Nou ja, tis wel een parasietquote:Op woensdag 5 april 2017 10:57 schreef Messina het volgende:
Alsof er een ziekte overwonnen moet worden.
In dit ziekenhuis iig wel. Wat ik tot nu toe heb geleerd is dat het wel enorm kan verschillen per ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:01 schreef twist02 het volgende:
FF, 36 weken 'voelt/klinkt' inderdaad wel vroeg. Is dat standaard bij een-eiige tweelingen ja?
Wat is daar dan de gedachte achter eigenlijk?
Ah, op die manier ja. Zou een inleiding dan ook niet vlotter (kunnen) verlopen, juist omdat ze 'van nature' waarschijnlijk ook al eerder zouden komen?quote:Op woensdag 5 april 2017 12:14 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
In dit ziekenhuis iig wel. Wat ik tot nu toe heb geleerd is dat het wel enorm kan verschillen per ziekenhuis.
1 eiig deelt de placenta, en daarom is de placenta eerder 'op' en dat levert meer risico op waardoor een dergelijke tweeling het dan meestal beter heeft buiten de buik. Meestal komen ze ook van nature al eerder dan gewone tweelingen.
Sowieso is dat nu nog allemaal speculatie, maar waarschijnlijk draag ik relatief lang (gezien de termijn van O, zelfs met inleiding) dus de kans dat het opstarten lang duurt zit er dan goed in. Maar dat spreekt idd een beetje tegen waarom het dan toch met 36 weken al nodig is, en niet later. Ik informeerde ook alleen naar de richtlijnen, dus zie tzt wel hoe ik er dan over denk. Als ik me met 34/35 weken nog kiplekker voel kan ik altijd die discussie nog aan gaan.quote:Op woensdag 5 april 2017 12:17 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, op die manier ja. Zou een inleiding dan ook niet vlotter (kunnen) verlopen, juist omdat ze 'van nature' waarschijnlijk ook al eerder zouden komen?
Geen idee of het zo werkt hoormaar vond het wel positief bedacht
ben ondertussen ook best een beetje beurs van al het geduw en gepor.. Ze zeggen altijd wel dat ik moet zeggen als het pijn doet, mja ze moeten ook gewoon hun werk doen, dus meestal verbijt ik me maar evenquote:Op woensdag 5 april 2017 10:41 schreef Franny_G het volgende:
ldg, op zich best leuk zoveel echo's, maar ook een hoop gedoe zo.
Opschepperquote:Op woensdag 5 april 2017 16:25 schreef Logician2.0 het volgende:
Mijn baby is op het laatste moment nog gedraaid én ingedaald
Whehehequote:Op woensdag 5 april 2017 16:31 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Opschepper(
grapje uiteraard)
Word je nu ook ingeleid dan, of blijft het een keizersnede?
Ja ik vind het enorm jammer, maar in vergelijking met in het begin merk ik gelukkig wel aan mijzelf dat ik mij er wel bij neer heb gelegd.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:37 schreef Theeleuter het volgende:
Ah dat is jammer, maar voor een goed doel!
Hehe, misschien dacht ze dat je alvast goed voorbereid wilde zijn?quote:Op woensdag 5 april 2017 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging vanochtend een positiebroek kopen bij iemand via Marktplaats. Ze vroeg hoe ver ik was, dus ik vertelde dat ik net negen weken ben. Goh zegt ze, dan vertel je het wel vroeg. Want dat ik een positiebroek kwam halen was nog niet genoeg aanwijzing...?.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |