JohnB52,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
W1706261657385281 als t goed is?
Ik baal hier wel een beetje van. Ik had hem bij jullie besteld ipv banggood omdat hij bij jullie al direct leverbaar zou zijn. Bij banggood was het nog preorder. Bleek het bij jullie ook om preorder te gaan en nou heb ik ook nog te maken met die ontzettend trage verzending.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:
Hallo ErkendFokker,
Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
Stuur maar opnieuw op!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
JohnB52,
Ik heb bericht terug gekregen. Helaas is er slecht nieuws. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje zoek geraakt . Ik kan voor je de order opnieuw sturen of ik kan je een full refund geven. Eerder heb je aangegeven een order opnieuw versturen. Kan je dit nogmaals bevestigen. Tevens hebben we 100GB point aan je account toegevoegd voor het ongemak.
My Points: 76 Credit Value = Credits ¤1.29quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Stuur maar opnieuw op!
Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
Oke heb het doorgegeven!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Stuur maar opnieuw op!
Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
Ik heb het weer opnieuw aangekaart, want heb nog geen terugkoppeling gevraagd. Ik ga ook kijken voor een eventuele compensatie. Al kan ik niks beloven, maar ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik baal hier wel een beetje van. Ik had hem bij jullie besteld ipv banggood omdat hij bij jullie al direct leverbaar zou zijn. Bij banggood was het nog preorder. Bleek het bij jullie ook om preorder te gaan en nou heb ik ook nog te maken met die ontzettend trage verzending.
Ondertussen is ie ook al een stuk goedkoper geworden.
Let me know, ben iig blij dat we jou hebben als aanspreekpunt bij gearbest want anders kwamen we nergensquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 13:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke heb het doorgegeven!
[..]
Ik heb het weer opnieuw aangekaart, want heb nog geen terugkoppeling gevraagd. Ik ga ook kijken voor een eventuele compensatie. Al kan ik niks beloven, maar ga mijn best doen.
Hallo eddepetfokt,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef eddepetfokt het volgende:
hallo Gearbest,
Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581
Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.
Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.
Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.
Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.
Alvast bedankt voor je hulp.
ErkendFokker,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Let me know, ben iig blij dat we jou hebben als aanspreekpunt bij gearbest want anders kwamen we nergens
kunnen jullie ook nog even hiernaar kijken? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://imgur.com/IpDdBqW
Estimated time of delivery between 9 september / 29 september? Excuse me?
Beste DJMO,quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
kunnen jullie ook nog even hiernaar kijken? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.
[..]
Nee maar volgens jullie hoefde ik maar enkele 'dagen' te wachten, dit lijkt meer op een maand.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:57 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste DJMO,
Ik kan helaas niet meer voor je doen dan dit. Ik weet nu dat de verzending wel heel erg lang duurt en heb dit ook aangekaart. Helaas kan ik de verzending niet laten versnellen. Sorry.....
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee maar volgens jullie hoefde ik maar enkele 'dagen' te wachten, dit lijkt meer op een maand.
Hallo eddepetfokt,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef eddepetfokt het volgende:
hallo Gearbest,
Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581
Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.
Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.
Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.
Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.
Alvast bedankt voor je hulp.
Edit: ik bedoel natuurlijk 3 orders.
Die link hierboven was op mobiel. Als ik nu op de website m'n track en trace invul staat er nog steeds verwachte bezorgdatum tussen 29-7 / 8-8. https://track24.ru/?code=AEL1112541700NLquote:Op maandag 14 augustus 2017 12:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.
[..]
Hallo eddepetfokt,
We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch.
Dank je wel GB. Ik krijg zojuist een engelse mail van GB voor order W1706260841347586 met wederom de vraag om het bij het postkantoor na te vragen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.
[..]
Hallo eddepetfokt,
We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch.
Hmmm dat is gek, want je Track & Trace zou een update moeten hebben gekregen. Mocht je over 10 dagen nog niks hebben gekregen en je Track & Trace geen update hebben gekregen kan je me dan laten weten? Ik ga in de tussentijd navraag doen, waarom de update ineens weg is gehaald en wat de verwachte leverdatum is. Ik hou je op de hoogte hierover.quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die link hierboven was op mobiel. Als ik nu op de website m'n track en trace invul staat er nog steeds verwachte bezorgdatum tussen 29-7 / 8-8. https://track24.ru/?code=AEL1112541700NL
Als ik dus over tien dagen niets heb ontvangen wordt mijn order ook opnieuw verzonden? Ik wacht nl maar tien dagen korter dan Eddepet op mijn bestelling.
dank jequote:Op maandag 14 augustus 2017 12:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hmmm dat is gek, want je Track & Trace zou een update moeten hebben gekregen. Mocht je over 10 dagen nog niks hebben gekregen en je Track & Trace geen update hebben gekregen kan je me dan laten weten? Ik ga in de tussentijd navraag doen, waarom de update ineens weg is gehaald en wat de verwachte leverdatum is. Ik hou je op de hoogte hierover.
Nee, daar hoef je niet op te reageren, want de orders worden gewoon opnieuw verzonden.quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Dank je wel GB. Ik krijg zojuist een engelse mail van GB voor order W1706260841347586 met wederom de vraag om het bij het postkantoor na te vragen.
Ik neem aan,nu jij het verder regelt, dat ik hier niet op hoef te reageren?
Zoals ik straks al zei:quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb ook de standaard mail gehad, waar ze een verzendperiode van 2 maanden normaal vinden?
Ik wil graag een refund want ik vind dit onacceptabel.
Ik heb voor je doorgegeven dat je voor een refund hebt gekozen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
ErkendFokker,
Ik heb zojuist bericht terug. Helaas heb ik minder nieuws en lijkt het erop dat je pakketje wel op tijd verzonden is, maar bij de post naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan . Nu kan ik je de keuze geven om het bedrag volledig terug te storten of het pakketje opnieuw te verzenden. Aangezien die nu elders goedkoper is weet ik denk ik al wat je gaat kiezen. Graag toch nog even je keuze doorgeven.
Sorry, overheen gelezen. Excuus.quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nee, daar hoef je niet op te reageren, want de orders worden gewoon opnieuw verzonden.
[..]
Zoals ik straks al zei:
[..]
Ik heb voor je doorgegeven dat je voor een refund hebt gekozen.
Laat even weten als de refund geregeld is.quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:12 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen. Excuus.
Wel raar dat ik dan alsnog die webcare reactie had gekregen.
Bedankt voor de hulp
Als het goed is moet je een bericht hiervan krijgen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:36 schreef eddepetfokt het volgende:
Bedankt voor de hulp GB!
Kan ik nog ergens terugzien of het inderdaad opnieuw verzonden is?
Normaal zou je een mail moeten krijgen dus ga het navragen. Goed dat je het even gemeld hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:18 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb helaas niets gehoord van GB omtrent opnieuw zenden.
Hallo Mirran,quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:58 schreef Mirran het volgende:
hoi,
Orderdatum: 6-8-2017
Product: Ilife v5
Ordernummer: W1708061007056829
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode: eu express
Probleem: dit is mijn 3e robotstofzuiger die ik bestel. Andere werden netjes geleverd! Echter krijg ik nu via de gearbest-support te horen dat ze niet in staat zijn op het op mijn adres af te leveren. Adres is gewoon hetzelfde als de vorige leveringen.
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |