abonnement Unibet Coolblue
pi_171060457


JackPosobiec twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:08:59 Harvard Study Confirms Bias: 93% of Mainstream Media Coverage of Trump is Negative https://t.co/TWffB3jdLU reageer retweet
https://heatst.com/cultur(...)ti-trump-media-bias/
pi_171060632
dat komt omdat die man niet spoort
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:46:00 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171060643
Alternatieve feiten.
And so is the past
pi_171060668
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:39 schreef hunter2011 het volgende:
[ afbeelding ]

JackPosobiec twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:08:59 Harvard Study Confirms Bias: 93% of Mainstream Media Coverage of Trump is Negative https://t.co/TWffB3jdLU reageer retweet
https://heatst.com/cultur(...)ti-trump-media-bias/
Jeetje, die arme man toch. Laat Trump met rust!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171060722
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:47 schreef NgInE het volgende:

[..]

Jeetje, die arme man toch. Laat Trump met rust!
Kunnen ze niet, ze moeten orders opvolgen.
pi_171060758
Is het bias of doet hij gewoon weinig goed?

:) Dit is een retorische vraag.
pi_171060786
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het bias of doet hij gewoon weinig goed?

:) Dit is een retorische vraag.
Allebei.

Er is ook een zeer negatieve bias tegenover longkanker in de media. Dat is niet onterecht.
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2017 @ 20:51:40 #8
137949 Disana
pi_171060789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:39 schreef hunter2011 het volgende:
[ afbeelding ]

JackPosobiec twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:08:59 Harvard Study Confirms Bias: 93% of Mainstream Media Coverage of Trump is Negative https://t.co/TWffB3jdLU reageer retweet
https://heatst.com/cultur(...)ti-trump-media-bias/
Zeer vage en onvolledige bron. Lijkt me ook niet geheel onbevooroordeeld.
pi_171060793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:49 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Kunnen ze niet, ze moeten orders opvolgen.
Klopt ja, de klant betaald. En blijkbaar wil de klant Trump.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171060811
Echt walgelijk de berichtgeving over deze DEMOCRATISCH gekozen PRESIDENT die enkel de VS weer GROOTS zal maken!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:53:15 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171060822
Overdadige negativiteit is niet perse een teken van 'bias'. Het kan ook betekenen dat die gast gewoon incapabel is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 20:56:05 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171060904
En wat nou he, komt die enge vieze nuance, dat Trump inderdaad incapabel is, maar media ook makkelijk willen scoren? Met andere woorden, bagger wordt tot nieuws gebombardeerd omdat het Trump betreft?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171060920
Ja, ik verdiep me er niet al te veel in, in Trump, eerlijk gezegd. Ik zit deze even uit. Hoe lang gaat het nog duren?
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:56:55 #14
40566 Ericr
Livewrong
pi_171060924
Zou 100% moeten zijn.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:57:12 #15
56724 Wombcat
rent wiel
pi_171060931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
En wat nou he, komt die enge vieze nuance, dat Trump inderdaad incapabel is, maar media ook makkelijk willen scoren? Met andere woorden, bagger wordt tot nieuws gebombardeerd omdat het Trump betreft?
Nee, de bagger is nieuws, omdat Trump de bagger produceert.
in a crowd you lose humanity
pi_171060978
quote:
Although journalists are accused of having a liberal bias, their real bias is a preference for the negative.
Kennelijk is er nog al veel negatief nieuws over Trump.
pi_171061013
Moet je nagaan dat zelfs fox maar ongeveer 50% positief over Trump is. Maar dat er hier op fok! zat lui zijn die zeggen dat hij nog nooit iets fout heeft gedaan :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 21:01:09 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171061017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, de bagger is nieuws, omdat Trump de bagger produceert.
Maar bagger is geen nieuws. Dat is mijn punt. Er is genoeg serieus nieuws te vinden en te verslaggeven over Trump zijn domme acties. Nu worden er echt de meest domme dingen aan de haren bij getrokken
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:04:36 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171061092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
En wat nou he, komt die enge vieze nuance, dat Trump inderdaad incapabel is, maar media ook makkelijk willen scoren? Met andere woorden, bagger wordt tot nieuws gebombardeerd omdat het Trump betreft?
Ook dat wel in dit geval en men (media) is ook extra negatief over Trump omdat hij openlijk de oorlog heeft verklaard aan de media en de media is nog steeds de ongekroonde koning van de publieke opinie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171061137
Alsof niemand weet dat alle slechte verliezers oa bij de media zitten en iedere dag in een vicieuze temper tantrum cirkel zitten. Zelfs hier op FOK kunnen de Huillary's het maar niet hebben dat Trump President is.
Stelletje rotkinderen ALLEMAAL!
pi_171061166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:49 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Kunnen ze niet, ze moeten orders opvolgen.
Trump heeft zelf the Swamp uitgedaagd. :D
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:08:33 #22
56724 Wombcat
rent wiel
pi_171061207
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Maar bagger is geen nieuws. Dat is mijn punt. Er is genoeg serieus nieuws te vinden en te verslaggeven over Trump zijn domme acties. Nu worden er echt de meest domme dingen aan de haren bij getrokken
Jawel, de bagger is wel nieuws, want Trump veroorzaakt de bagger.
in a crowd you lose humanity
pi_171061217
en ach, De leugen regeert zei Beatrix ooit.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:08:55 #24
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171061220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik verdiep me er niet al te veel in, in Trump, eerlijk gezegd. Ik zit deze even uit. Hoe lang gaat het nog duren?
https://www.nytimes.com/2(...)y.html?smid=tw-share

Niet zo gek lang meer, vermoedelijk.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:09:45 #25
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171061245
Toch bijzonder dat Amerika zo veel aandacht krijgt in de media.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_171061296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jawel, de bagger is wel nieuws, want Trump veroorzaakt de bagger.
Ja al die vrouwen die geen auto mogen rijden en al die homo's die van gebouwen worden gegooid en die radicalen die mensen onthoofden. Maar ook al die vrouwen die verkracht worden en waarvan de daders amper straf krijgen en al die cartoonists die worden doodgeschoten, etc. Stopte Trump maar met die bagger.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:14:18 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171061365
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Alsof niemand weet dat alle slechte verliezers oa bij de media zitten en iedere dag in een vicieuze temper tantrum cirkel zitten. Zelfs hier op FOK kunnen de Huillary's het maar niet hebben dat Trump President is.
Stelletje rotkinderen ALLEMAAL!
Ik ben lange tijd heimelijke Trump fan geweest, ik heb hem zelfs die honderd dagen gegeven maar er komt echt niets zinnigs uit zijn muil of vingertjes. Hij is gewoon zwaar ondergekwalificeert voor waar hij zit, helaas. Zijn 4D chess is uitgelopen tot een 4D fail.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:17:34 #28
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171061458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
En wat nou he, komt die enge vieze nuance, dat Trump inderdaad incapabel is, maar media ook makkelijk willen scoren? Met andere woorden, bagger wordt tot nieuws gebombardeerd omdat het Trump betreft?
Je bent on point vandaag. Dit lijkt me de waarheid het dichtst benaderen.
pi_171061489
Journalisten leven ook maar in een kleine liberale bubbel, als er nu verkiezingen zijn wint Trump opnieuw, de gewone Hank en Ingrid hebben geen boodschap aan de mening van de NY Times.
standaarddrinker
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:23:49 #30
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171061618
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:45 schreef pokkerdepok het volgende:
dat komt omdat die man niet spoort
Ja dit vooral eigenlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171061645
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Maar bagger is geen nieuws. Dat is mijn punt. Er is genoeg serieus nieuws te vinden en te verslaggeven over Trump zijn domme acties. Nu worden er echt de meest domme dingen aan de haren bij getrokken
Beetje van beide denk ik ja.
pi_171061670
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Allebei.

Er is ook een zeer negatieve bias tegenover longkanker in de media. Dat is niet onterecht.
Hehehe.
pi_171061678
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Maar bagger is geen nieuws. Dat is mijn punt. Er is genoeg serieus nieuws te vinden en te verslaggeven over Trump zijn domme acties. Nu worden er echt de meest domme dingen aan de haren bij getrokken
Dit is ook wel echt waar hoor. Zowel Amerikaanse als Nederlandse media zijn nogal Trumpgek. Elke tweet van die vent wordt breed uitgemeten.

Maar anderzijds maakt hij het er wel naar, en hij geniet volgens mij ook echt van die aandacht. Het is een groot circus waar vooral goed bestuur onder lijdt. Gelukkig is het niet in Nederland. :')
pi_171061728
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben lange tijd heimelijke Trump fan geweest, ik heb hem zelfs die honderd dagen gegeven maar er komt echt niets zinnigs uit zijn muil of vingertjes. Hij is gewoon zwaar ondergekwalificeert voor waar hij zit, helaas. Zijn 4D chess is uitgelopen tot een 4D fail.
Moet je niet alleen MSM volgen.
Hij is zeker wel een goede president en kan heel veel beter zijn als USA niet zo'n verbale bi-polaire guerillaoorlog tegen hem voert. Dat zijn 100 dagen slapjes zijn, kan ik deels mee ingaan, maar de door jouw gegeven kwalificaties zijn echt pure onzin. Hij is nu al beter dan Obama en Bush bij elkaar. En onder Hillary hadden we nu al WOIII. Links moet het eens accepteren dat hij 4 jaar president is. Dat Trump niet goed scoort ligt dus ook echt aan links zelf en dat weten ze dondersgoed. Iedere dag het volk hersenspoelen en hopen dat het volk erin gaat geloven. Logisch dat Trump dan zijn werk niet goed kan uitoefenen. Geloof je mij niet dan wil ik wel de rol van de media hebben op jouw werk en kijken hoe lang het duurt voordat je ontslagen bent.

De grenzen worden voor enkele islamitische landen gesloten?
Niks aan de hand als Obama het doet voor een half jaar, maar owee als Trump het een dag doet.

Comey moet ontslagen worden?
Ja zegt links, maar niet als Trump het als president doet

De uitslag van de verkiezingen moeten worden gerespecteerd?
Ja zegt links van te voren, want hoe durft Trump dat niet te gaan doen? Totdat links zelf verliest en dan mag links iedere dag voor de komende 4 jaar de uitslag niet respecteren.
pi_171061788
Trump kan veel leren van Erdogan. Turkse media ''was'' ook altijd anti-Erdogan. lol
b
pi_171061833
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben lange tijd heimelijke Trump fan geweest, ik heb hem zelfs die honderd dagen gegeven maar er komt echt niets zinnigs uit zijn muil of vingertjes. Hij is gewoon zwaar ondergekwalificeert voor waar hij zit, helaas. Zijn 4D chess is uitgelopen tot een 4D fail.
Ik vind het erg pijnlijk om te zien hoe hij faalt. Ik had echt goede hoop, maar hij blijkt inderdaad niet geschikt voor deze functie..

Maar toch nog altijd liever Trump dan Clinton..
pi_171061887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet je nagaan dat zelfs fox maar ongeveer 50% positief over Trump is. Maar dat er hier op fok! zat lui zijn die zeggen dat hij nog nooit iets fout heeft gedaan :')
Nou er zit veel tussen nooit een fout en altijd fout hoor!
Heo zit het nu met het Comey-verhaal mensen?
Alle media schreeuwden impeachment en nu is het stil.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:41:09 #38
33189 RM-rf
1/998001
pi_171062045
Dat is media eigenlijk altijd over regeringen en presidenten...

Was het niet LBJ die zei: "Als ik over water zou lopen; kopt de krant de volgende dag 'hij kan niet zwemmen'"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_171062636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:39 schreef hunter2011 het volgende:
[ afbeelding ]

JackPosobiec twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 17:08:59 Harvard Study Confirms Bias: 93% of Mainstream Media Coverage of Trump is Negative https://t.co/TWffB3jdLU reageer retweet
https://heatst.com/cultur(...)ti-trump-media-bias/
Flinke bias als je iemand die 100% kut functioneert nog steeds 7% positieve berichten krijgt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 mei 2017 @ 22:06:55 #40
862 Arcee
Look closer
pi_171062713
Manipulatie, afleiding en belangenverstrengeling...dat is vooral de Washington Post en New York Times
Cernovich twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 21:40:14 Anonymous sources tell us someone who they won't name is under investigation. That is the HUGE story WaPo broke today.Let that sink in. reageer retweet
Cernovich twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 21:37:03 Huge story on Russia breaks on same day a Clinton family friend is convicted of being a pedophile.SEEMS LEGIT reageer retweet
Cernovich twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 22:08:33 Close but no cigar. Israelis know who leaked the details to media - details Trump never had. Good luck Dina ?https://t.co/AELqYFzWBX reageer retweet
pi_171062770
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Moet je niet alleen MSM volgen.
Hij is zeker wel een goede president en kan heel veel beter zijn als USA niet zo'n verbale bi-polaire guerillaoorlog tegen hem voert. Dat zijn 100 dagen slapjes zijn, kan ik deels mee ingaan, maar de door jouw gegeven kwalificaties zijn echt pure onzin. Hij is nu al beter dan Obama en Bush bij elkaar. En onder Hillary hadden we nu al WOIII. Links moet het eens accepteren dat hij 4 jaar president is. Dat Trump niet goed scoort ligt dus ook echt aan links zelf en dat weten ze dondersgoed. Iedere dag het volk hersenspoelen en hopen dat het volk erin gaat geloven. Logisch dat Trump dan zijn werk niet goed kan uitoefenen. Geloof je mij niet dan wil ik wel de rol van de media hebben op jouw werk en kijken hoe lang het duurt voordat je ontslagen bent.

De grenzen worden voor enkele islamitische landen gesloten?
Niks aan de hand als Obama het doet voor een half jaar, maar owee als Trump het een dag doet.

Comey moet ontslagen worden?
Ja zegt links, maar niet als Trump het als president doet

De uitslag van de verkiezingen moeten worden gerespecteerd?
Ja zegt links van te voren, want hoe durft Trump dat niet te gaan doen? Totdat links zelf verliest en dan mag links iedere dag voor de komende 4 jaar de uitslag niet respecteren.
Dit vat het de hysterie om Trump wel goed samen.
Het is de stuitende hypocritie waar ik mij eigen nog het meeste aan stoor.
Het valt mij ook op dat Seth Rich nog steeds geen voorpagina nieuws is terwijl er een privé detective is geweest die vertelde dat hij contact had met WikiLeaks vlak voor zijn moord.
Als het blijkt dat Seth Rich het lek was valt heel dat slappe Russische hackers verhaal gelijk in het water.
pi_171062920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Moet je niet alleen MSM volgen.
Hij is zeker wel een goede president en kan heel veel beter zijn als USA niet zo'n verbale bi-polaire guerillaoorlog tegen hem voert. Dat zijn 100 dagen slapjes zijn, kan ik deels mee ingaan, maar de door jouw gegeven kwalificaties zijn echt pure onzin. Hij is nu al beter dan Obama en Bush bij elkaar. En onder Hillary hadden we nu al WOIII. Links moet het eens accepteren dat hij 4 jaar president is. Dat Trump niet goed scoort ligt dus ook echt aan links zelf en dat weten ze dondersgoed. Iedere dag het volk hersenspoelen en hopen dat het volk erin gaat geloven. Logisch dat Trump dan zijn werk niet goed kan uitoefenen. Geloof je mij niet dan wil ik wel de rol van de media hebben op jouw werk en kijken hoe lang het duurt voordat je ontslagen bent.

De grenzen worden voor enkele islamitische landen gesloten?
Niks aan de hand als Obama het doet voor een half jaar, maar owee als Trump het een dag doet.

Comey moet ontslagen worden?
Ja zegt links, maar niet als Trump het als president doet

De uitslag van de verkiezingen moeten worden gerespecteerd?
Ja zegt links van te voren, want hoe durft Trump dat niet te gaan doen? Totdat links zelf verliest en dan mag links iedere dag voor de komende 4 jaar de uitslag niet respecteren.
Dit is echt onzin. Calimerogedrag. Natuurlijk heeft de liberale media volkomen de pest in dat Trump heeft gewonnen. Natuurlijk wordt hij genadeloos onder vuur genomen.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij geen dramatisch president is. Inhoudelijk presteert hij eigenlijk vrijwel niets, tot nu toe, en de manier waarop hij dat doet is echt om te janken. De meest domme uitspraken en handelingen volgen elkaar in rap tempo op.

Woordvoerders die zich in struiken verstoppen, ontslag van Comey onder valse voorwendselen (want het probleem is natuurlijk niet dat Trump het doet, maar het moment en de reden). Schofferen van buitenlandse staatshoofden. Onwettelijke besluiten uitvaardigen die door de rechter teruggefloten worden (of is dat ook de schuld van de MSM?). De lijst gaat maar door en door en dat is geen "hersenspoeling" maar de droevige waarheid.

Trump is de slechtste president van deze eeuw en vermoedelijk van zeer lang daarvoor. Hij heeft uiteraard nog ruim de tijd om dat recht te zetten.

edit: En vergelijken met het werk van een FOK!-poster is natuurlijk al helemaal kolder. Ik mag toch hopen dat de POTUS wat bekwamer is om zo'n taak uit te voeren dan een gemiddelde reageerder hier (of eigenlijk, dan elke reageerder hier).
pi_171062972
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit vat het de hysterie om Trump wel goed samen.
Het is de stuitende hypocritie waar ik mij eigen nog het meeste aan stoor.
Het valt mij ook op dat Seth Rich nog steeds geen voorpagina nieuws is terwijl er een privé detective is geweest die vertelde dat hij contact had met WikiLeaks vlak voor zijn moord.
Als het blijkt dat Seth Rich het lek was valt heel dat slappe Russische hackers verhaal gelijk in het water.
Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:23:12 #45
395200 deadprez
One more rail
pi_171063012
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Heb je dat zelf geconstateerd of gelezen op je alt-right weblogjes en youtube channels
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171063025
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Zeg het maar vaak genoeg, dan lijkt het waar.
pi_171063046
Trump is in gevecht met de Swamp. Die zouden het nooit zomaar opgeven.

Comey, Russia etc. het zijn allemaal overblijfselen van een verkiezing die allang voorbij is met slechte verliezers. Neem de WAPO vandaag:

"Een anonieme bron zegt dat een niet nader genoemde medewerker van het Witte Huis betrokken is bij het onderzoek naar Russische inmenging in de verkiezingen"

Van bronvermelding is geen sprake meer.
pi_171063201
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Allicht heeft dat meer te maken met relevantie dan met doodzwijgen. Trump is president, die anderen niet.
Conscience do cost.
pi_171063210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heb je dat zelf geconstateerd of gelezen op je alt-right weblogjes en youtube channels
Ben je zelf blind of doof?
pi_171063261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:32 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ben je zelf blind of doof?
Het is gewoon onzin. Er komt zat negatiefs naar buiten over de Democraten, Hillary, Obama in wat jij de MSM noemt. Is gewoon kolder om dat te ontkennen. Op de dag dat Weiner bekent is dit al helemaal een idioot statement. Dat staat namelijk overal - NYT, WaPo, you name it.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:35:56 #51
395200 deadprez
One more rail
pi_171063290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:32 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ben je zelf blind of doof?
Ja ik ben een blind schaap.

We kunnen niet allemaal zo intelligent en vrijdenkend zijn als jij, met je geopende oogjes.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171063351


:')
pi_171063497
Media haat Trump niet, ze houden van hem, nog nooit is het zo booming business geweest in het Amerikaanse Media landschap met Trump als President. Met Clinton was er lang niet zoveel nieuws geweest en daarmee omzet en winst voor de media.
  Beste debater 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 23:39:42 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171064999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Moet je niet alleen MSM volgen.
Hij is zeker wel een goede president en kan heel veel beter zijn als USA niet zo'n verbale bi-polaire guerillaoorlog tegen hem voert. Dat zijn 100 dagen slapjes zijn, kan ik deels mee ingaan, maar de door jouw gegeven kwalificaties zijn echt pure onzin. Hij is nu al beter dan Obama en Bush bij elkaar. En onder Hillary hadden we nu al WOIII. Links moet het eens accepteren dat hij 4 jaar president is. Dat Trump niet goed scoort ligt dus ook echt aan links zelf en dat weten ze dondersgoed. Iedere dag het volk hersenspoelen en hopen dat het volk erin gaat geloven. Logisch dat Trump dan zijn werk niet goed kan uitoefenen. Geloof je mij niet dan wil ik wel de rol van de media hebben op jouw werk en kijken hoe lang het duurt voordat je ontslagen bent.

De grenzen worden voor enkele islamitische landen gesloten?
Niks aan de hand als Obama het doet voor een half jaar, maar owee als Trump het een dag doet.

Comey moet ontslagen worden?
Ja zegt links, maar niet als Trump het als president doet

De uitslag van de verkiezingen moeten worden gerespecteerd?
Ja zegt links van te voren, want hoe durft Trump dat niet te gaan doen? Totdat links zelf verliest en dan mag links iedere dag voor de komende 4 jaar de uitslag niet respecteren.
Ja, dit is dus waarom ik het gros van de Nederlandse Trump fans nooit serieus zal nemen. Negen van de tien keer gebruiken ze hun frustratie op 'links' in Nederlandse termen en koppelen dat aan een politiek systeem dat rigoureus anders in elkaar zit, het Amerikaanse... waarom dan toch zoveel Trump fans hier? Omdat het zo'n lekker politieke incorrecteling is die wat over vreemdelingen heeft gezegd en poesjes. Realistisch en zo. 'Rechts' is dat, kennelijk.

Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van Amerikaanse politiek. Wat hier 'links' heet is daar zo ongeveer communistisch. Obama en Clinton zouden hier ergens aan de rechterzijde van de VVD bungelen.

Echt, je hebt geen idee waar je 't over hebt, met je 'links' dit en je 'links' dat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 23:40:11 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171065012
Oh, van mij mag Trump overigens nog wel zeven jaar blijven... Anders heb je Pence, en dan krijg je echt een terugkeer naar 1800.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 23:41:51 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171065052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Ook jij maakt van de Democraten maar gemakshalve 'links' neem ik aan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171065185
Was wel opvallend ja. De Nederlandse media was ook een en al negativiteit omtrent Trump.

Ageren tegen muren terwijl Clinton de muur ook wilde uitbreiden. Ageren tegen uitzetten van illigalen terwijl Obama tienduizenden illegalen had uitgezet, etc.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 23:58:39 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171065410
Ik zie twee soorten nieuws over Trump. Het ene gaat over zijn werk als president van de Verenigde Staten. Het andere gaat over hem als persoon, onder meer over zijn uiterlijk..

Ik vind het uitstekend als een PotUS kritisch wordt gevolgd. Maar het nieuws dat Trumps kin op een kikker lijkt (wat recent in het nieuwws was) is puur negatief om negatief te zijn. En van dat laatste soort berichten zijn er ontzettend veel en het lijkt erop dat die er vooral zijn om het negatieve nieuws over de werkzaamheden als PotUS kracht bij te zetten.
Dat noemen ze "op de man spelen" en dat is over het algemeen not done.

Over het werk van Trump als PotUS valt genoeg te zeggen. Merkwaardig wordt het echter waar hij wordt bekritiseerd waar zijn voorganger gewoon zijn gang kon gaan. Dan is het eerder ophitsen met halve feiten. Zoals de maatregel dat mensen uit bepaalde landen tijdelijk de USA niet meer inmochten - dat had Obama ook gedaan, maar daarover werd toen gezwegen.
Zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk "moet dat nou?" want er is genoeg nieuws over Trump om je echt zorgen over te maken, maar dat raakt door die onzin behoorlijk ondergesneeuwd.

Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat de PotUS helemaal onafhankelijk functioneert en dat er geen bevriende toppolitici, spindocters of andere direct betrokkenen zijn die hem bijsturen of in elk geval proberen de shit op te ruimen voor die the fan raakt. BNW is een uiterste waar alles kan worden versluierd, maar hier lijkt het het tegenovergestelde: de complete top van de USA is niet capabel om de stomiteiten van de PotUS onder het tapijt te schoffelen.
Trump lijkt daarom eerder een clown van de rodeo: iemand om doelbewust de aandacht van de woedende stieren af te leiden, zodat de cowboy zich in veiligheid kan brengen. De stieren zijn de media en het volk, maar wie is de cowboy?
pi_171065829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:58 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zie twee soorten nieuws over Trump. Het ene gaat over zijn werk als president van de Verenigde Staten. Het andere gaat over hem als persoon, onder meer over zijn uiterlijk..

Ik vind het uitstekend als een PotUS kritisch wordt gevolgd. Maar het nieuws dat Trumps kin op een kikker lijkt (wat recent in het nieuwws was) is puur negatief om negatief te zijn. En van dat laatste soort berichten zijn er ontzettend veel en het lijkt erop dat die er vooral zijn om het negatieve nieuws over de werkzaamheden als PotUS kracht bij te zetten.
Dat noemen ze "op de man spelen" en dat is over het algemeen not done.

Over het werk van Trump als PotUS valt genoeg te zeggen. Merkwaardig wordt het echter waar hij wordt bekritiseerd waar zijn voorganger gewoon zijn gang kon gaan. Dan is het eerder ophitsen met halve feiten. Zoals de maatregel dat mensen uit bepaalde landen tijdelijk de USA niet meer inmochten - dat had Obama ook gedaan, maar daarover werd toen gezwegen.
Zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk "moet dat nou?" want er is genoeg nieuws over Trump om je echt zorgen over te maken, maar dat raakt door die onzin behoorlijk ondergesneeuwd.

Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat de PotUS helemaal onafhankelijk functioneert en dat er geen bevriende toppolitici, spindocters of andere direct betrokkenen zijn die hem bijsturen of in elk geval proberen de shit op te ruimen voor die the fan raakt. BNW is een uiterste waar alles kan worden versluierd, maar hier lijkt het het tegenovergestelde: de complete top van de USA is niet capabel om de stomiteiten van de PotUS onder het tapijt te schoffelen.
Trump lijkt daarom eerder een clown van de rodeo: iemand om doelbewust de aandacht van de woedende stieren af te leiden, zodat de cowboy zich in veiligheid kan brengen. De stieren zijn de media en het volk, maar wie is de cowboy?
Scott Adams heeft goed door wat er aan de hand is. Een slow moving coup

ScottAdamsSays twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 23:05:32 Nut Job! Comey gets his new forever-name https://t.co/MPIhMYKx7B reageer retweet
In een ander artikel beschrijft hij de slippery slope van de leaks:
http://blog.dilbert.com/?utm_source=dilbert.com&utm_medium=site&utm_campaign=brand-engagement&utm_content=navigation

Trump mocht niet winnen en iemand als Trump zal ook nooit meer winnen als het aan de swamp ligt. Echter, Trump deed wat niemand voor mogelijk hield. Hij won het 'gevecht' van de elite, maar in tegenstelling tot wat Trump dacht gaven ze zichzelf daarna niet zomaar gewonnen of wilde ze een 'deal' met hem sluiten. Integendeel, de aanvallen op Trump zijn sinds hij president is nog veel heftiger, hoewel de Hitler vergelijkingen uit de lucht zijn inmiddels.
pi_171066231
Over belangenverstrengeling gesproken

StefanMolyneux twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 00:34:58 Washington Post owner and Amazon CEO Jeff Bezos recently landed a $600 million contract with the CIA. https://t.co/ZNnmgAXzAF reageer retweet
pi_171066737
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
(...)
Trump mocht niet winnen en iemand als Trump zal ook nooit meer winnen als het aan de swamp ligt. Echter, Trump deed wat niemand voor mogelijk hield. Hij won het 'gevecht' van de elite, maar in tegenstelling tot wat Trump dacht gaven ze zichzelf daarna niet zomaar gewonnen of wilde ze een 'deal' met hem sluiten. Integendeel, de aanvallen op Trump zijn sinds hij president is nog veel heftiger, hoewel de Hitler vergelijkingen uit de lucht zijn inmiddels.
Allicht.
Hitler speelde wél wat klaar.
pi_171066866
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:

Trump mocht niet winnen en iemand als Trump zal ook nooit meer winnen als het aan de swamp ligt. Echter, Trump deed wat niemand voor mogelijk hield. Hij won het 'gevecht' van de elite, maar in tegenstelling tot wat Trump dacht gaven ze zichzelf daarna niet zomaar gewonnen of wilde ze een 'deal' met hem sluiten. Integendeel, de aanvallen op Trump zijn sinds hij president is nog veel heftiger, hoewel de Hitler vergelijkingen uit de lucht zijn inmiddels.
Trump behoort tot de elite, daarbij is het enige wat hij doet met de 'swamp' hem vullen met zijn eigen elite vriendjes. Zo'n Betsy Devos aanstellen die 5 Miljard heeft kun je toch moeilijk de elite verslaan noemen?.
pi_171067626
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:51 schreef Tchock het volgende:
Er is ook een zeer negatieve bias tegenover longkanker in de media. Dat is niet onterecht.
pi_171067890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dit is dus waarom ik het gros van de Nederlandse Trump fans nooit serieus zal nemen. Negen van de tien keer gebruiken ze hun frustratie op 'links' in Nederlandse termen en koppelen dat aan een politiek systeem dat rigoureus anders in elkaar zit, het Amerikaanse... waarom dan toch zoveel Trump fans hier? Omdat het zo'n lekker politieke incorrecteling is die wat over vreemdelingen heeft gezegd en poesjes. Realistisch en zo. 'Rechts' is dat, kennelijk.

Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van Amerikaanse politiek. Wat hier 'links' heet is daar zo ongeveer communistisch. Obama en Clinton zouden hier ergens aan de rechterzijde van de VVD bungelen.

Echt, je hebt geen idee waar je 't over hebt, met je 'links' dit en je 'links' dat.
Clinton en Obama zouden meer passen bij D66.
De democraten die hier als rechts zouden worden gezien komen uit de rode staten.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 09:06:53 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dit is dus waarom ik het gros van de Nederlandse Trump fans nooit serieus zal nemen. Negen van de tien keer gebruiken ze hun frustratie op 'links' in Nederlandse termen en koppelen dat aan een politiek systeem dat rigoureus anders in elkaar zit, het Amerikaanse... waarom dan toch zoveel Trump fans hier? Omdat het zo'n lekker politieke incorrecteling is die wat over vreemdelingen heeft gezegd en poesjes. Realistisch en zo. 'Rechts' is dat, kennelijk.

Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van Amerikaanse politiek. Wat hier 'links' heet is daar zo ongeveer communistisch. Obama en Clinton zouden hier ergens aan de rechterzijde van de VVD bungelen.

Echt, je hebt geen idee waar je 't over hebt, met je 'links' dit en je 'links' dat.
_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 09:07:35 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068008
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171068214
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Clinton en Obama zouden meer passen bij D66.
De democraten die hier als rechts zouden worden gezien komen uit de rode staten.
De nieuwe lichting democraten (bijvoorbeeld Keith Ellison) is stukken radicaler.
pi_171068254
quote:
Eerste pics, Melania Trump ZONDER hoofddoek, een statement.



  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 09:41:20 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068266
En dat wijf naast Trump ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171068287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:41 schreef tong80 het volgende:
En dat wijf naast Trump ?

:P
Tolk, vermoed ik.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 09:46:50 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:42 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Tolk, vermoed ik.
I think so.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171068404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Zeer vage en onvolledige bron. Lijkt me ook niet geheel onbevooroordeeld.
Grappig. :)

Als je het voortdurende gekrijs en gekrakeel van de verliezers van de Amerikaanse verkiezingen terecht bekritiseert als zelfverzonnen fake-news wordt je als niet geheel onbevooroordeeld beschouwd? Hoe naïef kun je wezen?

Wat nu in de VS plaatsvind is ongekend. Letterlijk een teloorgang van een beschaving die vreemd genoeg nu op één persoon wordt geprojecteerd. Alsof met het verdwijnen van die persoon de problemen in een keer zijn opgelost.

Wat we nu aanschouwen is het ineenstorten van het vrije kapitalistische systeem. Het verdwijnen van de open democratie. We zien het ook in Europa gebeuren. Daar zou de focus op moeten liggen. Een media die een schijnwerkelijkheid verkoopt in plaats van een geverifieerde objectieve waarheid en waar bestuurders het eigenbelang voor het publieke belang hebben gesteld.

Een systeem waar men vanwege eigenbelang en machtspolitiek niet meer met elkaar wil samenwerken, zo'n systeem is gedoemd om te gaan vallen. Welvaart is nog het enige restje bindmiddel wat het systeem bij elkaar houdt, al vallen steeds meer burgers buiten de boot. Valt dat bindmiddel weg door middel van een nieuwe economische crisis dan valt het geheel uiteen. Ik zie heel duidelijk de voortekenen van dit proces.
pi_171068509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Grappig. :)

Als je het voortdurende gekrijs en gekrakeel van de verliezers van de Amerikaanse verkiezingen terecht bekritiseert als zelfverzonnen fake-news wordt je als niet geheel onbevooroordeeld beschouwd? Hoe naïef kun je wezen?

Wat nu in de VS plaatsvind is ongekend. Letterlijk een teloorgang van een beschaving die vreemd genoeg nu op één persoon wordt geprojecteerd. Alsof met het verdwijnen van die persoon de problemen in een keer zijn opgelost.

Wat we nu aanschouwen is het ineenstorten van het vrije kapitalistische systeem. Het verdwijnen van de open democratie. We zien het ook in Europa gebeuren. Daar zou de focus op moeten liggen. Een media die een schijnwerkelijkheid verkoopt in plaats van een geverifieerde objectieve waarheid en waar bestuurders het eigenbelang voor het publieke belang hebben gesteld.

Een systeem waar men vanwege eigenbelang en machtspolitiek niet meer met elkaar wil samenwerken, zo'n systeem is gedoemd om te gaan vallen. Welvaart is nog het enige restje bindmiddel wat het systeem bij elkaar houdt, al vallen steeds meer burgers buiten de boot. Valt dat bindmiddel weg door middel van een nieuwe economische crisis dan valt het geheel uiteen. Ik zie heel duidelijk de voortekenen van dit proces.
Ja. En ondertussen snapt de elite niet dat ze op deze manier hun eigen graf aan het graven zijn!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_171068692
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:58 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ja. En ondertussen snapt de elite niet dat ze op deze manier hun eigen graf aan het graven zijn!
Kijk nu eens naar onze eigen formatie hier in Nederland. Partijen die in de media roepen dat ze over hun eigen schaduw moeten heenstappen sluiten tegelijkertijd andere partijen uit omdat ze al bezig zijn met de daaropvolgende verkiezingen.

Dat is toch een afbraak van de gekozen democratie? Het kiezen voor eigenbelang in plaats voor het landsbelang? Dit is toch een uitrotting van het bestaande systeem?
pi_171068940
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:40 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Eerste pics, Melania Trump ZONDER hoofddoek, een statement.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.co(...)s/560839957426999297

SAD
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171069110
quote:
Een vrouw met statement. Hulde! ^O^
pi_171069311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een vrouw met statement. Hulde! ^O^
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171069591
Follow the money :D
quote:
This research is partially funded by Rebecca Donatelli.

R. Rebecca "Becki" Donatelli is President of Campaign Solutions/The Donatelli Group and eDonation.com, as well as Chairman of Connell Donatelli, Inc.

"Becki Donatelli, whose firm, 'Campaign Solutions' is apparently THE campaign consulting agency to the GOP, is married to Frank Donatelli Esq., former Reagan staffer and current board member of Americans for a Better Country."
Overigens komt 'bias' niet naar voren in het onderzoek ten aanzien van Trump, wel ten aanzien van negativiteit.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171069597
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een vrouw met statement. Hulde! ^O^
De koning geeft Melania Trump een hand.

  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:59:59 #80
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:03:40 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171070382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:58 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zie twee soorten nieuws over Trump. Het ene gaat over zijn werk als president van de Verenigde Staten. Het andere gaat over hem als persoon, onder meer over zijn uiterlijk..

Ik vind het uitstekend als een PotUS kritisch wordt gevolgd. Maar het nieuws dat Trumps kin op een kikker lijkt (wat recent in het nieuwws was) is puur negatief om negatief te zijn. En van dat laatste soort berichten zijn er ontzettend veel en het lijkt erop dat die er vooral zijn om het negatieve nieuws over de werkzaamheden als PotUS kracht bij te zetten.
Dat noemen ze "op de man spelen" en dat is over het algemeen not done.

Over het werk van Trump als PotUS valt genoeg te zeggen. Merkwaardig wordt het echter waar hij wordt bekritiseerd waar zijn voorganger gewoon zijn gang kon gaan. Dan is het eerder ophitsen met halve feiten. Zoals de maatregel dat mensen uit bepaalde landen tijdelijk de USA niet meer inmochten - dat had Obama ook gedaan, maar daarover werd toen gezwegen.
Zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk "moet dat nou?" want er is genoeg nieuws over Trump om je echt zorgen over te maken, maar dat raakt door die onzin behoorlijk ondergesneeuwd.

Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat de PotUS helemaal onafhankelijk functioneert en dat er geen bevriende toppolitici, spindocters of andere direct betrokkenen zijn die hem bijsturen of in elk geval proberen de shit op te ruimen voor die the fan raakt. BNW is een uiterste waar alles kan worden versluierd, maar hier lijkt het het tegenovergestelde: de complete top van de USA is niet capabel om de stomiteiten van de PotUS onder het tapijt te schoffelen.
Trump lijkt daarom eerder een clown van de rodeo: iemand om doelbewust de aandacht van de woedende stieren af te leiden, zodat de cowboy zich in veiligheid kan brengen. De stieren zijn de media en het volk, maar wie is de cowboy?
Dit dus.
pi_171070515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Of is Trump de enige ter wereld die een bezoek brengt aan Saoedi Arabie?
Ja.
Conscience do cost.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 12:18:51 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_171070600
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wat precies is de klacht? Of is Trump de enige ter wereld die een bezoek brengt aan Saoedi Arabie?
Wat begrijp je niet aan mijn woorden? Hij is trouwens al dicht. De ogen gesloten. letterlijk en woordelijk. Ziende blind.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171071069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:45 schreef pokkerdepok het volgende:
dat komt omdat die man niet spoort
Maar hij is wel de hoogste leider van Amerika.

Zeg maar de bovenleiding.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_171071534
FoxNews twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 04:50:40 .@SebGorka on Mainstream Media: 'It's Not News, It's Not Reporting, It's Just Propaganda' https://t.co/OHZoGiSMKj reageer retweet
pi_171071559
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:15 schreef hunter2011 het volgende:
FoxNews twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 04:50:40 .@SebGorka on Mainstream Media: 'It's Not News, It's Not Reporting, It's Just Propaganda' https://t.co/OHZoGiSMKj reageer retweet
Ironisch genoeg is dit natuurlijk net zo goed propaganda. Beetje vreemd dat de fanboys zo erover huilen terwijl ze zelf baden in de propaganda.

Maarja, heldencultuur hm.
Conscience do cost.
pi_171071638
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is dit natuurlijk net zo goed propaganda. Beetje vreemd dat de fanboys zo erover huilen terwijl ze zelf baden in de propaganda.

Maarja, heldencultuur hm.
Dus je geeft hiermee aan dat WAP NYT, CNN etc. ook gewoon propaganda-kanalen zijn, en derhalve niet objectief zijn?
pi_171072379
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:19 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dus je geeft hiermee aan dat WAP NYT, CNN etc. ook gewoon propaganda-kanalen zijn, en derhalve niet objectief zijn?
Nee, ik geef hiermee aan dat die tweets die jij hier post propaganda zijn. En dat het dus komisch is om in propaganda geklaag over propaganda te lezen.
Conscience do cost.
pi_171073050
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 11:20 schreef hunter2011 het volgende:
De koning geeft Melania Trump een hand.

[ afbeelding ]
Bijzonder; dat doet-ie anders nooit.

pi_171073210
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:52 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Bijzonder; dat doet-ie anders nooit.

[ afbeelding ]
Niet de koning, en zeer zelden op het vliegveld.
pi_171073222
Misschien heeft de werkelijkheid een bias tegen Trump. Is daar voor gecorrigeerd? Misschien zou het bij objectieve berichtgeving '100% negatief' moeten zijn?


Volgens de polls geloven heel veel burgers in de VS de aantoonbare leugens van Trump nog steeds. Dus de media faalt hier. Dus misschien is die 93% veel en veel te laag?

[ Bericht 20% gewijzigd door Pandarus op 20-05-2017 15:18:29 ]
pi_171073593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:03 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Niet de koning, en zeer zelden op het vliegveld.
Is het niet geweldig?! Trump is dikke mik met de koning van S-A. Godzijdank. Het presidentschap van Trump is nu definitief een succes!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171073795
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is het niet geweldig?! Trump is dikke mik met de koning van S-A. Godzijdank. Het presidentschap van Trump is nu definitief een succes!
Nou niet zo dikke mik als Clinton en S-A natuurlijk. Maar dat weet jij natuurlijk wel.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:47:53 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171073837
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:40 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Eerste pics, Melania Trump ZONDER hoofddoek, een statement.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Grappig, want Trump was nog wel zo boos op Michelle Obama omdat ze er geen droeg..
https://mobile.twitter.co(...)s/560839957426999297

Of kan ik het beter hypocriet noemen? O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171077942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef Resistor het volgende:

[..]

Maar hij is wel de hoogste leider van Amerika.

Zeg maar de bovenleiding.
daarom moet ie ook heel veel pers krijgen, zodat iedereen weet wat een idioot hij is.
pi_171077978
Hé, Eenvandaag had zonet een item over Trump en over zijn te verwachten 'impeachment'! Hoe verrassend!
:Z
pi_171078024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:47 schreef Loekie1 het volgende:
Hé, Eenvandaag had zonet een item over Trump en over zijn te verwachten 'impeachment'! Hoe verrassend!
:Z
Ze hadden het keihard moeten censureren inderdaad.
Conscience do cost.
pi_171078913
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:47 schreef Loekie1 het volgende:
Hé, Eenvandaag had zonet een item over Trump en over zijn te verwachten 'impeachment'! Hoe verrassend!
:Z
De Nederlandse media volgt bijna alleen media als Washington Post, New York Times en CNN.
Tja, dan kan je je natuurlijk helemaal op uitleven.
pi_171090158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Uit het onderzoek dat je zelf hebt gepost:



Hou toch op :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 21 mei 2017 @ 09:55:37 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171090232
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:51 schreef Ludachrist het volgende:

Uit het onderzoek dat je zelf hebt gepost:

[ afbeelding ]

Hou toch op :') .
Fake statistics!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171090263
quote:
18s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fake statistics!
Het gaat over de berichtgeving, precies waar dit topic over gaat ;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:00:35 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171090296
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:58 schreef Resistor het volgende:

Het gaat over de berichtgeving, precies waar dit topic over gaat ;)
Ja, allemaal negatief en dus niet op waarheid gebaseerd. En ook de onderbouwende statistieken zijn fake. Alle voorgaande presidenten werden bejubeld en enkel vol positivisme bejegend door de vermaledijde MSM. En nu een beetje net doen alsof ze allemaal altijd objectiviteit hoog in het vaandel hadden. Wij trappen er niet in. En Trump ook niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171093051
Trump gooit gewoon regelmatig visjes uit en de media hapt wel. Waarmee de domheid van de reguliere media wordt aangetoond. Maar volgens Buitenhof zit daar een enorm gemeen plan achter, en gaat Trump straks alle media muilkorven. Héél gevaarlijk!
:Z
pi_171093349
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
Trump gooit gewoon regelmatig visjes uit en de media hapt wel. Waarmee de domheid van de reguliere media wordt aangetoond. Maar volgens Buitenhof zit daar een enorm gemeen plan achter, en gaat Trump straks alle media muilkorven. Héél gevaarlijk!
:Z
Nu zelfs een NRC publicist in Buitenhof toegeeft dat de rits aan haat-nieuws inderdaad gegrondvest is op fake. Ach, weer een stapje vooruit. :')

Al helemaal lachen dat de bron rondom Comney feitelijk een vriend van Comney zélf is die zijn vriend als anonieme bron citeerde. Zo zie je maar hoe knettergek deze anti-Trump haters feitelijk zijn.

Natuurlijk bespeeld Trump de media op een wijze zoals de media dat niet is gewend van een democratisch gekozen president. Het vertrouwen in de mainstream media (en die zich steeds meer en meer begint te profileren als een paparazzi-media) neemt onder burgers zienderogen af. Burgers beseffen steeds duidelijker dat ze door diezelfde media gemanipuleerd worden. Dat onwaarheden niet worden geschuwd voor het commercieel belang die zo'n scoop oplevert. Natuurlijk werd er door journalisten altijd al wel met de waarheid gespeeld, maar nog nooit op zo'n opzichtige wijze.

Dus het zwaard snijdt hier aan twee kanten. Maar ik vond het een interessante en vermakelijke uitzending.
pi_171093780
Wat een arme man is die Trump toch. Vreselijk oneerlijk allemaal. Bovendien kan hij echt helemaal niks doen aan al die negatieve publiciteit allemaal. En hoe durft die duivelse pers te gaan graven in wat hij en zijn team alle uitgespookt hebben. UNFAIR&SAD!!!
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171093854
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:03 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Niet de koning, en zeer zelden op het vliegveld.
Die Arabieren zijn ook niet achterlijk natuurlijk. Die hebben ook wel door dat Trump graag in zijn anus gekieteld wil worden en dat zijn voorgangers hun schouders ophaalden voor dergelijk uiterlijk vertoon.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171093888
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:40 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Die Arabieren zijn ook niet achterlijk natuurlijk. Die hebben ook wel door dat Trump graag in zijn anus gekieteld wil worden en dat zijn voorgangers hun schouders ophaalden voor dergelijk uiterlijk vertoon.
Dan vergis je je wel degelijk in Obama, de schijn bedriegt.
pi_171093955
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:42 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dan vergis je je wel degelijk in Obama, de schijn bedriegt.
Die kreeg er ook een harde plasser van als zijn gezicht op een gevel werd geprojecteerd of wat?
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094053
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:45 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Die kreeg er ook een harde plasser van als zijn gezicht op een gevel werd geprojecteerd of wat?
Nee, hij kreeg een erectie als hij in een moskee rondliep, nou goed?
  zondag 21 mei 2017 @ 13:50:11 #110
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094074
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:49 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee, hij kreeg een erectie als hij in een moskee rondliep, nou goed?
Bron?
wooblabalurg
pi_171094161
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bron?
Obama was natuurlijk ook een Keniaanse moslim natuurlijk. Die had met zijn strakke plasser gewoon de Kabaa geswaffeld als hij de kans had gehad.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094190
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bron?
Als de prestigieuze CNN, WAPO en NYT altijd de beschikking hebben over anonieme bronnen en "horen zeggen" mogen we niet achterblijven bij FOK, nietwaar? :)
  zondag 21 mei 2017 @ 13:57:21 #113
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094236
quote:
15s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Obama was natuurlijk ook een Keniaanse moslim natuurlijk. Die had met zijn strakke plasser gewoon de Kabaa geswaffeld als hij de kans had gehad.
Bizar dat de media dat 8 jaar getolereerd en aanbeden hebben.
wooblabalurg
pi_171094244
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 21 mei 2017 @ 13:57:59 #115
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094261
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:55 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Als de prestigieuze CNN, WAPO en NYT altijd de beschikking hebben over anonieme bronnen en "horen zeggen" mogen we niet achterblijven bij FOK, nietwaar? :)
Maar die komen met fake news. Dat nemen wij niet serieus. Fox News is gelukkig wel neutraal.
wooblabalurg
pi_171094279
Gisteren bij Eenvandaag, een prachtig fragment over Poetin die zei dat die gemene Lavrov hém niet verteld had wat Trump had gezegd.
pi_171094308
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:59 schreef Loekie1 het volgende:
Gisteren bij Eenvandaag, een prachtig fragment over Poetin die zei dat die gemene Lavrov hém niet verteld had wat Trump had gezegd.
Gevolgd door veelzeggend gegrinnik inderdaad.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094309
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Maar die komen met fake news. Dat nemen wij niet serieus. Fox News is gelukkig wel neutraal.
Nee hoor, ook niet neutraal. Maar WEL neutraler dan net genoemde media. CNN is nu zelf een soort Shownieuws/RTL Boulevard geworden met zijn 2 ijsbolletjes voor Trump en 1 voor de rest...
Boeh boeh wat oneerlijk.En daar een heel live verslag van op CNN.
pi_171094354
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:00 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Gevolgd door veelzeggend gegrinnik inderdaad.
Dan denk je toch dat Eenvandaag het wel snapt, maar nee hoor, gaan ze weer serieus verder over de impeachment van Trump.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:03:08 #120
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171094359
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171094370
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094399
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan denk je toch dat Eenvandaag het wel snapt, maar nee hoor, gaan ze weer serieus verder over de impeachment van Trump.
Ook vrij lafjes dat ze niet wat aardiger voor Rusland zijn en zeggen dat Poetin wel snapt wat je wel en niet kan zeggen als er (buitenlandse)pers bij aanwezig is.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094427
De Russische president Vladimir Poetin is bereid de inhoud van het gesprek tussen de Amerikaanse president Donald Trump en de Russische minister van Buitenlandse Zaken, Sergej Lavrov, te delen met Amerikaanse wetgevers.

Dat laat Poetin woensdag in een verklaring over de ophef rondom het gesprek weten. Volgens Poetin heeft Trump tijdens dit gesprek namelijk geen geheimen prijsgegeven, zoals Amerikaanse media maandag beweerden.

Volgens de Russische president wordt Trump tegengewerkt en kan hij niet normaal werken. Anti-Russische sentimenten in de VS beschadigen de relatie tussen beide landen, aldus Poetin.

De Russische president deed zijn uitlatingen in Sotsji tijdens een persconferentie met de Italiaanse premier Paolo Gentiloni. Hij grapte over Lavrov omdat die volgens hem had verzuimd ''niet bestaande geheimen'' door te geven. ''Ik moet hem een reprimande geven omdat hij deze geheimen niet met ons heeft gedeeld. Niet met mij en niet met de Russische geheime dienst. Dat was erg slecht van hem.''

Poetin klaagde verder over ''politieke schizofrenie'' in de VS. ''Het is moeilijk in te schatten waarmee de mensen, die zulke onzin en rotzooi verzinnen, de volgende keer komen. Wat me verbaast, is dat ze de binnenlandse politieke situatie door elkaar schudden, gebruikmakend van anti-Russische teksten."
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-lavrov-delen.html
  zondag 21 mei 2017 @ 14:06:06 #124
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094433
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:00 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee hoor, ook niet neutraal. Maar WEL neutraler dan net genoemde media. CNN is nu zelf een soort Shownieuws/RTL Boulevard geworden met zijn 2 ijsbolletjes voor Trump en 1 voor de rest...
Boeh boeh wat oneerlijk.En daar een heel live verslag van op CNN.
Vroeger was CNN veel beter, toen ze nog neutraal waren.
wooblabalurg
pi_171094471
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:00 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee hoor, ook niet neutraal. Maar WEL neutraler dan net genoemde media. CNN is nu zelf een soort Shownieuws/RTL Boulevard geworden met zijn 2 ijsbolletjes voor Trump en 1 voor de rest...
Boeh boeh wat oneerlijk.En daar een heel live verslag van op CNN.
Is dat serieus waar? Heeft cnn daar verslag over gedaan?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171094486
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan denk je toch dat Eenvandaag het wel snapt, maar nee hoor, gaan ze weer serieus verder over de impeachment van Trump.
Denk dat ze dinsdag/woensdag wel anders gaan praten, de beerput gaat dan weer verder open voor de Democraten. En er zullen dit weekend al een aantal bij zitten die last hebben van klotsende oksels.
Daar is-ie weer: Seth Rich meets Julian Assange meer Kim Dotcom
Dinsdag! :)
pi_171094492
Je zou toch denken: fijn, dat de band tussen VS en Rusland goed is. De bevolking vindt dat ook wel prettig. Maar de media om een of andere reden niet.
pi_171094533
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is dat serieus waar? Heeft cnn daar verslag over gedaan?
  zondag 21 mei 2017 @ 14:12:33 #129
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171094588
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef Loekie1 het volgende:
Je zou toch denken: fijn, dat de band tussen VS en Rusland goed is. De bevolking vindt dat ook wel prettig. Maar de media om een of andere reden niet.
Dat Trump een Putin fanboi is betekent niet dat de band tussen de US en Rusland goed is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171094602
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:10 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat een tyfus zender is het toch ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171094640
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een tyfus zender is het toch ook.
Vreselijk inderdaad! Hoe durven ze1111!!
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 14:15:22 #132
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094649
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een tyfus zender is het toch ook.
Jammer dat ze over de allergrootste allerbeste chocoladetaart dan weer niet hoort.
wooblabalurg
pi_171094696
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat Trump een Putin fanboi is betekent niet dat de band tussen de US en Rusland goed is.
Ja maar Trump doet juist zijn best om die band beter te maken door maar van alles aan de Russen weg te geven.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094722
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Denk dat ze dinsdag/woensdag wel anders gaan praten, de beerput gaat dan weer verder open voor de Democraten. En er zullen dit weekend al een aantal bij zitten die last hebben van klotsende oksels.
Daar is-ie weer: Seth Rich meets Julian Assange meer Kim Dotcom
Dinsdag! :)
De paar dems die aandelen hebben in de Alu-hoedjesindustrie zullen juichen!!
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 14:18:04 #135
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171094742
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:16 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Ja maar Trump doet juist zijn best om die band beter te maken door maar van alles aan de Russen weg te geven.
Trump gaat zorgen voor vrede op aarde. Een onbegrepen genie.
wooblabalurg
pi_171094743
Ach, en alt-right heeft dan weer een flinke afkeer van CNN.

Wat houdt die 'extreme haat' trouwens in? Martelfantasieën of zo?
pi_171094900
Het is oorlog tussen Trump en de media en ik hoop van harte dat Trump gaat winnen, want het zou toch wel diep treurig zijn als een paar mediaconcerns het voor elkaar krijgen door enorm geroeptoeter een president te doen aftreden.
pi_171094970
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef Loekie1 het volgende:
Het is oorlog tussen Trump en de media en ik hoop van harte dat Trump gaat winnen, want het zou toch wel diep treurig zijn als een paar mediaconcerns het voor elkaar krijgen door enorm geroeptoeter een president te doen aftreden.
_O- _O- _O- _O-
Als er iemand verantwoordelijk is voor het eventuele aftreden van Trump is dat alleen Trump en niemand anders.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171094972
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:17 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

De paar dems die aandelen hebben in de Alu-hoedjesindustrie zullen juichen!!
KimDotcom twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 19:46:37 I knew Seth Rich. I know he was the @Wikileaks source. I was involved. https://t.co/MbGQteHhZM reageer retweet
KimDotcom twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 19:57:57 I'm meeting my legal team on Monday. I will issue a statement about #SethRich on Tuesday. Please be patient. This needs to be done properly. reageer retweet
seanhannity twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 21:42:02 Stay tuned. Public invitation Kim Dotcom to be a guest on radio and TV. #GameChanger Buckle up destroy Trump media… https://t.co/iJ0KbtYe48 reageer retweet
http://www.nzherald.co.nz(...)=11860521&ref=NZH_Tw
pi_171095002
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:26 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

KimDotcom twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 19:46:37 I knew Seth Rich. I know he was the @Wikileaks source. I was involved. https://t.co/MbGQteHhZM reageer retweet
KimDotcom twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 19:57:57 I'm meeting my legal team on Monday. I will issue a statement about #SethRich on Tuesday. Please be patient. This needs to be done properly. reageer retweet
seanhannity twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 21:42:02 Stay tuned. Public invitation Kim Dotcom to be a guest on radio and TV. #GameChanger Buckle up destroy Trump media… https://t.co/iJ0KbtYe48 reageer retweet
http://www.nzherald.co.nz(...)=11860521&ref=NZH_Tw
Daar gaat echt helemaal niemand wakker van liggen. Behalve wat types in BNW misschien.
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 14:30:07 #141
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171095047
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef Loekie1 het volgende:
Het is oorlog tussen Trump en de media en ik hoop van harte dat Trump gaat winnen, want het zou toch wel diep treurig zijn als een paar mediaconcerns het voor elkaar krijgen door enorm geroeptoeter een president te doen aftreden.
Nu al dronken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171095072
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:26 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Als er iemand verantwoordelijk is voor het eventuele aftreden van Trump is dat alleen Trump en niemand anders.
Tot nu toe maakt de media zichzelf vele malen belachelijker dan Trump en staat Trump 3-0 voor.
pi_171095122
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tot nu toe maakt de media zichzelf vele malen belachelijker dan Trump en staat Trump 3-0 voor.
WHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHA Je hebt nog niet door dat de man aangeschoten wild is op het moment? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 14:32:55 #144
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171095124
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tot nu toe maakt de media zichzelf vele malen belachelijker dan Trump en staat Trump 3-0 voor.
Oh, het was een wedstrijdje? Dan rekenen we alle tweets van Trump ook mee. En als jij ook maar een beetje gezond verstand hebt dan lees je hoe ver van het padje hij af is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171095140
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, het was een wedstrijdje? Dan rekenen we alle tweets van Trump ook mee. En als jij ook maar een beetje gezond verstand hebt dan lees je hoe ver van het padje hij af is.
Natuurlijk is het een wedstrijdje! Heb je dat nog niet door?
pi_171095190
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Daar gaat echt helemaal niemand wakker van liggen. Behalve wat types in BNW misschien.
Nee, niemand? Het was trending op twitter in de VS en afgelopen week trending wereldwijd. Treurig dat zo'n jongen teveel geheime informatie had en daardoor werd geliquideerd.
En nu wordt zijn familie zogenaamd "onder hoede genomen" door PR-mensen van de Democraten.
  zondag 21 mei 2017 @ 14:37:20 #147
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171095234
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een wedstrijdje! Heb je dat nog niet door?
Dat is het niet. Misschien in jouw verwrongen geest. Maar dat maakt het nog geen feit.

Lees nou maar z'n tweets alleen en zie hoe kortzichtig, flipflopping en onwetend Trump is. En dan ben ik nog aardig en laat ik z'n speeches en interviews buiten beschouwing.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171095255
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:35 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee, niemand? Het was trending op twitter in de VS en afgelopen week trending wereldwijd. Treurig dat zo'n jongen teveel geheime informatie had en daardoor werd geliquideerd.
En nu wordt zijn familie zogenaamd "onder hoede genomen" door PR-mensen van de Democraten.
Zoek een leven. Je druk maken om de publieke imago en kritiek van een figuur die op geen enkele wijze een directe rol speelt in je leven. Kansloos geval.
pi_171095265
Er zal best sprake zijn van haat richting Donald Trump; dat roept de man met zijn arrogante, dubieuze en bizarre gedrag ook zelf over zich af. Hij is het ambt van president totaal onwaardig en doet al sinds zijn campagne niks anders dan de media door het slijk halen. Logisch dat de media dan ook extra kritisch over hem zijn.

Overigens doet de eventuele bias of alle haat vanuit de media niks af aan de feiten omtrent Trump; een man die van blunder naar blunder strompelt. Zelfs binnen zijn eigen partij bestaat grote weerstand tegen hem.
pi_171095300
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Er zal best sprake zijn van haat richting Donald Trump; dat roept de man met zijn arrogante, dubieuze en bizarre gedrag ook zelf over zich af. Hij is het ambt van president totaal onwaardig en doet al sinds zijn campagne niks anders dan de media door het slijk halen. Logisch dat de media dan ook extra kritisch over hem zijn.

Overigens doet de eventuele bias of alle haat vanuit de media niks af aan de feiten omtrent Trump; een man die van blunder naar blunder strompelt. Zelfs binnen zijn eigen partij bestaat grote weerstand tegen hem.
Bronnen?
  zondag 21 mei 2017 @ 14:42:20 #151
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171095364
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Bronnen?
Dat je hier om vraagt terwijl je aluhoedjes joetoeb vids kunt vinden geeft al aan dat je selectief doof en blind bent. Check uitspraken van republikeinse politici maar. Vrijuit te vinden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171095379
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Bronnen?
In overvloed.
pi_171095410
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In overvloed.
Media die het hebben gehoord van anonieme bronnen?
pi_171095494
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Er zal best sprake zijn van haat richting Donald Trump; dat roept de man met zijn arrogante, dubieuze en bizarre gedrag ook zelf over zich af. Hij is het ambt van president totaal onwaardig en doet al sinds zijn campagne niks anders dan de media door het slijk halen. Logisch dat de media dan ook extra kritisch over hem zijn.

Overigens doet de eventuele bias of alle haat vanuit de media niks af aan de feiten omtrent Trump; een man die van blunder naar blunder strompelt. Zelfs binnen zijn eigen partij bestaat grote weerstand tegen hem.
Las inderdaad vanmorgen dat zijn populariteit binnen de GOP al tot 75% gedaald is, waarbij 80% al zorgelijk laag is.

Bronnnn:http://thehill.com/homene(...)ws-signs-of-cracking
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171095602
Christopher Steele bedankt iedereen voor de lieve berichtjes.

http://www.independent.co(...)ritish-a7616326.html
pi_171095664
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Media die het hebben gehoord van anonieme bronnen?
Wanneer Republikeinse politici die zich openbaar uitspreken "anonieme bronnen" zijn, heb je gelijk.
pi_171095766
Voor degenen die vergeten zijn wie Christopher Steele was:

Ex-spy admits anti-Trump dossier unverified, blames Buzzfeed for publishing
http://www.washingtontime(...)er-charge-unverifie/
  zondag 21 mei 2017 @ 14:59:57 #158
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171095832
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Daar gaat echt helemaal niemand wakker van liggen. Behalve wat types in BNW misschien.
Ik ga er niet van wakker liggen. Het bevestigt alleen maar wat al duidelijk is voor de niet-gebrainwashte nieuwsconsumenten: het "democratische" gehalte van de door en door corrupte linkse kliek in de VS, die niet terugdeinzen voor propaganda via bevriende media, fraude en geweld.
Zelfs na bijna een jaar afluisteren van Trump en betrokkenen is er nog steeds geen bewijs dat de Russen de VS verkiezingen stuurden. Illegaal politieke tegenstanders afluisteren, dat is Watergate.
Bewijzen voor hacks van de diverse democraten zijn er wel: Guccifer hackte oa Colin Powel, de broertjes Awan hadden het account van Debbie Wasserman Schultz en Seth Rich lijkt de klokkenluider vanuit de DNC richting Wikileaks te zijn geweest.
Bernie supporters spanden een proces aan tegen de DNC, het haalde nauwelijks het nieuws. Het ging niet over Trump, dus geen nieuwswaarde.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrRatio op 21-05-2017 15:14:30 ]
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_171095930
Je hoeft niet links te zijn om Trump een clown te vinden. Daarnaast begrijp ik niet wat er zo vreemd aan is dat de president van Amerika iets meer in het vizier staat dan mensen die geen president zijn.
Conscience do cost.
pi_171096069
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:59 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Zelfs na bijna een jaar afluisteren van Trump en betrokkenen is er nog steeds geen bewijs dat de Russen de VS vekiezingen stuurden.

Je hebt al inzage gehad in de lopende onderzoeken begrijp ik?
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 15:13:32 #161
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171096120
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tot nu toe maakt de media zichzelf vele malen belachelijker dan Trump en staat Trump 3-0 voor.
3-0 maar?


Laat CNN eerst maar eens hun techniek op orde krijgen:
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_171096369
Ik zie dat CNN de nieuwe zondebok is. Het is natuurlijk onmogelijk dat mensen zonder CNN te kijken tot de conclusie komen dat Trump een beetje maf is.
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2017 @ 15:26:01 #163
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171096422
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:23 schreef ems. het volgende:
Ik zie dat CNN de nieuwe zondebok is. Het is natuurlijk onmogelijk dat mensen zonder CNN te kijken tot de conclusie komen dat Trump een beetje maf is.
Onbewust zullen de andere media natuurlijk ook beïnvloed worden door het fake news van CNN.
wooblabalurg
  zondag 21 mei 2017 @ 15:26:39 #164
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171096442
Rachel Maddow is een beetje maf.

Wat een hoog niveau van de liberal media in de VS!
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_171096513
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Onbewust zullen de andere media natuurlijk ook beïnvloed worden door het fake news van CNN.
Daarom haal ik mijn nieuws ook van infowars en breitbart,
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 15:31:52 #166
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171096548
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:30 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Daarom haal ik mijn nieuws ook van infowars en breitbart,
Sowieso komt Alex Jones wel stabiel over.
wooblabalurg
pi_171096583
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Sowieso komt Alex Jones wel stabiel over.
En voor het beste onbevooroordeelde nieuws kijk ik altijd op de twitteraccount van het Oranje Orakel trouwens.
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 15:42:37 #168
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171096856
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:30 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Daarom haal ik mijn nieuws ook van infowars en breitbart,
Breitbart is een prima website, je vind er informatie die de meeste andere media niet interessant vinden. Infowars vind ik zelf te speculatief, Paul Joseph Watson weet het over het algemeen perfect te verwoorden.

Nog een feelgood movie van Youtube:


Heel wat lijders aan Trump derangement syndroom hier.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_171097070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Ja, daarom kreeg dat birthergejank ook zo weinig aandacht toentertijd :')
pi_171097092
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:42 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Breitbart is een prima website, je vind er informatie die de meeste andere media niet interessant vinden. Infowars vind ik zelf te speculatief, Paul Joseph Watson weet het over het algemeen perfect te verwoorden.

Nog een feelgood movie van Youtube:


Heel wat lijders aan Trump derangement syndroom hier.
Jack Posobiec en Mike Cernovich zijn ook goed, sinds kort officiele White House verslaggevers.
pi_171097236
quote:
13s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')
Wie zijn er wel omkoopbaar?
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171097288
quote:
12s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:54 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Wie zijn er wel omkoopbaar?
Michael F.
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 21 mei 2017 @ 15:55:59 #173
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171097300
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:50 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Jack Posobiec en Mike Cernovich zijn ook goed, sinds kort officiele White House verslaggevers.
Eens, verder raad ik thegatewaypundit.com , americanthinker.com , weaselzippers.us en pamelageller.com aan.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 21 mei 2017 @ 16:01:03 #174
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171097452
quote:
12s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:54 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Wie zijn er wel omkoopbaar?
Trump is verkrijgbaar voor een spotprijsje. Zolang hij maar kan golfen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171097567
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Trump is verkrijgbaar voor een spotprijsje. Zolang hij maar kan golfen.
Niet omkoopbaar.

Maar dreigementen, zeker wb je vrouw, kinderen etc; dan kan je rare dingen doen.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 21 mei 2017 @ 16:08:15 #176
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171097644
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:05 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Niet omkoopbaar.

Maar dreigementen, zeker wb je vrouw, kinderen etc; dan kan je rare dingen doen.
Trump is te koop. En makkelijker dan de meesten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:21:05 #177
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_171097962
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_171099125
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Trump is te koop. En makkelijker dan de meesten.
Clinton heeft net een nieuwe stichting opgericht, ze zoekt geld.
Als er iemand vermoord moet worden kan je haar bellen.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:53:39 #179
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171099876
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:11 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Clinton heeft net een nieuwe stichting opgericht, ze zoekt geld.
Als er iemand vermoord moet worden kan je haar bellen.
:')

Ik zal maar even een TR maken. Je hoort in BNW.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171099887
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:11 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Clinton heeft net een nieuwe stichting opgericht, ze zoekt geld.
Als er iemand vermoord moet worden kan je haar bellen.
Open een clinton topic zou ik zeggen. Dit gaat toch echt om Trump :)
Conscience do cost.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 18:09:42 #181
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171100207
Dit word niks meer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')