Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:quote:Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...
Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.
Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:
[quote] At 07/15/2017 06:24:48 CST
Thank you for contacting Gearbest.
We have received your information.
We need to confirm this issue with our support team and will get back to you with an update as soon as possible.
Thank you for your patience.
Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.quote:Thank you very much for your kind reply and support.
Sorry for the inconvenience we have caused.
Please kindly wait and feel free to contact us.
Thank you for your patience and understnading.
Ik zie nergens staan dat Gearbest je pakketje kwijt is... Dus of wij missen informatie, of je doet aannames. En ja, helaas kun je chinees spul beter zelf proberen te repareren of een refund zien te krijgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Argo het volgende:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...
Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.
Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:
[..]
Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:
[..]
Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.
Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.
Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg.
Mijn pakket is op 17 juni of zo afgeleverd. Tis nu al 10 augustus men verliest hoop na een tijdje. Ik heb alle hoop op de contactpersoon bevestigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:17 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Gearbest je pakketje kwijt is... Dus of wij missen informatie, of je doet aannames. En ja, helaas kun je chinees spul beter zelf proberen te repareren of een refund zien te krijgen.
Ja het engelse warenhuis had wat ik nodig had. Ik dacht hmm geen douanekosten. Met aliexpress heb ik nooit problemen gehad. Maar ik hopp dat het netjes wordt opgelost.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 01:52 schreef ErkendFokker het volgende:
Je had beter op banggood kunnen kopen. Vaak als ik om de lage prijs toch maar weer eens bij gearbest bestel is er wel weer iets mis.
Ik hoop dat je het via de Nederlandse contactpersoon kan oplossen. Die klantenservice van hun is iig zo traag als wat. Altijd standaard antwoorden, net alsof ze je mail niet eens lezen. Ontzettend hinderlijk.
Heej Argo,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het engelse warenhuis had wat ik nodig had. Ik dacht hmm geen douanekosten. Met aliexpress heb ik nooit problemen gehad. Maar ik hopp dat het netjes wordt opgelost.
BillW,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:36 schreef BillW het volgende:
Ik heb ook net een beroerde ervaring met het bestellen van een tablet die niet aankwam. Uiteindelijk mijn geld teruggekregen na een claim van Pay Pal. Als je via hen hebt betaald zou ik ze meteen inschakelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |