abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:50:37 #226
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170156470
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mijn Blissey van 22** heeft 350+ HP. Zelfs een Chansey van 900 zit al over de 200 HP volgens mij. Ik zou zeggen: altijd.
Ja maar ook zodat het niet te vervelend wordt voor mijn teamgenoten.

Blisseys van 1600 heeft niemand wat aan lijkt me.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170156525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
niet te vervelend wordt voor mijn teamgenoten
Gewoon zorgen dat er OF iets lagers onder staat OF je nummer 10 bent die iets plaatst. Anders altijd kut.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_170156633
Zo ik moet even stoom afblazen hoor! Was ik vanavond nog lekker een blauwe level 10 aan het neerhalen, komen er drie blauwen even vier rode level 10 torens omgooien (ze waren vanmiddag ook al bezig). Ik gaf ze nog het voordeel van de twijfel, ben ze gevolgd en alles weer rood gemaakt, ook al hadden ze massa's Blisseys, Snorlaxen en Tyranitars (allemaal hoge levels), maar ik heb ze op heterdaad betrapt! Een gym die ik net weer rood had, werd voor mijn ogen (en een andere rode die toegesneld was omdat ie 't thuis ook had zitten volgen) neergehaald door onzichtbare spelers. Wat heb ik toch een hekel aan spoofers! Als iemand Esmotim, MewTwoChicky of Bluekingkong007 tegenkomt, graag rapporteren! Verder nu mijn vraag: zijn er appgroepen voor rood in Utrecht? Ik zou deze mensen graag een kopje kleiner maken en wat torens van ze slopen, alleen zijn nu mijn revives op :c

On a happier note: Ik ving een Ampharos in het wild, wat een maf beest is dat zeg :D.
pi_170156760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:55 schreef Sardonyx het volgende:
Zo ik moet even stoom afblazen hoor! Was ik vanavond nog lekker een blauwe level 10 aan het neerhalen, komen er drie blauwen even vier rode level 10 torens omgooien (ze waren vanmiddag ook al bezig). Ik gaf ze nog het voordeel van de twijfel, ben ze gevolgd en alles weer rood gemaakt, ook al hadden ze massa's Blisseys, Snorlaxen en Tyranitars (allemaal hoge levels), maar ik heb ze op heterdaad betrapt! Een gym die ik net weer rood had, werd voor mijn ogen (en een andere rode die toegesneld was omdat ie 't thuis ook had zitten volgen) neergehaald door onzichtbare spelers. Wat heb ik toch een hekel aan spoofers! Als iemand Esmotim, MewTwoChicky of Bluekingkong007 tegenkomt, graag rapporteren! Verder nu mijn vraag: zijn er appgroepen voor rood in Utrecht? Ik zou deze mensen graag een kopje kleiner maken en wat torens van ze slopen, alleen zijn nu mijn revives op :c

On a happier note: Ik ving een Ampharos in het wild, wat een maf beest is dat zeg :D.
waar in Utrecht zit je? Ik in Zuilen. En:

quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zou ik hierdoor opeens zo lang in gyms zitten? Zit nu nog op 16, maar 4 verloren in een week tijd dus :o

https://www.reddit.com/r/(...)ar_currently_active/

Minder shavers en blauwe cheaters?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 21:59:28 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170156789
Spoofers :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 11 april 2017 @ 21:59:55 #231
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170156809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:55 schreef Sardonyx het volgende:
Zo ik moet even stoom afblazen hoor! Was ik vanavond nog lekker een blauwe level 10 aan het neerhalen, komen er drie blauwen even vier rode level 10 torens omgooien (ze waren vanmiddag ook al bezig). Ik gaf ze nog het voordeel van de twijfel, ben ze gevolgd en alles weer rood gemaakt, ook al hadden ze massa's Blisseys, Snorlaxen en Tyranitars (allemaal hoge levels), maar ik heb ze op heterdaad betrapt! Een gym die ik net weer rood had, werd voor mijn ogen (en een andere rode die toegesneld was omdat ie 't thuis ook had zitten volgen) neergehaald door onzichtbare spelers. Wat heb ik toch een hekel aan spoofers! Als iemand Esmotim, MewTwoChicky of Bluekingkong007 tegenkomt, graag rapporteren! Verder nu mijn vraag: zijn er appgroepen voor rood in Utrecht? Ik zou deze mensen graag een kopje kleiner maken en wat torens van ze slopen, alleen zijn nu mijn revives op :c

On a happier note: Ik ving een Ampharos in het wild, wat een maf beest is dat zeg :D.
Sow, Ampharosje gevangen hoor :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_170156951
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

waar in Utrecht zit je? Ik in Zuilen. En:

[..]

Wilhelminapark :). Ik zit voornamelijk in de gyms op de weg richting de Uithof, altijd mooi rood, tot nu dan dus >(. Vier neergehaald in een mum van tijd. Ik heb ze wel alledrie gerapporteerd, maar geen idee of dat helpt, dus ik hoop dat die ban wave snel voor die idioten komt! Die Esmotim en zijn gang zitten trouwens door het hele centrum in alle gyms, best wel dubieus.
pi_170157097
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:04 schreef Sardonyx het volgende:

[..]

Wilhelminapark :). Ik zit voornamelijk in de gyms op de weg richting de Uithof, altijd mooi rood, tot nu dan dus >(. Vier neergehaald in een mum van tijd. Ik heb ze wel alledrie gerapporteerd, maar geen idee of dat helpt, dus ik hoop dat die ban wave snel voor die idioten komt! Die Esmotim en zijn gang zitten trouwens door het hele centrum in alle gyms, best wel dubieus.
Ah dat is precies de andere kant :D Een vriend van me woont daar, maar altijd als ik kom is alles level 10 rood dus geen plek.

Ben ook benieuwd wat die ban wave gaat doen. Ik mis wat weerstand zonder die spoofers :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_170157561
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Ah dat is precies de andere kant :D Een vriend van me woont daar, maar altijd als ik kom is alles level 10 rood dus geen plek.

Ben ook benieuwd wat die ban wave gaat doen. Ik mis wat weerstand zonder die spoofers :P
Heh, volgens mij heb ik je nog niet zo lang geleden in het Wilhelminapark zien staan, kan dat? Maar ja, vrij actieve rode spelers hier, je moet er snel bij zijn B|. Alleen tegen spoofers is het lastig opboksen.
pi_170157910
Hahaha, ik zie nu dat geel ook een beetje klaar is met Esmo, ik zie Esmotimgaatdood en Eyesareonesmo in een gym staan :D :') .
pi_170157952
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:18 schreef Sardonyx het volgende:

[..]

Heh, volgens mij heb ik je nog niet zo lang geleden in het Wilhelminapark zien staan, kan dat? Maar ja, vrij actieve rode spelers hier, je moet er snel bij zijn B|. Alleen tegen spoofers is het lastig opboksen.
Ik heb een paar weken geleden tijdens het farmen van cyndaquil een gym daar een middagje verdedigd, dus zou kunnen :D DIe gym heb ik denk ik een week in gestaan.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:40:06 #237
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_170158229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:30 schreef Sardonyx het volgende:
Hahaha, ik zie nu dat geel ook een beetje klaar is met Esmo, ik zie Esmotimgaatdood en Eyesareonesmo in een gym staan :D :') .
:D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:42:53 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170158315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:30 schreef Sardonyx het volgende:
Hahaha, ik zie nu dat geel ook een beetje klaar is met Esmo, ik zie Esmotimgaatdood en Eyesareonesmo in een gym staan :D :') .
Lachen. Esmo moet oppassen voor de banhamer zo te zien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 23:00:27 #239
42184 crew  DaMart
pi_170158754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:55 schreef Sardonyx het volgende:
Zo ik moet even stoom afblazen hoor! Was ik vanavond nog lekker een blauwe level 10 aan het neerhalen, komen er drie blauwen even vier rode level 10 torens omgooien (ze waren vanmiddag ook al bezig). Ik gaf ze nog het voordeel van de twijfel, ben ze gevolgd en alles weer rood gemaakt, ook al hadden ze massa's Blisseys, Snorlaxen en Tyranitars (allemaal hoge levels), maar ik heb ze op heterdaad betrapt! Een gym die ik net weer rood had, werd voor mijn ogen (en een andere rode die toegesneld was omdat ie 't thuis ook had zitten volgen) neergehaald door onzichtbare spelers. Wat heb ik toch een hekel aan spoofers! Als iemand Esmotim, MewTwoChicky of Bluekingkong007 tegenkomt, graag rapporteren! Verder nu mijn vraag: zijn er appgroepen voor rood in Utrecht? Ik zou deze mensen graag een kopje kleiner maken en wat torens van ze slopen, alleen zijn nu mijn revives op :c

On a happier note: Ik ving een Ampharos in het wild, wat een maf beest is dat zeg :D.
Die kwam ik in Houten ook tegen. Die Mewtwochicky stond in iets van 4 of 5 gyms met een Tyranitar binnen een aantal weken na de introductie van gen2. Volgens mij heeft dat groepje (is vermoeden, heb geen gewijs) me ook al eens uit een blauwe gym geschaafd.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 12 april 2017 @ 08:01:32 #240
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_170160958
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zou ik hierdoor opeens zo lang in gyms zitten? Zit nu nog op 16, maar 4 verloren in een week tijd dus :o

https://www.reddit.com/r/(...)ar_currently_active/

Minder shavers en blauwe cheaters?
Altijd na een gedwongen update.
Ik had daar op gewacht om de wijk terug te veroveren die 2 a 3 weekenden geleden afgepakt was over verdachte omstandigheden en verrassing, al die hyperactieve blauwen blijken nu ineens niet in staat om die gyms te verdedigen.
Daarom gisteren maar een van hun meest solide gyms afgesnoept. B-)
Life is what you make it.
pi_170161214
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 08:01 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Altijd na een gedwongen update.
De nieuwste versie was al gekraakt voor dat hij geforceerd werd. Dus daar ligt het niet aan :P
pi_170161282
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ik las net dat in de code van de laatste versie van het spel wat hints zijn gevonden richting de nieuwe opzet van gyms. Blijkbaar krijg je straks een notificatie als een pokemon vecht in een gym en lijkt het er op dat je je pokemon af en toe moet gaan voeren...

Zie bijvoorbeeld hier: https://www.reddit.com/r/(...)j1dwh5ku&sh=48fbef63
Ik heb het een en ander ff doorgelezen maar ik wordt hier echt niet bijster enthousiast van. Ik voorzie alleen maar meer spoofervoordelen. Zoals ik lees moet je je pokemon reviven, voeren enz.
In Ingress kan dat wel vanaf afstand. Maar in PoGo zou dat voor spoofers allemaal geen reet uitmaken. Plus het voeden en reviven van Pokemon die in een Gym zitten houdt in dat je 100-en stops moet gaan spinnen om aan genoeg potions en berry's te komen. Weer in het voordeel van spoofers t.o.v. legit spelers. Laat ik het dan niet eens hebben over de spelers op het platte land
Je krijgt een melding dat een Gym wordt aangevallen...wil je het een spoofer nog makkelijker maken??
pi_170161434
Spoofen gaat zo lonen. Even naar een iOS-versie zoeken :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_170161492
Bij Niantic heeft men geen behoefte aan opsporen van spoofers en multi accounters, marktwaarde is grotendeels gebaseerd op actieve spelers. Jammer dat men het niet schoon houd, dat zou ook echte spelers meer actief houden. Ik woon in een buurt waar zoveel spoofers actief zijn dat een gym aanvallen, laat staan vasthouden niet te doen is. Val je om 3 uur snachts een gym aan in Vondelpark, word hij weer binnen 1 minuut overgenomen terwijl er niemand in de buurt is.

Wat beter zou werken is beloning op basis van gewonnen gevechten, wat ik ook niet snap is dat er niet meer variatie in de beesten zit, breng aantal spawns terug tot 1/10e, maar naar een betere verdeling.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 12 april 2017 @ 09:12:40 #245
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170161569
Zou leuk zijn als er meer gym-waardige pokies zijn idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170161624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:12 schreef Perrin het volgende:
Zou leuk zijn als er meer gym-waardige pokies zijn idd.
Dat is ook zoiets, er zit totaal geen logica in CP of gymwaardigheid, feitelijk zie je altijd maar een stuk of 3 pokemons in gyms staan, Snorlax, Dragonite, Gyrados. Het zou veel leuker zijn als er max 20 procent verschil in sterkte zou zitten en dat movesets veel belangrijker worden, dat maakt het ook strategisch. En daarnaast zet 98% gewoon zijn hoogste pokemon in de gym, of dat nou een waardeloos ding is of niet, maar de kans dat je er uit gegooid word is gewoon lager. Aan het begin toen er minder hoge CP's waren zag je ook veel meer variatie, wie ziet er nu nog bjvoorbeeld een Arcanine in een gym? Dat vind ik typisch zo een pokemon die waardeloos is geworden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 12 april 2017 @ 09:19:22 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170161661
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is ook zoiets, er zit totaal geen logica in CP of gymwaardigheid, feitelijk zie je altijd maar een stuk of 3 pokemons in gyms staan, Snorlax, Dragonite, Gyrados. Het zou veel leuker zijn als er max 20 procent verschil in sterkte zou zitten en dat movesets veel belangrijker worden, dat maakt het ook strategisch. En daarnaast zet 98% gewoon zijn hoogste pokemon in de gym, of dat nou een waardeloos ding is of niet, maar de kans dat je er uit gegooid word is gewoon lager. Aan het begin toen er minder hoge CP's waren zag je ook veel meer variatie, wie ziet er nu nog bjvoorbeeld een Arcanine in een gym? Dat vind ik typisch zo een pokemon die waardeloos is geworden.
Victreebel, Exeggutor, Lapras. :'(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 12 april 2017 @ 09:21:11 #248
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_170161686
Vooral met Lapras voel ik me wel echt genaaid. Bloed, zweet en tranen om die op max te krijgen... en net toen ik hem max had, NERF. :(
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_170161770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:21 schreef Molurus het volgende:
Vooral met Lapras voel ik me wel echt genaaid. Bloed, zweet en tranen om die op max te krijgen... en net toen ik hem max had, NERF. :(
Toen had ik gelukkig nog niet eens een Lapras
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2017 @ 09:29:51 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170161811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:21 schreef Molurus het volgende:
Vooral met Lapras voel ik me wel echt genaaid. Bloed, zweet en tranen om die op max te krijgen... en net toen ik hem max had, NERF. :(
Idem :{
Van 1200 naar 2400 met niets dan wandelen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')