abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 mei 2017 @ 18:05:20 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170803674
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat eerste klopt ja. Maar het begint natuurlijk bij de debiele actie van Zoet die terecht met een goal bestraft wordt.
Dat heb ik dan ook nooit ontkent, ik heb al meerdermalen gezegd dat ik het een uitermate domme actie vond, en dat het doelpunt 100% terecht was. Maar tegelijkertijd zou een scheidsrechter zonder dit hulpmiddel het doelpunt NOOIT hebben toegekend. Dat is niet janken, maar gewoon een constatering. Je zult het mij dan ook nooit als excuus zijn gebruiken om het stupide gedrag van Zoet goed te praten. Het was gewoon dom. En het levert Feyenoord de landstitel op waarschijnlijk.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 18:26:56 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170804292
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook nooit ontkent, ik heb al meerdermalen gezegd dat ik het een uitermate domme actie vond, en dat het doelpunt 100% terecht was. Maar tegelijkertijd zou een scheidsrechter zonder dit hulpmiddel het doelpunt NOOIT hebben toegekend. Dat is niet janken, maar gewoon een constatering. Je zult het mij dan ook nooit als excuus zijn gebruiken om het stupide gedrag van Zoet goed te praten. Het was gewoon dom. En het levert Feyenoord de landstitel op waarschijnlijk.
Het is dus een heleboel gezeur om niets. Ja, het zou goed zijn als deze technologie in alle stadions aanwezig was. En tot die tijd is elke wedstrijd die niet beslist wordt door willekeur van een scheidsrechter pure winst en zo ook deze wedstrijd.

Het is niet eens dat het 'in het nadeel' van iemand uitvalt. Het heeft gewoon geleid tot de terechte uitslag, want het was gewoon een goal.

Er wordt hier door een paar lui gewoon gezeurd om het zeuren. En dan vragen ze zich af waarom PSV-supporters het Calimero-stempel steeds weer krijgen, nou dat lijkt me vrij evident....
pi_170804595
Ik ben het altijd met LosBuenosMuchachos eens. Verder niet gelezen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 mei 2017 @ 19:06:02 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170805315
waarom hebben we het nog over dat doelpunt in de Kuip :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170805700
'PSV akkoord met doelman Van de Meulenhof over contract'

9 mei 2017

PSV heeft een akkoord bereikt met doelman Mike van de Meulenhof over een contract, zo meldt Eindhovens Dagblad verslaggever Rik Elfrink. De keeper van PSV onder 19 wordt aanstaande donderdag 18 jaar.
PSV Netwerk

Weer een keeper _O_ _O_ :')
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:23:57 #206
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170806017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:06 schreef rubbereend het volgende:
waarom hebben we het nog over dat doelpunt in de Kuip :')
Ik plaatste een linkje van een interview dat Brands gaf. Waarin hij onder meer aangaf dat hij het niet fair vond dat de doellijntechnologie in slechts 1 stadion aanwezig is.
Toen werd dat geinterpreteerd als gejank tegen de doelpuntechnologie, terwijl Brands alleen aangeeft dat het niet fair is dat het in slechts 1 stadion aanwezig is.
Oftewel een hoop gemiep van niet PSV'ers in dit topic, die dit aangrepen om onzin te spuien en te trollen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:24:26 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170806035
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:16 schreef PSVCL het volgende:
'PSV akkoord met doelman Van de Meulenhof over contract'

9 mei 2017

PSV heeft een akkoord bereikt met doelman Mike van de Meulenhof over een contract, zo meldt Eindhovens Dagblad verslaggever Rik Elfrink. De keeper van PSV onder 19 wordt aanstaande donderdag 18 jaar.
PSV Netwerk

Weer een keeper _O_ _O_ :')
Kun je niet genoeg hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 mei 2017 @ 19:41:16 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170806543
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik plaatste een linkje van een interview dat Brands gaf. Waarin hij onder meer aangaf dat hij het niet fair vond dat de doellijntechnologie in slechts 1 stadion aanwezig is.
Toen werd dat geinterpreteerd als gejank tegen de doelpuntechnologie, terwijl Brands alleen aangeeft dat het niet fair is dat het in slechts 1 stadion aanwezig is.
Oftewel een hoop gemiep van niet PSV'ers in dit topic, die dit aangrepen om onzin te spuien en te trollen.
Brands was er ook bij toen dat besloten is toch? Ik vond de reactie van Pennings beter.

Het was een experiment, daarvoor zijn de Kuip en de ArenA gebruikt. Op den duur zal het vast overal komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170816407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben het altijd met LosBuenosMuchachos eens. Verder niet gelezen.
Lange, een verstandige user die ver gaat komen :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:34:12 #210
356891 Abed
hooggeleid
pi_170822145
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:37:14 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170822185
quote:
Tja, verschrikkelijk en treurig. Helaas gebeurt dit overal waar met kinderen wordt gewerkt. Ook bij andere clubs.

En zeker in die tijd, toen er nog veel minder bewustwording was op dit punt. Tegenwoordig zijn er bij vrijwel alle jeugdopleidingen afspraken dat één op één situaties tussen kinderen en medewerkers van de club niet voor kunnen komen. En zelfs dan sluit je het niet uit.

Overal waar met kinderen gewerkt wordt, werken ook pedo's. En die zullen altijd op zoek gaan naar een gelegenheid om hun ranzige ideeën ten uitvoer te brengen.
pi_170822253
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, verschrikkelijk en treurig. Helaas gebeurt dit overal waar met kinderen wordt gewerkt. Ook bij andere clubs.

En zeker in die tijd, toen er nog veel minder bewustwording was op dit punt. Tegenwoordig zijn er bij vrijwel alle jeugdopleidingen afspraken dat één op één situaties tussen kinderen en medewerkers van de club niet voor kunnen komen. En zelfs dan sluit je het niet uit.

Overal waar met kinderen gewerkt wordt, werken ook pedo's. En die zullen altijd op zoek gaan naar een gelegenheid om hun ranzige ideeën ten uitvoer te brengen.
Wat een walgelijke flauwekul. Overal waar met kinderen gewerkt wordt? Really?
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:43:05 #213
356891 Abed
hooggeleid
pi_170822281
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, verschrikkelijk en treurig. Helaas gebeurt dit overal waar met kinderen wordt gewerkt. Ook bij andere clubs.

En zeker in die tijd, toen er nog veel minder bewustwording was op dit punt. Tegenwoordig zijn er bij vrijwel alle jeugdopleidingen afspraken dat één op één situaties tussen kinderen en medewerkers van de club niet voor kunnen komen. En zelfs dan sluit je het niet uit.

Overal waar met kinderen gewerkt wordt, werken ook pedo's. En die zullen altijd op zoek gaan naar een gelegenheid om hun ranzige ideeën ten uitvoer te brengen.
Als dit zo zou zijn dan zou het een aardige janboel worden. Beter houden ze PSV de komende tijd wat beter onder de loep...smeerpijperij.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:44:48 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170822302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een walgelijke flauwekul. Overal waar met kinderen gewerkt wordt? Really?
In elke branche, bedoel ik. Niet letterlijk op elke plek.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:43 schreef Abed het volgende:

[..]

Als dit zo zou zijn dan zou het een aardige janboel worden. Beter houden ze PSV de komende tijd wat beter onder de loep...smeerpijperij.
Wat heb je over dit onderwerp gepost toen er in 2014 iemand de Toekomst werd afgeflikkerd om dit zelfde onderwerp? Dat was veel recenter dan dit misbruik bij PSV....
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:48:41 #215
356891 Abed
hooggeleid
pi_170822370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In elke branche, bedoel ik. Niet letterlijk op elke plek.

[..]

Wat heb je over dit onderwerp gepost toen er in 2014 iemand de Toekomst werd afgeflikkerd om dit zelfde onderwerp? Dat was veel recenter dan dit misbruik bij PSV....
Geen idee of er toen over gepost is eigenlijk, ook niet echt relevant voor deze situatie.
PSV verdedigen door naar Ajax te wijzen is ook een beetje respectloos naar de slachtoffers. Het gaat hier niet om doellijntechnologie.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:55:09 #216
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170822458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:48 schreef Abed het volgende:

[..]

Geen idee of er toen over gepost is eigenlijk, ook niet echt relevant voor deze situatie.
PSV verdedigen door naar Ajax te wijzen is ook een beetje respectloos naar de slachtoffers. Het gaat hier niet om doellijntechnologie.
Het gaat hier ook niet om het verdedigen van een club. Punt is dat dit overal kan gebeuren. Bij PSV, bij Vitesse, bij Ajax, bij het kinderdagverblijf, op school, bij de zwemles, bij het turnen, in de kerk.

Je kunt hier maar één persoon op aankijken en dat is de dader. Ik zie geen enkele reden om PSV te verdedigen, omdat PSV hier niets aan kan doen. In de jaren '70 en '80 was de controle en het bewustzijn dat je als club hier een verantwoordelijkheid in had, nog lang niet aanwezig. Dat is pas veel later gekomen. Tijden veranderen gelukkig, wat dat betreft.

Tegenwoordig zijn op vrijwel alle plekken waar men met kinderen werkt protocollen waardoor dit soort zaken veel moeilijker kan voorkomen. Het is ook goed dat PSV hier nu zo open over communiceert en toch verantwoordelijkheid neemt door een meldpunt in te stellen en de slachtoffers te begeleiden. Meer kun je niet van ze verwachten.

Maar eigenlijk ben ik gek dat ik serieus op je getroll reageer.
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:59:42 #217
356891 Abed
hooggeleid
pi_170822527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het gaat hier ook niet om het verdedigen van een club. Punt is dat dit overal kan gebeuren. Bij PSV, bij Vitesse, bij Ajax, bij het kinderdagverblijf, op school, bij de zwemles, bij het turnen, in de kerk.

Je kunt hier maar één persoon op aankijken en dat is de dader. Ik zie geen enkele reden om PSV te verdedigen, omdat PSV hier niets aan kan doen. In de jaren '70 en '80 was de controle en het bewustzijn dat je als club hier een verantwoordelijkheid in had, nog lang niet aanwezig. Dat is pas veel later gekomen. Tijden veranderen gelukkig, wat dat betreft.

Tegenwoordig zijn op vrijwel alle plekken waar men met kinderen werkt protocollen waardoor dit soort zaken veel moeilijker kan voorkomen. Het is ook goed dat PSV hier nu zo open over communiceert en toch verantwoordelijkheid neemt door een meldpunt in te stellen en de slachtoffers te begeleiden. Meer kun je niet van ze verwachten.

Maar eigenlijk ben ik gek dat ik serieus op je getroll reageer.
Als je een relevant nieuwsbericht van vandaag getroll vind dat is best hoor, maar dan ga ik verder niet meer inhoudelijk op je in.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:04:28 #218
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170822611
quote:
15s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:59 schreef Abed het volgende:

[..]

Als je een relevant nieuwsbericht van vandaag getroll vind dat is best hoor, maar dan ga ik verder niet meer inhoudelijk op je in.
Het nieuwsbericht is nieuw, echter het onderwerp is al 30-40 jaar oud. Niet dat dat het minder erg maakt, maar wat valt daar vandaag de dag nog aan te doen. Dit kan bij elke club gebeuren (niet dat dat het minder erg maakt), maar waarom die discussie voeren in een PSV topic?
Viespeuken zitten overal, en hopelijk wordt er overal tegen opgetreden.

Zo klaar, nu weer over voetbal a.u.b.
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:19:29 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170822915
quote:
15s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:59 schreef Abed het volgende:

[..]

Als je een relevant nieuwsbericht van vandaag getroll vind dat is best hoor, maar dan ga ik verder niet meer inhoudelijk op je in.
Het nieuwsbericht is relevant, jouw wijze van bespreken daarvan niet. Over iets wat 40 jaar geleden is gebeurd roepen dat het gevuilpijperij bij PSV extra onder de loep moet worden genomen de komende tijd, is gewoon trollen.

Maar prima als je niet meer op mij reageert hoor, daar mis ik niets aan.
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:03:52 #220
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170827177
Die musical is geannuleerd.
Was toch al te triest voor woorden


http://www.psv.nl/psv/nie(...)gang-geannuleerd.htm
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:48:48 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170828109
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef JaafkeEHV het volgende:
Die musical is geannuleerd.
Was toch al te triest voor woorden


http://www.psv.nl/psv/nie(...)gang-geannuleerd.htm

Gelukkig. Was een garantie voor treurigheid.
pi_170832188
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef JaafkeEHV het volgende:
Die musical is geannuleerd.
Was toch al te triest voor woorden

http://www.psv.nl/psv/nie(...)gang-geannuleerd.htm

quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gelukkig. Was een garantie voor treurigheid.
Cultuurbarbaren :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170840280
mooi om te zien dat psv zijn katholieke roots niet verloochent
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:13:29 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170844005
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:35 schreef Adames het volgende:
mooi om te zien dat psv zijn katholieke roots niet verloochent
???
PSV is voor zover ik weet altijd al een geloofsneutrale vereniging geweest.
Dus matige poging dit 3/10
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:49:21 #225
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_170845079
quote:
'Tweede seizoenshelft PSV was wel kampioenswaardig'
EINDHOVEN - In aanloop naar het slotduel van PSV in dit seizoen (zondag thuis tegen PEC Zwolle) heeft ook technisch manager Marcel Brands wederom in de spiegel gekeken. Hij bestrijdt nadrukkelijk dat tevredenheid de boventoon zou voeren binnen de club, wat uit het aanblijven van de volledige technische staf afgeleid zou kunnen worden.

,,Weet je wat het is", zegt Marcel Brands tijdens het gesprek. ,,We hebben dit seizoen veel te veel gelijke spelen geboekt, maar er was geen crisis waarin we wekenlang achter elkaar niks wonnen. Misschien had ik na weer zo'n gelijkspel ook intern meer kunnen doen, maar het was steeds net niet in plaats van dat we in een stevige crisis belandden. Wel blijf ik erbij dat we na de winterstop beter gepresteerd hebben. Als we zondag kunnen winnen, pakken we in deze helft 42 punten en dat is kampioenswaardig. Voor de winterstop was dat zeker niet zo", stelt Brands.

Gefaald
Er is helemaal niks om tevreden over te zijn, benadrukt de technisch manager van PSV. ,,We hebben eerlijk geëvalueerd en blijven dat doen. Ja, we hebben gefaald in het bekertoernooi, zijn geen kampioen geworden en in Europa niet doorgekomen. Dan is er helemaal niets om tevreden over te zijn. Dat lijkt me heel duidelijk en ik ben daarvoor absoluut mede-verantwoordelijk. Natuurlijk had ik dingen anders kunnen doen en misschien ook moeten doen. Maar dat blijft met de wijsheid van achteraf altijd makkelijk oordelen."

Voorzien
Brands gaf eerder deze week al aan dat de doelpuntendroogte van Luuk de Jong een van de grootste tegenvallers voor PSV is geweest en dat dit voor de club moeilijk te voorzien was. De afgelopen twee seizoenen maakte De Jong gemiddeld 23 goals, nu 8. ,,Die cijfers spreken voor zich. Je kunt dan wel zeggen dat we een buitenspeler erbij hadden moeten halen, maar waren afhankelijk van anderen. We zijn er vorig seizoen in de zomer ook mee bezig geweest, maar wel in de veronderstelling dat Luciano Narsingh zou vertrekken. Uiteindelijk kwam er pas diep in de laatste transferweek heel serieuze belangstelling voor hem en toen hebben we niet meer kunnen schakelen. En er zijn financieel ook grenzen voor ons." PSV had bijvoorbeeld serieuze interesse in de Zweed Alexander Isak, die voor ongeveer 9 miljoen euro van AIK Solna naar Borussia Dortmund verhuisde. Bedragen die de club niet kan ophoesten.

Radar
In de winterstop ging PSV voor een nieuwe huurconstructie van Marco van Ginkel en kwam er opnieuw geen aanvaller, ondanks het vertrek van Luiz 'Beto' da Silva, Narsingh en Florian Jozefzoon. De club keek wel rond en onder meer de Mexicaan Hirving Lozano stond op de radar, is algemeen bekend. Brands wil nu op die naam echter niet ingaan en ook niet op andere namen, omdat hij geen trek heeft om zijn plannen in dit stadium in het transfergeweld met de concurrentie te delen.

Stapelen
,,We hebben in de winterstop bij elkaar gezeten en wilden na de komst van Van Ginkel niet nóg een speler halen. Dan zouden we zijn gaan stapelen. Misschien hadden we eigenlijk al te veel spelers na de winterstop omdat de bank af en toe behoorlijk vol zat."
Uit het ED.

Met dit verhaal van Brands is serieus zoveel mis dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen :')
Ik had van onze TD wel iets meer verwacht dan scorebordjournalistiek en wijzen naar externe/onverwachte factoren. En het meest trieste is de opmerking over het "stapelen". Ja, als je alleen maar centrale middenvelders haalt, ben je inderdaad aan het stapelen. Terwijl we de tweede seizoenshelft NUL échte vleugelspelers in de selectie hadden. Man man man :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')