abonnementen ibood.com bol.com
  Moderator vrijdag 3 maart 2017 @ 20:54:05 #1
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_169271257
registreer om deze reclame te verbergen
Omdat de Ronaldo-lovers nog steeds geen topic hebben en zondag het nummer wordt verwacht
...dary!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_169273644
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net naar een recap van de Portugese voorronde gekeken, en volgens mij hebben we een winnaar. Een winnaar wat betreft meest treurige voorronde. :')

Even repost hier. Om te huilen. :'(
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169322017
Portugal is op dit moment nog bezig met kiezen, latertje!
  zondag 5 maart 2017 @ 23:58:42 #4
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_169323030
quote:
11s.gif Op zondag 5 maart 2017 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
Portugal is op dit moment nog bezig met kiezen, latertje!
T is daar een uur vroeger he, dus om rond 11 uur een intervalact te hebben is best ok.
pi_169323074
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 23:58 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

T is daar een uur vroeger he, dus om rond 11 uur een intervalact te hebben is best ok.
Dat is ook weer zo.
  maandag 6 maart 2017 @ 00:38:22 #6
204179 grazz
..:: Amsterdam 2018 ::..
pi_169323534
Schijnt 4 uur te duren, dus rond 2 uur ofzo weten we de inzending. Ik ga er niet voor opblijven. Verwacht gewoon dat Salvador wint.
Namast Al!
pi_169323552
Ik volg de livestream nu, en de show is echt zo onlogisch als het maar kan. Ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd. :+
pi_169324333
Portugal heeft gekozen:
Salvador Sobral - Amar Pelos Dois
Wat een zalig nummer en wat een aanwinst voor het songfestival! Volgens mij gaat dit ook wel heel goed kunnen scoren.
pi_169324355
Ik vind het lied van Portugal puur... prachtig mooi lied...
  maandag 6 maart 2017 @ 06:53:40 #10
214634 luchtverkeersleider
Brussel 2018 of Nameste al! ?
pi_169324386
Het is kwalitatief misschien wel een heel goed nummer, maar ik vind het ontzettend saai. Ik val er gewoon van in slaap en plaats hem momenteel op mijn 25e plek. Misschien draai ik nog bij en is het nu gewoon te vroeg om dit aan te horen.

Ik denk dat dit lied in Kiev ook niet bij veel mensen zal blijven hangen, dus dat zal alleen wat punten van de jury opleveren. En of dat dan genoeg is voor een finaleplek?
pi_169325165
OH WAUW WAUW WAUW.

Wat een juweeltje. O+
Het lijkt wel oude filmmuziek.

Portugal durft het. Top 3 finale.
pi_169325307
Wow! Prachtig dit. O+
pi_169325571
Ja nee, dit doet me dan weer helemaal niks. Dit komt wat mij betreft toch wat te laat, zo'n 40 jaar.
pi_169325651
Dit is er inderdaad eentje die men of heleml niks gaat vinden of het allermooiste. Ik val in de laatste categorie. Tijdloos mooi dit .
pi_169325832
heel saai liedje, jammer Portugal ik vind het een mooi land maar songfestival ambities hebben ze helaas niet :'(
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169326006
Ik vind het ook een gedurfd en mooi liedje.
Alleen hij moet wel een ander pak aan trekken en niet meer het te grote jasje van zijn vader of grote broer.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169326014
Zo'n nummer had dit saaie ESF jaar echt nodig. O+ Wat ontzettend mooi dit! Erg gedurfd om zoiets in te zenden. Ik gun het een hoge notering, maar helaas worden Portugese inzendingen wel vaker ondergewaardeerd.
pi_169326956
Wel weer een ballad, maar dit is van een heel ander niveau :). Deze zit ook in de eerste semi, toch?
pi_169327016
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:46 schreef aarontje112 het volgende:
Wel weer een ballad, maar dit is van een heel ander niveau :). Deze zit ook in de eerste semi, toch?
Ja in de eerste. En het valt inderdaad op met het filmische en de strijkers O+
Hoop van harte dat ie de finale haalt. Denk het wel.
  maandag 6 maart 2017 @ 13:13:26 #20
204179 grazz
pi_169328306
Prachtig idd, was ook het enige dat er echt uit sprong. De rest had het gewoon niet. Dit doet me zoals Greys zegt aan oude filmmuziek O+ denken, beetje Disney ook wel. Wat ik ook tof vind, is dat dit gewoon door een jonge gast wordt gezongen.
Namast Al!
  maandag 6 maart 2017 @ 13:37:02 #21
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_169328668
Zeer indrukwekkend. Idd mooie filmmuziek van vroeger. Hoop dat de kijkers het waarderen. Hij zingt mooi, dus de jury zal dat al geweldig vinden.

Odertussen luister ik soms nog naar Suzy - Quero Ser Tua (2014) :P
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_169334602
hoewel ik het saai vind, vind ik het wel leuk van portugal, om ons met hun cultuur te laten kennis maken via het songfestival :)
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169335801
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoewel ik het saai vind, vind ik het wel leuk van portugal, om ons met hun cultuur te laten kennis maken via het songfestival :)
Mee eens. Ik word er ook niet echt heel enthousiast van, maar ik vind het wel mooi dat ze zoiets sturen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_169335981
Wat ik al prachtig vind is het feit dat we het er net (in het verkeerde topic, mijn schuld ) over hadden welke associaties en gevoelens we bij het lied krijgen. De n dacht aan kerst, de ander aan een romantische oude filmscene, de ander aan Maria uit Sound of Music.

Kortom, het lied geeft mensen warme gevoelens. Ik vind dat mooi.
pi_169339213
Grappig, ook dit is een familie-onderonsje.. het lied is geschreven door zijn zus. (Die wel al bekend staat als n van de meest belangrijke componisten en zangeressen van de nieuwe generatie Portugese muzikanten).

SalvadorSobral.jpg

quote:
Salvador and Luisa Sobral
Lusa Sobral is one of the most important composers and singers of the new generation of Portuguese musicians. A graduate by the Berklee College of Music, the singer and songwriter chose her brother Salvador Sobral to sing her song. "I never thought about singing this song myself because when I wrote it I already had my brother’s voice in mind. I was very fond of seeing him playing my song, because I think he is an extraordinary singer and because it gives me great joy to see him at the song contest and also that it turned out to be a family thing".
Toen hij de finale had gewonnen zong hij het smen met haar. O+

pi_169341042
Misschien moet ie nog indalen maar dit is niet best
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169341395
Portugal 8e in de odds nu. Hoger dan Frankrijk.
Nederland 15e.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:45:23 #28
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169349717
Ik kan hier weinig mee, misschien dat het me live omver blaast, maar op het eerste gehoor saai en kansloos.
18 feb Avenged Sevenfold (Ziggo Dome); 26 maart Gojira (Utrecht) ;16-17-18 juni Graspop Metal Meeting (Dessel).
ESF fan, solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:06:05 #29
351614 ijs_beer
Struisvogel.
pi_169355354
authentiek.
Mooi man!
pi_169355468
Las net dat ie drie dagen voor dat optreden aan zijn buik geopereerd was dus misschien daarom ook die wijde blouse?
pi_169502944
Ik luisterde weer.

*stil*

*mooi*

Einde bericht.
pi_169503023
quote:
oke, nu ken ik hem iets beter, dit lied is wel echt wat een songfestival inhoudt, dat het moet gaan om het liedje, en niet van die rare clownsacts ^O^
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169503088
Nu eindelijk ook op het officile Eurovision YouTube kanaal. Niet met een fancy clip maar gewoon met een live optreden. Prachtige reacties eronder. O+

pi_169503130
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Greys het volgende:
Nu eindelijk ook op het officile Eurovision YouTube kanaal. Niet met een fancy clip maar gewoon met een live optreden. Prachtige reacties eronder. O+

ja mooi dat dit echt goede reacties krijgt :)
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169503169
Ik wil zo zo z graag dat ze iig de finale halen hiermee.
pi_169503207
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:02 schreef Greys het volgende:
ik denk het wel :)
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169503397
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:02 schreef Greys het volgende:
maar even nog over Roemeni, ik wil gewoon dat hun de finale halen, maar ik zie ze niet als potentiele winnaar of zo, dus ik vind het nog goed maar ik ben een beetje aan het wachten op hun videoclip die binnenkort komt, dat zei Ilinca zelf :)

Greys ik begrijp jou goed dat je zo'n jodelmuziek niks vind O+
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169503772
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:15 schreef Greys het volgende:
Las net dat ie drie dagen voor dat optreden aan zijn buik geopereerd was dus misschien daarom ook die wijde blouse?
Ja dat hoorde k ook en nog zo prachtig zingen.
Ik hou van dit liedje.
pi_169512524
Ik vind het niks. Sorry.

Portugal, stuur gewoon een chte authentieke Fado op.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_169513567
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind het niks. Sorry.
Sorry nooit nodig voor een normale mening, toch? :)

quote:
Zou ik ook tof vinden.
pi_169521354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind het niks. Sorry.

Zij durven niet meer denk ik, omdat ze al een soort van moderne fado's hebben ingestuurd.
Kijk maar naar 2008 en 2012. Pracht liedjes die niet succesvol waren .
pi_169532415
Dit is zo'n prachtig nummer.

Ja, het klinkt alsof het al tachtig jaar op de kast ligt, maar dat maakt het eerder verfrissend dan stoffig bij het ESF, waar toch de meeste deelnemers hard hun best doen zich te onderscheiden door exact hetzelfde te doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169562246
De geruchten gaan dat hij op de wachtlijst voor een harttransplantatie, hij droeg ruime kleding ivm hart apparatuur.
pi_169564376
ik wil dit lied echt wel mooi vinden maar sommige van die Portugezen gedragen zich zo vreselijk kinderachtig vind ik, door andere liedjes met de grond gelijk te maken, dat stelt mij gewoon teleur van hun :'(
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169564479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil dit lied echt wel mooi vinden maar sommige van die Portugezen gedragen zich zo vreselijk kinderachtig vind ik, door andere liedjes met de grond gelijk te maken, dat stelt mij gewoon teleur van hun :'(
Van elk land zijn er wel mensen die andere liedjes niet mooi vinden. Logisch toch? Het komt zo goed als nooit voor dat je alle inzendingen prachtig vindt. Ik ga mijn smaak in elk geval niet laten afhangen van hoe anderen zich op social media gedragen. :)
pi_169564514
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 02:35 schreef ato het volgende:
De geruchten gaan dat hij op de wachtlijst voor een harttransplantatie, hij droeg ruime kleding ivm hart apparatuur.
Kan er niks over vinden. Waar las je dat?
pi_169564520
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Van elk land zijn er wel mensen die andere liedjes niet mooi vinden. Logisch toch? Het komt zo goed als nooit voor dat je alle inzendingen prachtig vindt. Ik ga mijn smaak in elk geval niet laten afhangen van hoe anderen zich op social media gedragen. :)
nee maar ook andere mensen gaan uitschelden die bv een andere mening hebben, ik ben bv vrienden met een meisje op eurovision forum en die wordt echt uitgescholden door hun, omdat ze gewoon eerlijk zegt wat ze ervan vind :)

Greys, ik vind jouw support echt top voor jouw favo's O+
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169564562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

nee maar ook andere mensen gaan uitschelden die bv een andere mening hebben, ik ben bv vrienden met een meisje op eurovision forum en die wordt echt uitgescholden door hun, omdat ze gewoon eerlijk zegt wat ze ervan vind :)

Greys, ik vind jouw support echt top voor jouw favo's O+
Overal zitten aso's, op elk forum, uit elk land. Hier ook. Dat is echt niet iets typisch Portugees.

En dit is geen support voor Portugal maar in z'n algemeen. Zou nooit een artiest erop aankijken als er iemand uit dat land zich lullig uitlaat op internet. Kan de artiest toch niks aan doen, uit welk land dan ook.
pi_169565275
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Overal zitten aso's, op elk forum, uit elk land. Hier ook. Dat is echt niet iets typisch Portugees.

En dit is geen support voor Portugal maar in z'n algemeen. Zou nooit een artiest erop aankijken als er iemand uit dat land zich lullig uitlaat op internet. Kan de artiest toch niks aan doen, uit welk land dan ook.
oke, maar ik wil dat jij weet dat ik geen aso ben, ik vind Portugal normaal een heel mooi land, zeker op het songfestival, ik vond bv A Luta Alegria heel leuk, van Homens de Luta zo heette die band toch O+
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169565425
maar ondanks dat ik dit niet veel aan vind, zie ik Portugal wel naar de finale gaan :)

dit valt gewoon op door de eigen taal O+

in de tweede halve finale, enige waarvan ik denk dat die doorgaan zijn Bulgarije, Roemeni, en Servie voor de rest is het nogal open misschien Rusland ook wel een zekerheidje denk ik :)

Estland, dat modern talking lied zie ik ook doorgaan maar dan als 5de of 6de, doet het goed bij televoting maar heel wat minder bij de jury, weinig originaliteit is de reden daarvoor schat ik zo :)
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169568227
Bron ESC bubble:

Salvador Sobral won this year’s edition of Festival da Cancao with the song “Amar pelos dois” written by his sister, Luisa Sobral, and will go on to represent Portugal at this year’s Eurovision Song Contest. However, due to a very serious health condition and a necessary urgent heart transplant, his life is in danger.

After the first semi final of Festival da Cancao, Salvador Sobral was hospitalized, and had two hernias removed – one inguinal and one umbilical. Salvador also has an external pacemaker, and is on the waiting list for a heart transplant, which needs to be done urgently. Time is a critical factor, and Salvador Sobral needs a donor very urgently, maximum by the end of the year.

It has already been announced that Salvador Sobral will not be attending any of the events or preview parties ahead of the Eurovision Song Contest, as he needs to take the Contest itself and everything that goes with it (rehearsals, press conferences) very calmly.

Give a listen to Salvador Sobral’s “Amar pelos dois” right here:
pi_169568269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:08 schreef ato het volgende:
Bron ESC bubble:

Salvador Sobral won this year’s edition of Festival da Cancao with the song “Amar pelos dois” written by his sister, Luisa Sobral, and will go on to represent Portugal at this year’s Eurovision Song Contest. However, due to a very serious health condition and a necessary urgent heart transplant, his life is in danger.

After the first semi final of Festival da Cancao, Salvador Sobral was hospitalized, and had two hernias removed – one inguinal and one umbilical. Salvador also has an external pacemaker, and is on the waiting list for a heart transplant, which needs to be done urgently. Time is a critical factor, and Salvador Sobral needs a donor very urgently, maximum by the end of the year.

It has already been announced that Salvador Sobral will not be attending any of the events or preview parties ahead of the Eurovision Song Contest, as he needs to take the Contest itself and everything that goes with it (rehearsals, press conferences) very calmly.

dit is niet goed, vind ik, meestal zijn degenen die niet naar de preview party's gaan, degenen die niet doorgaan :'(
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
  donderdag 16 maart 2017 @ 13:47:12 #54
204179 grazz
pi_169568941
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:08 schreef ato het volgende:
Bron ESC bubble:

Heftig hoor :o Vraag me af of ie op tijd is hersteld en ook kan gewoon kan deelnemen. Dit lied verdient het ESF podium wat mij betreft.
Namast Al!
pi_169570896
Gek dat dat verder niet opgepikt wordt door esf media als dit waar is. Aan de andere kant weer enrm te prijzen als 'ie geen punten voor zieligheid wil krijgen en er dus niet mee te koop loopt. _O_
pi_169570949
quote:
11s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:45 schreef Greys het volgende:
Gek dat dat verder niet opgepikt wordt door esf media als dit waar is. Aan de andere kant weer enrm te prijzen als 'ie geen punten voor zieligheid wil krijgen en er dus niet mee te koop loopt. _O_

zoals Ira Losco, die moet verkondigen dat ze zwanger is, en het is Malta die vorig jaar heel veel landen hebben omgekocht :')
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
pi_169571595
quote:
11s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:45 schreef Greys het volgende:

Ik heb het nog nagevraagd aan een Portugees, die vertelde dat het nog niet zeker is deze geruchten.
Wel dat hij 2x een hernia operatie heeft gehad oa 1 tussen de halve finale en finale in van Festival Cancou ofwel Portugees festival.
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:51:51 #58
351614 ijs_beer
Struisvogel.
pi_169571869
Even een post van een Portugees gekopieerd van ESCunited:

quote:
All that is officially known is that he had two hernias and that he underwent surgery before the final of our NF. It's also known that he will focus on recovering from those two surgerys before Eurovision in May, as well as preparing himself for the contest.
That magazine's reputation, as well as all the other magazines of the sort in Portugal, isn't good. They're known for making up stories in order to sell more, and considering it was the only one that reported the heart transplant part, I don't believe it. From what I've read in the internet that part of the story is false, even though obviously I don't know for sure.
Either way, I will only believe it's true when it's said by an "official" source.
Mooi man!
pi_169572320
Het zou wel de overdreven wijde kleding verklaren (want das best zonde van zo'n mooi jong!) maar zolang er nog maar n vage bron is zal het idd wel geleuter zijn.
pi_169580090
Manager heeft de hart problemen ontkent, gelukkig maar.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:04:29 #61
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_169675974
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 06:10 schreef Toposcoupe het volgende:
Portugal heeft gekozen:
Salvador Sobral - Amar Pelos Dois
Wat een zalig nummer en wat een aanwinst voor het songfestival! Volgens mij gaat dit ook wel heel goed kunnen scoren.
mijn winnaar - hoe mooi kan iets simpels zijn :Y
... en huiver mee
pi_169676868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:04 schreef Giggio het volgende:

[..]

mijn winnaar - hoe mooi kan iets simpels zijn :Y
Ik denk dat het ook goed voor het Eurovisie zal zijn als dit lied in de top 5 eindigt. Net als dat Calm After the Storm, Birds etc het goed deden. Geeft het signaal af voor de toekomst dat mooie liedjes zonder poespas en circus ook zeker kans maken. ^O^
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:49:50 #63
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_169677843
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook goed voor het Eurovisie zal zijn als dit lied in de top 5 eindigt. Net als dat Calm After the Storm, Birds etc het goed deden. Geeft het signaal af voor de toekomst dat mooie liedjes zonder poespas en circus ook zeker kans maken. ^O^
yep - kreeg er ook een Birds-gevoel bij :Y
... en huiver mee
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:52:14 #64
351614 ijs_beer
Struisvogel.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:52:36 #65
351614 ijs_beer
Struisvogel.
pi_169706544
Hoe tie zelf zo toetert. :D
Mooi man!
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:13:19 #66
204179 grazz
pi_169707134
Geweldig. Ik word hier zo heerlijk rustig van O+
Namast Al!
pi_169707934
Hij ziet er wat beter uit.
pi_169709865
Wat een prchtige uitvoering. In alle eenvoud, zijn zus op gitaar, dat getoeter :D, wat een heerlijkheid O+

En ik word er ook rustig van inderdaad. Zalig. Goed live gezongen weer trouwens.
pi_169710614
wat een draak van een nummer
pi_169724030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:47 schreef Soren het volgende:
wat een draak van een nummer
hoezo dan?

Ik kan het heel erg waarderen dat Salvador gewoon zit te spelen op het podium. Kleine stukjes ad lib tussendoor, of dat hij,toen hij het nationaal songfestival won en de encore mocht geven, gewoon ongedwongen zijn zus erbij roept en samen zingt. Hij lijkt zich gewoon geen zorgen te maken en toont gewoon plezier in het optreden. Ik hoop dat hij die vrijheid kan vinden in de retestrakke regie op het ESF, maar wat een baas! _O_
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169724788
quote:
Deze uitvoering met gitaar vind ik al zoveel beter klinken. Hoop dat hij het zo gaat uitvoeren. Past m.i. beter bij zijn stem. Portugal gaat op zeker naar de finale. Het is zo artistiek en onderscheidend tussen alle andere deelnemers.
pi_169739867
Wel een beetje gek dat zus de standaard met bladmuziek nodig heeft om dit te kunnen gitaren. Ze heeft het nummer zelf geschreven :D Zou ze pas net gitaar hebben leren spelen? Ze zijn wel erg schattig zo.

En ZE MOETEN NAAR DE FINALE O+
pi_169743208
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:26 schreef Greys het volgende:
Wel een beetje gek dat zus de standaard met bladmuziek nodig heeft om dit te kunnen gitaren. Ze heeft het nummer zelf geschreven :D Zou ze pas net gitaar hebben leren spelen? Ze zijn wel erg schattig zo.

En ZE MOETEN NAAR DE FINALE O+
Ik weet wel zeker dat Portugal de finale haalt.
pi_169751829
Hoe oud is hij eigenlijk? Want in Deze video uit 2012 ziet hij eruit als veertien :D Lekker liedje trouwens. In het Engels.

pi_169753275
volgens wiki is hij van december '89, dus 27
pi_169755810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
volgens wiki is hij van december '89, dus 27
Dan zag hij er vijf jaar geleden dus echt bizar veel jonger uit! :D
pi_169770867
Voor mij toch wel een van de grote favorieten, mogelijk jury-winnaar
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
pi_169780692
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:42 schreef Majkool het volgende:
Voor mij toch wel een van de grote favorieten, mogelijk jury-winnaar
Jury-winnaar :?
pi_169780796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:19 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Jury-winnaar :?
je hebt jurystemmen en publieksstemmen
pi_169780821
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

je hebt jurystemmen en publieksstemmen
Dat begrijp ik, maar dit is toch geen jury-winnaar. Jury kijkt niet hoe kunstzinnig en apart een lied is.
pi_169780951
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar dit is toch geen jury-winnaar. Jury kijkt niet hoe kunstzinnig en apart een lied is.
Volgens mij is het toch juist de jury die dat kan waarderen. Het publiek stemt toch vooral op de buren, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_169781013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het is gewoon een mooi en cht lied dat ik nog eens goed gezongen wordt. Ik denk wel dat de jury het goed gaat waarderen, maar lang niet alle juryleden, dus jurywinnaar gaat niet lukken lijkt me.

(Zou van mij wel mogen, graag zelfs, maar ik probeer realistisch te zijn :P )
pi_169781698
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch juist de jury die dat kan waarderen. Het publiek stemt toch vooral op de buren, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is gewoon een mooi en cht lied dat ik nog eens goed gezongen wordt. Ik denk wel dat de jury het goed gaat waarderen, maar lang niet alle juryleden, dus jurywinnaar gaat niet lukken lijkt me.

(Zou van mij wel mogen, graag zelfs, maar ik probeer realistisch te zijn :P )
Ik heb er zelf niet zo veel mee, maar ik kan het zeker begrijpen als de jury dit waardeert met een top 10 klassering. Jury-winnaar zie ik echter niet zo snel gebeuren.
pi_169782114
Ik hoop ook top 10.
Het zou ze vreselijk gegund zijn iig.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')