abonnement Unibet Coolblue
pi_169657134
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:01 schreef liedetector het volgende:

[..]

ieg fijn dat ze niet meer in huis zitten
Me dunkt! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657143
Thanks, Mini! O+
pi_169657159
Wij zouden trouwens de 25ste naar de Efteling gaan, maar nu blijkt dan een soort evenement te zijn. Stuk drukker dus. Dus nu gaan we met mijn familie de onmogelijke taak beginnen om een andere datum te prikken. :')
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 18:06:13 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169657213
quote:
12s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:40 schreef Vanyel het volgende:

Wil je mijn notes zien?
Das iemand blij maken met een dood vogeltje. Wat ben je saai :6
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169657232
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee. En nu ook nog steeds niet - ze praten voorlopig even niet met elkaar. Maar goed, één en ander is gekalmeerd..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh. Vervelend, zeker nu die net op zichzelf zit.
pi_169657244
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:04 schreef Myraela het volgende:
Wij zouden trouwens de 25ste naar de Efteling gaan, maar nu blijkt dan een soort evenement te zijn. Stuk drukker dus. Dus nu gaan we met mijn familie de onmogelijke taak beginnen om een andere datum te prikken. :')
Oh, da's balen!

Als tip, inzake waar voor je geld, de Efteling is normaal gesproken in de zomer (in de maanden juli en augustus) al op zaterdagen tot laat in de avond open, met een hoop extra entertainment enzo. Dit jaar gaan ze voor het eerst testen om die avonden ook op vrijdagen te houden, de Efteling is dan tot elf uur 's avonds open. De verwachting is dat het op vrijdagen lang zo druk niet gaat zijn als op zaterdagen, dus als jullie het tot de zomer kunnen uithouden is dat wellicht een toffe optie. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657251
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:02 schreef minilot het volgende:
(...)

Ik heb een makkelijk brein, wat dat betreft. :Y En het meeste in mijn leven gaat gewoon hartstikke puik en daar heb ik verdraaid veel geluk mee gehad, in vergelijking met, zeg, miljoenen anderen op de wereld. Ik vind niet dat ik me bijzonder druk hoef te maken. :)
Zal ik me ook niet druk om jou maken 8-) Maar wel op jezelf letten hoor :* Want ik vind het nogal wat, dat gevlieg om de boel in goede banen te leiden voor je familie. Maar ja, dat zie je bij AnneX ook, die doet ook haar stinkende best voor haar sch.ouders en telkens is er wel weer gedoe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169657258
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meh. Vervelend, zeker nu die net op zichzelf zit.
Vervelender toen ze nog op elkaars lip woonden. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657288
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:02 schreef minilot het volgende:

Ik ben met nare dingen bezig op het moment dat ze gaande zijn en ik er aandacht aan moet besteden, maar daarbuiten pieker ik er verder niet over en heb ik er geen last van.
Heb jij dat altijd al gehad? Ik vind het echt bewonderenswaardig.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169657296
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zal ik me ook niet druk om jou maken 8-) Maar wel op jezelf letten hoor :* Want ik vind het nogal wat, dat gevlieg om de boel in goede banen te leiden voor je familie. Maar ja, dat zie je bij AnneX ook, die doet ook haar stinkende best voor haar sch.ouders en telkens is er wel weer gedoe.
Ik let altijd op mezelf. :Y Echt niet nodig om je druk te maken. Wel lief natuurlijk. :+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657323
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:08 schreef mjan het volgende:

[..]

Heb jij dat altijd al gehad? Ik vind het echt bewonderenswaardig.
Ja, eigenlijk wel.. Ik weet daarom niet of het heel bewonderenswaardig is - ik heb het denk ik gewoon getroffen met een natuurlijke neiging tot relativeren. :Y

Ik heb wel vaak gewenst dat ik dat een beetje aan andere mensen kon overdragen, maar ik zou niet weten hoe!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 18:10:35 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169657335
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:07 schreef minilot het volgende:

inzake waar voor je geld,
Kun je het beste op een regenachtige maandag van de herfstvakantie regio Noord gaan.

Was geen hond, ideaal
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169657362
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:07 schreef minilot het volgende:
Oh, da's balen!

Als tip, inzake waar voor je geld, de Efteling is normaal gesproken in de zomer (in de maanden juli en augustus) al op zaterdagen tot laat in de avond open, met een hoop extra entertainment enzo. Dit jaar gaan ze voor het eerst testen om die avonden ook op vrijdagen te houden, de Efteling is dan tot elf uur 's avonds open. De verwachting is dat het op vrijdagen lang zo druk niet gaat zijn als op zaterdagen, dus als jullie het tot de zomer kunnen uithouden is dat wellicht een toffe optie. :)
Zal het even in de gedachte houden, thanks. Heb persoonlijk liever de zaterdag, dan hoef ik er geen vrije dag voor te nemen. Misschien gaan we alsnog wel gewoon deze zaterdag, dan maar wat drukker.
pi_169657385
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je het beste op een regenachtige maandag van de herfstvakantie regio Noord gaan.

Was geen hond, ideaal
Hoe lang is dat geleden? Want de laatste, zeg, drie jaar is het in de herfst zelfs op maandagen nog best vaak vol in het park!

Hoog tijd dat die zeven hectare parkoppervlak aan de oostzijde van het park erbij wordt getrokken - de Efteling kan de extra capaciteit goed gebruiken!
*O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657391
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Vervelender toen ze nog op elkaars lip woonden. :Y
Dat geloof ik wel ja, maar je hoopt toch dat de afstand dingen wat makkelijker maakt. Dat was zo met mijn moeder tenminste wel.
pi_169657408
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je het beste op een regenachtige maandag van de herfstvakantie regio Noord gaan.

Was geen hond, ideaal
Een doordeweekse dag tijdens de Winterefteling O+
Nergens wachtrijen, alleen sommige attracties zijn dicht.
pi_169657413
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel.. Ik weet daarom niet of het heel bewonderenswaardig is - ik heb het denk ik gewoon getroffen met een natuurlijke neiging tot relativeren. :Y
Relativeren is voor mij niet het tegenovergestelde van piekeren of je ergens druk om maken. Maar goed, wel een fijne eigenschap.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169657433
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel ja, maar je hoopt toch dat de afstand dingen wat makkelijker maakt. Dat was zo met mijn moeder tenminste wel.
Jawel (ook zo met mij en mijn moeder :)), en dat leek de afgelopen week ook tamelijk op rolletjes te gaan. Ik verwacht ook wel dat het wat sneller weer snor zit nu ze niet vandaag en morgen verplicht bij elkaar in één huis zitten. We gaan het zien. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657439
Als ik dat allemaal lees van jullie ben ik best wel blij met saaie ouders/broer/zus/ik.
Best wel eens flinke ruizies maar ze duurden nooit zo lang en ebden ook vaak weg.
Voor mij wel erg fijn want ik zou er echt slapeloze nachten van hebben, dat heb ik al als anderen ruzie hebben.

Zo nu tafeldekken, gisteren aangeboden om de kookbeurt van mijn eetclubje over te nemen, dus zometeen staan 3 eters voor de deur.

Tot later!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169657481
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo nu tafeldekken, gisteren aangeboden om de kookbeurt van mijn eetclubje over te nemen, dus zometeen staan 3 eters voor de deur.

Wat ga je maken?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169657556
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:13 schreef mjan het volgende:

[..]

Relativeren is voor mij niet het tegenovergestelde van piekeren of je ergens druk om maken. Maar goed, wel een fijne eigenschap.
Nee, daar heb je gelijk in. Ik keek met mijn neus en ik dacht dat je mijn laatste alinea gequote had. 8)7

Maar niet piekeren, wellicht dat het wel een beetje gelinkt is aan mijn ADD. Het lukt me sowieso nauwelijks om langer dan vijf minuten over hetzelfde onderwerp na te denken. :') Ik raak extreem snel afgeleid, dus als ik me na een bezoek aan mijn moeder thuis nog even druk sta te maken en er zit een lollig soort vogel in de tuin, of ik zie ineens een gat in mijn sok, of mijn lief komt thuis met een anekdote over zijn dag, dan is het -poef- weg! :@

En nou ja, ik vind het ook echt gewoon zinloos om me druk te gaan maken over iets waar ik op dat moment toch niks mee kan - dan hou ik me liever bezig met wat anders. En dat heeft me altijd al weinig moeite gekost. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657602
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo nu tafeldekken, gisteren aangeboden om de kookbeurt van mijn eetclubje over te nemen, dus zometeen staan 3 eters voor de deur.
Een kookclubje, ik vind dat toch altijd zo magisch klinken! Als ik niet de schurft had aan sociaal gedoe wilde ik er ook wel bij eentje. :+

Hoe lang zit je al bij deze, en hoe vaak komen jullie bij elkaar? :) En ja, wat ga je maken?
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 maart 2017 @ 18:21:03 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169657645
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in. Ik keek met mijn neus en ik dacht dat je mijn laatste alinea gequote had. 8)7

Maar niet piekeren, wellicht dat het wel een beetje gelinkt is aan mijn ADD. Het lukt me sowieso nauwelijks om langer dan vijf minuten over hetzelfde onderwerp na te denken. :') Ik raak extreem snel afgeleid, dus als ik me na een bezoek aan mijn moeder thuis nog even druk sta te maken en er zit een lollig soort vogel in de tuin, of ik zie ineens een gat in mijn sok, of mijn lief komt thuis met een anekdote over zijn dag, dan is het -poef- weg! :@

En nou ja, ik vind het ook echt gewoon zinloos om me druk te gaan maken over iets waar ik op dat moment toch niks mee kan - dan hou ik me liever bezig met wat anders. En dat heeft me altijd al weinig moeite gekost. :Y
Precies -dit- wordt mij dus vaak kwalijk genomen: dat het poef weg is waar mensen om mij heen verwachten dat ik dan meer boos oid moet worden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169657677
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
..waar mensen om mij heen verwachten dat ik dan meer boos oid moet worden
:o Waarom? Da's toch niet constructief?

Ik ben sowieso nooit (nooit!) boos. Ook niet per se handig. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657717
Dit keer niet echt over nagedacht, ik doe meestal een thema maar nu had ik 1 uur om te bedenken, fietsen en kopen. Want vandaag werken.
Dus tomatensoep die ik zaterdag had gemaakt. Arabisch/exotisch stoofvlees met libanees platbroods en een appeldadel salade en daarna een perzik mousse.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169657741
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
..maar nu had ik 1 uur om te bedenken, fietsen en kopen. Want vandaag werken.
Woah, en dan toch even voor drie gasten -hopla- wat op tafel toveren! Ik vind dat knap. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 maart 2017 @ 18:24:54 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169657748
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:22 schreef minilot het volgende:

[..]


Ik ben sowieso nooit (nooit!) boos.
Jij bent "verdrietig" ietwat "teleurgesteld" ? :* :*
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 18:26:11 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169657780
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden? Want de laatste, zeg, drie jaar is het in de herfst zelfs op maandagen nog best vaak vol in het park!


Zeker tien jaar geleden.
Was de week dat ze in braboland geen vakantie hadden hè :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169657785
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij bent "verdrietig" ietwat "teleurgesteld" ? :* :*
Mensen stellen mij eigenlijk niet zo vaak teleur. Ik heb ook maar zelden verwachtingen, dat scheelt. *)

Tuurlijk ben ik wel eens verdrietig, maar dat ben ik dan ook echt. Niet een passief-agressieve camouflage van eigenlijk boos zijn. Aan dat soort onzin doe ik niet. :P
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657801
Ik wil ook een kookclubje. :D
pi_169657810
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zeker tien jaar geleden.
Was de week dat ze in braboland geen vakantie hadden hè :)
Ja, maar de bezoekersdruk nu in vergelijking met tien jaar geleden, met name in de herfst, is echt fors! :Y En die lui komen vanuit het hele land. Als het de laatste jaren érgens in Nederland herfstvakantie is, dan is het druk in de Efteling.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 18:28:22 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169657834
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Een kookclubje, ik vind dat toch altijd zo magisch klinken! Als ik niet de schurft had aan sociaal gedoe wilde ik er ook wel bij eentje. :+

Ik wil wel in je kookclubje en dan welke keer afbellen? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169657843
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wil wel in je kookclubje en dan welke keer afbellen? :P
Oh, dat klinkt echt verrukkelijk! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657869
Ik bedoel, geen sociale verplichtingen hebben is al bijzonder lekker, maar denken dat je sociale verplichtingen hebt en dat die dan ineens niet doorgaan, dat is echt het summum! :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 18:29:31 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169657875
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar de bezoekersdruk nu in vergelijking met tien jaar geleden, met name in de herfst, is echt fors! :Y En die lui komen vanuit het hele land. Als het de laatste jaren érgens in Nederland herfstvakantie is, dan is het druk in de Efteling.
Ok, ga ik wel naar Slagharen mocht ik ooit de behoefte hebben. Want Slagharen, daar geniet je nog het meest 8-)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 maart 2017 @ 18:29:59 #87
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169657889
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet een passief-agressieve camouflage van eigenlijk boos zijn.
Hoe ouder ik word, hoe beter ik dat niet kan doen. Maar dat zit er wel in hier, van nature. :7.

Gelukkig kun je van je fouten leren.
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 18:30:18 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169657901
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:29 schreef minilot het volgende:
Ik bedoel, geen sociale verplichtingen hebben is al bijzonder lekker, maar denken dat je sociale verplichtingen hebt en dat die dan ineens niet doorgaan, dat is echt het summum! :9
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169657909
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ok, ga ik wel naar Slagharen mocht ik ooit de behoefte hebben. Want Slagharen, daar geniet je nog het meest 8-)
Ze openen binnenkort een launching coaster. Ik heb echt zo de pest aan afgeschoten worden in een achtbaan. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657928
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef minilot het volgende:
Een kookclubje, ik vind dat toch altijd zo magisch klinken! Als ik niet de schurft had aan sociaal gedoe wilde ik er ook wel bij eentje. :+
Ik maak me vooral zorgen over het feit dat mensen dan ook een keer bij mij thuis komen. :') Doe mij maar een kookclubje die op een locatie kookt, of gewoon bij de andere mensen.
pi_169657941


^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_169657966
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik maak me vooral zorgen over het feit dat mensen dan ook een keer bij mij thuis komen. :') Doe mij maar een kookclubje die op een locatie kookt, of gewoon bij de andere mensen.
Vanwege dat zogenaamd niet-opgeruimde huis dat mij in elk geval op de foto niet opviel? *)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 maart 2017 @ 18:33:00 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169657970
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:22 schreef minilot het volgende:

[..]

:o Waarom? Da's toch niet constructief?

Ik ben sowieso nooit (nooit!) boos. Ook niet per se handig. :')
De mensen direct om mij heen dus vrij veel / vaak en ook met een lange "ik onthoud het wel en dan.." spanne.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169657974
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Das iemand blij maken met een dood vogeltje. Wat ben je saai :6
:D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 20 maart 2017 @ 18:33:49 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169657993
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een kookclubje. :D
Met zulke mooie bambi ogen mensen vragen of ze meedoen heeft gegarandeerd succes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169658010
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
vaak en ook met een lange "ik onthoud het wel en dan.." spanne.
Euh?
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 20 maart 2017 @ 18:34:40 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169658021
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ok, ga ik wel naar Slagharen mocht ik ooit de behoefte hebben. Want Slagharen, daar geniet je nog het meest 8-)
Koop dan gewoon die attractie op voor Evers hem in zijn tuin heeft staan, en geniet er dan zelf van.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169658031
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef minilot het volgende:

[..]

En nou ja, ik vind het ook echt gewoon zinloos om me druk te gaan maken over iets waar ik op dat moment toch niks mee kan - dan hou ik me liever bezig met wat anders. En dat heeft me altijd al weinig moeite gekost. :Y
Dat het zinloos is, ben ik volkomen met je eens. Dat maakt het uitzetten van de raderen in mijn hoofd er nog niet veel makkelijker op oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169658049
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een doordeweekse dag tijdens de Winterefteling O+
Nergens wachtrijen, alleen sommige attracties zijn dicht.
Laatste keer dat ik er was waren 3 dagen alle achtbanen exclusief de Baron dicht -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169658057
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Vanwege dat zogenaamd niet-opgeruimde huis dat mij in elk geval op de foto niet opviel? *)
Nouja, nee, dan zou ik gewoon even een dagje fanatiek lopen opruimen en schoonmaken. Al zou dat ook wel wat stress opleveren hoor. Maar ik ben gewoon wat onzeker over m'n huisje, ik ben een slechte gastvrouw en heb bijvoorbeeld maar een eettafel met twee stoelen. Lastiglastiglastig. :D

Ik ben niet iemand die graag mensen thuis ontvangt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')