Ik vond Baku echt dodelijk saai en niet passend in het straatbeeld (zoals Monaco). Singapore heeft dan nog de avond sfeer en de fans...quote:Op woensdag 15 maart 2017 14:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eens. Locatie is niet het belangrijktste voor een circuit. De layout is het belangrijkste.
Geluid komt vanzelf terug als refueling weer terug komt... de motoren zijn nu begrenst (ontworpen) om op maximaal 12000rpm te lopen, de V10 en V8 liepen tussen de 17000 en 18000rpm een V6 gaat ook wel janken bij dergelijke toerentallen (dat hoor je wel bij Indy)quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:50 schreef nils7 het volgende:
Ze moeten zorgen dat er 2 teams tot en met de laatste race om de titel kunnen strijden.
Dan is er spanning en strijd, het hele veld gaat nooit lukken maar 2 teams zou al heel wenselijk zijn.
En het is een WK dus een race in Afrika hoort erbij net zoals India. Baku en Bahrein voegen weinig toe. Singapore vind ik jammer dat die weg gaat.
Qua regelgeving wil ik dit jaar even aan kijken. Ondanks dat ik refueling weer terug zou willen zien wil ik het een kans geven.
Plus het geluid moet terug. Hybride snap ik helemaal, zeker voor iemand die voor een elektrische auto fabrikant werkt, maar het is en blijft ook een show of een circus.
En ik krijg nu geen kippenvel meer als ik er 1 aan hoor komen en dat was vroeger wel. En hybride met geluid kan prima.
En Formule E en Electric GT is veel belangrijker voor de ontwikkeling van de elektrische auto dan de F1 alleen.
Hoop dat Brawn er iets mee kan.
Baku heeft dan ook geen goede layout. Maar bijv. Bahrein ofzo is gewoon een goed circuit. Ik kijk liever naar een race op Bahrein dan op Monza.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik vond Baku echt dodelijk saai en niet passend in het straatbeeld (zoals Monaco). Singapore heeft dan nog de avond sfeer en de fans...
Probleem is eerder dat het terugwinnen van de energie uit de uitlaatgassen het geluid dempt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 07:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geluid komt vanzelf terug als refueling weer terug komt... de motoren zijn nu begrenst (ontworpen) om op maximaal 12000rpm te lopen, de V10 en V8 liepen tussen de 17000 en 18000rpm een V6 gaat ook wel janken bij dergelijke toerentallen (dat hoor je wel bij Indy)
Je zit sowieso met je banden wissels/strategie, die moet je doen... misschien de optie invoeren dat je /mag/ bijtanken bij een bandenwissel?quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem is eerder dat het terugwinnen van de energie uit de uitlaatgassen het geluid dempt.
In de jaren 80 had de turbo ook nog geen 12.000 toeren en een beter geluid.
Sowieso zorgt bijtanken voor minder actie op de baan. En ik heb liever meer actie dan meer geluid.
De MGU-H zit er nu tussen die het geluid dempt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je zit sowieso met je banden wissels/strategie, die moet je doen... misschien de optie invoeren dat je /mag/ bijtanken bij een bandenwissel?
Overigens lijkt me dat de turbo techniek niet heel erg veranderd is sinds de jaren 80... toen had je ook demping op je uitlaat gassen.
Het gaat niet echt om het toerental, een paar decennia geleden liepen ze ook niet veel harder dan 12.000, gewoon omdat de klepveren dat niet bij konden houden. Het gaat er om dat als je de energie van de hete uitlaatgassen efficient gebruikt om een turbo aan te drijven, er minder energie overblijft om geluid te produceren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 07:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geluid komt vanzelf terug als refueling weer terug komt... de motoren zijn nu begrenst (ontworpen) om op maximaal 12000rpm te lopen, de V10 en V8 liepen tussen de 17000 en 18000rpm een V6 gaat ook wel janken bij dergelijke toerentallen (dat hoor je wel bij Indy)
Kan het minder cryptisch?quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
Door wat veranderingen/aankondigingen in werkdeadlines vind ik het aftellen ineens wel heel dubbel
Het betekent dat een belangrijke deadline met het aftellen naar de GPs erg dichtbij komtquote:Op donderdag 16 maart 2017 09:45 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Kan het minder cryptisch?
Nog maar 1 week .
Je realiseert je opeens dat je thesis volgende week bij het reading committee moet liggen?quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het betekent dat een belangrijke deadline met het aftellen naar de GPs erg dichtbij komt
Mit Kai dabei!quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:52 schreef Kerplunk het volgende:
Komend seizoen lekker op TV kijken ipv brakke stream van Ziggo
Wishful thinking of....?quote:
ze zijn aan het rondkijken bij bijv Mercedes voor het geval Honda geen stappen maakt dit jaar.quote:
Honda is al jaren klote, die hadden van de winter al stappen moeten maken!quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zijn aan het rondkijken bij bijv Mercedes voor het geval Honda geen stappen maakt dit jaar.
Dat is wel wat anders
Dan is het nog steeds geen confirmed vertrekquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Honda is al jaren klote, die hadden van de winter al stappen moeten maken!
Ze praten met Mercedes en kijken naar Renault. Dat is wat anders dan dat Honda al op straat is gezet, zoals jij zegtquote:
mijn voorspelling danquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen confirmed vertrek
Nee, dat doen we niet. Maar jij brengt het alsof het een feit is ("confirmed"), en dat is het niet. En netjes een link in je bericht plaatsen kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:28 schreef THEFXR het volgende:
maar als jullie Honda nog meer kansen willen geven, doe het gerust.
niemand leest artikelen, dat weet je tochquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:30 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet. Maar jij brengt het alsof het een feit is ("confirmed"), en dat is het niet. En netjes een link in je bericht plaatsen kan ook geen kwaad.
http://www.gpupdate.net/n(...)-mercedes-voor-2018/
Het valt me nog mee, dat ik nooit berichten hebt gelezen als: Alonso slaat japanner of Alonso slaat meerdere Japannersquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou wel een gat in hun begroting slaan. Van 100 miljoen ontvangen van Honda naar 20 miljoen betalen per jaar
Alternative facts!quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:30 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet. Maar jij brengt het alsof het een feit is ("confirmed"), en dat is het niet. En netjes een link in je bericht plaatsen kan ook geen kwaad.
http://www.gpupdate.net/n(...)-mercedes-voor-2018/
zou jij dat doen? tuurlijk niet, dan gooien hun ook de handdoek in de ring en val je de rest van het jaar uit. Het is gewoon de deur op een kier zetten en druk uitoefenen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze praten met Mercedes en kijken naar Renault. Dat is wat anders dan dat Honda al op straat is gezet, zoals jij zegt
Hij stopt ze onder de motorkap in de hoop dat de auto daarvan sneller wordtquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, dat ik nooit berichten hebt gelezen als: Alonso slaat japanner of Alonso slaat meerdere Japanners
zou best een wedje willen zetten dat Alonso een TUE heeft voor xanax ofzo.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij stopt ze onder de motorkap in de hoop dat de auto daarvan sneller wordt
Effectief hetzelfde wat Red Bull vorig jaar deed dus bij Renault.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou jij dat doen? tuurlijk niet, dan gooien hun ook de handdoek in de ring en val je de rest van het jaar uit. Het is gewoon de deur op een kier zetten en druk uitoefenen.
Iedereen kan nu wel al zien dat ze achterliggen, hoe gaan ze dat tot ene betrouwbaar niveau inhalen? het is ze nl in 2 jaar nog niet gelukt
Het chassis van McLaren is ook een natte dweil zoals de heren geleerden in het door Sasq geposte filmpje zeiden. Ferrari en Mercedes zijn al twee bochten verder voordat Alonso of Stoffel eindelijk weer op het gas kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou jij dat doen? tuurlijk niet, dan gooien hun ook de handdoek in de ring en val je de rest van het jaar uit. Het is gewoon de deur op een kier zetten en druk uitoefenen.
Iedereen kan nu wel al zien dat ze achterliggen, hoe gaan ze dat tot ene betrouwbaar niveau inhalen? het is ze nl in 2 jaar nog niet gelukt
Die motor ging weer goed toen ze bekend maakte dat ze een fabrieksteam gingen starten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief hetzelfde wat Red Bull vorig jaar deed dus bij Renault.
Dat weet ik niet, vorige jaar hadden de motor teruggedraaid tot een gp2 motor, voor meer betrouwbaarheid.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het chassis van McLaren is ook een natte dweil zoals de heren geleerden in het door Sasq geposte filmpje zeiden. Ferrari en Mercedes zijn al twee bochten verder voordat Alonso of Stoffel eindelijk weer op het gas kunnen gaan.
Het ligt niet alleen aan Honda dat ze niet presteren.
Je moet ze dwingen om de werkwijze aan te passen. Daarom vreemd dat adviseur Gilles Simon eruit is geknikkerd. Ik hoop dat ze mensen als Mario Illien benaderen. Anders blijf je nog 100 miljoen miljard jaar achter de feiten aan lopenquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief hetzelfde wat Red Bull vorig jaar deed dus bij Renault.
Moeten ze wel voor eind mei een beslissing nemen. Dan moeten de leveranciers aangeven aan wie ze motoren gaan leveren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze praten met Mercedes en kijken naar Renault. Dat is wat anders dan dat Honda al op straat is gezet, zoals jij zegt
Dat zou zomaar kunnen, maar dat neemt niet weg dat je aan chassiszijde nog best wel het nodige kunt winnen, ook met een motor die niet de allerbeste is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vorige jaar hadden de motor teruggedraaid tot een gp2 motor, voor meer betrouwbaarheid.
man, die motor is gewoon de slechtste van het hele veld, ze leveren ook maar aan een team, de rest blijft lekker ver weg van dat onding.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar dat neemt niet weg dat je aan chassiszijde nog best wel het nodige kunt winnen, ook met een motor die niet de allerbeste is.
das best snel en het is nog maar de vraag of anderen willen/kunnen leveren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moeten ze wel voor eind mei een beslissing nemen. Dan moeten de leveranciers aangeven aan wie ze motoren gaan leveren.
Als McLaren breekt met Honda zullen ze wel moeten. Dat is namelijk afgesproken tussen de leveranciers en de FIA toen Red Bull geen motor had.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das best snel en het is nog maar de vraag of anderen willen/kunnen leveren.
Dat ontken ik ook niet, maar als je de geleerden hoort dan kunnen de coureurs op dit moment niet vroeg op het gas. En dat ligt niet aan de motor, maar aan het chassis.quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, die motor is gewoon de slechtste van het hele veld, ze leveren ook maar aan een team, de rest blijft lekker ver weg van dat onding.
wie zijn die geleerden?quote:Op donderdag 16 maart 2017 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar als je de geleerden hoort dan kunnen de coureurs op dit moment niet vroeg op het gas. En dat ligt niet aan de motor, maar aan het chassis.
Heb je het door sasq geposte filmpje gezien? Daar zeiden ze het en eerder meldde onder meer Gary Anderson (niet die darter, maar de engineer) het al.quote:
______________quote:
Die van vorig jaar was goed, alleen was de compressor te klein, doordat die binnen de motor zat.quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:28 schreef SnowOokami het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden dat het Honda niet lukt om een goede F1 motor te ontwikkelen... en ze zijn toch al 3 jaar bezig
Lullig voor ze als McLaren eruit stapt. Ze (Honda) hebben op 1 paard gewed, en die raken ze dan kwijt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die van vorig jaar was goed, alleen was de compressor te klein, doordat die binnen de motor zat.
Ze hebben hun hele motor aangepast en zijn nu weer op het niveau van 2 jaar geleden.
De andere leveranciers (vooral Renault) hadden in het begin ook problemen en die zijn al zes jaar bezig. Honda loopt dus 3 jaar achter op de anderen.
Dat ene paard was een eis van McLaren (lees: Ron Dennis) zelf. Voor 2018 zouden ze een tweede team willen gaan voorzien (lees: Sauber)quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:56 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Lullig voor ze als McLaren eruit stapt. Ze (Honda) hebben op 1 paard gewed, en die raken ze dan kwijt.
zal sauber nog bestaan dan?quote:Op donderdag 16 maart 2017 13:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat ene paard was een eis van McLaren (lees: Ron Dennis) zelf. Voor 2018 zouden ze een tweede team willen gaan voorzien (lees: Sauber)
Met de nieuwe eigenaar? Dat verwacht ik wel.quote:
op zijn knieënquote:Op donderdag 16 maart 2017 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik lees dat Häkkinen bij McLaren het zakenpartners naar de zin moet gaan maken. Dat klinkt wel een beetje dubieus...
ik snap hun keuze voor de 2016-motor, want het chassis dat ze hadden was belabberd, maar de kans is groot dat ze ook dit jaar weer achter de feiten aan gaan lopen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met de nieuwe eigenaar? Dat verwacht ik wel.
Ze staan er nu beter voor dan de afgelopen jaren.
RBR werd pas kampioen nadat Renault uit de F1 was. Maar je hebt wel gelijk, ligt er alleen wiens motor je hebt. RBR vond namelijk dat ze met een klantenmotor van Ferrari ook geen kampioen konden worden en zijn toen overgestapt op Renault waarmee ze wel kampioen werden (toen er geen fabrieks Renault team was).quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat het een beetje naïef en kinderlijk gedacht was van Ron Dennis om te denken dat ze de jaren 80 konden laten herleven door met Honda in zee te gaan. In de recente geschiedenis met BAR en hun eigen fabrieksteam kon Honda namelijk ook al geen potten breken en de huidige powerunits zijn nog een stuk complexer. Dat lijkt me relevanter dan wat er eind jaren 80 gepresteerd is. De redenering van Ron Dennis dat je met een klantenmotor geen kampioen kunt worden klopt ook niet want RBR heeft immers het tegendeel al bewezen. Een titelsponsor had McLaren ook niet nodig volgens Dennis. Hij heeft wel wat twijfelachtige beslissingen gemaakt de afgelopen jaren en ik begrijp wel dat hij aan de kant geschoven is.
Hoe nu verder, misschien eens proberen om bij VAG of Toyota aan te kloppen. Anders met hangende pootjes terug naar Mercedes. Honda kan niet meer. Ze krijgen het niet voor elkaar, die conclusie mag je inmiddels wel trekken. McLaren kan zo niet door blijven gaan.
Ze zouden voor 2018 een nieuwe (titel?)sponsor op het oog hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan mclaren het financieel überhaupt wel bolwerken zonder het geld van Honda?
Ze worden toch dik gesponsord?
Ford Cosworthquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zouden voor 2018 een nieuwe (titel?)sponsor op het oog hebben.
Sheikh Mohammed bin Essa Al Khalifa schuift wel weer wat geld die kant op als ze dat nodig hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan mclaren het financieel überhaupt wel bolwerken zonder het geld van Honda?
Ze worden toch dik gesponsord?
Laatste stukje is mijns inziens eigenlijk het meest interessant. Marko plaatst RB dus achter Mercedes en Ferrari, maar hoopt gedurende het seizoen dichterbij te komen.quote:'Kvyat didn't push Ricciardo as Verstappen does'
Max Verstappen is a much better teammate for Daniel Ricciardo than was his Red Bull predecessor. That is the claim of Dr Helmut Marko, having last year made the controversial decision to oust Daniil Kvyat and promote the teenage Dutchman Verstappen.
Russian Kvyat announced this week that his title dream is still alive, but his hopes will get a blow as Marko declares that Verstappen pushes Australian Ricciardo harder at the senior energy drink-owned F1 team. "Daniil Kvyat could not push Ricciardo as hard as Verstappen," he told Sport Bild. "Daniel had to learn how to deal with that but we've seen him get faster the more he was pushed," Marko added.
And the Austrian said he has no fear that the Ricciardo-Verstappen relationship will get out of control, in the way that Prost-Senna did. "A healthy rivalry on the track is the best thing that can happen to a team," said Marko. "But so far the competitive situation has not affected them in their work or privately. The two respect each other completely," he insisted.
However, Marko said it is Ferrari who will start the 2017 season closest to Mercedes, but he said Red Bull is determined to fight back. "Mercedes is still the favourite," he said, "because the engine will still be the decisive factor. Renault is making progress in steps. The first will be in Barcelona when we get the second stage of development."
of die er nog instapt nu dit seizoen alweer een afschrijfseizoen is moeten we nog maar afwachtenquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zouden voor 2018 een nieuwe (titel?)sponsor op het oog hebben.
En BMW dan? Moet toch pijn doen dat de grote concurrent zo dominant is in de koningsklasse.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
VAG gaat het niet doen. Is te duur, zeker nu ze vanwege dieselgate even pas op de plaats maken.
Toyota zie ik ook niet snel gebeuren, omdat zij vol inzetten op het WEC. Daar hebben ze nog wat goed te maken vanwege vorig jaar
net als vorig jaar dusquote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:51 schreef Floriz87 het volgende:
https://www.f1today.net/e(...)o-as-verstappen-does
[..]
Laatste stukje is mijns inziens eigenlijk het meest interessant. Marko plaatst RB dus achter Mercedes en Ferrari, maar hoopt gedurende het seizoen dichterbij te komen.
Toch lees ik overal geluiden dat Ferrari Mercedes achterhaald heeft en er misschien wel voor ligt. Dus is het niet alleen Mercedes die moet uitvallen, maar ook Ferrari.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
net als vorig jaar dus
Met alleen kans als er problemen zijn bij MB of ze elkaar afrijden. Gewoon weer kut en kansloos dus
Ach ja, je moet wat om de laatste week te vullen .quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
Hij zegt toch niks nieuws? Hij roept al de hele tijd dat Ferrari sterk oogde in de tests en dat ze het gat naar Mercedes nog niet dicht hebben.
Dat is waar. Ik hoopte eigenlijk op een bericht waarin Marko brult dat ze het licht uit de ogen van de Mercedes en Ferrari gaan rijden. Maar dat zal die niet gauw zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:16 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat om de laatste week te vullen .
En Mercedes is wat betreft verkopen BMW voorbij gestreefd. Dus ja, geen idee wat het antwoord van de Zuid-Duitsers zal zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En BMW dan? Moet toch pijn doen dat de grote concurrent zo dominant is in de koningsklasse.
Ferrari zal heel dicht bij de Merc zitten. Tijdens het snelste rondje van Kimi op Barcelona moet je maar eens letten op de stuurbewegingen. Daar kun je veel aan aflezen, want hoe minder hoe beter de auto is.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toch lees ik overal geluiden dat Ferrari Mercedes achterhaald heeft en er misschien wel voor ligt. Dus is het niet alleen Mercedes die moet uitvallen, maar ook Ferrari.
Whoops edit gemist.quote:De sharkfin is weg!?
Zie edit.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 11:30 schreef Hanschje het volgende:
Of Australië aankijken en daarna v
Is dat echt het 2016 chassis? Lijkt verdraaid veel op de 2017 versie namelijk. Denk dat de Sharkfin eerder een los onderdeel is.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari zal heel dicht bij de Merc zitten. Tijdens het snelste rondje van Kimi op Barcelona moet je maar eens letten op de stuurbewegingen. Daar kun je veel aan aflezen, want hoe minder hoe beter de auto is.
Dik filmpje Raikkonen WDC..quote:
Op zich mee eens, maar hij gaat ook niet 100% van het rondje voluit. Als je niet voluit gaat heb je sowieso minder stuurbewegingen. Dat de wagem goed ligt is een feit, maar hoe goed is echt moeilijk in te schatten als iemand niet 100% gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari zal heel dicht bij de Merc zitten. Tijdens het snelste rondje van Kimi op Barcelona moet je maar eens letten op de stuurbewegingen. Daar kun je veel aan aflezen, want hoe minder hoe beter de auto is.
En hij wordt vergeleken met de nieuwe rijder van Mercedes. Is er ook een Red Bull filmpje?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar hij gaat ook niet 100% van het rondje voluit. Als je niet voluit gaat heb je sowieso minder stuurbewegingen. Dat de wagem goed ligt is een feit, maar hoe goed is echt moeilijk in te schatten als iemand niet 100% gaat.
Zitten daar RTL GP Magazines tussen en zo ja welke?quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:33 schreef Ferry_76 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, aangezien hier genoeg liefhebbers zitten: In verband met een verhuizing ga ik afscheid nemen van mijn collectie Formule 1 tijdschriften. Nu kan ik ze bij het oud papier gooien maar misschien kan ik er hier nog iemand gelukkig mee maken?
Paar losse nummers vanaf 1995, volgens mij compleet vanaf 1998 en alles tot en met 2013 mag weg. Aangezien ze al geruime tijd in een schuur staan is de conditie niet 'mint' meer maar nog wel prima leesbaar. Gratis af te halen in Ede.
En verder ook nog Autovisies vanaf 1994 tot en met 2013 compleet en wat oudere losse nummers.
Hij heeft er al eenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 11:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dik filmpje Raikkonen WDC..
Godver, dan wéér een rijder die er mee nokt misschien na behalen van titel..
nee, die houd ik lekker zelf.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zitten daar RTL GP Magazines tussen en zo ja welke?
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |