echt niet halen doorheen verschillende dagen omdat de Android ROM in standby verschrikkelijk veel % zuipt. Het is me al meermaals voorgevallen dat ik de tablet een paar dagen niet gebruik om vast te stellen dat ie zichzelf uitgeschakeld heeft omdat het batterijlevel te laag was gekomen. Opladen gaat ook extreem traag.
Thnx btw, heb hem gelaten voor wat het is.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:18 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Hie vind je de nieuwere Gitup (zonder fisheye-lens): veel beter dan de goed gereviewde Gitup2?
Even kijken naar de specs. De Panasonic sensor is niet per definitie die van 90°. Wellicht zou je dat nog als zoekterm erbij kunnen vermelden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172220671
Heeft er iemand ervaring met een dergelijke autoantenne? Of een andere evt.

http://www.ebay.com/itm/H(...)AOSwMN9XQnIz&vxp=mtr
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_172223422
Voor de liefhebbers die nog opzoek zijn naar een IP camera van Xiaomi en twijfelen om te bestellen uit china, ik heb er zojuist hier 1 te koop gezet :)
pi_172224422
Waarom hebben de Chinezen na de Lazy Bag niet zelf de opblaasbare stoel bedacht?

https://www.mytrono.com/products/trono-inflatable-chair



Of bestaat ie al goedkoper?
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:24:11 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172224764

https://www.gizmochina.co(...)ooth-audio-receiver/
Muß. Ich. Haben! :P

quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie heeft die Cube iwork10 ultimate 64GB en kan vertellen of hij bevalt c.q. Dat alles werkt?

Banggood heeft hem in de aanbieding namelijk.
Deze loopt ook nog: https://www.indiegogo.com(...)ablet--3/x/9727099#/ . Might be something to check out.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:25:44 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172224803
Yey! Inderdaad must have :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172224991
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Deze loopt ook nog: https://www.indiegogo.com(...)ablet--3/x/9727099#/ . Might be something to check out.
beetje heel erg jammer van die celeron :'(

met een normale i3 was het zeker een overweging waard geweest
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:32:42 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172225069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:30 schreef mschol het volgende:

[..]

beetje heel erg jammer van die celeron :'(

met een normale i3 was het zeker een overweging waard geweest
Ja, of zoals de comments zeggen een Intel Core M3. Can't have everything (apparently). :P
't Is natuurlijk wel zo, dat hoe duurder je zoiets maakt, hoe aantrekkelijker de Microsoft (& co) opties.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 juli 2017 @ 09:39:07 #209
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172235783
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 7 juli 2017 @ 15:45:52 #210
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_172246128
https://www.banggood.com/(...)53.html?rmmds=search

Vandaag binnen gekregen, zitten er goddomme geen stokken of touw bij!

Staat er nog duidelijk bij ook :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 7 juli 2017 @ 17:31:00 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172249382
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
https://www.banggood.com/(...)53.html?rmmds=search

Vandaag binnen gekregen, zitten er goddomme geen stokken of touw bij!

Staat er nog duidelijk bij ook :')
zo, dan voel je je genaaid
pi_172263475
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
https://www.banggood.com/(...)53.html?rmmds=search

Vandaag binnen gekregen, zitten er goddomme geen stokken of touw bij!

Staat er nog duidelijk bij ook :')
Nice :') er waren er wel meer die dachten dat alles erbij zat :')
pi_172263770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, of zoals de comments zeggen een Intel Core M3. Can't have everything (apparently). :P
't Is natuurlijk wel zo, dat hoe duurder je zoiets maakt, hoe aantrekkelijker de Microsoft (& co) opties.
mijn windows tablet met een atom z3xxx schijnt (op papier) sneller te zijn, daarom valt het mij erg tegen

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
https://www.banggood.com/(...)53.html?rmmds=search

Vandaag binnen gekregen, zitten er goddomme geen stokken of touw bij!

Staat er nog duidelijk bij ook :')
nice _O-

hier is eeen telefoonhoesje kapot aangekomen, eens kijken wat de (aliexpress) seller als oplossing gaat bieden
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:32:16 #214
299601 ZwarteSteen
Kop die steen
pi_172265458
Iemand toevallig een tip voor een bluetooth boxje. Reeds al in het bezit van een ES-151 8-) , Enusic 003 en Enusic soundcup. Die laatste geeft echt een mooi, vol geluid met een prima bass maar helaas niet meer verkrijgbaar. Iemand een idee voor een box die in de buurt komt van de soundcup?

BG heeft dit weekend de blitzwolf F4 in de aanbieding, wel al vrij oud. Nog altijd waardig of zijn er bij jullie weten nog betere uitgekomen?

https://www.banggood.com/(...)h-Mic-p-1069661.html
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
pi_172266528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:19 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn windows tablet met een atom z3xxx schijnt (op papier) sneller te zijn, daarom valt het mij erg tegen

[..]

nice _O-

hier is eeen telefoonhoesje kapot aangekomen, eens kijken wat de (aliexpress) seller als oplossing gaat bieden
Ik maak altijd gelijk een dispute aan. Weet uit ervaring dat ze je toch maar aan het lijntje houden als je het eerst met een berichtje probeert. De dispute regeling van Ali is super makkelijk en snel.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:29:37 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172266854
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik maak altijd gelijk een dispute aan. Weet uit ervaring dat ze je toch maar aan het lijntje houden als je het eerst met een berichtje probeert. De dispute regeling van Ali is super makkelijk en snel.
Laatste paar keer heeft de seller het hier netjes zinder dispute opgelost. N =1 blijkt maar weer:)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172266955
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik maak altijd gelijk een dispute aan. Weet uit ervaring dat ze je toch maar aan het lijntje houden als je het eerst met een berichtje probeert. De dispute regeling van Ali is super makkelijk en snel.
ik heb nog nooit een probleem gehad met aliexpress zendingen, en zit mij dus af te vragen wat ik zal doen:
ik zal zowiezo op confirm goods recieved klikken lijkt mij
ik kan vervolgens een dispute openen voor een refund (is dan enige optie?) , maar een resend vind ik ook prima, alleen hoe zit het dan met die buyer protection?
pi_172266993
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik maak altijd gelijk een dispute aan. Weet uit ervaring dat ze je toch maar aan het lijntje houden als je het eerst met een berichtje probeert. De dispute regeling van Ali is super makkelijk en snel.
Doe ik ook altijd. Ook vaak genoeg gedaan bij andere shops.

Als iets echt niet is aangekomen of een echte DOA, en ze proberen je een $4 coupon aan te smeren voor iets dat $20 was heb ik er gelijk genoeg van.
pi_172281488
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik maak altijd gelijk een dispute aan. Weet uit ervaring dat ze je toch maar aan het lijntje houden als je het eerst met een berichtje probeert. De dispute regeling van Ali is super makkelijk en snel.
Is inderdaad 9 van de 10 keer zo dat ze je proberen te naaien via chat maar ook wel gezien dat er verkopers direct meewerken of na aandringen het toch rechtzetten. Gewoon tevens buyer protection extension aanvragen en je zit goed.
pi_172314783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
Voor de liefhebbers die nog opzoek zijn naar een IP camera van Xiaomi en twijfelen om te bestellen uit china, ik heb er zojuist hier 1 te koop gezet :)
Waarom doe je hem weg?
  maandag 10 juli 2017 @ 12:38:44 #221
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172315507
Ey weeps

Wat is tegenwoordig nou een beetje een niet al te dure tablet met groot scherm die geschikt is voor games etc. op de chinese markt?
Irene is bae &lt;3
  maandag 10 juli 2017 @ 12:43:08 #222
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_172315598
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:38 schreef Jiang153 het volgende:
Ey weeps

Wat is tegenwoordig nou een beetje een niet al te dure tablet met groot scherm die geschikt is voor games etc. op de chinese markt?
Als je zonder vooronderzoek of wat dan ook hier gewoon je zoekvraag neerplempt, dan zou ik gewoon een iPad kopen.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 10 juli 2017 @ 12:47:59 #223
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172315694
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:43 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Als je zonder vooronderzoek of wat dan ook hier gewoon je zoekvraag neerplempt, dan zou ik gewoon een iPad kopen.
Geen probleem dan wordt het maar de Samsung galaxy tab A 10.1 dan maar.

Voor 200 euro best een oke ding denk ik. Dacht aangezien jullie hier constant allemaal zooi halen dat er vast wel iemand is die ook een tablet heeft gehaald, maar zoals altijd kan je met tech dus beter op tweakers zitten dus.
Irene is bae &lt;3
  maandag 10 juli 2017 @ 12:51:20 #224
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_172315771
Als je daar die vraag zo neergeknald had, dan was je helemaal afgeslacht. :)

Maar ook hier is het net wat lekkerder als je iets meer input geeft. Wat zoek je precies? Hoe groot? Waar heb je zelf al gekeken? Welke prijs-range?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 10 juli 2017 @ 12:54:20 #225
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172315836
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:51 schreef BillsGate het volgende:
Als je daar die vraag zo neergeknald had, dan was je helemaal afgeslacht. :)

Maar ook hier is het net wat lekkerder als je iets meer input geeft. Wat zoek je precies? Hoe groot? Waar heb je zelf al gekeken? Welke prijs-range?
- Android
- wifi only
- 10''+
- Alleen de samsung tab A op basis hiervan
- prijsrange max. 200 liefst minder natuurlijk

Wordt toch alleen door m'n neefje van 10 gebruikt voor spelletjes/youtube dus een iPad van ruim 900 (die zij eerst wouden) is veelste overbodig.
Irene is bae &lt;3
  maandag 10 juli 2017 @ 13:11:00 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172316149
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:54 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

- Android
- wifi only
- 10''+
- Alleen de samsung tab A op basis hiervan
- prijsrange max. 200 liefst minder natuurlijk

Wordt toch alleen door m'n neefje van 10 gebruikt voor spelletjes/youtube dus een iPad van ruim 900 (die zij eerst wouden) is veelste overbodig.
  maandag 10 juli 2017 @ 13:25:39 #227
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172316398
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:54 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

- Android
- wifi only
- 10''+
- Alleen de samsung tab A op basis hiervan
- prijsrange max. 200 liefst minder natuurlijk

Wordt toch alleen door m'n neefje van 10 gebruikt voor spelletjes/youtube dus een iPad van ruim 900 (die zij eerst wouden) is veelste overbodig.
Waarom moet het Android zijn? Android op tablets is ruk, zeker op budget tablets. Geef je nu 200 euro uit aan een apparaat dat je over een jaar weg kunt gooien.

Koop lekker een Cube i7. Veel krachtiger, veel veelzijdiger, en als je echt wilt, gooi je er RemixOS op en heb je zowel Windows 10 als Android erop.
  maandag 10 juli 2017 @ 18:00:02 #228
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_172323085
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 10 juli 2017 @ 21:18:34 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172328622
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom moet het Android zijn? Android op tablets is ruk, zeker op budget tablets. Geef je nu 200 euro uit aan een apparaat dat je over een jaar weg kunt gooien.

Koop lekker een Cube i7. Veel krachtiger, veel veelzijdiger, en als je echt wilt, gooi je er RemixOS op en heb je zowel Windows 10 als Android erop.
Hier toch al jaren een Android tablet in gebruik. Met een snapdragon 600 processor. Werkt nog meer dan prima voor de media consumptie.

Ben het met je eens dat productief zijn niet goed werkt op een Android /ios tablet (wellicht met de pro wel, maar goed die is bijna zoals laptop geprijsd).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 10 juli 2017 @ 21:35:07 #230
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172329146
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier toch al jaren een Android tablet in gebruik. Met een snapdragon 600 processor. Werkt nog meer dan prima voor de media consumptie.

Ben het met je eens dat productief zijn niet goed werkt op een Android /ios tablet (wellicht met de pro wel, maar goed die is bijna zoals laptop geprijsd).
Ik heb zelf de Nvidia Shield nog liggen, maar die wordt voor weinig meer dan YouTube, Kodi en Showbox gebruikt.
  maandag 10 juli 2017 @ 22:02:41 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172329933
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb zelf de Nvidia Shield nog liggen, maar die wordt voor weinig meer dan YouTube, Kodi en Showbox gebruikt.
Dat is dan ook een beetje waar ik de markt van tablets zie; consumeren niet produceren. Daar heb je van dat geen powerhouse voor nodig :Y. Vandaar dat die markt ook is ingestort; vervangen hoeft niet zo snel en voor een groot deel biedt het weinig meerwaarde.

De Gpad 8.3 kan overigens nog prima meekomen met een Android 7.1.1 ROM , maar daar is weinig Chinees aan op de screenprotector en hoes na.

__

Mensen toevallig ervaring met Azerbaijan post? Gearbest heeft daar een contractje mee gesloten blijkbaar. Vorige keer dat het met dit soort exotische maatschappijen ging was de snelheid maar van korte duur en was het 3 maanden wachten op je pakketje :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:42:58 #232
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172335160
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is dan ook een beetje waar ik de markt van tablets zie; consumeren niet produceren. Daar heb je van dat geen powerhouse voor nodig :Y. Vandaar dat die markt ook is ingestort; vervangen hoeft niet zo snel en voor een groot deel biedt het weinig meerwaarde.

De Gpad 8.3 kan overigens nog prima meekomen met een Android 7.1.1 ROM , maar daar is weinig Chinees aan op de screenprotector en hoes na.
Tsja. Ik denk meer dat dat komt door het feit dat Android nooit goed uit de verf is gekomen op tablets, en apps nooit op grotere schermen zijn aangepast. Het is ook sprekend dat er op tablet gebied nog regelmatig nieuwe modellen uitgebracht worden, zeker in China, maar dat fabrikanten grotendeels zijn overgestapt naar Windows tablets. Die bieden meer kracht, meer functionaliteit en kosten ook steeds minder.

Een Chuwi Hi12, met Surface Pro 3-scherm en hoge resolutie, kost tegenwoordig minder dan 200 euro:

pi_172336294
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

__

Mensen toevallig ervaring met Azerbaijan post? Gearbest heeft daar een contractje mee gesloten blijkbaar. Vorige keer dat het met dit soort exotische maatschappijen ging was de snelheid maar van korte duur en was het 3 maanden wachten op je pakketje :)
Jep, mn amazfit deed er 6 dagen over. Maak je geen zorgen!
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 10:06:56 #234
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172336401
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mensen toevallig ervaring met Azerbaijan post? Gearbest heeft daar een contractje mee gesloten blijkbaar. Vorige keer dat het met dit soort exotische maatschappijen ging was de snelheid maar van korte duur en was het 3 maanden wachten op je pakketje :)
Ik heb m'n miband2 via Azerbaijan Post laten komen, was er snel, geen problemen! De tracking deed het dan weer niet fatsoenlijk, maar dat is ook niks nieuws
pi_172344913
Weer ff hoop zooi besteld:

Custom douchegordijn
https://www.aliexpress.co(...)s.8937460.0.0.97yRbd

En handige 150ml kruidenpotjes:
https://www.aliexpress.co(...).99999999.261.QBLUcS

Benieuwd hoeveel de reis overleven.

En pepermolentje, bizar hoe duur die dingen hier zijn?!
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.NBSXUT

[ Bericht 8% gewijzigd door ThePlaneteer op 11-07-2017 17:29:14 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:05:29 #236
209721 Downstar
Moeimaker
pi_172347193


Het is inmiddels al een hele poos geleden dat ik echt een uitgebreidere review heb gemaakt van een product. Dit komt enerzijds door tijd gebrek, maar anderzijds ook door het niet echt kunnen vinden van hele bijzondere gadgets. Het zal allemaal wel te maken hebben dat de nieuwigheid er wel een beetje af is. Wellicht is het de koers die ook niet echt meer zo goed is al enkele jaren terug..
Wie het weet, mag het zeggen ;)..

Toch wil ik jullie deze ‘gadget’ (echt een gadget is het namelijk niet) niet onthouden.
Met recht kan ik spreken van eindelijk weer eens een nuttig apparaat in huis te hebben gehaald.
Want zeg nou zelf, dat 10de setje oordopjes, dat led zaklampje of dat kabeltje begint op den duur ook te vervelen. En echt nodig heb je het vaak ook niet eens..

Laat ik maar to-the-point komen. In deze Review ga ik het hebben over een Robotstofzuiger.
Namelijk de Chuwi ILIFE A4s! Een handig hulpje die het huishouden toch net iets gemakkelijker maakt :)!



SPOILER: Lees hier de rest van de review!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 11-07-2017 19:20:41 ]
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:45:21 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172348397
^O^
Nice :) *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:56:51 #238
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_172359775
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom moet het Android zijn? Android op tablets is ruk, zeker op budget tablets. Geef je nu 200 euro uit aan een apparaat dat je over een jaar weg kunt gooien.

Koop lekker een Cube i7. Veel krachtiger, veel veelzijdiger, en als je echt wilt, gooi je er RemixOS op en heb je zowel Windows 10 als Android erop.
Juist voor kinderen, dus voor veel spelletjes, is een Android tablet 10000x beter.

Daar heb je tenminste ook apps voor namelijk ;)

Die Samsung is prima.
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:28:51 #239
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172362680
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:56 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Juist voor kinderen, dus voor veel spelletjes, is een Android tablet 10000x beter.

Daar heb je tenminste ook apps voor namelijk ;)

Die Samsung is prima.
Je weet dat Windows Steam heeft, he? En zoals ik al eerder zei: op een Windows-tablet kun je Android installeren voor dual boot. Op een Android tablet kun je geen Windows installeren.
pi_172362746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je weet dat Windows Steam heeft, he? En zoals ik al eerder zei: op een Windows-tablet kun je Android installeren voor dual boot. Op een Android tablet kun je geen Windows installeren.
echter zijn de meeste steam games helemaal niet geschikt voor een touchscreen
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:35:44 #241
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172362818
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:31 schreef mschol het volgende:

[..]

echter zijn de meeste steam games helemaal niet geschikt voor een touchscreen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je weet dat Windows Steam heeft, he? En zoals ik al eerder zei: op een Windows-tablet kun je Android installeren voor dual boot. Op een Android tablet kun je geen Windows installeren.
Viel je bril van je neus na het lezen van de eerste zin?
pi_172362961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]


[..]

Viel je bril van je neus na het lezen van de eerste zin?
nee, dat was niet waar ik op reageerde namelijk :W

daarnaast is het installeren van een ander OS leuk voor een tweaker, niet voor een gewone gebruiker
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:23:22 #243
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172363765
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:43 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, dat was niet waar ik op reageerde namelijk :W

daarnaast is het installeren van een ander OS leuk voor een tweaker, niet voor een gewone gebruiker
Ik geloof niet dat het zinvol is nog verder op jou te reageren. Je hebt je mening toch op voorhand al klaar.
pi_172363932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het zinvol is nog verder op jou te reageren. Je hebt je mening toch op voorhand al klaar.
wat ben je moeilijk aan het doen joh.
hij vraagt een tablet voor zn 10-jarige neefje.
die wil alleen crap op youtube kijk en simpele spelletjes spelen.
wat is volgens jou de meerwaarde van een windows tablet voor dat neefje?
:')
pi_172363994
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef shiznuts het volgende:
Deze loopt ook nog: https://www.indiegogo.com(...)ablet--3/x/9727099#/ . Might be something to check out.
Deze chuwi ziet er wel intressant uit, Ik twijfel om deze te backen. Nu vraag ik me wel enkele dingen af waar iemand misschien antwoord op kan geven.

• Hoe is de bouw kwaliteit van chuwi? Beetje fatsoenlijk spul?
• Komen er via indiegogo nog douane kosten bij? Bij kickstarter zie je wel eens save european shipping o.i.d. maar hier niet?
• Er staat dat ze verwachten in july te leveren, maar de funding loopt ook nog? Ik zou hem graag voor september willen hebben. Dat lijkt me wel haalbaar?
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:46:12 #246
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172364223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:32 schreef julius123 het volgende:

[..]

wat ben je moeilijk aan het doen joh.
hij vraagt een tablet voor zn 10-jarige neefje.
die wil alleen crap op youtube kijk en simpele spelletjes spelen.
wat is volgens jou de meerwaarde van een windows tablet voor dat neefje?
:')
De meerwaarde is dat je voor je ca. 200 euro een tablet koopt dat niet binnen een jaar in de vuilnisbak kan omdat er geen updates meer komen, de processor underpowered is en de fabrikant geen updates meer levert.

Maar het is niet mijn geld. Als mensen 200 euro weg willen gooien aan een tablet die binnen een jaar vaporware is, moeten ze dat vooral doen.
pi_172364886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De meerwaarde is dat je voor je ca. 200 euro een tablet koopt dat niet binnen een jaar in de vuilnisbak kan omdat er geen updates meer komen, de processor underpowered is en de fabrikant geen updates meer levert.

Maar het is niet mijn geld. Als mensen 200 euro weg willen gooien aan een tablet die binnen een jaar vaporware is, moeten ze dat vooral doen.
en jij denkt dat dat neefje dat wat kan schelen?

maargoed ontopic:

3x yilight gekocht voor 16 euro per stuk :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:43:47 #248
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172365592
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

en jij denkt dat dat neefje dat wat kan schelen?
Nee. Ik denk wel dat het de ouders van dat neefje wat kan schelen als ze op advies 200 euro uitgeven aan een tablet, om vervolgens na minder dan een jaar tegen gezeik aan te lopen met software, gebrek aan updates en wegvallende functionaliteit. Dat neefje zal steeds vaker gaan klagen dat zijn tablet niet meer werkt, de ouders zullen steeds vaker aankloppen voor "hulp" bij degene die hen dat wanproduct heeft aangeraden, en de irritaties zullen alleen maar hoger oplopen.

Ik heb het meermaals meegemaakt bij mensen die mij om advies vroegen en vervolgens, ondanks mijn afraden, een el cheapo tablet kochten, alleen maar om constant bij mij aan te kloppen omdat "het niet werkt".
pi_172368125
Hai :)
Kan je een bril op sterkte kopen vanuit china?
Ik ben te cheap voor de specseavers voor een bril die ik niet zo vaak gebruik :@
Twiddel
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:21:04 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172369091
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:29 schreef summer2bird het volgende:
Hai :)
Kan je een bril op sterkte kopen vanuit china?
Ik ben te cheap voor de specseavers voor een bril die ik niet zo vaak gebruik :@
Charlietemple?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:34:19 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172370455
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:29 schreef summer2bird het volgende:
Hai :)
Kan je een bril op sterkte kopen vanuit china?
Ik ben te cheap voor de specseavers voor een bril die ik niet zo vaak gebruik :@
dat kan ja, moet je wel alle gegevens hebben.
pi_172371182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Charlietemple?
Hey, das nog zo gek nog niet. Bedankt!
Twiddel
pi_172374926
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hey, das nog zo gek nog niet. Bedankt!
Hier goede ervaringen met Brillen24.nl
pi_172392396
Waarom heb ik zo'n idee dat er hier users zijn die dit hebben gebacked? :P

Relatief goedkope Android Wear-horloges halen doel op Kickstarter
quote:
Het Chinese Mobvoi heeft zijn doel op Kickstarter gehaald met zijn eerste Ticwatch-modellen met Android Wear. De eerdere Ticwatches draaien op een door het bedrijf zelf aangepaste versie van Android. De campagne heeft al bijna acht ton in dollars opgehaald.

Er zijn in totaal meer dan vijfduizend backers, waarvan veel een of meerdere exemplaren van de nieuwe Ticwatch E of Ticwatch S zullen krijgen. De goedkoopste van de twee, de E, kost in de campagne 119 dollar, terwijl de duurdere 139 kost. In de losse verkoop moeten de horloges 159 en 199 dollar opbrengen, waarmee ze goedkoper zijn dan veel andere modellen met Android Wear.

De horloges hebben beide een 1,4"-oledscherm met een resolutie van 400x400 pixels. Het gaat daarbij om een rond display. De smartwatches op Android Wear 2.0 draaien op de MT2601, MediaTeks soc voor wearables met twee Cortex A7-processorkernen op 1,2GHz met een ARM Mali 400MP1-gpu. Het goedkopere model heeft gps in de behuizing, bij het duurdere model zit dat in het bandje. Daarom is het bandje bij de Ticwatch S niet verwisselbaar.

De horloges hebben bovendien een hartslagmeter en zijn waterbestending met een ip67-rating. Ze beschikken over een 300mAh-accu. Mobvoi verwacht de nieuwe modellen vanaf oktober van dit jaar te kunnen leveren.
Ticwatch S & E: A Truly Optimized Smartwatch




En alsof er nog niet genoeg versies zijn heeft Xiaomi nu nog een variant van de action cam uitgebracht; de Yi Lite.
Filmt max. 4K @ 15fps. en heeft een scherm. Valt tussen de originele Yi en de Yi 4K in.

  donderdag 13 juli 2017 @ 21:16:07 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172398870
O-) :P The wrist is weak...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 13 juli 2017 @ 23:17:56 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172402343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom heb ik zo'n idee dat er hier users zijn die dit hebben gebacked? :P

Relatief goedkope Android Wear-horloges halen doel op Kickstarter

[..]

Ticwatch S & E: A Truly Optimized Smartwatch

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Had hem gezien ja. Lijkt op de keuze tussen wisselen van bandjes en een matige GPS of een goede GPS en dan niet die mogelijkheid.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 13 juli 2017 @ 23:50:17 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172403360
Kwam 'em hier tegen: https://www.gizmochina.co(...)tch-s-e-kickstarter/ . Ik ging eerst lezen... toen ging ik weer omhoog, kijken naar de perks, nog 1-tje als super early bird... bij de pledge page dan dat 'ie niet meer beschikbaar was. Te lang in wezen lezen. :') _O- Zal wel iemand zijn geweest die switchte van E naar S of een andere perk. :P

GPS zal ik sowieso niet zo snel gebruiken denk ik. Vind die gele accenten op de 'S' ook niks. Eerder benieuwd naar de accuduur die ik zo 1-2-3 niet kon terugvinden en schermhelderheid in felle omstandigheden. Hoop ook dat ze het platform niet gebruiken om bij een 2e ronde nog meer naamsbekendheid te genereren en zich dan te verkopen aan de eerste de beste grote firma met gevulde zakken... (#rememberpebble) Was er bij de eerdere niet bij, want zonder Google Wear vind ik het een beetje een gevaarlijk platform. Mijn LG Watch R wordt nog steeds gebruikt en runt Google Wear 2.0. Maar goed, ik hoop dat nieuwe = efficiënter e.d. . E in Shadow black ziet er wel redelijk uit. Alleen jammer dat het geen metaal finish is met metalen band optie, ben fan van de metalen pinch clip buckle i.p.v. het gepriel met een bandje door lusjes doen en prikken met een vorkje. :+

-- aha, AliExpress heeft natuurlijk de ('push clasp') oplossing voor onder $5 bucks. :P vb.


[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 14-07-2017 00:10:54 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:01:04 #258
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172407022
Menschen van het goede leven! :W
Omdat het telefoontopic nogal stil is vraag ik het hier ook ff:
Zijn die telefoons met global roms een beetje bloatwarevrij?
quote:
99s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:29 schreef summer2bird het volgende:
Hai :)
Kan je een bril op sterkte kopen vanuit china?
Ik ben te cheap voor de specseavers voor een bril die ik niet zo vaak gebruik :@
Lensway... (outlet) ik heb er gister net een rayban op sterkte besteld voor nog geen 3 tientjes.. en nog een non brand voor nog geen tientje..
Is niet de eerste keer, prima voorwaarden en service.. (oa 3 maand op proef zonder vragen)
Brillen24 is meer van de te dure non brands (drogisterijbrillen)
pi_172409367
Ik zie - voor mezelf - totaal geen nut in een smart watch en al helemaal niet voor de prijzen waar ze voor weg gaan maar een $100-120 is nog een keer te doen/geinig.

Maar alsnog; 't is het niet waard/nuttig voor mij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Iemand91 op 14-07-2017 12:10:24 ]
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:00:29 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172409433
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:57 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zie - voor mezelf - totaal geen nut in een smart watch en al helemaal niet voor de prijzen waar ze voor weg gaan maar een $100-120 is nog een keer te doen/geinig.
X2

De mii band doet alles behalve het versturen van berichten. Dat priegelen heb ik het geduld toch niet voor. Op de mii band kan ik voelen dat ik gebeld wordt door de trilfunctie, om vervolgens ook nog te kunnen zien wie er belt. Meer dan zat (naast natuurlijk alle andere gegevens die je erop kan aflezen).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172418343
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

X2

De mii band doet alles behalve het versturen van berichten. Dat priegelen heb ik het geduld toch niet voor. Op de mii band kan ik voelen dat ik gebeld wordt door de trilfunctie, om vervolgens ook nog te kunnen zien wie er belt. Meer dan zat (naast natuurlijk alle andere gegevens die je erop kan aflezen).
Inderdaad, al zie ik formaat/uitvoering graag wat anders, meer zoals 'n echt horloge :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_172425912
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

X2

De mii band doet alles behalve het versturen van berichten. Dat priegelen heb ik het geduld toch niet voor. Op de mii band kan ik voelen dat ik gebeld wordt door de trilfunctie, om vervolgens ook nog te kunnen zien wie er belt. Meer dan zat (naast natuurlijk alle andere gegevens die je erop kan aflezen).
Hoe zie je wie er belt?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 09:49:45 #263
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172432014
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:51 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hoe zie je wie er belt?
Sinds een van de laatste updates verschijnt de naam op het scherm van degene die je belt (van rechts naar links).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 10:20:11 #264
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172432460
Ik heb een galaxy s3 mini telefoon, vrij oud en de accu begint te etteren, binnen 18h is ie leeg. Nou wil ik er niet teveel geld aan besteden, maar moet nu wel een alternatief aanschaffen. Stel nou dat ik een 100 euro wil uitgeven maximaal, wat is dan een goede telefoon of de beste koop prijs/prestatie? Wat meerwaarde voor me bied is: Zonder hoesje toch (spat)waterdicht, niet al te groot, stevig, mp3speler & routeplanner, camera >5MP, moet werken met BEN-abo.

Ik zag bij gearbest deze trending wezen, de homtom ht20 Pro, net 5 euro over budget maar kan er wel mee leven, geen rugged volgens mij maarja, misschien bestaan er hoesjes voor.... Als ik die HT20 neem dan ga ik er denk ik niet op vooruit qua telefoon, ik weet er niks vanaf. Weet iemand of die ht20 een verbetering is t.o.v. de galaxy s3 mini?

Op een strak budget is het zo moeilijk kiezen.... als iemand nog andere suggesties heeft graag!

[ Bericht 2% gewijzigd door govie op 15-07-2017 10:27:24 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:16:58 #265
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172434182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:20 schreef govie het volgende:
Ik heb een galaxy s3 mini telefoon, vrij oud en de accu begint te etteren, binnen 18h is ie leeg. Nou wil ik er niet teveel geld aan besteden, maar moet nu wel een alternatief aanschaffen. Stel nou dat ik een 100 euro wil uitgeven maximaal, wat is dan een goede telefoon of de beste koop prijs/prestatie? Wat meerwaarde voor me bied is: Zonder hoesje toch (spat)waterdicht, niet al te groot, stevig, mp3speler & routeplanner, camera >5MP, moet werken met BEN-abo.

Ik zag bij gearbest deze trending wezen, de homtom ht20 Pro, net 5 euro over budget maar kan er wel mee leven, geen rugged volgens mij maarja, misschien bestaan er hoesjes voor.... Als ik die HT20 neem dan ga ik er denk ik niet op vooruit qua telefoon, ik weet er niks vanaf. Weet iemand of die ht20 een verbetering is t.o.v. de galaxy s3 mini?

Op een strak budget is het zo moeilijk kiezen.... als iemand nog andere suggesties heeft graag!
Doorsparen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 12:47:43 #266
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_172434675
Dan zou ik voor een tweedehands Nexus 5X gaan.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:04:22 #267
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172434993
Ik heb het niet zo op 2de handse mobieltjes, gerefurbished zou nog kunnen maar dan kosten ze meer.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:27:36 #268
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172437988
Net de Redmi 4x Global besteld.. het ding was/is in de promotie bij BG voor nog geen 115euro.. Kon het niet laten.. (wel met pdm erbij)
Als het goed is ook nog 6% cashback via shopbuddies.. Maar geen ervaring mee dus we zullen zien hoe dat loopt..

Onder het mom van "mooi blauw is niet lelijk / wie weet word ik nog eens koning" een hoesje erij gekocht: https://www.banggood.com/(...)tail-top-buytogether

Nu nog even wachten tot de keihard gepansterde en hartstikke kogelvrije case weer in stock is, dan koop ik die er ook nog even bij..
https://www.banggood.com/(...)00.html?rmmds=search

En ik hoop dat ik weer ff vooruit kan.. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Zolderkamer op 15-07-2017 15:38:52 ]
pi_172445415
De 20.000mAh xiaomi powerbank is in de aanbieding voor een luttele 21$

Wel via een shop die ik verder niet ken (lijkt qua interface op banggood)
https://www.tomtop.com/other-accessories-52/p-paa0001w-2.html
XM20000

Iemand ervaring met dat tomtop?

Staat in de OP - mooie aanbieding dus :o
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:31:41 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172445831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:17 schreef Rzr101 het volgende:
De 20.000mAh xiaomi powerbank is in de aanbieding voor een luttele 21$

Wel via een shop die ik verder niet ken (lijkt qua interface op banggood)
https://www.tomtop.com/other-accessories-52/p-paa0001w-2.html
XM20000

Iemand ervaring met dat tomtop?

Staat in de OP - mooie aanbieding dus :o
hier geeft ie $47 aan
pi_172445859
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier geeft ie $47 aan
Geef bij het betalen die code XM20000 aan (sorry, niet helemaal duidelijk uit mijn post te halen)
  zondag 16 juli 2017 @ 12:06:30 #272
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_172454630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:32 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Geef bij het betalen die code XM20000 aan (sorry, niet helemaal duidelijk uit mijn post te halen)
Dank voor je post. Heb hem net daar voor die prijs besteld. (kon het niet laten....) Hopen dat het een echte is. (is wel veel nep xiaomi in omloop, kans is wel dat ze de gen. 1 voorraad op willen maken om de gen 2 in de shop te krijgen).

[ Bericht 0% gewijzigd door ADconvertor op 16-07-2017 12:07:42 (typvaut) ]
pi_172458411
Ik ben toch wel een fanboy van Xiaomi. M'n laatste aankoop werkt toch vrij bedroevend: "Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen"

Toen ik hem uit de verpakking haalde schreef de pen heel fijn. 1 dag later is het een drama:
Heb ik gewoon pech of zijn het kut pennen?
  zondag 16 juli 2017 @ 14:46:19 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_172458708
't Zijn kudtpennen. Ik had al gezegd laatst dat ik er destijds al een paar gehaald had en er niet heel over te spreken ben. Ze zijn vrij zwaar, het draaien om te openen gaat langzaam, smooth schrijven doen ze ook niet. Ironisch genoeg bevallen 4 pennen voor 1 EUR van de lokale euroshop me 't beste. Rubberized coating voor goeie grip, clip breekt niet, supersmooth en droogt niet uit. Beter dan de Parker pennen. Schneider vullingen zijn trouwens veel beter dan de standaard Parker inserts. Bij de ~10 EUR Parkers draait het schroefdraad ook nog eens altijd door. :/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_172458907
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:46 schreef shiznuts het volgende:
't Zijn kudtpennen. Ik had al gezegd laatst dat ik er destijds al een paar gehaald had en er niet heel over te spreken ben. Ze zijn vrij zwaar, het draaien om te openen gaat langzaam, smooth schrijven doen ze ook niet. Ironisch genoeg bevallen 4 pennen voor 1 EUR van de lokale euroshop me 't beste. Rubberized coating voor goeie grip, clip breekt niet, supersmooth en droogt niet uit. Beter dan de Parker pennen. Schneider vullingen zijn trouwens veel beter dan de standaard Parker inserts. Bij de ~10 EUR Parkers draait het schroefdraad ook nog eens altijd door. :/
Ah jammer dat ik dat niet eerder had geweten. Ik ging er vanuit dat Xiaomi alleen goede producten maakte ;). Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat TOEN die xiaomi pen voor 1 minuut fijn schreef, was het ook super fijn en smooth.

Ik heb een hekel aan die standaard BIC pennen. Die schrijven totaal niet smooth IMO. Ik zal de 4-in-1-pack van de lokale euroshop een kans geven dan.
  zondag 16 juli 2017 @ 17:19:37 #276
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_172463358
Voor ongeveer ¤ 20,- een (winter)jas op AliExpress bestelt. Ben zeer aangenaam verrast over de kwaliteit! Nog niet in de kou kunnen testen, maar de recensies zeggen dat het tot 5 graden te doen is.

Heb ook nog lof voor de "EMX500 DIY" earbuds, voor 8-9 euro misschien wel beter dan de VE Monk.

Nu alleen nog een goed adres voor goede kwaliteit onderbroeken.

Edit: Ik ben de laatste en ik heb geen idee hoe ik een nieuwe open. :@
Edit: Of toch niet

[ Bericht 10% gewijzigd door AldFern op 17-07-2017 19:17:45 ]
pi_172465066
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:19 schreef AldFern het volgende:
Voor ongeveer ¤ 20,- een (winter)jas op AliExpress bestelt. Ben zeer aangenaam verrast over de kwaliteit! Nog niet in de kou kunnen testen, maar de recensies zeggen dat het tot 5 graden te doen is.

Heb ook nog lof voor de "EMX500 DIY" earbuds, voor 8-9 euro misschien wel beter dan de VE Monk.

Nu alleen nog een goed adres voor goede kwaliteit onderbroeken.

Edit: Ik ben de laatste en ik heb geen idee hoe ik een nieuwe open. :@
Ik ben wel benieuwd naar een foto van hoe de jas valt. Over het algemeen was mijn Ali express kleding om te huilen
  zondag 16 juli 2017 @ 22:37:56 #278
384892 LKVBHD
100% NL
pi_172472990
Nexbox A95X R1 binnen. Prima kastje, in de sale gekocht voor 20 euro...
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_172473656
Heb 2 RS tracking codes van Banggood met pdm verzending. Vallen alleen niet te tracken. Zijn toch al een week onderweg. Iemand een idee?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 17 juli 2017 @ 07:50:57 #280
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172477157
Is er hier veel gesproken over in-ear bluetooth headphones? Ik wil graag een setje voor het sporten, maar koop niet graag ongeinformeerd :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_172480705
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is er hier veel gesproken over in-ear bluetooth headphones? Ik wil graag een setje voor het sporten, maar koop niet graag ongeinformeerd :)
Ik heb goede ervaringen met de Anker Soundbuds Slim.
- Goede geluidskwaliteit (hoewel de bedrade VE Monk een iets beter geluid heeft, maar gelijk geprijsde bedrade JVC's en Sony's etc zijn duidelijk minder)
- Blijft zitten tijdens rennen en eten (bij mij althans)
- Spat/zweet waterdicht
- Magnetisch, zodat je ze om je nek kunt dragen
- Geschikt voor telefonie
- Iets van 7 uren accuduur

Punt van kritiek: ik vind oortelefoons met een draad ertussen niet heel erg geschikt voor buiten rennen. Rennen op de loopband gaat goed, maar als je links en rechts kijkt, dan kan de draad toch "trekken", als de draad in je nek zit. Als je hem onder je kin draagt, dan hoor je de draad heen en weer klotsen, dus dat is geen optie. Maar, er zitten 2 kabelbindertjes bij, en daar ben ik nu meer aan het experimenteren.

Edit: ¤ 20,- op Amazon : https://www.amazon.de/gp/(...)00_s00?ie=UTF8&psc=1

quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:19 schreef AldFern het volgende:
Heb ook nog lof voor de "EMX500 DIY" earbuds, voor 8-9 euro misschien wel beter dan de VE Monk.
Kun je ze vergelijken met de VE Monk? Want in de omschrijving staat: "Oordopjes Zware Bas Geluidskwaliteit", dus misschien hebben ze teveel bass.

[ Bericht 7% gewijzigd door oheng op 17-07-2017 16:04:46 ]
  maandag 17 juli 2017 @ 15:37:50 #282
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_172484660
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is er hier veel gesproken over in-ear bluetooth headphones? Ik wil graag een setje voor het sporten, maar koop niet graag ongeinformeerd :)
Ik heb zelf al langere tijd de Awei A885BL, waar ik op zich erg tevreden mee ben. Geluid is goed, spatwaterdicht/zweetproof, goede accu (4x sporten a ~2uur is te doen), NFC. Enige nadeel (voor mij) is wel dat het koordje wat aan de korte kant is voor mijn (grote) hoofd, waardoor de oortjes wat de neiging hebben naar buiten te gaan staan. Buiten dat ben ik er zeer tevreden over, gebruik ze zowel in de sportschool als buiten (hardlopen).

Mijn broer heeft vrij recent ook bluetooth oortjes aangeschaft uit China, ik zal eens informeren bij hem welk type dat precies was en of deze aan te raden zijn.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 17 juli 2017 @ 15:41:37 #283
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172484760
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 17 juli 2017 @ 19:18:45 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_172488866
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is er hier veel gesproken over in-ear bluetooth headphones? Ik wil graag een setje voor het sporten, maar koop niet graag ongeinformeerd :)
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:58 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik heb goede ervaringen met de Anker Soundbuds Slim.
- Goede geluidskwaliteit (hoewel de bedrade VE Monk een iets beter geluid heeft, maar gelijk geprijsde bedrade JVC's en Sony's etc zijn duidelijk minder)
- Blijft zitten tijdens rennen en eten (bij mij althans)
- Spat/zweet waterdicht
- Magnetisch, zodat je ze om je nek kunt dragen
- Geschikt voor telefonie
- Iets van 7 uren accuduur

Punt van kritiek: ik vind oortelefoons met een draad ertussen niet heel erg geschikt voor buiten rennen. Rennen op de loopband gaat goed, maar als je links en rechts kijkt, dan kan de draad toch "trekken", als de draad in je nek zit. Als je hem onder je kin draagt, dan hoor je de draad heen en weer klotsen, dus dat is geen optie. Maar, er zitten 2 kabelbindertjes bij, en daar ben ik nu meer aan het experimenteren.

Edit: ¤ 20,- op Amazon : https://www.amazon.de/gp/(...)00_s00?ie=UTF8&psc=1

Zelfde gaat een beetje op voor de Xiaomi dopjes; daar trekt het kabeltje ook een beetje; in je nek plakt het kabeltje altijd een beetje en daardoor heb je snel wat weerstand.

quote:
Ook die zijn prima inderdaad; wel met de note dat het laden het bij enkele mensen slecht doet; je moet de dopjes dan goed in de behuizing drukken voordat ze contact maken en in je jas/tas springen ze iets omhoog waardoor ze niet laden en aanspringen.

Overigens nu een oplossing gevonden voor het probleem; dymo labeltje aan de binnenkant geplakt en met een beetje druk op de behuizing laden ze nu beiden goed op. Wel jammer verder prima dopjes.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 17 juli 2017 @ 19:25:50 #285
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172488968
Iedereen bedankt voor de aanbevelingen! Zelf zou ik iets met een case wat oplaad sterk preferen. Ik sport 5x per week een tot twee uurtjes en dan kan ik ze na afloop in de case dumpen. Dan raak ik ze niet kwijt en zijn ze (waarschijnlijk ;) meestal opgeladen.

Ik zat te twijfelen tussen de QCY Q29 of de Syllable D900MINI.
http://www.gearbest.com/s(...)p_495762.html?wid=21

Iemand ervaring met de Syllable? Ik hoor vrijwel enkel goede dingen, waar mensen klagen over de behuizing van de QCY.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 17 juli 2017 @ 19:28:36 #286
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_172489042
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 18:11 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar een foto van hoe de jas valt. Over het algemeen was mijn Ali express kleding om te huilen
Ik zal binnenkort wel een fotootje maken

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:58 schreef oheng het volgende:

[..]

[..]

Kun je ze vergelijken met de VE Monk? Want in de omschrijving staat: "Oordopjes Zware Bas Geluidskwaliteit", dus misschien hebben ze teveel bass.
Ze hebben wel betere bass, maar niet zoveel dat het de rest overheerst. Ik vind ze na heel snel vergelijken te hebben echt veel beter dan de Monk. Het geluid klinkt gewoon veel voller. Ook Head-Fi spreekt met veel lof over ze.
pi_172501677
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 19:28 schreef AldFern het volgende:


[..]

Ze hebben wel betere bass, maar niet zoveel dat het de rest overheerst. Ik vind ze na heel snel vergelijken te hebben echt veel beter dan de Monk. Het geluid klinkt gewoon veel voller. Ook Head-Fi spreekt met veel lof over ze.
Bedankt! Zeker een optie voor mensen die geen mic of controls nodig hebben!
pi_172526968
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:54 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ah jammer dat ik dat niet eerder had geweten. Ik ging er vanuit dat Xiaomi alleen goede producten maakte ;). Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat TOEN die xiaomi pen voor 1 minuut fijn schreef, was het ook super fijn en smooth.

Ik heb een hekel aan die standaard BIC pennen. Die schrijven totaal niet smooth IMO. Ik zal de 4-in-1-pack van de lokale euroshop een kans geven dan.
Ik ben zeer gecharmeerd van de Xiaomi pennen en gebruik ze erg vaak. Morgen ben ik weer 3 uur lang een tentamen aan het maken en daar vind ik het erg fijne pennen voor. Ze zijn inderdaad wat zwaar maar dat vind ik geen probleem, ik vind het zelfs wel fijn. Ik raad je aan om een setje navullingen te kopen, ze kosten niet veel en komen per drie.

Nog iets anders: ik vandaag de Xiaomi HiFi koptelefoon binnen gekregen (de gouden) en deze is van de tweede generatie. Nu had ik altijd al dezelfde koptelefoon alleen ben ik die kwijtgeraakt (vandaar dat ik een nieuwe aan heb geschaft). Nu was die eerste koptelefoon van de eerste generatie en daarom was ik wel benieuwd naar de verschillen tussen beide generaties maar ik kan daar helemaal niets over vinden op internet en als ik zo luister hoor ik ook niet echt opmerkelijk verschil. Weet iemand wat de verschillen tussen de verschillende generaties zijn of heeft iemand een link naar een vergelijking?
pi_172530497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 14:26 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Ik ben zeer gecharmeerd van de Xiaomi pennen en gebruik ze erg vaak. Morgen ben ik weer 3 uur lang een tentamen aan het maken en daar vind ik het erg fijne pennen voor. Ze zijn inderdaad wat zwaar maar dat vind ik geen probleem, ik vind het zelfs wel fijn. Ik raad je aan om een setje navullingen te kopen, ze kosten niet veel en komen per drie.

Nog iets anders: ik vandaag de Xiaomi HiFi koptelefoon binnen gekregen (de gouden) en deze is van de tweede generatie. Nu had ik altijd al dezelfde koptelefoon alleen ben ik die kwijtgeraakt (vandaar dat ik een nieuwe aan heb geschaft). Nu was die eerste koptelefoon van de eerste generatie en daarom was ik wel benieuwd naar de verschillen tussen beide generaties maar ik kan daar helemaal niets over vinden op internet en als ik zo luister hoor ik ook niet echt opmerkelijk verschil. Weet iemand wat de verschillen tussen de verschillende generaties zijn of heeft iemand een link naar een vergelijking?
Ik was ook - 1 minuut lang - zeer gecharmeerd van de Xiaomi pen... Tot ik geen fatsoenlijke lijn meer op papier kon zetten :). Er is een nieuwe pen onderweg dus ik ben benieuwd of die het beter doet
pi_172565285
Ik heb nu iets geks. Mn pakket is de 17e aangekomen in Nederland volgens de tracking. Ik kan het nummer niet omzetten naar een 3s code. Maar ik zie net in de tracking van Singapore post dat er een afleverpoging geweest is om 12 uur en om 16.00 uur. En daar tussenin staat dat het pakket afgeleverd is. Morgen maar even bellen.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 00:23:09 #291
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172565868
Was het niet zo dat de werking van balpennen nogal van de hoogte van het zeeniveau afhankelijk is?
  vrijdag 21 juli 2017 @ 03:15:57 #292
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172566662
mijn Xiaomi dopjes zijn 50% zachter geworden in geluid.
dus ik heb andere nodig, welke raden jullie aan?
pi_172567163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 23:41 schreef julius123 het volgende:
Ik heb nu iets geks. Mn pakket is de 17e aangekomen in Nederland volgens de tracking. Ik kan het nummer niet omzetten naar een 3s code. Maar ik zie net in de tracking van Singapore post dat er een afleverpoging geweest is om 12 uur en om 16.00 uur. En daar tussenin staat dat het pakket afgeleverd is. Morgen maar even bellen.
Probeer eens postcode 9999zz. Was een foutje bij postnl
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_172568353
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 06:46 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Probeer eens postcode 9999zz. Was een foutje bij postnl
Wtf. Hij ligt idd op het afhaalpunt.
Bedankt!
pi_172638760
Jongens, ik ben op zoek naar een mooi zaklampje. Het liefst eentje die ik ook aan een lus kan haken zodat ik hem in een tent kan hangen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172639179
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:55 schreef dimmak het volgende:
Jongens, ik ben op zoek naar een mooi zaklampje. Het liefst eentje die ik ook aan een lus kan haken zodat ik hem in een tent kan hangen.
Oké tof!
pi_172639219
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:18 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Oké tof!
Ik weet dat hier mensen zitten die veel van die dingen gekocht hebben en mij dus wel het één of andere kunnen vertellen. Er zijn er namelijk duizenden te vinden op het webs.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172639258
Ik weet niet of dit een nepproduct is, maar ik heb vorige maand een Lamzac achtig ding besteld:
https://nl.aliexpress.com(...)Air/32799967746.html

Ik heb gekozen voor een willekeurige kleur banana shape, voor destijds ¤ 10,59. Bevalt goed, ik heb niet gekeken hoe lang hij meegaat, maar ik denk wel dat ie 2,5 uur volblijft. Voor buitengebruik zou ik er wel een kleed onderdoen. Vullen gaat vrij gemakkelijk; bij windstil weer moet je een meter of 6 rennen om hem te vullen. Het uiteinde heb ik dan wel 10 keer omgewikkeld, zodat er uiteindelijk een lengte van 1.80 meter overblijft. Enige klacht dat ik heb is dat hij nooit meer in het originele zakje past.

En ik heb ook een hele goede batterijoplader gekocht voor AA en AAA: https://www.nkon.nl/panas(...)er-4-aa-eneloop.html
Hij kan batterijen per stuk opladen (dus niet in paartjes), en hij schakelt automatisch uit als de batterij vol is. Hij is ook beter dan de BQ-CC18. Review: http://lygte-info.dk/revi(...)%20BQ-CC17%20UK.html
In combinatie met deze AA naar D converters, heb ik alle batterijen in 1 keer: https://nl.aliexpress.com(...)ite/32737317205.html
1 nadeel: gare batterijen zoals die van de Action weigert hij soms op te laden (geeft ie een error aan). Maar mijn IKEA en Eneloops laadt hij wel netjes op, dus who cares.

[ Bericht 0% gewijzigd door oheng op 24-07-2017 11:30:49 ]
  maandag 24 juli 2017 @ 12:01:08 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_172639914
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:22 schreef oheng het volgende:
Ik weet niet of dit een nepproduct is, maar ik heb vorige maand een Lamzac achtig ding besteld:
https://nl.aliexpress.com(...)Air/32799967746.html

Ik heb gekozen voor een willekeurige kleur banana shape, voor destijds ¤ 10,59. Bevalt goed, ik heb niet gekeken hoe lang hij meegaat, maar ik denk wel dat ie 2,5 uur volblijft. Voor buitengebruik zou ik er wel een kleed onderdoen. Vullen gaat vrij gemakkelijk; bij windstil weer moet je een meter of 6 rennen om hem te vullen. Het uiteinde heb ik dan wel 10 keer omgewikkeld, zodat er uiteindelijk een lengte van 1.80 meter overblijft. Enige klacht dat ik heb is dat hij nooit meer in het originele zakje past.

En ik heb ook een hele goede batterijoplader gekocht voor AA en AAA: https://www.nkon.nl/panas(...)er-4-aa-eneloop.html
Hij kan batterijen per stuk opladen (dus niet in paartjes), en hij schakelt automatisch uit als de batterij vol is. Hij is ook beter dan de BQ-CC18. Review: http://lygte-info.dk/revi(...)%20BQ-CC17%20UK.html
In combinatie met deze AA naar D converters, heb ik alle batterijen in 1 keer: https://nl.aliexpress.com(...)ite/32737317205.html
1 nadeel: gare batterijen zoals die van de Action weigert hij soms op te laden (geeft ie een error aan). Maar mijn IKEA en Eneloops laadt hij wel netjes op, dus who cares.
is die lader niet hetzelfde als deze?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80241307/
pi_172640447
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 12:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is die lader niet hetzelfde als deze?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80241307/
Nee, de Panasonic heeft 4 aparte LED indicators. Die van IKEA is wel een goede oplader hoor, ik heb van IKEA de USB Koppla oplader: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00291891/
Echt een hele goede oplader, zie ook dit soort technische reviews:
  maandag 24 juli 2017 @ 14:26:24 #301
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172643014
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:55 schreef dimmak het volgende:
Jongens, ik ben op zoek naar een mooi zaklampje. Het liefst eentje die ik ook aan een lus kan haken zodat ik hem in een tent kan hangen.
UltraOK ZS-2 heb ik erg goede ervaringen mee, dingetje gebruik ik al een paar jaar dagelijks.. Zit een lusje bij (die je ook wel bij camera's of telefoons ziet) en ik heb er een karabijnhaakje aan gehangen..
Moet wel even een goede penlight in, maar dan heb je ook een leuke bak licht voor weinig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')