Nee hoor, zit niet diep. Ik maak uit je reactie op dat je de strekking niet wilt vatten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
poeh het zit wel diep dan zeg. Als je eens een euro kwijtraakt, lig je dan de rest van de week in foetushouding in de hoek?
Dank je, die order is helaas al verzonden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:07 schreef Gearbest het volgende:
Goed nieuws! Kan je me het bestelnummer van de laatst gedane order geven dan wordt er bij die order (mits nog niet verzonden) een type-C to Micro Adapter bijgedaan!
ik snap wel dat ze bij gearbes t klantenservice denken van "heb je weer zo een zeikerd voor 10 cent. Daar gaan we niet al te veel moeite in stoppen". Hell, zij lijden al verlies aan het product, maar NOG meer verlies door tijd aan jou besteden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:15 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Dank je, die order is helaas al verzonden.
Zojuist een bericht van GB ontvangen:
"Dear Sir,
Thank you for your message.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 0.1USD to your paypal account.
Please confirm we can operate it for you.
Thank you for your support.
Best Regards
Baila
Gearbest Customer Service
"
Eindelijk een eind aan de zaak, laten we hier maar mee akkoord gaan.
Nogmaals, voor diegenen hierboven die er moeite mee hebben dat ik deze ervaring deel: het gaat er me juist om dat ik wil aangeven dat ik vanuit mijn kant er alles aan gedaan heb om tot een oplossing te komen door telkens netjes op de vragen/verzoeken van Gearbest te reageren.
Vanuit GB verliep het (op zijn zachtst gezegd) nogal stroef en ongecontroleerd mijn kant op. En juist dát verbaasde me zo en bracht me tot deze verhandeling...
Ik snap best dat ik mijn verlies (van ¤ 0,10) had kunnen nemen en die envelop met leeg plastic zakje meteen in de kliko had kunnen mikken, maar zeg eerlijk, had niet iedereen er even een mailtje aan gewaagd? Al was het maar omdat Gearbest zelf standaard achteraf vraagt om ontvangstbevestiging en review.
Nu maar weer op zoek naar een 'type-C to Micro Adapter'
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:11 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou, dit is wel precies waarom om liever niet bij gearbest bestel. Die klantenservice daar is echt niet aanwezig. Heb precies hetzelfde gezeik gehad met steeds jezelf moeten herhalen terwijl je in het begin alle informatie al hebt gegeven.
De enige reden dat ik het nu weer aandurf, is dat er nu een Nederlander bij ons op Fok zit, maar je ziet dat hij ook soms niet alles kan bereiken bij dit bedrijf. Dit zit bij de andere webshops toch echt beter in elkaar.
hoe denken ze dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:16 schreef Gearbest het volgende:
[..]klopt!
We doen ons best!
Bij Gearbest krijgen ze het wel steeds beter voor elkaar hoor, ze zetten vol in op aftersales alleen 'denken' de Chinezen nog wat anders....en niet als Europeanen. Maar goed, geef ze de tijd en ruimte op het op te lossen en dan komen we er vaak wel uit!
ze willen eerst alles weten voordat ze een besluit nemen en dat duurt vaak -in onze ogen waar alles veel sneller moet kunnen- te lang....quote:
Over het algemeen zijn Chinezen van andere webshops wat sneller hierin. Hier gaat het over 0,10, maar ik heb hetzelfde gehad bij grotere bestellingen. In het Xiaomi Vacuum forum op tweakers kan je lezen dat iemand eenzelfde ervaring heeft gehad met een apparaat van ¤260.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
ze willen eerst alles weten voordat ze een besluit nemen en dat duurt vaak -in onze ogen waar alles veel sneller moet kunnen- te lang....
Denken is wellicht het verkeerde woord, maar begrijpend Engels is vaak nog wat lastige voor Chinezen.
Als je hier wel tegen kan, kan je mooie, erg mooie deals uit China halen!
Hallo,quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:43 schreef j0p3Y het volgende:
O ja, ik heb natuurlijk navraag gedaan bij Gearbest. Weer werd ik gevraagd om mijn adresgegevens te controleren en verifiëren. En vervolgens contact op te nemen met mijn postkantoor. Waar niks blijkt te liggen overigens... Voor de Gearbest Fokker hierboven, het gaat om bestelling nummer WP1707171622400135 :-)
Hallo F0Xy,quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:59 schreef F0xy het volgende:
Ik koop nooit meer iets bij GearBest (wat voor 10 cent in de aanbieding is). Tot 3x toe niets ontvangen. Mijn allereerste bestelling (Mi Band 2) had ik wel ontvangen.
tja, uiteindelijk twee maanden wachten waarschijnlijk (omdat we wel weten dat deze bestelling never nooit niet geleverd gaat worden) waarna een resend plaatsvindt en nog minimaal 4 weken wachten in de hoop het product te ontvangen. In totaal drie maanden wachten op oortjes die in de tussentijd waarschijnlijk sterk in prijs dalen... Achterlijk slecht. Rechtstreeks bij een van de onnoemelijk vele verkopertjes van AliExpress bestellen is vele malen efficiënter en vele vele vele malen minder frustrerend. Nee, Gearbest haalt first time customers binnen maar die zijn ze na gemiddeld twee bestellingen met dit soort ervaringen permanent kwijt...quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Ik heb je gevraagd gequote naar het betreffende topic.
Beste,quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:29 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
tja, uiteindelijk twee maanden wachten waarschijnlijk (omdat we wel weten dat deze bestelling never nooit niet geleverd gaat worden) waarna een resend plaatsvindt en nog minimaal 4 weken wachten in de hoop het product te ontvangen. In totaal drie maanden wachten op oortjes die in de tussentijd waarschijnlijk sterk in prijs dalen... Achterlijk slecht. Rechtstreeks bij een van de onnoemelijk vele verkopertjes van AliExpress bestellen is vele malen efficiënter en vele vele vele malen minder frustrerend. Nee, Gearbest haalt first time customers binnen maar die zijn ze na gemiddeld twee bestellingen met dit soort ervaringen permanent kwijt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |