precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.quote:Op maandag 3 april 2017 17:17 schreef Adrian4 het volgende:
Groene thee wel. Rooibos niet. Kruidenthee ook niet.
Ik had groene thee waar op stond 'zonder cafeïne', maar dat zal dan idd wel zijn omdat het niet vanzelfsprekend zonder cafeïne isquote:Op maandag 3 april 2017 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.
Overigens zijn de hoeveelheden redelijk te verwaarlozen dus kun je alles met gerust hart drinken. Ook kaneel is niet gevaarlijk.
Dat zei ik ookquote:Op maandag 3 april 2017 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies andersom! In groene thee zit wel cafeïne. In kruidenthee en rooibos niet.
Overigens zijn de hoeveelheden redelijk te verwaarlozen dus kun je alles met gerust hart drinken. Ook kaneel is niet gevaarlijk.
Had ik bij nr. 1 ook, net als aan het begin van deze zwangerschap, totdat ik een cappuccinocraving kreeg en nu bij het ontbijt weer een kop drink.quote:Op maandag 3 april 2017 19:56 schreef Krisvc het volgende:
Vorige keer ging ik over m'n nek van de gedachte aan koffie. Ik hoop dat ik het dit keer weer niet lekker ga vinden, dan is het makkelijker.Thee en water is verder het enige dat ik drink.
De hoeveelheid cafeïne in thee bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2017 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zwarte thee, toch niet in groene?quote:Op maandag 3 april 2017 20:16 schreef twist02 het volgende:
[..]
De hoeveelheid cafeïne in thee bedoel je?
Nou, dat vond ik dus nog best tegenvallen eigenlijk! Als je hier in die tabel kijkt, zit er in thee blijkbaar ruim 1/3 van de cafeïne van koffie (in dezelfde hoeveelheid ml).
En ik drink thee meestal in van die grote mokken en niet van die bescheiden kopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |