abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:26:49 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170005785
Beeeetje laat maar gefeliciteerd Fazz! Mooi meisje, mooie naam! Ik zie ook F erin O+
Kwak
  dinsdag 4 april 2017 @ 21:30:53 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170005925
Oh en ik zie dat jompels voor DaD en Skittles ook in order zijn!
Kwak
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:01:21 #253
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170007060
@Vieve: nee, ik woon alleen. Maar iedereen die hier een mag helpen bij de afwas tegenwoordig :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_170007396
*O* voor alle goede echo's!
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:14:20 #255
73386 Fazz
onderweg
pi_170007567
Geeft niet hoor Kwak ;) :D

Kijk maar uit hoor Franny met dat geschop :+ M'n kraamverpleegster zei dat m'n buik aan de ene kant wat meer uitsteekt nu en dat is precies de kant waar die voeten steeds naar buiten staken :D Komt vast weer goed straks O-)
pi_170007639
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:17 schreef Sara82 het volgende:
*O* Dansje voor Skittles en DaD! *O*

:* Voor de hormonale rotdag van LeSage. Gaat het nu weer een beetje?
Het ging weer een beetje en toen ging ik 'voordat ik het vergeet' kijken. Dus nu weer janken, maar dat is ook echt zo verdrietig.
Dat zet al je hormonen weer even terug op hun plaats ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170012709
Goed geregeld Lemijn :)!

Niet leuk zo'n dag LeSage... Wat is dat voor programma?
pi_170012743
Gaaaaap, goedemorgen allemaal. Slapen wordt wel steeds minder. Had vannacht ook een vervelende droom over werk, dat helpt niet echt mee. Nog tips voor bij pijn als je je om wilt draaien in bed? Als ik een tijdje op mijn zij heb gelegen doet mijn bekken zo'n pijn dat omdraaien dan echt heel erg naar voelt.
Ik zat te denken om naar de fysiotherapeut te gaan ofzo maar heb het idee dat dat een beetje onzin is voor de korte tijd dat ik nog moet.
pi_170012757
@vieve: Over jonge mensen die dement worden geloof ik he? Voorstukje gezien over een jong stel met een klein kindje, en hij (31) krijgt een aggresieve vorm van dementie. Dat soort programma's valt nu bij mij ook in de categorie: "niet kijkbaar". Net als dingen met zielige diertjes en zielige kindjes.
pi_170012800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 07:56 schreef Thistleweed het volgende:
Gaaaaap, goedemorgen allemaal. Slapen wordt wel steeds minder. Had vannacht ook een vervelende droom over werk, dat helpt niet echt mee. Nog tips voor bij pijn als je je om wilt draaien in bed? Als ik een tijdje op mijn zij heb gelegen doet mijn bekken zo'n pijn dat omdraaien dan echt heel erg naar voelt.
Ik zat te denken om naar de fysiotherapeut te gaan ofzo maar heb het idee dat dat een beetje onzin is voor de korte tijd dat ik nog moet.
Slapen met een kussen tussen je knieën. Je kunt een gewoon kussen gebruiken of een voedingskussen.
  woensdag 5 april 2017 @ 08:16:42 #261
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170012893
He vervelend Thistle. Maar wat Cactus zegt idd :Y Verlicht bij mij ook, merk dat als ik dat twee dagen niet doe dat t dan erger wordt. Ff uitproberen welke dikte je fijn vindt, ik heb vrij dik nodig wil het helpen. Oh en proberen bij omdraaien je bekken iets op te tillen zodat je je handen eronder kunt schuiven om steun te geven tijdens het draaien, dan hoeven die spieren daar niet al het werk te doen.
pi_170012977
Ik heb hetzelfde bij draaien thistle, draai ook als een bejaarde met verwrongen gezicht. Vorige zwangerschap ook en daar viel weinig aan te doen alsdus de verloskundige, hoort er helaas bij. Niet draaien is mijn tip :') Enige voordeel is dat het na de bevalling vrijwel meteen weg is.

Iemand tips ter voorkoming van kramp? Tweede dag op rij dat ik uit bed moet springen wegens kramp in m'n been :(
  woensdag 5 april 2017 @ 08:39:53 #263
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170013068
FF ik kreeg hier onlangs de tip om meer magnesium binnen te krijgen tegen de kramp. Aan vk gevraagd, het mag in supplementvorm maar je kunt ook met voeding meer binnenkrijgen zoals bananen en tomaten raadde ze aan. En voordat je gaat slapen masseren en/of wisseldouches om de bloedsomloop te stimuleren. Ik vind het vooral fijn als mijn vriend voor het slapen mijn tenen naar boven duwt en kuitspier masseert. Gisteren avocado gegeten en vannacht geen kramp gehad, daar zou ook magnesium in zitten.

Vervelend al die kwaaltjes dames :* Gelukkig weten we waar we het voor over hebben :)
pi_170013077
Vervelend thistle. Langs bij fysio is helemaal geen gek idee, je wilt ergere bekkenproblemen voorkomen. Ik slaap ook al tijden met een voedingskussen tussen mijn benen.

Franny, hoe gaat het met je vader thuis?
pi_170013091
Vervelend van de kramp FF :* bananen en ander voedsel of supplementen met magnesium zou je kunnen proberen om de kramp te verminderen
pi_170013140
DaD jeeej *O* *O* *O*
Skittles een thuis bevalling ^O^
pi_170014014
Magnesium deed hier wonderen FF. Voor je supplementen overweegt zou ik wel even over je stoelgang nadenken. Als dat al lastig gaat zou ik het uit eten proberen te halen. Van veel magnesium wordt je stoelgang mogelijk nog lastiger.

Hier is het startsein voor misselijkheid nu echt gegeven. :+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170014398
Dat draaien als een bejaarde herken ik wel ja. Slapen met een kussen helpt wel, maar bij het draaien moet je dus ook met dat kussen in de weer en tijdens mijn slaap middenin de nacht raak ik dan in de knoop met mezelf, mijn deken, het kussen etc. :') . Jaja, het leven van een zwangere. _O- .

Ik ben bezig met de laatste loodjes voor mijn werk. Nog even beetje nakijken, cijfers van het hele jaar nog even nalopen, overdracht en wat dingetjes regelen zodat het allemaal wel goed loopt als ik er niet ben. Ondertussen dacht de roostermaker dat ik deze week al volledig met verlof was en heeft hij mijn lessen aan de examenklas maar ook alvast uitgeroosterd. Kreeg ineens een paniekmailtje van een leerling: maar mevrouw we zouden de toets toch bespreken, hoe moet dat nou??? :D .
Normaalgesproken zou ik erg pissig worden van zulke dingen, nu kan ik me er echt niet druk over maken. 8-) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170014457
Het valt mijn man op dat mannen en vrouwen zo anders reageren op de mededeling 'er komt nog een kind aan'. Alle vrouwen vinden het leuk, de mannen reageren nog net niet met 'Wat vreselijk voor je, nooit meer slapen..." :P (Een veelgehoorde eerste reactie is dus; 'Daar gaat je nachtrust')
:')
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 5 april 2017 @ 10:38:31 #270
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170014530
Ennnnn we mogen nog een keer terug voor de 20 wk echo _O- ook vandaag lag de beeb verkeerd waardoor ze het hartje niet goed genoeg konden beoordelen. Volgende afspraak is bij de gyn, die heeft betere apparatuur en kan beter door t lijfje heen kijken ook al ligt ie dwars :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170014546
Oh, met de moeders van het kdv heb ik het daar ook geregeld over hoor, gebroken nachten e.d.. Mijn rector (een vrouw) zei vorige week nog: tja, nu gaat het circus weer opnieuw beginnen he, met 's nachts eruit moeten, luiers verschonen etc. De eerste periode is ook gewoon best zwaar, maar misschien hebben vrouwen meer de neiging het te romantiseren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170014573
ldg, op zich best leuk zoveel echo's, maar ook een hoop gedoe zo.
pi_170014614
Of de vrouwen durven het niet direct uit te spreken. Bij een zwangerschapsaankondiging vind ik het oprecht heel leuk en tof voor diegene, maar in mn hoofd denk ik wel "doei (nacht)rust!" O-) daar ga ik alleen een zwangere trotse vrouw niet mee lastig vallen

Wat een dwarsligger heb je ldg :D
pi_170014623
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:39 schreef Franny_G het volgende:
Oh, met de moeders van het kdv heb ik het daar ook geregeld over hoor, gebroken nachten e.d.. Mijn rector (een vrouw) zei vorige week nog: tja, nu gaat het circus weer opnieuw beginnen he, met 's nachts eruit moeten, luiers verschonen etc. De eerste periode is ook gewoon best zwaar, maar misschien hebben vrouwen meer de neiging het te romantiseren.
Ik weet niet of het romantiseren is, maar ik moet zeggen dat ik het al heel snel weer vergat. S huilde veel en was vaak wakker 's nachts, maar ik kon me niet herinneren dat O zo was. Écht niet. Tot ik mijn "dagboekje" van die tijd er bij pakte :D
pi_170014721
Qua slapen en omdraaien: misschien vertel ik niets nieuws maar bij mijn zwangerschapscursus leerde ik me omdraaien door me af te zetten met mijn voeten ipv vanuit je rug/buik te willen draaien. Het helpt voor mij heel goed tegen de omdraaipijn in bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')