abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 15:56:54 #1
249559 crew  Lavenderr
pi_171644442
Een eerste voorbeeld van een crisis-actor. Een vader van een slachtoffer van de Sandy hook massacre (https://en.wikipedia.org/(...)tary_School_shooting) in 2012. Deze vader verschijnt lachend voor de camera's om zijn verhaal te doen en dan opeens kijkt ie weer zeer bedroefd:

  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 20:08:37 #2
249559 crew  Lavenderr
pi_171649903
Sommige lui gaat niets te ver om slachtoffers te beschuldigen dat ze crisisactors zijn:

http://www.rawstory.com/2(...)r-in-a-staged-event/

According to one commenter: “There she is. On Fox F*cking news. On Fox F*ck news. There she is. Once again, the F*cking bullsh*t they are shoving down people’s throats. We need to arrest all these people. This has gone way to far. They have pulled this out too many times. There has to be change. There’s no way they can use this event. This is faked. This is staged. They are using actors. There is no doubt about it. This is 100% bullsh*t.”
pi_171651965
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
Sommige lui gaat niets te ver om slachtoffers te beschuldigen dat ze crisisactors zijn:

http://www.rawstory.com/2(...)r-in-a-staged-event/

According to one commenter: “There she is. On Fox F*cking news. On Fox F*ck news. There she is. Once again, the F*cking bullsh*t they are shoving down people’s throats. We need to arrest all these people. This has gone way to far. They have pulled this out too many times. There has to be change. There’s no way they can use this event. This is faked. This is staged. They are using actors. There is no doubt about it. This is 100% bullsh*t.”
Vrij triest, helemaal als later uitkomt dat het niet waar is. Beetje onnozel om mensen te gaan beschuldigen om de manier waarop ze hun emoties uiten op TV, helemaal omdat die mensen normaal gesproken niet voor de camera staan dus zich waarschijnlijk nogal opgelaten voelen.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 21:24:39 #4
249559 crew  Lavenderr
pi_171652326
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Vrij triest, helemaal als later uitkomt dat het niet waar is. Beetje onnozel om mensen te gaan beschuldigen om de manier waarop ze hun emoties uiten op TV, helemaal omdat die mensen normaal gesproken niet voor de camera staan dus zich waarschijnlijk nogal opgelaten voelen.
Ja net een trauma opgelopen en dan alle media op je dak. Dan kan je soms anders reageren dan sommige mensen normaal vinden en die labelen het dan meteen als fake.
pi_171652505
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja net een trauma opgelopen en dan alle media op je dak. Dan kan je soms anders reageren dan sommige mensen normaal vinden en die labelen het dan meteen als fake.
Ik heb ook staan lachen op de begrafenis van m'n oma, de eerste begrafenis die ik ooit meemaakte. Waren de zenuwen, niet omdat ik een acteur was.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 21:29:40 #6
249559 crew  Lavenderr
pi_171652551
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb ook staan lachen op de begrafenis van m'n oma, de eerste begrafenis die ik ooit meemaakte. Waren de zenuwen, niet omdat ik een acteur was.
Ja nervositeit kan rare dingen met je doen.

Dit zijn de echte crisis actors:

http://crisiscast.com/
pi_171653530
Ja, vooralsnog ben ik van mening dat er nog geen gedocumenteerde gevallen bestaan van crisis actors, volgens de BNW-definitie hiervan dan. Ik bedoel, als je toch al een false flag "crisis" in elkaar aan het zetten bent, waarom heb je dan nepslachtoffers nodig? Er zullen in dat geval gewoon echte slachtoffers zijn, dus waarom risico lopen gesnapt te worden?
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 22:14:39 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_171654221
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:55 schreef illusions het volgende:
Ja, vooralsnog ben ik van mening dat er nog geen gedocumenteerde gevallen bestaan van crisis actors, volgens de BNW-definitie hiervan dan. Ik bedoel, als je toch al een false flag "crisis" in elkaar aan het zetten bent, waarom heb je dan nepslachtoffers nodig? Er zullen in dat geval gewoon echte slachtoffers zijn, dus waarom risico lopen gesnapt te worden?
Nou precies dat dus.
Er zijn veel oefeningen hoe te handelen bij een aanslag en nogal logisch dat men dan goed voorbereid aan de slag gaat dus die oefeningen zijn gewoon heel hard nodig om de slachtoffers zo goed mogelijk op te vangen en te behandelen.
Maar dat willen sommige lui hier niet geloven. Waarom niet? Ik zou het niet weten.
  maandag 12 juni 2017 @ 22:24:56 #9
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171654532
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:55 schreef illusions het volgende:
Ja, vooralsnog ben ik van mening dat er nog geen gedocumenteerde gevallen bestaan van crisis actors, volgens de BNW-definitie hiervan dan. Ik bedoel, als je toch al een false flag "crisis" in elkaar aan het zetten bent, waarom heb je dan nepslachtoffers nodig? Er zullen in dat geval gewoon echte slachtoffers zijn, dus waarom risico lopen gesnapt te worden?
ten eerste: het risico gesnapt te worden blijkt mee te vallen. de burger slikt het keer op keer voor zoete koek. op een paar verwarde complotdenkers na... dus geen probleem. in tegendeel: dat kleine groepje complotdenkers sterkt de believers alleen nog maar in hun cnn-geloof.

ten tweede:
je krijgt burgemeesters en andere hoogwaardigheid bekleders waarschijnlijk sneller mee met een nul-doden-plan dan met een 15 of 30-doden-plan.
Onder het mom van een leugentje om bestwil, tijdens een ultra hi-end etentje in Geneve...tijdens de cognac plus dikke sigaar: "Luister gab, bla bla zus en zo...dit is nu even nodig vanwege such en such..
er vallen nul gewonden of gewonden bij.. Je staat eeuwig bij ons in het krijt na deze aanslag(en)..
its for the best...je zal het zien."
Huig
pi_171654679
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:24 schreef Orwell het volgende:

[..]

ten eerste: het risico gesnapt te worden blijkt mee te vallen. de burger slikt het keer op keer voor zoete koek. op een paar verwarde complotdenkers na... dus geen probleem. in tegendeel: dat kleine groepje complotdenkers sterkt de believers alleen nog maar in hun cnn-geloof.

ten tweede:
je krijgt burgemeesters en andere hoogwaardigheid bekleders waarschijnlijk sneller mee met een nul-doden-plan dan met een 15 of 30-doden-plan.
Onder het mom van een leugentje om bestwil, tijdens een ultra hi-end etentje in Geneve...tijdens de cognac plus dikke sigaar: "Luister gab, bla bla zus en zo...dit is nu even nodig vanwege such en such..
er vallen nul gewonden of gewonden bij.. Je staat eeuwig bij ons in het krijt na deze aanslag(en)..
its for the best...je zal het zien."
Maar hoe ga je dan die crisis actors "dood" laten gaan? Dan mogen ze dus nooit meer ergens opduiken, want dan valt het hele plan door de mand, en zo ver ik weet is dat dus ook nog niet gebeurd. De gevallen die bekend werden als "crisis actor" zijn allemaal weer gedebunked. Heb zo snel even geen voorbeeld, maar kan me nog eentje in het Midden-Oosten herinneren waarvan het leek alsof hij elke keer bij een andere aanslag was, maar dat bleek dus toch dezelfde aanslag te zijn, was zonder twijfel gedebunked.

Als dit fenomeen bestaat, waarom is het dan nooit uitgekomen? Er is weinig wereldwijds wat geheim blijft, waarschijnlijk helemaal niets.
  maandag 12 juni 2017 @ 23:40:19 #11
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171656721
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dan die crisis actors "dood" laten gaan? Dan mogen ze dus nooit meer ergens opduiken, want dan valt het hele plan door de mand, en zo ver ik weet is dat dus ook nog niet gebeurd. De gevallen die bekend werden als "crisis actor" zijn allemaal weer gedebunked. Heb zo snel even geen voorbeeld, maar kan me nog eentje in het Midden-Oosten herinneren waarvan het leek alsof hij elke keer bij een andere aanslag was, maar dat bleek dus toch dezelfde aanslag te zijn, was zonder twijfel gedebunked.

Als dit fenomeen bestaat, waarom is het dan nooit uitgekomen? Er is weinig wereldwijds wat geheim blijft, waarschijnlijk helemaal niets.
ah ok.
gedebunked..?
nee, dan moet het wel allemaal echt gebeurd zijn.

hadden jullie toch gelijk, hé..al die tijd? :)

het is gewoon gedebunked..! wtf
Huig
pi_171656760
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:40 schreef Orwell het volgende:

[..]

ah ok.
gedebunked..?
nee, dan moet het wel allemaal echt gebeurd zijn.

hadden jullie toch gelijk, hé..al die tijd? :)

het is gewoon gedebunked..! wtf
Ik snap echt niets van wat je zegt.
  maandag 12 juni 2017 @ 23:49:36 #13
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171656892
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik snap echt niets van wat je zegt.
nee..ik las gisteren dat "al die debunks over die "crisis actors" " nep-nieuws was...

maar dat bleek nep-nieuws te zijn...

zei Twan Huiys
Huig
  dinsdag 13 juni 2017 @ 01:12:09 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171657820
Je kan ook alleen een foto hergebruiken en presenteren als slachtoffer van een gebeurtenis .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 13 juni 2017 @ 07:16:44 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171658928
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar hoe ga je dan die crisis actors "dood" laten gaan? Dan mogen ze dus nooit meer ergens opduiken, want dan valt het hele plan door de mand, en zo ver ik weet is dat dus ook nog niet gebeurd. De gevallen die bekend werden als "crisis actor" zijn allemaal weer gedebunked. Heb zo snel even geen voorbeeld, maar kan me nog eentje in het Midden-Oosten herinneren waarvan het leek alsof hij elke keer bij een andere aanslag was, maar dat bleek dus toch dezelfde aanslag te zijn, was zonder twijfel gedebunked.

Als dit fenomeen bestaat, waarom is het dan nooit uitgekomen? Er is weinig wereldwijds wat geheim blijft, waarschijnlijk helemaal niets.
Zekere zin wel hoor een knul was bij Nice, Parijs en Kerstmarkt berlijn aanwezig bij de 'aanslagen'.

Beetje te toevallig, niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 07:18:25 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171658938
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:12 schreef Summers het volgende:
Je kan ook alleen een foto hergebruiken en presenteren als slachtoffer van een gebeurtenis .

:D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 08:33:00 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171659380
Het (her)gebruiken van een bepaalde foto kan inderdaad maar op één manier uitgelegd worden!

Alles is nep! :D

Een zoekfoutje, een verkeerde foto op een collage, een misverstand? Nehneh. Alles. Is. Nep!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 08:35:05 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171659395
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zekere zin wel hoor een knul was bij Nice, Parijs en Kerstmarkt berlijn aanwezig bij de 'aanslagen'.

Beetje te toevallig, niet
O ja die mormoon, die had ook nog ergens in die blasts shrapnel wounds opgelopen. Het is een God's wonder O~) Dat men het nog gelooft ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 08:58:05 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171659606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

O ja die mormoon, die had ook nog ergens in die blasts shrapnel wounds opgelopen. Het is een God's wonder O~) Dat men het nog gelooft ook.
Waarom zou men zoiets verzinnen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 13 juni 2017 @ 08:58:39 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171659617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 08:35 schreef controlaltdelete het volgende:
O ja die mormoon, die had ook nog ergens in die blasts shrapnel wounds opgelopen. Het is een God's wonder O~) Dat men het nog gelooft ook.
Mooi man. En zo gaat dat hè? :)
"Die mormoon ja, die Berlijn, Parijs en Nice overleefde. Hah, de suckers geloven het ook nog!"

Details:
Hij was 'in Parijs' ten tijde van de Bataclan aanval (als ik me niet vergis).
Hij was 'a block away' van de finish line ten tijde van Boston bombing.
Uiteindelijk is hij in Brussel gewond geraakt.

Dat een pulp krantje dat presenteert als: "Amazing Survivor Story" en jij dat als een complot ziet, zegt meer over jou en het krantje dan over het verhaal en sich. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_171659637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:12 schreef Summers het volgende:
Je kan ook alleen een foto hergebruiken en presenteren als slachtoffer van een gebeurtenis .

Die is al voorbij gekomen en gedebunked maar ja als je het geheugen van een goudvis hebt snap ik dat je zo makkelijk voor die simplistische complotten valt

http://www.snopes.com/politics/conspiracy/peshawar.asp

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 09:06:40 ]
pi_171662413
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zekere zin wel hoor een knul was bij Nice, Parijs en Kerstmarkt berlijn aanwezig bij de 'aanslagen'.

Beetje te toevallig, niet
Bewijs???
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:53:18 #23
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171676176
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 08:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou men zoiets verzinnen?
elke goede leugen roept altijd die vraag op.
Huig
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:08:16 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171676575
-++++
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die is al voorbij gekomen en gedebunked maar ja als je het geheugen van een goudvis hebt snap ik dat je zo makkelijk voor die simplistische complotten valt

http://www.snopes.com/politics/conspiracy/peshawar.asp
Het is maar de mening van de schrijver van het artikel he
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171709005
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat vind ik wel raar dat hij teruggaat naar the crime scene voor een live interview waren er meer getuigen die dat deden dan ?
Ja - deze gast en 'n paar anderen die vroeg sóchtends tot s'middags aan 't rondhangen waren.

Andy Holey BBC interview only an hour and 15mins after being blown 30ft through the air and then through the doors.Then he goes looking at the bodies. Eventually in all the carnage,mayhem and chaos he finds his daughter and wife alive, goes to the hotel and decides to call the BBC.

Manchester Arena Blast: "Explosion threw me 30 feet" says eyewitness - BBC News
Manchester Arena Blast: "Explosion threw me 30 feet" says eyewitness - BBC News

Zelfde vent volgende ochtend op TV te zien was toen hij terug naar de Arena is even langs geweest om z'n miraculous verhaaltje weer te vertellen.
http://www.dailystar.co.u(...)plosion-dead-injured
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171709818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:53 schreef Orwell het volgende:

[..]

elke goede leugen roept altijd die vraag op.
Bullshit ook.
pi_171711869
Je zou juist denken dat een goede leugen geen vragen oproept maar dat zal wel weer te logisch zijn.
Conscience do cost.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:18:05 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171725930
Nepslachtoffers

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171725943
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:18 schreef Summers het volgende:
Nepslachtoffers

Bekend filmpje, ik ben benieuwd naar het verhaal er achter
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:38:42 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171726126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Bekend filmpje, ik ben benieuwd naar het verhaal er achter
Two of the three fake news mediaoutlets are still reporting it as news .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171726406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Two of the three fake news mediaoutlets are still reporting it as news .

Thanks. Kan filmpje helaas niet met geluid bekijken maar ik kwam via Google op paar pagina's terecht zoals een artikel van het AD die bericht dat het nep is. Helaas niet duidelijk wat het nu is maar wel dat het AP het bericht heeft als een aanslag. Fouten kunnen gebeuren lijkt me
pi_171726856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Bewijs???
Nee....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171727017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die is al voorbij gekomen en gedebunked maar ja als je het geheugen van een goudvis hebt snap ik dat je zo makkelijk voor die simplistische complotten valt

http://www.snopes.com/politics/conspiracy/peshawar.asp
Het toont de vooringenomenheid aan van de Sandy Hook Hoax believers aan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171727171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Thanks. Kan filmpje helaas niet met geluid bekijken maar ik kwam via Google op paar pagina's terecht zoals een artikel van het AD die bericht dat het nep is. Helaas niet duidelijk wat het nu is maar wel dat het AP het bericht heeft als een aanslag. Fouten kunnen gebeuren lijkt me
Klopt, en islamitische landen staan bekend om het fingeren van nieuws.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171738834
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee....
Verrassing. :D
  zondag 18 juni 2017 @ 00:57:24 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171763302
Nog een foto misbruikt van een kind en gepresenteerd en verspreid als slachtoffer van Sandy Hook .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171763442
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:57 schreef Summers het volgende:
Nog een foto misbruikt van een kind en gepresenteerd en verspreid als slachtoffer van Sandy Hook .

Er waren 'n stuk of vier fotos van de Arena slachtoffers die lijkt van 't internet gehaald. Moeder van 'n dochter die 4 jaar terug vermoord was, heeft 'n klacht ingedient. Nog een in Australia woont.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 18 juni 2017 @ 01:04:43 #38
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171763460
Weer een foto verspreid van iemand die al 4 jaar dood was maar dan als vermiste bij manchester attack
quote:
Why is my MURDERED daughter's picture being used in a collage of pictures of children missing dead after last night terror attack?" she asked.
http://www.bbc.com/news/uk-england-oxfordshire-40018189
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 18 juni 2017 @ 01:09:41 #39
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171763578
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren 'n stuk of vier fotos van de Arena slachtoffers die lijkt van 't internet gehaald. Moeder van 'n dochter die 4 jaar terug vermoord was, heeft 'n klacht ingedient. Nog een in Australia woont.
Zo heb je wel weinig tot geen lastige vragen en niemand in de huidige tijdlijn die word gemist in het dagelijks leven of fysiek aanwezig hoeft te zijn om mee te werken . Een foto met een aannemelijk verhaal is al voldoende voor het publiek .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171765366
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo heb je wel weinig tot geen lastige vragen en niemand in de huidige tijdlijn die word gemist in het dagelijks leven of fysiek aanwezig hoeft te zijn om mee te werken . Een foto met een aannemelijk verhaal is al voldoende voor het publiek .
Dat blijkt dus niet te kloppen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 juni 2017 @ 09:49:30 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171766179
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat blijkt dus niet te kloppen
Jawel alleen leugens hebben altijd gaten , dat is nou de pest met leugens .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171766341
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Jawel alleen leugens hebben altijd gaten , dat is nou de pest met leugens .
Stop dan met leugens verkondigen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 juni 2017 @ 10:09:49 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171766376
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Stop dan met leugens verkondigen
Jij zou niet weten wat een leugen is want je onderzoekt nooit iets en daarom geloofd ook niemand jou want je zegt altijd maar wat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 18 juni 2017 @ 10:12:55 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171766420
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij zou niet weten wat een leugen is want je onderzoekt nooit iets en daarom geloofd ook niemand jou want je zegt altijd maar wat .
:')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171768957
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij zou niet weten wat een leugen is want je onderzoekt nooit iets en daarom geloofd ook niemand jou want je zegt altijd maar wat .
Tja, uit de discussie blijkt dat zelfs als je foto's gebruikt van de andere kant van de wereld, dat dat toch nog uit komt.

Kijk eens hoe je daar op reageert. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 juni 2017 @ 13:09:48 #46
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171769114
Ik vind t fascinerend dat bij veel grote incidenten steevast verkeerde fotos gebruikt worden. Misschien dat ze later stockfotos gaan gebruiken, als dat ook werkt.
wooblabalurg
  zondag 18 juni 2017 @ 13:43:38 #47
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171769751
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, uit de discussie blijkt dat zelfs als je foto's gebruikt van de andere kant van de wereld, dat dat toch nog uit komt.

Kijk eens hoe je daar op reageert. ..
Een gevalletje al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel . De afgelopen jaren blijkt dat al hun fakery uitkomt hoe goed ze het ook proberen in te kleden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171769993
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Een gevalletje al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel . De afgelopen jaren blijkt dat al hun fakery uitkomt hoe goed ze het ook proberen in te kleden .
Tot nu toe is desondanks geen enkele fakery aangetoond
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171770284
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:09 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind t fascinerend dat bij veel grote incidenten steevast verkeerde fotos gebruikt worden. Misschien dat ze later stockfotos gaan gebruiken, als dat ook werkt.
Beelden van de nasleep van Britse luchtaanvallen op Nordhausen en Dresden als bewijs van Duitse oorlogs atrocities misgebruikt waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 18 juni 2017 @ 15:17:53 #50
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171771229
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:09 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind t fascinerend dat bij veel grote incidenten steevast verkeerde fotos gebruikt worden. Misschien dat ze later stockfotos gaan gebruiken, als dat ook werkt.
gemakkelijk. Zielig verhaal. Fotootje erbij. Klaar.
Gros accepteren.

Kunsthotemetoten doen heel gewichtig over schilderij. Is het gewoon ikea-brouwsel
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 18 juni 2017 @ 15:19:06 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171771243
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tot nu toe is desondanks geen enkele fakery aangetoond
man man man in wat voor lalalanddisneyworld leef jij
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171771268
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

man man man in wat voor lalalanddisneyworld leef jij
pi_171771549
Komen die collages en dergelijke niet altijd van wat overenthousiaste Twitteraars of Facebook mensen die na een aanslag de #pray4randomcity hashtag tevoorschijn toveren? Weet dat niet zeker overigens.

Als dat het geval is; wat is er precies fake aan?
pi_171772966
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

man man man in wat voor lalalanddisneyworld leef jij
En opnieuw weet je niets te weerleggen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171772991
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Beelden van de nasleep van Britse luchtaanvallen op Nordhausen en Dresden als bewijs van Duitse oorlogs atrocities misgebruikt waren.
Dus?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171775774
- CC: er is vaak genoeg gezegd dat de holocaust geen bespreekbaar onderwerp is hier. Hardleers dat je bent. -

[ Bericht 88% gewijzigd door ChrisCarter op 18-06-2017 19:39:23 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173080615
Over de Manchester Arena gedoe....
De hele vid is de moeite waard om te kijken.
Op 4:22 de commentator heeft 't over Zach Bruce de maker van de welbekend en veel gezien filmpje die overal op TV binnen uurtjes naar de gebeurtenis en keer op keer herhaald was.Het was zeker 30 keer op BBC binnen 'n uurtje herhaald,
Het lijkt dat die mobiel vid met al de rennenende mensen VOOR de explosie gefilmde was.

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:48:51 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173080779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:08 schreef Tingo het volgende:
Over de Manchester Arena gedoe....
De hele vid is de moeite waard om te kijken.
Op 4:22 de commentator heeft 't over Zach Bruce de maker van de welbekend en veel gezien filmpje die overal op TV binnen uurtjes naar de gebeurtenis en keer op keer herhaald was.Het was zeker 30 keer op BBC binnen 'n uurtje herhaald,
Het lijkt dat die mobiel vid met al de rennenende mensen VOOR de explosie gefilmde was.

YAY 2 wazig foto's waarbij beweerd word dat het om de zelfde mensen gaat.
Het is al weer een tijdje geleden dat we dit soort dingen voorbij hebben zien komen.

Plus Amy is 12 en op de foto een heel stuk langer dan haar moeder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173080903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:08 schreef Tingo het volgende:
Over de Manchester Arena gedoe....
De hele vid is de moeite waard om te kijken.
Op 4:22 de commentator heeft 't over Zach Bruce de maker van de welbekend en veel gezien filmpje die overal op TV binnen uurtjes naar de gebeurtenis en keer op keer herhaald was.Het was zeker 30 keer op BBC binnen 'n uurtje herhaald,
Het lijkt dat die mobiel vid met al de rennenende mensen VOOR de explosie gefilmde was.

Video gerapporteerd. Wat een walgelijk filmpje.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:05:26 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173081517
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:55 schreef illusions het volgende:
Ja, vooralsnog ben ik van mening dat er nog geen gedocumenteerde gevallen bestaan van crisis actors, volgens de BNW-definitie hiervan dan. Ik bedoel, als je toch al een false flag "crisis" in elkaar aan het zetten bent, waarom heb je dan nepslachtoffers nodig? Er zullen in dat geval gewoon echte slachtoffers zijn, dus waarom risico lopen gesnapt te worden?
naast echte slachtoffers ook lotusslachtoffers.

Die lotusslachtoffers laat je dan aan het woord.
Een script wat ze moeten zeggen.

Net als bij 911
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173081548
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

naast echte slachtoffers ook lotusslachtoffers.

Die lotusslachtoffers laat je dan aan het woord.
Een script wat ze moeten zeggen.

Net als bij 911
Klopt, want die torens staan er nog, dus hadden ze acteurs nodig die voor slachtoffer spelen. ..

Logica van lambiekje. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173081549
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een script wat ze moeten zeggen.

Net als bij 911
Net als Lambiekje op Fok!
Conscience do cost.
pi_173081569
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

naast echte slachtoffers ook lotusslachtoffers.

Die lotusslachtoffers laat je dan aan het woord.
Een script wat ze moeten zeggen.

Net als bij 911
Wat zijn dat?
pi_173081572
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:55 schreef illusions het volgende:
Ja, vooralsnog ben ik van mening dat er nog geen gedocumenteerde gevallen bestaan van crisis actors, volgens de BNW-definitie hiervan dan. Ik bedoel, als je toch al een false flag "crisis" in elkaar aan het zetten bent, waarom heb je dan nepslachtoffers nodig? Er zullen in dat geval gewoon echte slachtoffers zijn, dus waarom risico lopen gesnapt te worden?
Het kan nooit gek genoeg, dus heb je echte aanslagen tijdens een hoax, met crisis acteurs als slachtoffers. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173081584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat zijn dat?
Bij ehbo les wordt bijvoorbeeld gebruik gemaakt van vrijwilligers die een slachtoffer nadoen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:10:39 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173081585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:09 schreef Lavenderr het volgende:

Wat zijn dat?
Lotus is toch die vereniging van crisisacteurs die rampsituaties naspelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173081599
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lotus is toch die vereniging van crisisacteurs die rampsituaties naspelen?
Klopt, en dat is natuurlijk verdacht, dat er rampoefeningen zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173081604
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bij ehbo les wordt bijvoorbeeld gebruik gemaakt van vrijwilligers die een slachtoffer nadoen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lotus is toch die vereniging van crisisacteurs die rampsituaties naspelen?
Oh ja, dat was het. Bedankt.
pi_173085031
Nog meer over de Manchester Arena event:

Youtube channel Zach Bruce – the man who filmed the panic – BEFORE the 'bomb' went off.
Van Zach Bruce zelf:
Published on May 25, 2017
This was taken by myself at Victoria Station just a couple of minutes before the bomb went off Ariana was performing the final song of her show.

En hier wat critique/analysis van de vage Zach Bruce witness statement:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173085932
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:18 schreef Tingo het volgende:
Nog meer over de Manchester Arena event:

Youtube channel Zach Bruce – the man who filmed the panic – BEFORE the 'bomb' went off.
Van Zach Bruce zelf:
Published on May 25, 2017
This was taken by myself at Victoria Station just a couple of minutes before the bomb went off Ariana was performing the final song of her show.

En hier wat critique/analysis van de vage Zach Bruce witness statement:
Wat vind je er zelf van?
pi_173086864
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:18 schreef Tingo het volgende:
Nog meer over de Manchester Arena event:

Youtube channel Zach Bruce – the man who filmed the panic – BEFORE the 'bomb' went off.
Van Zach Bruce zelf:
Published on May 25, 2017
This was taken by myself at Victoria Station just a couple of minutes before the bomb went off Ariana was performing the final song of her show.

En hier wat critique/analysis van de vage Zach Bruce witness statement:
Dank Tingo! Keep 'm coming.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173087418
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat vind je er zelf van?
Ik vind 't heel erg vreemd dat er angstige mensen aan 't wegrennen voor er 'n explosie was.
Ik vind de verhaal en gedrag van die Zach Bruce erg vreemd en verwarrend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173087453
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dank Tingo! Keep 'm coming.
Graag gedaan. Will do.
Moet eerst 'n heel belangrijk voetbal wedstrijd kijken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173089347
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:18 schreef Tingo het volgende:
Nog meer over de Manchester Arena event:

Youtube channel Zach Bruce – the man who filmed the panic – BEFORE the 'bomb' went off.
Van Zach Bruce zelf:
Published on May 25, 2017
This was taken by myself at Victoria Station just a couple of minutes before the bomb went off Ariana was performing the final song of her show.

En hier wat critique/analysis van de vage Zach Bruce witness statement:
Maar waaruit blijkt dat de opname is gemaakt vlak voor de bomexplosie?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173089363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Graag gedaan. Will do.
Moet eerst 'n heel belangrijk voetbal wedstrijd kijken.
Geef ze brood en spelen :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173144555
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 15:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dank Tingo! Keep 'm coming.
AUB.
Heroes Mr. and Mrs Dick describe the horror of Manchester.

Keep in mind that this is recorded only the morming after these people claim to have been standing only metres away from a shrapnel bomb that allegedly went off in an enclosed space.
So far I've counted around ten witnesses/survivors who have all done interviews within hours after the 'blast' and claim to have been in very close proximity (metres away) to the 'explosions'.
None of them appear to have any psychological or physical injuries whatsover.

There are a few different video interviews with these people with different news channels.All within a day after their 'horrific' experience.

Phil Dick Discusses How Manchester Bomber Salman Abedi Became Radicalised | Good Morning Britain

'ISIS and Al Quaeda become glamourised' says Mr.Dick.

Oh really Mr.Dick? I'd like to hear more about how and why you think ISIS and Al Quaeda have become glamourised or are in any way 'glamourous' – its probably even more funny than your ridiculous survival/hero/witness stories.

Godsamme zeg.
Who needs 'conspiracy' sites when you've got MSM?!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:07:38 #77
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173145487
Gelukkig ben jij naast arts ook psycholoog en heb je ze op basis van video gediagnosticeerd.
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:40:23 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173146532
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Gelukkig ben jij naast arts ook psycholoog en heb je ze op basis van video gediagnosticeerd.
Videos beoordelen en acteurs en hun toneel prestaties beoordelen doen we al ons hele leven zonder hulp van die overheid en psychologen en artsen . Beetje raar dat de regels veranderen als het om fakery gaat waar de overheid bij betrokken zou zijn . Inene moet je dan toestemming hebben van een autoriteit om bull shit aan te duiden als je het ziet of aan te geven dat je iemand niet geloofd . Die bevestiging krijg je toch niet van die autoriteit bij bnw zaken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173147204
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Videos beoordelen en acteurs en hun toneel prestaties beoordelen doen we al ons hele leven zonder hulp van die overheid en psychologen en artsen . Beetje raar dat de regels veranderen als het om fakery gaat waar de overheid bij betrokken zou zijn . Inene moet je dan toestemming hebben van een autoriteit om bull shit aan te duiden als je het ziet of aan te geven dat je iemand niet geloofd . Die bevestiging krijg je toch niet van die autoriteit bij bnw zaken .
Best interessant dat je denkt dat opleiding en expertise er niet toe doen en dat een persoonlijk oordeel over hoe een acteur presteert gelijk is aan een persoonlijk oordeel of iemand wel of niet acteert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:12:59 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173147615
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Best interessant dat je denkt dat opleiding en expertise er niet toe doen en dat een persoonlijk oordeel over hoe een acteur presteert gelijk is aan een persoonlijk oordeel of iemand wel of niet acteert.
Het is ouderwets en komt neer op een geloof om te vertrouwen op de waarneming van iemand met status . DAT is de valkuil van misleiding en niet je eigen waarneming .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:20:22 #81
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173147810
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Videos beoordelen en acteurs en hun toneel prestaties beoordelen doen we al ons hele leven zonder hulp van die overheid en psychologen en artsen . Beetje raar dat de regels veranderen als het om fakery gaat waar de overheid bij betrokken zou zijn . Inene moet je dan toestemming hebben van een autoriteit om bull shit aan te duiden als je het ziet of aan te geven dat je iemand niet geloofd . Die bevestiging krijg je toch niet van die autoriteit bij bnw zaken .
Heeft niks met "toestemming" te maken maar zonder kennis kun je ook een vliegtuig niet besturen. Dat geldt voor lichamelijke en geestelijke geneeskunde net zo goed.
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:23:09 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173147878
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ouderwets en komt neer op een geloof om te vertrouwen op de waarneming van iemand met status . DAT is de valkuil van misleiding en niet je eigen waarneming .
Maar wel blindelings geloven in iemand die er een filmpje van maakt door het beeld materiaal schreeuwt terwijl er een spanende intro word weer gegeven om je bang te maken en dan maar wijzen op een misplaatste pixel met een vergrootglas..

Dat vertrouw je wel, want de o zo boze media stuurt allemaal vals nieuws, heb je ooit wel eens een lokale nieuws zender of krant er op betrapt die ronduit loog over een gebeurtenis bij jou in de woonplaats?
En nou bedoel ik een ongeluk schietpartij of grote gebeurtenis, zoals bij mij de vuurwerk ramp.
heb je ze daar ooit op betrapt en zo ja een voorbeeldje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173148639
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar wel blindelings geloven in iemand die er een filmpje van maakt door het beeld materiaal schreeuwt terwijl er een spanende intro word weer gegeven om je bang te maken en dan maar wijzen op een misplaatste pixel met een vergrootglas..

Welke filmpjes heb je 't over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173148848
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke filmpjes heb je 't over?
Da's toch wel heel duidelijk :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173148945
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ouderwets en komt neer op een geloof om te vertrouwen op de waarneming van iemand met status . DAT is de valkuil van misleiding en niet je eigen waarneming .
Je moet inderdaad geen appeal to authority doen. Maar vertrouwen op eigen waarneming zonder dat je de juiste expertise hebt is ook niet goed .
Het is ook het argument van flat earth, als je alleen op je eigen waarneming vertrouwt, maar niet de juiste expertise en middelen hebt, dan kan je concluderen dat de aarde plat is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:09:04 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173149222
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke filmpjes heb je 't over?
mooi voorbeeldje, 1 van de eerste die ik tegen kwam, schreeuwt door microfoon loopt met muispijltje door internet te bladeren etc..
zo zijn er 1000 en 1 van!




En gewoon een rapportage bij jou in de buurt.
Even uitleggen hoe nieuws werkt, eerst lokaal dan regionaal dan landelijk dan wereld nie
Ligt natuurlijk aan de gebeurtenis hoever het komt.

[ Bericht 15% gewijzigd door theguyver op 14-08-2017 23:14:45 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173149816
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

mooi voorbeeldje, 1 van de eerste die ik tegen kwam, schreeuwt door microfoon loopt met muispijltje door internet te bladeren etc..
zo zijn er 1000 en 1 van!


En gewoon een rapportage bij jou in de buurt.
Even uitleggen hoe nieuws werkt, eerst lokaal dan regionaal dan landelijk dan wereld nie
Ligt natuurlijk aan de gebeurtenis hoever het komt.
Die soort vids zijn nooit of heel weinig hier gepost.
Tis meestal normale mensen die hun mening/analysis in 'n kalm manier geven.Geen creepy muziek, geen schreeuwen, geen drama. Waarschijnlijk lult je maar wat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173149848
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die soort vids zijn nooit of heel weinig hier gepost.
Tis meestal normale mensen die hun mening/analysis in 'n kalm manier geven.Geen creepy muziek, geen schreeuwen, geen drama. Waarschijnlijk lult je maar wat.
Maja, heb heel veel 911 video's gezien waar deze werkwijze wordt toegepast...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173150008
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ouderwets en komt neer op een geloof om te vertrouwen op de waarneming van iemand met status . DAT is de valkuil van misleiding en niet je eigen waarneming .
Die "status" is ook maar heel wankel als alle zogenaamde veiligheden die zijn ingebouwd verdwijnen. Zet een Elitemannetje (m/v/transgender) maar es in een leeuwenkuil.

Daarom heerst er zoveel angst, het is vooral angst voor zichzelf; gebrek aan zelfkennis.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173150184
quote:
12s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:53 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Die "status" is ook maar heel wankel als alle zogenaamde veiligheden die zijn ingebouwd verdwijnen. Zet een Elitemannetje (m/v/transgender) maar es in een leeuwenkuil.

Daarom heerst er zoveel angst, het is vooral angst voor zichzelf; gebrek aan zelfkennis.
Met status wordt in dit geval iemand bedoelt die deskundig is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:04:40 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173150229
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die soort vids zijn nooit of heel weinig hier gepost.
Tis meestal normale mensen die hun mening/analysis in 'n kalm manier geven.Geen creepy muziek, geen schreeuwen, geen drama. Waarschijnlijk lult je maar wat.
De manier waarop!

- dikke texten in beeld
- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- door interviews lullen, of niet volledige interview weer geven.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- muis of vergrootglas in beeld.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- vaak dom lachen om serieus onderwerp
- schreeuwen door filmpje
- text uit context halen bij nieuws items.
- rekensommetjes er bij gooien waarbij je op 9/11 uit komt.

Ik zeg niet dat alle video's zo zijn, maar veel van deze elementen worden gebruikt in de filmpjes, ik noemde net maar paar elementen maar het zijn er wel meer.

Je kan er bijna een bingo van maken.

.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173150384
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

De manier waarop!

- dikke texten in beeld
- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- door interviews lullen, of niet volledige interview weer geven.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- muis of vergrootglas in beeld.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- vaak dom lachen om serieus onderwerp
- schreeuwen door filmpje
- text uit context halen bij nieuws items.
- rekensommetjes er bij gooien waarbij je op 9/11 uit komt.

Ik zeg niet dat alle video's zo zijn, maar veel van deze elementen worden gebruikt in de filmpjes, ik noemde net maar paar elementen maar het zijn er wel meer.

Je kan er bijna een bingo van maken.

.
Die soort vids zijn er wel maar die zie je hier niet zo vaak.
Dus je kan niet insinueren dat posters hier zo onder de indruk van dat soort 'schreeuwelijk' of sensationalistische vids zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173150464
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

De manier waarop!

- dikke texten in beeld
- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- door interviews lullen, of niet volledige interview weer geven.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- muis of vergrootglas in beeld.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- vaak dom lachen om serieus onderwerp
- schreeuwen door filmpje
- text uit context halen bij nieuws items.
- rekensommetjes er bij gooien waarbij je op 9/11 uit komt.

Ik zeg niet dat alle video's zo zijn, maar veel van deze elementen worden gebruikt in de filmpjes, ik noemde net maar paar elementen maar het zijn er wel meer.

Je kan er bijna een bingo van maken.

.
Wat je vervolgens ziet is dat men denkt dat alle elementen terug moeten komen in een video voordat die aan bovenstaande voldoet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173150514
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die soort vids zijn er wel maar die zie je hier niet zo vaak.
Dus je kan niet insinueren dat posters hier zo onder de indruk van dat soort 'schreeuwelijk' of sensationalistische vids zijn.
Het is natuurlijk veel makkelijker om op basis van de verpakking iets weg te gooien dan om de inhoud te bekijken en van te leren.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:26:42 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173150519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die soort vids zijn er wel maar die zie je hier niet zo vaak.
Dus je kan niet insinueren dat posters hier zo onder de indruk van dat soort 'schreeuwelijk' of sensationalistische vids zijn.
2 pagina's terug staat er nog 1 van summers.


even kijken of ik bingo heb
- dikke texten in beeld
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- muis of vergrootglas in beeld.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- text uit context halen bij nieuws items.

Dikke vette bingo!

1 pagina terug 1 van jou zelf!

- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- text uit context halen bij nieuws items.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.

moah... bijna bingo!

2 van de 5 filmpjes die hier in dit topicdeel gepost zijn, 2 doen het niet en 1 komt niet in aanmerking!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:42:48 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173150672
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je moet inderdaad geen appeal to authority doen. Maar vertrouwen op eigen waarneming zonder dat je de juiste expertise hebt is ook niet goed .
Het is ook het argument van flat earth, als je alleen op je eigen waarneming vertrouwt, maar niet de juiste expertise en middelen hebt, dan kan je concluderen dat de aarde plat is.
" niet op je eigen waarneming vertrouwen " zie ik als brainwashing van het systeem voor macht en controle . Vertrouwen op eigen waarneming is het beste wapen tegen manipulaties van buitenaf en het geloven in leugens .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:49:47 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173150732
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:42 schreef Summers het volgende:

[..]

" niet op je eigen waarneming vertrouwen " zie ik als brainwashing van het systeem voor macht en controle . Vertrouwen op eigen waarneming is het beste wapen tegen manipulaties van buitenaf en het geloven in leugens .
Wil je dan in vervolg eigen plaatjes posten en geen video's van anderen meer posten aub
Want... je post nog steeds meuk van een ander en niet van je zelf, je word nog steeds gemanipuleerd als je dat WEL doet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:57:24 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173150796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wil je dan in vervolg eigen plaatjes posten en geen video's van anderen meer posten aub
Want... je post nog steeds meuk van een ander en niet van je zelf, je word nog steeds gemanipuleerd als je dat WEL doet!
Ik vul zelf wel in wat ik wel en niet zou moeten doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173150829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vul zelf wel in wat ik wel en niet zou moeten doen .
Zeker omdat dit BNW is. Stel je voor dat een kinderhater in OUD tegen een ouder zou zeggen "je moet dit en dat met je kind doen"... :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173150884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vul zelf wel in wat ik wel en niet zou moeten doen .
Dat mag je zeker doen, maar dat is strijdig met wat je beweert .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173150892
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

2 pagina's terug staat er nog 1 van summers.


even kijken of ik bingo heb
- dikke texten in beeld
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- muis of vergrootglas in beeld.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- text uit context halen bij nieuws items.

Dikke vette bingo!

1 pagina terug 1 van jou zelf!

- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- text uit context halen bij nieuws items.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.

moah... bijna bingo!

2 van de 5 filmpjes die hier in dit topicdeel gepost zijn, 2 doen het niet en 1 komt niet in aanmerking!
Waar heb je 't over?
Wat probeer je nou te zeggen?
Ik denk niet dat je de vids helemaal gekeken en/of begrepen.
Wat is nou zo verkeerd ?
Het is kritiek op MSM en ze mogen geen voorbeelden gebruiken ?
Of zit je gewoon te zeiken over presentatie? Is 't niet 'professioneel' genoeg voor je?
Je zoekt maar wat gozer. Wanhopig zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173150894
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:00 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zeker omdat dit BNW is. Stel je voor dat een kinderhater in OUD tegen een ouder zou zeggen "je moet dit en dat met je kind doen"... :')
Ik begrijp uit de discussie dat een ouder eigenlijk niet tegen een kind mag zeggen wat het wel of niet mag doen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173150912
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:42 schreef Summers het volgende:

[..]

" niet op je eigen waarneming vertrouwen " zie ik als brainwashing van het systeem voor macht en controle . Vertrouwen op eigen waarneming is het beste wapen tegen manipulaties van buitenaf en het geloven in leugens .
Tja, dan is de aarde dus plat, want dat blijkt uit eigen waarneming.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173150937
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wil je dan in vervolg eigen plaatjes posten en geen video's van anderen meer posten aub
Want... je post nog steeds meuk van een ander en niet van je zelf, je word nog steeds gemanipuleerd als je dat WEL doet!
Why are you always shouting?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173150951
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:26 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het is natuurlijk veel makkelijker om op basis van de verpakking iets weg te gooien dan om de inhoud te bekijken en van te leren.
Daarom schopt men ook graag tegen msm aan ipv elk nieuwsbericht op de eigen meritus te beoordelen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173150984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Why are you always shouting?
Shouting is with caps lock
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173151055
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Shouting is with caps lock
I think you know what I mean !!!!!!!!!!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173151162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

I think you know what I mean !!!!!!!!!!
That means that you are now shouting a lot harder than he presumably did.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:35:21 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173152338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar heb je 't over?
Wat probeer je nou te zeggen?
Ik denk niet dat je de vids helemaal gekeken en/of begrepen.
Wat is nou zo verkeerd ?
Het is kritiek op MSM en ze mogen geen voorbeelden gebruiken ?
Of zit je gewoon te zeiken over presentatie? Is 't niet 'professioneel' genoeg voor je?
Je zoekt maar wat gozer. Wanhopig zeg.
De manier waarop gepresenteerd word.
Het is niet verkeerd, maar erg voor de hand liggend hoe een video gepresenteerd word.
Die van summers is heel erg schreeuwerig bijvb.
zoals ik al zei de elementen komen in vrijwel elk filmpje naar voren, en je kan zo een aantal punten uit mijn lijstje aanstrepen om hoe het opgebouwd is.
Het is heel erg typisch hoe het gedaan word.
Dat komt voor bij het gross van de filmpjes, vooral als we hebben over verse gebeurtenissen SH Boston, parijs manchester, etc

pak eerste topic van ieder deel pak je bingo kaart er bij, en strepen maar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:36:36 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173152348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vul zelf wel in wat ik wel en niet zou moeten doen .
Lul dan niet zo krom, want je post is tegenstrijdig met wat je doet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173157147
Zullen we proberen de toon naar elkaar te matigen?
pi_173157238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we proberen de toon naar elkaar te matigen?
Soms is het gewoon beter voor beide kampen om elkaar te negeren.
Nobody is going to change anyones opinions and its not as if we learn anything from each other either.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173157434
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Soms is het gewoon beter voor beide kampen om elkaar te negeren.
Nobody is going to change anyones opinions and its not as if we learn anything from each other either.
Dat is idd een goed idee. Of op een beschaafde manier met elkaar van mening verschillen. Het kan.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:10:11 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173157616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Soms is het gewoon beter voor beide kampen om elkaar te negeren.
Nobody is going to change anyones opinions and its not as if we learn anything from each other either.
Die overtuiging is misschien nog wel het grootste probleem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:35:25 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173160764
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Why are you always shouting?
Ergens de nadruk op leggen, BETEKEND NIET DAT IK ALLES BIJ ELKAAR SCHREEUW @^$%&%^$#&$ ..
kijk dat is wel schreeuwen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173225941
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

AUB.
Heroes Mr. and Mrs Dick describe the "horror" of Manchester.
Eén van de typische kenmerken van dit soort psy-ops, staged events, hoaxes, hoe ze ook wil noemen, is het constante refereren aan eerdere hoaxes. De onschuldige kijker zou daar wakker van moeten schrikken en de belachelijk kleine kans dat zoiets echt gebeurt moeten oppikken als teken dat er crisis actors worden ingezet.

Naast de numerologie (17-08-17 = 8-8-8 vandaag), de tongue-in-cheek insider "humor" van Rammen op de Ramblas, en de stompzinnige "ik ben een evil tewwowist, maar ik laat mijn paspoort achter zodat ik zo snel mogelijk geïdentificeerd kan worden" truuk (denk 9/11, Hebdo, andere hoaxes) en VVS (vertical video syndrome), is deze "toevalligheid" (denk aan Richard "Gutjahr" in zowel 'Nice' als 'München' vorig jaar) ook een kenmerkend aspect van dit soort staged events.

quote:
Manchester Arena bomb survivor is caught up in Barcelona terror attack

A survivor of the Manchester Arena bomb has described the horror of being caught up in this evening’s terror attack in Barcelona .

Chris Pawley, who lives in Manchester city centre , was just yards away from tourist hub Las Ramblas when a van ploughed into pedestrians.

He reached the area just after the attack took place, which is now believed to have killed 13 people and left dozens injured.

Chris, 30, was enjoying a trip to the Spanish city with partner Corey Lorde for a festival when the terrorist struck on Thursday afternoon.

Speaking from Barcelona, he told the M.E.N: “We were in the area after the incident. We have just come back to the hotel, as we were caught up in the arena attack – can’t believe it.”

http://www.manchestereven(...)lona-attack-13493420
Inderdaad, er zijn er meer die dit niet kunnen geloven, Chris. En dan ook niet doen. :*
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173226048
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eén van de typische kenmerken van dit soort psy-ops, staged events, hoaxes, hoe ze ook wil noemen, is het constante refereren aan eerdere hoaxes. De onschuldige kijker zou daar wakker van moeten schrikken en de belachelijk kleine kans dat zoiets echt gebeurt moeten oppikken als teken dat er crisis actors worden ingezet.

Naast de numerologie (17-08-17 = 8-8-8 vandaag), de tongue-in-cheek insider "humor" van Rammen op de Ramblas, en de stompzinnige "ik ben een evil tewwowist, maar ik laat mijn paspoort achter zodat ik zo snel mogelijk geïdentificeerd kan worden" truuk (denk 9/11, Hebdo, andere hoaxes) en VVS (vertical video syndrome), is deze "toevalligheid" (denk aan Richard "Gutjahr" in zowel 'Nice' als 'München' vorig jaar) ook een kenmerkend aspect van dit soort staged events.

[..]

Inderdaad, er zijn er meer die dit niet kunnen geloven, Chris. En dan ook niet doen. :*
En jaaaa hoor, daar is de eerste. :') :') :')
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:00:11 #118
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173226072
8-8-8? Je bedoelt 8-8-10 neem ik aan. We leven niet in 17 na christus namelijk...

Bovendien:

quote:
He reached the area just after the attack took place,
Zo spannend is dat dus niet...
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 06:06:59 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173227067
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eén van de typische kenmerken van dit soort psy-ops, staged events, hoaxes, hoe ze ook wil noemen, is het constante refereren aan eerdere hoaxes. De onschuldige kijker zou daar wakker van moeten schrikken en de belachelijk kleine kans dat zoiets echt gebeurt moeten oppikken als teken dat er crisis actors worden ingezet.

Naast de numerologie (17-08-17 = 8-8-8 vandaag), de tongue-in-cheek insider "humor" van Rammen op de Ramblas, en de stompzinnige "ik ben een evil tewwowist, maar ik laat mijn paspoort achter zodat ik zo snel mogelijk geïdentificeerd kan worden" truuk (denk 9/11, Hebdo, andere hoaxes) en VVS (vertical video syndrome), is deze "toevalligheid" (denk aan Richard "Gutjahr" in zowel 'Nice' als 'München' vorig jaar) ook een kenmerkend aspect van dit soort staged events.

[..]

Inderdaad, er zijn er meer die dit niet kunnen geloven, Chris. En dan ook niet doen. :*
UN-BE-LIE-VA-BLE. Zo prominent in beeld. Dat is het ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173227071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

UN-BE-LIE-VA-BLE. Zo prominent in beeld. Dat is het ook.
Ongelooflijk ( ;) ) dat men het nog slikt.

Na zoveel mogelijkheden de onwerkelijkheid ervan in te kunnen zien...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 06:34:05 #121
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173227120
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

UN-BE-LIE-VA-BLE. Zo prominent in beeld. Dat is het ook.
UN-BELIE-VABLE

Op basis van een notabene verkeerd berekend sommetje even doen alsof er geen 13 doden en tig gewonden zijn.

Nee hoor, zonder ook maar enige vorm van kennis of inhoud gewoon roepen dat het nep is.

Poeh zeg......
pi_173227127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo prominent in beeld. Dat is het ook.
Dat is inderdaad een ander punt.

De cockiness van het hoaxen op drukke plekken.

Zodat de "dit kan toch niet waar zijn roepers" denken hun gelijk te halen.

Doch vele hoaxes uit het verleden geven aan hoe makkelijk het eigenlijk is om dit soort dingen te stagen, zelfs of zelfs juist op drukke plekken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:57:56 #123
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173227373
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:37 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een ander punt.

De cockiness van het hoaxen op drukke plekken.

Zodat de "dit kan toch niet waar zijn roepers" denken hun gelijk te halen.

Doch vele hoaxes uit het verleden geven aan hoe makkelijk het eigenlijk is om dit soort dingen te stagen, zelfs of zelfs juist op drukke plekken.
Verhalen van helden, die live twitteren vanuit een koelkast in een restaurant. Een actrice, ja echt.
UN-BE-LIE-VA-BLE.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:00:32 #124
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173227386
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 01:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik begrijp uit de discussie dat een ouder eigenlijk niet tegen een kind mag zeggen wat het wel of niet mag doen..
bij het aangifte heeft de staat eigendom verworven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173227395
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eén van de typische kenmerken van dit soort psy-ops, staged events, hoaxes, hoe ze ook wil noemen, is het constante refereren aan eerdere hoaxes. De onschuldige kijker zou daar wakker van moeten schrikken en de belachelijk kleine kans dat zoiets echt gebeurt moeten oppikken als teken dat er crisis actors worden ingezet.

Naast de numerologie (17-08-17 = 8-8-8 vandaag), de tongue-in-cheek insider "humor" van Rammen op de Ramblas, en de stompzinnige "ik ben een evil tewwowist, maar ik laat mijn paspoort achter zodat ik zo snel mogelijk geïdentificeerd kan worden" truuk (denk 9/11, Hebdo, andere hoaxes) en VVS (vertical video syndrome), is deze "toevalligheid" (denk aan Richard "Gutjahr" in zowel 'Nice' als 'München' vorig jaar) ook een kenmerkend aspect van dit soort staged events.

[..]

Inderdaad, er zijn er meer die dit niet kunnen geloven, Chris. En dan ook niet doen. :*
Je snapt dat ze door het paspoort achter te laten bewijzen dat zij het zijn aan de organisatie die hun nabestaanden goed betaald voor de "opoffering"? :')
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:03:49 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173227400
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 01:00 schreef ChrisCarter het volgende:
8-8-8? Je bedoelt 8-8-10 neem ik aan. We leven niet in 17 na christus namelijk...

Bovendien:

[..]

Zo spannend is dat dus niet...
dd-mm-eejj
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:05:08 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173227408
Parents Catch FBI In Plot To Force Mentally Ill Son To Be A Right Wing Terrorist

http://www.activistpost.c(...)-wing-terrorist.html

Past ook mooi in t plaatje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173227432
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verhalen van helden, die live twitteren vanuit een koelkast in een restaurant. Een actrice, ja echt.
UN-BE-LIE-VA-BLE.
Serieus???

_O-

The stuff they want us to believe...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:10:41 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173227448
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verhalen van helden, die live twitteren vanuit een koelkast in een restaurant. Een actrice, ja echt.
UN-BE-LIE-VA-BLE.
Je weet dat er zoiets als smartphones bestaan he? :?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:12:14 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173227459
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Serieus???

_O-

The stuff they want us to believe...
Bla Bla Bla freezer
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:13:48 #131
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173227470
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dd-mm-eejj
Geen idee wat hier staat. Maar het verandert niks aan het stomme "rekensommetje" ; het is gewoon het weglaten van de 2 zodat het in het eigen straatje past, anders is het verhaaltje niet kloppend.
pi_173227472
quote:
:D :D

The wife of snooker star Ronnie O'Sullivan

Die ken ik zelfs. En verre van snookerfan.

Wat een toeval! En wat doe je als je in een koelkast zit? Twitteren natuurlijk, da's logisch. Johan's Barcelona komt terug...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:14:18 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173227476
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:10 schreef ChrisCarter het volgende:

Je weet dat er zoiets als smartphones bestaan he? :?
Geniaal dit weer.
Amper iets bekend maar de bolleboosjes hier weten zeker dat het een hoax is. Gewoon omdat. En wat ook nog eens foutief geïnterpreteerde feiten.
Maar gewoon stug door unbelieven. Gewoon omdat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:15:53 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173227488
quote:
Dus dat nederlandse gezin dat getuige was + de nederlandse gewonden zijn ook weer van die bijzondere acteurs die allemaal hun mond weten te houden?

13 doden die nog niet de kans krijgen om af te koelen maar de youtube detectives zijn er al over uit dat het nep is. Zullen de nabestaanden wel opgelucht zijn door dit gedegen onderzoek /s :N
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:20:15 #135
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173227520
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

:D :D

The wife of snooker star Ronnie O'Sullivan

Die ken ik zelfs. En verre van snookerfan.

Wat een toeval! En wat doe je als je in een koelkast zit? Twitteren natuurlijk, da's logisch. Johan's Barcelona komt terug...
Waarom is dit raar dan? Het is geen koelkast zoals je thuis hebt staan maar een restaurantkoeling. Daar kun je met genoeg mensen in en lijkt me een goede plek om in te schuilen.

Bovendien is Barcelona en zeker de Ramblas nogal een toeristendingetje. Ook celebs zijn weleens toeristen. Eng hoor :o

Kijk anders eens de beelden (NSFL) die verschillende mensen hebben gemaakt van vlak na de aanslag met het busje. Zeg dan nog met droge ogen dat het fake is. En kom met onderbouwing in plaats van deze nonsens. :N
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:22:10 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173227541
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

:D :D

The wife of snooker star Ronnie O'Sullivan

Die ken ik zelfs. En verre van snookerfan.

Wat een toeval! En wat doe je als je in een koelkast zit? Twitteren natuurlijk, da's logisch. Johan's Barcelona komt terug...
Same old shit all over again, hebben we allemaal al eens eerder gezien, het zal ook niet de laatste keer zijn. Die war on terror is eindeloos, un-be-lie-va-ble.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:22:46 #137
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173227544
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geniaal dit weer.
Amper iets bekend maar de bolleboosjes hier weten zeker dat het een hoax is. Gewoon omdat. En wat ook nog eens foutief geïnterpreteerde feiten.
Maar gewoon stug door unbelieven. Gewoon omdat.
Ik vind oprecht dat dit niks meer met BNW te maken heeft.

BNW is niet blind fantaseren. Maar goed. Het was te verwachten. 1 van de eerste dingen die ik dacht nadat ik dit gister hoorde was; binnen 24 uur heb je al hoaxroepers. Uiteraard zonder bewijs. En het internet (niet alleen fok) stelt me weer niet (of juist wel) teleur...
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:23:53 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173227553
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:22 schreef ChrisCarter het volgende:

Ik vind oprecht dat dit niks meer met BNW te maken heeft.

BNW is niet blind fantaseren. Maar goed. Het was te verwachten. 1 van de eerste dingen die ik dacht nadat ik dit gister hoorde was; binnen 24 uur heb je al hoaxroepers. Uiteraard zonder bewijs. En het internet (niet alleen fok) stelt me weer niet (of juist wel) teleur...
Pavlovreactie. En een beetje voorbedachte olie op het vuur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173227554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Same old shit all over again, hebben we allemaal al eens eerder gezien, het zal ook niet de laatste keer zijn. Die war on terror is eindeloos, un-be-lie-va-ble.
Inderdaad. Zelfs in het mij zo geliefde Barcelona.

En al die mensen die erin trappen, ongelooflijk.

"Sabes lo que pasó en España", begon mijn kapster vandaag.

"Hablemos de otro tema", was het enige passende antwoord.

Geen beginnen aan, iedereen gelooft die shit die op TV komt gewoon. Treurig maar waar.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:25:42 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173227572
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:28:38 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173227601
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelfs in het mij zo geliefde Barcelona.

En al die mensen die erin trappen, ongelooflijk.

"Sabes lo que pasó en España", begon mijn kapster vandaag.

"Hablemos de otro tema", was het enige passende antwoord.

Geen beginnen aan, iedereen gelooft die shit die op TV komt gewoon. Treurig maar waar.
Niet iedereen hoor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173227608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor.
Nee, gelukkig niet, maar het gros van de mensen dat je op straat zal aantreffen wel.

Het effect van jarenlange propagandaterreur.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:37:26 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173227670
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus dat nederlandse gezin dat getuige was + de nederlandse gewonden zijn ook weer van die bijzondere acteurs die allemaal hun mond weten te houden?

13 doden die nog niet de kans krijgen om af te koelen maar de youtube detectives zijn er al over uit dat het nep is. Zullen de nabestaanden wel opgelucht zijn door dit gedegen onderzoek /s :N
Wat ik nog triester vind, is het volgende, ik heb het hele verhaal niet mee gekregen, en lees nu pas.
Maar er staan al meer hoax video´s op youtube dan nieuws items zelf.

En vrijwel allemaal gaan weer nummertjes linken.
kan er zo weer mijn bingo kaart bij pakken.
Ik weet niet wat triester is, de gebeurtenis zelf, of de gene die dit soort filmpjes gelijk al maken ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:40:45 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173227714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:37 schreef theguyver het volgende:

Wat ik nog triester vind, is het volgende, ik heb het hele verhaal niet mee gekregen, en lees nu pas.
Maar er staan al meer hoax video´s op youtube dan nieuws items zelf.

En vrijwel allemaal gaan weer nummertjes linken.
kan er zo weer mijn bingo kaart bij pakken.
Ik weet niet wat triester is, de gebeurtenis zelf, of de gene die dit soort filmpjes gelijk al maken ...
Of degenen die het meteen blindelings voor waar aannemen. Of net doen alsof omdat hihi tussen het detectiveje spelen in NWS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:45:14 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173227768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

De manier waarop!

- dikke texten in beeld
- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- door interviews lullen, of niet volledige interview weer geven.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- muis of vergrootglas in beeld.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- vaak dom lachen om serieus onderwerp
- schreeuwen door filmpje
- text uit context halen bij nieuws items.
- rekensommetjes er bij gooien waarbij je op 9/11 uit komt.

Ik zeg niet dat alle video's zo zijn, maar veel van deze elementen worden gebruikt in de filmpjes, ik noemde net maar paar elementen maar het zijn er wel meer.

Je kan er bijna een bingo van maken.

.
Ik pak mijn Bingo kaart er weer bij..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:47:05 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173227793
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of degenen die het meteen blindelings voor waar aannemen. Of net doen alsof omdat hihi tussen het detectiveje spelen in NWS.

eerste filmpje op youtube, en ik ben nog niet 2 min in het filmpje..
:')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:51:25 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173227860
Ja, we noemen deze droge rivierbedding La Rambla. Want dan hebben we een mooie tongue in cheek-naamgrapje als er over tig eeuwen een bestelbus doorheenramt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173227940
Dit topic is weer om te janken.
Ja doei.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:24:05 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173228384
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet, maar het gros van de mensen dat je op straat zal aantreffen wel.

Het effect van jarenlange propagandaterreur.
We zitten in week... 33! Ook dat nog >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173228400
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

We zitten in week... 33! Ook dat nog >:)
Masonic bingo.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:31:50 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173228524
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

We zitten in week... 33! Ook dat nog >:)
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Masonic bingo.
Je kan overal wel specifiek nummer vandaan plukken.
Het zegt niks, en is dat je grootste bewijs?

Hoax because! 33 :Z _O- :')
Btw moonhoax wacht nog op super simpel antwoord..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:37:52 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173228647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:31 schreef theguyver het volgende:

Je kan overal wel specifiek nummer vandaan plukken.
Het zegt niks, en is dat je grootste bewijs?

Hoax because! 33 :Z _O- :')
Btw moonhoax wacht nog op super simpel antwoord..
Hoho!

En Rambla! Ram! Niet alleen van gewelddadig rammen, maar ook een mannelijk schaap. Open je ogen!!!11!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:40:06 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173228694
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoho!

En Rambla! Ram! Niet alleen van gewelddadig rammen, maar ook een mannelijk schaap. Open je ogen!!!11!!!
:{ betekend Ram het zelfde hier als in de rest van de wereld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:44:55 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173228796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:40 schreef theguyver het volgende:

:{ betekend Ram het zelfde hier als in de rest van de wereld?
In het Nederlands en in het Engels iig wel. Aangezien wij de koning van Hispanje dienen te eren is ook dat cirkeltje weer klip en klaar rond.

Het is zo makkelijk, als je maar weet waar je allemaal op kan/mag letten, ongeacht elk verband of logica.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:51:31 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173228923
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

In het Nederlands en in het Engels iig wel. Aangezien wij de koning van Hispanje dienen te eren is ook dat cirkeltje weer klip en klaar rond.

Het is zo makkelijk, als je maar weet waar je allemaal op kan/mag letten, ongeacht elk verband of logica.
Auto rijdt tegen woning in Bilthoven

HOAX!!!



want huisnummer 97 kan geen toeval zijn mensen.. !!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173229360
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_173229398
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:37 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een ander punt.

De cockiness van het hoaxen op drukke plekken.

Zodat de "dit kan toch niet waar zijn roepers" denken hun gelijk te halen.

Doch vele hoaxes uit het verleden geven aan hoe makkelijk het eigenlijk is om dit soort dingen te stagen, zelfs of zelfs juist op drukke plekken.
Je bedoelt: Het heeft het meeste effect als we onze aanslagen op de drukst bezochte plekken doen?
pi_173229410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bedoelt: Het heeft het meeste effect als we onze aanslagen op de drukst bezochte plekken doen?
Ik zit nog steeds te wachten op een aanslag hier in het durrep. ;(
Ja doei.
pi_173229426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten op een aanslag hier in het durrep. ;(
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:15:42 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173229439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bedoelt: Het heeft het meeste effect als we onze aanslagen op de drukst bezochte plekken doen?
Jaartje of 15 geleden daar geweest, is een soort van plein, met veel kioskjes, en straat artiesten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173229485
quote:
Er zit wel wat op m'n tanden van al die thee ;(
Ja doei.
pi_173229495
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelfs in het mij zo geliefde Barcelona.

En al die mensen die erin trappen, ongelooflijk.

"Sabes lo que pasó en España", begon mijn kapster vandaag.

"Hablemos de otro tema", was het enige passende antwoord.

Geen beginnen aan, iedereen gelooft die shit die op TV komt gewoon. Treurig maar waar.
Dat is helemaal verschrikkelijk. Hoe kunnen ze het jouw geliefde stad aandoen. En je was er niet eens. Maar ingedachten wel he? Omdat je precies weet wat er (niet) gebeurd is.
pi_173229532
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zit wel wat op m'n tanden van al die thee ;(
HOAX...
Crisis thee..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_173229801
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zit wel wat op m'n tanden van al die thee ;(
Dát is nog eens een aanslag. Hup poetsen jij *)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:41:18 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173230041
quote:
Dude!!
Je moet ook calgon gebruiken, dat is het enige wat helpt!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173230340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Auto rijdt tegen woning in Bilthoven

HOAX!!!

[ afbeelding ]

want huisnummer 97 kan geen toeval zijn mensen.. !!!!
klopt en draai je het om dan is het 79. Spiegel/draai de 9 om en het is 76 dus:

97+79=176
7+6= 13
13x176=2288
2288-176=2112
2112-97=2015
5-1-0-2=2
2015+2=

2017

Tering. wtf.
Ich hock in meinem Bonker
pi_173230631
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:05 schreef Lambiekje het volgende:
Parents Catch FBI In Plot To Force Mentally Ill Son To Be A Right Wing Terrorist

http://www.activistpost.c(...)-wing-terrorist.html

Past ook mooi in t plaatje
Nee, dat is een andere kwestie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173230674
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bij het aangifte heeft de staat eigendom verworven.
Nope dat is gewauwel van de soevereinen die vervolgens wel de voordelen van die staat opeisen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:20:45 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173230700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

klopt en draai je het om dan is het 79. Spiegel/draai de 9 om en het is 76 dus:

97+79=176
7+6= 13
13x176=2288
2288-176=2112
2112-97=2015
5-1-0-2=2
2015+2=

2017

Tering. wtf.
:o
Right on our doorstep..
* theguyver vouwt nieuw alu hoedje
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173231506
Chris Pawley hier ooit besproken? Die beweert nu bij de aanslag in Barcelona geweest te zijn en in Manchester, na Paris en Berlin waren er ook een paar.

Heten die ook Chris Pawley?
pi_173231765
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Chris Pawley hier ooit besproken? Die beweert nu bij de aanslag in Barcelona geweest te zijn en in Manchester, na Paris en Berlin waren er ook een paar.

Heten die ook Chris Pawley?
http://www.mirror.co.uk/n(...)urns-ticket-10184906

Geen onbekende in ieder geval...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:33:44 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173232005
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Chris Pawley hier ooit besproken? Die beweert nu bij de aanslag in Barcelona geweest te zijn en in Manchester, na Paris en Berlin waren er ook een paar.

Heten die ook Chris Pawley?
5 minuten, Ik had al berichtje gestuurd naar sommigen hier, dat ik deze link al verwachte hier!
en tadaa :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173232412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

5 minuten, Ik had al berichtje gestuurd naar sommigen hier, dat ik deze link al verwachte hier!
en tadaa :)
en dat van iemand die hier nooit post, moest het topic op zoeken.

Maar was die ook bij andere aanslagen of niet?
pi_173233379
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind oprecht dat dit niks meer met BNW te maken heeft.

BNW is niet blind fantaseren. Maar goed. Het was te verwachten. 1 van de eerste dingen die ik dacht nadat ik dit gister hoorde was; binnen 24 uur heb je al hoaxroepers. Uiteraard zonder bewijs. En het internet (niet alleen fok) stelt me weer niet (of juist wel) teleur...
Space aliens wel?
En zulke BS als 'Are space aliens getting ready to invade earth? niet fantaseren is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173233429
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Serieus???

_O-

The stuff they want us to believe...
Vertel dat het een hoax is aan Jako en Bertha Bijl uit Ommen die net aan hun verwondingen geopereerd zijn. Of aan de vriendin van hun dochter, Karlijn die beide benen heeft gebroken daar.
En vraag meteen aan ze of ze crisisacteurs zijn die zich enorm inleefden in hun rol.
pi_173233522
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor.
Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173233575
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
Maar als ze niet voor de TV gaan staan dan heb jij niets om over te whinen op internet.
Conscience do cost.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:00:15 #178
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173233754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
Ja want het een sluit het ander ook echt uit...
pi_173234019
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja want het een sluit het ander ook echt uit...
In echte moordzaken gaan de echte getuigen ook allemaal gezellig op TV te blabberen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173234046
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

In echte moordzaken gaan de echte getuigen ook allemaal gezellig op TV te blabberen?
Dit is geen moordzaak?
pi_173234101
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is geen moordzaak?
Niet 'n echte, nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:17:33 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173234109
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Tingo het volgende:

Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
Godverdomme, wat een kortzichtige stupiditeit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:20:13 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173234171
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Space aliens wel?
En zulke BS als 'Are space aliens getting ready to invade earth? niet fantaseren is?
Er zijn meer mensen die geloven in aliens, dan mensen die niet geloven in evolutie, of.... nja bijna alle onzin die jij schrijft..
Dus leuk dat jij het weer er bij betrekt maar dit heeft niks, met de huidige situatie te maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173234639
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, daar heeft 'ie vast niet van terug.
Uranus exploration.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:49:18 #185
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_173234739
Hoe pleegt iemand met overgewicht een aanslag?

Met een calorieën bom.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:48:23 #186
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173235925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

In echte moordzaken gaan de echte getuigen ook allemaal gezellig op TV te blabberen?
pi_173236886
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

In echte moordzaken gaan de echte getuigen ook allemaal gezellig op TV te blabberen?
Klopt.
Hele praatprogramma's gaan er over...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173236920
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
Het een sluit het andere niet uit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173236974
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en dat van iemand die hier nooit post, moest het topic op zoeken.

Maar was die ook bij andere aanslagen of niet?
Hij zegt dat niet en ik vind daar verder niets over.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173237468
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
Helemaal waar.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173237500
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Chris Pawley hier ooit besproken? Die beweert nu bij de aanslag in Barcelona geweest te zijn en in Manchester, na Paris en Berlin waren er ook een paar.

Heten die ook Chris Pawley?
Jep, drie pagina's terug gelinkt.

Het is een common feature van dit soort hoaxes. Iedereen die een béétje wakker is, doorziet het zo.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:10:39 #192
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173237544
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Helemaal waar.
Aangifte doen zit er nu natuurlijk niet meer in nee.

Toplogica dit.
pi_173237594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet 'n echte, nee.
Ook in Spanje loopt acteertalent rond.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173237611
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Jep, drie pagina's terug gelinkt.

Het is een common feature van dit soort hoaxes. Iedereen die een béétje wakker is, doorziet het zo.
Kun je hier nog even op reageren? BNW / Crisis actors, een fenomeen bij fake news #2
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:17:10 #195
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_173237682
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als er echte justice bij 'n echte gebeurtenis is, dan zouden de TV getuigen bij de poltie buro zijn om hun verkaringen te geven ipv voor 'n TV camera staan.
Of beiden
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_173237811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:17 schreef t4600c het volgende:

[..]

Of beiden
Weet je niet dat het fysiek onmogelijk is om met politie te praten als je toevallig eerst tegen een camera hebt gepraat dan?
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:12 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ook in Spanje loopt acteertalent rond.
Het slachtoffergedrag van jou is anders ook een oscar waard.
Conscience do cost.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:35:26 #197
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_173238040
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Weet je niet dat het fysiek onmogelijk is om met politie te praten als je toevallig eerst tegen een camera hebt gepraat dan?

[..]

Het slachtoffergedrag van jou is anders ook een oscar waard.
Ohja, ik was even vergeten dat het een het ander uitsluit.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:38:39 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173238100

Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173238364
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:

Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
Ja, erg dat het toch steeds weer gebeurt.
pi_173238389
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:

Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
Nice. Schoen stond op mijn lijstje. Nu is het slechts een kwestie van tijd voordat de slachtoffer-mensen beginnen over onvoldoende emotie bij interviews en dan is mijn bingo compleet.
Conscience do cost.
pi_173238514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Nice. Schoen stond op mijn lijstje. Nu is het slechts een kwestie van tijd voordat de slachtoffer-mensen beginnen over onvoldoende emotie bij interviews en dan is mijn bingo compleet.
Dit is toch zo klaar als een klontje? Een terroristische aanslag midden op de Ramblas met vele bewijzen want alles is gefilmd. Waarom zou je dat in vredesnaam willen ontkennen? Zou het angst zijn? Ik begrijp het niet.
En de verwijten over geen emotie slaan ook nergens op. Als je ziet hoe emotieloos en met een totale afwezigheid van respect er door sommigen hier over de slachtoffers gepraat wordt en er zelfs grappen over gemaakt worden duidt dat eerder op gebrek aan empathie. Maar ik denk eerder dat het gewoon ouderwets trollen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 18-08-2017 18:10:02 ]
pi_173238594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is toch zo klaar als een klomtje? Een terroristische aanslag midden op de Ramblas met vele bewijzen want alles is gefilmd. Waarom zou je dat in vredesnaam willen ontkennen? Zou het angst zijn? Ik begrijp het niet.
Omdat er een schoen ligt natuurlijk :+ Duh!
Conscience do cost.
pi_173238651
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat er een schoen ligt natuurlijk :+ Duh!
Verderop zat de eigenaar van die schoen zag ik op het filmpje van cad. Die had maar 1 schoen aan.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:15:28 #204
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173238721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Verderop zat de eigenaar van die schoen zag ik op het filmpje van cad. Die had maar 1 schoen aan.
Wat ook niet zo gek is als je op hoge snelheid door een bestelbus geraakt wordt.

Zie bijvoorbeeld

  vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:56:43 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173239400
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:

Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
Valt het kwartje ondertussen eindelijk dat zoiets kan gebeuren met schoenen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173239554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Valt het kwartje ondertussen eindelijk dat zoiets kan gebeuren met schoenen?
Ik strik mijn veters nooit, of anders heel losjes, die ben je zo kwijt!
Ja doei.
pi_173239557
Zelfde hier. Mijn sneakers zijn praktisch pantoffels. Als ik geschept wordt door een auto vliegen die fuckers naar mars.
Conscience do cost.
pi_173239582
Ik raak ze ook wel eens kwijt als ik ergens over struikel :') :X
Ja doei.
pi_173240035
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:

Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
- wie filmt die politie daar in de Boquería (overdekte markt)? Als er werkelijk een "terroristische dreiging" zou zijn, zou iedereen gesommeerd worden die plek te verlaten en zeker niet de politie in actie mogen filmen
- waarom zijn alle luiken gesloten? Normaalgesproken is die markt open op donderdag:

Dirección: La Rambla, 91, 08001 Barcelona, España
Teléfono:+34 933 18 25 84

Horas:
viernes Cerrado
sábado 8–20:30
domingo Cerrado
lunes 8–20:30
martes 8–20:30
miércoles 8–20:30
jueves 8–20:30


maar nu ineens niet? Als het snel ontruimd was, vanwege een acute dreiging van "terroristen", zouden die winkeltjes nog half in bedrijf moeten zijn en niet met rolluiken volledig gesloten zijn.

Heeft dus alle kenmerken van een gestaged event.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173240344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is toch zo klaar als een klontje? Een terroristische aanslag midden op de Ramblas met vele bewijzen want alles is gefilmd. Waarom zou je dat in vredesnaam willen ontkennen? Zou het angst zijn? Ik begrijp het niet.
En de verwijten over geen emotie slaan ook nergens op. Als je ziet hoe emotieloos en met een totale afwezigheid van respect er door sommigen hier over de slachtoffers gepraat wordt en er zelfs grappen over gemaakt worden duidt dat eerder op gebrek aan empathie. Maar ik denk eerder dat het gewoon ouderwets trollen is.
Als ze pret hebben zijn het vast geloofsgenoten, die vinden dit soort aanslagen alleen maar prachtig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173240589
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

- wie filmt die politie daar in de Boquería (overdekte markt)? Als er werkelijk een "terroristische dreiging" zou zijn, zou iedereen gesommeerd worden die plek te verlaten en zeker niet de politie in actie mogen filmen
- waarom zijn alle luiken gesloten? Normaalgesproken is die markt open op donderdag:

Dirección: La Rambla, 91, 08001 Barcelona, España
Teléfono:+34 933 18 25 84

Horas:
viernes Cerrado
sábado 8–20:30
domingo Cerrado
lunes 8–20:30
martes 8–20:30
miércoles 8–20:30
jueves 8–20:30


maar nu ineens niet? Als het snel ontruimd was, vanwege een acute dreiging van "terroristen", zouden die winkeltjes nog half in bedrijf moeten zijn en niet met rolluiken volledig gesloten zijn.

Heeft dus alle kenmerken van een gestaged event.
3x is scheepsrecht:
BNW / Crisis actors, een fenomeen bij fake news #2
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:56:26 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173240639
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:28 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

- wie filmt die politie daar in de Boquería (overdekte markt)? Als er werkelijk een "terroristische dreiging" zou zijn, zou iedereen gesommeerd worden die plek te verlaten en zeker niet de politie in actie mogen filmen
- waarom zijn alle luiken gesloten? Normaalgesproken is die markt open op donderdag:

Dirección: La Rambla, 91, 08001 Barcelona, España
Teléfono:+34 933 18 25 84

Horas:
viernes Cerrado
sábado 8–20:30
domingo Cerrado
lunes 8–20:30
martes 8–20:30
miércoles 8–20:30
jueves 8–20:30


maar nu ineens niet? Als het snel ontruimd was, vanwege een acute dreiging van "terroristen", zouden die winkeltjes nog half in bedrijf moeten zijn en niet met rolluiken volledig gesloten zijn.

Heeft dus alle kenmerken van een gestaged event.
Dat heb je goed gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173240786
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien.
Toch blijven sommigen krampachtig vasthouden aan het verhaaltje. Als er Nederlanders bij betrokken zijn, zou het ineens geen gestaged event kunnen zijn? :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:09:02 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173240906
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:03 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Toch blijven sommigen krampachtig vasthouden aan het verhaaltje. Als er Nederlanders bij betrokken zijn, zou het ineens geen gestaged event kunnen zijn? :')
Dat maakt weinig verschil wel of geen Nederlanders. Zie al die voorafgaande events, zelfde reactie(s) op het gebeuren, het blijven vasthouden aan het verhaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173241037
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat maakt weinig verschil wel of geen Nederlanders. Zie al die voorafgaande events, zelfde reactie(s) op het gebeuren, het blijven vasthouden aan het verhaal.
Dat terwijl het overduidelijk is dat een gebied van tevoren geprepareerd is, een van de toeristische highlights van Barcelona nota bene.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:31:08 #216
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173241463
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat terwijl het overduidelijk is dat een gebied van tevoren geprepareerd is, een van de toeristische highlights van Barcelona nota bene.
Ik denk dat je de betekenis van het woord "overduidelijk" even moet opzoeken.

De rolluiken zijn gewoon na de aanslag naar beneden gedaan, dat is echt al vanaf het begin ook zo gemeld en niet vantevoren al.
pi_173241616
Op een normale donderdag ziet de Boquería er zo uit:




Maar als er een "terrorist attack" gestaged wordt, ziet de Boquería er zo uit:

Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:46:18 #218
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173241766
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Op een normale donderdag ziet de Boquería er zo uit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar als er een "terrorist attack" gestaged wordt, ziet de Boquería er zo uit:


afbeelding ]
Ik snap dat het soms moeilijk is om artikelen te lezen maar dit is gewoon beschamend. Na de aanslag hebben ze de rolluiken gesloten.

Wat je daar niet aan begrijpt geen idee :')
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:51:09 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173241887
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat terwijl het overduidelijk is dat een gebied van tevoren geprepareerd is, een van de toeristische highlights van Barcelona nota bene.
Hoe fake je zoiets midden in een toeristische highlight?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173241905
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik snap dat het soms moeilijk is om artikelen te lezen maar dit is gewoon beschamend. Na de aanslag hebben ze de rolluiken gesloten.

Wat je daar niet aan begrijpt geen idee :')
Ik was een paar jaar terug in Benidorm, drukke winkelstraatjes. Was toen een demonstratie, je wil niet weten hoe snel die dingen naar beneden gingen. Maar geloof dat dat overal zo is, waar je ook komt, als er rolluikjes zijn.
pi_173241994
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik snap dat het soms moeilijk is om artikelen te lezen maar dit is gewoon beschamend. Na de aanslag hebben ze de rolluiken gesloten.

Wat je daar niet aan begrijpt geen idee :')
Het is om iedereen op stang te jagen. Trollen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:00:17 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173242099
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Op een normale donderdag ziet de Boquería er zo uit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar als er een "terrorist attack" gestaged wordt, ziet de Boquería er zo uit:

[ afbeelding ]
Ziet er opgeruimd uit, je zou niet denken dat er markt was die dag. Frappant.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173242133
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe fake je zoiets midden in een toeristische highlight?
Nou volgens Mata hebben die winkeliers daar een berichtje gehad dat er een staged aanslag zou gaan plaats vinden en dus bleven de rolluikjes omlaag.
Geen mens die daar raar van opkeek, die gingen allemaal alsnog gewoon winkelen en liepen langs gesloten kraampjes toen ze werden overreden.
De overheden, politie, winkeliers, allemaal in het complot, behalve de burgers natuurlijk want die moesten komen zodat hassan flink wat slachtoffers kon maken.

Zoiets zal het wel zijn denk ik. :')
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173242146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ziet er opgeruimd uit, je zou niet denken dat er markt was die dag. Frappant.
Ja, zo ziet de markt eruit op zondag, als er geen bedrijvigheid is. Het kost ook tijd om die markt af te breken 's avonds, zijn ze elke dag mee zoet.

Behalve natuurlijk als er "paniek" is en een "terroristische aanslag" buiten. Dan is binnen een vijftal seconden de hele boel spik en span. Frappant hè?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:04:53 #225
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173242200
:')

Ik ben wel klaar met dit onderwerp. Nergens op ingaan en alleen maar onzin posten. Succes met elkaar.
pi_173242218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ziet er opgeruimd uit, je zou niet denken dat er markt was die dag. Frappant.
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, zo ziet de markt eruit op zondag, als er geen bedrijvigheid is. Het kost ook tijd om die markt af te breken 's avonds, zijn ze elke dag mee zoet.

Behalve natuurlijk als er "paniek" is en een "terroristische aanslag" buiten. Dan is binnen een vijftal seconden de hele boel spik en span. Frappant hè?
Richt lekker een forum samen op, als je alleen maar loopt te eten uit elkaars bord.
pi_173242347
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:04 schreef ChrisCarter het volgende:
:')

Ik ben wel klaar met dit onderwerp. Nergens op ingaan en alleen maar onzin posten. Succes met elkaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Richt lekker een forum samen op, als je alleen maar loopt te eten uit elkaars bord.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:14:59 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173242457
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, zo ziet de markt eruit op zondag, als er geen bedrijvigheid is. Het kost ook tijd om die markt af te breken 's avonds, zijn ze elke dag mee zoet.

Behalve natuurlijk als er "paniek" is en een "terroristische aanslag" buiten. Dan is binnen een vijftal seconden de hele boel spik en span. Frappant hè?
De kraampjes op de foto zijn groter dan de luiken dit betekent dat je voor je de luiken kunt sluiten je nog eea moet opruimen of de zooi blijft buiten staan. Was er wel een markt tijdens het gebeuren? Weinig van te zien iig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:16:33 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173242515
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De kraampjes op de foto zijn groter dan de luiken dit betekent dat je voor je de luiken kunt sluiten je nog eea moet opruimen of de zooi blijft buiten staan. Was er wel een markt tijdens het gebeuren? Weinig van te zien iig.
Dus alle marktlui zitten in het complot?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:31:50 #230
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173242881
Rolluiken zijn geen crisis actors. Zie topicpointer; graag weer on topic
pi_173242882
- een verwijderd bericht zet je niet terug-

[ Bericht 93% gewijzigd door ChrisCarter op 18-08-2017 21:32:35 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:41:37 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173243132
On topic dan maar


Alana Fearon is a witness from Ireland.... en een reporter voor de Ierse media.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:41:45 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173244755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De kraampjes op de foto zijn groter dan de luiken dit betekent dat je voor je de luiken kunt sluiten je nog eea moet opruimen of de zooi blijft buiten staan. Was er wel een markt tijdens het gebeuren? Weinig van te zien iig.
het is een heel lang plein!

Maare wat is de key om niet te wijken voor terrorisme
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:56:47 #234
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173245133
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
On topic dan maar


Alana Fearon is a witness from Ireland.... en een reporter voor de Ierse media.
Als het nu nog niet duidelijk is dat ze er alles aan doen om ons aan alle kanten hints geven dat
het nep is, weet ik het niet meer.

"Ze" lijken haast disclosed te willen worden...plan 2.0 ligt eventueel al helemaal klaar..

win-win

De aan de horizon verreizende Nieuwe - (groene, regenboog-) Wereld-regering zal naar ik vermoed, hét antwoord op en dé afrekening met die "oude wereld"- landen-politiek-gekut, inclusief bijbehorende boevenstreken als fals flags en hoaxes, worden.
Disclosure wordt op gegeven moment geagendeerd.
"De hoaxers hadden gelijk..", zal het dan luiden.
"Terror shit was idd fake.."

"Nee dat nooit meer..!"
Weg met Landen, weg met regeringen!
Weg met de enge mensen..
weg met de neocons..
Lang leve de nieuwe orde!
Gratis Soma voor iedereen!
Huig
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:14:34 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173245538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

Als het nu nog niet duidelijk is dat ze er alles aan doen om ons aan alle kanten hints geven dat
het nep is, weet ik het niet meer.

"Ze" lijken haast disclosed te willen worden...plan 2.0 ligt eventueel al helemaal klaar..

win-win

De aan de horizon verreizende Nieuwe - (groene, regenboog-) Wereld-regering zal naar ik vermoed, hét antwoord op en dé afrekening met die "oude wereld"- landen-politiek-gekut, inclusief bijbehorende boevenstreken als fals flags en hoaxes, worden.
Disclosure wordt op gegeven moment geagendeerd.
"De hoaxers hadden gelijk..", zal het dan luiden.
"Terror shit was idd fake.."

"Nee dat nooit meer..!"
Weg met Landen, weg met regeringen!
Weg met de enge mensen..
weg met de neocons..
Lang leve de nieuwe orde!
Gratis Soma voor iedereen!

eerst in scene zetten, maar nog weel gaatjes laten vallen zodat JIJ er niet in trapt... juist..

ow en Brexit!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:19:56 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173245699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Nice. Schoen stond op mijn lijstje. Nu is het slechts een kwestie van tijd voordat de slachtoffer-mensen beginnen over onvoldoende emotie bij interviews en dan is mijn bingo compleet.
Schoen voeg ik even toe aan mijn Bingo lijst!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173246189
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, zo ziet de markt eruit op zondag, als er geen bedrijvigheid is. Het kost ook tijd om die markt af te breken 's avonds, zijn ze elke dag mee zoet.

Kun je dat aantonen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:01:10 #238
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173248275
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:

Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
Bekende beelden weer :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:11:59 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173248456
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor.
Ik ook niet :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173248477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Bekende beelden weer :{
In dit geval wel een rokend pistool met die verlaten Boquería. Dat is goed om te (h)erkennen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173248531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet iedereen hoor.
Heb ik leuke meme van gepost ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173249805
Ik heb het probleem gevonden, Julia Monaco. Als zij in de stad is, gebeurt er zeker een aanslag...

Ongelofelijk wat mensen doen voor wat aandacht...
pi_173249875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 07:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb het probleem gevonden, Julia Monaco. Als zij in de stad is, gebeurt er zeker een aanslag...

Ongelofelijk wat mensen doen voor wat aandacht...
Moet zij dus voortaan op het platteland blijven....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:51:07 #244
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173252827
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

In dit geval wel een rokend pistool met die verlaten Boquería. Dat is goed om te (h)erkennen.
Degene die de politie filmt ook vaag dat hij gewoon blijft staan en de politie seint niet even dat hij weg moet gaan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:01:18 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173253019
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Degene die de politie filmt ook vaag dat hij gewoon blijft staan en de politie seint niet even dat hij weg moet gaan .
Wellicht heeft de politie wel even wat beters te doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:01:59 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173253034
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wellicht heeft de politie wel even wat beters te doen.
donuts
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:06:51 #247
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173253104
Die aanslagen beginnen gewoon sneu te worden. En ja wel hoor paspoorten gevonden.

Waarom Barcelona? Simpel. Catalonie wil eigen staat worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173253125
Een aanslag is alleen een aanslag als er geen paspoorten worden gevonden!
quote:
Waarom Barcelona? Simpel. Catalonie wil eigen staat worden.
Oh ja, dat verklaart alles _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Degene die de politie filmt ook vaag dat hij gewoon blijft staan en de politie seint niet even dat hij weg moet gaan .
NOU WAT VREEMD ZEG
Conscience do cost.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:11:31 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173253174
Ik krijg steeds meer het idee dat de usual alu-suspects hier eigenlijk crisis actors zijn om de hele hoax-beweging in diskrediet te brengen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173253207
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de usual alu-suspects hier eigenlijk crisis actors zijn om de hele hoax-beweging in diskrediet te brengen.
Kan bijna niet anders.
pi_173253247
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de usual alu-suspects hier eigenlijk crisis actors zijn om de hele hoax-beweging in diskrediet te brengen.
Het is trollen om het trollen. Ze zitten kwijlend van genoegen hun berichtjes te typen en zich rot te lachen.
Die slachtoffers? Kan het schelen.
pi_173253319
Is dit nu ook een crisis acteur?

gifdsports twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 03:53:27 Alex Jones getting into it with heckling pedestrians in Seattle is straight comedy https://t.co/wAg0GNqqYS reageer retweet
williamlegate twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 05:51:42 The guy who poured "scolding" coffee on Alex Jones is a Seattle-based actor. But it gets better… https://t.co/PGkpI47GgQ reageer retweet
pi_173253521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die slachtoffers? Kan het schelen.
RIP in pieces.
wooblabalurg
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:56:53 #254
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173253912
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:06 schreef Lambiekje het volgende:
Die aanslagen beginnen gewoon sneu te worden. En ja wel hoor paspoorten gevonden.

Waarom Barcelona? Simpel. Catalonie wil eigen staat worden.
Wat heeft dit in vredesnaam met een eigen catelaanse staat te maken. Kom op een beetje meer moeite mag wel :{
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:57:20 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173253917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

Als het nu nog niet duidelijk is dat ze er alles aan doen om ons aan alle kanten hints geven dat
het nep is, weet ik het niet meer.

"Ze" lijken haast disclosed te willen worden...plan 2.0 ligt eventueel al helemaal klaar..

win-win

De aan de horizon verreizende Nieuwe - (groene, regenboog-) Wereld-regering zal naar ik vermoed, hét antwoord op en dé afrekening met die "oude wereld"- landen-politiek-gekut, inclusief bijbehorende boevenstreken als fals flags en hoaxes, worden.
Disclosure wordt op gegeven moment geagendeerd.
"De hoaxers hadden gelijk..", zal het dan luiden.
"Terror shit was idd fake.."

"Nee dat nooit meer..!"
Weg met Landen, weg met regeringen!
Weg met de enge mensen..
weg met de neocons..
Lang leve de nieuwe orde!
Gratis Soma voor iedereen!
Je vergeet nog het in de ban doen van de klassieke voortplanting. ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173254114
Dat alleen maar op elkaar reageren en de rest negeren is zo droevig sneu :').
pi_173254499
Dit topic is echt weer om te janken. :')
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:38:14 #258
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173254538
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 07:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb het probleem gevonden, Julia Monaco. Als zij in de stad is, gebeurt er zeker een aanslag...

Ongelofelijk wat mensen doen voor wat aandacht...
Mwah, het ligt wel wat genuanceerder dan dat gelukkig :')

http://www.gelderlander.n(...)op-rij-mee~a0700988/

Barcelona is een grote stad, ze was niet in de buurt van de aanslagplek. Zelfde voor Londen en Parijs.
pi_173254542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:35 schreef illusions het volgende:
Dit topic is echt weer om te janken. :')
Helaas is dat zo.
Hierbij nog maar eens zeggen dat men de topicpointer leest voor men reageert, getroll wordt verwijderd.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:55:20 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173254794
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat heeft dit in vredesnaam met een eigen catelaanse staat te maken. Kom op een beetje meer moeite mag wel :{
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173254800
quote:
Offtopic linkdump van een ongeloofwaardige kutsite.
pi_173254882
Excuses voor ook dit offtopic bericht van mijn kant, maar gewoon totale bullshit - zoiets voorkomt niet dat er een nationaal referendum komt over de onafhankelijkheid van Barcelona.

Overigens gaan ze die toch niet winnen, want dan moet een meerderheid van het hele land, en niet alleen BCN, beslissen voor die break-away state. Daarnaast is BCN op zichzelf niet eens levensvatbaar, maargoed zo ver komt het nooit en daar heeft een aanslag geen reet mee te maken.
pi_173256103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Er valt weinig inhoudelijks te melden op het feit dat jij bull shit als argument gebruikt waarom het geen politieke tool zou kunnen zijn .
Een aanslag om een politiek tool om een nationaal referendum te voorkomen voor een break-away state die ze toch onmogelijk winnen (want nationaal). :')
pi_173257103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is trollen om het trollen. Ze zitten kwijlend van genoegen hun berichtjes te typen en zich rot te lachen.
Die slachtoffers? Kan het schelen.
Voor sommigen geldt dat ja..
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:51:47 #265
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173257640

Inderdaad opnieuw weer een vreemde manier van eerste hulp. Zoals iemand in de comments ook al opmerkte dat doet het goed voor de drama op de beelden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173257648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:51 schreef controlaltdelete het volgende:

Inderdaad opnieuw weer een vreemde manier van eerste hulp. Zoals iemand in de comments ook al opmerkte dat doet het goed voor de drama op de beelden.
Wat is er vreemd aan? En als iets telkens opnieuw gebeurt, hoe is het dan nog vreemd?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:03:35 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173257852

Charlottesville, directors op de set? Het lijkt er wel op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:06:34 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173257911
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:

Charlottesville, directors op de set? Het lijkt er wel op.
Iemand staat met zijn armen te zwaaien, en het is verdacht dat mensen daar naar kijken? :D Are you kidding me?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:15:47 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173258105

The sneaker guy from Charlottesville spreading love. Hij hoort zeker in dit topic thuis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:17:05 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173258127
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:

The sneaker guy from Charlottesville spreading love. Hij hoort zeker in dit topic thuis.
...want? Onderbouw de boel nou eens. Het is geen linkdump hier.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:35:29 #271
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173258568
Are you looking to create a buzz anywhere in the United States? At Crowds on Demand, we provide our clients with protests, rallies, flash-mobs, paparazzi events and other inventive PR stunts. These services are available across the country in every major U.S city, every major U.S metro area and even most smaller cities as well. We provide everything including the people, the materials and even the ideas. You can come to us with a specific plan of action and we can make it happen. OR, you can approach us with a general idea and we can help you plan the strategy then execute it.

Whether your organization is lobbying to move forward a healthcare, financial or other social initiative, we can organize rallies and get media attention for your causes and candidates. We also assist individuals, companies and political organizations with protests and picketing campaigns. We’ve protested governments, corporations and everything in between.

Crowds on Demand
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:39:47 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173258668
http://edition.cnn.com/2015/10/16/business/crowds-for-hire/

Ik weet niet wat je ermee wil zeggen verder. Het is gewoon weer ctrl c - ctrl v

Nogmaals kap eens met linkdumpen en begin met onderbouwen en vertellen wat je ermee wil zeggen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:47:25 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173258850
Net alsof CNN er ruchtbaarheid aan geeft er geen gebruik gemaakt van wordt in al die events. Bedrijven zoals dit doen goede zaken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173259044
Active Shooter Crisis Actors Target Mall Shootings via Visionbox
DENVER, CO--(Marketwire - Oct 31, 2012) - A new group of actors is now available nationwide for active shooter drills and mall shooting full-scale exercises, announced Visionbox, Denver's leading professional actors studio.

Visionbox Crisis Actors are trained in criminal and victim behavior, and bring intense realism to simulated mass casualty incidents in public places.

The actors' stage acting experience, ranging from Shakespeare to contemporary American theater, enables them to "stay in character" throughout an exercise, and improvise scenes of extreme stress while strictly following official exercise scenarios.

The actors regularly rehearse scenarios involving the Incident Command System and crisis communications, and appear in interactive training films produced in both 2D and stereoscopic 3D.

Producers Jennifer McCray-Rincon and John Simmons formed the group to demonstrate emerging security technologies, help first responders visualize life-saving procedures, and assist trainers in delivering superior hands-on crisis response training.

For example, with a large shopping center, the producers review all security camera views and design dramatic scenes specifically for existing camera angles, robotic camera sweeps, and manually-controlled camera moves.

The producers then work with the trainers to create a "prompt book" for the actors so that key scenario developments can be triggered throughout the mall shooting simulation, and caught on tape.

The actors can play the part of the shooters, mall employees, shoppers in the mall, shoppers who continue to arrive at the mall, media reporters and others rushing to the mall, and persons in motor vehicles around the mall.

Visionbox Crisis Actors can also play the role of citizens calling 911 or mall management, or posting comments on social media websites.


https://finance.yahoo.com(...)arget-110421683.html

:')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173259228
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Active Shooter Crisis Actors Target Mall Shootings via Visionbox
DENVER, CO--(Marketwire - Oct 31, 2012) - A new group of actors is now available nationwide for active shooter drills and mall shooting full-scale exercises, announced Visionbox, Denver's leading professional actors studio.

Visionbox Crisis Actors are trained in criminal and victim behavior, and bring intense realism to simulated mass casualty incidents in public places.

The actors' stage acting experience, ranging from Shakespeare to contemporary American theater, enables them to "stay in character" throughout an exercise, and improvise scenes of extreme stress while strictly following official exercise scenarios.

The actors regularly rehearse scenarios involving the Incident Command System and crisis communications, and appear in interactive training films produced in both 2D and stereoscopic 3D.

Producers Jennifer McCray-Rincon and John Simmons formed the group to demonstrate emerging security technologies, help first responders visualize life-saving procedures, and assist trainers in delivering superior hands-on crisis response training.

For example, with a large shopping center, the producers review all security camera views and design dramatic scenes specifically for existing camera angles, robotic camera sweeps, and manually-controlled camera moves.

The producers then work with the trainers to create a "prompt book" for the actors so that key scenario developments can be triggered throughout the mall shooting simulation, and caught on tape.

The actors can play the part of the shooters, mall employees, shoppers in the mall, shoppers who continue to arrive at the mall, media reporters and others rushing to the mall, and persons in motor vehicles around the mall.

Visionbox Crisis Actors can also play the role of citizens calling 911 or mall management, or posting comments on social media websites.


https://finance.yahoo.com(...)arget-110421683.html

:')
Dat zijn gewoon lotus slachtoffers 2.0.
Niks raars aan hoor, zonder training lopen de hulpdiensten ook een beetje rond als kippen zonder kop.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:04:39 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173259245
Oh jee! En onderstreept. En bold. Dus open je ogen. Die acteurs (we gooien er nog wat italic bij), doen mee aan hoaxes. En dus is dit een hoax. Easy as 1, 2, 3.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:05:39 #277
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173259267
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Active Shooter Crisis Actors Target Mall Shootings via Visionbox
DENVER, CO--(Marketwire - Oct 31, 2012) - A new group of actors is now available nationwide for active shooter drills and mall shooting full-scale exercises, announced Visionbox, Denver's leading professional actors studio.

Visionbox Crisis Actors are trained in criminal and victim behavior, and bring intense realism to simulated mass casualty incidents in public places.

The actors' stage acting experience, ranging from Shakespeare to contemporary American theater, enables them to "stay in character" throughout an exercise, and improvise scenes of extreme stress while strictly following official exercise scenarios.

The actors regularly rehearse scenarios involving the Incident Command System and crisis communications, and appear in interactive training films produced in both 2D and stereoscopic 3D.

Producers Jennifer McCray-Rincon and John Simmons formed the group to demonstrate emerging security technologies, help first responders visualize life-saving procedures, and assist trainers in delivering superior hands-on crisis response training.

For example, with a large shopping center, the producers review all security camera views and design dramatic scenes specifically for existing camera angles, robotic camera sweeps, and manually-controlled camera moves.

The producers then work with the trainers to create a "prompt book" for the actors so that key scenario developments can be triggered throughout the mall shooting simulation, and caught on tape.

The actors can play the part of the shooters, mall employees, shoppers in the mall, shoppers who continue to arrive at the mall, media reporters and others rushing to the mall, and persons in motor vehicles around the mall.

Visionbox Crisis Actors can also play the role of citizens calling 911 or mall management, or posting comments on social media websites.


https://finance.yahoo.com(...)arget-110421683.html

:')
Crisis Cast is ook zoiets. Er wordt natuurlijk alleen van hun diensten gebruik gemaakt voor te drillen om zo al die drama's te voorkomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173259304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Crisis Cast is ook zoiets. Er wordt natuurlijk alleen van hun diensten gebruik gemaakt voor te drillen om zo al die drama's te voorkomen.
Zou Gene Rosen ook vallen onder "Shakespeare theater"? :D
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173259307
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:04 schreef Copycat het volgende:
Oh jee! En onderstreept. En bold. Dus open je ogen. Die acteurs (we gooien er nog wat italic bij), doen mee aan hoaxes. En dus is dit een hoax. Easy as 1, 2, 3.
Als hij net zo zal praten als dat hij schrijft zal het wel leuk zijn om na te kijken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:11:10 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173259380
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zou Gene Rosen ook vallen onder "Shakespeare theater"? :D
Gene blijft een pareltje al heeft hij goede opvolgers die in aanmerking komen voor de 'gene-rosen-award',


Jake and his tinsel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_173263006
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Crisis Cast is ook zoiets. Er wordt natuurlijk alleen van hun diensten gebruik gemaakt voor te drillen om zo al die drama's te voorkomen.
Klopt, vriend van me heeft ook zo'n soort bedrijf, die kun je inhuren voor bedrijfstrainingen.
Zelf wel eens overvalpreventietraining gehad.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:34:37 #282
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173263436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gene blijft een pareltje al heeft hij goede opvolgers die in aanmerking komen voor de 'gene-rosen-award',


Jake and his tinsel.
niemand kan ooit de plaats innemen van held Gene Rosen.
Huig
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:58:00 #283
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173265545
Telegraaf ook weer lekker met fotos op voorpagina dat jochie heeft niets van doen met de staged bullshit

Aanslag Barcelona 6 paginas. Wat een kolderiek gelul. 2 a 3 zinnen op pagina 24 is meer dan voldoende
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173265622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:58 schreef Lambiekje het volgende:
Telegraaf ook weer lekker met fotos op voorpagina dat jochie heeft niets van doen met de staged bullshit
Heeft inderdaad niets met een staged event te maken. Dit is je allereerste opmerking die klopt, in jaren. _O-
quote:
Aanslag Barcelona 6 paginas. Wat een kolderiek gelul. 2 a 3 zinnen op pagina 24 is meer dan voldoende
Ah, omdat jij het niet belangrijk genoeg vindt, moet de rest van de wereld maar naar jouw pijpen dansen zeker. Zo werkt het niet Biekie.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:03:32 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173265717
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:58 schreef Lambiekje het volgende:
Telegraaf ook weer lekker met fotos op voorpagina dat jochie heeft niets van doen met de staged bullshit

Aanslag Barcelona 6 paginas. Wat een kolderiek gelul. 2 a 3 zinnen op pagina 24 is meer dan voldoende
Dat is bijna een boek man :D
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_173265777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is bijna een boek man :D
Gewoon veel plaatjes, bij uitstek iets voor jou. :D
pi_173265907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is bijna een boek man :D
Vind je dat vreemd? Of vind je het niet belangrijk genoeg?
Je doet je voor als een bewogen mens maar over deze vreselijke aanslag doe je gewoon een beetje lacherig. Wat is dat toch?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:12:29 #288
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173266061
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Gewoon veel plaatjes, bij uitstek iets voor jou. :D
...

Tekst kunnen we niet meer aan.
http://m.telegraaf.nl/bin(...)opzet-theorie-examen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173266108
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...

Tekst kunnen we niet meer aan.
http://m.telegraaf.nl/bin(...)opzet-theorie-examen
Daarom zeg ik, ideaal voor Summers. Misschien ook voor jou, want van geschreven stukken begrijp je toch niet veel.
pi_173266126
Wat doe je trouwens op De Telegraaf, Biekie?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:15:04 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173266142
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je dat vreemd? Of vind je het niet belangrijk genoeg?
Je doet je voor als een bewogen mens maar over deze vreselijke aanslag doe je gewoon een beetje lacherig. Wat is dat toch?
Er is een paspoort gevonden. Dus het is overheidsterreur. Punt. En dus staged bullshit. Vanaf hebdo ben ik al die bullshit zat. Totaal niet boeiend of schokkend. In eerste instantie had ik niets mee gekregen. En dan 6 paginas in telegraaf. Het begint gewoon lachwekkend te worden. Wat verwachten we dan van al die criminele vluchtelingen.

We lezen niet dagelijks wat de bodycount van de arrogante oncoloog is. Of wel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173266187
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is bijna een boek man :D
Dat verklaart veel.
pi_173266194
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is een paspoort gevonden. Dus het is overheidsterreur. Punt.

We lezen niet dagelijks wat de bodycount van de arrogante oncoloog is. Of wel.
Dat slaat helemaal nergens op 8)7

En laat de oncoloog er buiten. Ga je schamen.
pi_173266305
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is een paspoort gevonden. Dus het is overheidsterreur. Punt. En dus staged bullshit. Vanaf hebdo ben ik al die bullshit zat. Totaal niet boeiend of schokkend. In eerste instantie had ik niets mee gekregen. En dan 6 paginas in telegraaf. Het begint gewoon lachwekkend te worden. Wat verwachten we dan van al die criminele vluchtelingen.

We lezen niet dagelijks wat de bodycount van de arrogante oncoloog is. Of wel.
Correctie: jij begint gewoon lachwekkend te worden. Het is echt belachelijk achterlijk wat je allemaal uitkraamt, je bazelt maar wat in de rondte zonder enige vorm van logica of beredenering, en hebt daarbij totaal geen respect voor mensen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:20:54 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173266316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:14 schreef illusions het volgende:
Wat doe je trouwens op De Telegraaf, Biekie?
je moet toch 'weten' waarmee het collectief vervuilt wordt.

Ik scan altijd ff bij tankstation, supermarkt of horeca
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173266350
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet toch 'weten' waarmee het collectief vervuilt wordt.

Ik scan altijd ff bij tankstation, supermarkt of horeca
Dat is waarom ik me soms kostelijk vermaak met de diarree die op Natural News en Niburu staat.
pi_173266396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is bijna een boek man :D
't vod mot vol.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:23:44 #298
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173266418


[ Bericht 100% gewijzigd door Lavenderr op 19-08-2017 22:26:22 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173266429
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]


Jij hoort in een gesticht.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 19-08-2017 22:26:54 ]
pi_173266458
Misschien maar weer on-topic dan.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:26:11 #301
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_173266485
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je dat vreemd? Of vind je het niet belangrijk genoeg?
Je doet je voor als een bewogen mens maar over deze vreselijke aanslag doe je gewoon een beetje lacherig. Wat is dat toch?
[/quote]

Je krijgt steeds hetzelfde script te zien van de bekende leugenaars en zoals je weet kiezen mensen er niet meer voor om alles meteen te geloven wat op het nieuws komt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')