abonnement Unibet Coolblue
pi_171635019
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

pi_171635048
Heeft iemand een lijstje gezien met regeringsposities die nog steeds niet vervuld zijn? Ik las gisteren dat een hoop consulaten van de VS nog acting diplomats hebben omdat Trump geen kandidaten heeft.
  maandag 12 juni 2017 @ 08:59:59 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171635086
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand een lijstje gezien met regeringsposities die nog steeds niet vervuld zijn? Ik las gisteren dat een hoop consulaten van de VS nog acting diplomats hebben omdat Trump geen kandidaten heeft.
Hier worden de benoemingen die akkoord moeten krijgen door de senaat gevolgd:

https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/
pi_171635125
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, maar als je goed oplet wil ik het nog een keer uitleggen.

Trump en Comey hadden een gesprek.

Tijdens dat gesprek ging het over loyaliteit. Comey heeft dat deel van het gesprek besproken met enkele andere mensen, en gezegd dat ze dat stil moesten houden zolang hij nog aan het werk was. Toen hij werd ontslagen kwam dat naar buiten. Dat is het verhaal van de NYT, dat gaat immers ook alleen over die loyaliteitsvraag van Trump. Het is dus niet het volledige gesprek, zoals jij hier claimt.

Comey heeft na dat gesprek ook memo's gemaakt. Dat was nog niet bekend.

Een dag later twitterde Trump over tapes.

Een paar dagen daarna kwam naar buiten dat er memo's waren. Dat is dit verhaal : https://www.nytimes.com/2(...)igation.html?mcubz=2 . Daaruit bleek ook dat Trump "hoopte" dat het onderzoek naar Flynn kon stoppen.

Is de tijdlijn je nu duidelijk?
Ah ja, duidelijk. De NYT quote uit de zogenaamde memo's, maar een aantal zaken zijn niet genoemd en kwamen later pas naar buiten inderdaad.

Echter, Comey's dubieus gedrag blijft aan.
Hij is gevraagd om zijn memo's te overhandigen, maar beweert nu doodleuk dat hij ze niet kan overhandigen omdat hij ze verwijderd heeft.
Grappig detail, de vriend aan wie hij de eerste gelekte memo heeft gegeven, is al een tijdje "in hiding" en blijkbaar onvindbaar.

Mijn eerste vraag die dan naar boven komt is... waarop heeft hij zijn pre-statement dan gebaseerd die een paar uur voor de hearing uit was gebracht?

Hieruit volgt logischerwijs dat zijn hele getuigenis geen ruk meer waard is, en lijkt te zijn gebaseerd op gevoelens en blijkbaar denkbeeldige memo's.

Voordeel voor hem nu is natuurlijk dat zijn uitspraken niet kunnen worden vergeleken met zijn "memo's".

Die gast is niet te vertrouwen, goed dat ie weg is!
Wel weer fijn dat hij de deur heeft opengezet voor een onderzoek naar obstructie door Lynch.
  Overall beste user 2022 maandag 12 juni 2017 @ 09:06:59 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171635173
Bel de commissie even op, Refrag. Misschien geloven die je gelul.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171635249
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:06 schreef Ulx het volgende:
Bel de commissie even op, Refrag. Misschien geloven die je gelul.
Oh, Comey heeft zijn memo's niet verwijderd? Misschien moet jij bellen!
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 09:15:29 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171635281
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:06 schreef Ulx het volgende:
Bel de commissie even op, Refrag. Misschien geloven die je gelul.
Opvallend toch dat iemand die claimed onafhankelijk te zijn echt altijd de kant van Trump kiest zelfs als zijn ongelijk bewezen wordt. Zal wel iets met cognitive dissonance te maken hebben, of zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 12 juni 2017 @ 09:15:44 #8
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171635287
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah ja, duidelijk. De NYT quote uit de zogenaamde memo's, maar een aantal zaken zijn niet genoemd en kwamen later pas naar buiten inderdaad.

Echter, Comey's dubieus gedrag blijft aan.
Hij is gevraagd om zijn memo's te overhandigen, maar beweert nu doodleuk dat hij ze niet kan overhandigen omdat hij ze verwijderd heeft.
Grappig detail, de vriend aan wie hij de eerste gelekte memo heeft gegeven, is al een tijdje "in hiding" en blijkbaar onvindbaar.

Mijn eerste vraag die dan naar boven komt is... waarop heeft hij zijn pre-statement dan gebaseerd die een paar uur voor de hearing uit was gebracht?

Hieruit volgt logischerwijs dat zijn hele getuigenis geen ruk meer waard is, en lijkt te zijn gebaseerd op gevoelens en blijkbaar denkbeeldige memo's.

Voordeel voor hem nu is natuurlijk dat zijn uitspraken niet kunnen worden vergeleken met zijn "memo's".

Die gast is niet te vertrouwen, goed dat ie weg is!
Wel weer fijn dat hij de deur heeft opengezet voor een onderzoek naar obstructie door Lynch.
Wel een beetje vergezocht dit allemaal, Refrag.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171635295
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah ja, duidelijk. De NYT quote uit de zogenaamde memo's, maar een aantal zaken zijn niet genoemd en kwamen later pas naar buiten inderdaad.
Nee, ze quoten niet uit de memo's. Wel goed op blijven letten. Comey heeft ook een deel van het gesprek mondeling met mensen gedeeld, en die hebben dat weer mondeling doorgegeven aan de NYT. De memo's waren bij het eerste artikel nog helemaal niet in beeld.

quote:
Echter, Comey's dubieus gedrag blijft aan.
Hij is gevraagd om zijn memo's te overhandigen, maar beweert nu doodleuk dat hij ze niet kan overhandigen omdat hij ze verwijderd heeft.
Grappig detail, de vriend aan wie hij de eerste gelekte memo heeft gegeven, is al een tijdje "in hiding" en blijkbaar onvindbaar.
Die memo's kunnen ze gewoon ophalen bij de NYT, zou ik zeggen. Of bij Mueller, daar liggen ze nu. Dat had de commissie overigens ook al gevraagd, toen heeft Comey bevestigd dat er nog wel wat kopietjes zijn.

quote:
Mijn eerste vraag die dan naar boven komt is... waarop heeft hij zijn pre-statement dan gebaseerd die een paar uur voor de hearing uit was gebracht?
De memo's had hij toen nog nagekeken, dat zegt hij in zijn verklaring.

quote:
Hieruit volgt logischerwijs dat zijn hele getuigenis geen ruk meer waard is, en lijkt te zijn gebaseerd op gevoelens en blijkbaar denkbeeldige memo's.
Sterk staaltje wensdenken.

quote:
Voordeel voor hem nu is natuurlijk dat zijn uitspraken niet kunnen worden vergeleken met zijn "memo's".
Dus even samenvattend; Comey lekt memo's naar de NYT, waarin dingen staan die hij vervolgens onder ede herhaald, maar vervolgens maakt hij ze kwijt zodat die uitspraken niet vergeleken kunnen worden.

Snelle vraag: aangezien zowel het verhaal van de NYT uit de memo's als de verklaring van Comey precies hetzelfde is, waarom zou hij zich dan druk maken over die memo's? Daar zit immers geen verschil tussen, het maakt zijn zaak alleen sterker.

quote:
Die gast is niet te vertrouwen, goed dat ie weg is!
Wel weer fijn dat hij de deur heeft opengezet voor een onderzoek naar obstructie door Lynch.
Benieuwd of ik ook dit soort opmerkingen van jou vindt als ik de topics teruglees op het moment dat hij het onderzoek naar Clinton heropende.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 12 juni 2017 @ 09:16:15 #10
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171635301
En persoonlijke sneren kunnen gewoon achterwege blijven.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 12 juni 2017 @ 09:16:57 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171635310
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, Comey heeft zijn memo's niet verwijderd? Misschien moet jij bellen!
Ik verwacht echt niet dat Comey zijn memo's heeft verwijderd. Ik denk eerder dat die ze overhandigd heeft aan Mueller
Want:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 12 juni 2017 @ 09:17:55 #12
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171635330
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:16 schreef Euribob het volgende:
En persoonlijke sneren kunnen gewoon achterwege blijven.
Juist, geen PVV trollerij! ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_171635336
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, Comey heeft zijn memo's niet verwijderd? Misschien moet jij bellen!
quote:
LANKFORD: Do you have a copy of any of the notes personally?

COMEY: I don't. I turned them over to Bob Mueller's investigators.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 12 juni 2017 @ 09:19:31 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171635352
Niks aan de hand dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171635357
Mag ik vragen waarom jij Trump zo loopt te verdedigen, Refragmental? Want zijn gedrag in dit onderzoek is gewoon bijzonder discutabel te noemen, hoe je het ook bekijkt. Hij heeft zichzelf middelpunt gemaakt van een onderzoek waarvan hij niet eens het middelpunt was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 12 juni 2017 @ 09:23:03 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171635399
Wanneer verhoren ze Sessions?

Die man zat wel balen dat hij zijn Senaatszetel heeft opgegeven voor dit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171635419
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:23 schreef Ulx het volgende:
Wanneer verhoren ze Sessions?

Die man zat wel balen dat hij zijn Senaatszetel heeft opgegeven voor dit.
Ik heb het idee dat veel mensen in Trumps' administration balen dat ze hun baan hebben opgegeven voor dit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171635434
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:20 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik vragen waarom jij Trump zo loopt te verdedigen, Refragmental? Want zijn gedrag in dit onderzoek is gewoon bijzonder discutabel te noemen, hoe je het ook bekijkt. Hij heeft zichzelf middelpunt gemaakt van een onderzoek waarvan hij niet eens het middelpunt was.
Meer een opening zoeken om Clinton aan te vallen dan Trump te verdedigen, denk ik.

Want als Comey corrupt is, dan heeft hij ook vast het onderzoek naar Clinton onder de tafel geveegd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171635440
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:15 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wel een beetje vergezocht dit allemaal, Refrag.
Vergezocht?
Ook aan jou de vraag... Comey heeft zijn memo's niet verwijderd?

Dat zijn vriend onvindbaar is, lijkt inderdaad onzin, blijkbaar is "niet bereikbaar voor commentaar voor de media" hetzelfde als onvindbaar. Dus dat kan geschrapt.
Echter dat de voor Comey oooooh zo belangrijke memo's opeens verwijderd zijn, dat is niet vergezocht.
Lees het zelf maar:
https://www.judiciary.sen(...)0Memos)_Redacted.pdf
pi_171635457
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Meer een opening zoeken om Clinton aan te vallen dan Trump te verdedigen, denk ik.

Want als Comey corrupt is, dan heeft hij ook vast het onderzoek naar Clinton onder de tafel geveegd.
Ja want het zou ook nog zomaar mogelijk kunnen zijn dat ze beiden pizza lekker vinden.
pi_171635464
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:20 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik vragen waarom jij Trump zo loopt te verdedigen, Refragmental? Want zijn gedrag in dit onderzoek is gewoon bijzonder discutabel te noemen, hoe je het ook bekijkt. Hij heeft zichzelf middelpunt gemaakt van een onderzoek waarvan hij niet eens het middelpunt was.
Dit weer :N

Laat ik het zo stellen... jullie zijn allemaal hamers, en alles wat niet 100% anti-trump is, is een spijker. Erg vervelend, was een jaar geleden al oud.
pi_171635477
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Meer een opening zoeken om Clinton aan te vallen dan Trump te verdedigen, denk ik.

Want als Comey corrupt is, dan heeft hij ook vast het onderzoek naar Clinton onder de tafel geveegd.
Nou ja, dat hele Clinton bashen is vandaag de dag volkomen irrelevant natuurlijk. Vandaar m'n vraag :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171635503
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vergezocht?
Ook aan jou de vraag... Comey heeft zijn memo's niet verwijderd?
quote:
LANKFORD: Do you have a copy of any of the notes personally?

COMEY: I don't. I turned them over to Bob Mueller's investigators.
quote:
Dat zijn vriend onvindbaar is, lijkt inderdaad onzin, blijkbaar is "niet bereikbaar voor commentaar voor de media" hetzelfde als onvindbaar. Dus dat kan geschrapt.
Echter dat de voor Comey oooooh zo belangrijke memo's opeens verwijderd zijn, dat is niet vergezocht.
Lees het zelf maar:
https://www.judiciary.sen(...)0Memos)_Redacted.pdf
quote:
LANKFORD: Do you have a copy of any of the notes personally?

COMEY: I don't. I turned them over to Bob Mueller's investigators.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171635510
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vergezocht?
Ook aan jou de vraag... Comey heeft zijn memo's niet verwijderd?

Dat zijn vriend onvindbaar is, lijkt inderdaad onzin, blijkbaar is "niet bereikbaar voor commentaar voor de media" hetzelfde als onvindbaar. Dus dat kan geschrapt.
Echter dat de voor Comey oooooh zo belangrijke memo's opeens verwijderd zijn, dat is niet vergezocht.
Lees het zelf maar:
https://www.judiciary.sen(...)0Memos)_Redacted.pdf
Daarin staat toch expliciet dat Comey zijn memo's aan die vriend heeft gegeven, en nu die vriend ook aanraadt om ze vrij te geven? Wat is hierin het probleem?
pi_171635522
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Meer een opening zoeken om Clinton aan te vallen dan Trump te verdedigen, denk ik.

Want als Comey corrupt is, dan heeft hij ook vast het onderzoek naar Clinton onder de tafel geveegd.
Hé eindelijk!
Je hebt overigens ook meegekregen uit het verhoor donderdag dat Lynch en Comey zaken hebben besproken? En dat Lynch daarbij vooral wilde dat het onderzoek, geen onderzoek werd genoemd.

Saillant detail, NSA heeft tapes van het tarmac gesprek tussen Bill en Lynch... maar wil deze niet vrijgeven vanwege staatsgeheimen.
Ik dacht toch echt dat er het koetjes en kalfjes gesprek was over kleinkinderen en golf e.d.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')