Het ging weer een beetje en toen ging ik 'voordat ik het vergeet' kijken. Dus nu weer janken, maar dat is ook echt zo verdrietig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:17 schreef Sara82 het volgende:
Dansje voor Skittles en DaD!
![]()
Voor de hormonale rotdag van LeSage. Gaat het nu weer een beetje?
Slapen met een kussen tussen je knieën. Je kunt een gewoon kussen gebruiken of een voedingskussen.quote:Op woensdag 5 april 2017 07:56 schreef Thistleweed het volgende:
Gaaaaap, goedemorgen allemaal. Slapen wordt wel steeds minder. Had vannacht ook een vervelende droom over werk, dat helpt niet echt mee. Nog tips voor bij pijn als je je om wilt draaien in bed? Als ik een tijdje op mijn zij heb gelegen doet mijn bekken zo'n pijn dat omdraaien dan echt heel erg naar voelt.
Ik zat te denken om naar de fysiotherapeut te gaan ofzo maar heb het idee dat dat een beetje onzin is voor de korte tijd dat ik nog moet.
Ik weet niet of het romantiseren is, maar ik moet zeggen dat ik het al heel snel weer vergat. S huilde veel en was vaak wakker 's nachts, maar ik kon me niet herinneren dat O zo was. Écht niet. Tot ik mijn "dagboekje" van die tijd er bij paktequote:Op woensdag 5 april 2017 10:39 schreef Franny_G het volgende:
Oh, met de moeders van het kdv heb ik het daar ook geregeld over hoor, gebroken nachten e.d.. Mijn rector (een vrouw) zei vorige week nog: tja, nu gaat het circus weer opnieuw beginnen he, met 's nachts eruit moeten, luiers verschonen etc. De eerste periode is ook gewoon best zwaar, maar misschien hebben vrouwen meer de neiging het te romantiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |