abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173205636
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:58 schreef Mirran het volgende:
hoi,

Orderdatum: 6-8-2017
Product: Ilife v5
Ordernummer: W1708061007056829
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode: eu express
Probleem: dit is mijn 3e robotstofzuiger die ik bestel. Andere werden netjes geleverd! Echter krijg ik nu via de gearbest-support te horen dat ze niet in staat zijn op het op mijn adres af te leveren. Adres is gewoon hetzelfde als de vorige leveringen.
Help!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Mirran,

Dat is wel heel erg raar. Zeker als er al 2 zendingen eerder goed zijn gegaan. Het pakketje is nog nog niet onderweg? Je hebt geen typefout gemaakt neem ik aan :)
Ik ga het voor je melden dat het adres gewoon klopt. Ik hou je op de hoogte over de vorderingen.
Ik heb hiervan al bericht terug. Je postcode lijkt niet in orde te zijn was de reden, maar je pakketje wordt morgen of overmorgen met spoed verstuurd. Dan zou het geregeld moeten zijn ^O^ .
Hopelijk heb ik je zo goed kunnen helpen.
pi_173229670
W1708160636370371

Na een paar weken de Anet A8 checken toch maar besteld omdat hij niet op voorraad kwam in een EU warehouse, zie ik nu twee dagen na bestellen dat hij weer uit de EU geleverd kan worden! Kan mijn order (met bijbetaling) omgezet worden naar het EU warehouse?
pi_173230624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:25 schreef Yorrrick het volgende:
W1708160636370371

Na een paar weken de Anet A8 checken toch maar besteld omdat hij niet op voorraad kwam in een EU warehouse, zie ik nu twee dagen na bestellen dat hij weer uit de EU geleverd kan worden! Kan mijn order (met bijbetaling) omgezet worden naar het EU warehouse?
Hallo Yorrick,

Ik heb er direct melding van gemaakt en we gaan nog kijken wat er mogelijk is. Kan niks beloven natuurlijk, maar ga mijn best doen :Y
pi_173242943
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi, heb je toevallig al nieuws omtrent het verzenden van mijn 3 orders.
pi_173251756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:34 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi, heb je toevallig al nieuws omtrent het verzenden van mijn 3 orders.
Ik heb vanmorgen van de verzendservice te horen gekregen dat ze bezig zijn met het verzenden, maar zoals ik begrijp heb je nog steeds geen mails ontvangen (vandaag ook niet)?
Ik ga er weer achteraan dat ze nogmaals gaan versturen. Liever dat je het dadelijk 2 keer (3 orders) krijgt dan helemaal niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:25 schreef Yorrrick het volgende:
W1708160636370371

Na een paar weken de Anet A8 checken toch maar besteld omdat hij niet op voorraad kwam in een EU warehouse, zie ik nu twee dagen na bestellen dat hij weer uit de EU geleverd kan worden! Kan mijn order (met bijbetaling) omgezet worden naar het EU warehouse?
Beste Yorrick,
Dit was helaas niet meer mogelijk, omdat je order al onderweg is. Sorry dat ik je helaas moet teleurstellen. Je order is wel verzonden via EU Express en komt eerst aan in DPD UK. Dit duurt ongeveer 15 werkdagen. Op deze manier heb je de kleinste kans op douane kosten.


Voor de personen die een probleem hebben. Volg deze template.
Orderdatum:
Product:
Ordernummer:
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode:
Probleem:
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:19:15 #256
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173253298
Ik heb nog geen refund gezien trouwens, enig idee wanneer dit gaat komen?
pi_173254834
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:19 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb nog geen refund gezien trouwens, enig idee wanneer dit gaat komen?
De aanvraag is ingediend en ze zullen het maandag controleren en goedkeuren. Daarna word je refund terugbetaald. Dus als het goed is zul je binnen paar dagen hiervan bericht moeten krijgen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:42:41 #258
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173257496
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De aanvraag is ingediend en ze zullen het maandag controleren en goedkeuren. Daarna word je refund terugbetaald. Dus als het goed is zul je binnen paar dagen hiervan bericht moeten krijgen.
top!
pi_173257882
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen van de verzendservice te horen gekregen dat ze bezig zijn met het verzenden, maar zoals ik begrijp heb je nog steeds geen mails ontvangen (vandaag ook niet)?
Ik ga er weer achteraan dat ze nogmaals gaan versturen. Liever dat je het dadelijk 2 keer (3 orders) krijgt dan helemaal niet.

[..]

Hoi Gearbest,

Nee, geen emails ontvangen van Gearbest.
pi_173284698
Orderdatum: 16-07-2017
Product: Nvt
Ordernummer: W1707160503010081
Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002971272AZ
Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
Probleem: De bestelling is helaas nog niet bezorgd. De laatste tracking update is van 19-07. Enige indicatie wanneer ik de bestelling kan verwachten? Alvast bedankt!
pi_173293540
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:27 schreef Michael-H het volgende:
Orderdatum: 16-07-2017
Product: Nvt
Ordernummer: W1707160503010081
Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002971272AZ
Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
Probleem: De bestelling is helaas nog niet bezorgd. De laatste tracking update is van 19-07. Enige indicatie wanneer ik de bestelling kan verwachten? Alvast bedankt!
Sluit maar aan in de rij. Ik denk dat Azerbaijan Post de pakjes lekker zelf houdt. 16 juli is dan niet perse lang, eerder normaal voor Gearsbest...helaas.
pi_173293902
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hmmm dat is gek, want je Track & Trace zou een update moeten hebben gekregen. Mocht je over 10 dagen nog niks hebben gekregen en je Track & Trace geen update hebben gekregen kan je me dan laten weten? Ik ga in de tussentijd navraag doen, waarom de update ineens weg is gehaald en wat de verwachte leverdatum is. Ik hou je op de hoogte hierover.
We zijn een week verder, en nog geen verandering ik heb er vertrouwen meer in dat er nog iets bezorgd gaat worden.
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_173301173
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hoi Gearbest,

Nee, geen emails ontvangen van Gearbest.
Oke, dan ga ik opnieuw aanvraag doen voor een resend. Kan zijn dat de orders wel al klaar liggen, maar dat je pas bericht krijgt wanneer ze verscheept worden.

quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:27 schreef Michael-H het volgende:
Orderdatum: 16-07-2017
Product: Nvt
Ordernummer: W1707160503010081
Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002971272AZ
Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
Probleem: De bestelling is helaas nog niet bezorgd. De laatste tracking update is van 19-07. Enige indicatie wanneer ik de bestelling kan verwachten? Alvast bedankt!
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 00:43 schreef j0p3Y het volgende:
O ja, ik heb natuurlijk navraag gedaan bij Gearbest. Weer werd ik gevraagd om mijn adresgegevens te controleren en verifiëren. En vervolgens contact op te nemen met mijn postkantoor. Waar niks blijkt te liggen overigens... Voor de Gearbest Fokker hierboven, het gaat om bestelling nummer WP1707171622400135 :-)
Hallo Michael-H en j0p3Y,

Beide gevallen zijn met hetzelfde probleem. We gaan navraag doen bij de koerierdienst, omdat er meerder gevallen zijn rond die order datum. Mocht ik meer weten dan hou ik jullie op de hoogte.
Gearbest heeft het beleid van na 2 maanden na besteldatum nog niks te hebben ontvangen we de keuze geven voor een resend of een refund.

quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 07:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

We zijn een week verder, en nog geen verandering ik heb er vertrouwen meer in dat er nog iets bezorgd gaat worden.
Oke, ik ga hiervoor ook aan aanvraag voor indienen. Als ik bericht terug heb dan laat ik het direct weten.
pi_173301345
Ok, ik wacht het een paar dagen af en zal het je laten weten als ik iets van Gearbest hoor.
pi_173301415
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:10 schreef eddepetfokt het volgende:
Ok, ik wacht het een paar dagen af en zal het je laten weten als ik iets van Gearbest hoor.
Ik ga sws nieuwe aanvraag voor je doen en als ik bericht terug heb laat ik het meteen weten.
pi_173303890
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:01 schreef Gearbest het volgende:

Hallo Michael-H en j0p3Y,

Beide gevallen zijn met hetzelfde probleem. We gaan navraag doen bij de koerierdienst, omdat er meerder gevallen zijn rond die order datum. Mocht ik meer weten dan hou ik jullie op de hoogte.
Gearbest heeft het beleid van na 2 maanden na besteldatum nog niks te hebben ontvangen we de keuze geven voor een resend of een refund.
Tel mijn bestelling dan daar ook maar bij op. Zelfde verhaal. Besteld op 14-7, laatste track en trace update 19-7.
Order No.:W1707141225360923
Tracking Number: RN002939665AZ
Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173304176
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:20 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Tel mijn bestelling dan daar ook maar bij op. Zelfde verhaal. Besteld op 14-7, laatste track en trace update 19-7.
Order No.:W1707141225360923
Tracking Number: RN002939665AZ
Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
Ik heb er ook zo eentje

15 juli besteld
W1707150913451258
Tracking Number: AEL1112546578NL By Update: Jul 21, 2017 06:03:40 AM PS
Azerbaijan Air Mail
pi_173307197
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:20 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Tel mijn bestelling dan daar ook maar bij op. Zelfde verhaal. Besteld op 14-7, laatste track en trace update 19-7.
Order No.:W1707141225360923
Tracking Number: RN002939665AZ
Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:33 schreef diadakan het volgende:

[..]

Ik heb er ook zo eentje

15 juli besteld
W1707150913451258
Tracking Number: AEL1112546578NL By Update: Jul 21, 2017 06:03:40 AM PS
Azerbaijan Air Mail
Oke bedankt voor het melden. Ik voeg deze bij het lijstje voor nagaan waar jullie pakketjes zijn. Als ik meer weet laat ik jullie dat direct weten. Ik dit moment heb ik hier nog geen informatie over, maar hoop dat zo snel mogelijk te krijgen.
pi_173312747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Ik heb hiervan al bericht terug. Je postcode lijkt niet in orde te zijn was de reden, maar je pakketje wordt morgen of overmorgen met spoed verstuurd. Dan zou het geregeld moeten zijn ^O^ .
Hopelijk heb ik je zo goed kunnen helpen.
Vanmiddag stond de postbode voor de deur. Bedankt voor de support!
pi_173336156
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke, ik ga hiervoor ook aan aanvraag voor indienen. Als ik bericht terug heb dan laat ik het direct weten.
ik krijg een keurig supportticket met daarin de vraag om mijn adres gegevens te verifiëren, en bij het postkantoor navraag te doen. Verder mag ik afwachten tot de deadline is afgelopen (11-9).
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_173344339
quote:
2s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik krijg een keurig supportticket met daarin de vraag om mijn adres gegevens te verifiëren, en bij het postkantoor navraag te doen. Verder mag ik afwachten tot de deadline is afgelopen (11-9).
Ik heb ook bericht gekregen dat de resends zijn afgekeurd, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn.... Jullie zouden inderdaad een support bericht gekregen hebben.
Ik ga mijn best doen om nog wat te regelen, maar ik vrees ervoor...
pi_173346613
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb ook bericht gekregen dat de resends zijn afgekeurd, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn.... Jullie zouden inderdaad een support bericht gekregen hebben.
Ik ga mijn best doen om nog wat te regelen, maar ik vrees ervoor...
Ook ik heb de support ticket ook ontvangen met de standaard vragen. Lekker laten voor wat het is. Wel vind ik die twee maanden erg lang.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 15:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb ook bericht gekregen dat de resends zijn afgekeurd, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn.... Jullie zouden inderdaad een support bericht gekregen hebben.
Ik ga mijn best doen om nog wat te regelen, maar ik vrees ervoor...
Mag hopen dat er voordat de twee maanden verstreken zijn er vanuit Gearbest toch al wel onderzoek is gedaan naar waarom de nodige pakketten die allemaal rond dezelfde tijd zijn verzonden, allemaal met Azerbaijan zo vertraagd zijn en (zeg ik voorzichtig) wellicht verloren zijn gegaan. Als daar pas na twee maanden achteraan wordt gegaan is het wel heel erg mosterd na de maaltijd.

In hoeverre is er al navraag gedaan bij Azerbaijan mail oid door Gearbest?
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173350789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:09 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Ook ik heb de support ticket ook ontvangen met de standaard vragen. Lekker laten voor wat het is. Wel vind ik die twee maanden erg lang.

[..]

Mag hopen dat er voordat de twee maanden verstreken zijn er vanuit Gearbest toch al wel onderzoek is gedaan naar waarom de nodige pakketten die allemaal rond dezelfde tijd zijn verzonden, allemaal met Azerbaijan zo vertraagd zijn en (zeg ik voorzichtig) wellicht verloren zijn gegaan. Als daar pas na twee maanden achteraan wordt gegaan is het wel heel erg mosterd na de maaltijd.

In hoeverre is er al navraag gedaan bij Azerbaijan mail oid door Gearbest?
Daar heb je zeker gelijk in, daarom probeer ik de resends nu ook te regelen. Er is al een onderzoek bezig is me verteld naar de pakjes van Azerbaijan. Helaas hebben we daar nog geen respons op. Ik wacht hierbij ook in spanning af. Al verwacht ik zelf dat we daar vrij weinig hoogte van zullen krijgen...
pi_173351886
Ik heb ook bericht gehad, even afwachten maar... Het is niet anders

@gearbest thnx voor je inzet.
pi_173355470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in, daarom probeer ik de resends nu ook te regelen. Er is al een onderzoek bezig is me verteld naar de pakjes van Azerbaijan. Helaas hebben we daar nog geen respons op. Ik wacht hierbij ook in spanning af. Al verwacht ik zelf dat we daar vrij weinig hoogte van zullen krijgen...
In ieder geval bedankt voor het proberen.
Music was my first love, and it will be my last.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')