abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper zaterdag 15 april 2017 @ 04:26:13 #26
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170231663
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:43 schreef davedavy het volgende:
Ik wil er een bestellen maar ze zijn out of stock :') Vandaar dat ik maar meedoe :') Ik wil hem graag gebruiken op mijn vakantie naar Ibiza. Kleur blauw :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:13 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dit idd
Metal zwart, wacken festival.
Hendig tassie, waterdicht
Excuses daarvoor, we dachten een mooie voorraad te hebben, maar de afgelopen dagen zijn er honderden besteld in voornamelijk Duitsland (drie keer raden waar ze die gaan gebruiken :+ ).
De nieuwe voorraad is er volgens m'n collega spoedig!
pi_170232128
Doe mij maar oranje, kleurt goed bij mijn huid. en past goed bij de zon

verder lijkt zo'n opvouwbare stoel wel handig, hoef je geen stoelen meer te sjouwen naar het strand
http://www.banggood.com/O(...).html?rmmds=category

[ Bericht 3% gewijzigd door ._HAAK_. op 15-04-2017 14:12:06 ]
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zaterdag 15 april 2017 @ 10:23:30 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170233117
Een roze, want roze O+ Ik heb sinds drie weken een moestuin op 2 km lopen van mijn huis, maar we hebben er nog geen schuurtje op, dus we moeten alles elke dag mee naar huis nemen te voet, met dit geniale ding kunnen we wel lekker chillen daar tussen het harde werken door.
Oh en dan lijkt deze me er ook nog superfijn bij! http://www.banggood.com/N(...).html?rmmds=category
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 10:36:04 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_170233260
Ik ga naar Belfast en mij is aangeraden zoveel mogelijk oranje spulletjes mee te nemen want dat vinden ze daar supertof dus heb ik ook een oranje stoel nodig w/



ik heb mogelijk met al mijn oranje meuk ook nog een self defence stick nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_170233338
Ik wil graag een blauwe Lazy Sofa O+

Wij kunnen ook dit jaar niet op vakantie vanwege onze grote verbouwing die veel meer kost dan begroot. We hebben 1300 vierkante meter grond en niets om op te liggen in de tuin dus een Lazy Sofa zou heel erg van pas komen.
We gaan wel wat dagjes weg, bij een picknick in het park met vrienden of op het strand komt de Lazy Sofa vast tot zijn recht. En aangezien we onze Big Green Egg brbecue's niet mee kunnen nemen op stap, willen we graag een Outdoor Picnic Barbecue meenemen.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 10:42:52 #31
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_170233354
Paars! Bazenkleur!

Ik ga de komende tijd veel korte reisjes maken en heb bij veel verschillende (soms wat discutabele) B&B's en hostels geboekt. Zo'n handzame lazy sofa zou ideaal zijn! Overal mee naartoe te nemen en de zekerheid dat ik na een lange dag rustig kan chillen en als de slaapgelegenheid echt rampzalig is heb ik zelfs een mooie backup om op te slapen :)

En verder kan deze bierriem natuurlijk niet ontbreken!! Ik zie mezelf al lopen door onbekende steden en de mooie natuur, genietend van een welverdiende voorraad lokaal bier!
pi_170235300
1. We gaan 2 weken naar de Noordkaap in een oud barrel van maximaal 500 euro.
Deze lazybag zou zeer van pas komen aangezien we nog niks hebben om op te zitten. (kamperen)
2. Ijsblauw natuurlijk want Noordkaap!
3. Deze, die had ik al besteld voor de reis, een paar weken terug binnen gekregen. Handig, licht en compacte tafel. http://www.banggood.com/O(...)08.html?rmmds=search
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_170235801
Heerlijk om te gebruiken op het balkon in de zon of op het strand voor de reddingspost tijdens de vrije uurtjes. De kleur maakt niet zoveel uit, maar blauw of groen vallen wel lekker op op het strand.


Deze koffiemolen met koffiezetmogelijkheid spreekt mij onwijs aan verder. De dag begint niet goed als er geen goede koffie gezet kan worden.
pi_170236768
Hele toffe prijs. Ik wilde er zelf eentje bestellen, maar helaas is alles uitverkocht.

Daarom kies ik heel eigenwijs voor de IPRee Fast Infatable Lazy Sofa
http://www.banggood.com/F(...).html?rmmds=category

Als ik zou winnen ga ik voor de oranje

[ Bericht 68% gewijzigd door Benny op 15-04-2017 15:59:51 ]
pi_170237225
Een paarse lijkt me super tof. Het is immers de lievelingskleur van mijn vriendin.
Ik denk niet dat we hem naar Colombia mee gaan nemen, maar hij zal zeker van pas zijn bij barbecue avonden in de tuin.
We gaan ook een paar keer kamperen komende zomer maar moeten nog een tent regelen. Zoiets zou wel handig kunnen zijn: https://m.banggood.com/4-(...)iking-p-1127328.html
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_170237462
Heerlijk in het zonnetje zitten op de GELE lazy sofa. Geel omdat het bij een lekker biertje past, en tevens gewoon een vrolijke kleur is.

http://www.banggood.com/O(...).html?rmmds=category

Een multifunctionele schep lijkt me handig tijdens het kamperen en de natuur. Je kunt er naast graven ook mee zagen of zelfs een biertje openen.
Moeten zij weten
pi_170237870
Wij gaan in september op luilekker reis met surprise.me. De zwarte lazy sofa lijkt mij perfect om mee te nemen naar waar deze verrassingsreis ons heen brengt.

Deze picknick mand lijkt mij ook super om eens lekker oldschool ergens te gaan pick-nicken.

http://www.banggood.com/Outdoor-Camping-Picnic-Backpack-4-Persons-BBQ-Lunch-Storage-Bag-Travel-With-Tableware-Set-p-1091603.html?rmmds=category
pi_170240474
OH wat een Gaaf ding !

die zou ik graag willen , Orange
dan kan het vee rustig door grazen
Onransjeh chillen bij de Lek , kleur in de uiterwaarden
Fokker die over de A2 lekbrug toeteren . krijgen een terugzwaai garantie
..
Outdoor Travel Waterproof Climbing Boots Camping Hiking Trekking Sports Shoes Antiskid Wearproof Mountaineering Footwear. mooi produkt , lekker banjeren door het water
met deze uitermate geschikte kandidaten

[ Bericht 0% gewijzigd door StruisVogelt op 15-04-2017 18:10:07 ]
If the spell won't kill you, your ego does
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 17:13:59 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_170240842
Als 'echte' FOK!ker ga ik natuurlijk niet op vakantie :P Maar de zwarte staat mooi op mijn balcon.

En met deze verrekijker kan ik dan mooi mijn buren in de gaten houden:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170241242
Die groene lijkt me echt superrelaxed om op te chillen als we naar Texel gaan. Een keertje vakantie in eigen land w/

Verder lijken deze me super handig
http://www.banggood.com/N(...)e-Bag-p-1134859.html :s)
pi_170242093
Ik hou ontzettend van relaxen in een van de mooie parkjes in Eindhoven, meestal met een groepje vrienden, kleedjes erbij, hapjes en drankjes en dan heerlijk een paar uurtjes chillen als het mooi weer is. Deze zomer wordt het wat lastiger omdat ik aan mijn voet geopereerd wordt en ik een maandje met mijn voet omhoog mag zitten. Gelukkig krijg ik een rolstoel, en rol ik (hopelijk) met gemak naar de Eindhovense parkjes toe. Zo'n Lazy Sofa is dan natuurlijk wel enorm handig om (met een beetje hulp) mezelf of mijn voetje erop neer te vleien. De kleur is natuurlijk knalrood, zodat iedereen mij ziet en niemand per ongeluk tegen mijn voet aanloopt. :)
pi_170242141
Ik sseggg HEEE doe mij er maar TWEE!!! heb ik wel nodig met mijn postuur!! ( beetje zelfspot kan geen kwaad toch?? Liefst een met een lengtestreepje dat maakt slanker!
Me first and then others
  zaterdag 15 april 2017 @ 18:58:57 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_170243318
Ik zou graag een zwarte willen winnen voor mijn stiefzoon, een echte festivalganger, en ook grootverbruiker van luchtbedden die hij erg snel sloopt :P Ik denk dat hij met deze een fijn hangbed heeft wat-ie makkelijk kan meenemen.

Ik zou zelf best graag deze willen: http://www.banggood.com/C(...).html?rmmds=category
De camping backpack. Vette camoprint & voor mijn toekomstige hikevakanties heb ik nog helemaal geen handige backpack om spulletjes in te doen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 15 april 2017 @ 19:30:27 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170243930
De zwarte, omdat zwart, O+ , zou geweldig van pas komen op RockWerchter! (en op een aantal andere festivals!)

Verder spreekt de 270x140CM Portable Parachute Hammock Nylon Double Swing Bed For Camping Hiking Travel me erg aan, zo kan ik makkelijk overal waar bomen zijn (in de natuur *O* ) lekker relaxen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170244606
Ik heb net maar meteen twee rode gekocht, want mijn vakantie kon niet op een winactie wachten. Maar ik zou er graag nog eentje hebben om mee te nemen naar het park met wat vrienden, kunnen zij tenminste ook chillen. Nog een rode dan.

Verder vind ik deze barbecue die op zonlicht werkt ook erg fascinerend: http://www.banggood.com/C(...).html?rmmds=category
  zaterdag 15 april 2017 @ 20:25:14 #46
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_170245620
De groene lijkt mij heel geschikt. Dan kan ik hem mooi opzetten in het bos s'ochtends vroeg in Frankrijk deze zomer en genieten van de natuur. Mooie schutkleur komt wel van pas met het horen van de vogels zo dichtbij.

Verder spreekt de...

''Alocs Camping Travel Coffee Grinding Machine 4 In 1 Brewed Coffee Bean Grinder Mug Cup''


http://www.banggood.com/A(...).html?rmmds=category

...mij wel aan. Vers kopje zelf gemalen koffie erbij.. ultiem genot :)
pi_170245816
De zwarte lijkt mij wel wat, valt lekker op in de wilde natuur, ik ga op vakantie in het park naast m'n huis, want ik ben net een bedrijf gestart en kan dus niet teveel uitgeven.

Verder spreekt dit mij dan wel weer aan om mee te nemen, mocht de vakantie dan toch kut met peren zijn in zo'n park vol met junks, dan kan ik in ieder geval nog een boom opzoeken.
pi_170249847
Ik zou graag een paarse willen. Iedereen weet dat paars mijn lievelingskleur is, dus als hij dan wegwaait brengen ze hem vast weer naar mij terug. Dan kan ik deze zomer mooi op het strand hangen, terwijl mijn zoon zijn eerste surflessen krijgt.
En als er dan een mooi zonnescherm bij zou zitten zoals deze: sun canopy, dan voorkom ik ook nog dat ik zo rood word als een kreeft. Anders kleur ik niet mooi meer bij mijn sofa
pi_170251930
De groene versie zou me erg van pas komen als ik van de zomer naar Italie ga en dan op de camping lekker kan relaxen in de zon. Groen omdat die het meest aansluit bij de omgeving.
Muggen en ander gezoem is daarbij niet zo welkom, dus dan komt het volgende wel van pas.
http://www.banggood.com/O(...).html?rmmds=category
pi_170253685
Ik zou het liefst een roze willen hebben, want dat past mooi bij het andere artikel wat ik dan zou kiezen:



Als ik zo'n ding zou winnen, geef ik hem waarschijnlijk aan een goede vriendin van me voor in de tuin van haar nieuwe huisje, en om mee te nemen als ze naar lowlands gaat dit jaar. Tenzij ze hem niet leuk vindt, dan houd ik hem zelf. :D Lekker op m'n balkon liggen, altijd die roze string aan natuurlijk. Laat die zomer maar komen. 8-)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')