abonnement Unibet Coolblue
pi_171161354
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tuurlijk komt PVV er niet, Wilders ging vandaag weer lekker ranten op twitter tegen Mark ook.

Minderheidskabinet is wel echt helemaal niks hoor, nieuwe verkiezingen maar?
Dat zei ik hier
pi_171161360
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vind het juist redelijk overzichtelijk dat het vanuit een tweet komt, maar zal het voortaan wel copy pasten ofzo.

Dat van sean hannity kon wellicht in het amerika topic, maar het zou best nieuws zijn als ook hannity bij fox zou vertrekken.
Ik snap werkelijk geen reet van die Amerikaanse tweet en ik volg Fox nog redelijk. Of anders gezegd die tweet leert je niets en jij zegt er van alles bij.
  woensdag 24 mei 2017 @ 00:48:22 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_171161361
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ron en Dominique tweeten het ook.
Ja halfoom en je vader/broer?
pi_171161374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk geen reet van die Amerikaanse tweet en ik volg Fox nog redelijk.
Hoe kan je het niet snappen, sean tweet het zelf.

Hij zegt dat hij het gaat hebben over seth rich (best groot nieuws de afgelopen dagen in Amerika) en dat is iets waar Fox niet wil waar hij het nog over heeft, vervolgens zegt hij "future at fox".

Dus het lijkt me vrij voor de hand liggend dat hij daar gaat vertrekken.
pi_171161375
Wordt er eigenlijk een beetje degelijk verslag gedaan van die ontwikkelingen op de Filipijnen? Schijnt een aan IS-gelieerde terreurorganisatie te zijn die een stad in heeft genomen.
pi_171161379
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Wordt er eigenlijk een beetje degelijk verslag gedaan van die ontwikkelingen op de Filipijnen? Schijnt een aan IS-gelieerde terreurorganisatie te zijn die een stad in heeft genomen.
LK poste dat hier vanmiddag, maar daar reageerde niemand op :P
pi_171161381
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoe kan je het niet snappen, sean tweet het zelf.
En dat moest ik halen uit:

quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:22 schreef skysherrif het volgende:
seanhannity twitterde op woensdag 24-05-2017 om 00:19:58 Huge announcement tonight about Seth Rich, Trump/Russian Collusion corrupt media, the liberal effort to silence me. And my future at Fox! reageer retweet
Doei Roger, Doei Bill en waarschijnlijk Doei Sean
Juist ja.
pi_171161384
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vind het juist redelijk overzichtelijk dat het vanuit een tweet komt, maar zal het voortaan wel copy pasten ofzo.

Dat van sean hannity kon wellicht in het amerika topic, maar het zou best nieuws zijn als ook hannity bij fox zou vertrekken.

Overigens had ik het al over die tweets van geert wilders, voor remlof er mee op de proppen kwam, dus ik zet niet alles in tweets ;)
Vaak begrijp ik die tweets niet eens omdat ze gebrek aan context hebben omdat ze maar zo weinig tekst kunnen bevatten.
pi_171161386
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Wordt er eigenlijk een beetje degelijk verslag gedaan van die ontwikkelingen op de Filipijnen? Schijnt een aan IS-gelieerde terreurorganisatie te zijn die een stad in heeft genomen.
Ja, heftig. Islamitische terreur op de Filipijnen is niet nieuw natuurlijk, maar zag beelden van een brandend politiebureau langskomen en gewapende mannen in het zwart op straat.
pi_171161391
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

LK poste dat hier vanmiddag, maar daar reageerde niemand op :P
Cordon sanitaire weer van kracht of zoiets.
pi_171161397
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Wordt er eigenlijk een beetje degelijk verslag gedaan van die ontwikkelingen op de Filipijnen? Schijnt een aan IS-gelieerde terreurorganisatie te zijn die een stad in heeft genomen.
quote:
MANILA: Philippine President Rodrigo Duterte declared martial law Tuesday on the southern island of Mindanao, where security forces have been battling Daesh group-linked militants, his spokesman said.
“As of 10 p.m. Manila time Duterte has declared martial law for the entire island of Mindanao,” spokesman Ernesto Abella said in a nationally televised briefing from Moscow where the president was on an official visit.
Philippine troops and police were battling dozens of gunmen protecting one of the world’s most wanted Islamic militants in a built-up area of a southern city on Tuesday, authorities said.
At least one policeman was killed in the hunt for Isnilon Hapilon, a leader of the infamous Abu Sayyaf kidnap gang and Philippine head of the Daesh group, according to Philippine military chief of staff General Eduardo Ano.
The fighting took place in Marawi, a mostly Muslim-populated city of about 200,000 people on the southern island of Mindanao, with the gunmen attacking a hospital during the clashes, Ano told CNN Philippines.
“Please advise people to stay inside their houses. We will clear the area,” Ano said.
He said the fighting began when police and troops raided a house on Tuesday afternoon where Hapilon, the subject of a US State Department bounty of $5 million, was believed to be hiding.
This triggered fierce clashes throughout the afternoon and into the evening, with Ano estimating there were about 50 gunmen.
Photos posted on social media by Marawi residents showed the gunmen walking through the streets of Basak, a Marawi suburb of about 1,700 people.
A woman who asked not to be named told AFP by text that she saw about 10 armed men take up positions at the gate of a government hospital.
Police clashed with the gunmen near the hospital, leaving one officer seriously wounded and one of the extremists dead, she added.
The military said it could not confirm the militant’s death. Ano said eight security personnel had been injured in the clashes.
Overigens gaat het sowieso de laatste tijd niet echt goed, ook Indonesie lijkt de islam steeds meer te radicaliseren.

Die burgemeester die ook een gooi deed naar het presidentschap is vastgezet, omdat hij iets zei over zijn tegenstander die moslim is
pi_171161398
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Wordt er eigenlijk een beetje degelijk verslag gedaan van die ontwikkelingen op de Filipijnen? Schijnt een aan IS-gelieerde terreurorganisatie te zijn die een stad in heeft genomen.
In Indonesië gaat het ook al crescendo met de radicale Islam. Zorgwekkend omdat ik Indonesië toch altijd wel zag als een land dat dat onder controle had.
pi_171161399
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, heftig. Islamitische terreur op de Filipijnen is niet nieuw natuurlijk, maar zag beelden van een brandend politiebureau langskomen en gewapende mannen in het zwart op straat.
Ook zijn kennelijk alle gevangenen vrijgelaten uit de lokale gevangenis, en worden mensen die niet aannemelijk kunnen maken moslim te zijn afgevoerd.

Kan op twee manieren slecht uitpakken. 1) er wordt niets gedaan en IS krijgt voet aan de grond op de Filipijnen. 2) Duterte gebruikt dit als excuus om meer macht naar zich toe te trekken.
  Moderator woensdag 24 mei 2017 @ 00:53:44 #114
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171161402
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoe kan je het niet snappen, sean tweet het zelf.

Hij zegt dat hij het gaat hebben over seth rich (best groot nieuws de afgelopen dagen in Amerika) en dat is iets waar Fox niet wil waar hij het nog over heeft, vervolgens zegt hij "future at fox".

Dus het lijkt me vrij voor de hand liggend dat hij daar gaat vertrekken.
Fox heeft dat verhaal ingetrokken omdat het een leugen was, mischien kan Hannity Spicer opvolgen, liegen is hij toch al goed in.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171161408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Fox heeft dat verhaal ingetrokken omdat het een leugen was, mischien kan Hannity Spicer opvolgen, liegen is hij toch al goed in.
Klopt, vooral naar voor die ouders (die kwamen trouwens net met een verhaal in de WaPo)
pi_171161410
Is er eigenlijk iets wat jullie wél zagen aankomen?
pi_171161411
quote:
9s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ook zijn kennelijk alle gevangenen vrijgelaten uit de lokale gevangenis, en worden mensen die niet aannemelijk kunnen maken moslim te zijn afgevoerd.

Kan op twee manieren slecht uitpakken. 1) er wordt niets gedaan en IS krijgt voet aan de grond op de Filipijnen. 2) Duterte gebruikt dit als excuus om meer macht naar zich toe te trekken.
Duterte kennende laat hij binnenkort elke man in die hele stad executeren. Voordeel: wel een regeringsleider waarvan ik niet vrees dat hij terreur zomaar laat begaan.
pi_171161412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
Is er eigenlijk iets wat jullie wél zagen aankomen?
Jouw ban in de sc?
pi_171161413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Duterte kennende laat hij binnenkort elke man in die hele stad executeren. Voordeel: wel een regeringsleider waarvan ik niet vrees dat hij terreur zomaar laat begaan.
Martial law has been declared, dusja zonder gekheid zal dat inderdaad gebeuren.
pi_171161422
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jouw ban in de sc?
Ja, ongetwijfeld. Genoeg ervaring mee, me dunkt.
  Moderator woensdag 24 mei 2017 @ 00:57:22 #121
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171161427
Zo, leuk gesprek gehad met de makelaar en vanavond een enorme map doorgewerkt met contracten, beschrijvingen en specificaties...damn, een nieuw huis kopen is wel veel werk :@
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171161428
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:

[..]

In Indonesië gaat het ook al crescendo met de radicale Islam. Zorgwekkend omdat ik Indonesië toch altijd wel zag als een land dat dat onder controle had.
Die wereldoorlog loopt ook al een paar decennia achter op schema.
pi_171161429
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, leuk gesprek gehad met de makelaar en vanavond een enorme map doorgewerkt met contracten, beschrijvingen en specificaties...damn, een nieuw huis kopen is wel veel werk :@
Lijkt me wel leuk! Waar ga je (ongeveer) heen?
pi_171161432
Donderdag lekker buiten pizza eten uit de houtoven van een oom van mij, vrijdag een barbecue in Fryslân, zaterdag thuis barbecuen, en zondag een etentje aan zee met een surfmaatje van mij. En dat alles bij temperaturen tussen de 25 en 30 graden.
  Moderator woensdag 24 mei 2017 @ 00:58:41 #125
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171161435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk! Waar ga je (ongeveer) heen?
Midden Delfland ;) Ja, dat is een echte gemeente :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')