dd-mm-eejjquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 01:00 schreef ChrisCarter het volgende:
8-8-8? Je bedoelt 8-8-10 neem ik aan. We leven niet in 17 na christus namelijk...
Bovendien:
[..]
Zo spannend is dat dus niet...
Serieus???quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verhalen van helden, die live twitteren vanuit een koelkast in een restaurant. Een actrice, ja echt.
UN-BE-LIE-VA-BLE.
Je weet dat er zoiets als smartphones bestaan he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verhalen van helden, die live twitteren vanuit een koelkast in een restaurant. Een actrice, ja echt.
UN-BE-LIE-VA-BLE.
Bla Bla Bla freezerquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Serieus???
The stuff they want us to believe...
Geen idee wat hier staat. Maar het verandert niks aan het stomme "rekensommetje" ; het is gewoon het weglaten van de 2 zodat het in het eigen straatje past, anders is het verhaaltje niet kloppend.quote:
quote:
Geniaal dit weer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Je weet dat er zoiets als smartphones bestaan he?
Dus dat nederlandse gezin dat getuige was + de nederlandse gewonden zijn ook weer van die bijzondere acteurs die allemaal hun mond weten te houden?quote:
Waarom is dit raar dan? Het is geen koelkast zoals je thuis hebt staan maar een restaurantkoeling. Daar kun je met genoeg mensen in en lijkt me een goede plek om in te schuilen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]![]()
The wife of snooker star Ronnie O'Sullivan
Die ken ik zelfs. En verre van snookerfan.
Wat een toeval! En wat doe je als je in een koelkast zit? Twitteren natuurlijk, da's logisch. Johan's Barcelona komt terug...
Same old shit all over again, hebben we allemaal al eens eerder gezien, het zal ook niet de laatste keer zijn. Die war on terror is eindeloos, un-be-lie-va-ble.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]![]()
The wife of snooker star Ronnie O'Sullivan
Die ken ik zelfs. En verre van snookerfan.
Wat een toeval! En wat doe je als je in een koelkast zit? Twitteren natuurlijk, da's logisch. Johan's Barcelona komt terug...
Ik vind oprecht dat dit niks meer met BNW te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geniaal dit weer.
Amper iets bekend maar de bolleboosjes hier weten zeker dat het een hoax is. Gewoon omdat. En wat ook nog eens foutief geïnterpreteerde feiten.
Maar gewoon stug door unbelieven. Gewoon omdat.
Pavlovreactie. En een beetje voorbedachte olie op het vuur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik vind oprecht dat dit niks meer met BNW te maken heeft.
BNW is niet blind fantaseren. Maar goed. Het was te verwachten. 1 van de eerste dingen die ik dacht nadat ik dit gister hoorde was; binnen 24 uur heb je al hoaxroepers. Uiteraard zonder bewijs. En het internet (niet alleen fok) stelt me weer niet (of juist wel) teleur...
Inderdaad. Zelfs in het mij zo geliefde Barcelona.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Same old shit all over again, hebben we allemaal al eens eerder gezien, het zal ook niet de laatste keer zijn. Die war on terror is eindeloos, un-be-lie-va-ble.
Niet iedereen hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs in het mij zo geliefde Barcelona.
En al die mensen die erin trappen, ongelooflijk.
"Sabes lo que pasó en España", begon mijn kapster vandaag.
"Hablemos de otro tema", was het enige passende antwoord.
Geen beginnen aan, iedereen gelooft die shit die op TV komt gewoon. Treurig maar waar.
Nee, gelukkig niet, maar het gros van de mensen dat je op straat zal aantreffen wel.quote:
Wat ik nog triester vind, is het volgende, ik heb het hele verhaal niet mee gekregen, en lees nu pas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus dat nederlandse gezin dat getuige was + de nederlandse gewonden zijn ook weer van die bijzondere acteurs die allemaal hun mond weten te houden?
13 doden die nog niet de kans krijgen om af te koelen maar de youtube detectives zijn er al over uit dat het nep is. Zullen de nabestaanden wel opgelucht zijn door dit gedegen onderzoek /s
Of degenen die het meteen blindelings voor waar aannemen. Of net doen alsof omdat hihi tussen het detectiveje spelen in NWS.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:37 schreef theguyver het volgende:
Wat ik nog triester vind, is het volgende, ik heb het hele verhaal niet mee gekregen, en lees nu pas.
Maar er staan al meer hoax video´s op youtube dan nieuws items zelf.
En vrijwel allemaal gaan weer nummertjes linken.
kan er zo weer mijn bingo kaart bij pakken.
Ik weet niet wat triester is, de gebeurtenis zelf, of de gene die dit soort filmpjes gelijk al maken ...
Ik pak mijn Bingo kaart er weer bij..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 00:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
De manier waarop!
- dikke texten in beeld
- door nieuws pagina's scrollen en comentaar geven
- door interviews lullen, of niet volledige interview weer geven.
- 9 op de 10 keer belabberde foto's of stilshots uit video's gebruiken.
- 20.000x inzoomen zodat beeld lekker blurry word.
- muis of vergrootglas in beeld.
- dikke pijlen of tekeningetjes in beeld.
- spannend muziekje op de achtergrond.
- beginnen met een intro met koppen als fake hoax etc vaak met dreigend muziekje.
- vaak dom lachen om serieus onderwerp
- schreeuwen door filmpje
- text uit context halen bij nieuws items.
- rekensommetjes er bij gooien waarbij je op 9/11 uit komt.
Ik zeg niet dat alle video's zo zijn, maar veel van deze elementen worden gebruikt in de filmpjes, ik noemde net maar paar elementen maar het zijn er wel meer.
Je kan er bijna een bingo van maken.
.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of degenen die het meteen blindelings voor waar aannemen. Of net doen alsof omdat hihi tussen het detectiveje spelen in NWS.
We zitten in week... 33! Ook dat nogquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 08:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar het gros van de mensen dat je op straat zal aantreffen wel.
Het effect van jarenlange propagandaterreur.
Masonic bingo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
We zitten in week... 33! Ook dat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |