abonnement Unibet Coolblue
pi_169920128
Uitgerekende data:

15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina (jongen)

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee (jongen)
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy (jongen)
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles
22 augustus: Flav
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
4 september: dobbey
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 03-04-2017 19:24:30 ]
pi_169920141
Van harte gefeliciteerd Hillz! Leuke naam!!! & fijn dat je zo'n fijne vlotte bevalling had :)..
pi_169920236
Klinkt als een fijne bevalling Hilz! Ik hoop dat ik ook de snel-bevallen trend ga volgen binnenkort 8-)

Ik lag weer te piekeren vannacht o|O Echt als ik die uit-knop eens kon vinden... maar goed, 5 uur slaap. Straks naar MiB, even een uurtje door het bos en verder niets vandaag :)
pi_169920253
Hilz jij speedy! Van harte gefeliciteerd *O*

(Het is inderdaad opvallend hoe snel al die tweede kindjes de laatste tijd hier geboren worden; als in: snelle bevallingen dus :o )
pi_169920275
Yay Thistle vanaf vandaag mag je thuis *O* Of ben je ook al stiekem voorgeschoten vannacht ;)

Veel plezier met MiB Fazz, vandaag overdag maar ff dutje pakken nog?
pi_169920319
Hilz, gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

Logi een datum, spannend hoor.

Skittles wat een onzekerheid weer. Hopelijk snel uitsluitsel, zodat je kunt gaan genieten.
pi_169920328
Skittles, nog niet op je gereageerd, maar wat een vervelende en onzekere tijd zeg! Ik hoop dat ze snel kunnen zeggen dat je een gezond kindje met je mee draagt!

16 weken vandaag *O* en maandag ga ik een proefles zwangerschapsyoga doen, samen met mijn nichtje!
Zo gek, onze oudsten schelen 2 weken en nu liggen onze UD's 1 week van elkaar :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169920466
Nee hoor, niet voorgedrongen :)

Fazz, piekeren is echt heel naar. Maak je je druk over de bevalling of pieker je over andere dingen? Wel stoer dat je nog steeds sport! Lekker dat dat gaat.

Leuk zwangerschapsyoga, LeSage, ook leuk dat je het samen kunt gaan doen.
Hier zometeen ook zwangerschapsyoga. Alleen al die dingen die we daar doen worden steeds lastiger dus de helft van de tijd lig ik gewoon op mijn zij te chillen
pi_169920519
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:07 schreef Thistleweed het volgende:
Nee hoor, niet voorgedrongen :)

Fazz, piekeren is echt heel naar. Maak je je druk over de bevalling of pieker je over andere dingen? Wel stoer dat je nog steeds sport! Lekker dat dat gaat.

Leuk zwangerschapsyoga, LeSage, ook leuk dat je het samen kunt gaan doen.
Hier zometeen ook zwangerschapsyoga. Alleen al die dingen die we daar doen worden steeds lastiger dus de helft van de tijd lig ik gewoon op mijn zij te chillen
Een uur zonder dreumes en achterstallig huishouden op de achtergrond op mijn zij chillen vind ik ook echt geen probleem :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169920575
Jaaaah, lekker een uurtje voor jezelf :)
pi_169920620
Hilz gefeliciteerd *O*
Wat een lieve naam
pi_169920639
Hilzillah gefeliciteerd met je meisje! *O*

+ hele voorzichtige meld :@
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169920704
Hilz een meisje O+ *O*

Welkom Twist :W
pi_169920710
38 weken vandaag en de 2e plek, maar geen maart babies meer voor de april dames ;)
Ik heb een goeie nacht achter de rug. Zo fijn, voel me fantastisch. Moet ook wel, vandaag verjaardag van de jongste.

Welkom twist!
pi_169920720
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:40 schreef Theeleuter het volgende:
38 weken vandaag en de 2e plek, maar geen maart babies meer voor de april dames ;)
Ik heb een goeie nacht achter de rug. Zo fijn, voel me fantastisch. Moet ook wel, vandaag verjaardag van de jongste.

Welkom twist!
Gefeliciteerd ^O^
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 09:49:30 #16
382129 crew  Donna
pi_169920790
Gefeliciteerd Hilz! *O*
pi_169920833
LeSage wat leuk! En best bijzonder ook O+

38wk! Thee!!

Twist welkom O+

Skittles :*

Fazz :* piekeren is gewoon k*t...

Ik heb vannacht gewoon voor het eerst in tijden normaal geslapen.. met maar 1wc break *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2017 09:54:45 ]
pi_169920858
Welkom twist ;)

Vrijdag mogen wij een datum gaan plannen voor de keizersnede. De tijd gaat ineens behoorlijk snel...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169921331
Wat spannend Messina :)
pi_169921538
Ik heb momenteel niet de energie om op iedereen te reageren. Ik vind het meelezen hier zo fijn, al die onderdelen van het zwanger-zijn die voorbij komen. In gedachten leef ik echt wel mee met alle goede echo's, stuitgedraaide baby's en pasgeboren kindjes. O+ Maar ik ben alleen maar moe, heb nergens energie voor, voel me vervelend en heb moeite om de dagen door te komen. En nu ben ik ook nog eens flink verkouden, mijn huishouden ligt volledig op zn gat en dan moet ik ook vanavond nog 'gezellig' doen met mijn schoonzus erbij, en ik weet echt niet waar ik het vandaan moet toveren. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169922051
Nou Logi, dit is ook wel heel toevallig. Ik ben sowieso wel tegelijk met een paar nichtjes/neefjes zwanger altijd, maar dat is met 35 stuks ook niet zo moeilijk ;)

Twist O+ welkom!

Nanuke, helemaal niet erg als je niet reageert. Wat stom dat je je zo rot voelt, dan is genieten ook echt ver weg hè?
Kun je het aangeven bij schoonzus en gewoon een avond lekker op de bank liggen? Klinkt alsof je dat nodig hebt! :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169923166
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:56 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb momenteel niet de energie om op iedereen te reageren. Ik vind het meelezen hier zo fijn, al die onderdelen van het zwanger-zijn die voorbij komen. In gedachten leef ik echt wel mee met alle goede echo's, stuitgedraaide baby's en pasgeboren kindjes. O+ Maar ik ben alleen maar moe, heb nergens energie voor, voel me vervelend en heb moeite om de dagen door te komen. En nu ben ik ook nog eens flink verkouden, mijn huishouden ligt volledig op zn gat en dan moet ik ook vanavond nog 'gezellig' doen met mijn schoonzus erbij, en ik weet echt niet waar ik het vandaan moet toveren. ;(
pak je rust, ga even liggen als je de kans hebt :* het wordt beter, je blijft je niet de hele tijd zo voelen.

En anders speel je vanavond gewoon de zwangerkaart O-) dat vind niemand gek.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169927706
Klinkt alsof afzeggen voor vanavond een god idee zou kunnen zijn, Nanuke. Mee schrijven is geen must toch? Ik heb ook periodes dat ik meer lees dan schrijf.

Thee, gefeliciteerd met je jongste, fijn dat je je zo goed voelt.

Welkom Twist!
pi_169928249
Hilz gefeliciteerd!

O Messina wat spannend!! Gezonde spanning dan wel, een leuke dag om naar uit te kijken.

Twist, gefeliciteeeeeeeerd! Het is je gegund, ik duim voor een plakker:)
  zaterdag 1 april 2017 @ 17:10:06 #25
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169928878
Als schoonzus naar jullie komt, zou ik na het eten lekker met een boek in bed gaan liggen. Heel legitiem zou ik dat vinden. Je bent niet voor je lol zo moe tenslotte, en je mag je weekend best besteden op een manier die ook goed is voor jezelf. Hopelijk wordt het beter, en zo niet, dat zie je dan wel weer.

Welkom Twist! Hoop dat je nog heel lang hier kan blijven nu!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169929558
Dank voor het warme welkom allemaal O+

Hopelijk kan ik nu wat langer blijven inderdaad ;)
Nu ongeveer 6w, nog 1,5 week tot de eerst echo, dus da's wel erg spannend!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169929747
Welcome back Twist! O+
pi_169930139
Ik kom nog even zonder bijlees mijn verse Luus posten.
Ze is ZO awesome!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169930300
O+ !
pi_169930565
O+ O+ O+ O+
  zaterdag 1 april 2017 @ 18:58:39 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_169930686
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom nog even zonder bijlees mijn verse Luus posten.
Ze is ZO awesome!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ lekkere bollo ook of niet? Prachtig!
disclaimer
pi_169930715
Hilz O+ O+ O+
pi_169931572
Awww Hilz!! O+
pi_169932170
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+ lekkere bollo ook of niet? Prachtig!
Flinke kwabbies heeft ze :') en een dik buikie.
kind van dr moeder :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Hilzillah op 02-04-2017 03:42:48 ]
pi_169932222
Wat een heerlijke wangen inderdaad Hilz, prachtbaby O+
pi_169932298
Hilz O+
pi_169932413
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom nog even zonder bijlees mijn verse Luus posten.
Ze is ZO awesome!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ wat een leukerd, gefeliciteerd!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:26:59 #38
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169932457
Ah Hilz O+
pi_169932975
Wat een schatje! O+
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:57:04 #40
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169933052
Hilz gefeliciteerd! O+
pi_169933981
Oh Hilz O+ wat een plaatje!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 1 april 2017 @ 21:35:15 #42
73386 Fazz
onderweg
pi_169934115
wat een schatje Hilz O+
pi_169934195
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom nog even zonder bijlees mijn verse Luus posten.
Ze is ZO awesome!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_169934557
Hilz, gefeliciteerd en wat een mooike heb je eruit gekatapulteerd zeg!!
pi_169936144
Proficiat Hillz, prachtig! O+
  zaterdag 1 april 2017 @ 23:43:05 #46
409579 LuDann
All the way
pi_169937099
Van harte gefeliciteerd Hilz, wat een dropje. O+ En leuke naam. ;)
pi_169939472
Gefelicigebaard :D Hillz

Mutsje past nog net! Die wangetjes O+
Schudden voor gebruik
pi_169940148
Goedenmorgen​ allemaal :)

Hoe is het bij Fazz en Thee?
Tweedle vandaag ook 37 weken *O*
pi_169940244
Hier prima hoor, merk wel dat energie sneller op is. Maar niet wakker gelegen vannacht :z

Lekkere toet hilz! Ik heb 2 maten mutsjes in de tas, bij de jongste paste geen van de mutsjes _O-
  zondag 2 april 2017 @ 08:36:20 #50
73386 Fazz
onderweg
pi_169940268
Hier ook een goede nacht *O*

Welkom nieuwe zwangeren! :s)
pi_169940276
Hooooi! :W

Heel vers nieuwe zwangere meld zich! De test is net droog zeg maar. 8-)

Ik zag dat ik nog net op tijd was om het bolletje van Hilz te zien. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169940278
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 08:29 schreef Theeleuter het volgende:
Hier prima hoor, merk wel dat energie sneller op is. Maar niet wakker gelegen vannacht :z

Lekkere toet hilz! Ik heb 2 maten mutsjes in de tas, bij de jongste paste geen van de mutsjes _O-
Dat had Lou ook ja :D kleinere maat zat te strak, maar een maat groter was te groot en schoof steeds voor haar ogen

Fazz een goede nacht *O*
pi_169940300
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 08:38 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat had Lou ook ja :D kleinere maat zat te strak, maar een maat groter was te groot en schoof steeds voor haar ogen
Bij de jongste waren ze beiden te klein :') die van ziekenhuis paste wel, maar die dingen rekken ook als een malle.
pi_169940312
Hilz, want een mooie ronde baby. *O* .

Fazz, goed geslapen gelukkig. Piekeren is zo waardeloos. Heb je wel eens aan meditatie e.d. gedaan?

Wij zijn gisteren even heel hard aan de slag gegaan hier thuis. Onze slaapkamer is nu babyklaar en ook de babykamer zelf vordert. Ik vind het echt heel fijn, als het zoveel mogelijk voor mijn verlof op orde is zodat ik dan lekker kan gaan walvissen. 8-) . En ik kan ook al echt een beetje wegzwijmelen bij de spulletjes. :o . :D .

Met een peuter erbij is het overigens wel een uitdaging, want het mijn en dijn speelde een beetje op. (Spulletjes die van haar waren en die ik nu wil hergebruiken, zijn dan ineens van haar en mogen niet van de baby zijn. Het grappige is dat ze wel weer uit zichzelf dingen aandraagt die van haar zijn maar die de baby mag hebben. Het is wel heel gezellig om er samen mee bezig te zijn. *; .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169940690
Welkom Krisvc!! Gefeliciteerd! *O*

Franny klinkt heerlijk zo samen met je dochter met de spulletjes voor de baby bezig zijn.
Hier eigenlijk alleen nog bezig met opruimen en dus plaatsmaken. Na de 20 weken eens verder oriënteren op de inrichting van het kamertje O+
pi_169940760
Franny O+ Dat klinkt echt zo heerlijk! Ik verwacht van dreumes weinig actie wbt baby :')

En het kamertje... oh ja, dat moet geloof ik ook nog ja :o we zijn nog steeds zo bezig met het huis verder af krijgen dat de babykamer ergens onderaan bungelt. Nou ja, een wieg hebben we sowieso, dus dat komt wel goed :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 2 april 2017 @ 10:00:21 #57
73386 Fazz
onderweg
pi_169940862
Leuk zo voorbereiden Franny O+
F heeft ook al een paar keer in de wieg gelegen, past nog best zegt hij :+
pi_169941077
Hilz wat een heerlijk meisje heb je daar! O+

Kris :W

Ohhh, babykamer voorbereidingen O+ wat klinkt dat tof!
En uitdagend met peuter erbij ja ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169941332
Hilz O+

Welkom Kris en Twist *O*

Franny, weet ze dan ook echt van de mini-baby dingen wat van haar was? Ik vind het wel jammer dat O nog echt te klein is om er iets van mee te krijgen. Die heeft nu alleen ontdekt dat ik een dikke buik heb en dat mijn navel daardoor heel grappig is :')

Gisterenavond in bed even tegen man aangelegen zodat hij ook de drukte in m'n buik even kon voelen, daar hoefde hij geen moeite voor te doen. En toen waren ze nog niet eens aan het schuiven oid, alleen rustige bewegingen en dat vond hij al druk voelen :D is met O ook nooit zo gelukt, die lag altijd instant stil als m'n man in de buurt kwam :')

LeSage, wij hebben 1 wieg (van O), en verder afgezien van wat kleding nog niks :') wel al een kamer geregeld maar die moet hier nog heen (doen we pas na de verhuizing, in mei ergens. Hebben we voorlopig toch nog niet nodig). Volgende week kan ik eindelijk de 2e wieg bestellen!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_169944496
Franny O+ Lekker bezig O+

Welkom nieuwe zwangeren O+
pi_169945024
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:39 schreef FlyingFish het volgende:

Franny, weet ze dan ook echt van de mini-baby dingen wat van haar was? Ik vind het wel jammer dat O nog echt te klein is om er iets van mee te krijgen. Die heeft nu alleen ontdekt dat ik een dikke buik heb en dat mijn navel daardoor heel grappig is.
Mijn dreumes heeft vannacht ontdekt dat mama's dikke buik echt niet lekker ligt. Een nacht op mama plakken is niet meer fijn. En als dreumes dan eindelijk lekker plakt begint Kevin (buikbaby) te protesteren en moet ie weer verschuiven van mama. Dat heeft ongeveer 4 uur geduurd voordat hij er emotioneel gezien over heen was.

Welkom Twist, Welkom Kris. *O*
pi_169947474
Leuk al die kamer voorbereidingen, ik heb voor het eerst met een hele grote big smile op de baby afdeling van de hema rondgelopen. Ohhh wat zijn daar toch leuke dingen te vinden. :@
pi_169948338
Nieuwe aanwas! Het voelt nog maar zo kort geleden dat ik ook nieuw was. En inmiddels ben ik voor MvM al uitgepiest. :D

Het viel allemaal mee gisteren. Ik had vooral geen zin in schoonzus vanwege opmerkingen die ze de vorige keer maakte, maar daar heeft ze haar excuses voor aangeboden (bijna huilend). En uiteindelijk werd het nog wel een aardige dag. Afgezien van het feit dat het laten maken van een nieuwe autosleutel leidde tot problemen met het slot, waardoor er nu wel 2 sleutels zijn, maar die niet meer rond kunnen draaien. Echt top.

Ff, wat onwijs gaaf dat je man het kon voelen! Dat lijkt me zelf misschien nog wel leuker, dan het zelf van binnen voelen.

De babykamer voorbereidingen zijn hier in volle gang. De planning is met een week of 2 te kunnen behangen, en dan gaan we verder inrichten. Alleen zo jammer dat opruimen zoveel troep maakt voor het beter wordt. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169950738
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:39 schreef FlyingFish het volgende:
Hilz O+

Welkom Kris en Twist *O*

Franny, weet ze dan ook echt van de mini-baby dingen wat van haar was? Ik vind het wel jammer dat O nog echt te klein is om er iets van mee te krijgen. Die heeft nu alleen ontdekt dat ik een dikke buik heb en dat mijn navel daardoor heel grappig is :')
Ze ziet feilloos of iets uit de kast komt of wanneer ik het nieuw heb gekocht. Sowieso vertel ik het haar vaak als ik iets voor de baby heb gekocht en ook waar het voor is. Ze vindt dat allemaal leuk, staat er met haar neus bovenop en stelt veel vragen. Even iets van haar kamertje pakken en het op de babykamer zetten, gaat niet zomaar (dan hebben we het over iets simpels als een mandje waar haar luiers in zaten, die we voor haar niet meer gebruiken omdat ze helemaal zindelijk is. Dan moet ik eerst goed uitleggen waarom zij dat mandje niet meer nodig heeft en het dus wel voor de baby gebruikt kan worden. :D .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169951113
Franny, ik vind dat echt heel lief om te lezen. Dat ze op haar manier echt bezig is met het de baby. Ik zou ook willen weten waarom 'mijn' spullen ineens voor de baby zijn. Leuk hoor. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 2 april 2017 @ 17:46:25 #66
73386 Fazz
onderweg
pi_169951784
Het was hier best wel even moeilijk toen zijn kleren naar de kast gingen zodat de commode vol spulletjes voor z'n zusje werd gedaan.
Maar het voordeel van zijn leeftijd (bijna 3) dat we het heel goed kunnen uitleggen en toen was het oke :)

Fijn dat het toch gezellig was Nanuke!
pi_169953394
Hier zijn ze al gewend aan het concept doorgeven. Twee meisjes met twee jaar verschil, vaak gaat kleding die de oudste niet meer past direct in de kast van de jongste.
Ze vinden de babyspullen wel heel interessant. Leuk ook om samen met mijn meiden alles op orde te maken O+
pi_169955708
Wat een mooi meisje Hillz!

Welkom aan Twist en welkom aan Kris :)! Leuk!!!

Mooi om te horen hoe ze ermee bezig is Franny. Wat lief dat ze zelf spulletjes brengt die de baby mag hebben! Is je vader ondertussen thuis nu?

L is nog te klein om het echt te beseffen. Ik vind het ook wel heel spannend hoe ze er op zal reageren... Ik vind dat we er ook wat meer bewust mee bezig moeten zijn naar haar toe, maar het komt daar steeds niet van. We hebben wel een boekje over een baby krijgen maar dat is niet zo'n leuk boek vind ik. Iemand nog tips voor leuke boekjes voor een dreumes?

Volgend weekend gaan we de babykamer ook verven... Leuk!!!
pi_169956054
Ooit de belofte gedaan te showen. Bij deze ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, het was al donker buiten :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169956247
Messina O+ Wat een super tof kamertje!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 2 april 2017 @ 20:35:10 #71
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169956257
Feli en welkom twist en kris :s)

Al die voorbereidingen zijn zo leuk he, geniet ervan dames :*

Wat lief al die oudere kindjes die er zo betrokken bij zijn O+

Jaa 37 weken nu inderdaad *O* Thuisbevallen olé olé. Het meisje viert alvast feest vanavond, al mijn organen krijgen een boks :D Soms denk ik wel eens dat ik straks niet hoef te persen, ze drukt zichzelf er wel uit die actieveling :')
  zondag 2 april 2017 @ 20:36:38 #72
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169956321
Oh tof Messina O+ Had je nog een bepaald thema in gedachten bij het inrichten? O-)
pi_169956345
Hier herkent de oudste wel babykleertjes. Verschil in grootte is ook best flink.

Meh, veel harde buiken vandaag. Normaal zou ik blij zijn, nu levert het alleen maar stress op...nog ff binnenblijven meid!
pi_169956988
Ziet er leuk uit Messina! Ik ga langzaamaan maar eens richting het babytopic, al zal ik hier echt nog wel regelmatig meelezen. T. doet het geweldig en is een heerlijk mannetje. Met mij gaat het iedere dag beter, al vind ik het best lastig om niet te veel te doen. De balans vinden is best lastig. Nog even een fotootje om mee af te sluiten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 april 2017 @ 21:08:44 #75
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169957836
Hilz en Gogo wat een heerlijke prullekes O+

Messina pandaaaaas!! _O_
Mijn grote ventje heeft inmiddels ook al een hele collectie O+

*O* voor Twist en Kris!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169958294
Oh Gogo, O+ .

Messina, dat zijn veel panda's. :D . Ik vind vooral de lamp gaaf.

Mijn vader hebben we vandaag opgehaald van het revalidatiecentrum en thuis gebracht. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169959247
Die foto Gogo :D Het lijkt alsof er een geheime groet gebracht wordt :D

Fijn dat je vader weer thuis is Franny!

Messina, ik vond de hoeveelheid panda's wel mee vallen, tot de onderste foto :D Wel een leuk kamertje zo!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_169959470
Gogo *smelt* O+ O+ O+

Messina panda fiep!! :D O+

Franny oh wat fijn zeg! O+
pi_169959842
Welkom Twist en Kris! *O*

Verder zag ik verse babysnoetjes O+ En een toffe pandababykamer!

De baby krijgt hier de kamer van dreumes en dreumes krijgt een nieuwe kamer. Ben blij dat we destijds voor een neutraal kamertje hebben gekozen. Er zal alleen nog een likje verf over de muur heen moeten, maar verder laten we het zo. (Mijn vader vond het wel zielig voor de baby dat hij geen nieuwe kamer krijgt haha.)

Franny wat fijn dat je vader weer thuis is! Ook leuk om te lezen dat I. zo bezig is met de komst van de baby.

Ik zat voor hier ook te denken dat we maar eens een boekje moeten aanschaffen voor dreumes over de komst van haar broertje. Ze weet dat de baby in mijn buik zit en dat het een 'boertje' is, maar ik geloof niet dat ze het daadwerkelijk snapt..

Ik besef me ook ineens dat ik al een half jaar zwanger ben vandaag :o
  zondag 2 april 2017 @ 22:07:26 #80
409579 LuDann
All the way
pi_169960271
Kris, wat leuk! Van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 2 april 2017 @ 22:26:41 #81
409579 LuDann
All the way
pi_169960896
En Gogo, wat een dropje. O+
pi_169963885
Zo leuk Messina!

Gogo O+

Nog even binnen blijven baby Thee.

Fijn dat je vader weer terug is Franny, hopelijk hersteld hij verder vlot.

Kazy een half jaar zwanger, dat klinkt best lang!
pi_169963938
Gogo, wat een mooi kindje O+

Die foto's van verse baby's sowieso, ik wil oohook!!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169963983
Dat is snel gegaan Kazy.

Gogo, wat een dropje! O+

Messina, pandas! O+ Wat een heerlijk kamertje.

Ik zit vandaag in de rouw. Geen koffie. :'(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 3 april 2017 @ 08:07:20 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_169964103
Je mag best 1 kopje hoor kris!
disclaimer
pi_169964115
Inderdaad Kris, 1 kopje kan best. Ik kan mijn cappuccino op het werk ook echt niet missen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169964125
I know. Maar die is al op en dat is zo verdrietig. :P
Straks in de pauze maar wat lekkere theetjes inslaan.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169964131
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 08:12 schreef Krisvc het volgende:
I know. Maar die is al op en dat is zo verdrietig. :P
Straks in de pauze maar wat lekkere theetjes inslaan.
Ja, als je zo vroeg al door je daglimiet gaat, dan houdt het op ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169964308
Over 10 dagen mag ik weer biefstuk ~O>
pi_169964314
Mijn oudste dochter vond dit boekje trouwens heel erg leuk toen haar zusje geboren werd, ze was toen bijna twee.

https://www.bol.com/nl/p/biba-baby-boek/1001004005453992/
pi_169964323
Gogo wat een mooierd! O+

De meeste pandaknuffels komen uit m'n eigen collectie. Zodra 'ie zegt; 'Ik haat panda's, ik wil nooit meer een panda zien' gaan ze ook terug naar mijn slaapkamer. :')

Ik werd vanmorgen wakker en ik rook koffie, en nu heb ik trek in koffie. Ik lúst niet eens koffie. Wij hebben ook geen koffiezetapparaat. :')

quote:
6s.gif Op maandag 3 april 2017 08:42 schreef Logician2.0 het volgende:
Over 10 dagen mag ik weer biefstuk ~O>
Als ik iemand een lekkere, malse biefstuk gun ben jij het wel! Maar je maakt me wel een klein beetje jaloers, zo. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169964498
Koffie! c_/ Ik drink wel meer dan 1 kop per dag, als ik dat niet zou doen, poep ik helemaal niet meer.... :X
  maandag 3 april 2017 @ 09:16:57 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_169964552
Ik heb heel mijn zwangerschap (en nu nog) de decaf Arpeggio van nespresso gedronken. Dat is echt bazenspul. Smaakt ook gewoon puik.
disclaimer
  maandag 3 april 2017 @ 12:36:15 #94
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169968882
Ik heb geen decaf kunnen vinden voor de Dolce Gusto :{
Ze hebben wel een decaf Lungo die prima smaakt, maar ik had alleen trek in de Cappuccino en die bestaat dus niet }:|

Dus in mijn verlof elke woensdag en vrijdag naar de CoffeeCompany om daar een decaf Latte te drinken O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 3 april 2017 @ 13:19:12 #95
73386 Fazz
onderweg
pi_169969703
:W
wie wil er nou niet geboren worden op een zonnige lente zondag?! O+

Gisteravond om 19:40 is onze dochter geboren *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info later, ik moet nu gaan slapen van de kraam :+
pi_169969733
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:19 schreef Fazzoletti het volgende:
:W
wie wil er nou niet geboren worden op een zonnige lente zondag?! O+

Gisteravond om 19:40 is onze dochter geboren *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer info later, ik moet nu gaan slapen van de kraam :+
Nou ja! Ik stond op het punt je te pb-en over die jumpsuits, ze gaan vandaag op de post. :D

Van harte! Wat een sprookjesachtige naam. O+
pi_169969764
Fazz O+
Prachtige naam ook!
pi_169969784
Oooooooh prachtnaam en prachtbaby! Gefeliciteerd!
pi_169969835
Ohh Fazz wat een mooierd! O+
Gefeliciteerd! *O*
pi_169969861
Fazzz!! En wat een mooie naam O+ O+ :')
  maandag 3 april 2017 @ 13:34:47 #101
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169969947
Ohh Fazz die is goed gelukt O+ Gefeliciteerd!
pi_169969958
Fazz, wat een mooie meid! En die naam O+ O+ Gefeliciteerd!!
pi_169970054
Gefeliciteerd Hillz! Super mooi kindje!
En gefeliciteerd Fazz! Echt een prinsessennaam!

En natuurlijke alle nieuwe zwangere gefeliciteerd!
Wat zag ik een leuke panda kamer! Ik ga voor een schaapjeskamer:)

Als alles goed gaat, slapen we in dit weekend in het nieuwe huiss!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Memoru op 03-04-2017 14:06:49 ]
pi_169970056
Gefeliciteerd! Prachtig meisje O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169970237
Gefeliciteerd Fazz! *O* O+ wat een mooie naam! Ik vind d'r op F lijken :o
pi_169970287
Fazz, van harte gefeliciteerd met je prachtige meisje! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 3 april 2017 @ 13:56:13 #107
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_169970384
Fazz!! *O* gefeliciteerd. Wat een mooierd
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_169970640
Gefeliciteerd Fazz, wat een mooierd O+ *O*
  maandag 3 april 2017 @ 14:23:59 #109
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169970896
Gefeliciteerd!!!! *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169970919
Gefeliciteerd Fazz! *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 3 april 2017 @ 14:25:15 #111
409579 LuDann
All the way
pi_169970927
Van harte gefeliciteerd Fazz! En wat een mooie, bijzondere naam. O+
  maandag 3 april 2017 @ 14:25:50 #112
409579 LuDann
All the way
pi_169970936
Ik kwam dit nog tegen, 2 koppen koffie per dag zou de kans op een miskraam al vergroten. Disclaimer: ik heb het achterliggende onderzoek niet gelezen.

https://www.gezondheidsne(...)t-risico-op-miskraam

Oh, NVM, een vriendin van me stuurde dit naar me alsof het nieuws was, maar het is uit 2008 zie ik. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door LuDann op 03-04-2017 15:10:24 ]
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 14:26:03 #113
382129 crew  Donna
pi_169970943
Fazzz, gefeliciteerd! Wat een liefje met een prachtige naam! O+
pi_169971460
*O* Gefeliciteerd Fazz. Wat een mooi meisje (herkenbaar koppie, ik zie duidelijk F erin!) en prachtige naam! O+
pi_169971555
Gefeliciteerd Fazz! O+ Wat een mooierd!

Snel gegaan of heb je tijdens de weeën nog gepost? :P

[ Bericht 42% gewijzigd door Heliotrope op 03-04-2017 15:15:19 ]
pi_169971601
Fazz, wat een mooierd O+ En dat truitje is echt te schattig, waar heb je die vandaan? Rust lekker uit en geniet!
pi_169971679
Oja, en koffie O+ :9
Drink het niet zo vaak dus als ik drink dan meestal met cafeïne :)
pi_169971691
Gefeliciteerd fazz! *O*
  maandag 3 april 2017 @ 15:33:41 #119
390026 Aisly
A flower a day..
pi_169972561
Gefeliciteerd Hillz en Fazz! O+ *O*
pi_169973222
Gefeliciteerd Fazz! *O* Wat een mooie meid!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_169973355
Gefeliciteerd Fazz, wat een prachtige meid! *O* O+
pi_169973734
Gefeliciteerd Fazz!!! Mooie dag om geboren te worden inderdaad, met dat heerlijke zonnetje! Slaap lekker!!!
pi_169973765
Wat een mooie baby Fazzoletti!! En ze heeft inderdaad een mooie dag uitgekozen om geboren te worden. Gefeliciteerd met jullie dochter :*
  maandag 3 april 2017 @ 16:36:55 #124
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169974053
Fazz, wat een plaatje! Van harte gefeliciteerd! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169974514
Fazz wat een droppie! O+ Gefeliciteerd! *O*

Koffie dronk ik gelukkig toch al niet ;) maar wel thee en cola waar ik nu ook maar flink mee minder. Stond er van te kijken hoeveel cafeïne er in thee zit! :o
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 3 april 2017 @ 17:14:04 #126
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169974711
Groene thee is zonder cafeïne geloof ik :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169974780
Groene thee wel. Rooibos niet. Kruidenthee ook niet.
pi_169974845
In rooibosthee zit bijna ook altijd kaneel.
pi_169974910
Fazz, wat doe je!! Wat een prachtig meisje, en echt een heel mooie naam. O+ . :* . Nu heb je in ieder geval voorlopig even geen tijd om te piekeren. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169975119
Fazz, gefeliciteerd! Prachtig begin van de week, prachtig begin van een leven! O+
  maandag 3 april 2017 @ 17:52:19 #131
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_169975506
Gefeliciteerd Fazzoletti!!!
  maandag 3 april 2017 @ 17:53:50 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_169975537
Fazz! Wauw! Gefeliciteerd joh! Wat is ze mooi, echt een meisjes-F! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal!!
disclaimer
  maandag 3 april 2017 @ 17:53:55 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_169975538
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 17:17 schreef Adrian4 het volgende:
Groene thee wel. Rooibos niet. Kruidenthee ook niet.
precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.
Overigens zijn de hoeveelheden redelijk te verwaarlozen dus kun je alles met gerust hart drinken. Ook kaneel is niet gevaarlijk.
disclaimer
  maandag 3 april 2017 @ 17:58:47 #134
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169975635
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.
Overigens zijn de hoeveelheden redelijk te verwaarlozen dus kun je alles met gerust hart drinken. Ook kaneel is niet gevaarlijk.
Ik had groene thee waar op stond 'zonder cafeïne', maar dat zal dan idd wel zijn omdat het niet vanzelfsprekend zonder cafeïne is :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169975775
Je hebt inderdaad ook (groene) thee zonder theïne :Y dat staat er dan apart op vermeld. In ieder geval bij AH eigen merk
pi_169975844
Wauw Fazoletti, wat een mooierd! Gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_169977076
Gefeliciteerd, Fazz! *O* O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169977214
Nohhh, Fazz, wat een knapperd! Gefeliciteerd! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169977432
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.
Overigens zijn de hoeveelheden redelijk te verwaarlozen dus kun je alles met gerust hart drinken. Ook kaneel is niet gevaarlijk.
Dat zei ik ook :D
Of bedoelde ik te zeggen iig ;)

Ik drink nog sloten koffie. Meestal decafe, maar op mijn werk heb ik meestal geen zin om zelf te zetten en drink ik met de rest mee. Wel zeer verminderd sinds de vorige zwangerschap.
Ik moet al een verslaving opgeven (bier!), deze tweede is lastiger. ;-)
pi_169977447
Fazz van harte gefeliciteerd! Mooie naam en mooie baby O+

Thee: witte thee heeft geloof ik ook weer minder cafeïne/theïne dan groene thee. Op mijn werk hebben ze nu een heerlijke smaakje witte thee. Moet me echt inhouden om daar niet tig bakken van weg te slurpen :9 (En dat terwijl ik het eerste trimester gruwelde van thee.)
pi_169977795
Fazz. Wat een mooi meisje en wat een mooie naam O+
pi_169978344
Vorige keer ging ik over m'n nek van de gedachte aan koffie. Ik hoop dat ik het dit keer weer niet lekker ga vinden, dan is het makkelijker. :P Thee en water is verder het enige dat ik drink.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169978412
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 19:56 schreef Krisvc het volgende:
Vorige keer ging ik over m'n nek van de gedachte aan koffie. Ik hoop dat ik het dit keer weer niet lekker ga vinden, dan is het makkelijker. :P Thee en water is verder het enige dat ik drink.
Had ik bij nr. 1 ook, net als aan het begin van deze zwangerschap, totdat ik een cappuccinocraving kreeg en nu bij het ontbijt weer een kop drink.
  maandag 3 april 2017 @ 20:07:46 #144
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169978631
Fazz van harte! Geniet! *O*
Gaat alles goed?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 3 april 2017 @ 20:08:36 #145
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169978654
Ik heb geloof ik gehuild toen ik weer koffie kon drinken (lees: er niet meer misselijk van werd). Max 1 kopje doe ik al jaren wegens verslavingsgevoelig dus dat regelt zichzelf :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169978667
Fazz! Je meisje is er eindelijk *O*. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je snel herstelt en kan genieten van jullie gezin van vier!
  maandag 3 april 2017 @ 20:12:02 #147
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169978756
Fazz gefeliciteerd! Wat lijkt ze oo F. O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169978905
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 17:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.
Overigens zijn de hoeveelheden redelijk te verwaarlozen dus kun je alles met gerust hart drinken. Ook kaneel is niet gevaarlijk.
De hoeveelheid cafeïne in thee bedoel je?
Nou, dat vond ik dus nog best tegenvallen eigenlijk! Als je hier in die tabel kijkt, zit er in thee blijkbaar ruim 1/3 van de cafeïne van koffie (in dezelfde hoeveelheid ml).

En ik drink thee meestal in van die grote mokken en niet van die bescheiden kopjes :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169978974
Fazz gefeliciteerd met jullie prachtige dochter met evenzomooie naam. O+
  maandag 3 april 2017 @ 20:23:51 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_169979119
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 20:16 schreef twist02 het volgende:

[..]

De hoeveelheid cafeïne in thee bedoel je?
Nou, dat vond ik dus nog best tegenvallen eigenlijk! Als je hier in die tabel kijkt, zit er in thee blijkbaar ruim 1/3 van de cafeïne van koffie (in dezelfde hoeveelheid ml).

En ik drink thee meestal in van die grote mokken en niet van die bescheiden kopjes :D
in zwarte thee, toch niet in groene?
Oh dat maakt geen fuck uit dus 8-)
disclaimer
pi_169979140
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 20:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in zwarte thee, toch niet in groene?
In die link staat het bij elkaar genoemd, geen idee of dat ook klopt hoor :+

Zelf drink ik vooral zwarte thee, dus heb dat ook niet verder uitgezocht eigenlijk ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 3 april 2017 @ 20:26:09 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_169979174
Ja ik drink alleen kruidenthee.
Nee dat lieg ik. Ik drink eigenlijk alleen water :')
disclaimer
pi_169979488
Gefeliciteerd Fazz, wat een schitterend mensje heb je gebouwd O+

We wachten braaf op de rest van de info tot het weer mag van je kraam ;)
pi_169979991
Fazz jullie minimeisje O+
Gefeliciteerd en ga genieten!
pi_169980829
Draaipoging geslaagd! De kleine ligt weer koppie beneden. Ik voel me lichtelijk gemangeld en het spul dat je krijgt ter ontspanning vsn de baarmoeder, beviel me slecht. Had het gevoel steeds bijna flauw te vallen. Maar goed, ook weer overleefd. De kleine lijkt zich er niets van aan te trekken. Die is haar drukke zelf O+
pi_169981202
Wat fijn Thee! Nu hopen dat ze zo blijft liggen :D

Ik drink voornamelijk groene thee, 1 a 2 mokken per dag :@ en voor de rest water, water, water.
En heel soms een lekker glas ijskoude cola :9
  maandag 3 april 2017 @ 21:22:28 #157
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169981300
Wat fijn Thee ^O^ Hopelijk voel je je gauw niet meer zo toegetakeld.
pi_169982456
Thee, wat fijn dat het gelukt is.
  maandag 3 april 2017 @ 22:12:25 #159
73386 Fazz
onderweg
pi_169983559
Dank voor alle felicitaties O+ Het is zo leuk weer zo'n mini mensje in huis O+ Ze drinkt al goed aan de borst en is verder heel zoet :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F is een super lieve broer die O al 100 kusjes heeft gegeven vandaag :D Toen hij haar slaapdronken zag gisteravond was zijn eerste reactie of we nu gingen kijken of ze een piemel had want hij was nog niet overtuigd dat het een meisje was :+ :D Vandaag heeft hij het bewijs gezien :P
pi_169984109
Gefeliciteerd Fazz! Wat een mooi meisje en hele mooie naam! Fijn dat er nu geen complicaties waren en F zo'n lieve grote broer is :)
  maandag 3 april 2017 @ 22:26:08 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169984115
O+ van harte gefeliciteerd Fazz! *O*
  maandag 3 april 2017 @ 22:28:08 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_169984182
Oh wat een fijne bevalling fazz! Wat heerlijk!
disclaimer
pi_169984219
Haha, die F _O- en je klinkt echt zo gelukkig O+

Ik had net de eerste (proef)les zwangerschapsyoga en ik vond het super leuk! Die houden we erin. Vooral de laatste ontspanningsoefening was heerlijk :')
Wel fijn om 1 keer in de week echt bewust bezig te zijn met mijn dikke buik. Dat schiet er bij de tweede een beetje bij in merk ik :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169985471
Fazz O+. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Prachtige naam voor een prachtig meisje!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_169986474
Gefeliciteerd met je mooie meisje fazz!
  dinsdag 4 april 2017 @ 00:38:28 #166
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_169987947
OMG yay!! Fazz!! Zusje is er! En wat een prachtige naam O+
pi_169988147
Gefeliciteerd Fazz!
Schudden voor gebruik
pi_169988546
Fazz van harte! Wat is ze mooi, echt een mini-F <3
En die bevalling klinkt goed! Fijn dat je amper bloed verloor deze keer. En F met zijn kusjes <3
pi_169988749
Ohh fazz dat klinkt heel goed O+ O+ van harte gefeliciteerd! *O*
pi_169988766
Fazz O+
pi_169988904
Gefeliciteerd Fazzoletti!! *O*

Thee wat fijn dat de poging geslaagd is!
  dinsdag 4 april 2017 @ 08:34:08 #172
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169989047
Jaaahhh Fazz daar is ze! En wat lijkt ze op F! O+
Van harte gefeliciteerd!!! *O*

Thee goed nieuws! ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169989081
Fazz, dat klinkt als een fijne bevalling. En helemaal fijn dat je weinig bloed kwijt bent!

Dank dames, buik doet auw op paar plekken, maar de kleine is lekker druk. Heb er wel vertrouwen in :Y
pi_169989082
Vandaag 20 weken!
Ohhh wat vliegt de tijd O+
pi_169989205
Oh Thee, wat super fijn dat de versie gelukt is!!

Flav alweer 20 weken *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169989354
Fazz, wat klinkt het fijn allemaal. Ze lijkt echt op haar broer. *; . En wat top dat je zo'n ongecompliceerde bevalling had. :) . O+ . *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169989383
Fazz ze is prachtig O+
F is grote broer O+
Gefeliciteerd *O*
pi_169989657
Fazz, fijn dat het zo'n goede bevalling was! ^O^

Thee wat fijn dat het draaien gelukt is! Hopelijk nu niet meer draaien ;)

Flav 20 weken mijlpaal! *O*

Had DaD vandaag niet de eerste echo? If so, succes! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_169989720
Gefeliciteerd Fazz! Wat een superbevalling. Geniet van je kraamtijd!
pi_169989941
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 22:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Toen hij haar slaapdronken zag gisteravond was zijn eerste reactie of we nu gingen kijken of ze een piemel had want hij was nog niet overtuigd dat het een meisje was :+ :D Vandaag heeft hij het bewijs gezien :P
O+ O+ O+
Ik vind het zo verwonderend om te lezen/zien hoe een broertje/zusje reageert op de geboorte van een nieuw kindje. Fijn dat de geboorte zo meeviel. Geniet van je kindje en je kraamtijd en dat alles met dit mooie weer erbij.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169990084
LeSage aan de yoga, tof! Ik ben ook aan het overwegen nog wat te doen, maar ik ben een angsthaas met groepen mensen die ik niet ken.

Geslaagde draaipoging voor Thee!

En een eerste echo voor DaD vandaag, spannend!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169990358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:57 schreef Nanuke het volgende:
LeSage aan de yoga, tof! Ik ben ook aan het overwegen nog wat te doen, maar ik ben een angsthaas met groepen mensen die ik niet ken.

Geslaagde draaipoging voor Thee!

En een eerste echo voor DaD vandaag, spannend!
Gewoon doen! De rest is de eerste keer net zo nerveus en alleen als jij :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169990359
Haha, de F! Had 'ie nog hoop op een broertje? :D

Flav! Op de helft! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:17:43 #184
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169990389
20 weken echo gehad, alles wat ze konden zien zag er goed uit O+ morgen wel nog even terug voor hartje en profiel want we hadden een dwarsligger :') maar das niet zo'n ramp, vind echo's wel leuk. Al had ik bij deze de helft van de tijd geen idee wat ik er nou in moest zien :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:20:25 #185
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169990433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:38 schreef Flav het volgende:
Vandaag 20 weken!
Ohhh wat vliegt de tijd O+
ja, en ik maar denken aan het begin "joh nog driekwart jaar, tijd zat om alles te fixen" _O- wanneer heb jij de 20wk echo (als je m doet)?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:22:59 #186
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169990473
Theeleuter fijn dat je baby zich liet omdraaien!

En littledrummergirl, goed dat alles wat er te zien was er normaal uit zag! En dat je het leuk vindt om nog een keer te mogen kijken.

Flav op de helft! Ik vind nog steeds dat de tijd langzaam gaat, tot ik me realiseer hoeveel tijd er nou echt over is om dingen voor te bereiden/ effectief te werken. Het is al begin april, dus misschien komt mijn kind al over 3 maanden. Wow... ik verheug me zo
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169990749
Fazz Hoera super bevalling *O*

DaD eerste echo,hopelijk zie je een mooi kloppend hartje O+
Flav al 20 weken tijd gaat snel !! ^O^

Hier ben ik geprikt voor de nipt test en ik heb de nieuwe medische echo die de combinatie test gaat/kan vervangen op 11 april dan ben ik 12 weken en 5 dagen O+
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:45:14 #188
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169990862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:37 schreef Aloria het volgende:
Fazz Hoera super bevalling *O*

DaD eerste echo,hopelijk zie je een mooi kloppend hartje O+
Flav al 20 weken tijd gaat snel !! ^O^

Hier ben ik geprikt voor de nipt test en ik heb de nieuwe medische echo die de combinatie test gaat/kan vervangen op 11 april dan ben ik 12 weken en 5 dagen O+
Heb je een linkje naar info over die nieuwe medische echo? Want ik wist niet dat dat er ook al door was.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169990884
Thee, ik had er even overheen gelezen, maar geweldig dat het draaien gelukt is. Wat een verbouwing weer zeg. Maar wel top! Nu moet ze natuurlijk wel blijven liggen zo, mevrouw draaikont. }:| .

DAD, is dat vandaag, je echo?

Lemijn, hoe voel je je nu? Nog last van je buikspieren/harde buiken? Weer wat fitter? Het is wel een heerlijke tijd nu, zo met het voorjaar, om je voor te bereiden op de komst van een baby. O+ . Kun je dat goed delen met de vader? Hoe werkt dat eigenlijk? :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169991292
Pfoe, Kraamzorg regelen bleek toch moeilijker dan gedacht deze keer :')
Vorige keer moest ik een online formulier verzenden via Menzis (zorgverzekering). Dat ging deze keer niet, dus toen heb ik het rechtstreeks via het kraamzorgbureau gedaan.
Die belden op dat ik het via Menzis moest regelen, dus daar weer heen gebeld. Nee mevrouw, moet rechtstreeks via kraamzorgbureau.
Dus daar maar weer heen gebeld en die gaan het nu alsnog regelen 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169991300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:45 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar info over die nieuwe medische echo? Want ik wist niet dat dat er ook al door was.
Dit gaat via mijn verloskundige en de echo staat ook nog niet op het echo bureau van het mcl in leeuwarden..

Omdat mijn verloskundige praktijk denkt dat straks iedereen de combinatie test links laat liggen en gelijk voor de nipt gaat wat puur en alleen op genen is en je dus geen lichamelijke controle van de baby hebt ( echo ) zoals de nekplooi meting. Hebben ze nu dus de nieuwe medische echo dat je dus ook rond de 12 weken mag doen. De kosten zijn 67.50 en moet je zelf betalen.

Ik kreeg een heel verhaal van waar ze naar gaan kijken en deze echo mag alleen gegeven worden door mensen die ook de nekplooi echo uitvoeren.

Maar omdat dit allemaal nog zo nieuw is hebben ze het nog niet online staan maar je kunt verloskundige centrum sicht wel bellen en informatie vragen over de nieuwe medische echo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg als het goed is ook nog een email met informatie ;)
pi_169992980
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:28 schreef twist02 het volgende:
Fazz, fijn dat het zo'n goede bevalling was! ^O^

Thee wat fijn dat het draaien gelukt is! Hopelijk nu niet meer draaien ;)

Flav 20 weken mijlpaal! *O*

Had DaD vandaag niet de eerste echo? If so, succes! ;)
Wow, goed onthouden! Ik heb inderdaad vandaag de echo, om 16.30 uur pas.

Fazz, wat klinkt dat allemaal fijn en goed. Heerlijk, geniet van je prachtige gezin. O+.

Thee, wat ontzettend fijn dat de draaipoging geslaagd is!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169993307
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:09 schreef LeSage het volgende:
Pfoe, Kraamzorg regelen bleek toch moeilijker dan gedacht deze keer :')
Vorige keer moest ik een online formulier verzenden via Menzis (zorgverzekering). Dat ging deze keer niet, dus toen heb ik het rechtstreeks via het kraamzorgbureau gedaan.
Die belden op dat ik het via Menzis moest regelen, dus daar weer heen gebeld. Nee mevrouw, moet rechtstreeks via kraamzorgbureau.
Dus daar maar weer heen gebeld en die gaan het nu alsnog regelen 8)7
Hier snap ik dus nooit heumaal neks van he... Hoe kan daar nou verwarring over zijn? Het is een KRAAMZORGBUREAU. Je bent toch niet de eerste die daar ooit kraamzorg heeft aangevraagd?! Geen exotische handeling voor ze, zou je denken. Gekkigheid he?

Hehe Lemijn, ik ervaar het een beetje anders, dat: "Het kindje kan er over 3 maanden al zijn"

"HOOOOO SHIT, 3 MAANDEN, WTF, STOP THE TRAIN, NEEEEE, DAT KAN NOG HELEMAAL NIET!!!" *lichte paniek* Zo veel te doen, zo weinig tijd... Nou ja, het zal wel goed komen. Maar toch. Drie maanden. Drie.

En Thee, super dat de versie gelukt is!
pi_169993318
Fijn dat alles er goed uit zag LDG!
Wij mogen donderdag voor de 20 weken echo.
Hoop dat het kleintje er goed bij ligt want bij de combinatie test lag ie niet echt ideaal voor de nekplooi :')

Eerste echo voor DaD, hopen op een kloppend hartje! O+
pi_169993517
Wat bizar van de kraamzorg. Had dat ook bij de eerste, vond dat ook erg bijzonder, inderdaad alsof ik de eerste zwangere vrouw was daar.

Sara, dat herken ik wel, ik had het twee weken geleden in eens. Had eigenlijk nog niets gedaan voor de baby en toen kwam die 37 weken wel in eens heel dichtbij​.

Nanuke, gewoon doen :* Is echt super leuk om even lekker yoga te doen. En omdat je allemaal zwanger bent heb je altijd een raakvlak.

Spannend DaD, hopelijk een mooi hartje voor jou.

Veel dames rond de 20 weken
:)

Ik sukkel hier nog even lekker door. Veeeeeel harde buiken maar niet het idee dat er iets serieus is. Ik hou er ernstig rekening mee dat de dame blijft zitten tot een week of 40/41. Gisteren de kids een dagje extra naar de opvang, heel fijn. Verder begint alles nu een beetje op orde te raken voor de baby. Vandaag een beetje lekker knutselen aan de tractaties van de meiden. Ze hebben al helemaal zin om uit te delen als hun zusje er straks is :)
pi_169993651
Kraamzorg was hier ook een gedoe. Vorige keer via de zorgverzekering aangegeven en toen bevestiging gekregen. Deze keer op dezelfde manier (bij dezelfde bedrijven), maar kreeg alleen bevestiging van het kraampakket/zwangerschap. Ik kraamzorg gebeld, zij hadden nog niets van de zorgverzekering gehad, maar ik moest me ook los bij heb inschrijven. Vervolgens een maand later nog steeds geen bevestiging, dus ik nog maar een keer gebeld en toen bleek het wel geregistreerd te staan gelukkig, maar daar een bevestiging van sturen doen ze blijkbaar niet meer. Erg handig ook omdat het digitaal gaat en je dus ook nergens aan kunt geven dat het om een meerling gaat, wat me voor een kraambureau redelijk essentiële informatie lijkt voor de planning.

Lemijn, weet jij eigenlijk al of je een jongen of een meisje krijgt? Of houd je dat een verrassing?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169993811
Ik was ook nogal verbaasd ja. Ik neem aan dat ze toch vaker aanmeldingen krijgen en ook wel eens toevallig eentje van Menzis (niet echt een kleine zorgverzekeraar). Maar goed, zolang er na mijn bevalling maar een kraamverzorgster naast mijn bed staat om beschuitjes te smeren is het mij wel goed ;)
En anders hebben mijn vriendinnen zich al aangeboden om te poetsen O+ ;)

Net stiekem als verrassing een geslachtsbepalingsecho gepland voor komende donderdag. Vriend is zo hard aan het klussen steeds dat hij weinig tijd heeft om stil te staan bij nummer 2. Ik hoop dat hij het leuk vindt O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169994145
Beetje laat misschien maar Fazz gefeliciteerd!!
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:06:20 #199
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_169994297
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:11 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Hier snap ik dus nooit heumaal neks van he... Hoe kan daar nou verwarring over zijn? Het is een KRAAMZORGBUREAU. Je bent toch niet de eerste die daar ooit kraamzorg heeft aangevraagd?! Geen exotische handeling voor ze, zou je denken. Gekkigheid he?

Hehe Lemijn, ik ervaar het een beetje anders, dat: "Het kindje kan er over 3 maanden al zijn"

"HOOOOO SHIT, 3 MAANDEN, WTF, STOP THE TRAIN, NEEEEE, DAT KAN NOG HELEMAAL NIET!!!" *lichte paniek* Zo veel te doen, zo weinig tijd... Nou ja, het zal wel goed komen. Maar toch. Drie maanden. Drie.

En Thee, super dat de versie gelukt is!
Het hele "Hoooooo shit het gaat allemaal zo snel" heb ik ook opeens sinds een paar dagen. Ik heb niet zozeer stress qua "veel te doen, weinig tijd" aangezien ik al sinds week 18 thuis zit en dus eigenlijk tijd genoeg heb gehad en nog steeds heb. Maar ik ga richting de 30 weken en nu wordt het opeens heel echt ofzo.. :p
pi_169994306
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wow, goed onthouden! Ik heb inderdaad vandaag de echo, om 16.30 uur pas.

Toch goed onthouden :7

Ik duim voor een keiharde knipper! ;) :*
Je hebt er een goed gevoel over, toch? :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:13:53 #201
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169994436
Ik heb nog helemaal niet gejompeld en gezwijmeld bij de nieuwste babies O+ O+ *O*

Mijn duimen draaien overuren voor DaD. Succes vanmiddag :*
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:24:05 #202
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169994634
Aloria, dank, ik kreeg al de indruk dat je iets extra's kreeg aangeboden dat geen reguliere/vergoede zorg is. Prima natuurlijk, als je dat wil. Er ontstaat inderdaad een soort gat dat je niet meer rond week 12 kijkt tegelijk met de nekplooimeting, terwijl je dan al best veel kan zien. Aan de andere kant: bij mij werd er toen iets gezien, wat weer een extra echo opleverde, en toen was het weg. Bij een volgende ga ik nog beter m'n best doen voor zo min mogelijk echo's want ik vond er niks aan. En zelf ben ik nu al 24 weken dus zijn we überhaupt uitgeëchood.

FF, geen idee wat het wordt inderdaad! Niet dat dat me ervan weerhoudt om dingen aan te schaffen trouwens :P Net bracht de postbezorger een pakket, en ik wist niet eens meer wat er nu weer kwam. Het was wel iets tofs, namelijk doorgegeven spullen met oa 12 hydrofielen. Heb ik er dan genoeg?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:30:31 #203
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169994778
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:47 schreef Franny_G het volgende:
Lemijn, hoe voel je je nu? Nog last van je buikspieren/harde buiken? Weer wat fitter? Het is wel een heerlijke tijd nu, zo met het voorjaar, om je voor te bereiden op de komst van een baby. O+ . Kun je dat goed delen met de vader? Hoe werkt dat eigenlijk? :) .
Ja, mijn buik speelt nog wel veel op. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Meerdere harde buiken per dag vind ik geen punt, af en toe een serie die echt ongemakkelijk voelt... dat is niet tof maar ik krijg de vinger er niet achter of iets het uitlokt. Net ging ik zwemmen, dook als vanouds het zwembad in, en pof! harde buik. Maar dat is misschien niet zo gek :P Vervolgens geprobeerd heel rustig aan te doen, maar had zo'n behoefte aan weer eens bewegen, want dat doe ik amper, ook door de moeheid.

Tegelijk vind ik het elke dag ook fijn en wonderlijk om mijn buik te zien groeien en bewegingen te voelen en inderdaad, de balkondeuren kunnen weer open en straks ligt hier een baby als het goed is, daar bereid ik me graag op voor.

Ik kan het goed delen met de vader, niet helemaal vergelijkbaar waarschijnlijk omdat we geen relatie hebben en niet in hetzelfde huis wonen, maar hij is erg betrokken en we praten erover. En als ik het vraag doet hij de afwas dus ik sprokkel zelfs wat praktische hulp binnen af en toe :Y
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169995835
Ligt eraan waar je de hydrofielen allemaal voor gebruikt en hoe vaak je ze wast, Lemijn :P

De GUO zit er ook weer op. De cyste is niets meer van te zien *O*
Het hart heeft inderdaad kleine gaatjes. Drie om precies te zijn. Het hart van de kindercardioloog ging er niet sneller van kloppen en daardoor de mijne ook niet. De baby heeft er totaal geen last van nu en groeit ook dikke prima. Er komen geen (extra) controles deze zwangerschap en ik mag gewoon thuis bevallen *O* als de baby 4 weken is willen ze wel een echo maken van het hart om te kijken hoe het zich heeft ontwikkeld. Mochten we eerder dan bij 4 weken merken dat hij het moeilijk heeft, moeten we uiteraard eerder komen.
pi_169995936
Wat een geruststelling, Skittles!

Bedankt voor alle succeswensen, lief. O+. Ik heb er inderdaad een goed gevoel over, maar tegelijkertijd maakt dat me ook bang. Als het niet goed blijkt te zijn, gaat die klap wel even heel hard aankomen. :X.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169996037
Succes vandaag DaD! :*
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:35:23 #207
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169996082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:21 schreef Skittles het volgende:
Ligt eraan waar je de hydrofielen allemaal voor gebruikt en hoe vaak je ze wast, Lemijn :P

De GUO zit er ook weer op. De cyste is niets meer van te zien *O*
Het hart heeft inderdaad kleine gaatjes. Drie om precies te zijn. Het hart van de kindercardioloog ging er niet sneller van kloppen en daardoor de mijne ook niet. De baby heeft er totaal geen last van nu en groeit ook dikke prima. Er komen geen (extra) controles deze zwangerschap en ik mag gewoon thuis bevallen *O* als de baby 4 weken is willen ze wel een echo maken van het hart om te kijken hoe het zich heeft ontwikkeld. Mochten we eerder dan bij 4 weken merken dat hij het moeilijk heeft, moeten we uiteraard eerder komen.
Fijn Skittles! Ik had dus ook iets dat weer was verdwenen bij de volgende echo. Dat relativeert wel weer lekker.
Echt goed nieuws dat het zo minimaal is dat je geen verdere controles of toestanden rondom de bevalling hoeft.

DaD, spannend joh, ik hoop ook dat je gevoel gewoon klopt en het deze keer goed gaat!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169997669
Wat fijn Skittles!! Nu gewoon een onbezorgde zwangerschap hopelijk :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169998471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:35 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Fijn Skittles! Ik had dus ook iets dat weer was verdwenen bij de volgende echo. Dat relativeert wel weer lekker.
Echt goed nieuws dat het zo minimaal is dat je geen verdere controles of toestanden rondom de bevalling hoeft.

DaD, spannend joh, ik hoop ook dat je gevoel gewoon klopt en het deze keer goed gaat!
Moest je er ook voor naar een extra controle? Gelukkig maar dat het weg is!

Als de rest van de zwangerschap niet onbezorgd is kieper ik 'm eruit bij 38 weken :{w dat zal 'm leren!
pi_169998669
DAD, ik hoop zo op goed nieuws zo meteen!

Skittles, inderdaad, nu moet je genieten en zo niet, dan is het schuld van baby. Sowieso.

Ik had vanmiddag weer een paar keer een voetje te pakken terwijl hij me aan het verbouwen was, in met name mijn rechterzij. En dat terwijl ik rustig en geconcentreerd moest nakijken. Ik blijf het bizar vinden hoor, dat ik gewoon een heel voetje kan voelen met m'n hand. :D . Met een beetje geluk schopt ie dan nog een keer, extra hard. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169998859
JAAAAAAA! O+ O+ :'( :'( *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169998923
Skittles & dad, wat een goed nieuws! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169998925
*O* *O* *O* O+
pi_169998949
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
JAAAAAAA! O+ O+ :'( :'( *O*.
*O* wat een opluchting en wat fijn! :*
pi_169999012
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
JAAAAAAA! O+ O+ :'( :'( *O*.
Jaah, wat goed!! *O* O+ *O*
Lekker van genieten! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:09:53 #216
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_169999066
Yayyyyyyyy DaD!!! Wat fijn!! *O*
pi_169999079
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
JAAAAAAA! O+ O+ :'( :'( *O*.
Top!!! Wat fijn O+ *O*
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:14:06 #218
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169999185
Jaaahhhh DaD jompeljompeljompel *O*
Skittles wat ontzettend fijn nieuws!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:14:14 #219
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_169999192
Wat fijn DAD!!! Echt super! En Skittles, wat een geruststelling!
pi_169999413
Haha, DAD, wat goed!! Wat een opluchting! En nu lekker vertellen. O+ . En uitbuiken. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169999515
Wat een fijn nieuws hier!
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:27:38 #222
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169999547
*O* *O* *O*
pi_169999562
Fijn DAD! Heerlijk ^O^ *O*
pi_170000333
Supernieuws DaD *O*
pi_170000338
*O* *O*
pi_170000483
Dad *O* Wat super fijn :*
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:09:46 #227
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170000595
Hoera! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170000624
Skittles, wat een onwijs fijn nieuws.

DaD, jaaaaa O+ O+ O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:16:48 #229
73386 Fazz
onderweg
pi_170000722
Wat goed dat de draaipoging is gelukt Thee!

Skittles, klinkt als een hele geruststelling :) :*

DaD super goed nieuws O+ *O*
pi_170000866
Skittles, wat een goed nieuws! En je mag zelfs thuisbevallen, super!

DAD, gefeliciteerd! *O*
pi_170001468
Skittles, wat fijn!

DAD. *O* *O* :*
pi_170001543
Wat super DaD!
pi_170001832
wat een goed nieuws vandaag!!

skittles, DAD, LDG *O* *O* *O*

LDG, hebben ze ook naar het geslacht gekeken of willen jullie het niet weten?
pi_170002190
DaD *O* *O*
pi_170002245
Jeeeeeee DaD!! *O* wat super fijn O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170002265
Yay voor DaD en Skittles *O*

Wow Franny, bizar (en mooi) dat je echt gewoon het voetje voelt uitsteken :D
pi_170002293
Ik vind jullie reacties zo ontzettend lief! O+. Dank jullie wel!

Ik was uiteindelijk net van te voren wel echt stikzenuwachtig (enorme huilbui nog thuis twee minuten voor we weg moesten :')). Maar het was dus helemaal goed en precies op de termijn die ik zelf al had uitgerekend aan de hand van mijn eisprong. De echo was uitwendig en ik mocht kiezen: op dat moment inwendig (en dan zou het tellen als termijnecho), of inwendig weigeren en dan over drie weken een herhalingsecho. Ik heb geen enkel probleem met een inwendige echo, maar ik heb wel voor dat laatste gekozen. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170002680
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jullie reacties zo ontzettend lief! O+. Dank jullie wel!

Ik was uiteindelijk net van te voren wel echt stikzenuwachtig (enorme huilbui nog thuis twee minuten voor we weg moesten :')). Maar het was dus helemaal goed en precies op de termijn die ik zelf al had uitgerekend aan de hand van mijn eisprong. De echo was uitwendig en ik mocht kiezen: op dat moment inwendig (en dan zou het tellen als termijnecho), of inwendig weigeren en dan over drie weken een herhalingsecho. Ik heb geen enkel probleem met een inwendige echo, maar ik heb wel voor dat laatste gekozen. :@.
wat goed,DaD! veel aan je gedacht vandaag...
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:44:39 #239
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170002786
Jaaaa dad O+ en niks mis met nog een keer extra echo'en binnenkort toch O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:45:25 #240
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170002807
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef Nolita het volgende:
wat een goed nieuws vandaag!!

skittles, DAD, LDG *O* *O* *O*

LDG, hebben ze ook naar het geslacht gekeken of willen jullie het niet weten?
Ja we weten t :D O+ ben er helemaal blij mee haha probeer t nog even voor me te houden maar das vast van korte duur
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 4 april 2017 @ 19:48:14 #241
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170002891
Wat fijn goed nieuws voor jullie LDG, DaD en Skittles *O*

Gezellig zo'n onderonsje Franny O+
pi_170002900
Ik snap dat wel DaD, gewoon lekker nog een keertje kijken!

Gisteren dacht ik dat ik minder hormonaal en misselijk was.
Vandaag moest ik overal om kokhalzen, was de hele dag in een rothumeur en moest heel hard huilen toen vriend thuis kwam...
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170002910
Oeh Franny! Voetjes vastpakken is wel tof, maar doet het nog geen pijn van binnen?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170002925
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jullie reacties zo ontzettend lief! O+. Dank jullie wel!

Ik was uiteindelijk net van te voren wel echt stikzenuwachtig (enorme huilbui nog thuis twee minuten voor we weg moesten :')). Maar het was dus helemaal goed en precies op de termijn die ik zelf al had uitgerekend aan de hand van mijn eisprong. De echo was uitwendig en ik mocht kiezen: op dat moment inwendig (en dan zou het tellen als termijnecho), of inwendig weigeren en dan over drie weken een herhalingsecho. Ik heb geen enkel probleem met een inwendige echo, maar ik heb wel voor dat laatste gekozen. :@.
Kan me je zenuwen goed voorstellen hoor! :*
Wat fijn dat alles goed was en de termijn ook precies klopte enzo O+
En ik zou ook voor die extra echo gekozen hebben hoor! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170003670
*O* Dansje voor Skittles en DaD! *O*

:* Voor de hormonale rotdag van LeSage. Gaat het nu weer een beetje?
pi_170003837
DaD, jeuj!!! *O* *O* *O* *O* *O*

Skittles wat fijn!!!

Franny :X hier ook zo'n kleine kungfubaby :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2017 20:24:35 ]
pi_170003898
Wat een positief topic is dit vandaag!

Een hartje voor DaD *O* gefeliciteerd!!

Skittles, wat fijn dat de arts zich geen zorgen maakt! En gewoon thuis kunnen bevallen is ook fijn!

Thee, ik had helemaal over de versie heengelezen :@ Heel fijn dat dat goed is gegaan, hopelijk blijft ze nu netjes liggen!

En nog een *O* voor een goede SEO van LDG!

Spannend Lemijn, het niet weten. Ik vond het vorige zwangerschap eigenlijk toch ook leuker toen niemand het wist (alleen wijzelf). De verrassing is nu een beetje weg ofzo... en 12 hydrofielen lijkt me genoeg om mee te starten. Die dingen verkopen ze vrijwel overal dus die hebben je ouders of de kraamhulp zo bijgekocht! Of je bestelt ze online, kan de postbode ook gelijk zien voor wie hij steeds die pakketjes afleverde :P
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  dinsdag 4 april 2017 @ 20:44:28 #248
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170004448
Ik zag net boven in de kast nog 8 hydrofielen liggen, die iemand anders al ergens bij had gestopt. Dus dan heb ik er nu zeker genoeg :D :@
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170004907
Wat fijn DaD!!!! Gelukkig!!

Skittles ook weer minder zorgen... Fijn...

& Thee een goede versie!

Inderdaad een zonnig dagje in dit topic... :)!


Wij hebben morgen de extra groei echo in het zkh.....

Franny een voetje! :o

Lemijn fijn dat je het er goed over kan hebben met de vader. Wonen jullie wel samen, omdat hij de afwas doet? Of is dit als jullie samen eten?
pi_170005675
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:49 schreef LeSage het volgende:
Oeh Franny! Voetjes vastpakken is wel tof, maar doet het nog geen pijn van binnen?
Ja, dat is best pijnlijk. Als hij veel beweegt en hard trapt, dan snak ik af en toe een beetje naar adem. Mijn hele buik zie je heen en weer gaan/golven als hij flink bezig is. Het is leuk natuurlijk, want een goed teken, maar heel prettig is het niet.

Logi, die van jou dus ook lekker bezig. :D .

Ik was vandaag ook niet veel waard wat conditie betreft. Elke lichamelijke inspanning voelde als teveel. Deze zwangerschap eist fysiek wel wat meer van me dan de eerste.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:26:49 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170005785
Beeeetje laat maar gefeliciteerd Fazz! Mooi meisje, mooie naam! Ik zie ook F erin O+
Kwak
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:30:53 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170005925
Oh en ik zie dat jompels voor DaD en Skittles ook in order zijn!
Kwak
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:01:21 #253
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170007060
@Vieve: nee, ik woon alleen. Maar iedereen die hier een mag helpen bij de afwas tegenwoordig :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170007396
*O* voor alle goede echo's!
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:14:20 #255
73386 Fazz
onderweg
pi_170007567
Geeft niet hoor Kwak ;) :D

Kijk maar uit hoor Franny met dat geschop :+ M'n kraamverpleegster zei dat m'n buik aan de ene kant wat meer uitsteekt nu en dat is precies de kant waar die voeten steeds naar buiten staken :D Komt vast weer goed straks O-)
pi_170007639
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:17 schreef Sara82 het volgende:
*O* Dansje voor Skittles en DaD! *O*

:* Voor de hormonale rotdag van LeSage. Gaat het nu weer een beetje?
Het ging weer een beetje en toen ging ik 'voordat ik het vergeet' kijken. Dus nu weer janken, maar dat is ook echt zo verdrietig.
Dat zet al je hormonen weer even terug op hun plaats ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170012709
Goed geregeld Lemijn :)!

Niet leuk zo'n dag LeSage... Wat is dat voor programma?
pi_170012743
Gaaaaap, goedemorgen allemaal. Slapen wordt wel steeds minder. Had vannacht ook een vervelende droom over werk, dat helpt niet echt mee. Nog tips voor bij pijn als je je om wilt draaien in bed? Als ik een tijdje op mijn zij heb gelegen doet mijn bekken zo'n pijn dat omdraaien dan echt heel erg naar voelt.
Ik zat te denken om naar de fysiotherapeut te gaan ofzo maar heb het idee dat dat een beetje onzin is voor de korte tijd dat ik nog moet.
pi_170012757
@vieve: Over jonge mensen die dement worden geloof ik he? Voorstukje gezien over een jong stel met een klein kindje, en hij (31) krijgt een aggresieve vorm van dementie. Dat soort programma's valt nu bij mij ook in de categorie: "niet kijkbaar". Net als dingen met zielige diertjes en zielige kindjes.
pi_170012800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 07:56 schreef Thistleweed het volgende:
Gaaaaap, goedemorgen allemaal. Slapen wordt wel steeds minder. Had vannacht ook een vervelende droom over werk, dat helpt niet echt mee. Nog tips voor bij pijn als je je om wilt draaien in bed? Als ik een tijdje op mijn zij heb gelegen doet mijn bekken zo'n pijn dat omdraaien dan echt heel erg naar voelt.
Ik zat te denken om naar de fysiotherapeut te gaan ofzo maar heb het idee dat dat een beetje onzin is voor de korte tijd dat ik nog moet.
Slapen met een kussen tussen je knieën. Je kunt een gewoon kussen gebruiken of een voedingskussen.
  woensdag 5 april 2017 @ 08:16:42 #261
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170012893
He vervelend Thistle. Maar wat Cactus zegt idd :Y Verlicht bij mij ook, merk dat als ik dat twee dagen niet doe dat t dan erger wordt. Ff uitproberen welke dikte je fijn vindt, ik heb vrij dik nodig wil het helpen. Oh en proberen bij omdraaien je bekken iets op te tillen zodat je je handen eronder kunt schuiven om steun te geven tijdens het draaien, dan hoeven die spieren daar niet al het werk te doen.
pi_170012977
Ik heb hetzelfde bij draaien thistle, draai ook als een bejaarde met verwrongen gezicht. Vorige zwangerschap ook en daar viel weinig aan te doen alsdus de verloskundige, hoort er helaas bij. Niet draaien is mijn tip :') Enige voordeel is dat het na de bevalling vrijwel meteen weg is.

Iemand tips ter voorkoming van kramp? Tweede dag op rij dat ik uit bed moet springen wegens kramp in m'n been :(
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 5 april 2017 @ 08:39:53 #263
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170013068
FF ik kreeg hier onlangs de tip om meer magnesium binnen te krijgen tegen de kramp. Aan vk gevraagd, het mag in supplementvorm maar je kunt ook met voeding meer binnenkrijgen zoals bananen en tomaten raadde ze aan. En voordat je gaat slapen masseren en/of wisseldouches om de bloedsomloop te stimuleren. Ik vind het vooral fijn als mijn vriend voor het slapen mijn tenen naar boven duwt en kuitspier masseert. Gisteren avocado gegeten en vannacht geen kramp gehad, daar zou ook magnesium in zitten.

Vervelend al die kwaaltjes dames :* Gelukkig weten we waar we het voor over hebben :)
pi_170013077
Vervelend thistle. Langs bij fysio is helemaal geen gek idee, je wilt ergere bekkenproblemen voorkomen. Ik slaap ook al tijden met een voedingskussen tussen mijn benen.

Franny, hoe gaat het met je vader thuis?
pi_170013091
Vervelend van de kramp FF :* bananen en ander voedsel of supplementen met magnesium zou je kunnen proberen om de kramp te verminderen
pi_170013140
DaD jeeej *O* *O* *O*
Skittles een thuis bevalling ^O^
pi_170014014
Magnesium deed hier wonderen FF. Voor je supplementen overweegt zou ik wel even over je stoelgang nadenken. Als dat al lastig gaat zou ik het uit eten proberen te halen. Van veel magnesium wordt je stoelgang mogelijk nog lastiger.

Hier is het startsein voor misselijkheid nu echt gegeven. :+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170014398
Dat draaien als een bejaarde herken ik wel ja. Slapen met een kussen helpt wel, maar bij het draaien moet je dus ook met dat kussen in de weer en tijdens mijn slaap middenin de nacht raak ik dan in de knoop met mezelf, mijn deken, het kussen etc. :') . Jaja, het leven van een zwangere. _O- .

Ik ben bezig met de laatste loodjes voor mijn werk. Nog even beetje nakijken, cijfers van het hele jaar nog even nalopen, overdracht en wat dingetjes regelen zodat het allemaal wel goed loopt als ik er niet ben. Ondertussen dacht de roostermaker dat ik deze week al volledig met verlof was en heeft hij mijn lessen aan de examenklas maar ook alvast uitgeroosterd. Kreeg ineens een paniekmailtje van een leerling: maar mevrouw we zouden de toets toch bespreken, hoe moet dat nou??? :D .
Normaalgesproken zou ik erg pissig worden van zulke dingen, nu kan ik me er echt niet druk over maken. 8-) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170014457
Het valt mijn man op dat mannen en vrouwen zo anders reageren op de mededeling 'er komt nog een kind aan'. Alle vrouwen vinden het leuk, de mannen reageren nog net niet met 'Wat vreselijk voor je, nooit meer slapen..." :P (Een veelgehoorde eerste reactie is dus; 'Daar gaat je nachtrust')
:')
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 5 april 2017 @ 10:38:31 #270
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170014530
Ennnnn we mogen nog een keer terug voor de 20 wk echo _O- ook vandaag lag de beeb verkeerd waardoor ze het hartje niet goed genoeg konden beoordelen. Volgende afspraak is bij de gyn, die heeft betere apparatuur en kan beter door t lijfje heen kijken ook al ligt ie dwars :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170014546
Oh, met de moeders van het kdv heb ik het daar ook geregeld over hoor, gebroken nachten e.d.. Mijn rector (een vrouw) zei vorige week nog: tja, nu gaat het circus weer opnieuw beginnen he, met 's nachts eruit moeten, luiers verschonen etc. De eerste periode is ook gewoon best zwaar, maar misschien hebben vrouwen meer de neiging het te romantiseren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170014573
ldg, op zich best leuk zoveel echo's, maar ook een hoop gedoe zo.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170014614
Of de vrouwen durven het niet direct uit te spreken. Bij een zwangerschapsaankondiging vind ik het oprecht heel leuk en tof voor diegene, maar in mn hoofd denk ik wel "doei (nacht)rust!" O-) daar ga ik alleen een zwangere trotse vrouw niet mee lastig vallen

Wat een dwarsligger heb je ldg :D
pi_170014623
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:39 schreef Franny_G het volgende:
Oh, met de moeders van het kdv heb ik het daar ook geregeld over hoor, gebroken nachten e.d.. Mijn rector (een vrouw) zei vorige week nog: tja, nu gaat het circus weer opnieuw beginnen he, met 's nachts eruit moeten, luiers verschonen etc. De eerste periode is ook gewoon best zwaar, maar misschien hebben vrouwen meer de neiging het te romantiseren.
Ik weet niet of het romantiseren is, maar ik moet zeggen dat ik het al heel snel weer vergat. S huilde veel en was vaak wakker 's nachts, maar ik kon me niet herinneren dat O zo was. Écht niet. Tot ik mijn "dagboekje" van die tijd er bij pakte :D
pi_170014721
Qua slapen en omdraaien: misschien vertel ik niets nieuws maar bij mijn zwangerschapscursus leerde ik me omdraaien door me af te zetten met mijn voeten ipv vanuit je rug/buik te willen draaien. Het helpt voor mij heel goed tegen de omdraaipijn in bed.
pi_170014831
Haha, ldg, wat een boefje draag jij! :P

Ik heb de nachtelijke rondes bij de eerste niet als superzwaar ervaren. Zal ook geen feest geweest zijn, maar het hoorde er gewoon bij.

Het zou natuurlijk best kunnen dat vrouwen hun mond houden. Maar dat doen mannen ook als ik erbij ben/de mededeling doe. Mannen sluiten wel vaak af met; 'Sterkte!'. Alsof er een ziekte overwonnen moet worden. :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170015772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:57 schreef Messina het volgende:
Alsof er een ziekte overwonnen moet worden. :')
Nou ja, tis wel een parasiet ;)

Tja, het wordt vanzelf weer beter. Eerste jaar vond ik aanpoten, maar daarna vond ik het steeds makkelijker worden. Maar ik heb goede slapers.
pi_170015794
Bedankt voor de tips wb kramp. De afgelopen twee dagen heb ik idd geen banaan gegeten, dus daar heb ik vanmorgen gelijk even mee ontbeten :) stoelgang gaat hier heel wisselend, dus aanvullen met supplementen wacht ik nog even mee.

Ik vond de nachten met een new born ook wel meevallen omdat het elke nacht is en je er op de een of andere manier op ingesteld bent, de nachten met een dreumes vind ik een stuk pittiger ook al zijn dat er maar 1 of 2 die niet zo soepel gaan. Misschien juist daarom ook.

Zojuist bij de gyn geweest, baby's gaan goed gelijk op qua geschat gewicht (915 en 945), dus dat is mooi! En voor een tweeling ook prima gewichten voor deze termijn. Verder even gevraagd naar het protocol voor bevalling, dat is hier met 36 weken omdat het een eiig is (mits de ene baby met het hoofd naar beneden blijft liggen, anders wordt het sowieso een kz). Wel waarschuwde ze gelijk dat het evt weer een lange inleiding kan gaan worden omdat O pas met 41.4 kwam, 3 dagen na het begin van de inleiding. Ik moet nog even bedenken wat ik hier van vind, ik had zelf op 38 of heel misschien zelfs 39 weken gerekend. Maar wie weet ben ik er dan ook wel helemaal klaar mee, dus voorlopig wachten we even af.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_170016281
FF, 36 weken 'voelt/klinkt' inderdaad wel vroeg. Is dat standaard bij een-eiige tweelingen ja?
Wat is daar dan de gedachte achter eigenlijk?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170016466
Er bestaat ook magnesium olie, magnesium wordt heel goed door je huid opgenomen. En in de categorie baat het niet dan schaadt het niet, ik hoor ook wel eens dat een zeepje onder je matras zou helpen.

Bedankt voor alle tips betreft het draaien, ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Bij de andere twee helemaal geen last van gehad dus echt nul verstand ervan.
pi_170016480
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:01 schreef twist02 het volgende:
FF, 36 weken 'voelt/klinkt' inderdaad wel vroeg. Is dat standaard bij een-eiige tweelingen ja?
Wat is daar dan de gedachte achter eigenlijk?
In dit ziekenhuis iig wel. Wat ik tot nu toe heb geleerd is dat het wel enorm kan verschillen per ziekenhuis.

1 eiig deelt de placenta, en daarom is de placenta eerder 'op' en dat levert meer risico op waardoor een dergelijke tweeling het dan meestal beter heeft buiten de buik. Meestal komen ze ook van nature al eerder dan gewone tweelingen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_170016521
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:14 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

In dit ziekenhuis iig wel. Wat ik tot nu toe heb geleerd is dat het wel enorm kan verschillen per ziekenhuis.

1 eiig deelt de placenta, en daarom is de placenta eerder 'op' en dat levert meer risico op waardoor een dergelijke tweeling het dan meestal beter heeft buiten de buik. Meestal komen ze ook van nature al eerder dan gewone tweelingen.
Ah, op die manier ja. Zou een inleiding dan ook niet vlotter (kunnen) verlopen, juist omdat ze 'van nature' waarschijnlijk ook al eerder zouden komen?

Geen idee of het zo werkt hoor :D maar vond het wel positief bedacht :7
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170016690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:17 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ah, op die manier ja. Zou een inleiding dan ook niet vlotter (kunnen) verlopen, juist omdat ze 'van nature' waarschijnlijk ook al eerder zouden komen?

Geen idee of het zo werkt hoor :D maar vond het wel positief bedacht :7
Sowieso is dat nu nog allemaal speculatie, maar waarschijnlijk draag ik relatief lang (gezien de termijn van O, zelfs met inleiding) dus de kans dat het opstarten lang duurt zit er dan goed in. Maar dat spreekt idd een beetje tegen waarom het dan toch met 36 weken al nodig is, en niet later. Ik informeerde ook alleen naar de richtlijnen, dus zie tzt wel hoe ik er dan over denk. Als ik me met 34/35 weken nog kiplekker voel kan ik altijd die discussie nog aan gaan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_170016969
Als je langer wilt wachten, willen ze misschien monitoren of de baby's het nog goed hebben in je buik? Dus regelmatig naar het ziekenhuis voor een ctg? Zoals ze dat bij mij ook deden toen ik 41+ was.
Het is nu inderdaad nog ver weg, maar ik kan me ook voorstellen dat je 36 weken vroeg vindt als de baby's het nog goed hebben in je buik en het met jou ook nog goed gaat.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 12:55:46 #285
382129 crew  Donna
pi_170017207
Nou nog even een echte afsluiter hier; mijn controle na de miskraam was goed!

Dus ik hoop hier snel weer met 2 strepen aan te sluiten. :s)
pi_170019154
Ik hoop het ook Donna :*
pi_170019410
FF, is dat te monitoren, of de placenta zijn werk nog goed doet? 36 weken klinkt als erg vroeg, maar ik weet er natuurlijk niets van. :@.

Fijn dat de controle goed was, Donna! Ik hoop ook dat we je hier snel weer zien.

Ik ging vanochtend een positiebroek kopen bij iemand via Marktplaats. Ze vroeg hoe ver ik was, dus ik vertelde dat ik net negen weken ben. Goh zegt ze, dan vertel je het wel vroeg. Want dat ik een positiebroek kwam halen was nog niet genoeg aanwijzing...? :'). :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 5 april 2017 @ 14:51:26 #288
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170019493
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:41 schreef Franny_G het volgende:
ldg, op zich best leuk zoveel echo's, maar ook een hoop gedoe zo.
ben ondertussen ook best een beetje beurs van al het geduw en gepor.. Ze zeggen altijd wel dat ik moet zeggen als het pijn doet, mja ze moeten ook gewoon hun werk doen, dus meestal verbijt ik me maar even :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170021371
FF Ik krijg volgende wk met 36.1wk de keizersnede, en ik vind het qua termijn ook erg vroeg klinken/voelen en stiekem ook een beetje eng..
Dus ik kan mij goed voorstellen dat als de placenta het nog goed doet dat je aangeeft wel te willen wachten en idd evt met extra controles.

Donna heel veel succes en dat je snel weer terug bent! :*

Franny succes met het laatste afmaken :)

Vandaag 35wk en de laatste controle gehad.
Mijn baby is op het laatste moment nog gedraaid én ingedaald :')
De gyn was enorm verrast aangezien ze al 9wk dwars lag, eigenwijze dame dus. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2017 16:25:48 ]
pi_170021497
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:25 schreef Logician2.0 het volgende:
Mijn baby is op het laatste moment nog gedraaid én ingedaald :')
Opschepper :{w ( ;) grapje uiteraard)
Word je nu ook ingeleid dan, of blijft het een keizersnede?
pi_170021587
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:31 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Opschepper :{w ( ;) grapje uiteraard)
Word je nu ook ingeleid dan, of blijft het een keizersnede?
Whehehe :D

Helaas moet het toch via een kz ivm de baarmoederhals.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2017 16:37:00 ]
pi_170021607
Ah dat is jammer, maar voor een goed doel! :*
pi_170021655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 16:37 schreef Theeleuter het volgende:
Ah dat is jammer, maar voor een goed doel! :*
Ja ik vind het enorm jammer, maar in vergelijking met in het begin merk ik gelukkig wel aan mijzelf dat ik mij er wel bij neer heb gelegd.
pi_170025469
Fijn dat alles goed was Donna, hopelijk tot snel weer! :*

LDG, wat een deugniet :D. Ik ben ook beurs geweest na de combinatie test want de kleine lag steeds verkeerd.
Hoop voor morgen dat ze rustig aan kunnen doen O-)
pi_170026497
Hopelijk tot snel Donna! :*

Wat een dwarsliggertjes bij de echo's! :D Keertje extra spieken is nooit erg, maar beetje jammer van dat gepor dan inderdaad!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging vanochtend een positiebroek kopen bij iemand via Marktplaats. Ze vroeg hoe ver ik was, dus ik vertelde dat ik net negen weken ben. Goh zegt ze, dan vertel je het wel vroeg. Want dat ik een positiebroek kwam halen was nog niet genoeg aanwijzing...? :'). :+.
Hehe, misschien dacht ze dat je alvast goed voorbereid wilde zijn? :D
Maar het is dus vooral noodzaak, begrijp ik? ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_170026820
De ctg + echo was goed... Baby wel klein maar de gyn vond dat de baby in goede conditie is en vruchtwater / navelstreng zijn ook goed... Dus dat is fijn! Over 2 weken weer terug...

Dat programma klinkt als erg heftig zeg! Ik merk ook dat ik niet tegen zo'n ernstige/verdrietige dingen kan, maar ik ontwijk dat dan maar even...

DaD dat lijkt me indd ook genoeg info ja... :D

Dat vind ik ook vroeg klinken FF, maar inderdaad maar even afwachten. Hoeveel weken ben je nu?

Vervelend van de kramp en slechte nachten. Hier voornamelijk wakker door het plassen, maar verder valt het nog mee...
pi_170031897
Ik ben 26.4 nu Vieve (moest dat opzoeken in een app :') ). Nog maar een week of 9 te gaan dus :o Ik heb ook geen idee hoe ze kunnen zien of de placenta het nog goed doet eigenlijk. En ook geen idee of ctg's gewoon kunnen. Ik krijg elke twee weken echo's oa omdat ze met een doppler oid niet het onderscheid tussen beide baby's kunnen horen, dus vraag me af hoe dat dan met een ctg zou gaan.

Logi, hoe is jouw meisje qua groei? Wordt ze normaal geschat qua grootte voor deze termijn?

Iemand anders met een 1 eiige tweeling waarmee ik precies gelijk loop (ook qua afspraken, bij dezelfde arts :D) heeft vandaag ook die metingen gehad, en haar tweeling is rond de 1190 gram per stuk, die van mij rond de 930 gram. 930 is op zich prima voor nu, maar toch sta ik er nu iets minder relaxt in.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 5 april 2017 @ 22:54:28 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170032034
CTG kan met een tweeling maar het moet wel heel secuur geplaatst worden omdat ze inderdaad anders 2 keer hetzelfde kind monitoren. Nadeel is dat je dus heel stil moet blijven liggen. Wat niet handig is met weeën :')
pi_170032288
FF misschien een extra afspraak plannen om al je vragen eens voor te leggen?

Mijn mini word exact op het gemiddelde geschat.
pi_170032572
Ik vond het met 1 kind zonder weeen al niet handig, die waren ze ook steeds kwijt omdat die niet stil bleef liggen. Ik weet niet welke nacht erger was tijdens de inleiding van de bevalling van O, de nacht dat ik aan de ctg moest blijven liggen en er elk uur weer iemand aan m'n bed stond omdat hij niet goed zat, of de nacht erna met beginnende weeen maar zonder ctg. Ik heb die tweede nacht iig meer geslapen :')

Daar hadden man en ik het op de terug weg nog over, dat de kans op weer zo'n drama inleiding dit keer wel kleiner is, omdat ze nu veel sneller zullen gaan voor een kz, waar ze de vorige keer een dag over getwijfeld hebben.

Logi, ik wacht voorlopig nog even af, zoveel kan ik er nu toch nog niet mee. Wie weet smeek ik over 9 weken wel om een inleiding (kan me dat alleen nu nog niet voorstellen). Ik heb elke twee weken een afspraak, dus kan dan ook wat gerichte vragen stellen, heb ik nog even om na te denken.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  donderdag 6 april 2017 @ 05:36:15 #301
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170034450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:47 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben 26.4 nu Vieve (moest dat opzoeken in een app :') ). Nog maar een week of 9 te gaan dus :o Ik heb ook geen idee hoe ze kunnen zien of de placenta het nog goed doet eigenlijk. En ook geen idee of ctg's gewoon kunnen. Ik krijg elke twee weken echo's oa omdat ze met een doppler oid niet het onderscheid tussen beide baby's kunnen horen, dus vraag me af hoe dat dan met een ctg zou gaan.

Logi, hoe is jouw meisje qua groei? Wordt ze normaal geschat qua grootte voor deze termijn?

Iemand anders met een 1 eiige tweeling waarmee ik precies gelijk loop (ook qua afspraken, bij dezelfde arts :D) heeft vandaag ook die metingen gehad, en haar tweeling is rond de 1190 gram per stuk, die van mij rond de 930 gram. 930 is op zich prima voor nu, maar toch sta ik er nu iets minder relaxt in.
Kan de arts laten zien waar ze zitten op het lijntje? Dat deden ze bij mij altijd. L zat altijd op de middellijn en N op de onderlijn. Maar ze volgden netjes hun lijntje.
Hun geboortegewicht las ik in het dossier dat N p50 (1386 met 31,2) was en L zelfs p80/90 (1770) met die termijn.
Als de artsen zich geen zorgen maken, moet jij het ook niet doen.
Er zitten nou eenmaal veel verschillen tussen kinderen. De ene bevalt van een kind van 4300 gram en de ander van 2500 gram.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')