abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169366231
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Iets grappigs?
Hier!
https://www.welt.de/vermi(...)-Goldene-Kamera.html
Twee komieken besloten dat ze een gouden camera wilde hebben.
Ze verzonnen een agentschap en belde met de redactie van de belangrijkste Duitse film en televisieprijs. Deze boden ze aan dat Ryan Gosling uit naam van de crew van lala land een gouden camera in ontvangst kon nemen.
Eigenlijk was de prijs al vergeven, dus men verzon een categorie speciaal voor hem, twee telefoontjes met de redactie van de gouden camera en men had hem. De Agent zei tegen de redactie, krijgt Ryan Gosling geen gouden camera dan krijgt de gouden camera Ryan Gosling niet.
Een heel pakket aan eisen, niemand mocht met hem praten, eigen security, eigen camerateam, prijs aannemen en dan weer weg de limousine in.
Men stemde toe.
Met een dubbelganger (een kok, Ludwig Lehner) nam men de prijs in ontvangst.
De affaire gaat nu onder de naam Goslinggate



[ Bericht 93% gewijzigd door Lucky_Strike op 08-03-2017 09:40:30 ]
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:39:54 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169366249
Plat water dan ook gewoon..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 08:41:57 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169366264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:39 schreef fietsie het volgende:
Plat water dan ook gewoon..
Bulkwotter :r (aka Spa rood)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169366271
Krea, ik bedoel natuurlijk O+ ipv >:)

/Net wakker
Spoilers!
pi_169366292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:39 schreef fietsie het volgende:
Plat water dan ook gewoon..
Water met bubbels hoort in het rijtje pannenkoeken met spek. Dat hoort niet :P
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:45:05 #6
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169366301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Water met bubbels hoort in het rijtje pannenkoeken mets pek. Dat hoort niet :P
Lijkt me ook slecht voor je tanden, pek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169366313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lijkt me ook slecht voor je tanden, pek.
:+
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 08:47:06 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169366328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Water met bubbels hoort in het rijtje pannenkoeken mets pek. vegetarische bolognesesaus. Dat hoort niet :P
ftfy

Pannenkoeken met spek :9
Sowieso spek O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:47:53 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169366333
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:47 schreef derLudolf het volgende:
Sowieso spek O+
Mits met mate helemaal prima
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 08:48:10 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169366335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lijkt me ook slecht voor je tanden, pek.
Veren beschermen je tanden misschien ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:48:44 #11
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169366346
Frustrerend. We hadden een kijker die voor de 2de keer is wezen kijken en erg enthousiast was (beide keren, inclusief moeder + oma). Makelaar vond het wel wat lang duren voordat ze weer contact op nam en heeft gebeld. Die kreeg iemand anders aan de telefoon die liet weten dat ze er vanaf wilt zien. Goed, je hoeft geen reden te geven maar geen enkele reden nadat je erg enthousiast bent is ook wel wat vaag. Het enige dat hij kon verzinnen was dat moeders wat meer invloed had. Die vond het huis leuk, maar het was niet traditioneel. Hij ging haar zelf nog proberen aan de telefoon te krijgen.

Dit was de 5de kijker in ieder geval in 3 weken. Hopelijk volgt er snel wel 1 die hetzelfde enthousiasme toont en wel toehapt :P.
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:50:27 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169366362
Iets grappigs?
Hier!
https://www.welt.de/vermi(...)-Goldene-Kamera.html
Twee komieken besloten dat ze een gouden camera wilde hebben.
Ze verzonnen een agentschap en belde met de redactie van de belangrijkste Duitse film en televisieprijs. Deze boden ze aan dat Ryan Gosling uit naam van de crew van lala land een gouden camera in ontvangst kon nemen.
Eigenlijk was de prijs al vergeven, dus men verzon een categorie speciaal voor hem, twee telefoontjes met de redactie van de gouden camera en men had hem. De Agent zei tegen de redactie, krijgt Ryan Gosling geen gouden camera dan krijgt de gouden camera Ryan Gosling niet.
Een heel pakket aan eisen, niemand mocht met hem praten, eigen security, eigen camerateam, prijs aannemen en dan weer weg de limousine in.
Men stemde toe.
Met een dubbelganger (een kok, Ludwig Lehner) nam men de prijs in ontvangst.
De affaire gaat nu onder de naam Goslinggate



[ Bericht 18% gewijzigd door Pietverdriet op 08-03-2017 09:01:24 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:51:02 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169366368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige dat hij kon verzinnen was dat moeders wat meer invloed had. Die vond het huis leuk, maar het was niet traditioneel.
Het huis miste kantelen, een slotgracht en pek-vaten? Of andere traditionele elementen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:51:26 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169366372
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

Het huis miste kantelen, een slotgracht en pek-vaten? Of andere traditionele elementen?
:D

Ik vermoed dat moeders vond dat de woonkamer een verdieping te hoog zat.
pi_169366396
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
Frustrerend. We hadden een kijker die voor de 2de keer is wezen kijken en erg enthousiast was (beide keren, inclusief moeder + oma). Makelaar vond het wel wat lang duren voordat ze weer contact op nam en heeft gebeld. Die kreeg iemand anders aan de telefoon die liet weten dat ze er vanaf wilt zien. Goed, je hoeft geen reden te geven maar geen enkele reden nadat je erg enthousiast bent is ook wel wat vaag. Het enige dat hij kon verzinnen was dat moeders wat meer invloed had. Die vond het huis leuk, maar het was niet traditioneel. Hij ging haar zelf nog proberen aan de telefoon te krijgen.

Dit was de 5de kijker in ieder geval in 3 weken. Hopelijk volgt er snel wel 1 die hetzelfde enthousiasme toont en wel toehapt :P.
Pff. Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan bij m'n zus. Huis van m'n zus heeft bijna 9 maanden te koop gestaan. Heel veel van die 'enthousiaste' kijkers geweest.

En toen uiteindelijk was 't op 4 dagen verkocht en overgedragen.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 08:54:20 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169366405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

:D

Ik vermoed dat moeders vond dat de woonkamer een verdieping te hoog zat.
Dat zou ik ook best wel een punt vinden :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:54:45 #17
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169366410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Pff. Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan bij m'n zus. Huis van m'n zus heeft bijna 9 maanden te koop gestaan. Heel veel van die 'enthousiaste' kijkers geweest.

En toen uiteindelijk was 't op 4 dagen verkocht en overgedragen.
Het verkoopt in ieder geval. Maar ik hoop het ook :). Het irritante is dat je continu bezig bent je huis op orde te houden, op een manier dat niet echt persoonlijk is. En bij elke afspraak die je hebt schrob je het huis weer van boven naar beneden :P.
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:55:24 #18
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169366417
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat zou ik ook best wel een punt vinden :)
Wat is daar het probleem mee?

Je hebt geen tuin. Het geeft je beter uitzicht over het park tegenover je. En je hebt geen last van mongolen die continu je woonkamer in kijken als ze langslopen met hun labrador.

Daarnaast, het is vrij duidelijk hoe de indeling is. Als je het een probleem vind ga je niet 2x kijken.
pi_169366422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het verkoopt in ieder geval. Maar ik hoop het ook :). Het irritante is dat je continu bezig bent je huis op orde te houden, op een manier dat niet echt persoonlijk is. En bij elke afspraak die je hebt schrob je het huis weer van boven naar beneden :P.
Dit idd ;) En iedere keer het verhaal van de makelaar: 'ze waren heel enthousiast'
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:56:48 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169366435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit idd ;) En iedere keer het verhaal van de makelaar: 'ze waren heel enthousiast'
Ja, hoewel wij ook al andere feedback terug gehad hebben. Ik geloof voorlopig nog wel dat de makelaar het 1 op 1 terugkoppelt (wellicht wat mooier verpakt, dat wel).
pi_169366551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Water met bubbels hoort in het rijtje pannenkoeken met spek. Dat hoort niet :P
Hoe gaat het nu met je?
Enneh, pannenkoeken met spek (en kaas en een beetje stroop :9 )
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:10:29 #22
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169366578
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Krea, ik bedoel natuurlijk O+ ipv >:)

/Net wakker
Ik schrok al. Hele leven op de kop gezet. Stress. Bloeddruk 190/140.
pi_169366626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je?
Weer een stuk beter ;) Merk alleen nu wel dat ik nauwelijks eten in m'n lijf heb gehad.
pi_169366660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Weer een stuk beter ;) Merk alleen nu wel dat ik nauwelijks eten in m'n lijf heb gehad.
Je hebt nu de bibbers ;) Herkenbaar van een paar weken geleden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169366663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
Weer een stuk beter ;) Merk alleen nu wel dat ik nauwelijks eten in m'n lijf heb gehad.
Probeer maar wel wat te eten, anders ga je je ook nog heel slapjes voelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:18:30 #26
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169366680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Probeer maar wel wat te eten, anders ga je je ook nog heel slapjes voelen.
Dit.

Ross weer thuis?
pi_169366685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Probeer maar wel wat te eten, anders ga je je ook nog heel slapjes voelen.
Zit met een emmer cruesli voor m'n neus :+
pi_169366688
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:18 schreef Maarten het volgende:

Ross weer thuis?
:Y die slaapt nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169366691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:18 schreef FranticDJ het volgende:

Zit met een emmer cruesli voor m'n neus :+
^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:29:01 #30
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169366789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y die slaapt nog.
Ik moet wel altijd aan Friends denken als ik die naam hoor.
pi_169366890
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
Frustrerend. We hadden een kijker die voor de 2de keer is wezen kijken en erg enthousiast was (beide keren, inclusief moeder + oma). Makelaar vond het wel wat lang duren voordat ze weer contact op nam en heeft gebeld. Die kreeg iemand anders aan de telefoon die liet weten dat ze er vanaf wilt zien. Goed, je hoeft geen reden te geven maar geen enkele reden nadat je erg enthousiast bent is ook wel wat vaag. Het enige dat hij kon verzinnen was dat moeders wat meer invloed had. Die vond het huis leuk, maar het was niet traditioneel. Hij ging haar zelf nog proberen aan de telefoon te krijgen.

Dit was de 5de kijker in ieder geval in 3 weken. Hopelijk volgt er snel wel 1 die hetzelfde enthousiasme toont en wel toehapt :P.
5 kijkers in 3 weken is best positief, toch? Wel balen, verder!

Lucky, volgens ij was het gcjoel die ikverklaardeoorlogaan goed uitgelegd heeft. Ik had altijd een groot voordeel, want ik was nogal lang. Zeker ten opzichte van mn kleine buurmeisjes...

Poh, vandaag ben ik met de fiets naar het werk, 7.2 km. Lang niet gedaan, ik was helemaal rood toen ik aankwam. Wel ene leuke route, langs het hauptbahnhof, langs Merkels' paleisje, de reichstag en de brandenburger tor.
pi_169366923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

5 kijkers in 3 weken is best positief, toch? Wel balen, verder!

Lucky, volgens ij was het gcjoel die ikverklaardeoorlogaan goed uitgelegd heeft. Ik had altijd een groot voordeel, want ik was nogal lang. Zeker ten opzichte van mn kleine buurmeisjes...

Poh, vandaag ben ik met de fiets naar het werk, 7.2 km. Lang niet gedaan, ik was helemaal rood toen ik aankwam. Wel ene leuke route, langs het hauptbahnhof, langs Merkels' paleisje, de reichstag en de brandenburger tor.
Jij fietst een route die toeristen lopen, wat gaaf!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169366927
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:10 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik schrok al. Hele leven op de kop gezet. Stress. Bloeddruk 190/140.
Daar was ik al bang voor.
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:42:08 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169366931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

5 kijkers in 3 weken is best positief, toch? Wel balen, verder!

Lucky, volgens ij was het gcjoel die ikverklaardeoorlogaan goed uitgelegd heeft. Ik had altijd een groot voordeel, want ik was nogal lang. Zeker ten opzichte van mn kleine buurmeisjes...

Poh, vandaag ben ik met de fiets naar het werk, 7.2 km. Lang niet gedaan, ik was helemaal rood toen ik aankwam. Wel ene leuke route, langs het hauptbahnhof, langs Merkels' paleisje, de reichstag en de brandenburger tor.
Oh, het is absoluut positief :). Het zijn 7 afspraken, 2 hebben afgezegd. 1 overigens met een erg valide reden (vrouw kreeg geen contract verlenging dus konden het bedrag niet lenen). Dat vond ik erg netjes. Die klonk alsof ze erg geïnteresseerd waren en het erg jammer vonden. Het staat nu net voor de 4de week op Funda.

Daarnaast staat er in de categorie 5 huizen (!) te koop in de wijk. Dezelfde soort huizen. Een paar hebben een kamer meer, maar geen of nauwelijks buiten ruimte. En er staat na 5 maanden niets meer op Funda te koop voor de wijk en omgeving. Dus het is zeker niet onmogelijk :P.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:45:03 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169366979
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh, het is absoluut positief :). Het zijn 7 afspraken, 2 hebben afgezegd. 1 overigens met een erg valide reden (vrouw kreeg geen contract verlenging dus konden het bedrag niet lenen). Dat vond ik erg netjes. Die klonk alsof ze erg geïnteresseerd waren en het erg jammer vonden. Het staat nu net voor de 4de week op Funda.

Daarnaast staat er in de categorie 5 huizen (!) te koop in de wijk. Dezelfde soort huizen. Een paar hebben een kamer meer, maar geen of nauwelijks buiten ruimte. En er staat na 5 maanden niets meer op Funda te koop voor de wijk en omgeving. Dus het is zeker niet onmogelijk :P.
Bij ons in de straat staat een prima, net, goed afgewerkt en onderhouden huis te koop.
Voor jaar 4. Met inmiddels 3 bezichtigingen achter de rug.
Dus ik zou bij week 4 nog prima hoop hebben op verkoop met zoveel bezichtigingen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169366997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh, het is absoluut positief :). Het zijn 7 afspraken, 2 hebben afgezegd. 1 overigens met een erg valide reden (vrouw kreeg geen contract verlenging dus konden het bedrag niet lenen). Dat vond ik erg netjes. Die klonk alsof ze erg geïnteresseerd waren en het erg jammer vonden. Het staat nu net voor de 4de week op Funda.

Daarnaast staat er in de categorie 5 huizen (!) te koop in de wijk. Dezelfde soort huizen. Een paar hebben een kamer meer, maar geen of nauwelijks buiten ruimte. En er staat na 5 maanden niets meer op Funda te koop voor de wijk en omgeving. Dus het is zeker niet onmogelijk :P.
Het komt vast goed. Jullie huis ziet er hartstikke netjes uit.

Maar ik snap je frustratie. Telkens dat gepoets en maar blijven opruimen. Je huis voelt er heel onpersoonlijk van.

Het hangt ook een beetje van je makelaar af hoeveel kijkers je krijgt. Ik weet dat er in Dordrecht een makelaar is die met iedereen die belt gaat kijken. Mijn makelaar screende de mensen telefonisch en maakte een afspraak voor over een paar dagen. Dan heb je alleen serieuze kijkers en verdoet niemand zijn tijd.
Spoilers!
pi_169367008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bij ons in de straat staat een prima, net, goed afgewerkt en onderhouden huis te koop.
Voor jaar 4. Met inmiddels 3 bezichtigingen achter de rug.
Dus ik zou bij week 4 nog prima hoop hebben op verkoop met zoveel bezichtigingen.
Slechte makelaar of slechte prijs?
Spoilers!
pi_169367010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bij ons in de straat staat een prima, net, goed afgewerkt en onderhouden huis te koop.
Voor jaar 4. Met inmiddels 3 bezichtigingen achter de rug.
Dus ik zou bij week 4 nog prima hoop hebben op verkoop met zoveel bezichtigingen.
Tja, friesland he oO/

Ik moet eerlijk bekennen dat ik naar de wederverkoopbaarheid heb gekeken van mijn woning :@

Maar goed, op een natte scheet van 't strand, 4 slaapkamers, tuin op t zuiden en ruime garage... Zie ik daar weinig problemen :@
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:48:46 #39
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169367031
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het komt vast goed. Jullie huis ziet er hartstikke netjes uit.

Maar ik snap je frustratie. Telkens dat gepoets en maar blijven opruimen. Je huis voelt er heel onpersoonlijk van.

Het hangt ook een beetje van je makelaar af hoeveel kijkers je krijgt. Ik weet dat er in Dordrecht een makelaar is die met iedereen die belt gaat kijken. Mijn makelaar screende de mensen telefonisch en maakte een afspraak voor over een paar dagen. Dan heb je alleen serieuze kijkers en verdoet niemand zijn tijd.
Dat is het ook. Ik moet continu er aan denken om niet teveel rommel te maken. Anders moet ik het in een avond weer opruimen :P. Maar we kregen wel complimenten van de makelaar over het huis qua netheid. Hij zei dat het ook anders gedaan wordt. Mensen ruimen niet op of maken niet schoon. Dat snap ik dan weer niet :{.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:49:03 #40
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169367034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tja, friesland he oO/

Ik moet eerlijk bekennen dat ik naar de wederverkoopbaarheid heb gekeken van mijn woning :@

Maar goed, op een natte scheet van 't strand, 4 slaapkamers, tuin op t zuiden en ruime garage... Zie ik daar weinig problemen :@
Wat klinkt dat heerlijk trouwens.
Dat je zo bij het strand ben O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169367059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tja, friesland he oO/

Ik moet eerlijk bekennen dat ik naar de wederverkoopbaarheid heb gekeken van mijn woning :@

Maar goed, op een natte scheet van 't strand, 4 slaapkamers, tuin op t zuiden en ruime garage... Zie ik daar weinig problemen :@
Lijkt me toch logisch, dat je naar de wederverkoopbaarheid kijkt? Ok, heb ngo nooit een huis gekocht, maar zeker als je het idee hebt dat je daar niet permanent woont lijkt me dat niet meer dan normaal....
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:51:22 #42
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169367067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is het ook. Ik moet continu er aan denken om niet teveel rommel te maken. Anders moet ik het in een avond weer opruimen :P. Maar we kregen wel complimenten van de makelaar over het huis qua netheid. Hij zei dat het ook anders gedaan wordt. Mensen ruimen niet op of maken niet schoon. Dat snap ik dan weer niet :{.
Dat zijn de mensen die na 2 jaar klagen dat ze wel kijkers hebben, maar dat niemand koopt.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:54:49 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169367116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Slechte makelaar of slechte prijs?
190.000 voor een 2 onder 1 kap op 780m2 met garage, luxe keuken, strak afgewerkt, luxe ingerichtte tuin, rustige wijk met school en vrij (blijvend) uitzicht over de landerijen.
Gewoon 0 vraag in dit gehucht.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169367130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lijkt me toch logisch, dat je naar de wederverkoopbaarheid kijkt? Ok, heb ngo nooit een huis gekocht, maar zeker als je het idee hebt dat je daar niet permanent woont lijkt me dat niet meer dan normaal....
Heeft bij ons echt geen enkele rol gespeeld. Wij zochten een huis waar we zelf blij van werden. Ook met de verbouwing hebben we nul rekening gehouden met waardevermeerdering oid. Als wij het maar helemaal de bom zouden vinden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169367137
Zucht.

Ik had bij m'n hypotheekadviseur aangegeven tot en met afgelopen zondag thuis te zijn, mochten er nog zaken zijn.

Komt ie echt 2 dagen na die datum met de vraag of ie nog verzekeringen moet regelen. & Daarbij houdt ie zich uiteraard ook weer niet aan de gemaakte communicatieafspraken.

:')
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 09:56:36 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169367142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

190.000 voor een 2 onder 1 kap op 780m2 met garage, luxe keuken, strak afgewerkt, luxe ingerichtte tuin, rustige wijk met school en vrij (blijvend) uitzicht over de landerijen.
Gewoon 0 vraag in dit gehucht.
Mensen betalen liever 190.000 voor een bezemkast van 7,8m2 in hartje Amsterdam :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169367156
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:51 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dat zijn de mensen die na 2 jaar klagen dat ze wel kijkers hebben, maar dat niemand koopt.
Ik had zulke buren, een paar huizen verderop. De gordijnen waren altijd open en dan kon iedere potentiële koper al zien wat een enorme vieze bende het in het huis was. De vraagprijs was 5000 euro lager dan die van ons. Bij ons waren ook (expres) de gordijnen open, juist zo dat potentiële kopers konden zien hoe net en diep ons huis was.
Spoilers!
pi_169367188
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heeft bij ons echt geen enkele rol gespeeld. Wij zochten een huis waar we zelf blij van werden. Ook met de verbouwing hebben we nul rekening gehouden met waardevermeerdering oid. Als wij het maar helemaal de bom zouden vinden.
Bij ons ook niet. Vinden mensen vreemd. Ik ben van plan om hier dood of naar een verpleeghuis ofzo te gaan. Geen nabestaanden. Waarom zou ik mijn huis goed willen verkopen?
Spoilers!
pi_169367212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij ons ook niet. Vinden mensen vreemd. Ik ben van plan om hier dood of naar een verpleeghuis ofzo te gaan. Geen nabestaanden. Waarom zou ik mijn huis goed willen verkopen?
ja, maar dat is wel een verschil, het idee dat je daar altijd blijft wonen, of het idee dat je ergens een jaar of 5-10 woont en dan verder trekt...
pi_169367219
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lijkt me toch logisch, dat je naar de wederverkoopbaarheid kijkt? Ok, heb ngo nooit een huis gekocht, maar zeker als je het idee hebt dat je daar niet permanent woont lijkt me dat niet meer dan normaal....
Ik kijk er alleen naar omdat ik het inderdaad zie als 'tussen' woning. Omdat ik niet weet hoe mijn leven er over 5-10 jaar uit ziet. Voor 't zelfde geld ontmoet ik wel iemand aan de andere kant van de wereld ;).

Als het echt een droomhuis is, dan kijk ik daar echt never nooit niet naar.
pi_169367232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, maar dat is wel een verschil, het idee dat je daar altijd blijft wonen, of het idee dat je ergens een jaar of 5-10 woont en dan verder trekt...
Absoluut. Toen wij in het vorige huis de badkamer verbouwden, hebben we dat zo gedaan dat de indeling een stuk praktischer werd met oog op de verkoop.
Spoilers!
pi_169367269
Overigens zit ik te wachten op een nieuwe wasmachine. Gisteren weigerde de vorige dienst, pakte water maar trommel begon niet te draaien. Vermoedelijk is het verwarmingselement kapot en die is niet los te krijgen :')

Naja.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:07:17 #53
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169367320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Absoluut. Toen wij in het vorige huis de badkamer verbouwden, hebben we dat zo gedaan dat de indeling een stuk praktischer werd met oog op de verkoop.
Wij hadden niet het plan om een grote verbouwing hier te doen voor de volgende bewoner. Dat mogen ze zelf doen als ze willen :).
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:07:39 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169367330
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
pi_169367385
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lijkt me toch logisch, dat je naar de wederverkoopbaarheid kijkt? Ok, heb ngo nooit een huis gekocht, maar zeker als je het idee hebt dat je daar niet permanent woont lijkt me dat niet meer dan normaal....
Heeft bij ons geen rol gespeeld.
Half vrijstaand met veel grond er omheen dus eventueel mogelijkheid tot uitbouwen.
We zien ons hier wel oud worden :Y
En verkoop zien we dan wel weer :D
pi_169367401
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij hadden niet het plan om een grote verbouwing hier te doen voor de volgende bewoner. Dat mogen ze zelf doen als ze willen :).
Dat was niet voor de volgende bewoner. We hebben er zelf nog enorm plezier gehad en ons huis is er meer waard door geworden.
De oude badkamer was bereikbaar door een van de slaapkamers. Wij hebben die deuropening verwijderd en hem zo geplaatst dat de badkamer direct bereikbaar was.
Spoilers!
pi_169367410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Vork het volgende:
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
Shit zeg ;(
Spoilers!
pi_169367413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Vork het volgende:
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
He wat jammer. Er moet toch een keer iets komen!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169367415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Vork het volgende:
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
Jammer!
pi_169367422
Balen, vork! :*
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:13:11 #61
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169367431
Jammer vork ;(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:13:50 #62
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169367439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Vork het volgende:
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
Balen :(
pi_169367441
Balen vork
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:14:37 #64
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169367450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat was niet voor de volgende bewoner. We hebben er zelf nog enorm plezier gehad en ons huis is er meer waard door geworden.
De oude badkamer was bereikbaar door een van de slaapkamers. Wij hebben die deuropening verwijderd en hem zo geplaatst dat de badkamer direct bereikbaar was.
Ah ja, dan had ik het ook gedaan. Schilderwerk hebben wij ook zo gedaan. Zelf nog een stukje plezier van, maar ook met het oog op de verkoop. De volgende eigenaar hoeft er eigenlijk niets meer aan te doen (ja, de binnen muren mogen ze schilderen en eventueel de vloer. Maar dat moet je in elk huis).
pi_169367453
Wat kut vork -O-
pi_169367477
Mijn 'plan' is nu, zodra ik goed en wel woon. En voldoende gespaard heb, om een lap bouwgrond te kopen (liefst hypotheek vrij). En dan zie ik wel wanneer ik er wat op zet :+
pi_169367683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

(ja, de binnen muren mogen ze schilderen en eventueel de vloer. Maar dat moet je in elk huis).
Hebben wij in ons huis ook niet gedaan :@
De vorige eigenaren zaten er net pas 1 jaar in en alles totaal onder handen genomen dus alles zag er eigenlijk nog goed uit.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:34:45 #68
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169367768
Mijn plan is om zo snelmogelijk weer een eigen huis te hebben. Kopen kan ik toch de komende jaren nog niet.

;(

Edit; waarschijnlijk wel als ik een nieuwe baan vind.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169367838
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:34 schreef zeefje het volgende:
Mijn plan is om zo snelmogelijk weer een eigen huis te hebben. Kopen kan ik toch de komende jaren nog niet.

;(

Edit; waarschijnlijk wel als ik een nieuwe baan vind.
Hoe staat het met je Henk Wijngaard plannen :P?
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:40:16 #70
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169367846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hoe staat het met je Henk Wijngaard plannen :P?
?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169367893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:40 schreef zeefje het volgende:

[..]

?
Je wilde toch vrachtwagenchauffeur worden?

pi_169367904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Vork het volgende:
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
Heel erg helaas :* Het klonk serieus tof.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:55:35 #73
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169368052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Je wilde toch vrachtwagenchauffeur worden?

Ooh bedoelde je dat. Zeg dat dan :D

Ik heb mij ingeschreven/gesolliciteerd op zijn werken leren plaats. Wacht nog op reacties :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169368076
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:55 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ooh bedoelde je dat. Zeg dat dan :D

Ik heb mij ingeschreven/gesolliciteerd op zijn werken leren plaats. Wacht nog op reacties :)
Beetje aspirant vrachtwagenchauffeur kent Henk Wijngaard :{w :+
pi_169368144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:07 schreef Vork het volgende:
Helaas, voorlopig nog geen ander werk. Dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, maar ook een beetje te ver van mijn achtergrond, qua branche en functie.
Zonde vork!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169368178
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 08:33 schreef Maarten het volgende:
My Scientology Movie
:Y Is al van herfst 2015 maar wordt nu pas gereleased in de VS.
Vorig jaar al in de bios hier - erg boeiend, erg ontluisterend. En toch ook hilarisch, ondanks naargeestig onderwerp.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169368188
Groetjes vanuit huisje broertje trouwens. We have ze wifi! *O*
Bedankt, vriendelijke KPN-monteur.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169368194
Wat.een.zeikweer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169368202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:06 schreef minilot het volgende:
Groetjes vanuit huisje broertje trouwens. We have ze wifi! *O*
Bedankt, vriendelijke KPN-monteur.
*O* lekker vlot!

En ik voel je, Lonaa -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169368208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* lekker vlot!

En ik voel je, Lonaa -O-
Buienradar is ook niet heel positief over de rest van de dag. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:08:14 #81
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169368221
Ja jammer idd, maargoed over op de orde van de dag. Watermanagement, want de kelder op m'n werk begint nu wel erg vochtig te worden.
pi_169368222
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:07 schreef Lonaa het volgende:

Buienradar is ook niet heel positief over de rest van de dag. :')
kut, ik moet vanavond weer naar mijn werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169368228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

kut, ik moet vanavond weer naar mijn werk.
Ik wilde met de hond lopen en groente kopen + sporten op de fiets. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169368242
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:

Ik wilde met de hond lopen en groente kopen + sporten op de fiets. :{
Paraplu en fietsen in de sportschool. Betere oplossingen heb ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:09:44 #85
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169368243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:05 schreef minilot het volgende:

[..]

:Y Is al van herfst 2015 maar wordt nu pas gereleased in de VS.
Vorig jaar al in de bios hier - erg boeiend, erg ontluisterend. En toch ook hilarisch, ondanks naargeestig onderwerp.
Oh. Is er dan maar 1 van? Want die heb ik al gezien. :'(.
pi_169368250
Hè snert Vork! Ik zat het zo voor je te hopen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_169368258
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:09 schreef Maarten het volgende:

[..]

Oh. Is er dan maar 1 van? Want die heb ik al gezien. :'(.
Yup, eentje.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:11:36 #88
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169368269
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wilde met de hond lopen en groente kopen + sporten op de fiets. :{
Het is nogal paraplu weer idd. ;(.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:13:42 #89
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169368299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, eentje.
Ah. Ik was al helemaal blij dat er een nieuwe was omdat ik de vorige ook zeer sterk vond.

Las wel ergens in de comments op Reddit dat hij dit jaar weer 3 documentaires heeft.

"Three docs about crime in America. Murder in Milwaukee; sex trafficking in Houston; and opioid addiction."

Dit trekt me dan weer wat minder, al zijn Theroux docs altijd interessant.
pi_169368304
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Wat.een.zeikweer.
Hear hear! Wel goed weer om te klussen in huis 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169368338
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Wat.een.zeikweer.
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Wat.een.zeikweer.
Hier schijnt de zon! *O* :7
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 11:17:30 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169368356
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wilde met de hond lopen en groente kopen + sporten op de fiets. :{
Piet's inhuren om de hont uit te laten. Die vindt het heerlijk ongeacht het weer :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169368569
goodmorning! Enorm brakke nacht gehad; van 2 tot 4 wakker geweest. Maar gelukkig kon ik uitslapen ^O^

Maarten, bedankt voor je liefde O+

Wat een rotnieuws, Vork. Succes met het watermanagement vandaag.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169368603
Lekker dan, dat weer. Ik ben vanmiddag vrij en heb nogal wat te fietsen hier.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169368724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Piet's inhuren om de hont uit te laten. Die vindt het heerlijk ongeacht het weer :)
Mijn hond wil niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169368735
Nog maar 1 hoofdstuk en een casus en dan ben ik klaar voor college morgenavond en heb ik achterstand van 1 vak weer ingehaald. *veegt zweet van voorhoofd
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 11:40:24 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169368762
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wilde met de hond lopen en groente kopen + sporten op de fiets. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:40:41 #98
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169368772
Voor iedereen die zich verveelt op deze druilerige dag en een leuk verhaal wil lezen over Streetlamp Le Moose , raad ik em zeer aan:

Streetlamp Le moose.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:41:59 #99
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169368803
Deze is eigenlijk misschien nog wel beter trouwens.

Please don't ask me how i took this picture...
pi_169368987
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:39 schreef Lonaa het volgende:
Nog maar 1 hoofdstuk en een casus en dan ben ik klaar voor college morgenavond en heb ik achterstand van 1 vak weer ingehaald. *veegt zweet van voorhoofd
Wat ik al een tijdje wil zeggen: ik vind het ontzettend tof en knap hoe je bent begonnen aan een studie en daar nu elke keer hard voor werkt ^O^ Ben je nog blij met je keuze voor Rechten?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169369056
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:50 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Wat ik al een tijdje wil zeggen: ik vind het ontzettend tof en knap hoe je bent begonnen aan een studie en daar nu elke keer hard voor werkt ^O^ Ben je nog blij met je keuze voor Rechten?
Lief!

Mjoah, het is niet helemaal mijn studie maar ik red me prima. :)
Over 9 maanden kan ik iets anders kiezen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169369084
Hoi gaat het allemaal goed hier?
Nix gelezen van de laatste topics. Wat een verschil tussen vakanties en werk.
Moest niet mogen :+
pi_169369094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoi gaat het allemaal goed hier?
Nix gelezen van de laatste topics. Wat een verschil met vakanties en werk.
Moest niet mogen :+
Vakantie is ook veel leuker als werk toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_169369153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vakantie is ook veel leuker als werk toch?
maar als je geen werk had dan was vakantie lang zo leuk niet!
pi_169369156
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lief!

Mjoah, het is niet helemaal mijn studie maar ik red me prima. :)
Over 9 maanden kan ik iets anders kiezen. :7
Weet je al wat je dan zou willen doen?
pi_169369168
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet je al wat je dan zou willen doen?
Criminologie of sociologie. Die hoek iig. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169369179
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar als je geen werk had dan was vakantie lang zo leuk niet!
Dat klopt, ik zou me kapot vervelen. Maar vrij zijn is wel heel erg leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169369205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat klopt, ik zou me kapot vervelen. Maar vrij zijn is wel heel erg leuk.
Dit :@

Heb nu regelmatig in m'n verlof al van.. Ja, 't is weer mooi geweest.
pi_169369257
Ik vind vrij zijn alleen leuk als ik iets te doen heb, de laatste tijd was, op vakantie na, iets teveel alleen thuis zijn :/
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:03:54 #110
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169369266
Ik zou mij de komende 60 jaar prima vermaken met niets doen.
Het komt er alleen niet van.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:04:35 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369286
Hatseflats, mevrouw van de gemeente aan de lijn gehad. Had een nota gestuurd omdat ze een foto van mij hebben gebruikt. Ze vonden ¤175 teveel.

Of er misschien over dat bedrag gepraat kon worden, want ze vond het bedrag wat hoog. Ze wilden minder betalen.

Aangegeven dat als ik een fout bega (is dat een goed woord? :@ ) ik ook de portemonnee moet trekken. Ze zei dat sommige instanties wel voor rede vatbaar waren. Maar gezegd dat ik de gemeente Emmen daarvan nou niet het schoolvoorbeeld daarvan vond en ik vasthield aan ¤175.
"Ok, dan betalen we hem zo"

:s) >:)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:05:47 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369310
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef Maarten het volgende:
Ik zou mij de komende 60 jaar prima vermaken met niets doen.
Het komt er alleen niet van.
Met niets hoeven doen of met niets doen? :)

Helemaal niets doen lijkt me vrij saai :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:06:09 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169369322
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef derLudolf het volgende:
Hatseflats, mevrouw van de gemeente aan de lijn gehad. Had een nota gestuurd omdat ze een foto van mij hebben gebruikt. Ze vonden ¤175 teveel.

Of er misschien over dat bedrag gepraat kon worden, want ze vond het bedrag wat hoog. Ze wilden minder betalen.

Aangegeven dat als ik een fout bega (is dat een goed woord? :@ ) ik ook de portemonnee moet trekken. Ze zei dat sommige instanties wel voor rede vatbaar waren. Maar gezegd dat ik de gemeente Emmen daarvan nou niet het schoolvoorbeeld daarvan vond en ik vasthield aan ¤175.
"Ok, dan betalen we hem zo"

:s) >:)
Jij had de foto gemaakt (auteursrecht? ) of ze hadden een foto met jouw afbeelding gebruikt (portretrecht?)

Rijdende Rechter al ingeschakeld?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:06:25 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169369326
En balen Vork. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:08:00 #115
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169369352
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Criminologie of sociologie. Die hoek iig. :Y
Criminologie lijkt me zeer boeiend. Bij sociologie heb ik ook gelijk weer het gevoel dat de markt compleet verzadigd is.
Geen idee of dat zo is hoor.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:08:31 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369359
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Jij had de foto gemaakt (auteursrecht? ) of ze hadden een foto met jouw afbeelding gebruikt (portretrecht?)

Rijdende Rechter al ingeschakeld?
Ze hadden een foto van mij gebruikt op een groot bord.

Heb haar inderdaad gevraagd of ze de Rijdende Rechter had gezien. Dat ze er met ¤175 er met een prikkie vanaf kwamen. Sowieso is een nieuw bord plaatsen aan arbeid al veel duurder. Bovendien mogen ze de foto ook blijven gebruiken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:09:28 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169369383
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef derLudolf het volgende:

Ze hadden een foto van mij gebruikt op een groot bord.

Door jou gemaakt of een afbeelding waarop jij te zien bent?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169369394
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef Maarten het volgende:

[..]

Criminologie lijkt me zeer boeiend. Bij sociologie heb ik ook gelijk weer het gevoel dat de markt compleet verzadigd is.
Geen idee of dat zo is hoor.
Bij criminologie ook, voor zover ik begrepen heb. Maar dat zou ik wel het liefst willen.

Eerst maar eens even de hond teleurstellen met de regen en me daarna door het hoofdstuk overheid en privaatrecht heenworstelen. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169369436
Ik kan niet goed niets doen. Als ik genoeg geld zou hebben, zou ik waarschijnlijk blijven studeren en meer tijd stoppen in koken, fotograferen en bloggen. Al zou ik ook heel veel gaan reizen. O+ Maar ik zou ook vrijwilligerswerk willen doen. Maarja, dat moment zal er toch nooit komen. :') Dan maar kijken hoe ik zoveel mogelijk naast een baan kan doen.
pi_169369476


Experiment. Minibroodje (bij de grote is de kruim nog mooier, net een voor een klant gesneden). 1/3e roggebloem 2/3e tarwebloem.
pi_169369481
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Criminologie of sociologie. Die hoek iig. :Y
Lijkt me gaaf! :Y En hoeveel jaar moet je dan nog? Je bent lekker bezig.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:13:51 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Door jou gemaakt of een afbeelding waarop jij te zien bent?
Door mij gemaakt, hetgeen ook duidelijk in de exif data staat :)

Ik ben natuurlijk erg knap maar niet zo knap dat ze mij op een groot bord voor een nieuwe woonwijk willen hebben. Het is de bedoeling dat er gezinnen komen, niet alleen knappe vrijgezelle dames :P


Ik ben overigens wel model geweest in mijn jonge jaren
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169369497
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vakantie is ook veel leuker als werk toch?
Ik vind mijn werk ook heel leuk gelukkig!
pi_169369503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar als je geen werk had dan was vakantie lang zo leuk niet!
Dit ook :)
pi_169369504
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Criminologie of sociologie. Die hoek iig. :Y
Studies voor werkloosheid zijn dat toch?
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:15:14 #126
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169369510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet goed niets doen. Als ik genoeg geld zou hebben, zou ik waarschijnlijk blijven studeren en meer tijd stoppen in koken, fotograferen en bloggen. Al zou ik ook heel veel gaan reizen. O+ Maar ik zou ook vrijwilligerswerk willen doen. Maarja, dat moment zal er toch nooit komen. :') Dan maar kijken hoe ik zoveel mogelijk naast een baan kan doen.
Ik zou vooral veel sociale dingen willen doen. Van alles proberen tot ik iets tegenkom dat me ligt. Geen enkele financiele druk daarbij is heerlijk.
In de kroeg werken lijkt me best leuk, 1 avond in de week. Misschien valt het vies tegen. Maakt niet uit. Next.
Restaurant kopen, kijken of het leuk is om er 1 te bezitten. Dat soort dingen.

En idd. Leuke dingen doen. Koken in je mansion. Veel vakanties, wereldreizen.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:15:29 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369518
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]

Experiment. Minibroodje (bij de grote is de kruim nog mooier, net een voor een klant gesneden). 1/3e roggebloem 2/3e tarwebloem.
Bloem of meel (nee dit vraag ik niet om bijdehand te doen, vind het best 'donker')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:16:18 #128
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169369538
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Door mij gemaakt, hetgeen ook duidelijk in de exif data staat :)
Mja, Exif data op een groot bord heb je niet zoveel aan ;).
pi_169369551
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:15 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik zou vooral veel sociale dingen willen doen. Van alles proberen tot ik iets tegenkom dat me ligt. Geen enkele financiele druk daarbij is heerlijk.
In de kroeg werken lijkt me best leuk, 1 avond in de week. Misschien valt het vies tegen. Maakt niet uit. Next.
Restaurant kopen, kijken of het leuk is om er 1 te bezitten. Dat soort dingen.

En idd. Leuke dingen doen. Koken in je mansion. Veel vakanties, wereldreizen.
Vooral veel afwisseling. Bijna alles is leuk, zolang je het niet te vaak doet. :Y
pi_169369588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind mijn werk ook heel leuk gelukkig!
Werk is prima, maar zo af en toe zou ik het op andere momenten willen doen. Soms in het weekend en soms door de week en soms in de middag en dan doorwerken in de avond.
Maar dan wel wanneer ik het wil. :P
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:19:18 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369594
quote:
12s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mja, Exif data op een groot bord heb je niet zoveel aan ;).
Nee maar dat hadden ze vrij eenvoudig kunnen nagaan op die manier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169369605
Hond :'''''''''''''''''''')_!





We gingen toch, 2 minuten. Eerste stukje grond: PERSEN en naar huis rennen. Nu wil ze me niet meer aankijken en moet ze wassen want nat en vies.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169369626
Beagle liep te treuzelen tot en met :') Vond het maar wat prachtig..

Nou, tijd voor cursus.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:22:06 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169369651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Beagle liep te treuzelen tot en met :') Vond het maar wat prachtig..

Geen zin om in de regen naar buiten te gaan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:22:26 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169369661
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Door mij gemaakt, hetgeen ook duidelijk in de exif data staat :)

Ik ben natuurlijk erg knap maar niet zo knap dat ze mij op een groot bord voor een nieuwe woonwijk willen hebben. Het is de bedoeling dat er gezinnen komen, niet alleen knappe vrijgezelle dames :P

Maar hoe kwamen ze dan aan die foto? Hebben ze die zo maar van Internet, waar jij het op gepubliceerd had, geplukt of had jij hun die foto toegestuurd?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169369683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Door jou gemaakt of een afbeelding waarop jij te zien bent?
g : app
pi_169369697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Werk is prima, maar zo af en toe zou ik het op andere momenten willen doen. Soms in het weekend en soms door de week en soms in de middag en dan doorwerken in de avond.
Maar dan wel wanneer ik het wil. :P
Ik zou wel graag middag/avonddiensten willen hebben.
Maar in mijn functie komt dat hier niet voor.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:25:19 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169369715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar hoe kwamen ze dan aan die foto? Hebben ze die zo maar van Internet, waar jij het op gepubliceerd had, geplukt of had jij hun die foto toegestuurd?
Ik heb hem niet naar de gemeente gestuurd iig. Hij stond in hun beeldbank.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169369716
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou wel graag middag/avonddiensten willen hebben.
Maar in mijn functie komt dat hier niet voor.
In mijn werk ook niet helaas. En als ik in de avond werk is dat geen dienst, maar loopt t werk gewoon door.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169369893
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lief!

Mjoah, het is niet helemaal mijn studie maar ik red me prima. :)
Over 9 maanden kan ik iets anders kiezen. :7
Een propedeuse van Rechten is nooit verkeerd ^O^ En criminologie is hartstikke interessant :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169369963
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bloem of meel (nee dit vraag ik niet om bijdehand te doen, vind het best 'donker')
Mijn bloem is steengemalen (zit de kiem nog in) en ongebleekt. Dus wat donkerder. En roggebloem is dan nóg ietsje donkerder. :)
pi_169369975
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:35 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Een propedeuse van Rechten is nooit verkeerd ^O^ En criminologie is hartstikke interessant :Y
Nou, precies. Ik moest vooral ergens beginnnen. En aan de OU (mijn enige mogelijkheid zonder toelatingstest) was de keuze dan psychologie of rechten. Psychologie vond ik te biologisch :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169370044
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou, precies. Ik moest vooral ergens beginnnen. En aan de OU (mijn enige mogelijkheid zonder toelatingstest) was de keuze dan psychologie of rechten. Psychologie vond ik te biologisch :P
:D dat kom je wel tegen bij psychologie inderdaad. Ook niet mijn sterkste punt. :P
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169370079
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:42 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

:D dat kom je wel tegen bij psychologie inderdaad. Ook niet mijn sterkste punt. :P
Biologie op de HAVO als extra vak gekozen, afgesloten met een 6.
Maatschappijwetenschappen als extra vak gekozen, afgeslopten met een 9, net als Nederlands. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169370092
Biologie.. Ik had een 10 voor hoofdstuk 4.
pi_169370265
Biologie O+ Leukste vak. In scheikunde was ik iets minder goed en het hielp niet mee dat de docent liever een peuk ging roken dan de stof uitleggen. Toegegeven, ik was toen ook wel echt een kutpuber en kwam zwaar ongeïnteresseerd over. In ieder geval blij dat ik er niet op gezakt ben.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169370276
Biologie maar een paar jaar gehad maar psychologie was op de universiteit wel leuk
En dan vooral neuropsychologie.

Het is dat een tweede studie echt niet te betalen is anders zou ik wel weer willen studeren.
pi_169370305
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:03 schreef Maarten het volgende:
Ik zou mij de komende 60 jaar prima vermaken met niets doen.
Het komt er alleen niet van.
QFT
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169370307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:56 schreef Sarabi het volgende:
Het is dat een tweede studie echt niet te betalen is anders zou ik wel weer willen studeren.
Check. Wat zou jij willen doen?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:00:35 #150
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169370342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:56 schreef mjan het volgende:
Biologie O+ Leukste vak. In scheikunde was ik iets minder goed en het hielp niet mee dat de docent liever een peuk ging roken dan de stof uitleggen. Toegegeven, ik was toen ook wel echt een kutpuber en kwam zwaar ongeïnteresseerd over. In ieder geval blij dat ik er niet op gezakt ben.
Het verschil tussen wat ik nú zou kiezen en leuk zou vinden en wat ik als tiener leuk vond is zo groot.
Toen had ik Engels, Duits en Economie. Geschiedenis vond erger dan lijfstraffen.

Nu zou ik natuurkunde, wiskunde, biologie en geschiedenis kiezen.
pi_169370413
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:58 schreef mjan het volgende:

[..]

Check. Wat zou jij willen doen?
Dat wil nog wel eens verschillen per maand :)
Pabo zou een mooie aanvulling zijn.
Bewegingswetenschappen.
Verder (neuro)psychologie dus.

Maar waarschijnlijk ga ik gewoon een simpele taalcursus bij LOI doen (als er weer iets meer geld is).
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:24:53 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169370808
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:26:27 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169370845
Avocado met balsamico :9
Spoilers!
pi_169370856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:24 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:29:09 #155
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169370891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:24 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke grote stukken peper snijden ;(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169370975

Hoe kan iemand zo op z'n pa lijken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:35:58 #157
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169371035
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:32 schreef FranticDJ het volgende:

Hoe kan iemand zo op z'n pa lijken.
Je staat er versteld van hoeveel we eigenlijk overnemen van onze ouders. Taal, gedrag, mimiek.
Bij taal zie je het vooral wanneer dreumessen leren praten. Dingen navertellen. Dingen op een bepaalde manier zeggen zoals alleen jij(als ouder/opvoeder) dat doet :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 13:36:26 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169371042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:24 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169371076
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:32 schreef FranticDJ het volgende:

Hoe kan iemand zo op z'n pa lijken.
Leuk O+
pi_169371093
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:00 schreef Maarten het volgende:

[..]

Het verschil tussen wat ik nú zou kiezen en leuk zou vinden en wat ik als tiener leuk vond is zo groot.
Toen had ik Engels, Duits en Economie. Geschiedenis vond erger dan lijfstraffen.

Nu zou ik natuurkunde, wiskunde, biologie en geschiedenis kiezen.
Het verschil bij mij zit hem vooral in mijn studiekeuze: ik zou nu echt wel een poging wagen om diergeneeskunde binnen te komen.

Verder geen spijt van de studie die ik wél heb gedaan, gelukkig.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:46:01 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169371194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:24 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:49:08 #162
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169371242
De systeembeheerder heeft imgur geblokkeerd hier. Ik kan niet meer meelachen.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 13:50:21 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169371259
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:49 schreef Maarten het volgende:
De systeembeheerder heeft imgur geblokkeerd hier. Ik kan niet meer meelachen.
Wat een klootviool.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:50:41 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169371264
quote:
6s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef derLudolf het volgende:
Hatseflats, mevrouw van de gemeente aan de lijn gehad. Had een nota gestuurd omdat ze een foto van mij hebben gebruikt. Ze vonden ¤175 teveel.

Of er misschien over dat bedrag gepraat kon worden, want ze vond het bedrag wat hoog. Ze wilden minder betalen.

Aangegeven dat als ik een fout bega (is dat een goed woord? :@ ) ik ook de portemonnee moet trekken. Ze zei dat sommige instanties wel voor rede vatbaar waren. Maar gezegd dat ik de gemeente Emmen daarvan nou niet het schoolvoorbeeld daarvan vond en ik vasthield aan ¤175.
"Ok, dan betalen we hem zo"

:s) >:)
175 Euro is een koopje voor ze, had het tienvoudige gevraagd en gekregen als je het voor de rechter had laten komen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:50:55 #165
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169371269
Ik zou echt in geen honderd jaar meer de discipline kunnen opbrengen om een hele studie te doen. Er zal altijd een gedeelte zijn dat me niet interesseert. Ik zou wel graag een opleiding voor een soort allround handwerker willen volgen. Lassen staat bijvoorbeeld op mijn lijstje. Daar heb ik verder zeer weinig aan maar dat zou ik graag echt goed willen leren. Sowieso metaal en houtbewerken vind ik erg leuk. Maar ja, kantoor/verkoop eikel.
Siesta & Fiesta!
pi_169371305
Lassen _O_ dat wil ik ook nog eens echt goed leren.

Maar ook draaien/frezen. Helaas heb ik net de verkeerde specialisatie op m'n werk :+ Anders kon ik 't via de baas vergoed krijgen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 13:56:11 #167
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169371353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
Lassen _O_ dat wil ik ook nog eens echt goed leren.

Maar ook draaien/frezen. Helaas heb ik net de verkeerde specialisatie op m'n werk :+ Anders kon ik 't via de baas vergoed krijgen.
Draaien en frezen is inderdaad gaaf. Maar ja het is ook niet zo dat je effe een draaibank koopt om een beetje te spelen in de schuur. Het kan wel, maar dan moet het wel heel erg hobby zijn.
Siesta & Fiesta!
pi_169371404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:56 schreef Bramito het volgende:

[..]

Draaien en frezen is inderdaad gaaf. Maar ja het is ook niet zo dat je effe een draaibank koopt om een beetje te spelen in de schuur. Het kan wel, maar dan moet het wel heel erg hobby zijn.
Wij hebben een draaibank aan boord ;)
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 13:59:22 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169371406
Vooral tig lijkt me gaaf, daar kun je bijna alles mee.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169371434
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:49 schreef Maarten het volgende:
De systeembeheerder heeft imgur geblokkeerd hier. Ik kan niet meer meelachen.
RIP :*

Wat zou ik balen als ze dat op mijn werk doen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:07:24 #171
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169371529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

RIP :*

Wat zou ik balen als ze dat op mijn werk doen _O-
Ik zit al in de speciale 'ik mag meer dan een medewerker' groep en nog steeds geblokkeerd.
Ik knutsel dit weekend wel even een vpn tunnel naar huis. Dan kunnen ze ook niks meer zien.
Bam. Dat zal ze leren.

Whatsapp Web kan ook al niet. Fuckers.
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:11:17 #172
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169371579
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:38 schreef mjan het volgende:

[..]

Het verschil bij mij zit hem vooral in mijn studiekeuze: ik zou nu echt wel een poging wagen om diergeneeskunde binnen te komen.

Verder geen spijt van de studie die ik wél heb gedaan, gelukkig.
Als mensen het Anna zouden vragen om die studie te doen zou ze het nu afraden. Het is echt heel lastig om als dierenarts aan het werk te komen en het meerendeel is de praktijk na een jaar of 5 echt spuugzat dat ze er ook weer uitstappen. Dan zit je overigens wel met een 7 jarige studie en een flinke schuld.

Zij is in ieder geval blij dat ze bij de NVWA is aangenomen. Het geeft haar wél meer mogelijkheden als de praktijk en niet de stress.
pi_169371613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als mensen het Anna zouden vragen om die studie te doen zou ze het nu afraden. Het is echt heel lastig om als dierenarts aan het werk te komen en het meerendeel is de praktijk na een jaar of 5 echt spuugzat dat ze er ook weer uitstappen. Dan zit je overigens wel met een 7 jarige studie en een flinke schuld.

Zij is in ieder geval blij dat ze bij de NVWA is aangenomen. Het geeft haar wél meer mogelijkheden als de praktijk en niet de stress.
Wat maakt dat ze de praktijk na een jaar of 5 zat zijn?
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:14:56 #174
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169371638
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 13:49 schreef Maarten het volgende:
De systeembeheerder heeft imgur geblokkeerd hier. Ik kan niet meer meelachen.
Jeetje :')

Moeten ze hier niet Flikken kan ik niets meer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:16:40 #175
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169371674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:13 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Wat maakt dat ze de praktijk na een jaar of 5 zat zijn?
Werkdruk is enorm hoog. Je bent niet alleen bezig met dieren helpen, maar vooral ook commercieel bezig. Ook ben je continu met mensen bezig waarvan de meeste het a) te duur vinden en b) hun informatie van www.dekrolsekat.nl halen waardoor je werk onmogelijk wordt gemaakt ("Ja, maar het staat op internet dus jij hebt het fout!").

Het helpen van dieren beperkt zich vooral tot simpele routine klusjes en niet zozeer met de interessante casussen. De bijzondere dingen eindigen toch altijd in Utrecht. Tel daarbij een continu dienst op voor noodgevallen en dat maakt het allemaal gewoon veel minder leuk.
pi_169371697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Werkdruk is enorm hoog. Je bent niet alleen bezig met dieren helpen, maar vooral ook commercieel bezig. Ook ben je continu met mensen bezig waarvan de meeste het a) te duur vinden en b) hun informatie van www.dekrolsekat.nl halen waardoor je werk onmogelijk wordt gemaakt ("Ja, maar het staat op internet dus jij hebt het fout!").

Het helpen van dieren beperkt zich vooral tot simpele routine klusjes en niet zozeer met de interessante casussen. De bijzondere dingen eindigen toch altijd in Utrecht. Tel daarbij een continu dienst op voor noodgevallen en dat maakt het allemaal gewoon veel minder leuk.
Jep, klinkt logisch :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169371713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als mensen het Anna zouden vragen om die studie te doen zou ze het nu afraden. Het is echt heel lastig om als dierenarts aan het werk te komen en het meerendeel is de praktijk na een jaar of 5 echt spuugzat dat ze er ook weer uitstappen. Dan zit je overigens wel met een 7 jarige studie en een flinke schuld.

Zij is in ieder geval blij dat ze bij de NVWA is aangenomen. Het geeft haar wél meer mogelijkheden als de praktijk en niet de stress.
Qua baanperspectief was mijn eigen studie ook geen handige keuze en die duurde net zo lang (met bijbehorende schuld). Ik wil die kennis gewoon hebben; gaat me niet direct om het beroep dierenarts, want ik zou daar vast doodongelukkig van worden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:21:44 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169371763
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:18 schreef mjan het volgende:

Qua baanperspectief was mijn eigen studie ook geen handige keuze en die duurde net zo lang (met bijbehorende schuld). Ik wil die kennis gewoon hebben; gaat me niet direct om het beroep dierenarts, want ik zou daar vast doodongelukkig van worden.
Wat voor studie had jij ook alweer gedaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 14:22:12 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169371767
Dierenarts lijkt me niks, veearts wel.
Maar ik kan niet zo tegen bloed :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169371783
Onze dierenartsen zijn echt schatten O+ daarom op een of andere manier een beetje een romantisch beeld bij het beroep denk ik.
Maar veel respect voor ze :Y
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:24:04 #181
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169371801
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:22 schreef derLudolf het volgende:
Dierenarts lijkt me niks, veearts wel.
Maar ik kan niet zo tegen bloed :')
Wel grappig dat jij het verschil maakt tussen die twee, aangezien ongeveer 60% van die studie gelijk is en je alleen in de laatste jaren differentieert.

Achteraf had Anna beter de vee route kunnen nemen, maar het zij zo.
pi_169371813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Werkdruk is enorm hoog. Je bent niet alleen bezig met dieren helpen, maar vooral ook commercieel bezig. Ook ben je continu met mensen bezig waarvan de meeste het a) te duur vinden en b) hun informatie van www.dekrolsekat.nl halen waardoor je werk onmogelijk wordt gemaakt ("Ja, maar het staat op internet dus jij hebt het fout!").

Het helpen van dieren beperkt zich vooral tot simpele routine klusjes en niet zozeer met de interessante casussen. De bijzondere dingen eindigen toch altijd in Utrecht. Tel daarbij een continu dienst op voor noodgevallen en dat maakt het allemaal gewoon veel minder leuk.
Voor wat betreft te duur: behandeling voor het paard met middelen voor grootvee kost enkele euro's tot soms enkele tientallen euro's. Staat er een paard op het flesje, dan gaat de prijs rustig een factoor tien de lucht in. Dus daar heeft 'de consument' best een punt, blijkbaar kan het goedkoper.

Overigens niet alleen voor grootvee, al hebben we met de mijtenspray aardig op de gok om moeten rekenen van 'x kippen per vierkante meter' naar 650 kilo paard. Zelfde spul, veel goedkoper dan met een paard op het label.
pi_169371880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat voor studie had jij ook alweer gedaan?
Humanistiek.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 14:29:43 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169371884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij het verschil maakt tussen die twee, aangezien ongeveer 60% van die studie gelijk is en je alleen in de laatste jaren differentieert.

Achteraf had Anna beter de vee route kunnen nemen, maar het zij zo.
Studie is misschien deels hetzelfde, het beroep niet. Ik zie mezelf niet zo snel een hamster spalken :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:31:06 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169371908
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:29 schreef mjan het volgende:

Humanistiek.
Aan de UvH?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169371920
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Aan de UvH?
Dat is de enige plek waar het mogelijk is :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:32:47 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169371943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wel grappig dat jij het verschil maakt tussen die twee, aangezien ongeveer 60% van die studie gelijk is en je alleen in de laatste jaren differentieert.

Achteraf had Anna beter de vee route kunnen nemen, maar het zij zo.
Vriend van me heeft de vee route gedaan, maar was er na een jaar of 5 ook zat van hoor.
Doet nu voor t werk wat zijn hobby was: plaatjes trekken met camerazut.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 14:33:39 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169371962
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Voor wat betreft te duur: behandeling voor het paard met middelen voor grootvee kost enkele euro's tot soms enkele tientallen euro's. Staat er een paard op het flesje, dan gaat de prijs rustig een factoor tien de lucht in. Dus daar heeft 'de consument' best een punt, blijkbaar kan het goedkoper.

Overigens niet alleen voor grootvee, al hebben we met de mijtenspray aardig op de gok om moeten rekenen van 'x kippen per vierkante meter' naar 650 kilo paard. Zelfde spul, veel goedkoper dan met een paard op het label.
Aan de andere kant denken heel veel mensen misschien dat iets minder goed is als het voor schapen, koeien, varkens en paarden geschikt is. Veel paardenmensen willen alleen het "allerbeste".
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:33:45 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169371966
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:31 schreef mjan het volgende:

Dat is de enige plek waar het mogelijk is :D
Ik zag het, ja.

Nu begrijp ik jouw link met het levenseinde ook beter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169371987
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:29 schreef mjan het volgende:

[..]

Humanistiek.
Wat houdt dat in :@?
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:35:50 #191
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169371993
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Voor wat betreft te duur: behandeling voor het paard met middelen voor grootvee kost enkele euro's tot soms enkele tientallen euro's. Staat er een paard op het flesje, dan gaat de prijs rustig een factoor tien de lucht in. Dus daar heeft 'de consument' best een punt, blijkbaar kan het goedkoper.

Overigens niet alleen voor grootvee, al hebben we met de mijtenspray aardig op de gok om moeten rekenen van 'x kippen per vierkante meter' naar 650 kilo paard. Zelfde spul, veel goedkoper dan met een paard op het label.
Ja, maar consumenten vergelijken het dan ineens wel met hun eigen zorg. En vergeten dat de overheid en wat niet meer onze zorg betaald van behoorlijk wat belasting geld. Die luxe hebben dierenartsen niet. In veel gevallen zullen ze dus hun afschrijvingen moeten doorrekenen van apparatuur e.d. en dat is best prijzig (ook die worden zonder kortingen oid aangeschaft. Het zijn wel dezelfde dingen als bij de humane geneeskunde over het algemeen). Medicatie is ook hetzelfde spul veelal, alleen omgerekend naar de gewichten en maten van dieren. Maar de medicatie zijn meestal de kosten niet, alhoewel er vast een marge op gerekend wordt om meer omzet te behalen. Daarnaast is een dierenarts salaris niet heel riant, dus het is niet alsof ze binnen lopen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:35:53 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169371994
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aan de andere kant denken heel veel mensen misschien dat iets minder goed is als het voor schapen, koeien, varkens en paarden geschikt is. Veel paardenmensen willen alleen het "allerbeste".
Dan hebben ze het over hun auto en kleding toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:36:54 #193
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169372011
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aan de andere kant denken heel veel mensen misschien dat iets minder goed is als het voor schapen, koeien, varkens en paarden geschikt is. Veel paardenmensen willen alleen het "allerbeste".
En er zit ook gewoon meer geld in de paardensport. Zeker de top sport :+. Dan zou jij het ook rekenen door een paard af te drukken op je goedkope shampoo en het tiendubbele vragen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:38:03 #194
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169372027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Vriend van me heeft de vee route gedaan, maar was er na een jaar of 5 ook zat van hoor.
Doet nu voor t werk wat zijn hobby was: plaatjes trekken met camerazut.
Ik hoor alleen de verhalen over de huisdieren kant ;).
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:39:03 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169372045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik hoor alleen de verhalen over de huisdieren kant ;).
Hij is showkoeien gaan fotograferen ;) En toen stallen, enz enz.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 14:39:28 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169372051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan hebben ze het over hun auto en kleding toch?
Qua auto niet want er rijden best veel LandRover.

En dan zo'n Kingsland jas aan
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169372379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wat houdt dat in :@?
IRL hoor ik dus vaak: 'oh, journalistiek, leuk!' :')

Het is een combinatie van filosofie, sociologie, psychologie, theologie en geschiedenis. Met name gericht op zingeving van de mens.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:01:56 #198
221912 minilot
Nancy boy
pi_169372450
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:57 schreef mjan het volgende:

[..]
Het is een combinatie van filosofie, sociologie, psychologie, theologie en geschiedenis. Met name gericht op zingeving van de mens.
Als jarenlang lid van het Humanistisch Verbond zeg ik ^O^ O+ @ studie mjan.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:34:08 #199
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169372991
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Voor wat betreft te duur: behandeling voor het paard met middelen voor grootvee kost enkele euro's tot soms enkele tientallen euro's. Staat er een paard op het flesje, dan gaat de prijs rustig een factoor tien de lucht in. Dus daar heeft 'de consument' best een punt, blijkbaar kan het goedkoper.

Overigens niet alleen voor grootvee, al hebben we met de mijtenspray aardig op de gok om moeten rekenen van 'x kippen per vierkante meter' naar 650 kilo paard. Zelfde spul, veel goedkoper dan met een paard op het label.
Hoe zegt Piet het ook weer? Het is niet de gek die het aanbiedt, maar de gek die het koopt... of zoiets...

Al het hetzelfde spul is kijk je toch op het label van het paard hoeveel je moet gebruiken?
Siesta & Fiesta!
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:34:57 #200
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169373005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:34 schreef Bramito het volgende:

[..]

Hoe zegt Piet het ook weer? Het is niet de gek die het aanbiedt, maar de gek die het koopt... of zoiets...

Al het hetzelfde spul is kijk je toch op het label van het paard hoeveel je moet gebruiken?
Dat zou ik eigenlijk niet zomaar doen. De doseringen in het spul kunnen aangepast zijn aan het dier in kwestie.
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:36:26 #201
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169373021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat zou ik eigenlijk niet zomaar doen. De doseringen in het spul kunnen aangepast zijn aan het dier in kwestie.
Ja je moet de concentratie wel even meenemen in je berekening.
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 15:37:03 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169373034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:34 schreef Bramito het volgende:

[..]

Hoe zegt Piet het ook weer? Het is niet de gek die het aanbiedt, maar de gek die het koopt... of zoiets...

Al het hetzelfde spul is kijk je toch op het label van het paard hoeveel je moet gebruiken?
Moet de werkzame stof wel in dezelfde hoeveelheid aanwezig zijn


Maar lijkt me sterk dat niet alle labels/bijsluiters netjes online staan. Met een simpele rekensom doe je dan de rest :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 15:37:34 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169373046
Spuit 11 qua dosering :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:37:57 #204
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169373057
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Moet de werkzame stof wel in dezelfde hoeveelheid aanwezig zijn

Maar lijkt me sterk dat niet alle labels/bijsluiters netjes online staan. Met een simpele rekensom doe je dan de rest :)
Dat zeg ik. Lijkt me handiger dan kippen per vierkante meter vergelijken met paard.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:39:08 #205
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169373079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:37 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Lijkt me handiger dan kippen per vierkante meter vergelijken met paard.
Je zal niet de eerste zijn die een rekenfout maakt en met een dood paard eindigt. En dat allemaal omdat dierenartsen en medicatie te duur zijn 8-).
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:40:52 #206
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169373102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je zal niet de eerste zijn die een rekenfout maakt en met een dood paard eindigt. En dat allemaal omdat dierenartsen en medicatie te duur zijn 8-).
Ik heb geen paard en dat blijft zo...
Siesta & Fiesta!
pi_169373107
Hebben jullie hier een topic voor blenders?

Ben opzoek naar een mooi apparaatje voor ~100 euro. :+
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:47:22 #208
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169373232
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:41 schreef Typisch het volgende:
Hebben jullie hier een topic voor blenders?

Ben opzoek naar een mooi apparaatje voor ~100 euro. :+
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 15:52:26 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169373330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je zal niet de eerste zijn die een rekenfout maakt en met een dood paard eindigt. En dat allemaal omdat dierenartsen en medicatie te duur zijn 8-).
Dan ben je er voor ¤21,61 ex btw vanaf :7 Vast goedkoper dan een paardenmiddel
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169373345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je zal niet de eerste zijn die een rekenfout maakt en met een dood paard eindigt. En dat allemaal omdat dierenartsen en medicatie te duur zijn 8-).
Het gaat om mijtenspray. Wat je normaal over een hele schuur uit spuit. Dat komt niet op een gram meer of minder.

Overigens via de veearts.
pi_169373354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je zal niet de eerste zijn die een rekenfout maakt en met een dood paard eindigt. En dat allemaal omdat dierenartsen en medicatie te duur zijn 8-).
Ik snap de mensen niet die dat risico willen nemen :(
pi_169373373
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan ben je er voor ¤21,61 ex btw vanaf :7 Vast goedkoper dan een paardenmiddel
Pentobarbital kost zoiets per kilo lichaamsgewicht ja.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 15:55:08 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169373396
quote:
3s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Pentobarbital kost zoiets per kilo lichaamsgewicht ja.
Dit is voor een heel paard
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:57:38 #214
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169373464
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het gaat om mijtenspray. Wat je normaal over een hele schuur uit spuit. Dat komt niet op een gram meer of minder.

Overigens via de veearts.
Het interesseert mij echt niets hoe jullie dat doen en via wie of wat hoor :). Je moet het zelf weten. Niet mijn verantwoordelijkheid :P. Ik zou het alleen zelf nooit doen. Maar ik heb ook de luxe dat ik iemand op de bank heb zitten die het meeste zelf kan. En bij twijfel naar een vriend of vriendin die wel in de praktijk werkt gaat.
pi_169373554
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het interesseert mij echt niets hoe jullie dat doen en via wie of wat hoor :). Je moet het zelf weten. Niet mijn verantwoordelijkheid :P. Ik zou het alleen zelf nooit doen. Maar ik heb ook de luxe dat ik iemand op de bank heb zitten die het meeste zelf kan. En bij twijfel naar een vriend of vriendin die wel in de praktijk werkt gaat.
En hoogst waarschijnlijk ook hier mee eindigt, zie ook bramito zijn comment mbt omrekenen en labels.
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:04:17 #216
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169373602
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En hoogst waarschijnlijk ook hier mee eindigt, zie ook bramito zijn comment mbt omrekenen en labels.
Nee, want veel dingen kopen we gewoon tegen inkoop prijs dus hebben het probleem niet dat iets tyfus duur is.
pi_169373605
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dit is voor een heel paard
35 gram pentobarbital? Van de action zeker dan :D of laten schieten?
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:10:25 #218
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169373711
Als het paard doodgaat, heb je in elk geval wel weer genoeg vlees om de winter door te komen. Win/win.
pi_169373740
ik kocht vroeger altijd glucosamine paarden versie voor mijn oude labador omdat er geen dierengeneesmiddel was, haalde het altijd bij een drogist die het toevallig had, de dame vroeg ooit hoe mijn paard erop reageerde en ik haar vertelde dat ik het mijn hond voerde...... niet veel later bestond er idd een hondenversie
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:13:51 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169373763
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

35 gram pentobarbital? Van de action zeker dan :D of laten schieten?
http://bfy.tw/AVjG
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:17:42 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169373840
quote:
We zonde van het halster en het touw waarmee je hem ergens aan de weg moet vastzetten tot ze hem ophalen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:19:19 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169373875
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

We zonde van het halster en het touw waarmee je hem ergens aan de weg moet vastzetten tot ze hem ophalen.
Hij was al door de verkeerde (dosis) medicijnen toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:21:14 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169373912
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij was al door de verkeerde (dosis) medicijnen toch?
Ze hadden toch alleen mijtenspray nodig? Da's alleen nuttig bij een levend paard...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169373936
Er is bij m'n ouders achter ooit eens zo'n kadavertruck gekanteld. Hartje zomer.

Dat meurde best wel :') Voor een paar dagen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:25:10 #225
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169374004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
Er is bij m'n ouders achter ooit eens zo'n kadavertruck gekanteld. Hartje zomer.

Dat meurde best wel :') Voor een paar dagen.
Hier was laatst op de snelweg waar ik langs kom een truck met zetmeel gekanteld. Dat was een prachtig sneeuwlandschap.
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:25:38 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
Er is bij m'n ouders achter ooit eens zo'n kadavertruck gekanteld. Hartje zomer.

Dat meurde best wel :') Voor een paar dagen.
Bah, als je erachter rijdt meuren die dingen al een uur in de wind zomers :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169374020
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik snap de mensen niet die dat risico willen nemen :(
Dus als jouw vriend voor ¤1 mannenparacetamol koopt, 20 tabletten van 1 gram, en vrouwenparacetamol kost ¤1 voor 20 tabletten van 250mg - dan zou jij vrouwenparacetamol kopen? Of gewoon de vier keer goedkopere van je vriend?
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:26:12 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169374022
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bah, als je erachter rijdt meuren die dingen al een uur in de wind zomers :r
Wat dacht je van die installatie bij Drachten, op een zomerse dag? Damn..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169374038
quote:
Dat is alleen de afvoer ja. Soms ook gratis geloof ik. Maken ze lijm van.
pi_169374060
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:10 schreef Maarten het volgende:
Als het paard doodgaat, heb je in elk geval wel weer genoeg vlees om de winter door te komen. Win/win.
Niet consumptiegeschikt.
pi_169374061
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dus als jouw vriend voor ¤1 mannenparacetamol koopt, 20 tabletten van 1 gram, en vrouwenparacetamol kost ¤1 voor 20 tabletten van 250mg - dan zou jij vrouwenparacetamol kopen? Of gewoon de vier keer goedkopere van je vriend?
Ik denk dat ik zo'n doos zou zijn dat ik inderdaad de duurdere variant zou kopen.
Of sowieso eerst aan een arts zou gaan vragen.

Maarja dat liever dan mensen die medicijnen voor mensen kopen en het gewoon aan hun dier geven en dan maar wat rekenen en hopen dat het goed gaat.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:31:48 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat dacht je van die installatie bij Drachten, op een zomerse dag? Damn..
Dat geloof ik graag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:35:27 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zo'n doos zou zijn dat ik inderdaad de duurdere variant zou kopen.
Of sowieso eerst aan een arts zou gaan vragen.

Maarja dat liever dan mensen die medicijnen voor mensen kopen en het gewoon aan hun dier geven en dan maar wat rekenen en hopen dat het goed gaat.
Alive Feminax en en Etos huismerk naproxemnatrium bevatten dezelfde werkzame stof... ¤3,69 (voor 12) vs ¤1,29 (voor 10)

Zelfde geldt voor Finimal ¤3,20 voor 20
Eigenmerk paracetamol kost ¤1 per 50
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:38:28 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169374268
Soms worden er bij ons (Caprera) bands aangekondigd die ik echt niet ken.
- Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
- Band of Horses

???
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169374273
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Alive Feminax en en Etos huismerk naproxemnatrium bevatten dezelfde werkzame stof...
Geen idee wat dat is, maar ik geloof je direct
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:39:40 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374289
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:38 schreef golfer het volgende:
Soms worden er bij ons (Caprera) bands aangekondigd die ik echt niet ken.
- Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
- Band of Horses

???
Ik hoop in elk geval dat ze beter zijn dan wat gister bij DWDD zat :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:40:27 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, maar ik geloof je direct
Die eerste is een middel tegen menstruatiepijn, de tweede 'gewoon' een pijnstiller.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169374305
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die eerste is een middel tegen menstruatiepijn, de tweede 'gewoon' een pijnstiller.
Jij gebruikt het ook wel eens :7 ?
pi_169374318
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die eerste is een middel tegen menstruatiepijn, de tweede 'gewoon' een pijnstiller.
Aha :Y ik neem nauwelijks medicijnen dus geen idee

Maar verder denk ik dat de vergelijking tussen medicijnen voor mannen of vrouwen niet dezelfde vergelijking is als tussen verschillende dieren
En al helemaal niet om een medicijn voor een mens aan een dier te geven

+ dat ik met mijn dieren 1000x voorzichtiger ben dan met mezelf :D
pi_169374335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

+ dat ik met mijn dieren 1000x voorzichtiger ben dan met mezelf :D
Een dier kan jou niet vertellen waar ie precies last van heeft. Dus, logisch :Y
pi_169374346
Ik koop bijna altijd gewoon de goedkope medicijnen, behalve dan neusdruppels (want Otrivin Duo O+ ).

Maar dat vind ik wel wat anders zelf gaan rekenen welke doseringen ik nodig heb. En zeker met m'n dieren zou ik het niet doen. Ze kunnen niet praten en ik heb te weinig kennis om te herkennen wat een medicijn doet.
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:45:56 #242
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169374374
Ik heb zojuist een half zakje (100 gram) snoepjes opgegeten en toen voelde ik me een beetje... rusteloos.

Mijn vingers tintelen. Dat soort dingen.
Het bleek per 100 gram 96 gram koolhydraten, waarvan 94 gram suiker te bevatten. Dit verklaart het wel.

20 suikerklontjes. :7.
pi_169374384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zo'n doos zou zijn dat ik inderdaad de duurdere variant zou kopen.
Of sowieso eerst aan een arts zou gaan vragen.

Maarja dat liever dan mensen die medicijnen voor mensen kopen en het gewoon aan hun dier geven en dan maar wat rekenen en hopen dat het goed gaat.
Het ging hier om medicatie van de veearts bedoeld voor pluimvee, geiten en lammetjes, iets wat je in die gevallen verneveld over een hele schuur (bij paard lokaler aangebracht).
pi_169374435
quote:
3s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het ging hier om medicatie van de veearts bedoeld voor pluimvee, geiten en lammetjes, iets wat je in die gevallen verneveld over een hele schuur (bij paard lokaler aangebracht).
En waar leg je dan de grens?

Ik snap dat het ene product (en manier waarop je het gebruikt) het andere product niet is.
Maar je moet dan toch wel wat kennis van het product en de verschillende soorten dieren hebben.
Maar goed ik heb geen vee dus ook moeilijk om daar een mening over te vormen.
Kan alleen voor huisdieren praten dat ik het dan never nooit niet zou doen.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:52:15 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Jij gebruikt het ook wel eens :7 ?
Iets anders dan paracetamol heb ik nog nooit gebruikt.

Ja 13 jaar geleden moest ik eens antibiotica. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 16:56:06 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169374492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En waar leg je dan de grens?

Ik snap dat het ene product (en manier waarop je het gebruikt) het andere product niet is.
Maar je moet dan toch wel wat kennis van het product en de verschillende soorten dieren hebben.
Maar goed ik heb geen vee dus ook moeilijk om daar een mening over te vormen.
Kan alleen voor huisdieren praten dat ik het dan never nooit niet zou doen.
In dat geval moet je helemaal geen medicijnen toedienen, misschien kan je dier helemaal niet tegen dat medicijn.

Als een bepaald middel zowel voor paarden als koeien wordt aangeboden met als verschil een factor 27 in prijs en een dosering, dan pak ik de zakjapanner er wel even bij.

Want volgens mij ging het in dit voorbeeld om dezelfde werkzame stof.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169374524
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Want volgens mij ging het in dit voorbeeld om dezelfde werkzame stof.
Dat doet me dan wel weer denken aan een paar jaar geleden toen iedereen die aan de pil was de goedkopere versie kreeg.
Zou dezelfde werkzame stof hebben maar vele meiden reageerden toch heel anders op de nieuwe pil.
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:12:35 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169374717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat doet me dan wel weer denken aan een paar jaar geleden toen iedereen die aan de pil was de goedkopere versie kreeg.
Zou dezelfde werkzame stof hebben maar vele meiden reageerden toch heel anders op de nieuwe pil.
Precies. Het gaat dan niet om de werkzame stof maar om de hulpstoffen die bij een medicijn voor andere reacties kunnen zorgen.

Het meest voorgeschreven merk schildklierhormoon is vorig jaar uit de handel gegaan. Er zijn tienduizenden mensen die noodgedwongen moesten switchen die zich sinds hun switch ontzettend beroerd voelen. Ik moet er over 2 maanden ook aan geloven en zie er heel erg tegenop. Ik heb al eens een ander merk geprobeerd en ik ben toen bijna een jaar ziek geweest. Na dat jaar was ik zo bang voor nog meer verandering in mijn hormoonspiegel dat ik bij de huisarts heb geregeld dat ik mijn dure pil mocht behouden. Ik kijk wel uit met dat soort dingen tegenwoordig.

Ik geloof trouwens wel dat antimijtpoeder universeel te gebruiken is voor boerderijdieren, dat risico zou ik wel durven nemen.
Spoilers!
pi_169374788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies. Het gaat dan niet om de werkzame stof maar om de hulpstoffen die bij een medicijn voor andere reacties kunnen zorgen.

Het meest voorgeschreven merk schildklierhormoon is vorig jaar uit de handel gegaan. Er zijn tienduizenden mensen die noodgedwongen moesten switchen die zich sinds hun switch ontzettend beroerd voelen. Ik moet er over 2 maanden ook aan geloven en zie er heel erg tegenop. Ik heb al eens een ander merk geprobeerd en ik ben toen bijna een jaar ziek geweest. Na dat jaar was ik zo bang voor nog meer verandering in mijn hormoonspiegel dat ik bij de huisarts heb geregeld dat ik mijn dure pil mocht behouden. Ik kijk wel uit met dat soort dingen tegenwoordig.

Ik moest inderdaad ook aan jou denken :Y

Hopelijk valt het allemaal mee :*
pi_169374836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In dat geval moet je helemaal geen medicijnen toedienen, misschien kan je dier helemaal niet tegen dat medicijn.

Als een bepaald middel zowel voor paarden als koeien wordt aangeboden met als verschil een factor 27 in prijs en een dosering, dan pak ik de zakjapanner er wel even bij.

Want volgens mij ging het in dit voorbeeld om dezelfde werkzame stof.
Dit.
pi_169374858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies. Het gaat dan niet om de werkzame stof maar om de hulpstoffen die bij een medicijn voor andere reacties kunnen zorgen.

Het meest voorgeschreven merk schildklierhormoon is vorig jaar uit de handel gegaan. Er zijn tienduizenden mensen die noodgedwongen moesten switchen die zich sinds hun switch ontzettend beroerd voelen. Ik moet er over 2 maanden ook aan geloven en zie er heel erg tegenop. Ik heb al eens een ander merk geprobeerd en ik ben toen bijna een jaar ziek geweest. Na dat jaar was ik zo bang voor nog meer verandering in mijn hormoonspiegel dat ik bij de huisarts heb geregeld dat ik mijn dure pil mocht behouden. Ik kijk wel uit met dat soort dingen tegenwoordig.

Ik geloof trouwens wel dat antimijtpoeder universeel te gebruiken is voor boerderijdieren, dat risico zou ik wel durven nemen.
Nu is schildkliermedicatie hier wel echt een uitzondering in. Voor mijn salmeterol, salbutamol, seretide, montelukast, of desloratadine maakt het geen bal uit.
pi_169374925
Ik denk overigens dat al die kwakzalvers een groter gevaar zijn voor mens & dier.

Homeopathie, wichelroedelopers, chiropraxie, bachbloesem, acupunctuur, je ziet ze allemaal voorbij komen.

Zelfs een keer iemand die zo'n toverkol bij haar paard had gehaald, dat met een soort Electro-spel door ging meten, en te horen kreeg dat het paard bloedarmoede had. De oplossing? I shit you not, ik heb een veganist haar paard varkensbloed zien voeren.
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:24:54 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169374928
quote:
3s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nu is schildkliermedicatie hier wel echt een uitzondering in. Voor mijn salmeterol, salbutamol, seretide, montelukast, of desloratadine maakt het geen bal uit.
Ik krijg ook regelmatig andere desloratadine. Merk er niets van inderdaad.
Spoilers!
pi_169374956
Ik ben vergeten uit te stappen op mijn station :o :@
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:29:06 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375004
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik ben vergeten uit te stappen op mijn station :o :@
Had je een fijne dagdroom?
Spoilers!
pi_169375006
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik ben vergeten uit te stappen op mijn station :o :@
Met een beetje mazzel was dat in de trein van Utrecht naar Amsterdam :+
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:29:16 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169375009
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De oplossing? I shit you not, ik heb een veganist haar paard varkensbloed zien voeren.
Kreeg ie wel mooie krullen van in de staart?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:29:48 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169375014
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik ben vergeten uit te stappen op mijn station :o :@
Misschien staat je dan wel iets moois te wachten op het eerstvolgende station.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:30:44 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375024
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk overigens dat al die kwakzalvers een groter gevaar zijn voor mens & dier.

Homeopathie, wichelroedelopers, chiropraxie, bachbloesem, acupunctuur, je ziet ze allemaal voorbij komen.

Zelfs een keer iemand die zo'n toverkol bij haar paard had gehaald, dat met een soort Electro-spel door ging meten, en te horen kreeg dat het paard bloedarmoede had. De oplossing? I shit you not, ik heb een veganist haar paard varkensbloed zien voeren.
:')

Jij hebt ooit eens iets gezegd over dry-needling. Dat dat ook onzin was ofzo. Weet je de details nog?
Spoilers!
pi_169375030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:')

Jij hebt ooit eens iets gezegd over dry-needling. Dat dat ook onzin was ofzo. Weet je de details nog?
Ik dacht juist dat dry-needling een van die dingen was die wel echt werkte.
Doen ze toch ook gewoon bij de fysio?
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:32:23 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169375044
quote:
5s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk overigens dat al die kwakzalvers een groter gevaar zijn voor mens & dier.

Homeopathie, wichelroedelopers, chiropraxie, bachbloesem, acupunctuur, je ziet ze allemaal voorbij komen.

Zelfs een keer iemand die zo'n toverkol bij haar paard had gehaald, dat met een soort Electro-spel door ging meten, en te horen kreeg dat het paard bloedarmoede had. De oplossing? I shit you not, ik heb een veganist haar paard varkensbloed zien voeren.
Het vreemde is dat hoger opgeleide mensen vaker in dit soort onzin geloven dan niet hoger opgeleide mensen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:33:10 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169375058
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het vreemde is dat hoger opgeleide mensen vaker in dit soort onzin geloven dan niet hoger opgeleide mensen.
Dezelfde groep die ook niet aan vaccinaties doet omdat dat eigenlijk een overheidsprogramma is om autisme te promoten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:34:01 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375071
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het vreemde is dat hoger opgeleide mensen vaker in dit soort onzin geloven dan niet hoger opgeleide mensen.
Of dat percentage hoger is dan bij niet opgeleide mensen weet ik niet. Het schijnt inderdaad wel zo te zijn dat er steeds meer geloof in kwakzalverij is onder hogeropgeleiden. Totaal onbegrijpelijk.
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:35:01 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat dry-needling een van die dingen was die wel echt werkte.
Doen ze toch ook gewoon bij de fysio?
Ik weet werkelijk niet meer wat LHO daar destijds over zei. Het kwam pas ter spake bij vrienden en ik had een enorm klok-klepel gevoel.
Spoilers!
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 17:40:40 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169375211
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het vreemde is dat hoger opgeleide mensen vaker in dit soort onzin geloven dan niet hoger opgeleide mensen.
Lager opgeleiden hebben wat meer gezond verstand? Geen idee?

Of laat ik het zo zeggen: ik verbaas me wel es over het gebrek daaraan bij hoogopgeleiden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169375225
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik ben vergeten uit te stappen op mijn station :o :@
Ik ben wel eens in Amsterdam wakker gemaakt door de conducteur. Terwijl ik in Roosendaal over moest stappen :')
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:41:36 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169375234
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lager opgeleiden hebben wat meer gezond verstand? Geen idee?
Die zijn wat meer bezig met leven,ipv er zinloos en oeverloos over te gaan zitten mijmeren?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:45:38 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375293
Ik zit sinds 9 uur te wachten tot er 100 meter elektriciteitsbuis wordt geleverd. Ik vraag me af of het nog gaat gebeuren.
Spoilers!
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 17:48:14 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169375339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit sinds 9 uur te wachten tot er 100 meter elektriciteitsbuis wordt geleverd. Ik vraag me af of het nog gaat gebeuren.
Wat denk je zelf? Het is al 16u geweest...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:49:34 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375363
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Het is al 16u geweest...
Ik vrees het ergste ja.
Spoilers!
pi_169375411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:')

Jij hebt ooit eens iets gezegd over dry-needling. Dat dat ook onzin was ofzo. Weet je de details nog?
Petra volgens mij. Invallende veearts die er op stond dat te doen. Hebben we ook niet voor betaald hoor. Wel waar voor ons geld *) maar vraag haar even naar de details.
pi_169375434
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat dry-needling een van die dingen was die wel echt werkte.
Doen ze toch ook gewoon bij de fysio?
Volgens mij is het gebaseerd op het fictieve idee van het losmaken van beknelde zenuwknopen. Maar het exacte hoe en waarom zal ik straks even bij mijn linkse boosvrouw O+ navragen.
pi_169375477
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Had je een fijne dagdroom?
denk het, enorm van de leg al hele dag.
Kon gelijk weer terug bij volgende station want tegengestelde sprinter kwam er net aan
pi_169375478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik weet werkelijk niet meer wat LHO daar destijds over zei. Het kwam pas ter spake bij vrienden en ik had een enorm klok-klepel gevoel.
Iemand zei dat het onzin was, maar. molo gaf toen aan dat onderzoeken aangaven dat het wel degelijk wat goeds deed. Ik heb t gehad, en het deed wel wat, maar, voor mij, niet op de lange termijn. Maar ik vond na een behandeling 3 nachten slapen al winst.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:56:55 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169375484
quote:
3s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Volgens mij is het gebaseerd op het fictieve idee van het losmaken van beknelde zenuwknopen. Maar het exacte hoe en waarom zal ik straks even bij mijn linkse boosvrouw O+ navragen.
http://www.kritischdenken(...)chinese-geneeskunde/
http://skepsis.nl/acupunctuur/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169375504
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Iemand zei dat het onzin was, maar. molo gaf toen aan dat onderzoeken aangaven dat het wel degelijk wat goeds deed. Ik heb t gehad, en het deed wel wat, maar, voor mij, niet op de lange termijn. Maar ik vond na een behandeling 3 nachten slapen al winst.
Aha :)
Nu op lange termijn wel een andere oplossing gevonden?
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:08:39 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169375619
Volgens mij gaat het aanhangen van kwakzalverij hand in hand met modieuze voedingsadviezen, tegen gluten of melk, alles rauw, vegan..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169375652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aha :)
Nu op lange termijn wel een andere oplossing gevonden?
Nee, helaas niet ( muv pijnstilling)
Nu vertrek ik, op naar een bijklep etentje, tot later
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:21:19 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:22:09 #282
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169375819
Ik ga zo naar de hoeren. Iemand zin om mee te gaan?

Wil ze toch op deze speciale dag een penis onder de riem steken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:22:36 #283
221912 minilot
Nancy boy
pi_169375825
Naalden. Waarom toch mensen, waarom toch? :r
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:23:45 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169375841
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:22 schreef Maarten het volgende:
Ik ga zo naar de hoeren. Iemand zin om mee te gaan?

Wil ze toch op deze speciale dag een penis onder de riem steken.
Ik sla even een dagje over. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:24:07 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375846
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:22 schreef Maarten het volgende:
Ik ga zo naar de hoeren. Iemand zin om mee te gaan?

Wil ze toch op deze speciale dag een penis onder de riem steken.
Ik heb nog nooit een riemfetisjist in actie gezien dus kom me maar ophalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:22 schreef minilot het volgende:
Naalden. Waarom toch mensen, waarom toch? :r
Sorry. Het gaat alweer over seks :*
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:24:36 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_169375853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry. Het gaat alweer over seks :*
Phew. Dank!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:25:17 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169375860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Phew. Dank!
Anytime!
Spoilers!
pi_169375894
Seks met naalden?
pi_169375898
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:22 schreef minilot het volgende:
Naalden. Waarom toch mensen, waarom toch? :r
Dry needling he, geen injectienaalden :)



  woensdag 8 maart 2017 @ 18:29:28 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_169375910
*holt het topic uit*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 18:30:45 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169375926
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:22 schreef Maarten het volgende:
Ik ga zo naar de hoeren. Iemand zin om mee te gaan?

Wil ze toch op deze speciale dag een penis onder de riem steken.
_O-

Bij Harry's wipperette in Beerta-Zuud? Dan ben ik er bij :P

Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:33:05 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169375961
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dry needling he, geen injectienaalden :)


[ afbeelding ]
Deze patient heeft denk meer baat bij een waxbeurt??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169375977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:29 schreef minilot het volgende:
*holt het topic uit*
Ik kreeg vanmiddag 2 grote spuiten in mn hand voor de operatie! Tralalalala.Overigens superleuke dok de plastische chirurg.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 18:33:54 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169375979
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:28 schreef Myraela het volgende:
Seks met naalden?
Lauren Versterken (volgens mij) ging es langs bij één of andere dominatrix prostitué. Die liet een of andere "naald" zien die ze bij haar mannelijke klanten in de plasbuis kon steken.

Ik ben vrij ouderwets maar de lol daarvan snap ik echt niet :N
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:34:35 #295
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169375990
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik kreeg vanmiddag 2 grote spuiten in mn hand voor de operatie! Tralalalala.Overigens superleuke dok de plastische chirurg.
Geopereerd? Hoe was het?
pi_169375996
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:33 schreef derLudolf het volgende:
Lauren Versterken
lol @ je verspreking... deed je het expres issie minder leuk
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:35:21 #297
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169376000
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]


Ik ben vrij ouderwets
Was me nooit opgevallen!
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 18:36:06 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169376004
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:35 schreef Maarten het volgende:

[..]

Was me nooit opgevallen!
Ik dacht ik zeg het zelf maar :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169376007
Ik geloof ook niet in al die onzin, maar ik ben wel chronisch fysio-/manueel therapeutpatiënt en daarvan ben ik dan weer wel overtuigd dat het mij helpt.
Mijn artsenliefje heeft in haar opleiding nog meegekregen dat dat ook allemaal kwakzalverij is (schijnen ze tegenwoordig wel iets anders mee te gaan in de opleiding).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:36:49 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169376013
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:33 schreef derLudolf het volgende:

Lauren Versterken (volgens mij) ging es langs bij één of andere dominatrix prostitué. Die liet een of andere "naald" zien die ze bij haar mannelijke klanten in de plasbuis kon steken.

Ik ben vrij ouderwets
Joh.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:36:58 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169376016
vol
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')