abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:58:45 #205
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172919125
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Daar ben ik niet oké mee, ik heb geen producten op het oog voor een nieuwe bestelling dus daar ga ik niet op wachten. Plaats je een bestelling van 200 euro, mag je toch wel een beetje service verwachten :')

Refund het bedrag van die oortjes maar, dan haal ik ze wel ergens anders.
Opgelost! Ze gaan het terugstorten.
  CHI shopkeeper dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:37:51 #206
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173001042
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:28 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een vraag over een cashback van cashbackxl. Gearbest doet er nu al weken over om een cashback te bevestigen, wat gaat er fout?
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat kan wel een paar maanden duren, geduld is het devies.

Overigens het verkeerde topic :p?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ah ja pardon, helemaal verkeerd gekeken. maar wachten dan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Hallo mtchel112,
Gaat het om het bevestiging van de cashback zelf, want dan ligt het aan CashbackXL zelf. Hiermee bedoel ik dan de transactie registratie in je CashbackXL account ziet. Of bedoel jij de goedkeuring van de cashback zelf?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

de goedkeuring inderdaad. ik heb al een claim ingediend 2 dagen na aankoop omdat er niks verscheen en laatst contact opgenomen met cashbackxl en die zeiden dat het aan gearbest ligt dat er niks gebeurd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zoals ik begrijp gaat het om de bevestiging van de Cashback en niet om de goedkeuring. Eerst gebeurd er een bevestiging van de cashback (dit zie je direct al in je account). Daarna gebeurd binnen 3 maanden de goedkeuring. Zoals ik begrijp staat de bevestiging van de cashback niet in je account. Dit ligt echter dan bij CashbackXL, want dit is een automatisch proces. Zij geven een specifieke link waarbij er een registratie plaatsvind van de bestelling. Tijdens dit proces moet iets fout gegaan zijn, waardoor Gearbest jou bestelling niet heeft geregistreerd. Via een claim op de CashbackXL pagina moet dit in orde komen. Wij kunnen hier niks aan doen, omdat dit via CashbackXL loopt en wij daar geen toegang tot de gegevens hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Met alle respect maar dan heb je het niet goed begrepen want er staat dat ik al een claim heb ingediend. Even extra contact gehad met cashbackxl en volgens hun ligt de bal bij gearbest om het te bevestigen.
Ik zal het nog even voor je gaan navragen hoe het precies zit qua claims, maar zoals ik het begrijp moet CashbackXL dit gaan regelen met Gearbest. Wat is je odernummer en weet je toevallig iets van claim nummer van CashbackXL?
pi_173010631
Gearbest,

Ik wil een Viofo A119S kopen.
Met de volgende opties:
- GPS-mount
- CPL-filter
- Hardwire-kabel + fuse
- microSD-kaart (minimaal 32 GB).

Verkopen jullie dit?

Op jullie website kan ik alleen de vorige versie, A119, kopen.

----

Mochten jullie het verkopen, hoeveel zou dit kosten:
- Viofo A119S
- GPS-mount
- CPL-filter
- 32 GB microSD
(+ de hardwire-kabel + fuse, als jullie die hebben)

Ik wil er minimaal twee bestellen. Is het mogelijk om korting of een coupon te krijgen?
pi_173011833
Beste Gearbest, ik zie dat het de Spanjaarden lukt om heel veel coupons te verkrijgen voor de Xiaomi Mi6, oftewel, Gearbest kan momenteel prima voor een lagere prijs leveren. Zie:http://www.htcmania.com/showthread.php?p=26883298
En
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=1314335&page=60

Deze codes zijn alleen voor Spanjaarden helaas. Zou jij deze ook voor wij Nederlanders kunnen regelen? Thanks!
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 07:22:28 #209
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173011845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:58 schreef zarGon het volgende:
Gearbest,

Ik wil een Viofo A119S kopen.
Met de volgende opties:
- GPS-mount
- CPL-filter
- Hardwire-kabel + fuse
- microSD-kaart (minimaal 32 GB).

Verkopen jullie dit?

Op jullie website kan ik alleen de vorige versie, A119, kopen.

----

Mochten jullie het verkopen, hoeveel zou dit kosten:
- Viofo A119S
- GPS-mount
- CPL-filter
- 32 GB microSD
(+ de hardwire-kabel + fuse, als jullie die hebben)

Ik wil er minimaal twee bestellen. Is het mogelijk om korting of een coupon te krijgen?
Hallo,
Ik kan momonteel ook niet de S versie vinden. Ik heb het nagevraagd en ook direct voor een coupon mogelijkheid. Ik wacht nu op een terugkoppeling.
pi_173015979
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik kan momonteel ook niet de S versie vinden. Ik heb het nagevraagd en ook direct voor een coupon mogelijkheid. Ik wacht nu op een terugkoppeling.
Thanks!

Ben benieuwd.
pi_173017783
Hallo Gearbest,


AEL1112532018NL Heb ik bijna anderhalve maand geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.

Kunnen jullie hierin iets voor me betekenen? Bijvoorbeeld een resend?
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 17:01:18 #212
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173022717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:19 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, ik zie dat het de Spanjaarden lukt om heel veel coupons te verkrijgen voor de Xiaomi Mi6, oftewel, Gearbest kan momenteel prima voor een lagere prijs leveren. Zie:http://www.htcmania.com/showthread.php?p=26883298
En
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=1314335&page=60

Deze codes zijn alleen voor Spanjaarden helaas. Zou jij deze ook voor wij Nederlanders kunnen regelen? Thanks!
Hallo ReinTheMan,
Ik heb het ook direct voor je nagevraagd. Wat we momenteel kunnen doen voor Nederland is het volgende. De internationale versie Xiaomi Mi 6 (6GB RAM 64GB ROM) voor ¤352,16 met coupon code: NLMI6-64g
Hij is al in de aanbieding vandaar dat het wat moeilijk was om nog iets te kunnen regelen. Hopelijk is dit goed genoeg voor je.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Thanks!

Ben benieuwd.
Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. Helaas hebben we deze versie niet ons assortiment. Wel hebben we 2 modellen die misschien overeenkomen met je eisen. Het eerste model is de GS63H en het andere model is de Junsun H030. Mocht je hierin interesse hebben dan zou ik nog een coupon code kunnen navragen voor je.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Gearbest,

AEL1112532018NL Heb ik bijna anderhalve maand geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.

Kunnen jullie hierin iets voor me betekenen? Bijvoorbeeld een resend?
Hallo JohnB52,

Ik ga dit doorgeven. Ik heb wel vernomen dat er 3 pakketjes verloren zijn gegaan met de EU Express verzend methode. De klantenservice is ermee bezig en zal een het pakketje opnieuw verzenden of het geld terugboeken. Dit is afhankelijk van de eisen van de klant. Op dit moment weet ik niet of jou pakketje hierbij hoort, maar ik ga erachter aan!
pi_173023132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo JohnB52,

Ik ga dit doorgeven. Ik heb wel vernomen dat er 3 pakketjes verloren zijn gegaan met de EU Express verzend methode. De klantenservice is ermee bezig en zal een het pakketje opnieuw verzenden of het geld terugboeken. Dit is afhankelijk van de eisen van de klant. Op dit moment weet ik niet of jou pakketje hierbij hoort, maar ik ga erachter aan!
Doe mij maar graag n resend!
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 19:15:41 #214
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173024917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:23 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Doe mij maar graag n resend!
Ik heb alles doorgegeven en eerst kijken we of jou pakketje tot die 3 behoort. Ik hoop spoedig een reactie terug te krijgen daarvan of waar het pakketje mogelijk is. Er is namelijk ook nog een kans dat je nog pakketje onderweg is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 09-08-2017 19:52:33 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 19:23:10 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173025064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:15 schreef Gearbest het volgende:

ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 19:52:11 #216
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173025712
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Beste DJMO,
Ik ga het direct voor je navragen. Bedankt voor het direct verstrekken van de gegevens. Misschien behoort je pakketje ook tot dit geval. Ik laat direct weten als ik meer weet O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 19:57:18 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173025808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:52 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste DJMO,
Ik ga het direct voor je navragen. Bedankt voor het direct verstrekken van de gegevens. Misschien behoort je pakketje ook tot dit geval. Ik laat direct weten als ik meer weet O-)
daarom kwam ik het ook vragen :P mocht mijn pakketje tot die vermiste gevallen behoren, ook voor mij graag een resend ;) En anders wacht ik rustig af.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 21:30:31 #219
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173028175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Argo het volgende:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...

Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.

Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:

[At 07/15/2017 06:24:48 CST
Thank you for contacting Gearbest.
We have received your information.
We need to confirm this issue with our support team and will get back to you with an update as soon as possible.
Thank you for your patience.]

Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:

[Thank you very much for your kind reply and support.
Sorry for the inconvenience we have caused.
Please kindly wait and feel free to contact us.
Thank you for your patience and understnading.]

Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.

Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.

Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg.
Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis ^O^ .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
pi_173028544
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis ^O^ .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Thanks ik heb alles gestuurd als iets mist of er nog wat nodig is laat het me weten!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 01:57:29 #221
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173033055
Ik wacht ook al een tijdje op mijn pakket, verzonden met Azerbeidzjan post. Kan de tracking code ook nergens succesvol gebruiken.

Ordernummer: WB1707131721439923
Tracking: AEL1112546546NL

Mocht deze (net als de andere gevallen hierboven) Bijvoorbeeld niet tot de vermiste gevallen behoren, dan zouden jullie wel kunnen kijken waarom het zo verschrikkelijk lang duurt met Azerbeidzjan post.

Heb namelijk verder niet voor eu express gekozen ofzo.
pi_173037173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis ^O^ .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.

Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.

Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!
  CHI shopkeeper donderdag 10 augustus 2017 @ 15:13:21 #223
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173041626
quote:
11s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.

Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.

Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!
Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen! w/ w/ ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:23 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Doe mij maar graag n resend!
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt :)

quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht O-) . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 01:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje op mijn pakket, verzonden met Azerbeidzjan post. Kan de tracking code ook nergens succesvol gebruiken.

Ordernummer: WB1707131721439923
Tracking: AEL1112546546NL

Mocht deze (net als de andere gevallen hierboven) Bijvoorbeeld niet tot de vermiste gevallen behoren, dan zouden jullie wel kunnen kijken waarom het zo verschrikkelijk lang duurt met Azerbeidzjan post.

Heb namelijk verder niet voor eu express gekozen ofzo.
Hallo ErkendFokker,

Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 augustus 2017 @ 15:27:32 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173041859
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen! w/ w/ ^O^

[..]

We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt :)

[..]

Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht O-) . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.

[..]

Hallo ErkendFokker,

Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
https://imgur.com/IpDdBqW
Estimated time of delivery between 9 september / 29 september? Excuse me?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173050120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt :)

[..]
W1706261657385281 als t goed is?
  CHI shopkeeper vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:51:38 #226
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173065091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

W1706261657385281 als t goed is?
JohnB52,

Ik heb bericht terug gekregen. Helaas is er slecht nieuws. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje zoek geraakt :N. Ik kan voor je de order opnieuw sturen of ik kan je een full refund geven. Eerder heb je aangegeven een order opnieuw versturen. Kan je dit nogmaals bevestigen. Tevens hebben we 100GB point aan je account toegevoegd voor het ongemak.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:43:03 #227
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173067414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:

Hallo ErkendFokker,

Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
Ik baal hier wel een beetje van. Ik had hem bij jullie besteld ipv banggood omdat hij bij jullie al direct leverbaar zou zijn. Bij banggood was het nog preorder. Bleek het bij jullie ook om preorder te gaan en nou heb ik ook nog te maken met die ontzettend trage verzending.

Ondertussen is ie ook al een stuk goedkoper geworden.

[ Bericht 3% gewijzigd door ErkendFokker op 11-08-2017 16:53:25 ]
pi_173072410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

JohnB52,

Ik heb bericht terug gekregen. Helaas is er slecht nieuws. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje zoek geraakt :N. Ik kan voor je de order opnieuw sturen of ik kan je een full refund geven. Eerder heb je aangegeven een order opnieuw versturen. Kan je dit nogmaals bevestigen. Tevens hebben we 100GB point aan je account toegevoegd voor het ongemak.
Stuur maar opnieuw op!

Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:23:06 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173081001
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Stuur maar opnieuw op!

Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
My Points: 76 Credit Value = Credits ¤1.29
1 punt is 2 cent; je kan een beperkt percentage per order inleveren, 15% ofzo.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:56:24 #230
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173085622
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Stuur maar opnieuw op!

Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
Oke heb het doorgegeven!

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:43 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik baal hier wel een beetje van. Ik had hem bij jullie besteld ipv banggood omdat hij bij jullie al direct leverbaar zou zijn. Bij banggood was het nog preorder. Bleek het bij jullie ook om preorder te gaan en nou heb ik ook nog te maken met die ontzettend trage verzending.

Ondertussen is ie ook al een stuk goedkoper geworden.
Ik heb het weer opnieuw aangekaart, want heb nog geen terugkoppeling gevraagd. Ik ga ook kijken voor een eventuele compensatie. Al kan ik niks beloven, maar ga mijn best doen.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:34:12 #231
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173086248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke heb het doorgegeven!

[..]

Ik heb het weer opnieuw aangekaart, want heb nog geen terugkoppeling gevraagd. Ik ga ook kijken voor een eventuele compensatie. Al kan ik niks beloven, maar ga mijn best doen.
Let me know, ben iig blij dat we jou hebben als aanspreekpunt bij gearbest want anders kwamen we nergens :P
pi_173092906
hallo Gearbest,

Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581

Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.

Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.

Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.

Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.

Alvast bedankt voor je hulp.

Edit: ik bedoel natuurlijk 3 orders.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 13-08-2017 19:51:31 ]
  CHI shopkeeper zondag 13 augustus 2017 @ 18:55:47 #233
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173116910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef eddepetfokt het volgende:
hallo Gearbest,

Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581

Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.

Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.

Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.

Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.

Alvast bedankt voor je hulp.
Hallo eddepetfokt,

Bedankt voor het melden. Ik ga het navragen waar ze blijven. Kleine bedragen of niet. Je pakketje moet gewoon aankomen :Y
  CHI shopkeeper maandag 14 augustus 2017 @ 11:45:53 #234
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173132010
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:34 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Let me know, ben iig blij dat we jou hebben als aanspreekpunt bij gearbest want anders kwamen we nergens :P
ErkendFokker,
Ik heb zojuist bericht terug. Helaas heb ik minder nieuws en lijkt het erop dat je pakketje wel op tijd verzonden is, maar bij de post naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan :'( . Nu kan ik je de keuze geven om het bedrag volledig terug te storten of het pakketje opnieuw te verzenden. Aangezien die nu elders goedkoper is weet ik denk ik al wat je gaat kiezen. Graag toch nog even je keuze doorgeven.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 augustus 2017 @ 11:54:22 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173132216
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

kunnen jullie ook nog even hiernaar kijken? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

https://imgur.com/IpDdBqW
Estimated time of delivery between 9 september / 29 september? Excuse me?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper maandag 14 augustus 2017 @ 11:57:02 #236
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173132297
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

kunnen jullie ook nog even hiernaar kijken? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.

[..]

Beste DJMO,
Ik kan helaas niet meer voor je doen dan dit. Ik weet nu dat de verzending wel heel erg lang duurt en heb dit ook aangekaart. Helaas kan ik de verzending niet laten versnellen. Sorry.....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 augustus 2017 @ 11:58:14 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173132325
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:57 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste DJMO,
Ik kan helaas niet meer voor je doen dan dit. Ik weet nu dat de verzending wel heel erg lang duurt en heb dit ook aangekaart. Helaas kan ik de verzending niet laten versnellen. Sorry.....
Nee maar volgens jullie hoefde ik maar enkele 'dagen' te wachten, dit lijkt meer op een maand. -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper maandag 14 augustus 2017 @ 12:03:20 #238
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173132481
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

Nee maar volgens jullie hoefde ik maar enkele 'dagen' te wachten, dit lijkt meer op een maand. -O-
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef eddepetfokt het volgende:
hallo Gearbest,

Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581

Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.

Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.

Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.

Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.

Alvast bedankt voor je hulp.

Edit: ik bedoel natuurlijk 3 orders.
Hallo eddepetfokt,

We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch. *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 augustus 2017 @ 12:11:11 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173132701
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.

[..]

Hallo eddepetfokt,

We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch. *O*
Die link hierboven was op mobiel. Als ik nu op de website m'n track en trace invul staat er nog steeds verwachte bezorgdatum tussen 29-7 / 8-8. https://track24.ru/?code=AEL1112541700NL

Als ik dus over tien dagen niets heb ontvangen wordt mijn order ook opnieuw verzonden? Ik wacht nl maar tien dagen korter dan Eddepet op mijn bestelling.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173132955
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.

[..]

Hallo eddepetfokt,

We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch. *O*
Dank je wel GB. Ik krijg zojuist een engelse mail van GB voor order W1706260841347586 met wederom de vraag om het bij het postkantoor na te vragen.
Ik neem aan,nu jij het verder regelt, dat ik hier niet op hoef te reageren?
  CHI shopkeeper maandag 14 augustus 2017 @ 12:25:02 #241
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173133017
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

Die link hierboven was op mobiel. Als ik nu op de website m'n track en trace invul staat er nog steeds verwachte bezorgdatum tussen 29-7 / 8-8. https://track24.ru/?code=AEL1112541700NL

Als ik dus over tien dagen niets heb ontvangen wordt mijn order ook opnieuw verzonden? Ik wacht nl maar tien dagen korter dan Eddepet op mijn bestelling.
Hmmm dat is gek, want je Track & Trace zou een update moeten hebben gekregen. Mocht je over 10 dagen nog niks hebben gekregen en je Track & Trace geen update hebben gekregen kan je me dan laten weten? Ik ga in de tussentijd navraag doen, waarom de update ineens weg is gehaald en wat de verwachte leverdatum is. Ik hou je op de hoogte hierover.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 augustus 2017 @ 12:26:26 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173133044
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hmmm dat is gek, want je Track & Trace zou een update moeten hebben gekregen. Mocht je over 10 dagen nog niks hebben gekregen en je Track & Trace geen update hebben gekregen kan je me dan laten weten? Ik ga in de tussentijd navraag doen, waarom de update ineens weg is gehaald en wat de verwachte leverdatum is. Ik hou je op de hoogte hierover.
dank je ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 14 augustus 2017 @ 12:40:34 #243
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173133315
Ik heb ook de standaard mail gehad, waar ze een verzendperiode van 2 maanden normaal vinden?
Ik wil graag een refund want ik vind dit onacceptabel.
  CHI shopkeeper maandag 14 augustus 2017 @ 13:09:38 #244
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173134118
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dank je wel GB. Ik krijg zojuist een engelse mail van GB voor order W1706260841347586 met wederom de vraag om het bij het postkantoor na te vragen.
Ik neem aan,nu jij het verder regelt, dat ik hier niet op hoef te reageren?
Nee, daar hoef je niet op te reageren, want de orders worden gewoon opnieuw verzonden.

quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb ook de standaard mail gehad, waar ze een verzendperiode van 2 maanden normaal vinden?
Ik wil graag een refund want ik vind dit onacceptabel.
Zoals ik straks al zei:
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

ErkendFokker,
Ik heb zojuist bericht terug. Helaas heb ik minder nieuws en lijkt het erop dat je pakketje wel op tijd verzonden is, maar bij de post naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan :'( . Nu kan ik je de keuze geven om het bedrag volledig terug te storten of het pakketje opnieuw te verzenden. Aangezien die nu elders goedkoper is weet ik denk ik al wat je gaat kiezen. Graag toch nog even je keuze doorgeven.
Ik heb voor je doorgegeven dat je voor een refund hebt gekozen.
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:12:20 #245
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173134199
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nee, daar hoef je niet op te reageren, want de orders worden gewoon opnieuw verzonden.

[..]

Zoals ik straks al zei:

[..]

Ik heb voor je doorgegeven dat je voor een refund hebt gekozen.
Sorry, overheen gelezen. Excuus.
Wel raar dat ik dan alsnog die webcare reactie had gekregen.

Bedankt voor de hulp :)
pi_173140236
Bedankt voor de hulp GB!

Kan ik nog ergens terugzien of het inderdaad opnieuw verzonden is?

[ Bericht 61% gewijzigd door eddepetfokt op 15-08-2017 18:54:04 ]
  CHI shopkeeper woensdag 16 augustus 2017 @ 13:11:26 #247
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173181845
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:12 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Sorry, overheen gelezen. Excuus.
Wel raar dat ik dan alsnog die webcare reactie had gekregen.

Bedankt voor de hulp :)
Laat even weten als de refund geregeld is.
Graag gedaan :)
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:36 schreef eddepetfokt het volgende:
Bedankt voor de hulp GB!

Kan ik nog ergens terugzien of het inderdaad opnieuw verzonden is?
Als het goed is moet je een bericht hiervan krijgen.

Voor de personen die een probleem hebben. Volg deze template.
Orderdatum:
Product:
Ordernummer:
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode:
Probleem:
pi_173188872
hoi,

Orderdatum: 6-8-2017
Product: Ilife v5
Ordernummer: W1708061007056829
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode: eu express
Probleem: dit is mijn 3e robotstofzuiger die ik bestel. Andere werden netjes geleverd! Echter krijg ik nu via de gearbest-support te horen dat ze niet in staat zijn op het op mijn adres af te leveren. Adres is gewoon hetzelfde als de vorige leveringen.
Help!
pi_173192634
Ik heb helaas niets gehoord van GB omtrent opnieuw zenden.
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 10:59:20 #250
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173204138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:18 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb helaas niets gehoord van GB omtrent opnieuw zenden.
Normaal zou je een mail moeten krijgen dus ga het navragen. Goed dat je het even gemeld hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:58 schreef Mirran het volgende:
hoi,

Orderdatum: 6-8-2017
Product: Ilife v5
Ordernummer: W1708061007056829
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode: eu express
Probleem: dit is mijn 3e robotstofzuiger die ik bestel. Andere werden netjes geleverd! Echter krijg ik nu via de gearbest-support te horen dat ze niet in staat zijn op het op mijn adres af te leveren. Adres is gewoon hetzelfde als de vorige leveringen.
Help!
Hallo Mirran,

Dat is wel heel erg raar. Zeker als er al 2 zendingen eerder goed zijn gegaan. Het pakketje is nog nog niet onderweg? Je hebt geen typefout gemaakt neem ik aan :)
Ik ga het voor je melden dat het adres gewoon klopt. Ik hou je op de hoogte over de vorderingen.
  CHI shopkeeper donderdag 17 augustus 2017 @ 11:51:31 #251
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173205636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:58 schreef Mirran het volgende:
hoi,

Orderdatum: 6-8-2017
Product: Ilife v5
Ordernummer: W1708061007056829
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode: eu express
Probleem: dit is mijn 3e robotstofzuiger die ik bestel. Andere werden netjes geleverd! Echter krijg ik nu via de gearbest-support te horen dat ze niet in staat zijn op het op mijn adres af te leveren. Adres is gewoon hetzelfde als de vorige leveringen.
Help!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Mirran,

Dat is wel heel erg raar. Zeker als er al 2 zendingen eerder goed zijn gegaan. Het pakketje is nog nog niet onderweg? Je hebt geen typefout gemaakt neem ik aan :)
Ik ga het voor je melden dat het adres gewoon klopt. Ik hou je op de hoogte over de vorderingen.
Ik heb hiervan al bericht terug. Je postcode lijkt niet in orde te zijn was de reden, maar je pakketje wordt morgen of overmorgen met spoed verstuurd. Dan zou het geregeld moeten zijn ^O^ .
Hopelijk heb ik je zo goed kunnen helpen.
pi_173229670
W1708160636370371

Na een paar weken de Anet A8 checken toch maar besteld omdat hij niet op voorraad kwam in een EU warehouse, zie ik nu twee dagen na bestellen dat hij weer uit de EU geleverd kan worden! Kan mijn order (met bijbetaling) omgezet worden naar het EU warehouse?
  CHI shopkeeper vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:16:12 #253
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173230624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:25 schreef Yorrrick het volgende:
W1708160636370371

Na een paar weken de Anet A8 checken toch maar besteld omdat hij niet op voorraad kwam in een EU warehouse, zie ik nu twee dagen na bestellen dat hij weer uit de EU geleverd kan worden! Kan mijn order (met bijbetaling) omgezet worden naar het EU warehouse?
Hallo Yorrick,

Ik heb er direct melding van gemaakt en we gaan nog kijken wat er mogelijk is. Kan niks beloven natuurlijk, maar ga mijn best doen :Y
pi_173242943
Hoi, heb je toevallig al nieuws omtrent het verzenden van mijn 3 orders.
  CHI shopkeeper zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:58:02 #255
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173251756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:34 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi, heb je toevallig al nieuws omtrent het verzenden van mijn 3 orders.
Ik heb vanmorgen van de verzendservice te horen gekregen dat ze bezig zijn met het verzenden, maar zoals ik begrijp heb je nog steeds geen mails ontvangen (vandaag ook niet)?
Ik ga er weer achteraan dat ze nogmaals gaan versturen. Liever dat je het dadelijk 2 keer (3 orders) krijgt dan helemaal niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:25 schreef Yorrrick het volgende:
W1708160636370371

Na een paar weken de Anet A8 checken toch maar besteld omdat hij niet op voorraad kwam in een EU warehouse, zie ik nu twee dagen na bestellen dat hij weer uit de EU geleverd kan worden! Kan mijn order (met bijbetaling) omgezet worden naar het EU warehouse?
Beste Yorrick,
Dit was helaas niet meer mogelijk, omdat je order al onderweg is. Sorry dat ik je helaas moet teleurstellen. Je order is wel verzonden via EU Express en komt eerst aan in DPD UK. Dit duurt ongeveer 15 werkdagen. Op deze manier heb je de kleinste kans op douane kosten.


Voor de personen die een probleem hebben. Volg deze template.
Orderdatum:
Product:
Ordernummer:
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode:
Probleem:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')