quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ziet er opgeruimd uit, je zou niet denken dat er markt was die dag. Frappant.
Richt lekker een forum samen op, als je alleen maar loopt te eten uit elkaars bord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja, zo ziet de markt eruit op zondag, als er geen bedrijvigheid is. Het kost ook tijd om die markt af te breken 's avonds, zijn ze elke dag mee zoet.
Behalve natuurlijk als er "paniek" is en een "terroristische aanslag" buiten. Dan is binnen een vijftal seconden de hele boel spik en span. Frappant hè?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik ben wel klaar met dit onderwerp. Nergens op ingaan en alleen maar onzin posten. Succes met elkaar.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Richt lekker een forum samen op, als je alleen maar loopt te eten uit elkaars bord.
De kraampjes op de foto zijn groter dan de luiken dit betekent dat je voor je de luiken kunt sluiten je nog eea moet opruimen of de zooi blijft buiten staan. Was er wel een markt tijdens het gebeuren? Weinig van te zien iig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja, zo ziet de markt eruit op zondag, als er geen bedrijvigheid is. Het kost ook tijd om die markt af te breken 's avonds, zijn ze elke dag mee zoet.
Behalve natuurlijk als er "paniek" is en een "terroristische aanslag" buiten. Dan is binnen een vijftal seconden de hele boel spik en span. Frappant hè?
Dus alle marktlui zitten in het complot?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De kraampjes op de foto zijn groter dan de luiken dit betekent dat je voor je de luiken kunt sluiten je nog eea moet opruimen of de zooi blijft buiten staan. Was er wel een markt tijdens het gebeuren? Weinig van te zien iig.
het is een heel lang plein!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De kraampjes op de foto zijn groter dan de luiken dit betekent dat je voor je de luiken kunt sluiten je nog eea moet opruimen of de zooi blijft buiten staan. Was er wel een markt tijdens het gebeuren? Weinig van te zien iig.
Als het nu nog niet duidelijk is dat ze er alles aan doen om ons aan alle kanten hints geven datquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:
On topic dan maar
Alana Fearon is a witness from Ireland.... en een reporter voor de Ierse media.
eerst in scene zetten, maar nog weel gaatjes laten vallen zodat JIJ er niet in trapt... juist..quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:56 schreef Orwell het volgende:
[..]
Als het nu nog niet duidelijk is dat ze er alles aan doen om ons aan alle kanten hints geven dat
het nep is, weet ik het niet meer.
"Ze" lijken haast disclosed te willen worden...plan 2.0 ligt eventueel al helemaal klaar..
win-win
De aan de horizon verreizende Nieuwe - (groene, regenboog-) Wereld-regering zal naar ik vermoed, hét antwoord op en dé afrekening met die "oude wereld"- landen-politiek-gekut, inclusief bijbehorende boevenstreken als fals flags en hoaxes, worden.
Disclosure wordt op gegeven moment geagendeerd.
"De hoaxers hadden gelijk..", zal het dan luiden.
"Terror shit was idd fake.."
"Nee dat nooit meer..!"
Weg met Landen, weg met regeringen!
Weg met de enge mensen..
weg met de neocons..
Lang leve de nieuwe orde!
Gratis Soma voor iedereen!
Schoen voeg ik even toe aan mijn Bingo lijst!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Nice. Schoen stond op mijn lijstje. Nu is het slechts een kwestie van tijd voordat de slachtoffer-mensen beginnen over onvoldoende emotie bij interviews en dan is mijn bingo compleet.
Kun je dat aantonen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Bekende beelden weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Bekende beelden maar nu uit Barcelona. Eenzame schoen ook weer ergens gesignaleerd.
In dit geval wel een rokend pistool met die verlaten Boquería. Dat is goed om te (h)erkennen.quote:
Moet zij dus voortaan op het platteland blijven....quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 07:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb het probleem gevonden, Julia Monaco. Als zij in de stad is, gebeurt er zeker een aanslag...
Ongelofelijk wat mensen doen voor wat aandacht...
Degene die de politie filmt ook vaag dat hij gewoon blijft staan en de politie seint niet even dat hij weg moet gaan .quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
In dit geval wel een rokend pistool met die verlaten Boquería. Dat is goed om te (h)erkennen.
Wellicht heeft de politie wel even wat beters te doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Degene die de politie filmt ook vaag dat hij gewoon blijft staan en de politie seint niet even dat hij weg moet gaan .
donutsquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wellicht heeft de politie wel even wat beters te doen.
Oh ja, dat verklaart allesquote:Waarom Barcelona? Simpel. Catalonie wil eigen staat worden.
NOU WAT VREEMD ZEGquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Degene die de politie filmt ook vaag dat hij gewoon blijft staan en de politie seint niet even dat hij weg moet gaan .
Kan bijna niet anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de usual alu-suspects hier eigenlijk crisis actors zijn om de hele hoax-beweging in diskrediet te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |