abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 17:18:56 #201
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171352987
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:13 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat zou wel genot zijn ja.

Ik zie Qatar binnenkort ook nog wel een wielerploeg starten, puur vanwege de prestigestrijd hier in de regio. :')

Maar Israel, tsja. Ik vind het best lollig om soms naar het buitenland te gaan, maar Israel krijg ik echt geen wielergevoel bij. Geen Israelische renners toch? Publieke belangstelling valt dan ook tegen denk?

Ze zullen het vooral willen gebruiken om Israel te pushen als toeristische bestemming (HALLO EUROSPORT!).
Je hebt tegenwoordig een Israëlische procontinentale ploeg, waar onder andere de Nederlandse topper Dennis van Winden fietst. Die ploeg is een paar jaar geleden opgericht met steun van Peter Sagan, jawel. Er fietsen een paar Israëliërs daar, maar die kunnen er geen tyfus van. Een paar jaar geleden had je ook zo'n kerel uit Israël die bij Saxo Bank reed, maar dat was zo'n gast die zichzelf daar had ingekocht. :')

Buiten het feit dat Israël geen wielerland is vind ik het sowieso een walgelijk land. Zo'n beetje alle mensenrechten die er maar zijn worden daar dagelijks geschonden. Bovendien ook nog steeds een onrustige regio, met veel geweld en doden. Hoewel dat per stad wel weer anders is, in Tel Aviv zou je een koersje kunnen organiseren, maar vooral in Jeruzalem moet je dat echt niet willen. Zo'n groot evenement daar lijkt me nogal een risico. Zou ik als renner geen zin in hebben.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:23:01 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171353062
quote:
9s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Negeren joh :+
Bannen joh :+
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171353131
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:00 schreef Syntix het volgende:

[..]

maduc twitterde op zondag 28-05-2017 om 17:45:17 Waarom zou @tom_dumoulin niet kunnen wat @chrisfroome kan? reageer retweet
1. Froome is beter
2. Froome is een Britse GOD
3. Sky is 30x beter
4. Froome is bergop beter
5. Froome is in de tijdrit, maar iets minder dan Tom en soms zelfs beter.
6. Froome is FroomeGOD en Tom is tommetje.
Ik lees enkel iemand die ze wil vergelijken.
Oftewel kan Tom een paar keer de Tour winnen?
Niet onmogelijk.

Froome is beter inderdaad, al weten we niet wat tom nog kan bereiken.
Een team is zo goed als de beste renner.

Tom is inderdaad beter in de tijdrit.
Maar je hoeft ze niet met elkaar te vergelijken, enkel met de betreffende tegenstanders in de grote rondes.
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:03:13 #204
108913 Godshand
guide4you
pi_171354089
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zo'n groot evenement daar lijkt me nogal een risico. Zou ik als renner geen zin in hebben.
Valt wel mee hoor.

Het merendeel van de Israëlische inwoners of toeristen hebben nergens last van. Er zijn wel aanslagen, maar zeer lokaal en de meeste onrust is eerder aan de grens met de Palestijnse Autoriteit en her en der in de bezette gebieden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:07:47 #205
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171354197
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor.

Het merendeel van de Israëlische inwoners of toeristen hebben nergens last van. Er zijn wel aanslagen, maar zeer lokaal en de meeste onrust is eerder aan de grens met de Palestijnse Autoriteit en her en der in de bezette gebieden.
Ik zou zo'n regime niet willen steunen eigenlijk door daar te starten, maar ik zou me inderdaad niet direct zorgen maken om m'n eigen gezondheid.
pi_171354246
Nog een klein uurtje. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:15:27 #207
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171354328
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:58 schreef Syntix het volgende:
NL'ers die denken dat tommetje nu opeens beter is dan FroomeGOD :')___________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van een rijdende apotheek met een motor in het frame is het zelfs voor Dumoulin lastig winnen inderdaad.
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 18:19:59 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171354433
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor.

Het merendeel van de Israëlische inwoners of toeristen hebben nergens last van. Er zijn wel aanslagen, maar zeer lokaal en de meeste onrust is eerder aan de grens met de Palestijnse Autoriteit en her en der in de bezette gebieden.
Alleen komen de wielrenners niet als toeristen. Het is een behoorlijk groot sportevenement. Dat brengt net zoals ieder ander evenement weer extra risico's met zich mee. Zeker in Jeruzalem.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_171354549
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan ben ik niet automatisch een populist. Zoek het lekker uit met je kansloze aannames man. Rot alsjeblieft op met dat soort drogredenen om weer iemand als niet serieus te nemen neer te zetten. Ik stem op Omtzigt omdat ik hen waardeer en niets anders. Pleur op.
Ik wist serieus niet dat jij al oud genoeg was om te mogen stemmen. Dacht altijd dat je 14-15 was. Overigens stemt (bijna) iedereen op iemand omdat ze hem/haar waarderen. Je ziet toch heel weinig mensen zeggen dat ze op iemand stemmen omdat ze hem niet waarderen. Dat zou wat vreemd zijn. Een beetje erg raar zelfs durf ik wel te stellen. Dat soort uitspraken van jou vallen in de categorie "vanaf nu gaan we er alles aan doen om te winnen". Of iets van die ontbijtkoeken strekking.

Je obsessie met buitenlanders en vrouwen is aandoenlijk en symptomatisch voor een significant deel van de FOK! populatie. R_R slaat wat dat betreft de spijker volkomen op zijn kop. Verder dan wat niet onderbouwd populistisch bingokaart gewauwel over "te soft" en "hard aanpakken" kom je niet. Als je niet in een hokje geplaatst wilt worden, dan kan dat alleen als je zelf minder hokjesachtige uitspraken doet. Zo moeilijk is het allemaal écht niet. Zelfs niet voor een CDA-er.

Oppleuren en oprotten zijn ook van die typische termen die heel hip zijn onder populisten. Je ziet dus dat je je constant van populistisch taalgebruik bedient, maar tegelijkertijd wil je niet zo genoemd worden. De oplossing is simpel. Pas je taalgebruik aan en niemand die je meer zo noemt. Als je dat niet wilt ook goed, maar dan niet huilen wanneer anderen je in een hokje plaatsen waar je je door je eigen uitspraken en taalgebruik zelf in hebt gezet. Je klinkt nu als Hansi Hinterseer die woedend wordt als mensen hem een schlagerzanger noemen. Want dat is een kansloze aanname. Volgens Hansi.

Het is trouwens aan partijen als het CDA te danken dat we nu opgescheept zitten met zenders als Eurosport. Alleen dat al zou reden genoeg moeten zijn om daar nooit op te willen stemmen. Je bent als CDA-stemmer mede verantwoordelijk voor de verloedering van ons media landschap waar kwaliteit volkomen ondergeschikt is gemaakt aan de belangen van de aandeelhouders. Het plebs wat zich afzet tegen de elite heeft zijn zin. Geniet van die overwinning. Het is je gegund!

Eigenlijk hou jij de situatie in stand dat we nu naar José Been, Bobbie Traksel en Dirk Bellemakers moeten luisteren. Denk daar maar eens aan de volgende keer als je weer in een stemhokje staat. Een stem op Omtzigt is een stem op José Been!

Even geheel terzijde...mogen beelden van valpartijen weer geplaatst worden in de wielertopics nu Johannes_Vermeer geen mod meer is of is dat nog steeds verboden? Als die vraag jullie niet te boos maakt dan ben ik wel benieuwd of die policy nog steeds van kracht is. Ik snap dat het een enorm provocerende vraag is en dat ik eigenlijk mijn bek moet houden over zulke controversiële vraagstukken (zoals het een fatsoenlijk user betaamd in een populistische heilstaat als FOK!) , maar aangezien Pozzovivo alweer een tijdje fris en fruitig rond rijdt leek me dit wel het gepaste moment om er voorzichtig naar te informeren. Michael Rich nog even noemen. Anders stond er slechts 1 woord op de laatste regel en dat ziet er foeilelijk uit.

#Team Keetie van Oosten-Hage

PS: Ik ben heel oud, dus ik mag traag zijn met reageren.
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:24:36 #210
108913 Godshand
guide4you
pi_171354550
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Van een rijdende apotheek met een motor in het frame is het zelfs voor Dumoulin lastig winnen inderdaad.
Ga nou niet op dat toneelstuk van hem in :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:27:40 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171354637
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik wist serieus niet dat jij al oud genoeg was om te mogen stemmen. Dacht altijd dat je 14-15 was. Overigens stemt (bijna) iedereen op iemand omdat ze hem/haar waarderen. Je ziet toch heel weinig mensen zeggen dat ze op iemand stemmen omdat ze hem niet waarderen. Dat zou wat vreemd zijn. Een beetje erg raar zelfs durf ik wel te stellen. Dat soort uitspraken van jou vallen in de categorie "vanaf nu gaan we er alles aan doen om te winnen". Of iets van die ontbijtkoeken strekking.

Je obsessie met buitenlanders en vrouwen is aandoenlijk en symptomatisch voor een significant deel van de FOK! populatie. R_R slaat wat dat betreft de spijker volkomen op zijn kop. Verder dan wat niet onderbouwd populistisch bingokaart gewauwel over "te soft" en "hard aanpakken" kom je niet. Als je niet in een hokje geplaatst wilt worden, dan kan dat alleen als je zelf minder hokjesachtige uitspraken doet. Zo moeilijk is het allemaal écht niet. Zelfs niet voor een CDA-er.

Oppleuren en oprotten zijn ook van die typische termen die heel hip zijn onder populisten. Je ziet dus dat je je constant van populistisch taalgebruik bedient, maar tegelijkertijd wil je niet zo genoemd worden. De oplossing is simpel. Pas je taalgebruik aan en niemand die je meer zo noemt. Als je dat niet wilt ook goed, maar dan niet huilen wanneer anderen je in een hokje plaatsen waar je je door je eigen uitspraken en taalgebruik zelf in hebt gezet. Je klinkt nu als Hansi Hinterseer die woedend wordt als mensen hem een schlagerzanger noemen. Want dat is een kansloze aanname. Volgens Hansi.

Het is trouwens aan partijen als het CDA te danken dat we nu opgescheept zitten met zenders als Eurosport. Alleen dat al zou reden genoeg moeten zijn om daar nooit op te willen stemmen. Je bent als CDA-stemmer mede verantwoordelijk voor de verloedering van ons media landschap waar kwaliteit volkomen ondergeschikt is gemaakt aan de belangen van de aandeelhouders. Het plebs wat zich afzet tegen de elite heeft zijn zin. Geniet van die overwinning. Het is je gegund!

Eigenlijk hou jij de situatie in stand dat we nu naar José Been, Bobbie Traksel en Dirk Bellemakers moeten luisteren. Denk daar maar eens aan de volgende keer als je weer in een stemhokje staat. Een stem op Omtzigt is een stem op José Been!

Even geheel terzijde...mogen beelden van valpartijen weer geplaatst worden in de wielertopics nu Johannes_Vermeer geen mod meer is of is dat nog steeds verboden? Als die vraag jullie niet te boos maakt dan ben ik wel benieuwd of die policy nog steeds van kracht is. Ik snap dat het een enorm provocerende vraag is en dat ik eigenlijk mijn bek moet houden over zulke controversiële vraagstukken (zoals het een fatsoenlijk user betaamd in een populistische heilstaat als FOK!) , maar aangezien Pozzovivo alweer een tijdje fris en fruitig rond rijdt leek me dit wel het gepaste moment om er voorzichtig naar te informeren. Michael Rich nog even noemen. Anders stond er slechts 1 woord op de laatste regel en dat ziet er foeilelijk uit.

#Team Keetie van Oosten-Hage

PS: Ik ben heel oud, dus ik mag traag zijn met reageren.
Welkom terug.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 18:28:42 #212
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171354674
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik wist serieus niet dat jij al oud genoeg was om te mogen stemmen. Dacht altijd dat je 14-15 was. Overigens stemt (bijna) iedereen op iemand omdat ze hem/haar waarderen. Je ziet toch heel weinig mensen zeggen dat ze op iemand stemmen omdat ze hem niet waarderen. Dat zou wat vreemd zijn. Een beetje erg raar zelfs durf ik wel te stellen. Dat soort uitspraken van jou vallen in de categorie "vanaf nu gaan we er alles aan doen om te winnen". Of iets van die ontbijtkoeken strekking.

Je obsessie met buitenlanders en vrouwen is aandoenlijk en symptomatisch voor een significant deel van de FOK! populatie. R_R slaat wat dat betreft de spijker volkomen op zijn kop. Verder dan wat niet onderbouwd populistisch bingokaart gewauwel over "te soft" en "hard aanpakken" kom je niet. Als je niet in een hokje geplaatst wilt worden, dan kan dat alleen als je zelf minder hokjesachtige uitspraken doet. Zo moeilijk is het allemaal écht niet. Zelfs niet voor een CDA-er.

Oppleuren en oprotten zijn ook van die typische termen die heel hip zijn onder populisten. Je ziet dus dat je je constant van populistisch taalgebruik bedient, maar tegelijkertijd wil je niet zo genoemd worden. De oplossing is simpel. Pas je taalgebruik aan en niemand die je meer zo noemt. Als je dat niet wilt ook goed, maar dan niet huilen wanneer anderen je in een hokje plaatsen waar je je door je eigen uitspraken en taalgebruik zelf in hebt gezet. Je klinkt nu als Hansi Hinterseer die woedend wordt als mensen hem een schlagerzanger noemen. Want dat is een kansloze aanname. Volgens Hansi.

Het is trouwens aan partijen als het CDA te danken dat we nu opgescheept zitten met zenders als Eurosport. Alleen dat al zou reden genoeg moeten zijn om daar nooit op te willen stemmen. Je bent als CDA-stemmer mede verantwoordelijk voor de verloedering van ons media landschap waar kwaliteit volkomen ondergeschikt is gemaakt aan de belangen van de aandeelhouders. Het plebs wat zich afzet tegen de elite heeft zijn zin. Geniet van die overwinning. Het is je gegund!

Eigenlijk hou jij de situatie in stand dat we nu naar José Been, Bobbie Traksel en Dirk Bellemakers moeten luisteren. Denk daar maar eens aan de volgende keer als je weer in een stemhokje staat. Een stem op Omtzigt is een stem op José Been!

Even geheel terzijde...mogen beelden van valpartijen weer geplaatst worden in de wielertopics nu Johannes_Vermeer geen mod meer is of is dat nog steeds verboden? Als die vraag jullie niet te boos maakt dan ben ik wel benieuwd of die policy nog steeds van kracht is. Ik snap dat het een enorm provocerende vraag is en dat ik eigenlijk mijn bek moet houden over zulke controversiële vraagstukken (zoals het een fatsoenlijk user betaamd in een populistische heilstaat als FOK!) , maar aangezien Pozzovivo alweer een tijdje fris en fruitig rond rijdt leek me dit wel het gepaste moment om er voorzichtig naar te informeren. Michael Rich nog even noemen. Anders stond er slechts 1 woord op de laatste regel en dat ziet er foeilelijk uit.

#Team Keetie van Oosten-Hage

PS: Ik ben heel oud, dus ik mag traag zijn met reageren.
Ik zag dat je behoorlijk uitgekotst werd op Wielerflits.
pi_171354705
quote:
Je obsessie met buitenlanders en vrouwen is aandoenlijk en symptomatisch voor een significant deel van de FOK! populatie.
Hier herken ik me niet in.
pi_171354706
Wat een frustraties bij sommigen. :D
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:30:15 #215
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_171354717
Nou kappen met dat politieke gezeik mensen...

Zitten we allemaal klaar voor L1!?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:31:49 #216
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171354766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een frustraties bij sommigen. :D
Er komen zelfs mensen terug van een self imposed ban van 2 jaar om in dit topic te posten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 mei 2017 @ 18:31:51 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171354769
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:30 schreef Strani het volgende:
Nou kappen met dat politieke gezeik mensen...
Dit...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:34:53 #218
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_171354842
Heerlijk ongemakkelijke toespraak van de burgemeester.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:42:26 #220
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171355045
Ridder Tom. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:42:27 #221
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_171355046
Ridder Tom!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_171355053
Lintje voor Tom. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_171355155
Erelimburger _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:47:56 #224
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171355165
Tom is nu EreLimbo ^O^
pi_171355213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:24 schreef Kingstown het volgende:
Even geheel terzijde...mogen beelden van valpartijen weer geplaatst worden in de wielertopics nu Johannes_Vermeer geen mod meer is of is dat nog steeds verboden?
Nee mag nog steeds niet hahahahaha!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')