abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:45:20 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171529179
Angus King gaat er hard in.
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:47:34 #252
323401 Kijkertje
met filter
pi_171529235
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Angus King gaat er hard in.
Hij is goed! Heinrich ook trouwens
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:48:20 #253
323401 Kijkertje
met filter
pi_171529252
Coats begint te stotteren :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 17:48:40 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171529261
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juni 2017 16:59 schreef Kijkertje het volgende:
Rogers en Coats willen niet ingaan op gesprekken met Trump. 'Confidential information'
Een sneertje naar Trump en alles staat op Twitter. Da's niet zo moeilijk. En dan is het niet geheim meer.

Never "felt" pressured. Ja, ja. Je kon er zelf dus tegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:50:19 #255
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171529294
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij is goed! Heinrich ook trouwens
Republikeinen vallen me ook mee vandaag vooralsnog btw.
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:44:14 #256
323401 Kijkertje
met filter
pi_171530482
Hearing is adjourned.

Nou we kunnen denk ik de conclusie trekken dat Trump wel degelijk gevraagd heeft om bemoeienis met het Rusland-onderzoek maar dat de heren zich daarbij niet onder druk gezet hebben gevoeld. :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:49:16 #257
323401 Kijkertje
met filter
pi_171530649
En best wel vreemd dat McCabe weigerde duidelijkheid te geven over zijn gesprek met Comey. Daar was geen enkele reden voor, behalve dat hij zelf vond dat het 'ongepast' was.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:49:20 #258
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171530652
Raad het citaat:

quote:
Morality’s just gone, morals have flown out the window and we deserve so much better than this as a country.
Géén kloon van tvlxd!
pi_171530871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef Montov het volgende:
Morality’s just gone, morals have flown out the window and we deserve so much better than this as a country
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 19:03:15 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171531020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef Montov het volgende:
Raad het citaat:

[..]

Geen idee. Nixon?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:36:19 #261
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171532058
Ik weet niet goed of ik het eens ben met de opinie van dit stuk, maar de 5 minuten van King die hierin te zien is, vind ik wel interessant: Intelligence officials’ outrageous contempt of Congress
pi_171532068
Niet kunnen zien, maar als ik de samenvatting van de WSJ lees, dan werd er weinig losgelaten:
https://www.wsj.com/artic(...)-1496853118?mod=e2fb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:38:05 #263
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171532121
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:36 schreef Monolith het volgende:
Niet kunnen zien, maar als ik de samenvatting van de WSJ lees, dan werd er weinig losgelaten:
https://www.wsj.com/artic(...)-1496853118?mod=e2fb
Kan het stuk niet lezen, maar er werd idd weinig losgelaten. Zie bv. wat ik net boven jouw reactie postte.
pi_171532544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan het stuk niet lezen, maar er werd idd weinig losgelaten. Zie bv. wat ik net boven jouw reactie postte.
Ik krijg het idee dat Comey inmiddels nagenoeg alleen komt te staan, mocht hij morgen een boekje open willen doen. De rest van de 'intel' houdt liever zijn/haar baan, en dus zijn/haar mond, want heeft geen zin in dezelfde route als Comey.

Ook zag ik Trump zojuist in Ohio speechen, vol zelfvertrouwen, opnieuw op campagnetour. Obamacare werd wederom met de grond gelijk gemaakt, de Democraten werden weggezet als 'purely obstructionists' en inderdaad: de USA gaat terug naar de 19e eeuw: kolenmijnen en olie- en staalindustrie, en geen gezeik meer over 'stupid regulations'. Want zo wordt 'America great again'.

Nou, de Reps doen al nauwelijks iets om de man af te stoppen, op een klein kansloos groepje na.
En ik begin te geloven dat de Intel, ondanks alle berichten dat zij zich daar diep gegriefd zouden voelen door Trump, geen behoefte heeft om werkelijk een storm te veroorzaken. Dat is niet in hun persoonlijke belang(en), en ook niet in het belang van hun werk.

Voorlopig geen serieuze dreiging voor impeachment. We zijn nog lang niet klaar met deze idioot.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:51:18 #265
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171532570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef Montov het volgende:
Raad het citaat:

[..]

Morality is ...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:59:56 #266
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171532814
Statement for the Record van Comey voor morgen: https://www.intelligence.(...)os-jcomey-060817.pdf

Dit zullen Trumpfans wel fijn vinden:
quote:
In that context, prior to the January 6 meeting, I discussed with the FBI’s leadership team whether I should be prepared to assure President-Elect Trump that we were not investigating him personally. That was true; we did not have an open counter-intelligence case on him. We agreed I should do so if circumstances warranted. During our one-on-one meeting at Trump Tower, based on PresidentElect Trump’s reaction to the briefing and without him directly asking the question, I offered that assurance.
Dit zullen ze niet fijn vinden:
quote:
The President and I had dinner on Friday, January 27 at 6:30 pm in the Green Room at the White House. He had called me at lunchtime that day and invited me to dinner that night, saying he was going to invite my whole family, but decided to have just me this time, with the whole family coming the next time. It was unclear from the conversation who else would be at the dinner, although I assumed there would be others.

It turned out to be just the two of us, seated at a small oval table in the center of the Green Room. Two Navy stewards waited on us, only entering the room to serve food and drinks.

The President began by asking me whether I wanted to stay on as FBI Director, which I found strange because he had already told me twice in earlier conversations that he hoped I would stay, and I had assured him that I intended to. He said that lots of people wanted my job and, given the abuse I had taken during the previous year, he would understand if I wanted to walk away.

My instincts told me that the one-on-one setting, and the pretense that this was our first discussion about my position, meant the dinner was, at least in part, an effort to have me ask for my job and create some sort of patronage relationship. That concerned me greatly, given the FBI’s traditionally independent status in the executive branch.

I replied that I loved my work and intended to stay and serve out my tenyear term as Director. And then, because the set-up made me uneasy, I added that I was not “reliable” in the way politicians use that word, but he could always count on me to tell him the truth. I added that I was not on anybody’s side politically and could not be counted on in the traditional political sense, a stance I said was in his best interest as the President.

A few moments later, the President said, “I need loyalty, I expect loyalty.” I didn’t move, speak, or change my facial expression in any way during the awkward silence that followed. We simply looked at each other in silence. The conversation then moved on, but he returned to the subject near the end of our dinner.
pi_171533008
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat Comey inmiddels nagenoeg alleen komt te staan, mocht hij morgen een boekje open willen doen. De rest van de 'intel' houdt liever zijn/haar baan, en dus zijn/haar mond, want heeft geen zin in dezelfde route als Comey.

Ook zag ik Trump zojuist in Ohio speechen, vol zelfvertrouwen, opnieuw op campagnetour. Obamacare werd wederom met de grond gelijk gemaakt, de Democraten werden weggezet als 'purely obstructionists' en inderdaad: de USA gaat terug naar de 19e eeuw: kolenmijnen en olie- en staalindustrie, en geen gezeik meer over 'stupid regulations'. Want zo wordt 'America great again'.

Nou, de Reps doen al nauwelijks iets om de man af te stoppen, op een klein kansloos groepje na.
En ik begin te geloven dat de Intel, ondanks alle berichten dat zij zich daar diep gegriefd zouden voelen door Trump, geen behoefte heeft om werkelijk een storm te veroorzaken. Dat is niet in hun persoonlijke belang(en), en ook niet in het belang van hun werk.

Voorlopig geen serieuze dreiging voor impeachment. We zijn nog lang niet klaar met deze idioot.
Dat is wat kort door de bocht. Er werd veelal geweigerd om hier op zaken in te gaan omdat het een publieke hoorzitting was. Er werd aangegeven dat dergelijke details wel in het onderzoek van Mueller gegeven zouden worden.

Verder zie ik ook nog steeds niet in waarom mensen denken dat wat Trump doet op de één of andere manier haaks staat op wat de Republikeinen zouden willen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:07:57 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171533061
Nog een snippet uit het statement van Comey voor morgen:

quote:
The President then returned to the topic of Mike Flynn, saying, “He is a good guy and has been through a lot.” He repeated that Flynn hadn’t done anything wrong on his calls with the Russians, but had misled the Vice President. He then said, “I hope you can see your way clear to letting this go, to letting Flynn go. He is a good guy. I hope you can let this go.” I replied only that “he is a good guy.” (In fact, I had a positive experience dealing with Mike Flynn when he was a colleague as Director of the Defense Intelligence Agency at the beginning of my term at FBI.) I did not say I would “let this go.”
Dat wordt vuurwerk. Jammer dat de spoilers waarschijnlijk al het hele verhaal vertellen.
pi_171533076
quote:
4s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Statement for the Record van Comey voor morgen: https://www.intelligence.(...)os-jcomey-060817.pdf

Dit zullen Trumpfans wel fijn vinden:

[..]

Dit zullen ze niet fijn vinden:

[..]

Het zou mij niet verbazen dat hij de enige is (en zal blijven) die met een dergelijk verhaal gaat komen. Dan zal de conclusie van kamp Trump uiteindelijk zijn: alleen Comey voelde zich zogenaamd bedreigd en onzeker, en de rest van de Intel bobo's niet. Dus is het terecht dat deze twijfelaar eruit geknikkerd is. En uit lafheid gaan de meeste Reps daar niet tegenin, behalve hooguit figuren als McCain, die toch al jarenlang als lastpost wordt beschouwd.
Ik krijg het onaangename voorgevoel dat deze hele kwestie nog wel eens in Trumps voordeel zou kunnen uitpakken, los van alle negatief uitvallende 'approval polls' en kritische geluiden die we kunnen aanschouwen bij CNN et al.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:08:46 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171533084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nog een snippet uit het statement van Comey voor morgen:

[..]

Dat wordt vuurwerk. Jammer dat de spoilers waarschijnlijk al het hele verhaal vertellen.
Popcorn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 20:11:18 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171533177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat Comey inmiddels nagenoeg alleen komt te staan, mocht hij morgen een boekje open willen doen. De rest van de 'intel' houdt liever zijn/haar baan, en dus zijn/haar mond, want heeft geen zin in dezelfde route als Comey.

Ook zag ik Trump zojuist in Ohio speechen, vol zelfvertrouwen, opnieuw op campagnetour. Obamacare werd wederom met de grond gelijk gemaakt, de Democraten werden weggezet als 'purely obstructionists' en inderdaad: de USA gaat terug naar de 19e eeuw: kolenmijnen en olie- en staalindustrie, en geen gezeik meer over 'stupid regulations'. Want zo wordt 'America great again'.

Nou, de Reps doen al nauwelijks iets om de man af te stoppen, op een klein kansloos groepje na.
En ik begin te geloven dat de Intel, ondanks alle berichten dat zij zich daar diep gegriefd zouden voelen door Trump, geen behoefte heeft om werkelijk een storm te veroorzaken. Dat is niet in hun persoonlijke belang(en), en ook niet in het belang van hun werk.

Voorlopig geen serieuze dreiging voor impeachment. We zijn nog lang niet klaar met deze idioot.
Ik denk niet dat ze Comey alleen laten staan. Ze laten vooralsnog het achterste van hun tong niet zien. En bang voor hun baan? Ik denk niet dat Trump zo stom is om nu nog eens mensen te (laten)ontslaan die lastige vragen stellen. Of eigenlijk: lastige vragen moeten beantwoorden. Dan raakt nog meer poep de ventilator.
Nu weigeren betekent dat je later alsnog kunt doen. Het is misschien een fuck you geweest richting Senaat, maar het spel is nog lang niet voorbij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171533186
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen dat hij de enige is (en zal blijven) die met een dergelijk verhaal gaat komen. Dan zal de conclusie van kamp Trump uiteindelijk zijn: alleen Comey voelde zich zogenaamd bedreigd en onzeker, en de rest van de Intel bobo's niet. Dus is het terecht dat deze twijfelaar eruit geknikkerd is. En uit lafheid gaan de meeste Reps daar niet tegenin, behalve hooguit figuren als McCain, die toch al jarenlang als lastpost wordt beschouwd.
Ik krijg het onaangename voorgevoel dat deze hele kwestie nog wel eens in Trumps voordeel zou kunnen uitpakken, los van alle negatief uitvallende 'approval polls' en kritische geluiden die we kunnen aanschouwen bij CNN et al.
Nogmaals, je lijkt te vergeten dat er nog een FBI onderzoek loopt. Dat impeachment met tweederde meerderheid in de senaat een illusie gaat zijn kan iedereen kan wel vertellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:13:28 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171533265
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen dat hij de enige is (en zal blijven) die met een dergelijk verhaal gaat komen. Dan zal de conclusie van kamp Trump uiteindelijk zijn: alleen Comey voelde zich zogenaamd bedreigd en onzeker, en de rest van de Intel bobo's niet. Dus is het terecht dat deze twijfelaar eruit geknikkerd is. En uit lafheid gaan de meeste Reps daar niet tegenin, behalve hooguit figuren als McCain, die toch al jarenlang als lastpost wordt beschouwd.
Ik krijg het onaangename voorgevoel dat deze hele kwestie nog wel eens in Trumps voordeel zou kunnen uitpakken, los van alle negatief uitvallende 'approval polls' en kritische geluiden die we kunnen aanschouwen bij CNN et al.
Ja, dat vraag ik me toch wel echt af. Zoals in de verklaring van vandaag gaven Rogers en Coats aan wat onzekerheid te voelen omtrent executive privilege, waarbij ze achter gesloten deuren mogelijk wel wat meer kwijt zouden kunnen, en McCabe + Rosenstein zullen waarschijnlijk wel in zekere mate betrokken zijn bij het onderzoek van Mueller en mogelijk daarom wat terughoudend zijn. McCabe gaf ook op een gegeven moment aan dat hij het niet zijn plek vond om te getuigen wat Comey tegen hem gezegd over wat Trump weer tegen Comey had gezegd ... wat op mij overkwam van: "Morgen heb je het uit de eerste hand, dus wacht svp geduldig af,"...

Naja we zullen het wel zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 07-06-2017 20:19:59 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:14:36 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171533313
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze Comey alleen laten staan. Ze laten vooralsnog het achterste van hun tong niet zien. En bang voor hun baan? Ik denk niet dat Trump zo stom is om nu nog eens mensen te (laten)ontslaan die lastige vragen stellen. Of eigenlijk: lastige vragen moeten beantwoorden. Dan raakt nog meer poep de ventilator.
Nu weigeren betekent dat je later alsnog kunt doen. Het is misschien een fuck you geweest richting Senaat, maar het spel is nog lang niet voorbij.
Onderschat je de domheid van Trump nu niet? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 juni 2017 @ 20:21:11 #275
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171533556
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:14 schreef Szura het volgende:

[..]

Onderschat je de domheid van Trump nu niet? :')
Uiteraard liet ik dat buiten beschouwing. Een paar gerichte opmerkingen en Trump zit weer drie dagen schuimbekkend op Twitter gek te doen.
Maar ik kan daar geen rekening mee houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')